1-9 more, als in op 1-9 meer info. Gezien America zou dat dus 9 january zijn. Dat lijkt me wat ver weg, verwacht toch wat eerder wel wat info. Dus ik ga ook uit van heel vergezocht, gewoon 6 gaten, willenekeurige volgorde, voor GTA 6.Poulske schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:55:
Wat moet het dan überhaupt betekenen? 1 more 9?
het zwarte vierkantje moet dan corresponderen met SG_Dragon schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:42:
Hmm.. is dit te ver gezocht of juist heel slim bedacht? Ik twijfel..
[Afbeelding]
De game zal wel gepland staan voor de feestdagen 2025, dus ergens eind 2024, een jaar voor de release. een nieuwe trailer lijkt me aannemelijk. Maargoed het is Rockstart voor hetzelfde hoor je pas wat medio 2025. Het zou me ook niet verbazen als de game uitgesteld wordt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Best leuk om over te leren; net als Nederlandse gebarentaal of Nederlands met Gebaren (en dat ze beiden verschillend zijnHet Braille symbool voor de letter A (punt 1) wordt bijvoorbeeld het cijfer 1 wanneer het wordt voorafgegaan door het hekje. Hier ziet u hoe elk getal in braille wordt weergegeven: 1: Hekje gevolgd door punt 1 (A)
https://www.iamhable.com/.../braille-alphabet-numbers
Ik snap er ook niks van hoor dus je ben niet alleenPoulske schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:55:
Wat moet het dan überhaupt betekenen? 1 more 9?
1 more? Nein!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
HahaArthurMorgan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:01:
die 9 moet je uitspreken. Dit is de laatste GTA die er gaat komen dus.
1 more? Nein!
:strip_exif()/f/image/wAZDanSR2b5RBRVcNkIWcfiR.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha die reclame ook op de deur, zoals ''Petty Forever'' en "We will no longer accept cash stored in the underwear"
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2024 10:53 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Helemaal aan het end zodat ze hem op de ps6,xbox huppelepup nog een keer kunnen uitbrengen en de versie erna nog een keer.
[ Voor 60% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-09-2024 19:36 ]
Whow bizar. Tijd gaat zo snel, hij komt al bijna inmiddels.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier was ik zo wie zo al van uitgegaan, gezien de productie kosten en omdat het toch verkoopt zal dat ook nu zo gebeuren, uiteindelijk hebben ze deel 5 ja ook op PS3/X360, PS4?XOne en PS5/Series uitgebracht. En de PC niet te vergeten.Carlos0_0 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:18:
Haha ja het is gewoon bizar hoelang het sowieso weer stil blijft eigenlijk, als het zo door gaat komt die pas rond de zelfde tijd als als gta5 op de ps3.
Helemaal aan het end zodat ze hem op de ps6,xbox huppelepup nog een keer kunnen uitbrengen en de versie erna nog een keer.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat weet je niet er is geen release datum officieel bekendDrials schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:39:
Wel opvallend dat het zo lang duurt voor nieuwe info, dat terwijl we al dicht tegen release aan zitten.
Ja het zal mij ook niks verbazen als dit zo is, best mogelijk dat 1ste trailer express online gegooid is(Omdat 1 en ander gelekt was).Linksquest schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:58:
[...]
Hier was ik zo wie zo al van uitgegaan, gezien de productie kosten en omdat het toch verkoopt zal dat ook nu zo gebeuren, uiteindelijk hebben ze deel 5 ja ook op PS3/X360, PS4?XOne en PS5/Series uitgebracht. En de PC niet te vergeten.
[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-09-2024 20:43 ]
Gaaaaaaahaaaast
Alleen op de Nintendo switch nog nietLinksquest schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:58:
[...]
Hier was ik zo wie zo al van uitgegaan, gezien de productie kosten en omdat het toch verkoopt zal dat ook nu zo gebeuren, uiteindelijk hebben ze deel 5 ja ook op PS3/X360, PS4?XOne en PS5/Series uitgebracht. En de PC niet te vergeten.
[LTS][MTS][HTS]
Omdat er 4 oktober op een nummerplaat van een scooter staat... het kan ook gewoon de geboortedatum van de ontwerper van die scooter zijn. Of de datum waarop hij aan het tekenen was..(vorig jaar)d4rkn4pst3r schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:44:
Misschien vandaag wel meer informatie 🤞
https://gamer.nl/nieuws/p...-trailer-vandaag-uitkomt/
Dit is letterlijk hoe Rockstar altijd al te werk ging.Carlos0_0 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:18:
Haha ja het is gewoon bizar hoelang het sowieso weer stil blijft eigenlijk, als het zo door gaat komt die pas rond de zelfde tijd als als gta5 op de ps3.
Voor GTA IV kregen we bijna geen trailers.
Voor GTA V ook niet.
Volgend jaar Mei krijgen we ergens een trailer
Er komt vandaag helemaal niks.
[ Voor 6% gewijzigd door James Pond op 04-10-2024 12:06 ]
Ze hebben wel eerder datums op een dergelijke manier weggegeven, dus wie weet.
Dat is een zaterdag, dus nee
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-10-2024 12:22 ]
Nooit gezien hoe ze de vorige trailer helemaal ontleed hebben? Vrijwel alles wat ze vinden is ver gezochtBlik1984 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:12:
Deze is wel vrij vergezocht hoor…
Zou zomaar kunnen inderdaad, ik verwacht ieder geval niks. kan alleen maar verrast wordenJames Pond schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:56:
[...]
Dit is letterlijk hoe Rockstar altijd al te werk ging.
Voor GTA IV kregen we bijna geen trailers.
Voor GTA V ook niet.
Volgend jaar Mei krijgen we ergens een trailer
Er komt vandaag helemaal niks.
Denk dat dat financieel een hele slimme zet is.Carlos0_0 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:18:
4 jaar geleden juiste linkjeg1n0 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:43:
Precies om 15:42 gepubliceerd, nice
YouTube: Grand Theft Auto VI Trailer 2
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Verwijderd
Ik had zelf nooit gedacht weer echt enthousiast te worden over nieuwe games, maar de jarenlange anticipatie doet toch wel wat met me. De trailer voor VI is geweldig mooi en aangezien V (imho) een van de beste games ooit is, kan ik niet wachten tot de release. In mijn mening ook de hoofdreden om een PS5pro aan te schaffen.
Ah oke ja ik volg geen rare juicy kanalen ofzo, die dingen posten die misschien nep zijn of misschien echtDonstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:58:
Ik zie de afgelopen dagen veel “gelekte” beelden op Instagram. Ziet er wel legitiem uit allemaal.
Want die zie je alleen als je "rare juicy kanalen" volgt? Ik doe dat namelijk niet maar krijg ze wel eens tussen mijn reels.Carlos0_0 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:40:
[...]
Ah oke ja ik volg geen rare juicy kanalen ofzo, die dingen posten die misschien nep zijn of misschien echt.
Haha nee ja goed insta is apart natuurlijk, verder like ik ook nooit wat.Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:43:
[...]
Want die zie je alleen als je "rare juicy kanalen" volgt? Ik doe dat namelijk niet maar krijg ze wel eens tussen mijn reels.
Wellicht dat je hierdoor deze dingen krijgt, want ik krijg nooit iets voer games te zien(Zoek er ook niet op als ik insta open heb).
Het algoritme kijkt vooral naar hoelang je naar bepaalde reels kijkt, doorstuurt, ontvangt, etc.Carlos0_0 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:46:
[...]
Haha nee ja goed insta is apart natuurlijk, verder like ik ook nooit wat.
Wellicht dat je hierdoor deze dingen krijgt, want ik krijg nooit iets voer games te zien(Zoek er ook niet op als ik insta open heb).
Volg je dus geen game kanalen (zoals ik), like je geen reels over games (zoals ik) maar krijg je ze bijvoorbeeld wel door gestuurd dan kan dat al een trigger zijn.
Ik zal ze de volgende keer hier wel even plaatsen, zaten er een paar bij van een recentere build van de developer tool. Zag er wel overtuigend uit allemaal.
Ga er maar van uit dat alles fake is.Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:58:
Ik zie de afgelopen dagen veel “gelekte” beelden op Instagram. Ziet er wel legitiem uit allemaal.
Zou niet weten waarom, bij het vorige lek riep ook iedereen dat zonder onderbouwing maar bleek toen ook anders.Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:16:
Ga er maar van uit dat alles fake is.
De beelden die ik zie verschijnen zijn gewoon mods of heel vage pictures waar je niet veel mee bent.Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:18:
[...]
Zou niet weten waarom, bij het vorige lek riep ook iedereen dat zonder onderbouwing maar bleek toen ook anders.
Wat ik tot nu toe gezien heb waren of leken in ieder geval, beelden van de Dev omgeving.Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:07:
[...]
De beelden die ik zie verschijnen zijn gewoon mods of heel vage pictures waar je niet veel mee bent.
https://gamer.nl/nieuws/p...ft-auto-6-releaseperiode/
Nou, we zijn toch eens na lange tijd iets aan info weer rijker
Lang verhaal kort: We mikken op het najaar van 2025 en zijn er vrij zeker van dat we dit kunnen halen, maar we moeten ook niet uitsluiten dat de game mogelijk uitgesteld wordt.Carlos0_0 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:23:
Geen foto, geen trailer
https://gamer.nl/nieuws/p...ft-auto-6-releaseperiode/
Nou, we zijn toch eens na lange tijd iets aan info weer rijker
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Haha ja ik zij we weten na lange tijd weer iets, niet dat we er ook echt wat aan hadden.RobinNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:26:
[...]
Lang verhaal kort: We mikken op het najaar van 2025 en zijn er vrij zeker van dat we dit kunnen halen, maar we moeten ook niet uitsluiten dat de game mogelijk uitgesteld wordt.
Maar dan ook
"Maar in het geval van een buitengewone game zijn er ook buitengewone verwachtingen. Het draait niet zozeer om bugs, maar om het creëren van een ervaring die men nooit eerder heeft gezien. Rockstar Games streeft perfectie na, en perfectie is lastig te meten
Misschien moeten ze dan eens weer iets vrij geven, al zijn het maar een enkele screenshots.
Maar niet helemaal niks doen, dan ga je ook geen verwachtingen creëren meer. of tenminste niet z'n giga lange tijd meer.
Laat ze maar wachten met screenshots of video's delen. We moeten toch nog (zeker) een jaar wachten, dan heb ik persoonlijk liever dat ze me op het einde hyped maken dan nu, en je dan lang moet wachten.Carlos0_0 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:38:
[...]
Misschien moeten ze dan eens weer iets vrij geven, al zijn het maar een enkele screenshots.
Maar niet helemaal niks doen, dan ga je ook geen verwachtingen creëren meer. of tenminste niet z'n giga lange tijd meer.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hoe de game gehyped wordt denk ik echt dat het niet te evenaren is.
Ik verwacht ongetwijfeld een goeie game maar of die het level kan halen dat mensen verwachten weet ik nog net zo niet
Denk wel dat dit rockstars grootste release in de geschiedenis gaat zijn.
Baal wel weer opnieuw dat de PC versie waarschijnlijk weer later komt dan console.
Mijn ps4 toen de tijd speciaal voor GTA V gekocht
Met RDR 2 was ook een lang wachten en toen, ook hier op het forum, was de hype continu aanwezig. Rockstar games, en zeker GTA, zal de hype er altijd zijn, of zo weer worden opgewekt.RobinNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:58:
[...]
Laat ze maar wachten met screenshots of video's delen. We moeten toch nog (zeker) een jaar wachten, dan heb ik persoonlijk liever dat ze me op het einde hyped maken dan nu, en je dan lang moet wachten.
Zo maar RdR2 was ook een partij geweldig he, als GTA6 de helft is van RDR2 ben ik al zo onwijs tevreden.spijkerhoofd schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:03:
[...]
Met RDR 2 was ook een lang wachten en toen, ook hier op het forum, was de hype continu aanwezig. Rockstar games, en zeker GTA, zal de hype er altijd zijn, of zo weer worden opgewekt.
Ik kan mij niet heugen dat er ooit een Rockstar game geweest is die teleurstelde. De hype en de verwachtingen van RDR 2 waren gigantisch en die heeft niet teleurgesteld, eerder zelfs overtroffen. Ik verwacht het zelfde bij GTA 6 als ik eerlijk ben.Donstil schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:06:
[...]
Zo maar RdR2 was ook een partij geweldig he, als GTA6 de helft is van RDR2 ben ik al zo onwijs tevreden.
Ik kan mij die openingsscene nog herinneren, die was al briljant.
Dat deed ik destijds ook én ik koop deze keer weer een console als het zover is. Type n.t.b.Ricmaniac schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:18:
Mijn ps4 toen de tijd speciaal voor GTA V gekocht..Als volwassen meneer met verantwoordelijkheden tegenwoordig ben ik dat dit keer niet van plan
XXXVI
Hoe je het schrijft lijkt het alsof je nooit verwacht had dat we nog zouden leven een jaar na de eerste trailer.G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:00:
Het is volgende maand alweer precies een jaar geleden sinds de eerste trailer, persoonlijk had ik nooit verwacht dat zouden gaan meemaken.
Haha oh sorry zo was het natuurlijk niet bedoeldZorroberner schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:06:
[...]
Hoe je het schrijft lijkt het alsof je nooit verwacht had dat we nog zouden leven een jaar na de eerste trailer.Maar denk dat je bedoelt dat je had verwacht dat er tussen nu en toen al wat anders was vrijgegeven door R*.
Geen sorry voor nodig hoor haha. Maar je bedoelde dus dat je in de tussentijd wel een trailer had verwacht of meer info? Same here, we zitten al zes jaar te wachten op een nieuwe R* game (echt nieuw dus, geen "remasters" of iets dergelijks) en we blijven verstoken van informatie.G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:07:
[...]
Haha oh sorry zo was het natuurlijk niet bedoeld
Hahaha, zo las ik het dus ookZorroberner schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:06:
[...]
Hoe je het schrijft lijkt het alsof je nooit verwacht had dat we nog zouden leven een jaar na de eerste trailer.Maar denk dat je bedoelt dat je had verwacht dat er tussen nu en toen al wat anders was vrijgegeven door R*.
O jij 6 jaar pas dan kan je nog wel effe wachtenZorroberner schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:10:
[...]
Geen sorry voor nodig hoor haha. Maar je bedoelde dus dat je in de tussentijd wel een trailer had verwacht of meer info? Same here, we zitten al zes jaar te wachten op een nieuwe R* game (echt nieuw dus, geen "remasters" of iets dergelijks) en we blijven verstoken van informatie.
O jij 10 jaar pas dan kan je nog wel effe wachtenCarlos0_0 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:40:
[...]
O jij 6 jaar pas dan kan je nog wel effe wachten. ik al meer dan 10 jaar want gta5 kwam uit in 2013 haha.
Morgen weer een update hoeveel dagen het was?
Megupe schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:08:
[...]
Morgen weer een update hoeveel dagen het was?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wij gaan komend jaar dingen zien, dat houd je nu niet voor mogelijk.Chaoss schreef op woensdag 13 november 2024 @ 23:21:
Dit wordt een Duke Nukem forever of Daikatana verhaal ik voel het... hoge verwachtingen, keer op keer uitstel en dan floppen
Omdat er simpelweg geen nieuwe leaks zijn?Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:18:
[...]
Zou niet weten waarom, bij het vorige lek riep ook iedereen dat zonder onderbouwing maar bleek toen ook anders.
zoals alle R* games?Chaoss schreef op woensdag 13 november 2024 @ 23:21:
Dit wordt een Duke Nukem forever of Daikatana verhaal ik voel het... hoge verwachtingen, keer op keer uitstel en dan floppen
Oke Rockstar.James Pond schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:20:
[...]
Omdat er simpelweg geen nieuwe leaks zijn?
Bedankt voor de herinnering, we noteren het!James Pond schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:02:
Ik verwacht echt geen nieuwe trailer voor mei maar dat had ik al gezegd
https://gamer.nl/nieuws/p...auto-6-op-scherm-gedeeld/
directe link waar die op het moment te zien is nog
https://www.reddit.com/me...d.it%2F98ox9ku1jfae1.jpeg
Zo dan kunnen we Rockstar kennende, wel weer een paar maanden vooruit toch?. we hebben weer wat kunnen zien
Maar goed ik hoop wel echt op een tof spel uiteindelijk, maar het duurt mij ook wel een beetje te lang.
Als je je totaal niet bezig houdt met de game, is er ook geen hypeG_Dragon schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:07:
Ja daar ben ik ergens ook steeds meer bang voor, dan helpt het ook niet mee dat ik langzaam heel erg klaar begin te worden met hoeveel tijd er nu tussen de eerste trailer en de tweede zit. Beetje een persoonlijk gevoel, I know
Het is ook fijn eens ergens na uit te kunnen kijken, ik ben een erg moeilijke gamer.RobinNL schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:26:
[...]
Als je je totaal niet bezig houdt met de game, is er ook geen hypeZet de game gewoon helemaal uit je gedachten. Al duurt het nog 2 jaar voordat we de volgende trailer te zien zouden krijgen, het doet me niks
Ik vind veel niet leuk
RPG niet echt
Shooters niet
Sport spellen niet
Race games ook niet echt meer
Fighting(Tekken etc interesseert me ook niet echt zo meer)
Horror games ook niet echt
Ik heb nu Epic Mickey Rebrushed, maar heel geweldig is het ook niet. verder al enkele maanden niks te spelen.
Daardoor gewoon weer aan Uncharted 1 & 2 begonnen op de ps5 pro toen ik hem had, en er voor eens de Uncharted Reeks gaan spelen weer.
Dus ik kijk wel weer eens uit na een nieuw leuk spel
[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-01-2025 19:53 ]
Denk het ook, laatste jaren is het originele team al weg gegaan. Ik ben benieuwd wat de kwaliteit zal zijn.Drials schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:48:
Deze game wordt zo gehyped, dat het vies zal tegenvallen.
Geloof ik niets van eigenlijk. Als het een derde is van de kwaliteit van RDR2 dan is het al mijlen beter dan het gemiddelde tegenwoordig en dat gaat echt wel goed komen.Drials schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:48:
Deze game wordt zo gehyped, dat het vies zal tegenvallen.
Nou Indiana Jones komt eraan, dat is wel in jou straatje als je Uncharted 1 en 2 leuk vind.Carlos0_0 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:49:
[...]
Het is ook fijn eens ergens na uit te kunnen kijken, ik ben een erg moeilijke gamer.
Ik vind veel niet leuk
RPG niet echt
Shooters niet
Sport spellen niet
Race games ook niet echt meer
Fighting(Tekken etc interesseert me ook niet echt zo meer)
Horror games ook niet echt
Ik heb nu Epic Mickey Rebrushed, maar heel geweldig is het ook niet. verder al enkele maanden niks te spelen.
Daardoor gewoon weer aan Uncharted 1 & 2 begonnen op de ps5 pro toen ik hem had, en er voor eens de Uncharted Reeks gaan spelen weer.
Dus ik kijk wel weer eens uit na een nieuw leuk spel.
Ja daar zit ik nog even op te wachten, ik kan hem op zich wel op mijn pc spelen met een 4070 super.Donstil schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:18:
[...]
Nou Indiana Jones komt eraan, dat is wel in jou straatje als je Uncharted 1 en 2 leuk vind.
Maar speel zoiets liever op mijn ps5, en over 2 weken Donkey Kong op de switch. dus binnenkort kan ik wel weer iets spelen gelukkig
:strip_exif()/f/image/AUaKbt20FzLC4UDzMR3y7n2E.jpg?f=fotoalbum_large)
Grand Theft Auto VI is still set to launch this Fall, per Rockstar Games' parent company Take-Two's latest investor report
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 6 februari 2025
"Looking ahead, this calendar year is shaping up to be one of the strongest ever for Take-Two, as we plan to launch...Grand Theft Auto VI in the Fall." pic.twitter.com/H8o1KroKEE
Dat is goed nieuws, ze moeten dan wel nog minstens 1 liefst 2 trailers droppen om mensen weer te hypen zoals met RDR2, mijn hype is helemaal weg zegmaar...
GTA is zo’n game die geen hype nodig heeft. Ik koop het blind. Ook voor €100. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest na het spelen van een GTA. Ik wil zelf ook geen trailer meer kijken. Wil niets meer zin. Als ie echt in 2025 uitkomt dat wordt 2025 misschien wel het beste gamejaar ooit?spijkerhoofd schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 06:35:
[...]
Dat is goed nieuws, ze moeten dan wel nog minstens 1 liefst 2 trailers droppen om mensen weer te hypen zoals met RDR2, mijn hype is helemaal weg zegmaar...
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat is jouw mening, als de game 100 euro kost ga ik eerst de reviews afwachten, voor 100 euro verwacht ik een 10 en gezien wat er in de game industrie gebeurt op dit moment waarin de veel games een absolute teleurstelling zijn wacht ik af...Mog schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:07:
[...]
GTA is zo’n game die geen hype nodig heeft. Ik koop het blind. Ook voor €100. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest na het spelen van een GTA. Ik wil zelf ook geen trailer meer kijken. Wil niets meer zin. Als ie echt in 2025 uitkomt dat wordt 2025 misschien wel het beste gamejaar ooit?
Tomb raider reeks al gespeeld? Die is ook erg goed hetzelfde principe als Uncharted.Carlos0_0 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:49:
[...]
Het is ook fijn eens ergens na uit te kunnen kijken, ik ben een erg moeilijke gamer.
Ik vind veel niet leuk
Louzy#2475
Ik denk dat ik nog wel meer mag betalen. Zal gewoon de meest uitgebreide versie kopen. Wil in elk geval weer een kaart erbij hebben. (Heb destijds ook een hoge resolutie satellietkaart op internet gevonden die ik op groot formaat heb laten afdrukken.)Mog schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:07:
[...]
GTA is zo’n game die geen hype nodig heeft. Ik koop het blind. Ook voor €100. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest na het spelen van een GTA. Ik wil zelf ook geen trailer meer kijken. Wil niets meer zin. Als ie echt in 2025 uitkomt dat wordt 2025 misschien wel het beste gamejaar ooit?
Ik game momenteel niet veel meer. Maar verwacht dat GTA VI me weer helemaal erin gaat trekken net als V en RDR2 gedaan hebben destijds. in RDR2 zitten alles bij elkaar wel meer dan 1000 uur en GTA V (inclusief online) gaat daar nog echt een aantal maal overheen.
Gezien de tijd, personeel en geld die in het maken van de game gestopt is kan ik me bijna niet voorstellen dat het een echte teleurstelling gaat worden.
Daar heb je gelijk in en over het algemeen ben ik ook zo, ik koop geen Early Access meer van de grote ontwikkelaars of van de kleine en wacht op de volledige release (en het liefst nog wat later ivm de eerste patches). Maar Rockstar / TT is een van de weinige bedrijven waar je nog 100% vanuit kan gaan dat het een topper is op release. In vrijwel alle gevallen is het spel beter dan de trailers. De trailers zijn bijvoorbeeld ook in-game gemaakt (oke, enkele trucjes maar ze zijn niet prerendered bijvoorbeeld).spijkerhoofd schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:31:
[...]
Dat is jouw mening, als de game 100 euro kost ga ik eerst de reviews afwachten, voor 100 euro verwacht ik een 10 en gezien wat er in de game industrie gebeurt op dit moment waarin de veel games een absolute teleurstelling zijn wacht ik af...
Uiteindelijk heb ik GTAV ook kapot gespeeld op PS3/4/5 en PC. Dus of VI 60 of 100 euro kost, instant buy op release hier.
Zucht...
Bij Rockstar zijn sinds RDR2 belangrijke mensen vertrokken waaronder de grote scenario schrijver Dan Houser, juist zijn gemist schijnt ervoor gezorgd te hebben dat GTA VI zo lang in ontwikkeling is, ze schijnen meerdere keren overnieuw begonnen te zijn. Vandaar dat ik zelfs Rockstar minder vertrouw...SgtElPotato schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:07:
[...]
Daar heb je gelijk in en over het algemeen ben ik ook zo, ik koop geen Early Access meer van de grote ontwikkelaars of van de kleine en wacht op de volledige release (en het liefst nog wat later ivm de eerste patches). Maar Rockstar / TT is een van de weinige bedrijven waar je nog 100% vanuit kan gaan dat het een topper is op release. In vrijwel alle gevallen is het spel beter dan de trailers. De trailers zijn bijvoorbeeld ook in-game gemaakt (oke, enkele trucjes maar ze zijn niet prerendered bijvoorbeeld).
Uiteindelijk heb ik GTAV ook kapot gespeeld op PS3/4/5 en PC. Dus of VI 60 of 100 euro kost, instant buy op release hier.
Het zal me niet verwonderen als dat wel gaat gebeuren, 2 weken geleden zag ik anders genoeg artikelen voorbij zien komen dat men verwacht dat de game tussen de €100,00 en €120,00 gaat kosten. Er zouden zelfs ontwikkelaars zijn geweest die hopen dat hij €100,00 gaat kosten.James Pond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:25:
Het gaat gewoon normaal kosten. Geen 100€.
Als je mij vraagt of het realistisch is? Dan weet ik daar geen eerlijk antwoord op te geven. Inmiddels zijn de standaard prijzen al €80,00 voor de meeste release games, en ja dat is veel geld. Ik weet ook nog goed bij de release van de Playstation 3 dat Resistance Fall of Men toen al €69,99 kosten. Maar als we kijken hoeveel ontslagen er vallen en hoeveel studio's het financieel lastig binnen te krijgen, dan zie ik het wel langzaam die kant opgaan.
Het geluk dat we met GTA wel hebben is dat hij Multi platform is, en niet exclusief, want dat is ook iets waar uitgevers vaker over klagen, kijk maar naar Square Enix.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb er nog wel vertrouwen in. Als we kijken naar V zien we ook de bijna 2 jaar tussen de eerste trailer en de daadwerkelijke release.spijkerhoofd schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:31:
[...]
Bij Rockstar zijn sinds RDR2 belangrijke mensen vertrokken waaronder de grote scenario schrijver Dan Houser, juist zijn gemist schijnt ervoor gezorgd te hebben dat GTA VI zo lang in ontwikkeling is, ze schijnen meerdere keren overnieuw begonnen te zijn. Vandaar dat ik zelfs Rockstar minder vertrouw...
Zucht...
Probleem met andere ontwikkelaars is dat zij niet de trackrecord hebben van Rockstar, weinig ontwikkelaars zijn zo consistent als Rockstar in kwaliteit. Kijk maar naar grote studio's als EA, Ubisoft en Activision, voor elke goede game staan er minstens 1 middelmatige tot soms slechte game tegenover, nu al kopen mensen weinig preorders en veel gamers gaan zeker voor multiplayergames voor de uitverkoopbakje omdat de game te middelmatig is, gaat de prijzen omhoog naar 100 euro, dan kopen minder gamers de game bij release.Linksquest schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:34:
[...]
Het zal me niet verwonderen als dat wel gaat gebeuren, 2 weken geleden zag ik anders genoeg artikelen voorbij zien komen dat men verwacht dat de game tussen de €100,00 en €120,00 gaat kosten. Er zouden zelfs ontwikkelaars zijn geweest die hopen dat hij €100,00 gaat kosten.
Als je mij vraagt of het realistisch is? Dan weet ik daar geen eerlijk antwoord op te geven. Inmiddels zijn de standaard prijzen al €80,00 voor de meeste release games, en ja dat is veel geld. Ik weet ook nog goed bij de release van de Playstation 3 dat Resistance Fall of Men toen al €69,99 kosten. Maar als we kijken hoeveel ontslagen er vallen en hoeveel studio's het financieel lastig binnen te krijgen, dan zie ik het wel langzaam die kant opgaan.
Het geluk dat we met GTA wel hebben is dat hij Multi platform is, en niet exclusief, want dat is ook iets waar uitgevers vaker over klagen, kijk maar naar Square Enix.
Laat er eerst maar eens een frisse wind door de gameindustrie gaan, laten grote studio's eerst maar eens hoge kwaliteit zien en consistentie voordat ze de prijzen gaan verhogen.
Omdat die artikelen gebaseerd waren op een analist, die aangaf dat er mensen in de industrie hoopten dat ze hem voor 100 euro gingen verkopen, zodat andere publishers ook in die prijzen mee kunnen gaan, en games vanaf dan 100 euro kunnen kosten.Linksquest schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:34:
[...]
Het zal me niet verwonderen als dat wel gaat gebeuren, 2 weken geleden zag ik anders genoeg artikelen voorbij zien komen dat men verwacht dat de game tussen de €100,00 en €120,00 gaat kosten. Er zouden zelfs ontwikkelaars zijn geweest die hopen dat hij €100,00 gaat kosten.
Het heeft niks te maken met iets wat vanuit Rockstar komt. Nooit heeft hij gezegd dat het ook echt zoveel zou gaan kosten.
Die artikelen zijn allemaal clickbait geweest. Voor Rockstar is het het gunstigste, als de game zoveel mogelijk verkocht wordt zodat er zoveel mogelijk mensen in Online shark cards gaan kopen.
En je krijgt het meeste aantal spelers in je online omgeving als je de game geen 100 euro maakt natuurlijk. Dit is wat Strauss Zelnick zelf had gezegd destijds
https://www.gamesindustry...about-their-value-opinion"In terms of pricing for any entertainment property, basically the algorithm is the value of the expected entertainment usage, which is to say that the per-hour value times the number of expected hours, plus the terminal value that's perceived by the customer in ownership if the title is owned or subscribed to. And, you'll see that, that bears out in every kind of entertainment vehicle.
"By that standard, our frontline prices are still very, very low because we offer many hours of engagement. The value of the engagement is very high. So, I think the industry, as a whole, offers a terrific price-to-value opportunity for consumers. That doesn't necessarily mean that the industry has pricing power or wants to have pricing power. However, there is a great deal of value offered. And look, it's our strategy here to deliver much more value than what we charge consumers. It's always been our strategy here. We want to make sure the experience is first-class, and the nature of the experience is not just the quality of what we offer, it's also what you pay for it, everyone knows that anecdotally."
Belangrijkste quote imo
it's our strategy here to deliver much more value than what we charge consumers.
Dat is alleen op Playstation het geval.Inmiddels zijn de standaard prijzen al €80,00 voor de meeste release games
[ Voor 8% gewijzigd door James Pond op 07-02-2025 09:07 ]
Kan mij niet voorstellen dat dit ook voor de rest van de gaming community geld.spijkerhoofd schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 06:35:
[...]
Als ze die game morgen droppen gaat hij nog als een gek verkopen.
Maar wees gerust voor release komt er echt nog wel een trailer en een gigantisch marketing traject.
Ontwikkelaars hopen dat vooral omdat ze dan zelf daarna ook omhoog kunnenLinksquest schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:34:
[...]
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Dagen tot Grand Theft Auto VI release:
/f/image/I6LuOeysnSfx7Bc2x3XYhzdl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XnUAZFOnJg1ZjVCUoNYTYsch.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hZsthSIMKAselcV8BmPPiNMp.jpg?f=fotoalbum_large)