Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zeker maar dat is voor de officiele aankondiging van de Switch 2 en Nintendo en Nvidia zeggen wel dat de Switch 2 10x zo krachtig is als zijn voorganger.RobinNL schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:00:
[...]
Nee. Het is alleen bekend dat de game op de PS5 en Xbox Series X|S verschijnt. (PC volgt later)
Dus zou het niet uit sluiten, mogelijk op zijn best later uit komt. Zie RDR 2 ook wel komen naar de nieuwe Handheld. Zolang het de PC versie niet verder en of langer uitsteld zoals GTA V.
@YakuzA Swtich 2 is denk ik wel krachtig genoeg. Maar denk andere dingen afwachten.
De switch schijnt ongeveer even krachtig te zijn als een PS4/PS4 Pro, dat zou betekenen dat ze GTA6 enorm moeten afschalen en daardoor niet dezelfde ervaring kunnen bieden als de Xbox Series of ps5 generatie of de game niet uitbrengen op dat platform.Psyonara schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:39:
[...]
Zeker maar dat is voor de officiele aankondiging van de Switch 2 en Nintendo en Nvidia zeggen wel dat de Switch 2 10x zo krachtig is als zijn voorganger.
Dus zou het niet uit sluiten, mogelijk op zijn best later uit komt. Zie RDR 2 ook wel komen naar de nieuwe Handheld. Zolang het de PC versie niet verder en of langer uitsteld zoals GTA V.
@YakuzA Swtich 2 is denk ik wel krachtig genoeg. Maar denk andere dingen afwachten.
Persoonlijk denk ik dat ze voor het laatste gaan, ik zie geen overlap in de doelgroep van GTA6 en de doelgroep die alleen een switch2 heeft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Krachtiger dan een PS4 Pro, en heeft RTX/DLSS support. En mogelijk nog wat toeters en bellen.Donstil schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:55:
[...]
De switch schijnt ongeveer even krachtig te zijn als een PS4/PS4 Pro, dat zou betekenen dat ze GTA6 enorm moeten afschalen en daardoor niet dezelfde ervaring kunnen bieden als de Xbox Series of ps5 generatie of de game niet uitbrengen op dat platform.
Persoonlijk denk ik dat ze voor het laatste gaan, ik zie geen overlap in de doelgroep van GTA6 en de doelgroep die alleen een switch2 heeft.
Hebben jullie de 2077 trailer gezien voor de Switch 2.
120hz en 120 FPS ge-adverteerd.
Maar mocht ie er komen, dan is het in ieder geval niet dit jaar. Dan zou ik 'm ergens (ver) na de PC release voorspellen, met alle downgrades die nodig zullen zijn.Psyonara schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:39:
[...]
Zeker maar dat is voor de officiele aankondiging van de Switch 2 en Nintendo en Nvidia zeggen wel dat de Switch 2 10x zo krachtig is als zijn voorganger.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Switch 2 heeft schijnbaar wat restricties qua memory bandwidth, dus dat zal niet echt hetzelfde zijn:Psyonara schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:30:
[...]
Krachtiger dan een PS4 Pro, en heeft RTX/DLSS support. En mogelijk nog wat toeters en bellen.
https://www.reddit.com/r/...nt_match_or_beat_the_ps4/
Qua textures streamen etc zal dat iig niet helpen.
Qua GFlops etc zit hij idd officieel gezien op PS4 nivo.
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 04-04-2025 17:00 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja met de Playstation 5 adverteerde ze ook met 8K, dat zegt mij niet zoveel.Psyonara schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:30:
[...]
Krachtiger dan een PS4 Pro, en heeft RTX/DLSS support. En mogelijk nog wat toeters en bellen.
Maar los daarvan heeft de switch bij lange na niet de power van de huidige generatie, dus daarmee lijkt GTA6 in zijn normale vorm uitgesloten.
We weten niet eens of GTA VI an sich op korte termijn uitkomt.RobinNL schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:31:
[...]
Maar mocht ie er komen, dan is het in ieder geval niet dit jaar. Dan zou ik 'm ergens (ver) na de PC release voorspellen, met alle downgrades die nodig zullen zijn.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
2025/2026. Ik verwacht 'm zelf ergens in 2026 voor de PS5 en Xbox Series X|S.SacreBleu schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:55:
[...]
We weten niet eens of GTA VI an sich op korte termijn uitkomt.
Maar de vraag van Psyonara ging over of GTA VI dit jaar nog zou lanceren op de Switch 2. Daar ging m'n reactie over
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
:strip_exif()/f/image/jE7VWJkLjQLjwtleHtTOPXTr.jpg?f=fotoalbum_large)
NEWS: Take-Two Interactive’s next earnings call will occur on Thursday, May 15th.
— GameRoll (@GameRollGTA) 17 april 2025
This is a pretty big call as it is when we will know for sure whether or not GTA 6 is coming out this year. If they still reiterate Fall 2025, then the chances of a delay are extremely slim. pic.twitter.com/JaK01n4sqo
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit valt al in het 3de kwartaal van het jaar, om dan nog een spel uit te geven ik weet het niet.
Ik hoop het wel, dus laten we effe duimen draaien 😋.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nou ja spellen vlak na elkaar uitbrengen is ook niet verstandig, kijk gta verkoopt sowieso wel.ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:26:
GTA VI uitstellen voor Mafia? Denk niet dat de aandeelhouders dat een goede move vinden
Maar er is ook genoeg tijd en geld in Mafia gestoken, hiervan moeten ze ook winst zien te maken.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 21:48
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
En stiekem vind ik het ook niet erg, mijn backlog is al zo groot 🙈
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mijn verwachting stond al een lange tijd op 2026. En nu is het afwachten of het gevolgen heeft voor de PC versie, waar we mogelijk nooit achter zullen gaan komen
- Linksquest
Toch uitstel

Waarom verbaast mij dit niet, hopelijk wel snel gameplay of meer informatie!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat, en we krijgen beter afgewerkt productkaanmijo schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:06:
Je kunt ook positief naar het uitstel kijken; er zat meer tijd tussen de release van trailer 1 en nu dan dat er tussen nu en de release van de complete game zit.
Dat is waar! Maar er mag nu langzaam ook wel meer trailers/gameplay of informatie gaan komen. We staan al best lang droog aan informatie en trailers, eerlijk gezegd zelfs te lang
Ik merk dat je echt zit te hunkeren naar meer informatie en beelden 😅 Je hebt vast nog wel genoeg games die je wil spelenG_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:09:
[...]
Dat is waar! Maar er mag nu langzaam ook wel meer trailers/gameplay of informatie gaan komen. We staan al best lang droog aan informatie en trailers, eerlijk gezegd zelfs te lang
Haha oh die tijd vliegt ook zeker wel voorbij maar na 2,5 jaar niks meer te hebben gehad, is het toch ook wel vrij logisch dat het begint te kriebelen?RobinNL schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:12:
[...]
Ik merk dat je echt zit te hunkeren naar meer informatie en beelden 😅 Je hebt vast nog wel genoeg games die je wil spelenDan gaat de tijd zo snel voorbij.
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 02-05-2025 14:33 ]
Hier kriebelt het niet echt haha. De hype is bij mij eigenlijk vrij dood 😅 Maar dat komt wel weer goed als het 2026 is en we in de buurt van de releasedatum komen.G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:14:
[...]
Haha oh die tijd vliegt ook zeker wel voorbij maar na 2,5 jaar niks meer te hebben gehad, is het toch ook wel vrij logisch dat het begint te kriebelen?En dan benoem ik nog geen eens de tijd tussen release van Grand Theft Auto 4 en Grand Theft Auto 6
De tijd tussen GTA en GTA 6 is nog veel langer!G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:14:
En dan benoem ik nog geen eens de tijd tussen release van Grand Theft Auto 4 en Grand Theft Auto 6
Hoe kom ik nou weer bij GTA 4Donstil schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:20:
[...]
De tijd tussen GTA en GTA 6 is nog veel langer!

Ik heb het gelijk aangepast!
Aan de positieve kant; We hebben eindelijk een release datum (Als ze die gaan halen)

Lijkt mij wel als zij met zo iets concreets komen, of er moet iets heel bijzonders gebeuren.G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:35:
[...]
We hebben eindelijk een release datum (Als ze die gaan halen)
Het zou zeer slecht nieuws zijn (voor Rockstar) als zij na deze concrete datum het weer gaan vertragen.
Ja, of we denken net als bij Cyberpunk gewoon "wat hebben ze in godsnaam gedaan met dat half jaar extra"Donstil schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:19:
Liever goed en in 2026 dan half en in 2025.
Ben nog steeds bezig met story mode GTA VMog schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:46:
Slechts 12 jaar, 9 maanden en 10 dagen tussen de release van GTA V en VI.
Vind het nog steeds een klasse apart zelfs 11 jaar na dato. Liever niet haasten want het zal niet makkelijk zijn om dit te verbeteren denk ik.
Daarnaast is het voor mij ook geen probleem omdat ik nog een flinke backlog oudere games heb die nog afgerond moeten worden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Jup en Borderlands dus het is helemaal niet slim gta 6 uit te brengen, want Rockstar wil ook geld daaraan verdienen.Linksquest schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:59:
Maar een kleine troost, we kunnen wel dit jaar met Mafia: The Old Country aan de slag. Voor de mensen die het niet wisten, 2K games is een zuster studio/publisher van Rockstar Games, deze vallen alle twee onder Take Two Interactive.
Maar goed, het is en blijft wel jammer.
En zo komen we wel heel dicht bij een nieuwe console release weer, dat gta een beetje aan het einde van de huidige generatie uit gaat komen(Net als GtaV deed eigenlijk op de ps3).
Dat hoeven ze niet te doen. De consumenten zijn zelf de marketing machine. Rockstar deelt een berichtje op social media en de hele wereld praat over de game.shoombak schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:13:
Wel extreem triest dat er na zo'n lange periode stilte niet eens een screenshot wordt gedeeld
Zelfs nieuwssites zoals NOS, NU.nl etc pakken dit op.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Fijn dat andere uitgevers nu los kunnen gaan dit najaar.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 02-05-2025 16:40 ]
- Linksquest
Ben zelf nog eens mijn favoriet begonnen, dat is deel 4 met Nico. Ben deze op de Steam Deck aan het spelen, verhaal blijft leuk maar je merkt wel dat de gameplay wat verouderd is.Help!!!! schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:04:
[...]
Ben nog steeds bezig met story mode GTA VNu eindelijk op de helft en verder gegaan in de Enhanced versie.
Kan je vertellen dat praktisch iedereen bij mij op werk spontaan vrije dagen op neemt of zichzelf ziek meldtG_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:52:
Ik ben wel echt heel nieuwsgierig naar de eerste gameplay, want hoe groot zal de grafische sprong en diepgaande details dit keer gaan zijn na al die jaren ontwikkeling! Daar maakt Rockstar namelijk vaak wel echt mega sprongen in..
Wordt echt de beste game in jaren. Rockstar is inderdaad goed daarin, maar gaat ook qua levens style en gadgets ( mobiele telefoons, social media details etc.) goed mee.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Was toch een beetje twijfelen tussen een Switch 2 en een GPU-upgrade. Die keuze is zo mooi gemaakt.
Of stel hij komt de komende jaren niet uit voor pc, dan is over een jaar de PS6/Xboxwhatever ook lekker dichtbij.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Mei is nog een prima moment om een grote game uit te brengen.Srvv93 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:15:
Ik kan me niet voorstellen dat ze de game echt gaan releasen vlak voor de zomer, die gaat gewoon nog een keer uitgesteld worden tot oktober of zo.
Met GTA:V heb ik ook ene paar uur gesnipperd om het spel op te halen bij de lokale gameshop, de dag er na had ik vrij genomen.Agent47 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:03:
[...]
Kan je vertellen dat praktisch iedereen bij mij op werk spontaan vrije dagen op neemt of zichzelf ziek meldt![]()
Wordt echt de beste game in jaren. Rockstar is inderdaad goed daarin, maar gaat ook qua levens style en gadgets ( mobiele telefoons, social media details etc.) goed mee.
Inmiddels is mijn leven zo veranderd dat ik naast een dagje verlof, ook een extra dag voor de BSO en kinderopvang ga afnemen
Vaak bu'j te bang!
Beter dan vlak voor de winter en de feestdagen?jori040 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:25:
[...]
Mei is nog een prima moment om een grote game uit te brengen.
Volgens mij werd GTA:V ook ergens in maart uitgebracht
Edit: oh nee, september
[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 02-05-2025 20:59 ]
Vaak bu'j te bang!
Gta4 eind april. Dus het zegt vooral niet zoveel wanneer een van de vorige delen uit gekomen is.-tom-562 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 20:58:
[...]
Volgens mij werd GTA:V ook ergens in maart uitgebracht
Edit: oh nee, september
Ik snap wat je bedoeld maar een game als GTA blijft heel lang top verkopen.
Dat kan alsnog natuurlijk, zo ging het bij GTA V ook...Psyonara schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 20:31:
Hadden ze dan beter niet herfst volgend jaar kunnen release ?
Die hoofdrolspeler in het filmpje heeft wel een beetje dezelfde stem als Nathan Drake.
Of is het Reacher van Amazon haha.
[ Voor 50% gewijzigd door Family Guy op 06-05-2025 15:42 ]
Steam ID = Ackerfiets
WHAT!? Nu wil ik naar huis om hem te kunnen kijkenmcompagner schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:34:
https://www.youtube.com/watch?v=VQRLujxTm3c Trailer 2 is uitgebracht!

Daar kunnen we het dus weer een jaar mee doenmcompagner schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:34:
Wel een mooie trailer, dat wel.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ziet er leuk uit, maar iedereen kan zo'n leuk filmpje in elkaar draaien, eerst maar eens ingame footage zien.Family Guy schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:37:
Ziet er goed uit, maar ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn.
Die hoofdrolspeler in het filmpje heeft wel een beetje dezelfde stem als Nathan Drake haha.
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 06-05-2025 15:44 ]
Elect a clown, expect a circus.
Hele gave trailer nu maar hopen dat die op de genoemde datum uitkomt want hier ga ik zowiezo vrij voor nemen
Alle trailers van Rockstar zijn in-game footageSlasher schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:41:
[...]
Ziet er leuk uit, maar iedereen kan zo'n leuk filmpje in elkaar draaien, eerst maar eens ingame footage zien.
Als dat zo is kudos, maar zat het er niet in kleine letters bij staan, meestal zie je dat wel.Tolga07 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:46:
[...]
Alle trailers van Rockstar zijn in-game footage
Elect a clown, expect a circus.
Captured on PS5.Tolga07 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:46:
[...]
Alle trailers van Rockstar zijn in-game footage
Is dat PS5 Pro of PS5 Amateur? Ik kan me haast niet voorstellen dat GTA VI er op een PS5 Amateur er zo goed uitziet.
Ik heb m net op werk gekeken, ik heb even pauze genomen.G_Dragon schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:37:
[...]
WHAT!? Nu wil ik naar huis om hem te kunnen kijken![]()
Heel dik!mcompagner schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:34:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Voelt wel beetje random de trailer? Maar de stad etc zien er ziek mooi uit!
Ik denk redelijk chronologisch ook? We beginnen als Jason en daarna komt Lucia vrij en begint het echte werk, heists etc. waar we wat flarden van zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 06-05-2025 15:55 ]
I served in a company of heroes.
Jeez, wat een zware website om te ladenkaanmijo schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:54:
Naast de trailer is de website ook gelanceerd, met een miljoenmiljard screenshots.

Site heeft het zwaarkaanmijo schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:54:
Naast de trailer is de website ook gelanceerd, met een miljoenmiljard screenshots.

Tesla M3LR '21
Zucht...
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 137% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2025 20:24 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
En dan ben je de, naar mijn mening, mooiste nog vergeten:G_Dragon schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 16:36:
Wauw!! En dan te bedenken dat Rockstar nooit GCI gebruikt in hun trailers..
:strip_exif()/f/image/lSugfNsMXePFlIlEZEaE7DTN.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer mensen dit probleem?kaanmijo schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:54:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.rockstargames.com/VI" on this server.
Foei opa!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xHv192gIQXJgAN4r82EXdv7R.jpg?f=user_large)
@AMD1800 Het is erg druk op de website. Probeer het over een momentje nogmaals.
[ Voor 17% gewijzigd door RobinNL op 06-05-2025 17:10 ]
Ik zat bij de Trailer nog te kijken wat is Gameplay, maar die screenshots kun je wel wat uitmaken, een beetje wat wat is.G_Dragon schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 16:36:
Wauw!! En dan te bedenken dat Rockstar nooit GCI gebruikt in hun trailers..
Dit ziet er toch echt wel goed uit zeg zo, als het zo gaan uitbrengen petje af hoor.
Op die plek lag ik vorige week, die strandtoren is echt 1:1!
Er zit gewoon ongelofelijk veel tijd in. Jij maakt in Blender een simpel automodel of een simpele animatie, maar om het een beetje knap in het spel te krijgen zonder onwenselijke neveneffecten ben jij zo een week kwijt. En dan heb jij nog niet eens de basis van het spel, maar alleen één speelelement.
Maar, het is wel leuk. Het is enorm bevredigend om eindelijk een simpele 3D-opzet (personage die zich correct gedraagt, camera die het personage goed volgt en een paar platformen) te hebben die precies functioneert naar behoren!
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 06-05-2025 17:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat kun je wel vergeten, een switch 2 is bij verre niet krachtig genoeg.Zeror schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:29:
Het zou toch wel fijn zijn als er duidelijkheid gaat komen of ze de game ook gepland hebben voor Nintendo Switch 2. Het is niet dat die console het niet aankan ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Danielson op 06-05-2025 17:30 ]
Xbox series S dan ook niet. Die heeft 4 teraflops, Switch 2 heeft 3,9 teraflops. Dus vrijwel hetzelfde.Danielson schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:29:
[...]
Dat kun je wel vergeten, een switch 2 is bij verre niet krachtig genoeg.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mocht dat gebeuren zal het echt nog wel effe duren, er wordt al zo lang aan dit spel gewerkt.Zeror schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:29:
Het zou toch wel fijn zijn als er duidelijkheid gaat komen of ze de game ook gepland hebben voor Nintendo Switch 2. Het is niet dat die console het niet aankan ofzo, want Xbox Series S, welke dacht ik vergelijkbare specs heeft, krijgt hem wel.
De intentie ligt dan echt niet op een console van Nintendo wat net om de hoek komt kijken, dus je kan er gerust van uit gaan hij voorlopig niet naar de switch2 komt.
Ja, of we weten het nu nog niet, omdat Nintendo wil het zelf aankondigen in een Direct van hun.Carlos0_0 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:39:
[...]
Mocht dat gebeuren zal het echt nog wel effe duren, er wordt al zo lang aan dit spel gewerkt.
De intentie ligt dan echt niet op een console van Nintendo wat net om de hoek komt kijken, dus je kan er gerust van uit gaan hij voorlopig niet naar de switch2 komt.
Rockstar kennende, reken er maar gewoon niet opZeror schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:45:
[...]
Ja, of we weten het nu nog niet, omdat Nintendo wil het zelf aankondigen in een Direct van hun.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Dagen tot Grand Theft Auto VI release: