Fanta schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:51:
Ik heb nu een paar leaks gezien, maar ben ik dan echt de enige die de graphics eerder tegen vindt vallen? Ik heb echt het idee dat ik naar GTAV met mods zit te kijken. De belichting is wat beter, maar de personages ogen niet heel veel gedetailleerder dan die in GTAV, ook de bewegingen zijn nog net zo houterig. Ik ben heel benieuwd naar de eerste echte gameplay beelden, ergens vermoed ik dat deze leaks of al heel oud zijn, of zelfs nep.
Wat had je verwacht? De hardware is niet enorm veel beter geworden als je referentie GTA V PlayStation 5 is bijvoorbeeld. Ik denk dat we iets beter graphics als Red Dead Redemption 2 kunnen verachten. Maar wat ik zie: Veel meer interactie, betere belichting, het is drukker, een compleet ecosysteem wat veel gedetailleerder is.
Dit is exact waarom ik denk, dat deze leaks goed zijn na al het AI slop wat langsgekomen is met 4K superdetail, de verwachtingen van mensen liggen veel te hoog. We hebben het niet over een video, maar een hele dynamische wereld, zoals we nooit eerder hebben gezien.
[
Voor 13% gewijzigd door
Jumpman op 25-08-2026 10:22
]