LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Juist hierom maak ik me nergens zorgen om.Hulleman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:41:
Allemaal leuk en aardig dat GTA VI wordt vergeleken met GTA V graphics. Ik denk niet meer dat mensen weten hoe GTA V er daadwerkelijk op launch uit zag. In je geheugen was dat velen malen mooier dan het was. Toentertijd was dat top, nu echt niet meer. GTA V is de afgelopen 13 jaar enorm opgepoetst, dat zal met GTA VI ook gebeuren.
Hier de eerste trailers van GTA V om je geheugen op te frissen. De game zag er ook daadwerkelijk zo uit op de PS3/360. Met GTA VI zal dat niet anders zijn.
[YouTube: Grand Theft Auto V Trailer]
[YouTube: Grand Theft Auto V: The Official Trailer]
Zucht...
Eens, ik ook niet. Benieuwd naar de extended look!SgtElPotato schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:44:
[...]
Juist hierom maak ik me nergens zorgen om.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Precies, en juist hierom gaat iedereen en zijn moeder over x aantal jaar toch die PS6 (Pro) kopen, om een NOG betere ervaring te herspelen op de nieuwe generatie consoles.Hulleman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:41:
Allemaal leuk en aardig dat GTA VI wordt vergeleken met GTA V graphics. Ik denk niet meer dat mensen weten hoe GTA V er daadwerkelijk op launch uit zag. In je geheugen was dat velen malen mooier dan het was. Toentertijd was dat top, nu echt niet meer. GTA V is de afgelopen 13 jaar enorm opgepoetst, dat zal met GTA VI ook gebeuren.
Hier de eerste trailers van GTA V om je geheugen op te frissen. Voor de real 2013 experience de video's fullscreen en op 720p bekijken![]()
De game zag er ook daadwerkelijk zo uit op de PS3/360. Met GTA VI zal dat niet anders zijn.
Rockstar en Sony deals.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ik gok dat die wereldwijd na afloop op #1 staat bij 'Meest Bekeken' op Netflix.Slasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:53:
Weet iemand dat: Is de live stream later op Netflix nog terug te kijken of moet je dan wachten op de YT feed?
Zucht...
Ik hoop en ga er vanuit dat ik die extended look gewoon 5x achter elkaar kan kijken om alle details ff goed in me op te nemenSlasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:53:
Weet iemand dat: Is de live stream later op Netflix nog terug te kijken of moet je dan wachten op de YT feed?
PS5 Pro + AOC U32G4U
De tering wat zag dat er slecht uit vergeleken met hoe het op de PC draaide.Hulleman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:41:
Hier de eerste trailers van GTA V om je geheugen op te frissen. Voor de real 2013 experience de video's fullscreen en op 720p bekijken![]()
De game zag er ook daadwerkelijk zo uit op de PS3/360. Met GTA VI zal dat niet anders zijn.
Vrees dat ik tegen de tijd dat het op PC is wel een upgrade mag uitvoeren
Dit dus inderdaad. Vind dat kankeren online over de graphics het domste van alles nog omtrent GTA VI inderdaadHulleman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:41:
Allemaal leuk en aardig dat GTA VI wordt vergeleken met GTA V graphics. Ik denk niet meer dat mensen weten hoe GTA V er daadwerkelijk op launch uit zag.
De game ziet er zo veel beter uit dan 5. Maarja.. dit is ook deels wat je krijgt nu met de gang van zaken omtrent die leaks. Kom maar op met de daadwerkelijke gameplay beelden. Can't wait
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Nee nog niks officieels, verwachtingen zijn 150-250GB maarja dat is een flink gat alsongBrilsmurfffje schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:20:
Is er al meer bekend over hoeveel ruimte de game nodig heeft?
Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5080 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.Megupe schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:00:
[...]
De tering wat zag dat er slecht uit vergeleken met hoe het op de PC draaide.
Ik ben enorm benieuwd wat de vereiste specs zullen zijn voor VI op PC.
Is dit een stille flex?KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:33:
[...]
Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5080 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 27-08-2026 10:35 ]
Haha, nee zeker niet, maar eerder een meetpunt om aan te geven waar ik op speel.Ricmaniac schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:34:
[...]
Is dit een stille flex?Met die hardware hoef je je geen zorgen te maken weet ik zeker.
Ik hoop dat die op de Series S acceptabel draait want ik verwacht geen PC versie op GFN.KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:33:
[...]
Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5080 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.
Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5090 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:33:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik schat grofweg 2 jaar vanaf nu. Maar ik zie dat je 'm ook op de PS5 gaat spelen, gelukkig - anders zou ik zeggen; ik hoop dat je een lange adem hebtKapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:33:
[...]
Hoop dat ie ook draait op mijn VG8020.Rivanov schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:54:
[...]
Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5090 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.
Flexing my age
Precies dit. Ik heb GTA5 geloof ik 3x gekocht op 3 verschillende consoles en ik ga me nu weer laten beetnemen vrees ik.Vis schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:50:
[...]
Precies, en juist hierom gaat iedereen en zijn moeder over x aantal jaar toch die PS6 (Pro) kopen, om een NOG betere ervaring te herspelen op de nieuwe generatie consoles.
Rockstar en Sony deals.
Hier ook, 3/4/5 en PC. Eerlijk geen moment spijt van gehadRio schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:58:
[...]
Precies dit. Ik heb GTA5 geloof ik 3x gekocht op 3 verschillende consoles en ik ga me nu weer laten beetnemen vrees ik.
Zucht...
Zelfde hier; GTA V op de PS3, PS4 Pro met disc en op de PS5 digitaal. RDR2 op de PS4 Pro met disc, Google Stadia digitaal en PS5 digitaal.Rio schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:58:
[...]
Precies dit. Ik heb GTA5 geloof ik 3x gekocht op 3 verschillende consoles en ik ga me nu weer laten beetnemen vrees ik.
M'n RAM staat al in m'n sig.JDFS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:58:
@Rivanov en @KapitanKrazy haha, jullie zijn vergeten jullie DDR5 RAM, M.2 SSD en RGB koelers te benoemen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dus ja ik hoop dat dit hardware de game ook nog tot dan goed zal kunnen draaien.
GTAV was in het begin ook stukken mooier visueel als de uiteindelijk release. Goenoeg content vewijderd als fauna en flora om het op de ps3 stabiel te kunnen draaien. Op YT genoeg over te vinden
en ik denk dat deze gta visueel heel stuk minder zal worden als de trailers doen denken. Downgrade voor optimization voor de huidige console generatie.
Wat mij betreft mag hier ook de tekst aan toegevoegd worden met betrekking tot de PC-specs van eenieder en speculaties over de vereisten voor iets wat nog helemaal geen concrete datum heeft.Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch
Ook dit maakt al die Cyberleek leaks zo nikszeggend. We hebben geen idee wat de target is van de build die hij laat zien. Is dat een Series S, een X/PS5 of een PS5 Pro? Of een devkit die zelfs nog meer power heeft?sigmundfreund schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:52:
[...]
Ik hoop dat die op de Series S acceptabel draait
Persoonlijk zou ik het niet heel erg vinden als Rockstar focust op de toekomst en het zwakste platform een beetje links laat liggen
Ten tijde van GTA V had ik speciaal een Xbox 360 gehaald, wat een tijden. Daar waren toen ook wel klachten over pop-in en framedrops.
Niet veel later op de PS4 nog eens gedaan en toen zag de game er al belachelijk veel beter uit. Later op PC en PS5 is de stap nog groter. Ik hoop dat de extended look iets meer details geeft over wat je kan verwachten op verschillende platforms.
Uit principe wil ik eigenlijk geen PS5 Pro kopen, maaarrrr...
[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 27-08-2026 11:13 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
PS5 Pro + AOC U32G4U
we only make way for the man who boldly pushes past us
Het verschil is heel groot ja met hoe GTA V op de PS3/360 uitkwam. Ook met hoe GTA V nu op de PS5/XSX draait. Voor een groot deel zit dat in textures en resolutie. Hele oude games op 4K resolutie kunnen er nog verrassend goed uit zien.Megupe schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:00:
[...]
De tering wat zag dat er slecht uit vergeleken met hoe het op de PC draaide.
Hier nog een hoor, 4x zelfs (X360, PS4, Xbox X & PS5). En ik vermoed dat hetzelfde gebeurt met GTAVI. Gelukkig is de PS6 nog niet om de hoek.Rio schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:58:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door dawg op 27-08-2026 14:50 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 80% gewijzigd door Christoxz op 27-08-2026 15:01 ]
Ook bevestigd door Netflix zelf is dat al het beeldmateriaal volledig is opgenomen op een Playstation 5.Christoxz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:58:
Er gaat screenshot rond van de Netflix app met de duur van de extended look. Ik zie het zelf nog niet in de app.spoiler:
Op de zelfde pagina staat de duration bevestigd!KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:00:
[...]
Ook bevestigd door Netflix zelf is dat al het beeldmateriaal volledig is opgenomen op een Playstation 5.
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je bent jezelf flink aan het overhypen he 😅 Ga er met 0 verwachtingen in, dan kan het nooit tegenvallen (mocht het bijvoorbeeld vooral interviews zijn en weinig beelden).G_Dragon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:10:
Ik heb er in ieder geval ONWIJS veel zin in, mijn zwager komt langs om samen te kijken dus gisteren nog even Bugles en Danish Chef Cheese bij de winkel opgehaald.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bugles EN Danish Chef? Het is geen zondag he?!G_Dragon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:10:
Ik heb er in ieder geval ONWIJS veel zin in, mijn zwager komt langs om samen te kijken dus gisteren nog even Bugles en Danish Chef Cheese bij de winkel opgehaald.
Ja maar is het nu op een 5 of 5 Pro...KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:00:
[...]
Ook bevestigd door Netflix zelf is dat al het beeldmateriaal volledig is opgenomen op een Playstation 5.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Een andere browser kan soms ook helpen, bij Firefox kreeg ik 7 dagen en in Chrome 30 dagen. Ik heb net nog een abbonement voor 30 dagen proef afgesloten.errox schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:23:
Hier gegokt dat ik vandaag nog een Netflix 7 dagen account kon aanmaken. Had nog gedacht dat ze dat waarschijnlijk gingen uitzetten, toch niks gedaan. Fout gegokt dus.. trial niet meer mogelijk
Ik hoop dat we de komende tijd sowieso meer gaan horen over de verschillen. Hoewel ik een PS5 pro heb ben ik eigenlijk het meest benieuwd hoe het er op de series S uit gaat zien. (De pro zal gewoon goed zijn, dat geloof ik wel :-) )
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Als je Xbox op Nieuw-Zeeland zet kun je de preview zien op Netflix.Christoxz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:01:
[...]
Op de zelfde pagina staat de duration bevestigd!spoiler:
Moet dat daar zondag voor zijn dan?voog schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:28:
[...]
Bugles EN Danish Chef? Het is geen zondag he?!
GTA VI is nog niet uit. Misschien is die PS6 er toch al voordat de game er is.dawg schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:49:
[...]
Hier nog een hoor, 4x zelfs (X360, PS4, Xbox X & PS5). En ik vermoed dat hetzelfde gebeurt met GTAVI. Gelukkig is de PS6 nog niet om de hoek.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja daar sta ik niet zo van te kijken.KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:00:
[...]
[Afbeelding]
De framerate van Netflix is afhankelijk van de inhoud, maar de meeste films en series worden gestreamd in 24 fps (23,976 tot 24 frames per seconde)
Een Xbox series X zal snel richting 60fps gaan en dan krijg je weer conversie problemen.
Denk dat ze daarom de ps5 hebben gepakt (@JB dus geen pro)
[ Voor 3% gewijzigd door laurens0619 op 27-08-2026 15:42 ]
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik verwacht op zen minst een slaapfeestje met enge GTA VI Leak verhalen!!G_Dragon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:10:
Hmm dan thuis nog maar even proberen. In Edge en Safari (mobiel) lukt het mij op dit moment niet. Toch zonde als er 30 dagen gratis te verkijgen is.marijn15 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:31:
[...]
Een andere browser kan soms ook helpen, bij Firefox kreeg ik 7 dagen en in Chrome 30 dagen. Ik heb net nog een abbonement voor 30 dagen proef afgesloten.
Een PS5, anders had er wel PS5Pro gestaan. En logisch ook aangezien verreweg de meeste mensen een PS5 hebben en geen Pro.
Niks mis mee.Rivanov schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:10:
30FPS trailer incoming.
Krijg inderdaad in Edge ook geen proef periode te zien. Wel bijzonder hoe het per browser kan verschillen.errox schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:41:
[...]
Hmm dan thuis nog maar even proberen. In Edge en Safari (mobiel) lukt het mij op dit moment niet. Toch zonde als er 30 dagen gratis te verkijgen is.
Denk het ook. Pro is overratedlaurens0619 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:39:
[...]
Ja daar sta ik niet zo van te kijken.
De framerate van Netflix is afhankelijk van de inhoud, maar de meeste films en series worden gestreamd in 24 fps (23,976 tot 24 frames per seconde)
Een Xbox series X zal snel richting 60fps gaan en dan krijg je weer conversie problemen.
Denk dat ze daarom de ps5 hebben gepakt (@JB dus geen pro)
Mijn boefje is liev!
Jaja maar die "biels" past niet in tv meubel
Mijn boefje is liev!
Hoezo de rest niet dan? Een preview van een preview?shoombak schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:35:
[...]
Als je Xbox op Nieuw-Zeeland zet kun je de preview zien op Netflix.
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn hoor. Ze willen het mooiste laten zien natuurlijk. En een Pro is uiteindelijk ook een PS5. Dus ze liegen niet met deze manier van verwoorden.dawg schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:42:
[...]
Een PS5, anders had er wel PS5Pro gestaan. En logisch ook aangezien verreweg de meeste mensen een PS5 hebben en geen Pro.
Staat hier gewoon hoeveel minuten: https://www.netflix.com/title/83035795Christoxz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:58:
Er gaat screenshot rond van de Netflix app met de duur van de extended look. Ik zie het zelf nog niet in de app. Bevestigd op Netflix site.spoiler:26/27 minuten
[Afbeelding]
Bij mij nog niet, alleen elders op Netflix.comLoeiOrdinair schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:26:
[...]
Staat hier gewoon hoeveel minuten: https://www.netflix.com/title/83035795
Ik ben daar wel zeker van. De grootste userbase is de PS5 en niet de Pro. En trailers opleuken doet men gewoon vooraf op de ontwikkelsystemen.Saven schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:59:
[...]
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn hoor. Ze willen het mooiste laten zien natuurlijk. En een Pro is uiteindelijk ook een PS5. Dus ze liegen niet met deze manier van verwoorden.
Bij mij staat "O nee! Deze titel is momenteel niet beschikbaar in je land."LoeiOrdinair schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:26:
[...]
Staat hier gewoon hoeveel minuten: https://www.netflix.com/title/83035795
als ik ingelogd ben en dan naar de link ga dan zie ik wel meer info, maar geen totale tijd. Maar goed, op meerdere plekken al bevestigd dat het ongeveer een half uur duurt :)
[ Voor 25% gewijzigd door huiz op 27-08-2026 16:42 ]
EDIT: wat hierboven dus ook al staat
[ Voor 7% gewijzigd door Loek92 op 27-08-2026 16:40 ]
In een privé tab zag ik 27minuten staanhuiz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:38:
[...]
Bij mij staat "O nee! Deze titel is momenteel niet beschikbaar in je land."edit:
als ik ingelogd ben en dan naar de link ga dan zie ik wel meer info, maar geen totale tijd. Maar goed, op meerdere plekken al bevestigd dat het ongeveer een half uur duurt :)
Het lijkt wel alsof iedereen een gepersonaliseerde versie krijgt. Misschien omdat ze willen laten zien wat ze met de NPCs kunnen!!!LoeiOrdinair schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:46:
[...]
In een privé tab zag ik 27minuten staan
Zucht...
Niet echt nodig. Ik had net in mijn YouTube timeline al verschillende placeholders met een aftelklok staan die Netflix 1 op 1 lijken te gaan streamen op YouTube. Geen idee of YouTube ze zo actief gaat verwijderen….errox schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:23:
Hier gegokt dat ik vandaag nog een Netflix 7 dagen account kon aanmaken. Had nog gedacht dat ze dat waarschijnlijk gingen uitzetten, toch niks gedaan. Fout gegokt dus.. trial niet meer mogelijk
[ Voor 34% gewijzigd door DNN!S op 27-08-2026 17:49 ]
Ze kunnen het altijd proberen natuurlijkDNN!S schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:01:
[...]
Niet echt nodig. Ik had net in mijn YouTube timeline al verschillende placeholders met een aftelklok staan die Netflix 1 op 1 lijken te gaan streamen op YouTube. Zoals deze: -
Geen idee of YouTube ze zo actief gaat verwijderen….
Dit soort praktijken ga je dus krijgen als je zo'n rare marketing fratsen uithaalt
[ Voor 15% gewijzigd door batumulia op 27-08-2026 18:02 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Als ze een versie van de PS5 pro laten zien dan zetten ze dat daar echt wel neer. Je wil ook geen valse verwachtingen creëren door neer te zetten dat het met een gewone PS5.Saven schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:59:
[...]
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn hoor. Ze willen het mooiste laten zien natuurlijk. En een Pro is uiteindelijk ook een PS5. Dus ze liegen niet met deze manier van verwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door BeefHazard op 27-08-2026 17:45 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Thanks!BeefHazard schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:44:
@DNN!S je doxt jezelf met je YT links (ik krijg 'sent by' je naam en achternaam te zien in de mobiele app)
IkDrials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:49:
Wie gaat niet kijken?
ik zie het morgenochtend op YouTube wel. Ik moet vroeg naar m’n nest dus ik slaap al als het op Netflix is
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound
Heb al een schone sok klaarliggenSlasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:10:
Houden jullie het allemaal wel droog vanavond?
PS5 Pro + AOC U32G4U
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Het staat gewoon op Netflix. Net als een serie die op een moment online komt te staan.Veertien14 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:20:
Krijg niet helemaal duidelijk of je de extended look om bijv 22u ook aan kan slingeren op netflix, weet iemand dat?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dus hoe ze op sommige ideeën gekomen zijn, en weet ik het allemaal.
Ik hoop het niet echt, maar gaan het mee maken.
Half uur aan gameplay beelden is ook zo saai en spoilerig toch?Carlos0_0 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:28:
Aangezien het dus bijna een half uur duurt, krijgen we denk ik ook wel wat praters in de extended look.
Dus hoe ze op sommige ideeën gekomen zijn, en weet ik het allemaal.
Ik hoop het niet echt, maar gaan het mee maken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geef mij maar een goede mix, hoeft niet al te technisch, maar wat in-depth mochten de NPCs vrij geavanceerd zijn lijkt me wel leuk. Maar weet niet of dat in een half uurtje past..Vis schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:39:
[...]
Half uur aan gameplay beelden is ook zo saai en spoilerig toch?
Zucht...
Even afwachten of er nog meer GTA6 content op Netflix komtMilan1NL schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:48:
Dumbass van het jaar: ik dacht dat ik Netflix in Januari had opgezegd. Keek voor de gein in mijn afschriften. Tadaaaaa nog steeds Netflix.. Mwah na vanavond maar eens echt opzeggen 😆
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die mensen zitten vast niet in dit topic...Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:49:
Wie gaat niet kijken?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Jawel, ik ga niet kijken. Ik heb geen Netflix en zit morgenochtend om zes uur in de auto. Ik kijk morgenmiddag wel op youtube. Het gaat mij toch alleen maar om het online gedeelte en daar verwacht ik voorlopig niks van.Chaoss schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:53:
[...]
Die mensen zitten vast niet in dit topic...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Same here, niet kijken vanavond. één dezer dagen ff tijd maken.Lekker Ventje schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:01:
[...]
Jawel, ik ga niet kijken. Ik heb geen Netflix en zit morgenochtend om zes uur in de auto. Ik kijk morgenmiddag wel op youtube. Het gaat mij toch alleen maar om het online gedeelte en daar verwacht ik voorlopig niks van.
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
Nou ja ik ga niet direct kijken me, ik kijk hem zaterdag wellicht wel in het vliegtuig.Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:49:
Wie gaat niet kijken?
Dus vanavond of morgen even downloaden via Netflix, en dan zie ik het zaterdag wel.
Lachuh!Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
Misschien klapt Netflix er wel uit omdat er teveel kijken?
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
Ben sowieso wel benieuwd hoe dat in november gaat verlopen met de release. Lijkt zo ongeveer de grootste happening te worden in game land ooit als je de hype bekijkt.Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
Aangezien deze alleen digitaal uitkomt zal iedereen aardig wat GB's naar binnen moeten trekken zodra preload beschikbaar is😆
Laat staan of je überhaupt in kunt loggen indien online verplicht wordt gesteld (hoop van niet natuurlijk)
[ Voor 9% gewijzigd door SpeedyNick op 27-08-2026 19:23 ]
Scheelt dat het maar 27 min is, dus dat zal bij de meeste zo binnen gehengeld zijn.Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
Wel een goede test voor ze aangezien Netflix steeds meer grote live evenementen wil doen. Maar er staat me iets bij dat ze aan een soort load balancing doen door content op servers op heel veel plekken te hebben en niet op 1 endpoint.Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
Dan kijk ik wel later, het is niet zo super belangrijkDrials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
Slasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:30:
[...]
Dan kijk ik wel later, het is niet zo super belangrijk
[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Whitewolf88 op 27-08-2026 19:31 ]
Dit is geen live event toch?DNN!S schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:29:
[...]
Wel een goede test voor ze aangezien Netflix steeds meer grote live evenementen wil doen. Maar er staat me iets bij dat ze aan een soort load balancing doen door content op servers op heel veel plekken te hebben en niet op 1 endpoint.
Neen, eerst op Netflix en geloof ik 6 uur later publiekelijk op YouTube.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
LET OP: Er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
:strip_exif()/f/image/wCgdazjx03HDXOX5Tfg1WtRf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DObZgMNsmZt2KjcvTJlXPlBO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GbjiyFrZVW5EwTkdwYpgZvQW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/I4QYGGZA8Hdb30vIo85TrT7m.avif?f=fotoalbum_large)