Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
Linksquest schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:34:
[...]

Het zal me niet verwonderen als dat wel gaat gebeuren, 2 weken geleden zag ik anders genoeg artikelen voorbij zien komen dat men verwacht dat de game tussen de €100,00 en €120,00 gaat kosten. Er zouden zelfs ontwikkelaars zijn geweest die hopen dat hij €100,00 gaat kosten.

Als je mij vraagt of het realistisch is? Dan weet ik daar geen eerlijk antwoord op te geven. Inmiddels zijn de standaard prijzen al €80,00 voor de meeste release games, en ja dat is veel geld. Ik weet ook nog goed bij de release van de Playstation 3 dat Resistance Fall of Men toen al €69,99 kosten. Maar als we kijken hoeveel ontslagen er vallen en hoeveel studio's het financieel lastig binnen te krijgen, dan zie ik het wel langzaam die kant opgaan.

Het geluk dat we met GTA wel hebben is dat hij Multi platform is, en niet exclusief, want dat is ook iets waar uitgevers vaker over klagen, kijk maar naar Square Enix.
Ik hoop van niet. Elke euro kan je maar 1x uitgeven. Als GTA VI €100 euro zou kosten, zou ik persoonlijk een andere game (misschien van de ontwikkelaar die hoopt dat GTA VI €100 gaat kosten) wel kopen tijdens een sale. Dan verdient die ontwikkelaar misschien juist minder. Gamers gaan GTA VI over het algemeen toch wel halen. De tijd zal het leren.

Ik merk zelf ook wel dat wanneer ik een game koop voor de volledige prijs, ik daarna vrij lang geen andere game koop. Maar dat ben ik.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:31
RobinNL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:03:
[...]

Ik hoop van niet. Elke euro kan je maar 1x uitgeven. Als GTA VI €100 euro zou kosten, zou ik persoonlijk een andere game (misschien van de ontwikkelaar die hoopt dat GTA VI €100 gaat kosten) wel kopen tijdens een sale. Dan verdient die ontwikkelaar misschien juist minder. Gamers gaan GTA VI over het algemeen toch wel halen. De tijd zal het leren.

Ik merk zelf ook wel dat wanneer ik een game koop voor de volledige prijs, ik daarna vrij lang geen andere game koop. Maar dat ben ik.
Als de game 100 euro gaat kosten dan wacht ik tot de reviews, als deze uitmuntend zijn koop ik de game alsnog, als deze middelmaat vertonen wacht ik inderdaad af, en maar dat doe ik tegenwoordig met alle games, of ze bij aanvang nu 60 euro kosten of 100 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
spijkerhoofd schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:06:
[...]

Als de game 100 euro gaat kosten dan wacht ik tot de reviews, als deze uitmuntend zijn koop ik de game alsnog, als deze middelmaat vertonen wacht ik inderdaad af, en maar dat doe ik tegenwoordig met alle games, of ze bij aanvang nu 60 euro kosten of 100 euro...
De aanschafprijs van de game is hier maar een klein deel van het geheel. Voor de nieuwe GTA moet ik ook weer een console aanschaffen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk dan de PS5 Pro worden :)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25
Op Reddit heeft iemand een GTA map gemaakt van Alphen aan den Rijn. 8)

https://www.reddit.com/r/...0a2a/gta_7_map_is_gelekt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:37:
[...]

De aanschafprijs van de game is hier maar een klein deel van het geheel. Voor de nieuwe GTA moet ik ook weer een console aanschaffen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk dan de PS5 Pro worden :)
Nou daar twijfel ik nog over, vooralsnog ga ik GTA 6 op de series X spelen omdat ik daar de meeste vrienden heb zitten die voor Online zullen gaan.

Alleen als de PS5 Pro versie een significant hogere framerate zou krijgen (gezien de upgrade van de Pro verwacht ik dat niet echt eigenlijk) dan koop ik die en ga ik de SP daar op spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
Donstil schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:53:
[...]

Nou daar twijfel ik nog over, vooralsnog ga ik GTA 6 op de series X spelen omdat ik daar de meeste vrienden heb zitten die voor Online zullen gaan.

Alleen als de PS5 Pro versie een significant hogere framerate zou krijgen (gezien de upgrade van de Pro verwacht ik dat niet echt eigenlijk) dan koop ik die en ga ik de SP daar op spelen.
Als je ziet hoe GTA V er op de PS3 uit zag en nu vergelijkt met PS5 Pro of PC dan zit daar een giga verschil in, maar qua gameplay heb ik het nooit gemerkt (alleen qua verkeer wat actief was op de weg in de SP).

Ik zou er niet speciaal voor upgraden naar een andere console, maar dat ben ik :+

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Donstil schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:53:
[...]

Voor mij is dat anders, ik heb op het moment alleen een MacBook en geen enkele console. Ook gamen weinig van mijn vrienden. Als ik dan toch iets moet kopen dan koop ik de "beste" hardware :)

Als ik al een series X had dan was het voor mij eenvoudig, dan speelde ik de game daarop.

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 07-02-2025 12:49 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
louzy82 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:47:
[...]

Tomb raider reeks al gespeeld? Die is ook erg goed hetzelfde principe als Uncharted.
Zeker en vroeger ook de oude delen gespeeld, maar op de 1 of andere manier heb ik geen plezier echt met de remakes.
Ik heb de 1ste remaster serie gekocht, maar nooit uitgespeeld. dus de gene die in Februari uit komt ga ik ook niet halen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markwiering
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 12:22
Mog schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:07:
[...]

GTA is zo’n game die geen hype nodig heeft. Ik koop het blind. Ook voor €100. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest na het spelen van een GTA. Ik wil zelf ook geen trailer meer kijken. Wil niets meer zin. Als ie echt in 2025 uitkomt dat wordt 2025 misschien wel het beste gamejaar ooit?
Ik ga dit spel niet kopen, om drie redenen.

1. GTA V was een enorme teleurstelling voor mij, waar ik 30 euro aan heb verspild. GTA III, Vice City en vooral GTA IV vind ik wel uitstekend gemaakt. Door de achteruitgang in GTA V zijn mijn verwachtingen voor deel 6 nu ook laag.

2. Er is een zorgelijke trend gaande in de ontspanningsindustrie (films, series en spellen), waarbij bedrijven proberen om huidige schoonheidsidealen en stereotypen onderuit te schoppen door te hard de tegengestelde richting op te gaan. Het gevolg is: spellen waarbij de vrouwelijke personages niet meer vrouwelijk zijn, mannelijke personages halve vrouwen zijn en het spel zich sterk richt op homoseksuele of transseksuele personages.
Mijn vrees is, is dat GTA VI ook blijf respectvol. Het zou niet moeten, want GTA is van oorsprong een spel geweest dat juist erop gericht is om mensen te choqueren, maar wie weet... Ik wacht de recensies en speelvideo's van het spel wel af zodra deze beschikbaar zijn.

3. Nadat Take-Two Interactive op een schandalige manier de makers van de GTA Vice City Nextgen Edition modificatie hebben behandeld, heb ik geen enkel respect meer voor Take-Two Interactive.

Eerder dit jaar heeft Revolution Team (vier kerels uit Rusland) een prachtige modificatie uitgebracht voor GTA IV, waarbij zij het volledige spel Grand Theft Auto Vice City hebben nagemaakt in de spelmotor van GTA IV. Het Internet strooide vol met lof over deze modificatie, maar Take-Two Interactive heeft geen contact opgenomen met Revolution Team, en heeft in plaats daarvan het YouTube-kanaal van Revolution Team laten verwijderen, de Telegramgroep van Revolution Team, het nieuwe YouTube-kanaal van Revolution Team en nu proberen zij zelfs de VKontakte-pagina van Revolution Team verbannen te krijgen.

Dit zijn vier enthousiastelingen die honderden uren van hun tijd besteed hebben aan het volledig namaken van GTA Vice City en haar missies. Dit deden zij volledig gratis. Niemand betaalde hen - en zij vroegen ook geen geld voor de modificatie. En dan zo een walgelijke behandeling van Take-Two Interactive...

Puur om morele redenen wil ik geen bedrijf steunen dat zo omgaat met haar fans. Take-Two Interactive zal van mij geen cent krijgen. Ik hoop dat zij failliet gaan. Verwijzingen naar illegaal downloaden van software zijn niet toegestaan op Tweakers

[ Voor 3% gewijzigd door Mog op 07-02-2025 19:57 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 00:06

JB

Cédric roelt!

Wel grappig, ik ben aan GTA V begonnen met mijn zoontje (last saved game in 2013...) op mijn XBOX360 die het dus nog deed _O_ Nu begint het natuurlijk te kriebelen om straks ook GTA VI aan te schaffen als het eindelijk released wordt :D Duur geintje ben ik bang, want;

- nieuwe console nodig (welke!?)
- GTA VI aanschaffen

Eerst V maar eens (uit)spelen de komende periode en hopen dat de 360 het volhoudt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartoonGuy14
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 17:32
JB schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:44:
Wel grappig, ik ben aan GTA V begonnen met mijn zoontje (last saved game in 2013...) op mijn XBOX360 die het dus nog deed _O_ Nu begint het natuurlijk te kriebelen om straks ook GTA VI aan te schaffen als het eindelijk released wordt :D Duur geintje ben ik bang, want;

- GTA VI aanschaffen

Eerst V maar eens (uit)spelen de komende periode en hopen dat de 360 het volhoudt.
Zou je niet een tweedehands PS4 Pro kopen voor 125€ voor GTA V? Op een Xbox 360 lijkt me dat echt waardeloos spelen, en met een PS4 Pro maak je een gigantische upgrade voor amper wat geld, tevens kan je die console prima weer doorverkopen daarna…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0

- GTA VI aanschaffen

Haha ik ben de oude gta's aan het spelen weer. eens, net klaar met gta3 meeste dingen ook gedaan niet alles(Ook geen cheats voor het eerst).
Dit zelfde ga ik nu doen met vice city.

Denk alleen Vice City gaan spelen enorm slecht plan is, nu ik weer die muziek en die sfeer proef van dit spel ooh prachtig.
Nu kan gta6 alleen maar gaan tegen vallen(Aan de getoonde beelden), aan de hand van dansende gekleurde mensen met te dikke billen etc(vast andere muziek enzo ook).

Maar ja welke console simpel Playstation haha, zelfs Microsoft brengt nu langzaam zijn spellen naar de Ps5 en Switch2 ook wellicht straks.
Dus ja zo kan je alles spelen wat je wil eigenlijk op de playstation.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-02-2025 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

CartoonGuy14 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:56:
[...]

Zou je niet een tweedehands PS4 Pro kopen voor 125€ voor GTA V? Op een Xbox 360 lijkt me dat echt waardeloos spelen, en met een PS4 Pro maak je een gigantische upgrade voor amper wat geld, tevens kan je die console prima weer doorverkopen daarna…
Draait prima :? Waar zou ik last van moeten hebben? Er blijft in ieder geval niks hangen/haperen tijdens gameplay. Verder zie ik dat als een nutteloze investering voor iets wat nu al werkt, want ook het spel moet je dan nog opnieuw kopen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:51:
[...]

Haha ik ben de oude gta's aan het spelen weer. eens, net klaar met gta3 meeste dingen ook gedaan niet alles(Ook geen cheats voor het eerst).
Dit zelfde ga ik nu doen met vice city.

Denk alleen Vice City gaan spelen enorm slecht plan is, nu ik weer die muziek en die sfeer proef van dit spel ooh prachtig.
Nu kan gta6 alleen maar gaan tegen vallen(Aan de getoonde beelden), aan de hand van dansende gekleurde mensen met te dikke billen etc(vast andere muziek enzo ook).

Maar ja welke console simpel Playstation haha, zelfs Microsoft brengt nu langzaam zijn spellen naar de Ps5 en Switch2 ook wellicht straks.
Dus ja zo kan je alles spelen wat je wil eigenlijk op de playstation.
Jammer als eaa tegen lijkt te gaan vallen mbt GTA VI. Ik blijf me verbazen hoe gaaf GTA V is, als ik bedenk dat dit spel nu "12 jaar oud" is... Ik heb meer dan 10 jaar geen console meer aangeraakt, maar het ziet er echt nog geweldig uit.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:04
JB schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:08:
[...]
Jammer als eaa tegen lijkt te gaan vallen mbt GTA VI. Ik blijf me verbazen hoe gaaf GTA V is, als ik bedenk dat dit spel nu "12 jaar oud" is... Ik heb meer dan 10 jaar geen console meer aangeraakt, maar het ziet er echt nog geweldig uit.
Ik heb GTA gespeeld rond de release. en ben door de hype ook weer opnieuw begonnen recent, op mijn huidige PC (3080). en wat ziet die game er geweldig uit zeg!

Het is qua graphics misschien wel niet meer het mooiste, maar kan zeker nog mee. maar wat me vooral opvalt is de ongelofelijke dichtheid van details. je kunt overal rondlopen en overal zie je unieke winkeltjes, zwembaden in tuinen, etc.. echt indrukwekkend :) Zelfs bijvoorbeeld Cyberpunk blijft achter qua detaildichtheid.

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ntzv schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:25:
[...]

Ik heb GTA gespeeld rond de release. en ben door de hype ook weer opnieuw begonnen recent, op mijn huidige PC (3080). en wat ziet die game er geweldig uit zeg!

Het is qua graphics misschien wel niet meer het mooiste, maar kan zeker nog mee. maar wat me vooral opvalt is de ongelofelijke dichtheid van details. je kunt overal rondlopen en overal zie je unieke winkeltjes, zwembaden in tuinen, etc.. echt indrukwekkend :) Zelfs bijvoorbeeld Cyberpunk blijft achter qua detaildichtheid.
Precies dit! Zoveel detail. Het is een film die je als spel speelt. Alle elementen komen aan bod en ben pas (weer) op 20%. Kan het me niet eens herinneren, dat het zo goed was/is.

Hoop wel dat het niet klopt, wat hierboven staat mbt GTA VI. Zo’n spel moet niet gevat worden door politiek correcte crap waardoor het niet meer in de buurt komt van V.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:06:
[...]

Draait prima :? Waar zou ik last van moeten hebben? Er blijft in ieder geval niks hangen/haperen tijdens gameplay. Verder zie ik dat als een nutteloze investering voor iets wat nu al werkt, want ook het spel moet je dan nog opnieuw kopen.
Nah als je het niet merkt is dat natuurlijk top maar de 360 en PS3 versie draaide verre van “prima”, in drukke stukken regelmatig (enorme) framedrops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Donstil schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Nah als je het niet merkt is dat natuurlijk top maar de 360 en PS3 versie draaide verre van “prima”, in drukke stukken regelmatig (enorme) framedrops.
Sommige mensen hebben gewoon plezier en stellen qua framerate en graphics minder eisen. Zelf kijk ik ook het meest plezierig terug op GTA3 en daarvoor Supaplex en BF1942 ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter

- GTA VI aanschaffen

Ik zou gaan voor de uitvoering: Sony PlayStation 5 Slim Digital Edition Wit, Zwart of als geld geen probleem is voor de uitvoering: Sony PlayStation 5 Pro Wit, Zwart. GTA VI komt ook op de Xbox Series X uit, maar deze console kan ik niet meer aanbevelen omdat Microsoft al hun exclusieve games ook op de PS5 gaat uitbrengen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:49:
[...]

Sommige mensen hebben gewoon plezier en stellen qua framerate en graphics minder eisen. Zelf kijk ik ook het meest plezierig terug op GTA3 en daarvoor Supaplex en BF1942 ;)
Terugkijken is altijd makkelijker, dan worden dat soort details snel vergeten.

Ik kijk ook met plezier terug op die eerste playtrough verder en had prima plezier en overduidelijk minder eigen aan de graphics (want anders was ik wel
gestopt) maar dat neemt niet weg dat die kanttekening er wel bij geplaatst kan/moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mog schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:55:
[...]

Ik zou gaan voor de uitvoering: Sony PlayStation 5 Slim Digital Edition Wit, Zwart of als geld geen probleem is voor de uitvoering: Sony PlayStation 5 Pro Wit, Zwart. GTA VI komt ook op de Xbox Series X uit, maar deze console kan ik niet meer aanbevelen omdat Microsoft al hun exclusieve games ook op de PS5 gaat uitbrengen.
Momentum is even lastig. Komt er nog iets nieuwers? Als dat niet zo is, hoef ik ook niet perse te wachten. Zodra er dan een mooie aanbieding oid komt, kan ik er voor gaan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kom zelf vanaf de Xbox, heb daar heerlijk de oudere versies van GTA op gespeeld tot aan de Series X aan toe. Maar wat ik altijd het grootste nadeel vond was dat er voor GTA Online op Tweakers een veel kleinere groep was. Er waren best veel meetings op de PS3 en PS4, en op de Xbox was dat veel beperkter. Dus als je ook maar overweegt om online ook te willen doen, en het dan ook leuk vind om dat met medetweakers te doen, dan zou ik echt de PS5 aanraden.

Voor alleen singleplayer zou ik inderdaad vooral kijken naar welke andere games je voorkeur hebben. (Met wat men hierboven zegt ook in het achterhoofd natuurlijk.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:38
Als de game inderdaad €100 of meer gaat kosten, dan hoop ik eigenlijk dat het om een multi-platformlicentie gaat. Als ik zo de posts boven me lees zou ik niet de enige zijn voor wie €100 dan eigenlijk niet duurder zou zijn dan GTA V al was :P
X360 + PS4 + pc was bij mij €95 en dan had ik nog goede deals en aanbiedingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ample Energy op 09-02-2025 19:31 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvt.Zaitsev
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-09 08:59
HenkEisDS schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:46:
Op Reddit heeft iemand een GTA map gemaakt van Alphen aan den Rijn. 8)

https://www.reddit.com/r/...0a2a/gta_7_map_is_gelekt/
Haha leuk om te zien in het "dorp" waar je woont. In mijn wijk in ieder geval genoeg voorzieningen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd er rekening mee dat VI een jaar of wat vertraging op heeft gelopen. Elke maand zie ik nog updates voor GTA V online en RDR2 online voorbij komen en dat geeft mij niet echt het gevoel dat ze gecommitteerd zijn VI z.s.m. uit te brengen. Hun focus lijkt nog steeds bij V online te liggen. Er zijn geen trailers, berichten, collector's editions, of wat dan ook te bekennen. Ze kunnen wel zeggen dat de game uit komt volgens hun verwachting, maar als er 1 zekerheid is in de gamewereld de afgelopen 15 jaar is dat games bijna altijd later uitkomen dan men verwacht. En als het al op tijd uitkomt is het een bugfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Ik houd er rekening mee dat VI een jaar of wat vertraging op heeft gelopen. Elke maand zie ik nog updates voor GTA V online en RDR2 online voorbij komen en dat geeft mij niet echt het gevoel dat ze gecommitteerd zijn VI z.s.m. uit te brengen. Hun focus lijkt nog steeds bij V online te liggen. Er zijn geen trailers, berichten, collector's editions, of wat dan ook te bekennen. Ze kunnen wel zeggen dat de game uit komt volgens hun verwachting, maar als er 1 zekerheid is in de gamewereld de afgelopen 15 jaar is dat games bijna altijd later uitkomen dan men verwacht. En als het al op tijd uitkomt is het een bugfest.
Daar hou ik zeker rekening mee, maar het blijft dan alsnog wel gek dat ze volhouden aan het feit dat ze op schema liggen en dan plotseling bam nee volgend jaar. Maar we gaan het zien :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartoonGuy14
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Afgelopen 6 Februari liet TTWO (moederbedrijf Rockstar) weten dat GTA 6 nog steeds gepland staat voor Fall 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat er nu nog updates uitkomen voor andere games zegt niets, dat zijn andere teams.

Niet elke medewerker van Rockstar werkt aan GTA6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Donstil schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:03:
Dat er nu nog updates uitkomen voor andere games zegt niets, dat zijn andere teams.

Niet elke medewerker van Rockstar werkt aan GTA6
Nee precies het ontwikkel team zal wel steeds groter worden, er zullen steeds minder aan gta5 of RDR2 werken omdat die al best wat jaartjes oud is.
Maar er zal gewoon nog prima nieuwe content uit komen, zelfs als gta6 uit komt(Maar in mindere mate).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:46:
[...]

Nee precies het ontwikkel team zal wel steeds groter worden, er zullen steeds minder aan gta5 of RDR2 werken omdat die al best wat jaartjes oud is.
Maar er zal gewoon nog prima nieuwe content uit komen, zelfs als gta6 uit komt(Maar in mindere mate).
Ja precies, concept devs zijn alweer naar het volgende project, etc.

Dat hoort gewoon bij het verloop tijdens zulke projecten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco2706
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-08 09:05
Gta 6 dit jaar?gaat niet gebeuren(dat denk ik gewoon),anders hadden we al de 2e trailer gehad,of minstens een paar ingame screenshots.Ik merk dat rockstar me begint te irriteren en dat de hype bij mij weg is.En als het bij mij weg is,dan speel ik het niet ook niet in de toekomst als de reviews helemaal uit hun dak gaan.
Vind het onderhand een beetje lijken alsof rockstar gamers voor de gek zit te houden.
Laat gewoon wat zien,of zeg dan dat het pas in 2026 komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
remco2706 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:03:
Gta 6 dit jaar?gaat niet gebeuren(dat denk ik gewoon),anders hadden we al de 2e trailer gehad,of minstens een paar ingame screenshots.Ik merk dat rockstar me begint te irriteren en dat de hype bij mij weg is.En als het bij mij weg is,dan speel ik het niet ook niet in de toekomst als de reviews helemaal uit hun dak gaan.
Vind het onderhand een beetje lijken alsof rockstar gamers voor de gek zit te houden.
Rockstar weet precies wat het doet. Bij Grand Theft Auto V kwam de 2e video pas 544 dagen na de eerste trailer. Als we dat op GTA VI plakken dan krijgen we de volgende video op 1 juni 2025.

En er zat bij GTA V 684 dagen tussen de eerste trailer en de release. Als we dat op GTA VI plakken zou de release 19 oktober 2025 zijn. Ze zitten dus op de goede weg.

De hype komt wel als we nog een maand tot de release hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 11:44
remco2706 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:03:
Denk niet dat Rockstar wakker zal liggen als jij het niet koopt, omdat je lang niets hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CartoonGuy14
Mog schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:18:
[...]

Rockstar weet precies wat het doet. Bij Grand Theft Auto V kwam de 2e video pas 544 dagen na de eerste trailer. Als we dat op GTA VI plakken dan krijgen we de volgende video op 1 juni 2025.

En er zat bij GTA V 684 dagen tussen de eerste trailer en de release. Als we dat op GTA VI plakken zou de release 19 oktober 2025 zijn. Ze zitten dus op de goede weg.

De hype komt wel als we nog een maand tot de release hebben.
Dit is ook precies mijn gedachte. GTA 6 gaat records breken, mensen zullen in de rij gaan staan dagen van te voren, kinderen zullen hun ouders smeken om dit voor hun te kopen, terwijl sommige ouders het misschien wel voor zichzelf kopen. Dit wordt wereldnieuws, mark my words, als GTA 6 uitkomt zal elk nieuwskanaal hier iets over presenteren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik heb wel redenen tot zorg. Maar die hebben niets met de video’s of releasedatum te maken.
  • Sam Houser (co-founder en creative lead) en Michael Unsworth (senior writer) zijn weg
  • De Verenigde Staten anno 2025 zijn de satire van GTA V (en eerdere games) voorbij
  • Rockstar zelf is progressiever geworden, ik hoop dat ze de fijne lijn kunnen blijven bewandelen
  • Geruchten gaan dat de ontwikkeling stroef verloopt (10+ jaar)
  • De focus ligt volledig op online bij Grand Theft Auto V, geen story DLC's voor beide games
  • De laatste twee uitgaven (Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition en Red Dead Redemption) zijn Rockstar onwaardig
  • De lancering van GTA+, een online abonnement van €5,99/maand waarbij je wat items en korting op items in GTA Online krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:01

Oxigeon

En zo is dat!

Mog schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:23:
Ik heb wel redenen tot zorg. Maar die hebben niets met de video’s of releasedatum te maken.
  • Sam Houser (co-founder en creative lead) en Michael Unsworth (senior writer) zijn weg
  • De Verenigde Staten anno 2025 zijn de satire van GTA V (en eerdere games) voorbij
  • Rockstar zelf is progressiever geworden, ik hoop dat ze de fijne lijn kunnen blijven bewandelen
  • De focus ligt volledig op online bij Grand Theft Auto V, geen story DLC's voor beide games
  • De laatste twee uitgaven (Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition en Red Dead Redemption) zijn Rockstar onwaardig
  • De lancering van GTA+, een online abonnement van €5,99/maand waarbij je wat items en korting op items in GTA Online krijgt.
Of 10 jaar lang is weet ik niet. Als ik ChatGPT raadpleeg zegt die me dat een grote game ontwikkelen lang duurt. Open wereld games duren normaliter langer dan een racegame bijvoorbeeld. Rockstar doet hier normaal gesproken ook nog een schepje bovenop (want als de release is ziet dit er meestal beter uit dan de gemiddelde andere game die op hetzelfde moment uitkomt. Dus die 10 jaar valt wel mee.
- Gran Turismo 7 (ongeveer 5jaar)
- Spiderman 2 (ongeveer 5 jaar)
- The last of us (part 2) (6 jaar)
- GTA 5 had een ontwikkeltijd van ongeveer 5 jaar

Maar of ze werkelijk 10 jaar aan GTA6 werken is natuurlijk gissen. De geruchten zijn dat ze hier in 2025 2015 mee zijn begonnen. Maar waarom zou je eerder uitkomen als je game (online gedeelte) het nog zo goed doet in de online charts. Die game verkoopt nog steeds als een tierelier.

Verder vind ik Red Dead Redemption 2 toch echt wel een prima game. Ik denk dat het meer is of de setting van de game je ligt ja of te nee.

Wat betreft GTA+ geef ik ze groot gelijk. Rockstar/Take Two is een bedrijf. En daar moet ook de schoorsteen roken. Je bent een ezel als bedrijf zijnde als je de mens niet uitbuit (begrijp me niet verkeer, je kan ook doorslaan zoals bij NBA 2k). Maar dit vind ik bij GTA+ niet het geval. Je koopt het of je koopt het niet natuurlijk. Fortnite / COD doet al jaren hetzelfde met een Battle Pass (ja ok, je krijgt wat skins en dan houd het op)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
Oxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:43:
[...]

Maar of ze werkelijk 10 jaar aan GTA6 werken is natuurlijk gissen. De geruchten zijn dat ze hier in 2025 mee zijn begonnen.
2025 mee begonnen? Dus ze zijn pas 5 weken bezig met deze game 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Linksquest schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:45:
[...]

2025 mee begonnen? Dus ze zijn pas 5 weken bezig met deze game 8)7
Dat moet je verkeerd gelezen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Als je het zo bekijkt snap ik dat je je zorgen maakt, maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat hadden we dezelfde lijstje bij IV en V en uiteindelijk zijn het beide knallers geworden.

Tuurlijk is het goed om sceptisch te zijn, maar er is imo nog geen reden om te twijfelen.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Hier sluit ik mij bij aan, het is ook nog nooit voorgekomen dat er zoveel tijd (436 dagen) tussen trailer 1 & trailer 2 zit of dat het zolang stil is vanuit de ontwikkelaar.. Vind het toch wel reden tot zorg om heel eerlijk te zijn en ben benieuwd waarmee Rockstar straks gaat komen; een trailer of een bericht over de ontwikkeling?

Persoonlijk heb ik de hype verder naast me neer gelegd en is het vuurtje inmiddels alweer een paar maand gedoofd. Ze hadden als je mij het vraagt in de laatste maanden van 2024 gewoon een tweede trailer moeten droppen, maar waarom ze dat niet hebben gedaan? Geen idee.. :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

G_Dragon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:53:
[...]

Hier sluit ik mij bij aan, het is ook nog nooit voorgekomen dat er zoveel tijd (436 dagen) tussen trailer 1 & trailer 2 zit of dat het zolang stil is vanuit de ontwikkelaar.. Vind het toch wel reden tot zorg om heel eerlijk te zijn en ben benieuwd waarmee Rockstar straks gaat komen; een trailer of een bericht over de ontwikkeling?

Persoonlijk heb ik de hype verder naast me neer gelegd en is het vuurtje inmiddels alweer een paar maand gedoofd. Ze hadden als je mij het vraagt in de laatste maanden van 2024 gewoon een tweede trailer moeten droppen, maar waarom ze dat niet hebben gedaan? Geen idee.. :D
Ik ben zelf geen marketing man. Maar ik kan me voorstellen dat hoe langer je wacht des te groter de Hype wordt. Al moet ik natuurlijk ook bekennen dat er nu wel erg lang zit tussen de trailers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
[...]

Oxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:08:
[...]

Ik ben zelf geen marketing man. Maar ik kan me voorstellen dat hoe langer je wacht des te groter de Hype wordt. Al moet ik natuurlijk ook bekennen dat er nu wel erg lang zit tussen de trailers
Dat is juist niet wat ik zeg :P Bij Grand Theft Auto V kwam de 2e video pas 544 dagen na de eerste trailer. Als we dat op GTA VI plakken dan krijgen we de volgende video op 1 juni 2025. Vanaf 2 juni kunnen we gaan klagen dat het lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyDozzle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 11:27
Is er überhaupt wel eens duidelijk of er een tweede trailer komt of is dit pure speculatie? Als ik Rockstar was zou ik geen tweede trailer uitbrengen en het gewoon hierbij laten. De hype is enorm inderdaad en velen die GTA kennen, kopen 'm toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je aandeelhouders bewust verkeerd informeren kan grote gevolgen hebben. Als nu al bekend zou zijn intern dat 2025 (waarschijnlijk) niet gehaald wordt en ze zeggen dat toch tegen hun aandeelhouders hebben ze echt een groot probleem.
Een uitstel kan natuurlijk altijd, maar dan zou dat wel echt pas na nu duidelijk mogen worden intern.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Oxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:43:

Verder vind ik Red Dead Redemption 2 toch echt wel een prima game. Ik denk dat het meer is of de setting van de game je ligt ja of te nee.
Ik vermoed dat @Mog hier, zoals hij ook schrijft, het eerste deel bedoelt, daar is een remaster port van gemaakt die niet fantastisch is ontvangen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

LazyDozzle schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:21:
Is er überhaupt wel eens duidelijk of er een tweede trailer komt of is dit pure speculatie? Als ik Rockstar was zou ik geen tweede trailer uitbrengen en het gewoon hierbij laten. De hype is enorm inderdaad en velen die GTA kennen, kopen 'm toch wel.
Zoals al gezegd zal op de dag van release elke nieuwszender vertellen dat de "langverwachte" game GTA6 eindelijk in de winkelschappen ligt. Reclame krijgen ze toch wel zonder er iets voor te doen. Dit gebeurd namelijk niet bij andere games als Battlefield of FIFA. Ofja. Op een RTL boulevard willen ze best als ze niets hebben wat lullen over FIFA maar normaal gesproken hebben ze hier niets over.

Ik durf ook bijna te wedden als je na een normale werkdag de winkel in gaat om de game te kopen je vrijwel zeker met lege handen thuis komt. Ik zou het niet durven gokken om deze game NIET te preorderen. Ik kan me hier natuurlijk sterk in vergissen aangezien de winkels ook wel weten dat het zeer hard zal gaan met deze game. Als ze er ook nog een Always online ingooien kun je er ook zeker van zijn dat je de eerste week niet kan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
DeTjuk schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:28:
[...]

Ik vermoed dat @Mog hier, zoals hij ook schrijft, het eerste deel bedoelt, daar is een remaster van gemaakt die niet fantastisch is ontvangen.
Correct. RDR2 is een masterpiece! Top 5 voor mij. Ik doelde inderdaad op de remaster voor de Switch/PS4/Xbox One.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
DeTjuk schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:28:
[...]

Ik vermoed dat @Mog hier, zoals hij ook schrijft, het eerste deel bedoelt, daar is een remaster van gemaakt die niet fantastisch is ontvangen.
Het is dan ook een port, geen remaster.
Die zijn ook gemaakt door een andere studio, en dus niet vergelijkbaar met de kwaliteit die Rockstar bij een titel als GTA V of RDR2 levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:05
Oxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:30:
[...]

Zoals al gezegd zal op de dag van release elke nieuwszender vertellen dat de "langverwachte" game GTA6 eindelijk in de winkelschappen ligt. Reclame krijgen ze toch wel zonder er iets voor te doen. Dit gebeurd namelijk niet bij andere games als Battlefield of FIFA. Ofja. Op een RTL boulevard willen ze best als ze niets hebben wat lullen over FIFA maar normaal gesproken hebben ze hier niets over.

Ik durf ook bijna te wedden als je na een normale werkdag de winkel in gaat om de game te kopen je vrijwel zeker met lege handen thuis komt. Ik zou het niet durven gokken om deze game NIET te preorderen. Ik kan me hier natuurlijk sterk in vergissen aangezien de winkels ook wel weten dat het zeer hard zal gaan met deze game. Als ze er ook nog een Always online ingooien kun je er ook zeker van zijn dat je de eerste week niet kan spelen 8)7
Ik heb GTA V ook gewoon een dag later in de winkel kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 09:50
Mog schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:20:
[...]
Dat is juist niet wat ik zeg :P Bij Grand Theft Auto V kwam de 2e video pas 544 dagen na de eerste trailer.
Is er dan wat vertraagd geweest in de announcement?
GTA V Trailer 1 -> 2 Nov 2011
GTA V Trailer 2 -> 14 Nov 2012
Bron: https://www.rockstargames...next-week-wed-nov-14.html

Dat is een stuk minder dan 544 dagen.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Christoxz schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:39:
[...]

Is er dan wat vertraagd geweest in de announcement?
GTA V Trailer 1 -> 2 Nov 2011
GTA V Trailer 2 -> 14 Nov 2012
Bron: https://www.rockstargames...next-week-wed-nov-14.html

Dat is een stuk minder dan 544 dagen.
Hmm. Ik heb mijn info van het Rockstar YT kanaal. Die heeft de 2e trailer niet meer op de OG datum staan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
LazyDozzle schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:21:
Ze hebben het niet voor niets trailer 1 genoemd, duidend op dat er meer komen.
Bij RDR2 waren dat er ook een stuk of 3.
Het is juist de mogelijkheid om voordat de game uit komt hype te creëren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Hier sluit ik mij bij aan, het is ook nog nooit voorgekomen dat er zoveel tijd (436 dagen) tussen trailer 1 & trailer 2 zit of dat het zolang stil is vanuit de ontwikkelaar.. Vind het toch wel reden tot zorg om heel eerlijk te zijn
Mog schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:18:
[...]

Ja jongens wat is het nou, de ene zegt dat het nog nooit is voorgekomen, de andere heeft het over 544 dagen?

Jullie verwachten toch niet van mij dat ik alles ga lopen Factchecken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
Donstil schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:49:
[...]

[...]

Ja jongens wat is het nou, de ene zegt dat het nog nooit is voorgekomen, de andere heeft het over 544 dagen?

Jullie verwachten toch niet van mij dat ik alles ga lopen Factchecken :P
Blijkbaar zat er maar een jaar tussen, maar de hele trailer 2 is in 2018 overal verwijderd, wellicht i.v.m. licenties.

GTA V Trailer 1 -> 2 Nov 2011 (YT)
GTA V Trailer 2 -> 14 Nov 2012 (Rockstar)
Bron: https://www.rockstargames...v-official-trailer-2.html

[ Voor 17% gewijzigd door Christoxz op 11-02-2025 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[list]
Je leest het online wel meer maar vraag mij af of dit überhaupt wat zegt, er zijn veel meer GTA games zonder DLC. GTA4 had uitbreidingen maar de 3d versies ervoor niet en GTA5 ook weer niet.

Persoonlijk vond ik de focus op online na het uitspelen van GTA5 wel lekker, ik heb liever dat ze resources blijven steken in GTA 6 Online dan dat ze 2x een Offline DLC uitbrengen zoals ze bij 4 gedaan hebben en we daarna op GTA 7 moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Christoxz schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:51:
[...]

Blijkbaar zat er maar een jaar tussen, maar de hele trailer 2 is in 2018 overal verwijderd, wellicht i.v.m. licenties.

GTA V Trailer 1 -> 2 Nov 2011 (YT)
GTA V Trailer 2 -> 14 Nov 2012 (Rockstar)
Bron: https://www.rockstargames...v-official-trailer-2.html
Oooh jee, ja dan zijn we doomed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mog schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:20:
[...]

[...]

Dat is juist niet wat ik zeg :P Bij Grand Theft Auto V kwam de 2e video pas 544 dagen na de eerste trailer. Als we dat op GTA VI plakken dan krijgen we de volgende video op 1 juni 2025. Vanaf 2 juni kunnen we gaan klagen dat het lang duurt.
Oh oeps, dan heb ik het verkeerd gelezen of begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Het lijkt wel of die 1ste trailer verplicht uit kwam, door die hack en al de dingen die gelekt waren.
Dat ze eigenlijk helemaal geen zin hadden om wat uit te brengen, want sorry anders doe je echt niet zo ontiegelijk lang over een nieuwe screenshot of trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14:49
Wat een giswerk allemaal zeg. Ik zie het wel, instant pre-order/buy zodra het allemaal bekend is.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
1160 berichten overigens, prima hype dus zo zonder tweede trailer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Carlos0_0 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:34:
Het lijkt wel of die 1ste trailer verplicht uit kwam, door die hack en al de dingen die gelekt waren.
Dat ze eigenlijk helemaal geen zin hadden om wat uit te brengen, want sorry anders doe je echt niet zo ontiegelijk lang over een nieuwe screenshot of trailer.
Waarom niet? De grootste techbedrijven brengen ook vrijwel geen previews / trailers / sneak-peeks uit voor hun producten. Wat mij betreft zijn ze dat ook helemaal niet verplicht, geef wat hints, geef een poster en laat mensen lekker speculeren.

Zelfs zonder nieuwe trailer blijft VI in het nieuws komen en blijft men erover praten. Men blijft hints proberen te halen uit de trailer en posters om maar proberen iets te achterhalen. Geniale marketing en hype!!

Met of zonder trailer ben ik gehyped. De IV en V trailers waren nice, maar het uiteindelijke product was vele malen beter. Ik verwacht hier niet anders.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco2706
Dat kan ook wat vriendelijker

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 12-02-2025 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco2706
Zeggen veel mensen,maar zoals in elk bedrijf gaan mensen en komen mensen.Ik denk niet dat het van invloed heeft.Zoals in elk bedrijf blijven ze hun eigen werkwijze,verhaaltelling enz hebben.Zijn getalenteerde mensen die dit prima kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcompagner
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 12:04
Rockstar heeft gisteren een officiële discord publiek gemaakt, de server bestaat al sinds 2019 en er zijn wijzigingen gemaakt in de laatste maanden. Hierbij zit er ook een kanaal in voor GTA VI.
Op het moment wordt de server nog volgespamd met onzin, hopelijk wordt dit wel iets minder in de toekomst.

• G_Dragon
mcompagner schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:10:
Rockstar heeft gisteren een officiële discord publiek gemaakt, de server bestaat al sinds 2019 en er zijn wijzigingen gemaakt in de laatste maanden. Hierbij zit er ook een kanaal in voor GTA VI.
Op het moment wordt de server nog volgespamd met onzin, hopelijk wordt dit wel iets minder in de toekomst.
Jammer is dat hé, denk dan bij mezelf van kom op mensen gedraag je nou eens..
Ik wist binnen een paar seconden dat dit nieuwe kanaal er was, want in onze whatsapp groep ging het helemaal los. Een van die jongens zit er helemaal bovenop als het om Grand Theft Auto VI gaat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntzv
G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:36:
[...]

Jammer is dat hé, denk dan bij mezelf van kom op mensen gedraag je nou eens..
Ik wist binnen een paar seconden dat dit nieuwe kanaal er was, want in onze whatsapp groep ging het helemaal los. Een van die jongens zit er helemaal bovenop als het om Grand Theft Auto VI gaat :P
Gisteravond was het op Reddit hetzelfde, helemaal in combinatie met de state of play die aanstaande was. Iedereen werd helemaal gek

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
ntzv schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:57:
[...]

Gisteravond was het op Reddit hetzelfde, helemaal in combinatie met de state of play die aanstaande was. Iedereen werd helemaal gek
Ja klopt, ik kreeg er ook wel iets meer hoop door omdat het te toevallig samenviel met de show van Sony. Maar helaas :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had die hoop al niet eens, Rockstar en vooral GTA 6 zijn veel te groot om zoiets tijdens een Playstation presentatie te doen.

Wat wel tegenviel is dat Borderlands 4 in September uitkomt, dat is natuurlijk ook een Take Two titel en daarmee zou het zomaar kunnen dat ze GTA 6 daar niet vlak voor of na gaan uitbrengen, oftewel September is daarmee wel afgestreept als mogelijke release maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntzv
G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:02:
[...]

Ja klopt, ik kreeg er ook wel iets meer hoop door omdat het te toevallig samenviel met de show van Sony. Maar helaas :P
Ik begon door de hype ook een beetje te hopen, maar tijdens het kijken van de state of play besefte ik me vrij snel dat GTA6 hier niet tussen zou passen

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:48
Ik vind het wel hilarisch om die GTA6 Reddit te volgen. Hoe alles, maar dan ook alles wordt bekeken of er geen mogelijke release datum van een nieuwe trailer in zit, of een mogelijke release datum van de game.

Realiteit is dat Rockstar, zolang er geen leak is zoals bij de vorige trailer, op een dag gaat posten: Trailer 2, tomorrow xx/xx/2025, 3PM ET.

That's it. Niet meer, niet minder.

• Christoxz
Realiteit is dat Rockstar, zolang er geen leak is zoals bij de vorige trailer, op een dag gaat posten: Trailer 2, tomorrow xx/xx/2025, 3PM ET.
2025? Just kidding :+

Maar of juist totaal niet en het wel een week van te voren aankondigen, zodat het allemaal weer op kan hypen.
Ik zou dat persoonlijk liever zien en denk dat het zelfs beter zou uit pakken.
Een week geen speculaties over nieuwe releases dates, maar speculaties over wat we eventueel gaan zien.

Maar we gaan het zien, beide mogelijkheden zijn reëel, en Rockstar kan zo goed als doen wat ze willen, de aandacht krijgen zij toch wel.

• ntzv
UnderAVoidSky schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:28:
Ik vind het wel hilarisch om die GTA6 Reddit te volgen. Hoe alles, maar dan ook alles wordt bekeken of er geen mogelijke release datum van een nieuwe trailer in zit, of een mogelijke release datum van de game.

That's it. Niet meer, niet minder.
Ik vind het ook leuk om op Reddit te volgen. De nieuwe verwachtte datum is ook alweer bekend. Namelijk morgen omdat het dan Valentijnsdag is. En waarom op Valentijnsdag dan?

Omdat Lucia en Jason een koppel zijn. En schijnbaar heeft rockstar ook iets gepost van Red dead 2 wat op Valentijnsdag slaat.

We zullen het zien

• RobinNL
ntzv schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:25:
[...]

Ik vind het ook leuk om op Reddit te volgen. De nieuwe verwachtte datum is ook alweer bekend. Namelijk morgen omdat het dan Valentijnsdag is. En waarom op Valentijnsdag dan?

Omdat Lucia en Jason een koppel zijn. En schijnbaar heeft rockstar ook iets gepost van Red dead 2 wat op Valentijnsdag slaat.

We zullen het zien
Ik heb ook geruchten gelezen over morgen. Maar toen ze met argumenten kwamen vond ik ze niet heel sterk. We gaan het zien.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
Is er al een 4e trailer voor gta 6 aangekondigd?
(Asking for a friend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha we maken wel graag nieuws met zijn alle:
Corsair's VP of finance has said during an earnings call that he believes Grand Theft Auto 6 will be released on PC, and it's not one whole year later.
Oftewel hij hoopt het vooral 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Idd not one whole year. Kan ook 2 of 3 worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:55
Tsja, een Battlefield, Call of Duty of een FIFA kan er wellicht ook een klein voorbeeld aannemen. Niet elk jaar een nieuwe versie uitbrengen met minimale wijzigingen, maar (net als vroeger) wat langer aan een nieuwe versie werken en dan met echt iets vernieuwends komen. Dat zou ook al iets schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 09:08
Maar dat is er niet wat er in het artikel gezegd wordt. Ze willen gewoon niet hun "jaarlijkse" game releasen als rond diezelfde tijd ook GTA VI gereleased wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:31
B-Real schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:42:
Tsja, een Battlefield, Call of Duty of een FIFA kan er wellicht ook een klein voorbeeld aannemen. Niet elk jaar een nieuwe versie uitbrengen met minimale wijzigingen, maar (net als vroeger) wat langer aan een nieuwe versie werken en dan met echt iets vernieuwends komen. Dat zou ook al iets schelen.
Voor Cod en Fifa ja, maar BF komt eens in de 3 4 jaar uit volgens mij. BF 2042 kwam in 2021 uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Haha ja was vanochtend op de radio Qmusic, hadden ze het er even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Het zou mooi zijn als ze dan rond half september GTA VI releasen, dat neemt wel wat wind uit de zeilen van COD en FIFA. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:16:
Het zou mooi zijn als ze dan rond half september GTA VI releasen, dat neemt wel wat wind uit de zeilen van COD en FIFA. ;)
In september (24/9) komt Borderlands 4, die heeft in tegenstelling tot GTA6 namelijk wel een release date. Daarmee kunnen we een release in september of begin oktober wel uitsluiten schat ik zo in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Aan de andere kant kan het misschien wel weer goed zijn voor andere games. Als die worden uitgesteld kan er eventueel langer aan gewerkt worden, wat weer goed kan zijn voor de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Donstil schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 12:38:
[...]

In september (24/9) komt Borderlands 4, die heeft in tegenstelling tot GTA6 namelijk wel een release date. Daarmee kunnen we een release in september of begin oktober wel uitsluiten schat ik zo in.
Als we dan verder speculeren dan denk ik toch dat begin december 2025 of maart 2026 realistischer wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 15:19
Jumpman schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:14:
[...]

Als we dan verder speculeren dan denk ik toch dat begin december 2025 of maart 2026 realistischer wordt.
De CEO van Take Two heeft gezegd dat GTA 6 op koers ligt voor een release in 'Fall 2025'. Kan dan nog december zijn, maar ik verwacht dan wel eerder. Anders hadden ze wel 'Holidays 2025' genoemd.

Alhoewel een uitstel altijd mogelijk is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hulleman schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:19:
[...]

De CEO van Take Two heeft gezegd dat GTA 6 op koers ligt voor een release in 'Fall 2025'. Kan dan nog december zijn, maar ik verwacht dan wel eerder. Anders hadden ze wel 'Holidays 2025' genoemd.

Alhoewel een uitstel altijd mogelijk is.
Fall kan geen december zijn, fall is September tot en met November.
Jumpman schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:14:
[...]

Mij lijkt 2026 ook realistischer. Ook al ligt alles nu wel op schema dat kan aan het eind zomaar veranderen. Ik durf geen kratje pils op een release in dit jaar te zetten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
Donstil schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:50:
[...]

[...]

Mij lijkt 2026 ook realistischer. Ook al ligt alles nu wel op schema dat kan aan het eind zomaar veranderen. Ik durf geen kratje pils op een release in dit jaar te zetten in ieder geval.
In Nederland is er geen fall. Bij ons het dat herfst en die duurt tot 21 december :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 15:19
Megupe schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:57:
[...]

In Nederland is er geen fall. Bij ons het dat herfst en die duurt tot 21 december :+
Zo redeneerde ik ook, maar @Donstil heeft ook geen ongelijk. De metereologische herfst begint op 1 september en duurt t/m 30 november. De astronomische herfst loopt van 21 september t/m 20 december.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:57:
[...]

Maar Rockstar zit niet in Nederland, waar Rockstar wel zit heet dat Fall en Fall loopt tot eind november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Donstil schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:50:
[...]
Niet iedereen houd zo vast aan dit soort strikte definities :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 14:38:
[...]

Niet iedereen houd zo vast aan dit soort strikte definities :P
Idd, vandaar dat ik het even toelicht :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:40

ScreamGT

joejoe

Een marketing window van nu zo een 8 maanden tot de release.

En wat verstaan ze precies onder marketing window. De eerste trailer is een zo niet de best bekeken game trailer ooit. Die marketing trein is anderhalf jaar geleden al van start gegaan :+)

Je wordt helemaal gek van al die speculaties. Gelukkig ben ik ondertussen wat ouder geworden en vliegen de weken icm werk voorbij. Laat maar komen die tweede trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kleine marketing windows zijn beter imo. het liefst hoor ik pas een half jaar van te voren over een game haha.

Maar ik denk echt dat de wereld teveel hype creëerd om GTA VI.. wat voor Take Two ook niet makkelijk gaat zijn om waar te maken.

Ik ga hoe dan ook plezier hebben met de game want heel eerlijk zijn mijn verwachtingen eigenlijk niet zo hoog. Maar verwacht ik eerder net zoiets als GTA V (wat gewoon goed is natuurlijk) Dus dan is alle vernieuwing en extra's mooi mee genomen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:44
Het is afwachten wat Take-Two gaat doen in mei. Dan zou er weer zo'n aandeelhouders-meeting moeten zijn waar ze openheid over bepaalde zaken moeten geven.

Als zij dan een ander boekjaar veel winst verwachten te maken dan zal de release van GTA VI wat opgeschoven zijn. En anders is het goed te raden rond welke periode ze GTA VI willen uitbrengen.

Tot nu toe lijken ze nog steeds te communiceren dat 2025 het jaar moet zijn dat het spel uitkomt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
Zou deze game ook lanceren op de Switch 2 dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Psyonara schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:59:
Zou deze game ook lanceren op de Switch 2 dit jaar?
Nee. Het is alleen bekend dat de game op de PS5 en Xbox Series X|S verschijnt. (PC volgt later)

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Dagen tot Grand Theft Auto VI release: