Mog schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:29:
[...]

Dat gaan ze niet doen. Als ze zouden reageren maak je het alleen maar groter. Gewoon uitzitten.
Idd denk ook niet dat ze dit gaan doen, zeker niet als zulke korte en van zulke kwaliteit filmpjes online komen( Zo goed is de kwaliteit ook niet).
Over een klein weekje kunnen ze zelf los, met hun aankondiging. dan stelt dit niks meer voor.

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:33
huiz schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:17:
Als dit definitieve gameplay is dan vind ik het best tegenvallen. Je ziet de houterige overgang als een NPC overgaat van normale houding naar gevechtshouding, het zwemmen is kunstmatig en als hij het water uit wil dan zie je hem zwembewegingen maken zonder vooruit te komen. Wat je ook veel in RDR2 zag als je wilde lopen maar iets je weg blokkeerde.

En over RDR2 gesproken, toch niet weer dat witness gedoe... "I saw that!"

Grafisch verder wel netjes maar niet beter dan RDR2. Imo 😀
Idem hier.. lijkt gewoon GTA V physics in een nieuw (verbeterd) jasje. Ben niet heel erg onder de indruk nog. :|

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

G_Dragon schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:23:
Ik hoop dat Rockstar vanavond gaat reageren met misschien duidelijkheid of deze gameplay allemaal echt is, want hun stilte bevalt me niet.
Waarom zouden? Dat er nu een paar minuten gameplay online staat gaat ze echt geen enkele schade doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Dat ze proberen de boel offline te halen zegt toch wel genoeg.

Of het dan een oude build is zou nog kunnen. Lijkt in ieder geval geen AI beelden te zijn.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:18
G_Dragon schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:23:
Ik hoop dat Rockstar vanavond gaat reageren met misschien duidelijkheid of deze gameplay allemaal echt is, want hun stilte bevalt me niet.
RobinNL in "[Multi] Grand Theft Auto VI" ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

As we speak zit ik filmpjes te kijken die tijdens het kijken offline worden gehaald met copy-right strikes. Ik geloof dus wel dat de leaks echt zijn. Ook early game veel lijkt het op. Ik ben hyped, ondanks dat de sfeer en driving style me doet denken aan GTA 4 en dat vond ik ronduit vervelend (bouncy cars enzo, heel veel over/onder(?)stuur).

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

Als dit echt een oude build is dan wordt het helemaal geweldig, want ook deze gelekte beelden overtuigen al enorm wat mij betreft.

I wake up in the morning and I piss excellence

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer