• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Map, beide video’s, alsmede een statement van de leaker staan op:

[ Voor 9% gewijzigd door MaZo op 18-08-2026 21:03 ]

Yes, hier hoopte ik al op! (Zie spoiler)
spoiler:
Tanken zit erin!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmoJx4umlYEd0rrpY9LitvsfLkk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qdiLMTwI5LK00J4EQfz4CvSl.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is zover ik overal lees een 2023 build.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 18-08-2026 21:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:04:
Yes, hier hoopte ik al op! (Zie spoiler)
spoiler:
Tanken zit erin!

[Afbeelding]
Dit is zover ik overal lees een 2023 build.
bah hoop dat dit een optie wordt op aan/uit te zetten :).

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:03

Vis

Hoop dat dit fake is.

Ziet er best houterig uit die bewegingen, zoals vorige GTA.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:45
Carlos0_0 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:27:
[...]

Hoezo zou het een oude build zijn dan?, vind het er zeker niet slecht uit zien.
Clipping, UI, animaties(acties die niet smooth overlopen) en kwaliteit ver van wat de trailers hebben laten zien.
Als dit een recente build is, mag de game voor mij nog wel een paar jaar uitgesteld worden.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Het ziet er vooral heel leeg uit tov de trailers.

[ Voor 19% gewijzigd door Dean Martin op 18-08-2026 21:26 ]

The best is yet to come

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yocKl0ImlqWgH6Xq3uqGJWqMQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2z2Vifv3tsz7xRF7JKh1vTtu.jpg?f=fotoalbum_large

:+ :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Is dit gameplay van de PlayStation 5, PlayStation 5 Pro of PC? Het ziet er smooth uit.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:37
spoiler:
Als we de UI zien op de 2 video's. Dan lijkt het op een PS5 build. Of een PC met PS5 controls. Ik lees dat dit een oudere build is. Maar ja, dat zeggen mensen. Hoe kunnen we dat zien dat het een oudere build is? (buiten de UI?)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:33
Mensen die hier praten hebben de HD formaat van de 2 leaked video's:

YouTube: 🔴 LIVE - BREAKING: GTA 6 LEAKS JUST DROPPED! REACTION

Schijnbaar enorm verschil in positieve zin. 30FPS maar erg smooth.
EvertonPride schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:48:
Mensen die hier praten hebben de HD formaat van de 2 leaked video's:

YouTube: 🔴 LIVE - BREAKING: GTA 6 LEAKS JUST DROPPED! REACTION

Schijnbaar enorm verschil in positieve zin. 30FPS maar erg smooth.
Volgens mij staat daar nergens dat ze de HD versie hebben, ze zijn het alleen aan het bespreken in een live stream.

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:33
Carlos0_0 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:51:
[...]

Volgens mij staat daar nergens dat ze de HD versie hebben, ze zijn het alleen aan het bespreken in een live stream.
De sprekers hebben onderling een HD video formaat uitgewisseld. Groot verschil t.o.v. de webversies.

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:15
Als je de metadata uitleest van de video’s met ffmpeg is dit beeldmateriaal ergens eind 2023 opgenomen. Bijna 3 jaar geleden inmiddels.
spoiler:
Moet echt eerlijk zeggen dat er voor een 3 jaar oude build verdomd netjes uit ziet. Zoals vorige al zeiden vind ik de straten wel erg leeg t.o.v. de trailer

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:35
Als mensen dit al 'lelijk' eruit vinden zien, 2023 build of niet, dan moeten diegene serieus hun verwachtingen bijstellen. We weten allemaal de definitieve status van de game volgende week, daarna kan je pas echt weten hoe het ervoor staat.
Dean Martin schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:23:
Geloof mij, dat wat ze in de trailers hebben laten zien met die drukte op de stranden ga je in mindere mate ingame zien. Dat was ook zo bij V.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:45
KapitanKrazy schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:53:
Als je de metadata uitleest van de video’s met ffmpeg is dit beeldmateriaal ergens eind 2023 opgenomen. Bijna 3 jaar geleden inmiddels.
spoiler:
Moet echt eerlijk zeggen dat er voor een 3 jaar oude build verdomd netjes uit ziet. Zoals vorige al zeiden vind ik de straten wel erg leeg t.o.v. de trailer
Dat lijkt ook al ontkracht te zijn. Wat in de metadata stond is de FFmpeg build, uit 2023.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Tommy_Vercetti
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 23:01
Drials schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:45:
Toch wel veel het zelfde, zoals het lopen en de politie die gelijk weet waar je bent…
Als je de moeite had genomen de video goed te bekijken, dan had je kunnen zien dat er vlakbij een politieauto in de berm staat.

• Vis

Vis

The Outlaw schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:08:
[...]

Geloof mij, dat wat ze in de trailers hebben laten zien met die drukte op de stranden ga je in mindere mate ingame zien. Dat was ook zo bij V.
Tja.. dan zou dit de eerste keer zijn dat Rockstar een game downgraden ten opzichte van de trailers...

Nietwaar @Chaoss ? ;)

• Vis

Vis

Dean Martin schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:23:
Viel mij ook op ja, ook het NPC verkeer lijkt " dom" en niet next gen slim

We gaan het meemaken, nogmaals hoop dat dit fake leake is.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLeYPngCDRtJ2w2CMrxHEaXgtbg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/06N3FcbQ9GVzogHfU8eYS8da.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FT3diLEkl0kDm-BmBtToWSDYXE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Hni4Kt4lKI2AFCH3VM9R7ziK.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOa6S8qe8Xn6RrvdgLCvPdeFdzg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pd4ZhaxijicnW1gPYWEcqNgO.jpg?f=user_large

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Video's zijn alweer offline :P Heb ze gezien denk ook wel dat het echte beelden zijn of iemand heeft erg zijn best gedaan om heel bewust matige beelden te maken. Maar ik zou ook zeggen dat het een vrij oude build is want er is genoeg mis mee. En grafisch zeker niet beter dan RDR2 :P

Over 9 dagen weten we meer!
Vis schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:37:
[...]

Tja.. dan zou dit de eerste keer zijn dat Rockstar een game downgraden ten opzichte van de trailers...

Nietwaar @Chaoss ? ;)
Klopt.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 18-08-2026 23:11 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Waar ik dus echt zin in krijg bij het zien van die beelden is al die kleine eilandjes in 'Florida Keys' afgaan met een jetski om te kijken of er ergens een schat ligt... of speel ik dan de verkeerde game? :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer