Zou het? Als game is GTA uniek door de grote en compexiteit van de wereld maar een actieserie over criminelen wordt volgens mij enorm generiek.The-Eagle_2007 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 19:04:
Ik denk dat Netflix met een serie gaat komen gebaseerd op GTA.
Daarom heeft Netflix de exclusive
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Denk ik ook. Toch lijkt het me leuker om zelf achter dat soort dingen te komen... maar ik ga toch kijkenScreamGT schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:25:
[...]
Ik verwacht nu toch wel dingen te gaan zien die je eerlijk gezegd nooit had verwacht. Van bepaalde mechanics, tot interacties met NPC's op straat. Volgens mij gaan we best wel diep straks.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het verhaal achter het ontstaan van Grand Theft Auto is nog altijd wel heel intressant iets maar dat hoeft geen hele serie te wordenThe-Eagle_2007 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 19:04:
Ik denk dat Netflix met een serie gaat komen gebaseerd op GTA.
Daarom heeft Netflix de exclusive
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wij hebben geen Netflix meer, dus ik ga het wel via een streamer kijken die het live streamt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De comments op Youtube zijn wel weer goud overigenslord_fh schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 14:05:
Zojuist op de socials van Rockstar;
YouTube: Grand Theft Auto VI: An Extended Look Coming August 27
27 aug , netflix (en later die dag ook op Youtube etc.) Gameplay hoop ik en ik hoop vooral dat het geen filmpje van 2 minuten wordt dan![]()
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nou voor mij weer reden te meer om te denken dat deze game echt een ontzettende sof wordt. Dit soort corporate shit is éxact wat in de vorige games (ex gta online, dat was ook al erg) belachelijk werd gemaakt. Ze overtuigen mij op deze manier in ieder geval bijzonder slecht om deze game te kopen.
Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer