• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Allemaal leuk en aardig dat GTA VI wordt vergeleken met GTA V graphics. Ik denk niet meer dat mensen weten hoe GTA V er daadwerkelijk op launch uit zag. In je geheugen was dat velen malen mooier dan het was. Toentertijd was dat top, nu echt niet meer. GTA V is de afgelopen 13 jaar enorm opgepoetst, dat zal met GTA VI ook gebeuren.

Hier de eerste trailers van GTA V om je geheugen op te frissen. Voor de real 2013 experience de video's fullscreen en op 720p bekijken :P
De game zag er ook daadwerkelijk zo uit op de PS3/360. Met GTA VI zal dat niet anders zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 27-08-2026 09:49 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:48
Hulleman schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:41:
Allemaal leuk en aardig dat GTA VI wordt vergeleken met GTA V graphics. Ik denk niet meer dat mensen weten hoe GTA V er daadwerkelijk op launch uit zag. In je geheugen was dat velen malen mooier dan het was. Toentertijd was dat top, nu echt niet meer. GTA V is de afgelopen 13 jaar enorm opgepoetst, dat zal met GTA VI ook gebeuren.

Hier de eerste trailers van GTA V om je geheugen op te frissen. De game zag er ook daadwerkelijk zo uit op de PS3/360. Met GTA VI zal dat niet anders zijn.
[YouTube: Grand Theft Auto V Trailer]

[YouTube: Grand Theft Auto V: The Official Trailer]
Juist hierom maak ik me nergens zorgen om.

Zucht...

• Hulleman
  • Nu online
SgtElPotato schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:44:
[...]

Juist hierom maak ik me nergens zorgen om.
Eens, ik ook niet. Benieuwd naar de extended look!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Hier de eerste trailers van GTA V om je geheugen op te frissen. Voor de real 2013 experience de video's fullscreen en op 720p bekijken :P
De game zag er ook daadwerkelijk zo uit op de PS3/360. Met GTA VI zal dat niet anders zijn.

Precies, en juist hierom gaat iedereen en zijn moeder over x aantal jaar toch die PS6 (Pro) kopen, om een NOG betere ervaring te herspelen op de nieuwe generatie consoles.

Rockstar en Sony deals.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Weet iemand dat: Is de live stream later op Netflix nog terug te kijken of moet je dan wachten op de YT feed?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• SgtElPotato
Slasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:53:
Weet iemand dat: Is de live stream later op Netflix nog terug te kijken of moet je dan wachten op de YT feed?
Ik gok dat die wereldwijd na afloop op #1 staat bij 'Meest Bekeken' op Netflix.

Zucht...

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:51

lord_fh

Môge!

Slasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:53:
Ik hoop en ga er vanuit dat ik die extended look gewoon 5x achter elkaar kan kijken om alle details ff goed in me op te nemen O+

PS5 Pro + AOC U32G4U

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

De tering wat zag dat er slecht uit vergeleken met hoe het op de PC draaide.

Vrees dat ik tegen de tijd dat het op PC is wel een upgrade mag uitvoeren :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Allemaal leuk en aardig dat GTA VI wordt vergeleken met GTA V graphics. Ik denk niet meer dat mensen weten hoe GTA V er daadwerkelijk op launch uit zag.
Dit dus inderdaad. Vind dat kankeren online over de graphics het domste van alles nog omtrent GTA VI inderdaad :P

De game ziet er zo veel beter uit dan 5. Maarja.. dit is ook deels wat je krijgt nu met de gang van zaken omtrent die leaks. Kom maar op met de daadwerkelijke gameplay beelden. Can't wait :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:03

-tom-562

Oliesjeik

Als of er ook maar iemand is die zegt 'Nee, ik koop GTA6 niet want de graphics zijn niet mooi'. Ja, mss wat van die incel nerds op reddit :P

Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Is er al meer bekend over hoeveel ruimte de game nodig heeft?

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Brilsmurfffje schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:20:
Is er al meer bekend over hoeveel ruimte de game nodig heeft?
Nee nog niks officieels, verwachtingen zijn 150-250GB maarja dat is een flink gat alsong :P

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:53
Megupe schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:00:
[...]

Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5080 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.

Ik ben enorm benieuwd wat de vereiste specs zullen zijn voor VI op PC.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:33:
[...]

Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5080 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.

Is dit een stille flex? :P Met die hardware hoef je je geen zorgen te maken weet ik zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 27-08-2026 10:35 ]

• KapitanKrazy
Ricmaniac schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:34:
[...]

Is dit een stille flex? :P Met die hardware hoef je je geen zorgen te maken weet ik zeker.
Haha, nee zeker niet, maar eerder een meetpunt om aan te geven waar ik op speel.

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:41
[...]

Ik hoop dat die op de Series S acceptabel draait want ik verwacht geen PC versie op GFN.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5090 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

Ik schat grofweg 2 jaar vanaf nu. Maar ik zie dat je 'm ook op de PS5 gaat spelen, gelukkig - anders zou ik zeggen; ik hoop dat je een lange adem hebt :D.

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30
Rivanov schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:54:
[...]

Ik hoop dat als ie op PC uitkomt, mijn RTX 5090 en R7 9800X3D genoeg zullen zijn voor hoge grafische settings en een hoge framerate. De game is natuurlijk al lang en breed ge-preordered op de PS5, maar goed op PC speel je natuurlijk wel vaak de echte 'ultimate edition'.

Hoop dat ie ook draait op mijn VG8020.

Flexing my age :)

(My iRacing)

• JDFS
  • Niet online
@Rivanov en @KapitanKrazy haha, jullie zijn vergeten jullie DDR5 RAM, M.2 SSD en RGB koelers te benoemen :*)

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:56

Rio

Ik heb al een boek

Vis schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:50:
[...]

Precies, en juist hierom gaat iedereen en zijn moeder over x aantal jaar toch die PS6 (Pro) kopen, om een NOG betere ervaring te herspelen op de nieuwe generatie consoles.

Rockstar en Sony deals.
Precies dit. Ik heb GTA5 geloof ik 3x gekocht op 3 verschillende consoles en ik ga me nu weer laten beetnemen vrees ik.

• SgtElPotato
Rio schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:58:
[...]

Precies dit. Ik heb GTA5 geloof ik 3x gekocht op 3 verschillende consoles en ik ga me nu weer laten beetnemen vrees ik.
Hier ook, 3/4/5 en PC. Eerlijk geen moment spijt van gehad :D

Zucht...

• JDFS
  • Niet online
[...]

Zelfde hier; GTA V op de PS3, PS4 Pro met disc en op de PS5 digitaal. RDR2 op de PS4 Pro met disc, Google Stadia digitaal en PS5 digitaal.

• Rivanov
  • Nu online
JDFS schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:58:
@Rivanov en @KapitanKrazy haha, jullie zijn vergeten jullie DDR5 RAM, M.2 SSD en RGB koelers te benoemen :*)
M'n RAM staat al in m'n sig. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ExportZeeuw1985
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:47
Hier AMD Ryzen 9 7945HX 16c/32t, 96GB DDR5 SO-Dimm @ 5600 2x48GB, AMD Radeon RX9070XT 16GB, 4TB Gen.4 NVME SSD, OS: SteamOS.

Dus ja ik hoop dat dit hardware de game ook nog tot dan goed zal kunnen draaien.

GTAV was in het begin ook stukken mooier visueel als de uiteindelijk release. Goenoeg content vewijderd als fauna en flora om het op de ps3 stabiel te kunnen draaien. Op YT genoeg over te vinden

en ik denk dat deze gta visueel heel stuk minder zal worden als de trailers doen denken. Downgrade voor optimization voor de huidige console generatie.

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14:37
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Wat mij betreft mag hier ook de tekst aan toegevoegd worden met betrekking tot de PC-specs van eenieder en speculaties over de vereisten voor iets wat nog helemaal geen concrete datum heeft. :O

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:54
sigmundfreund schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:52:
[...]

Ik hoop dat die op de Series S acceptabel draait
Ook dit maakt al die Cyberleek leaks zo nikszeggend. We hebben geen idee wat de target is van de build die hij laat zien. Is dat een Series S, een X/PS5 of een PS5 Pro? Of een devkit die zelfs nog meer power heeft?

Persoonlijk zou ik het niet heel erg vinden als Rockstar focust op de toekomst en het zwakste platform een beetje links laat liggen :+ maar, het zal ongetwijfeld wel werken, gezien er al sales hebben plaatsgevonden.

Ten tijde van GTA V had ik speciaal een Xbox 360 gehaald, wat een tijden. Daar waren toen ook wel klachten over pop-in en framedrops.
Niet veel later op de PS4 nog eens gedaan en toen zag de game er al belachelijk veel beter uit. Later op PC en PS5 is de stap nog groter. Ik hoop dat de extended look iets meer details geeft over wat je kan verwachten op verschillende platforms.

Uit principe wil ik eigenlijk geen PS5 Pro kopen, maaarrrr... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 27-08-2026 11:13 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• lord_fh

lord_fh

Môge!

Is ook een beetje de reden waarom ik laatst een PS5 Pro heb gekocht en ik wil proberen steeds van PS versie in PRO naar de volgende generatie in PRO te gaan, dan heb ik in ieder geval het beste van wat er is in die generatie. Dus nu PS5 pro met GTA, zal gok ik het beste draaien op dit moment en dan tzt als de PS6 PRO er is, daarop over en dan GTA VI NEXTNEXTGEN daar voor aanschaffen :+ :+

PS5 Pro + AOC U32G4U

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:02
Ik ga natuurlijk niks spoilen, maar heb delen van de leaks gezien en ik moet zeggen dat ik echt wel onder de indruk ben van de immersie, de density en de details. Heeel benieuwd naar wat Rockstar vanavond voor ons in petto heeft!

we only make way for the man who boldly pushes past us

• Hulleman
  • Nu online
Megupe schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:00:
[...]

Het verschil is heel groot ja met hoe GTA V op de PS3/360 uitkwam. Ook met hoe GTA V nu op de PS5/XSX draait. Voor een groot deel zit dat in textures en resolutie. Hele oude games op 4K resolutie kunnen er nog verrassend goed uit zien.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[...]

Hier nog een hoor, 4x zelfs (X360, PS4, Xbox X & PS5). En ik vermoed dat hetzelfde gebeurt met GTAVI. Gelukkig is de PS6 nog niet om de hoek. :+

[ Voor 5% gewijzigd door dawg op 27-08-2026 14:50 ]

It’s the economy, stupid!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIbxASkXSTK8FxpCMBbpMPiCWks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wCgdazjx03HDXOX5Tfg1WtRf.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Er gaat screenshot rond van de Netflix app met de duur van de extended look. Ik zie het zelf nog niet in de app. Bevestigd op Netflix site.
spoiler:
26/27 minuten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t86LCRAwOnbdQQiQ7YAZSRZ97Z4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DObZgMNsmZt2KjcvTJlXPlBO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door Christoxz op 27-08-2026 15:01 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

• KapitanKrazy
Christoxz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:58:
Er gaat screenshot rond van de Netflix app met de duur van de extended look. Ik zie het zelf nog niet in de app.
Ook bevestigd door Netflix zelf is dat al het beeldmateriaal volledig is opgenomen op een Playstation 5.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qxzsn3qh0xlh1.jpeg
KapitanKrazy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:00:
[...]

Ook bevestigd door Netflix zelf is dat al het beeldmateriaal volledig is opgenomen op een Playstation 5.

[Afbeelding]
Op de zelfde pagina staat de duration bevestigd!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t86LCRAwOnbdQQiQ7YAZSRZ97Z4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DObZgMNsmZt2KjcvTJlXPlBO.png?f=fotoalbum_large

Ik heb er in ieder geval ONWIJS veel zin in, mijn zwager komt langs om samen te kijken dus gisteren nog even Bugles en Danish Chef Cheese bij de winkel opgehaald.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rivanov
  • Nu online
30FPS trailer incoming.

• RobinNL
G_Dragon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:10:
Ik heb er in ieder geval ONWIJS veel zin in, mijn zwager komt langs om samen te kijken dus gisteren nog even Bugles en Danish Chef Cheese bij de winkel opgehaald.
Je bent jezelf flink aan het overhypen he 😅 Ga er met 0 verwachtingen in, dan kan het nooit tegenvallen (mocht het bijvoorbeeld vooral interviews zijn en weinig beelden).

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:41
Hier gegokt dat ik vandaag nog een Netflix 7 dagen account kon aanmaken. Had nog gedacht dat ze dat waarschijnlijk gingen uitzetten, toch niks gedaan. Fout gegokt dus.. trial niet meer mogelijk :+

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:58
Bugles EN Danish Chef? Het is geen zondag he?! ;)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

JB

Cédric roelt!

[...]

[Afbeelding]
Ja maar is het nu op een 5 of 5 Pro... :/

Mijn boefje is liev!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
errox schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:23:
Hier gegokt dat ik vandaag nog een Netflix 7 dagen account kon aanmaken. Had nog gedacht dat ze dat waarschijnlijk gingen uitzetten, toch niks gedaan. Fout gegokt dus.. trial niet meer mogelijk :+
Een andere browser kan soms ook helpen, bij Firefox kreeg ik 7 dagen en in Chrome 30 dagen. Ik heb net nog een abbonement voor 30 dagen proef afgesloten.
JB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:31:
[...]

Ik hoop dat we de komende tijd sowieso meer gaan horen over de verschillen. Hoewel ik een PS5 pro heb ben ik eigenlijk het meest benieuwd hoe het er op de series S uit gaat zien. (De pro zal gewoon goed zijn, dat geloof ik wel :⁠-⁠) )

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Christoxz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:01:
[...]

Op de zelfde pagina staat de duration bevestigd!
spoiler:
Als je Xbox op Nieuw-Zeeland zet kun je de preview zien op Netflix.
voog schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:28:
[...]

Bugles EN Danish Chef? Het is geen zondag he?! ;)
Moet dat daar zondag voor zijn dan? :p

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:55

Oxigeon

En zo is dat!

dawg schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:49:
[...]

Hier nog een hoor, 4x zelfs (X360, PS4, Xbox X & PS5). En ik vermoed dat hetzelfde gebeurt met GTAVI. Gelukkig is de PS6 nog niet om de hoek. :+
GTA VI is nog niet uit. Misschien is die PS6 er toch al voordat de game er is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• laurens0619
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Ja daar sta ik niet zo van te kijken.

De framerate van Netflix is afhankelijk van de inhoud, maar de meeste films en series worden gestreamd in 24 fps (23,976 tot 24 frames per seconde)

Een Xbox series X zal snel richting 60fps gaan en dan krijg je weer conversie problemen.
Denk dat ze daarom de ps5 hebben gepakt (@JB dus geen pro)

[ Voor 3% gewijzigd door laurens0619 op 27-08-2026 15:42 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:16
Ik verwacht op zen minst een slaapfeestje met enge GTA VI Leak verhalen!! :9~

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:41
marijn15 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:31:
[...]

Een andere browser kan soms ook helpen, bij Firefox kreeg ik 7 dagen en in Chrome 30 dagen. Ik heb net nog een abbonement voor 30 dagen proef afgesloten.
Hmm dan thuis nog maar even proberen. In Edge en Safari (mobiel) lukt het mij op dit moment niet. Toch zonde als er 30 dagen gratis te verkijgen is.

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

JB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:31:
[...]

Een PS5, anders had er wel PS5Pro gestaan. En logisch ook aangezien verreweg de meeste mensen een PS5 hebben en geen Pro.

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Niks mis mee. :7

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
errox schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:41:
[...]

Hmm dan thuis nog maar even proberen. In Edge en Safari (mobiel) lukt het mij op dit moment niet. Toch zonde als er 30 dagen gratis te verkijgen is.
Krijg inderdaad in Edge ook geen proef periode te zien. Wel bijzonder hoe het per browser kan verschillen.

• JB

JB

Cédric roelt!

laurens0619 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:39:
[...]

Ja daar sta ik niet zo van te kijken.

De framerate van Netflix is afhankelijk van de inhoud, maar de meeste films en series worden gestreamd in 24 fps (23,976 tot 24 frames per seconde)

Een Xbox series X zal snel richting 60fps gaan en dan krijg je weer conversie problemen.
Denk dat ze daarom de ps5 hebben gepakt (@JB dus geen pro)
Denk het ook. Pro is overrated :+

Mijn boefje is liev!

• laurens0619
  • Nu online
JB schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:53:
[...]

Denk het ook. Pro Playstation is overrated :+
Fixed that for you!

CISSP! Drop your encryption keys!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jaja maar die "biels" past niet in tv meubel :+

Mijn boefje is liev!

shoombak schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:35:
[...]

Als je Xbox op Nieuw-Zeeland zet kun je de preview zien op Netflix.
Hoezo de rest niet dan? Een preview van een preview?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Saven

Administrator

dawg schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:42:
[...]

Een PS5, anders had er wel PS5Pro gestaan. En logisch ook aangezien verreweg de meeste mensen een PS5 hebben en geen Pro.
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn hoor. Ze willen het mooiste laten zien natuurlijk. En een Pro is uiteindelijk ook een PS5. Dus ze liegen niet met deze manier van verwoorden.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011

s0kkie

Cowabunga

De specialiteit van Rock$tar :+

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 20:42

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Christoxz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:58:
Er gaat screenshot rond van de Netflix app met de duur van de extended look. Ik zie het zelf nog niet in de app. Bevestigd op Netflix site.
spoiler:
26/27 minuten
[Afbeelding]
Staat hier gewoon hoeveel minuten: https://www.netflix.com/title/83035795

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Saven schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:59:
[...]

Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn hoor. Ze willen het mooiste laten zien natuurlijk. En een Pro is uiteindelijk ook een PS5. Dus ze liegen niet met deze manier van verwoorden.
Ik ben daar wel zeker van. De grootste userbase is de PS5 en niet de Pro. En trailers opleuken doet men gewoon vooraf op de ontwikkelsystemen.

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Bij mij staat "O nee! Deze titel is momenteel niet beschikbaar in je land."
edit:
als ik ingelogd ben en dan naar de link ga dan zie ik wel meer info, maar geen totale tijd. Maar goed, op meerdere plekken al bevestigd dat het ongeveer een half uur duurt :)

[ Voor 25% gewijzigd door huiz op 27-08-2026 16:42 ]

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:08
Als ik de Netflix app open op mijn telefoon staat er een duur van 26m met een kort intro filmpje van het logo (17 sec).

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:43
Dit is een printscreen van mijn eigen Netflix account. 26 minuten staat er.

EDIT: wat hierboven dus ook al staat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEtmcEjNjSwVcRQbhxagJKd7fSA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PNm2NLcmYbXh9makD3UN6cKz.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Loek92 op 27-08-2026 16:40 ]

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 20:42

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

huiz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:38:
[...]

Bij mij staat "O nee! Deze titel is momenteel niet beschikbaar in je land."
edit:
als ik ingelogd ben en dan naar de link ga dan zie ik wel meer info, maar geen totale tijd. Maar goed, op meerdere plekken al bevestigd dat het ongeveer een half uur duurt :)
In een privé tab zag ik 27minuten staan :)

• SgtElPotato
LoeiOrdinair schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:46:
[...]

In een privé tab zag ik 27minuten staan :)
Het lijkt wel alsof iedereen een gepersonaliseerde versie krijgt. Misschien omdat ze willen laten zien wat ze met de NPCs kunnen!!! :+

Zucht...

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Wie gaat niet kijken?

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:03
Ik ga zelfs speciaal een ps5 halen voor deze game haha zo enorm hyped

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
errox schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:23:
Niet echt nodig. Ik had net in mijn YouTube timeline al verschillende placeholders met een aftelklok staan die Netflix 1 op 1 lijken te gaan streamen op YouTube. Geen idee of YouTube ze zo actief gaat verwijderen….

[ Voor 34% gewijzigd door DNN!S op 27-08-2026 17:49 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:58
DNN!S schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:01:
[...]

Niet echt nodig. Ik had net in mijn YouTube timeline al verschillende placeholders met een aftelklok staan die Netflix 1 op 1 lijken te gaan streamen op YouTube. Zoals deze: -

Geen idee of YouTube ze zo actief gaat verwijderen….
Ze kunnen het altijd proberen natuurlijk :)

Dit soort praktijken ga je dus krijgen als je zo'n rare marketing fratsen uithaalt

[ Voor 15% gewijzigd door batumulia op 27-08-2026 18:02 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:38
Saven schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:59:
[...]

Als ze een versie van de PS5 pro laten zien dan zetten ze dat daar echt wel neer. Je wil ook geen valse verwachtingen creëren door neer te zetten dat het met een gewone PS5.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:55
@DNN!S je doxt jezelf met je YT links (ik krijg 'sent by' je naam en achternaam te zien in de mobiele app)

[ Voor 4% gewijzigd door BeefHazard op 27-08-2026 17:45 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:46
Dumbass van het jaar: ik dacht dat ik Netflix in Januari had opgezegd. Keek voor de gein in mijn afschriften. Tadaaaaa nog steeds Netflix.. Mwah na vanavond maar eens echt opzeggen 😆

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• DNN!S
BeefHazard schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:44:
@DNN!S je doxt jezelf met je YT links (ik krijg 'sent by' je naam en achternaam te zien in de mobiele app)
Thanks!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05

OMD

Ik :+

ik zie het morgenochtend op YouTube wel. Ik moet vroeg naar m’n nest dus ik slaap al als het op Netflix is :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Houden jullie het allemaal wel droog vanavond?

• lord_fh

lord_fh

Môge!

Slasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:10:
Houden jullie het allemaal wel droog vanavond?
Heb al een schone sok klaarliggen

PS5 Pro + AOC U32G4U

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:15

RawChild

PSN: Rawchild

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6Oa5-p0WrTIQEgX-fHXangGNlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GbjiyFrZVW5EwTkdwYpgZvQW.jpg?f=fotoalbum_large

Link naar AD artikel

Hypetrain 😎

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:12
Krijg niet helemaal duidelijk of je de extended look om bijv 22u ook aan kan slingeren op netflix, weet iemand dat?

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

Veertien14 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:20:
Krijg niet helemaal duidelijk of je de extended look om bijv 22u ook aan kan slingeren op netflix, weet iemand dat?
Het staat gewoon op Netflix. Net als een serie die op een moment online komt te staan.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Aangezien het dus bijna een half uur duurt, krijgen we denk ik ook wel wat praters in de extended look.
Dus hoe ze op sommige ideeën gekomen zijn, en weet ik het allemaal.

Ik hoop het niet echt, maar gaan het mee maken.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Carlos0_0 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:28:
Aangezien het dus bijna een half uur duurt, krijgen we denk ik ook wel wat praters in de extended look.
Dus hoe ze op sommige ideeën gekomen zijn, en weet ik het allemaal.

Ik hoop het niet echt, maar gaan het mee maken.
Half uur aan gameplay beelden is ook zo saai en spoilerig toch?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• SgtElPotato
Vis schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:39:
[...]

Half uur aan gameplay beelden is ook zo saai en spoilerig toch?
Geef mij maar een goede mix, hoeft niet al te technisch, maar wat in-depth mochten de NPCs vrij geavanceerd zijn lijkt me wel leuk. Maar weet niet of dat in een half uurtje past..

Zucht...

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Milan1NL schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:48:
Dumbass van het jaar: ik dacht dat ik Netflix in Januari had opgezegd. Keek voor de gein in mijn afschriften. Tadaaaaa nog steeds Netflix.. Mwah na vanavond maar eens echt opzeggen 😆
Even afwachten of er nog meer GTA6 content op Netflix komt :P Gok dat er in de komende 3 maand nog wel een trailer komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Die mensen zitten vast niet in dit topic...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:02
Chaoss schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:53:
[...]

Die mensen zitten vast niet in dit topic...
Jawel, ik ga niet kijken. Ik heb geen Netflix en zit morgenochtend om zes uur in de auto. Ik kijk morgenmiddag wel op youtube. Het gaat mij toch alleen maar om het online gedeelte en daar verwacht ik voorlopig niks van.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:01:
[...]

Jawel, ik ga niet kijken. Ik heb geen Netflix en zit morgenochtend om zes uur in de auto. Ik kijk morgenmiddag wel op youtube. Het gaat mij toch alleen maar om het online gedeelte en daar verwacht ik voorlopig niks van.
Same here, niet kijken vanavond. één dezer dagen ff tijd maken.

Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

Nou ja ik ga niet direct kijken me, ik kijk hem zaterdag wellicht wel in het vliegtuig.
Dus vanavond of morgen even downloaden via Netflix, en dan zie ik het zaterdag wel.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Misschien klapt Netflix er wel uit omdat er teveel kijken?

• WeirdScience
  • Niet online
Drials schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
Lachuh! _O- En precies op het moment dat er gamecontent getoond gaat worden. :P

Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:05
Ben sowieso wel benieuwd hoe dat in november gaat verlopen met de release. Lijkt zo ongeveer de grootste happening te worden in game land ooit als je de hype bekijkt.

Aangezien deze alleen digitaal uitkomt zal iedereen aardig wat GB's naar binnen moeten trekken zodra preload beschikbaar is😆

Laat staan of je überhaupt in kunt loggen indien online verplicht wordt gesteld (hoop van niet natuurlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door SpeedyNick op 27-08-2026 19:23 ]

Scheelt dat het maar 27 min is, dus dat zal bij de meeste zo binnen gehengeld zijn.

• DNN!S
Wel een goede test voor ze aangezien Netflix steeds meer grote live evenementen wil doen. Maar er staat me iets bij dat ze aan een soort load balancing doen door content op servers op heel veel plekken te hebben en niet op 1 endpoint.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dan kijk ik wel later, het is niet zo super belangrijk :)

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:03
Slasher schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:30:
[...]

Dan kijk ik wel later, het is niet zo super belangrijk :)
:o niet belangrijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Whitewolf88 op 27-08-2026 19:31 ]

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:38
DNN!S schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:29:
[...]

Wel een goede test voor ze aangezien Netflix steeds meer grote live evenementen wil doen. Maar er staat me iets bij dat ze aan een soort load balancing doen door content op servers op heel veel plekken te hebben en niet op 1 endpoint.
Dit is geen live event toch?

• Tommy_Vercetti
  • Registratie: Juli 2026
  • Nu online
Maar wel belangrijk genoeg om er op een forum op te reageren. :O

PS5 🎮 - GTA 🌴 - Tesla Model Y 🚘

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:58
Neen, eerst op Netflix en geloof ik 6 uur later publiekelijk op YouTube.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• DNN!S
Nee, ik bedoel meer bijzonder veel kijkers tegelijk zoals met een groot live evenement.

• WeirdScience
  • Niet online
Het oude team is er wel klaar voor om te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6eXMCWRKFicFM7G-PfRDx2FVo_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I4QYGGZA8Hdb30vIo85TrT7m.avif?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 43 ... 45 Laatste

Let op:
LET OP: Er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.

Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer