• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:30
Vis schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:11:
[...]

Exact dit.

Ik bedoelde ook meer de open werelden van The Witcher etc. Deze zijn qua immersie en storyline echt om door een ringetje te halen. Dat gaat bij een vervolg op Cyberpunk alleen maar verbeteren.

Maar nogmaals, ik durf ook met zekerheid te zeggen dat Rockstar hier "gewoon" simpel elke gamestudio omver zal blazen. Maar je weet het nooit.
Cyberpunk vind ik qua open wereld wel echt een aantal stappen terug tov The Witcher 3. Andere dingen doen ze wel gewoon heel goed, zoals storytelling, toffe characters en vette combat.

Ik verwacht ook wel dat GTA VI groundbreaking wordt in het open wereld genre. Heel benieuwd naar wat ze er van gemaakt hebben. Maar wat je zegt, de verwachtingen zijn ook echt sky rocketing high. Het kan geen GTA V zijn met veel dikkere graphics.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:35
Vis schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:11:
[...]

Exact dit.

Ik bedoelde ook meer de open werelden van The Witcher etc. Deze zijn qua immersie en storyline echt om door een ringetje te halen. Dat gaat bij een vervolg op Cyberpunk alleen maar verbeteren.

Maar nogmaals, ik durf ook met zekerheid te zeggen dat Rockstar hier "gewoon" simpel elke gamestudio omver zal blazen. Maar je weet het nooit.
Witcher. Dat past denk ik meer bij Blood of te Dawnwalker. Tenminste dat hoop ik. Wat ik ervan gelezen heb iig.

Het is best moeilijk te oordelen maar grafisch zou dit de bom moeten zijn. waarschijnlijk haalt deze al redelijk het onderste uit de kan? (van de consoles) maar is moeilijk te zeggen met wat we tnt hebben gezien. 27e weten we meer. Zelf heb ik GTA5 alleen even uitgeprobeerd om een feeling te krijgen van de gameplay. Wel heb ik RDR2 gespeeld. Deze was en is zelfs nu vaak ng zijn tijd vooruit. En ik kan me echt niet voorstellen dat GTA VI tegenvalt. Echt niet. Dus ja, ik denk dat ze alles omverblazen idd. 8)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:26
WeirdScience schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:09:
[...]

The majority does.

eat a snicker ;)
Nee joh, heel klein groepje is daarmee bezig. Helaas wel een extreem vocale groep die moord en brand schreeuwt. Vervelende sfeer daardoor.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:32
Chaoss schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:34:
Nou inderdaad als ze ergens op kunnen verbeteren zijn het de controls! snap echt niet ze zo'n onlogische mapping gebruiken... kijk gewoon naar andere games en pak aub een zo standaard mogelijke mapping.
De controls van GTA V weet ik niet meer, maar die van RDR2 waren compleet ridicuul wat mij betreft. In elk geval op de Series X.
Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer