Mog schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:11:
Ik bedacht me net. Er zijn gewoon mensen die al 13 jaar naar deze game uitkijken en tussen nu en de launch datum zullen overlijden. Hoe zuur is dat?
Ik heb in april een hartinfarct gehad, met alle gevolgen van dien. Nu weer bovenop, geen lifestyle-ding: het blijkt in de familie te zitten, enz. enz.

Maar ik kan je verzekeren GTA 6 is dan wel het laatste waar je aan denkt hoor 😂

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 21-08-2026 01:55 ]

I wake up in the morning and I piss excellence

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:18
Ik lees vooral over de leaks en hoeft geen spoilers of andere info te zien, maar als deze gozer echt een build heeft om over het internet te verspreiden zou het wellicht wel een goed idee zijn om de PC release tóch een beetje naar voren te halen, misschien ook ergens in november? ;)
Divak schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 01:04:
Ik lees vooral over de leaks en hoeft geen spoilers of andere info te zien, maar als deze gozer echt een build heeft om over het internet te verspreiden zou het wellicht wel een goed idee zijn om de PC release tóch een beetje naar voren te halen, misschien ook ergens in november? ;)
Ik geloof er helemaal niets van dat hij een speelbare Build heeft, er zijn gewoon wat video's die hij met voorbedachte rade heeft opgenomen om dat zo te laten lijken.

Maar los daarvan gaat de PC versie hier echt niet door naar voren gehaald worden, de kortstondige storm rond de hacker gaat liggen en dan is straks iedereen het weer vergeten en gaat Rockstar gewoon het huidige plan uitrollen, 27 aug nieuwe info, november de huidige console release, paar jaar later een pc release, weer later de next-gen release, enz enz.

I wake up in the morning and I piss excellence

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer