• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:23

lord_fh

Môge!

Hulleman schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 09:10:
[...]

Goed te lezen!

Is dat overigens ook niet verplicht sinds de launch van de PS5 Pro? Dat alle PS5 releases vanaf die datum PS5 Pro enhanced moeten zijn?
Nee

PS5 Pro + AOC U32G4U

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:46
Volgens de website van Cyberleek gaat de prologue leak live over 5 uur, echte storyline content dus… Denk dat het vanaf vanmiddag echt tijd wordt om alles omtrent GTA 6 nu actief te gaan vermijden.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:55
Ik blijf lekker alle leaks kijken. Voor mij neemt het plezier daarmee niet af. Kan mij voorstellen dat dit voor sommige wel het geval is.

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:43
Ben zelf echt klaar met die leaks en wil zelf ontdekken. Daarentegen ben ik wel heel benieuwd naar morgenavond! Zit zeker om 21:00 uur klaar. Steeds meer zin na de leaks die ik nu wel wil vermijden.

Eindelijk gaan we dan de ‘echte’ kwaliteit zien. Scherp en details :Y)
JDdeV1992 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:46:
Ik blijf lekker alle leaks kijken. Voor mij neemt het plezier daarmee niet af. Kan mij voorstellen dat dit voor sommige wel het geval is.
Ieder zijn ding, en ook ik vind de vorige leaks niet storend, dit zijn opzich beelden/content dat R* zelf ook had kunnen laten zien. (In een ander jasje natuurlijk)

Maar als er echte spoilers gaan komen, hoef ik dat niet persee te zien, maar verwacht wel echte spoilers nu, Cyberleek zal vast nog wel even herrie willen schoppen of clout willen krijgen voordat de extended look live gaat.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:27
Pff, ik deel de XCancel frontend als handige manier om X links te delen, 2 dagen later worden ze (na 2 jaar bestaan) offline gehaald door X. Wist niet dat mijn berichten zo belangrijk waren Elon.

Morgen alweer de extended look. Heb geen Netflix meer en ga hem niet bij een streamer kijken die er constant doorheen loopt te schreeuwen.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die beach leak van gisteren bevestigd wel de levendige wereld en hetgeen we al eerder in de trailer zagen - hoewel die beelden er wel een stuk gelikter uitzagen dan de gameplay beelden in de leaks.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Saven

Administrator

KapitanKrazy schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:33:
Volgens de website van Cyberleek gaat de prologue leak live over 5 uur, echte storyline content dus… Denk dat het vanaf vanmiddag echt tijd wordt om alles omtrent GTA 6 nu actief te gaan vermijden.
Want morgen wil je wel gespoilled worden maar vandaag nog niet? 8)7

• DunaxNL
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Skinnyice schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:09:
Pff, ik deel de XCancel frontend als handige manier om X links te delen, 2 dagen later worden ze (na 2 jaar bestaan) offline gehaald door X. Wist niet dat mijn berichten zo belangrijk waren Elon.

Morgen alweer de extended look. Heb geen Netflix meer en ga hem niet bij een streamer kijken die er constant doorheen loopt te schreeuwen.
Ik heb hier ook geen Netflix meer, maar ik denk dat er genoeg bronnen zijn waar het te bekijken zal zijn zonder schreeuwende streamer. En anders wacht ik maar tot vrijdagochtend, dan staat hij officieel op YouTube.

Tesla ordermonitor: open orders, productie en RDW-registraties: tesla.we.gs

Carlos0_0 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 09:23:
[...]

Ik ben nu ook op vakantie, vlieg ook zaterdag terug.
Ik klik al enige tijd niet meer op de leaks, ik wacht ook wel lekker.

Ik download de deep dive van Netflix vrijdag ofzo wel, en dan inderdaad zaterdag in het vliegtuig kijken.
Fijne vakantie nog even dan, en veel kijk plezier zaterdag 👍.
Jij ook!

I wake up in the morning and I piss excellence

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:50
MaZo schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:15:
Die beach leak van gisteren bevestigd wel de levendige wereld en hetgeen we al eerder in de trailer zagen - hoewel die beelden er wel een stuk gelikter uitzagen dan de gameplay beelden in de leaks.
spoiler:
Nou idd, best wat glitches bij het water en ragdoll momenten van zittende NPC's. Je zou stiekem ook een beetje verwachten dat bij sunset het strand wat leeg loopt/leger is.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:32

Vuvuzela

My spire is forming

JDdeV1992 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:46:
Ja ik ook. Er wordt ook wel op zo'n manier gespeeld dat er imho weinig echte spoilers zijn. Ik zie het meer als preview maar dan heel erg ruw zonder gelikt sausje. In de aanloop naar de release gaan we nog genoeg zien.

Voor de mensen die dit ontwijken vanwege spoilers. Ik vraag me dan af of je na release dan ook alle content gaat vermijden? Want dan komen imho de echte spoilers.. en dan doel ik niet op het verhaal maar spoilers qua dingen die je in de wereld kan ontdekken/activiteiten of subtiele features die je zelf ook kan ontdekken.

I served in a company of heroes.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Vuvuzela schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:46:
[...]

Ja ik ook. Er wordt ook wel op zo'n manier gespeeld dat er imho weinig echte spoilers zijn. Ik zie het meer als preview maar dan heel erg ruw zonder gelikt sausje. In de aanloop naar de release gaan we nog genoeg zien.

Voor de mensen die dit ontwijken vanwege spoilers. Ik vraag me dan af of je na release dan ook alle content gaat vermijden? Want dan komen imho de echte spoilers.. en dan doel ik niet op het verhaal maar spoilers qua dingen die je in de wereld kan ontdekken/activiteiten of subtiele features die je zelf ook kan ontdekken.
Uiteraard. Na de release ben ik elk vrij kwartiertje aan het spelen.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• KapitanKrazy
Saven schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:19:
[...]

Want morgen wil je wel gespoilled worden maar vandaag nog niet? 8)7
Hoef de gehele prologue van de game niet te zien nee...

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:13
Na release mijd ik wel spoilers inderdaad, wil het dan van begin tot eind zelf ontdekken. Kom dan waarschijnlijk ook niet veel meer in dit topic. Nu wil ik ook verhaalspoilers vermijden, maar een beetje content van rondlopen of rijden uit de leaks vind ik dan minder erg. Maar als de prologue geleakt gaat worden dan ga ik die wel vermijden ja.

Latin capital letter y with diaeresis

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:20
KapitanKrazy schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:33:
Die ga ik dan zeker niet kijken. Ik vind dat de leaker hier echt een stap te ver gaat, om het verhaal te spoilen.

Ik hoop dat iedereen die de spoilers kijkt de reacties die erover gaan ook tussen spoiler tags gaan plaatsen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• lord_fh

lord_fh

Môge!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/216CaxzXPKsXOzQcb7k-_9--0uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NlOXXazqEpQK3hHvAzCbzVIB.jpg?f=fotoalbum_large

Op de socials van rockstar

PS5 Pro + AOC U32G4U

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0Aod0MET9phzJIkUrtvgdFhhaQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6TgBEaX3PM2GMoZOKLUIjJIq.png?f=fotoalbum_large

Ja hij is dubbel, excuus!

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2026 13:39 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Het praat het lekken niet goed, maar denk dat het R* goed had gedaan om te gaan teasen met gameplay en dergelijke.
Stel je voor dat alles wat we nu hebben gezien, de afgelopen weken/maanden zelf door R* was geteased, dan waren de meeste echt wel tevreden en gehyped geweest.

Prima statement verder, het is wat het is, en vooruit kijken. Hoop dat ze komende ~3 maanden de marketing/hype in controle hebben en ons toch voorzien van leuke beelden/feiten/features.

• Tommy_Vercetti
  • Registratie: Juli 2026
  • Nu online
Bij ieder officieel bericht vanuit Rockstar krijg ik een halve hartverzakking of ze de game niet gewoon weer uitstellen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Christoxz schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:43:
Het praat het lekken niet goed, maar denk dat het R* goed had gedaan om te gaan teasen met gameplay en dergelijke.
Stel je voor dat alles wat we nu hebben gezien, de afgelopen weken/maanden zelf door R* was geteased, dan waren de meeste echt wel tevreden en gehyped geweest.

Prima statement verder, het is wat het is, en vooruit kijken. Hoop dat ze komende ~3 maanden de marketing/hype in controle hebben en ons toch voorzien van leuke beelden/feiten/features.
Geen idee. Ik zie op Reddit ook veel mensen praten dat dit is wat nodig is omdat R* het ze niet geeft en dat de hacker goed werk heeft gedaan en gaat doen.

Beetje geduld kan geen kwaad. Ik heb alle leaks bekeken en ik ga ze ook allemaal bekijken maar als ze er niet waren was het ook prima geweest. Ik wacht lekker af, morgenavond een extended look, tussen morgen en 19 november zal er vast nog wel iets droppen qua trailer of gameplay en vanaf 19 november ga ik lekker vrij nemen en VI spelen!

Zucht...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rideout incl. Lucia

• Eriktb
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17:01
Tsja, de leaker had hetzelfde gedaan als R* wel met enige regelmaat content online had gezet want het is puur financieel gewin voor hem/haar. En mensen blijven het toch wel kijken, want...GTA VI content.

Erg benieuwd naar de extended look morgen!
Eriktb schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:57:
Tsja, de leaker had hetzelfde gedaan als R* wel met enige regelmaat content online had gezet want het is puur financieel gewin voor hem/haar. En mensen blijven het toch wel kijken, want...GTA VI content.

Erg benieuwd naar de extended look morgen!
Ze knallen er morgen gewoon overheen met betere meer afgewerkte gameplay gok ik :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Saven
  • Nu online

Saven

Administrator

Nice. Dat boompje in het begin ziet er wel erg treurig / lofi uit

• KapitanKrazy
Christoxz schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:43:

Ik vind de situatie echt heel lastig... Laat ik vooropstellen datalles wat Cyberleek tot nu toe heeft gedaan gewoon crimineel is en ik dat uiteraard afkeur. En ik wil ook even gezegd hebben dat een bedrijf jou helemaal niets verantwoordelijk is als het gaat om het tonen van gameplay beelden van een product waar ze aan werken.

Dat gezegd hebbende.... Vind ik stiekem ergens ook wel een klein beetje dat Rockstar dit over zichzelf heeft afgeroepen. Je werkt aan de meest gehypede game van misschien wel de geschiedenis (buiten Half-Life 3 om misschien) en er is vervolgens een enorme radiostilte tussen twee trailers en een paar screenshots om. Ja, dat mensen dan zelf beelden gaan proberen te jatten (of misschien wel een build van de game) vind ik dan niet zo gek.

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:27
KapitanKrazy schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:04:
[...]

Ik vind de situatie echt heel lastig... Laat ik vooropstellen datalles wat Cyberleek tot nu toe heeft gedaan gewoon crimineel is en ik dat uiteraard afkeur. En ik wil ook even gezegd hebben dat een bedrijf jou helemaal niets verantwoordelijk is als het gaat om het tonen van gameplay beelden van een product waar ze aan werken.

Dat gezegd hebbende.... Vind ik stiekem ergens ook wel een klein beetje dat Rockstar dit over zichzelf heeft afgeroepen. Je werkt aan de meest gehypede game van misschien wel de geschiedenis (buiten Half-Life 3 om misschien) en er is vervolgens een enorme radiostilte tussen twee trailers en een paar screenshots om. Ja, dat mensen dan zelf beelden gaan proberen te jatten (of misschien wel een build van de game) vind ik dan niet zo gek.
Dit is pure victimblaming. Die Cyberleek verdient grof geld aan illegaal verkregen materiaal, maarja 'Rockstar heeft dit ook wel over zichzelf afgeroepen'?

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Er zijn vorige maand blijkbaar ook events geweest bij Rockstar zelf. Geheimhouding daarvan verloopt ook morgen, heb het idee dat het gaat losbarsten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYKDXBuvEdImi18ZDOJ0sIxTr4c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Pg0oTM7JtnXno7bJBMpv6VS3.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door kaanmijo op 26-08-2026 14:17 ]

• SgtElPotato
  • Nu online
Jovatov schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:14:
[...]

Dit is pure victimblaming. Die Cyberleek verdient grof geld aan illegaal verkregen materiaal, maarja 'Rockstar heeft dit ook wel over zichzelf afgeroepen'?
Ik snap dat ook echt niet. Comments op Reddit staan er vol mee. Want als Rockstar wel content had gedeeld was er niks aan de hand en was iedereen ineens tegen de 'leeker'?

Rare wereld leven we in.

Zucht...

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:52
Ach, als er niets te klagen was over "te weinig info" of "geen disc" hadden ze vast wel iets anders gevonden om hun gedrag te verantwoorden.

(My iRacing)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Jovatov schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:14:
[...]

Het is hun product, ze moeten lekker zelf weten wat ze doen toch? Toe eigenen omdat je maar slecht kan wachten is wel wat vreemd. Daarbij werkt teasen ook maar zo lang. Een jaar lang trailers is ook saai. "Just give us the game" krijg je dan.

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 26-08-2026 14:27 ]

SgtElPotato schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:51:
[...]

Geen idee. Ik zie op Reddit ook veel mensen praten dat dit is wat nodig is omdat R* het ze niet geeft en dat de hacker goed werk heeft gedaan en gaat doen.
Uiteindelijk hoeft R* helemaal niks. Maar de reactie uit de community is deels te begrijpen.
En ook ik denk dat het beter was geweest als R* zelf dingen had laten zien. Dan was het lekken wellicht alsnog gebeurd, maar met een hele andere impact, dan had hij alleen impact kunnen maken door echt dingen te spoilen, en daar zitten de meeste toch niet op te wachten.

Anyway, nog minder dan 3 maanden, en heb vertrouwen dat er geen uitstel meer komt.

• SgtElPotato
  • Nu online
Christoxz schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:35:
[...]

Uiteindelijk hoeft R* helemaal niks. Maar de reactie uit de community is deels te begrijpen.
En ook ik denk dat het beter was geweest als R* zelf dingen had laten zien. Dan was het lekken wellicht alsnog gebeurd, maar met een hele andere impact, dan had hij alleen impact kunnen maken door echt dingen te spoilen, en daar zitten de meeste toch niet op te wachten.

Anyway, nog minder dan 3 maanden, en heb vertrouwen dat er geen uitstel meer komt.
Helaas heeft een luide kleine minority vaak een breder bereik dan het overgrote deel wat gewoon wacht. Als het allemaal zo'n probleem was waren de pre-orders ook wel bagger, maar met tientallen miljoenen pre-orders is er niks aan de hand.

Zucht...

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ouCQIbU8sEU61G9h32NkF6HADE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWJy4HKtHDPtiaGzb2e35117.jpg?f=fotoalbum_large 😅😅🎉

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:11

Fanta

FordPerformance™️

Sorry, maar ik heb weer het idee dat ik naar een GTAV dlc zit te kijken. Zelfs de auto's van npc's reageren exact hetzelfde bij bijna aanrijdingen, even 1 meter uitwijken en dan remmen. Ik hoop echt dat dit een vroege build is en de uiteindelijke game er beter uitziet.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Hobby car | '07 Mazda MX-5 2.0 Sportive

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:32
Een bericht van een half uur terug. Hoevaak denk je dat deze hier al is gepost :+ ?
Fanta schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:43:
[...]

Sorry, maar ik heb weer het idee dat ik naar een GTAV dlc zit te kijken. Zelfs de auto's van npc's reageren exact hetzelfde bij bijna aanrijdingen, even 1 meter uitwijken en dan remmen. Ik hoop echt dat dit een vroege build is en de uiteindelijke game er beter uitziet.
Zal ongetwijfeld dezelfde engine zijn, met hier en daar de tweaks, maar de mechanics ogen wel erg '5 achtig'. Maargoed, dat zie ik nog liever dan opgehelemde scripted trailers of straks die tientallen video's 15 minuten lang over features die er in zullen zitten (gelukkig heb ik m'n youtube algoritme al redelijk scherp).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RobinNL
Zo, die reacties onder dat bericht zijn ook niet echt heel netjes. Maar het is social media...

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• lord_fh

lord_fh

Môge!

RobinNL schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:01:
[...]

Zo, die reacties onder dat bericht zijn ook niet echt heel netjes. Maar het is social media...
Yep... en iedereen geeft zn bek maar een douw inderdaad op die platformen... ik vind het iig een net bericht van Rockstar

PS5 Pro + AOC U32G4U

• RobinNL
lord_fh schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:16:
[...]

Yep... en iedereen geeft zn bek maar een douw inderdaad op die platformen... ik vind het iig een net bericht van Rockstar
Het zijn ook maar mensen die iets tofs willen neerzetten voor fans. En bepaalde keuzes horen er gewoon bij in het leven, maar om nou Rockstar vervolgens verrot te gaan schelden daar...

En die mensen gaan de game gewoon kopen, ook al zeggen ze nu van niet.

• Saven
  • Nu online

Saven

Administrator

Leak met de proglogue en lucia is interessant maar laat in 1080p imo toch matige graphics zien voor een 2026 game. Het schijnt volgens hem echt een recente build te zijn, die eigenlijk nog lang niet af is.

[ Voor 11% gewijzigd door Saven op 26-08-2026 17:34 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:45

ScreamGT

joejoe

Saven schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:29:
Leak met de proglogue en lucia is interessant maar laat in 1080p imo toch matige graphics zien voor een 2026 game. Het schijnt volgens hem echt een recente build te zijn, die eigenlijk nog lang niet af is.
Een recente build die nog lang niet af is, en over 3 maanden uitkomt.

Beste contradictie.

En dit is ook precies de reden dat ik niet naar de leaks kijk. Ik ga het -hopelijk- morgen wel zien. Men kan niet echt afwijken met wat ze op zo een grote schaal tentoon gaan stellen, denk je niet?

Cyberpunk scenario's uiteraard daargelaten. Dat was bewust en zag je van kilometers ver aankomen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Saven
  • Nu online

Saven

Administrator

ScreamGT schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:37:
[...]

Een recente build die nog lang niet af is, en over 3 maanden uitkomt.

Beste contradictie.

En dit is ook precies de reden dat ik niet naar de leaks kijk. Ik ga het -hopelijk- morgen wel zien. Men kan niet echt afwijken met wat ze op zo een grote schaal tentoon gaan stellen, denk je niet?

Cyberpunk scenario's uiteraard daargelaten. Dat was bewust en zag je van kilometers ver aankomen.
Geen contradictie als de game straks gewoon nog vol Blijkt te zitten met glitches. Dat is wat hij bedoelt lijkt me

• Milan1NL
ColeJ schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:46:
[...]

Een bericht van een half uur terug. Hoevaak denk je dat deze hier al is gepost :+ ?
Excuus. Ik zag het voorbij komen tijdens het werk ✌🏼️

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

ScreamGT schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:37:
[...]

Denk dat iedereen die gameplay beelden verwacht morgen enorm teleurgesteld gaan worden als blijkt dat die Extended Look gewoon een background storyline cinematic bedoeling gaat zijn. Over het leven van Jason en Lucia vóór het verhaal van GTA6.

Ik zou het ergens raar vinden om gameplay beelden te zien via een trailer/show op een streamingsdienst als Netflix. Why?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:00
Vis schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:50:
[...]

Denk dat iedereen die gameplay beelden verwacht morgen enorm teleurgesteld gaan worden als blijkt dat die Extended Look gewoon een background storyline cinematic bedoeling gaat zijn. Over het leven van Jason en Lucia vóór het verhaal van GTA6.

Ik zou het ergens raar vinden om gameplay beelden te zien via een trailer/show op een streamingsdienst als Netflix. Why?
Wat heeft het medium daar mee te maken waarop het uitgezonden wordt?
Vis schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:50:
[...]

Why? Geld. Netflix zal er waarschijnlijk wel een mooi bedrag voor hebben neergelegd.
Verder is een hele trailer/'extended look' al raar(lees: nieuw) op Netflix, dus alles kan he..

Ik denk dat R* zelf ook wel weet dat het een slimme zet zou zijn om echt meer te laten zien, nu zeker na de leaks.
Ik denk echt wel dat we meer gaan zien een cinematic showtje.

Er zijn zojuist spoilers gedropt door de leaker, pas op met wat je kijkt

EDIT: Blijkbaar ben ik alweer later met mijn bericht, maar je kan denk ik nu niet te vaak waarschuwen?

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2026 18:02 ]

• KapitanKrazy
Rugpull in 3,2,1...

• KapitanKrazy
G_Dragon schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:02:

EDIT: Blijkbaar ben ik alweer later met mijn bericht, maar je kan denk ik nu niet te vaak waarschuwen?
Heb zojuist ook alles m.b.t. GTA 6 op Reddit geblokkeerd/ontvolgt. Storyline meuk lekken is voor mij de grens.

• Milan1NL
G_Dragon schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:02:

Thanks voor de tip, de proloog leaks hoeft voor mij ook niet.

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Best wel veel nieuwe info!
spoiler:
1. Personages & RPG-elementen
  • Terugkeer van het San Andreas-fysieksysteem: Eten beïnvloedt daadwerkelijk het lichaamsgewicht van de personages, terwijl sporten/trainen zorgt voor toename in spiermassa en spierdefinitie.
  • Fysieke uitputting en stress: Langere periodes doorbrengen zonder te slapen of langdurig vluchten voor de politie heeft zichtbare gevolgen voor het uiterlijk van Jason en Lucia (zoals vermoeidheid of verwaarlozing).
  • Zelfexpressie: Veel vrijheid om het uiterlijk en de stijl van de personages aan te passen, zonder dat ze aanvoelen als "lege avatars".
2. Duo-mechaniek & Vrije Wereld
  • Drie manieren om de open wereld te verkennen: Je kunt ervoor kiezen om met Jason en Lucia samen rond te trekken, of enkel als Lucia, of enkel als Jason.
  • Naadloos wisselen van rol buiten missies: In de vrije wereld kun je dynamisch wisselen. Rijd je bijvoorbeeld als Jason, dan kun je overschakelen naar Lucia op de bijrijdersstoel om haar in-game telefoon te gebruiken, of tijdens een achtervolging wisselen zodat de één stuurt en de ander schiet.
  • Dynamisch relatiesysteem: Het verhaal draait om een Bonnie & Clyde-achtige romance. Keuzes die je maakt beïnvloeden de onderlinge relatie tussen Jason en Lucia op een diepere, emotionelere manier dan een traditioneel 'eer- of karma-systeem'.
3. De Wereld & NPC's
  • Gedetailleerde reacties van omstanders: De wereld reageert scherper en realistischer op verdacht of afwijkend gedrag. Openlijk over straat lopen met een zwaar vuurwapen lokt bijvoorbeeld direct reacties en opmerkingen uit van voorbijgangers.
  • NPC-variatie: Rockstar heeft nieuwe tools en productielijnen gebouwd om de meest gevarieerde en diverse NPC-populatie tot nu toe te creëren.
  • In-game sociale media: Interactieve socialemediafeeds spelen een prominente, levendige rol binnen de spelwereld.
4. Ontwikkeling & Visie
  • Balans tussen GTA V en RDR2: Het hoofddoel van Rockstar is om de chaos en vrijheid van GTA V te combineren met het realisme, het detailniveau en de emotionele lading van Red Dead Redemption 2.
  • Voertuighandling door coureurs: Het team dat verantwoordelijk is voor het rijgedrag en de physics van voertuigen bestaat onder andere uit echte autocoureurs.
  • Echte straatkunst: Meer dan 50 echte street artists zijn ingeschakeld om authentieke muurschilderingen en kunstwerken voor de stad te ontwerpen.
  • Verdubbelde studio: De omvang van Rockstar is sinds Red Dead Redemption 2 meer dan verdubbeld; een complete studioafdeling in Los Angeles richt zich vrijwel uitsluitend op de interacties en het gedrag van voetgangers/NPC's.
  • Ontworpen voor een decennium: De game en wereld zijn zo opgezet dat spelers er minstens tien jaar actief in kunnen blijven spelen.

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

• Vis
  • Nu online

Vis

carpebios schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:52:
[...]

Wat heeft het medium daar mee te maken waarop het uitgezonden wordt?
Niet direct, maar ben er nog niet zeker van dat ze gameplay beelden zullen tonen, cutscenes wellicht, maar random gameplay hoeft voor mij ook niet zo eerlijk gezegd. Dan krijg je hetzelfde als wat die leaker doet, spoilen.

Speel m liever zelf, die paar maandjes kunnen we ook nog wel wachten.

• KapitanKrazy
ntzv schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:57:
[...]

spoiler:
  • Terugkeer van het San Andreas-fysieksysteem: Eten beïnvloedt daadwerkelijk het lichaamsgewicht van de personages, terwijl sporten/trainen zorgt voor toename in spiermassa en spierdefinitie.
  • Fysieke uitputting en stress: Langere periodes doorbrengen zonder te slapen of langdurig vluchten voor de politie heeft zichtbare gevolgen voor het uiterlijk van Jason en Lucia (zoals vermoeidheid of verwaarlozing).
  • Zelfexpressie: Veel vrijheid om het uiterlijk en de stijl van de personages aan te passen, zonder dat ze aanvoelen als "lege avatars".
  • Drie manieren om de open wereld te verkennen: Je kunt ervoor kiezen om met Jason en Lucia samen rond te trekken, of enkel als Lucia, of enkel als Jason.
  • Naadloos wisselen van rol buiten missies: In de vrije wereld kun je dynamisch wisselen. Rijd je bijvoorbeeld als Jason, dan kun je overschakelen naar Lucia op de bijrijdersstoel om haar in-game telefoon te gebruiken, of tijdens een achtervolging wisselen zodat de één stuurt en de ander schiet.
  • Dynamisch relatiesysteem: Het verhaal draait om een Bonnie & Clyde-achtige romance. Keuzes die je maakt beïnvloeden de onderlinge relatie tussen Jason en Lucia op een diepere, emotionelere manier dan een traditioneel 'eer- of karma-systeem'.
3. De Wereld & NPC's
  • Gedetailleerde reacties van omstanders: De wereld reageert scherper en realistischer op verdacht of afwijkend gedrag. Openlijk over straat lopen met een zwaar vuurwapen lokt bijvoorbeeld direct reacties en opmerkingen uit van voorbijgangers.
  • NPC-variatie: Rockstar heeft nieuwe tools en productielijnen gebouwd om de meest gevarieerde en diverse NPC-populatie tot nu toe te creëren.
  • In-game sociale media: Interactieve socialemediafeeds spelen een prominente, levendige rol binnen de spelwereld.
4. Ontwikkeling & Visie
  • Balans tussen GTA V en RDR2: Het hoofddoel van Rockstar is om de chaos en vrijheid van GTA V te combineren met het realisme, het detailniveau en de emotionele lading van Red Dead Redemption 2.
  • Voertuighandling door coureurs: Het team dat verantwoordelijk is voor het rijgedrag en de physics van voertuigen bestaat onder andere uit echte autocoureurs.
  • Echte straatkunst: Meer dan 50 echte street artists zijn ingeschakeld om authentieke muurschilderingen en kunstwerken voor de stad te ontwerpen.
  • Verdubbelde studio: De omvang van Rockstar is sinds Red Dead Redemption 2 meer dan verdubbeld; een complete studioafdeling in Los Angeles richt zich vrijwel uitsluitend op de interacties en het gedrag van voetgangers/NPC's.
  • Ontworpen voor een decennium: De game en wereld zijn zo opgezet dat spelers er minstens tien jaar actief in kunnen blijven spelen.
Ik eh.... Ik denk dat mijn vriendin mij vanaf 19 november even kwijt zal zijn 8)7

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

spoiler:
3. De Wereld & NPC's
4. Ontwikkeling & Visie
Heel nice

HYPED !!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:00
Twee posts later :+

• Vis
  • Nu online

Vis

Dit zijn toch geen beelden? Flapdrol

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
[...]

spoiler:
Dit is echt iets wat ik totaal links liet liggen in San Andreas, ik hoop niet dat dit iets beïnvloed op de gameplay als je dit niet doet en dat het inderdaad beperkt is tot het veranderen van het uiterlijk. Ik vond het verschrikkelijke tijd verspilling.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Modbreak:Hey Gamers,

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, maar er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, vanuit ons het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en als je ze toch graag wilt delen en er over wilt praten, zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en Game On!

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 26-08-2026 19:18 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

[...]

spoiler:
3. De Wereld & NPC's
4. Ontwikkeling & Visie
Oh wauw! Dit is precies waar ik op hoopte, YES :)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Volgens mij zijn we niet klaar voor Grand Theft Auto VI. Deze game gaat zo uitgebreid zijn.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• SgtElPotato
  • Nu online
Mog schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:33:
Volgens mij zijn we niet klaar voor Grand Theft Auto VI. Deze game gaat zo uitgebreid zijn.
V was 75-100 uur voor 100%? VI het dubbele? En dan hebben we het alleen nog maar over missies en side missies..

Zucht...

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Bijzonder dat deze publicatie van Dazed (een platform waar ik overigens nog nooit van gehoord had) nu komt, en geen enkel ander medium nu publiceert. Was dit een oepsie met een artikel onder embargo? Kan bijna niet, toch?

Ik zag eerder op reddit (een afbeelding van) een post (ik zit zelf niet op het bron-platform) van een creator die juist zei kort geleden naar Edinburgh te zijn geweest op uitnodiging van R*, en dat die veel meer informatie zou posten zodra de 'Extended Look' uitkomt. In de afbeelding was die post geliket door Rockstar. Dat zou impliceren dat sommige informatie een embargo heeft tot de Netflix-release. Dus waarom horen we al van dit relatief kleine medium en nog niet van de anderen?

Ik ben natuurlijk benieuwd of @Tweakjur überhaupt al mag vertellen of hij een preview gehad heeft. Maar de smulvraag is toch: heeft Tweakers ook al informatie onder embargo klaarliggen voor de release van de Extended Look?

[ Voor 3% gewijzigd door BeefHazard op 26-08-2026 20:21 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

Tweakjur

Redacteur
Nope, we do not. Wel gevraagd natuurlijk, maar wij zitten morgenavond ook gewoon klaar voor de Netflix beelden... en komen dan vrijdag pas met onze eigen video, als we de algemeen te gebruiken beelden van Rockstars eigen YouTube hebben kunnen plukken.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
LET OP: Er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.

Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer