• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:48
Chaoss schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:53:
Tijdstip is ook wel opvallend gunstig voor ons. Waarom 3 uur snachts in Amerika? Kan me niet voorstellen dat de eu een grotere markt is dan Amerika.
3 uur 's middags in Amerika.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

The-Eagle_2007 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 19:04:
Ik denk dat Netflix met een serie gaat komen gebaseerd op GTA.

Daarom heeft Netflix de exclusive
Zou het? Als game is GTA uniek door de grote en compexiteit van de wereld maar een actieserie over criminelen wordt volgens mij enorm generiek.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ScreamGT schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:25:
[...]

Ik verwacht nu toch wel dingen te gaan zien die je eerlijk gezegd nooit had verwacht. Van bepaalde mechanics, tot interacties met NPC's op straat. Volgens mij gaan we best wel diep straks.
Denk ik ook. Toch lijkt het me leuker om zelf achter dat soort dingen te komen... maar ik ga toch kijken :+

The-Eagle_2007 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 19:04:
Ik denk dat Netflix met een serie gaat komen gebaseerd op GTA.

Daarom heeft Netflix de exclusive
Het verhaal achter het ontstaan van Grand Theft Auto is nog altijd wel heel intressant iets maar dat hoeft geen hele serie te worden :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wij hebben geen Netflix meer, dus ik ga het wel via een streamer kijken die het live streamt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
lord_fh schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 14:05:
Zojuist op de socials van Rockstar;

YouTube: Grand Theft Auto VI: An Extended Look Coming August 27

27 aug , netflix (en later die dag ook op Youtube etc.) Gameplay hoop ik en ik hoop vooral dat het geen filmpje van 2 minuten wordt dan :+ :+
De comments op Youtube zijn wel weer goud overigens :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-09 02:54
Nou voor mij weer reden te meer om te denken dat deze game echt een ontzettende sof wordt. Dit soort corporate shit is éxact wat in de vorige games (ex gta online, dat was ook al erg) belachelijk werd gemaakt. Ze overtuigen mij op deze manier in ieder geval bijzonder slecht om deze game te kopen.

• Geronimous
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
Mania-92 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:09:
Nou voor mij weer reden te meer om te denken dat deze game echt een ontzettende sof wordt. Dit soort corporate shit is éxact wat in de vorige games (ex gta online, dat was ook al erg) belachelijk werd gemaakt. Ze overtuigen mij op deze manier in ieder geval bijzonder slecht om deze game te kopen.
moh, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik denk dat Rockstar gewoon Rockstar is, en GTA VI gewoon GTA is. Ze hebben een veelvoud verdiend aan GTA online, dus ik denk dat je je niet druk hoeft te maken dat Rockstar ineens kapitalisme niet meer op de hak neemt in VI.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Geronimous schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:40:
[...]

moh, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik denk dat Rockstar gewoon Rockstar is, en GTA VI gewoon GTA is. Ze hebben een veelvoud verdiend aan GTA online, dus ik denk dat je je niet druk hoeft te maken dat Rockstar ineens kapitalisme niet meer op de hak neemt in VI.
Nou ik zag "10 REASONS why GTA VI has gone 😱WOKE😱" op YouTube en die zeiden hetzelfde !!!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-09 02:54
Geronimous schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:40:
[...]

Ze hoeven van mij kapitalisme niet op de hak te nemen. Maar ze vertonen nu gedrag waar ze in de oude games altijd op af hebben gegeven. Dat mag verder. Maar het geeft mij vooral te denken of deze game wel gaat zijn wat het ooit was. Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in. "Either die a hero or live long enough to see yourself become the villain" vind ik hier wel toepasselijk.

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-08 20:34
Vis schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:31:
Ergens verwacht ik ook geen trailer, maar een docu over behind the scenes ofzo. Kan ook he.
Ik verwacht het niet, maar wat ook tof zou zijn is een verhaal lijn.
Een meer diepgaande introductie wat afspeelt voor het verhaal in GTA VI zelf. (En uiteraard wat gameplay)

Ze zullen publiek zeker niet blij maken met een behind the scenes.. Dat is ook iets meer voor achteraf, en niet vooraf. De gemiddelde gamer wil gewoon een verhaal, gameplay etc.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Christoxz schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:04:
[...]

Een meer diepgaande introductie wat afspeelt voor het verhaal in GTA VI zelf. (En uiteraard wat gameplay)

Ze zullen publiek zeker niet blij maken met een behind the scenes.. Dat is ook iets meer voor achteraf, en niet vooraf. De gemiddelde gamer wil gewoon een verhaal, gameplay etc.
Nee denk het ook niet, het zal geen behind the scenes filmpje worden.
Inderdaad misschien iets dieper in het verhaal, waardoor inderdaad die meid in de gevangenis kwam etc.
En dan uiteraard uiteindelijk nog wat nieuwe beelden, zal inderdaad denk ik wel zoiets worden.

Mensen zitten niet te wachten nu op behind the scenes content (Hoe iets gemaakt is etc), die willen graag content van spel zelf zien.
De nieuwe artwork in verschillende vormen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MtU6kB4yOtjiX2Kt1d85UXs9wM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrG3TB8mTYG2KENusVYsG6Uv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rp6TN1d5RHTgzFWR_y7pNF330g0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bujtFNb8auvOyaZW41pPDSqx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuKVf2bW35Se96HoeFnxQqch17k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dnr0gAasDIjVfWte2N0ZPezD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XvmuGWlOU707T2rk0k4nZGRlZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tD4u5w4IpKqxWQGR9kPyq63H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACUNwtE_QuXYRShMaVJdcMl9EnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SX9slzA2IKVIinlj5UFMJb2Z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 06-08-2026 22:07 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
Carlos0_0 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:09:
[...]

Nee denk het ook niet, het zal geen behind the scenes filmpje worden.
Inderdaad misschien iets dieper in het verhaal, waardoor inderdaad die meid in de gevangenis kwam etc.
En dan uiteraard uiteindelijk nog wat nieuwe beelden, zal inderdaad denk ik wel zoiets worden.

Mensen zitten niet te wachten nu op behind the scenes content (Hoe iets gemaakt is etc), die willen graag content van spel zelf zien.
Maar ik zit niet te wachten op een half uur spoiler materiaal terwijl ik de game zelf wil spelen.

Dus het zal waarschijnlijk wel een soort van docu worden denk ik. Een half uur is lang he.. ik wil in ieder geval voordat ik aan een game begin echt geen half uur beelden zien van de betreffende game over het verhaal, tenzij dit exclusieve content is die niet in de uiteindelijke game is opgenomen. Maar dan maakt Rockstar het toch echt te bont mocht dat het geval zijn.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Vis
Christoxz schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:04:
[...]

Zie hierboven, ik wil dit zelf ervaren tijdens het spelen. Heb gvd 100 euro betaald voor het spel.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah als je geen spoilers wilt moet je niet gaan kijken. Een trailer zit ook vol met spoilers.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:01
Ik snap eerlijk gezegd de commotie niet zo. Sure, je kan (slechts) 6 uur later het zonder te betalen kijken op Youtube. In mijn ogen niet heel anders dan timed-exclusives die we al jaren kennen. Keuzes, je betaald ervoor of niet, enige verschil is een tijdsbestek van 6 hele uren, er wordt dus niemand buitengesloten.

Ik zit 27 augustus lekker voor de buis te Netflixen. Ik hoop op gameplay footage, stukje deep dive in de story en als toetje een kijkje achter de schermen. Smullen wordt het in ieder geval wel. :9~
Vis schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:45:
[...]

Maar ik zit niet te wachten op een half uur spoiler materiaal terwijl ik de game zelf wil spelen.

Dus het zal waarschijnlijk wel een soort van docu worden denk ik. Een half uur is lang he.. ik wil in ieder geval voordat ik aan een game begin echt geen half uur beelden zien van de betreffende game over het verhaal, tenzij dit exclusieve content is die niet in de uiteindelijke game is opgenomen. Maar dan maakt Rockstar het toch echt te bont mocht dat het geval zijn.
Je hoeft het niet te kijken he, niemand die je dat verplicht.

• Christoxz
Vis schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:46:
[...]

Zie hierboven, ik wil dit zelf ervaren tijdens het spelen. Heb gvd 100 euro betaald voor het spel.
Ik denk dat Rockstar het juist bont maakt met een behind the scenes, daar zit lijkt mij niemand op te wwachten.
Wellicht interessant voor een doelgroep (onderandere Tweakers) Maar de meeste zullen casual gamers zijn.

Behind the scenes zullen dan ook spoilers bevatten, of inzage in dingen die we nog niet eens hebben gezien.
En dat op een uniek Netflix premiere?

Ik doelde dan verder ook op exclusieve content, die wel leiden naar het verhaal, maar niet het verhaal zelf is. Of juist meer van de omgeving laat zien, of een verhaal lijn van een ander personage o.i.d.

We gaan het zien, zijn allemaal eigen speculaties, maar een behind the scenes van 'scenes' die we nog niet gezien hebben, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

JDdeV1992 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 23:22:
Ik snap eerlijk gezegd de commotie niet zo. Sure, je kan (slechts) 6 uur later het zonder te betalen kijken op Youtube.
Dan nog 60% van de nederlandse gezinnen heeft Netflix. Als je zelf geen abbo hebt dan zijn er binnen je sociale netwerk waarschijnlijk meerdere mensen die wel Netflix hebben.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Chaoss schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:52:
Tjah als je geen spoilers wilt moet je niet gaan kijken. Een trailer zit ook vol met spoilers.
Dit is wel echt een 200iq move

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-09 17:18
Ik zelf twijfel om die trailer / extended look / iets, te kijken. Maar ja, kom je er helemaal 100% eronder uit om niks daarvan te zien? Je zal het vast wel ergens ''perongeluk'' zien op Instagram, Facebook, Tiktok?, YouTube? Of andere websites etc. Voor mij zelf zal de hype voor de game denk ik minder worden als ik dat al ga zien (de hele video). En dat ik hem later ga bekijken als de game uit is gekomen en al even heb gespeeld. Van ''oh gaaf, dat wist ik nog niet'' etc.

Tenminste dat is mijn mening & gedachte hoe ik het ga doen. Enof proberen haha!

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat een elitair geneuzel weer hier. We wachten 13 jaar op beelden, komt er een datum van meer beelden is het weer niet goed, want:

- Netflix
- te lang
- spoilers

Wat een gejank

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:39
shoombak schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 06:56:
Wat een elitair geneuzel weer hier. We wachten 13 jaar op beelden, komt er een datum van meer beelden is het weer niet goed, want:

- Netflix
- te lang
- spoilers

Wat een gejank
We blijven toch Nederlanders he :+

Zucht...

• Christoxz
shoombak schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 06:56:

- Netflix
- te lang
- spoilers

Wat een gejank
"Komkommertijd" we moeten toch wat te klagen hebben. Met je eens, te lang of spoilers kritiek is onzin, we hebben geen idee wat we gaan zien.

Kritiek betreft Netflix kan ik wel begrijpen, al kan het mij verder niks schelen.
Het is toch een nieuwe manier hoe RS dit gaat doen, nieuwe dingen komenmmet nadelen en dus kritiek.
Ook voordelen, want dit laat mij dan wel echt te tijd nemen om lekker op de bank te zitten en te gaan bekijken, ipv effe snel op de PC bijv.

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:35
Mijn wensenlijstje (weet dat het niet realistisch is)

Waar ik écht benieuwd naar ben:
  • Politiesysteem: hoe werkt het nieuwe wanted-systeem?
  • NPC-systeem: hoe reageren ze op je, hoe "levend" zijn ze eigenlijk?
  • Activiteiten: een sneak preview van een paar nieuwe side-activities
  • Werelddichtheid: is de wereld echt zo vol als op de screenshots, of wordt het alsnog gedownscaled?
  • Combat/schietsysteem: hoe voelt het aan, wat is er veranderd?
  • Voertuigen besturen: hoe voelt het aan, wat is er veranderd?
  • Dynamisch weer: hoe ver gaat het systeem?
  • Replay value single player: wat is er na de story en side missions nog te doen?
  • Toekomst single player: volgen er nieuwe functionaliteiten/steden in de toekomst?
Verhaallijn, Online en behind-the-scenes hoef ik niet te zien. Puur de gameplay-systemen.

Gezien het budget, hype en tijd mogen we wel wat top notch gameplay punten verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door EvertonPride op 07-08-2026 07:47 ]

• Vis
EvertonPride schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 07:46:

• Werelddichtheid: is de wereld echt zo vol als op de screenshots, of wordt het alsnog gedownscaled?
  • Replay value single player: wat is er na de story en side missions nog te doen?
  • Toekomst single player: volgen er nieuwe functionaliteiten/steden in de toekomst?
Verhaallijn, Online en behind-the-scenes hoef ik niet te zien. Puur de gameplay-systemen.

Gezien het budget, hype en tijd mogen we wel wat top notch gameplay punten verwachten.
60fps locked op de pro is het enige dat ik wil weten.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vis schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 08:40:
[...]

Ik denk variabel op de Pro rond de 30, beetje zoals Cyberpunk. Of ze moeten wel een hele goede engine hebben gebouwd. Als ik zie dat ik mijn 5080 nog vol kan laten trekken door GTA 5 op een hoge resolutie met alles op max :')...

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hoe komen mensen bij het idee dat 27 augustus een behind the scenes wordt? Rockstar noemt het een extended look. Ik denk dan aan gameplay en info over personages, de map, wat je kunt doen en misschien iets over missies. Een soort algemene deep dive. Een behind the scenes zou bij mij eerlijkgezegd zorgen opwekken.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

JB

Cédric roelt!

RomeoOscarBravo schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:19:
Hoe komen mensen bij het idee dat 27 augustus een behind the scenes wordt? Rockstar noemt het een extended look. Ik denk dan aan gameplay en info over personages, de map, wat je kunt doen en misschien iets over missies. Een soort algemene deep dive. Een behind the scenes zou bij mij eerlijkgezegd zorgen opwekken.
Precies... als je nu nog steeds geen gameplay gaat showen, dan is er echt geen game in november :')

Mijn boefje is liev!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lijkt me idd ook dat een extended look echt wel over de game gaat, kan me voorstellen dat ze wel iemand of meerdere mensen aan het woord laten om wat toe te lichten. Of gewoon commentaar geven tijdens het tonen van beelden.

En te lang? die 30 minuten is helemaal nergens bevestigd het kan net zo goed 10 minuten zijn.

Het enige wat ik jammer vind is dat 3 weken nu ineens enorm lang lijkt :P terwijl we al een jaar en 3 maand wachten sinds de vorige trailer.

• Christoxz
Chaoss schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:25:

En te lang? die 30 minuten is helemaal nergens bevestigd het kan net zo goed 10 minuten zijn.

Het enige wat ik jammer vind is dat 3 weken nu ineens enorm lang lijkt :P terwijl we al een jaar en 3 maand wachten sinds de vorige trailer.
Ik was aan het aftellen voor mijn vakantie, nu voor de GTA6 extended look :+

Hoop wel meer op 10 minuten, met de hype die zij er aan geven. Mensen aan het woord laten komen zou best leuk zijn ja.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Dat moet toch haast ook wel, anders is het voor Netflix ook niet de moeite waard.

Maar dan misschien meer een making of, achtergrondverhalen, acteurs etc.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 16:27
dutchgio schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:52:
Dat moet toch haast ook wel, anders is het voor Netflix ook niet de moeite waard.

Maar dan misschien meer een making of, achtergrondverhalen, acteurs etc.
Dat is de grap en waarschijnlijk ook het doel. Iedereen geeft het nu aandacht. De radiozender (Q) heeft het er zelfs over. Ze noemden GTA6, Netflix. Die DJ twijfelde zelfs openlijk of hij niet een abonnement zou nemen om het direct te kunnen zien!! Dat hoor jij dan op de radio he. Dus ja, ik denk dat er een korte stijging zal zijn van het afsluiten van Netflix abonnementen. Wie weet blijf je dan wel hangen.

Wat je aandacht geeft groeit en dit is prima reclame voor zowel GTA6 als Netflix.

• Docslik
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 08:08
Gezien de hype, kan dit alleen maar tegenvallen.... :+

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Na de extended look alleen maar klachten over de grafische downgrade :+

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 15:19
Docslik schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:17:
Gezien de hype, kan dit alleen maar tegenvallen.... :+
Het is een Rockstar game, dus het singleplayer gedeelte van GTA VI gaat hoogstwaarschijnlijk de geschiedenisboeken in als een beuker van een spel.

Ik maak me echter wel zorgen dat:
  • Mensen inderdaad echt veel te hoge verwachtingen hebben, vooral als ik op Reddit kijk. Sommige verwachten echt een soort Life 2.0 in videogame-vorm. Ik ben hier zelf heel nuchter in en besef me gewoon goed dat dit uiteindelijk gewoon 'weer' een GTA-game is.
  • Een paar maanden later Rockstar het singleplayer gedeelte van GTA VI volledig is vergeten nadat VI Online uit komt, althans, ik ga er even van uit dat VI Online later uit zal komen zoals dat ook het geval was bij V en RDR 2. GTA V Online vond ik leuk voor een jaartje totdat het een grindfest werd en ik denk dan ook dat ik VI Online niet veel aandacht zal geven, want reken maar dat het grinden of betalen wordt vanaf dag 1.

[ Voor 3% gewijzigd door KapitanKrazy op 07-08-2026 10:30 ]

EvertonPride schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 07:46:

Ik hoop dat je een bon kan krijgen zoals Maffia 2 had.

• EvertonPride
G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:47:
[...]

Ik hoop dat je een bon kan krijgen zoals Maffia 2 had.
En benzine pijl in de gaten houden ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

EvertonPride schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:48:
[...]

Nee dank je, dat maakt de game toch helemaal niet leuker?

[...]

Dat hoeft van mij niet haha :p Maar wel dat het autorijden weer minder arcade word..

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:32
Ik ga hem op de pc spelen, maar ik hoop toch echt dat de banshee er weer in zit. Sinds gta3 al mijn favoriete wagen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:56:
[...]

Dat hoeft van mij niet haha :p Maar wel dat het autorijden weer minder arcade word..
Vergeet dat nou maar. Daar zijn andere spellen voor gemaakt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:50:
[...]

Nee dank je, dat maakt de game toch helemaal niet leuker?
Ik heb op een GTA 5 server gespeeld waar dat ook zo ging, ik vond dat wel prima zo.
Als je dan een benzinestation kunt kopen, dan krijg je er ook inkomen van. Ik zou dat helemaal prima & realistisch vinden. (y)

Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-09 16:09

Oxigeon

En zo is dat!

Er is zoveel dat ze kunnen laten zien hede ten dage.

Welke beeste kun je afschieten.

Hoe werken de npc

Hoe werken de wanted sterren

Welke autos / militaire voertuigen kun je jatten

Kun je een baantje nemen als kranten jongen etc etc etc

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:05
KapitanKrazy schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:29:
[...]

Het is een Rockstar game, dus het singleplayer gedeelte van GTA VI gaat hoogstwaarschijnlijk de geschiedenisboeken in als een beuker van een spel.

Ik maak me echter wel zorgen dat:
  • Mensen inderdaad echt veel te hoge verwachtingen hebben, vooral als ik op Reddit kijk. Sommige verwachten echt een soort Life 2.0 in videogame-vorm. Ik ben hier zelf heel nuchter in en besef me gewoon goed dat dit uiteindelijk gewoon 'weer' een GTA-game is.
  • Een paar maanden later Rockstar het singleplayer gedeelte van GTA VI volledig is vergeten nadat VI Online uit komt, althans, ik ga er even van uit dat VI Online later uit zal komen zoals dat ook het geval was bij V en RDR 2. GTA V Online vond ik leuk voor een jaartje totdat het een grindfest werd en ik denk dan ook dat ik VI Online niet veel aandacht zal geven, want reken maar dat het grinden of betalen wordt vanaf dag 1.
Verwachtingen vallen lastig te beteugelen, hoe langer de aanloop, hoe meer men gaat verwachten. Ik denk dat Rockstar met RDR2 heeft laten zien nog een uiterest gedetailleerde en meeslepende single player kan neerzetten. Wellicht lag dat aan de romantische Western setting, maar het heden biedt ook tal van mogelijkheden om de single player breed uit te zetten. Ik weet niet of er een soort chapter-fasering zoals in RDR2 wordt gehanteerd, maar dat hielp (mij) wel enorm in de replay value doordat je features kan hebben gemist.

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Oeh, ik zou niet graag een pistool zo dragen en daar op richten.

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
[...]

En hoge brandstof prijzen. Dat moet je wel de auto uit om een nieuwe te stelen!
Gunner schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:06:
[...]

Vergeet dat nou maar. Daar zijn andere spellen voor gemaakt.
Met minder bedoel ik een mix van Grand Theft Auto 4 en Grand Theft Auto 5, meer realistische physics in hoe de auto reageert op remmen en bochten (Grand Theft Auto 4) maar niet zo onwijs nep zoals Grand Theft Auto 5 had.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Schway schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:50:
[...]

Rellen om benzine prijzen is wel iets typisch Amerikaans. Daar kan je best mee persifleren.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Thinlanet schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:15:
[...]

Verwachtingen vallen lastig te beteugelen, hoe langer de aanloop, hoe meer men gaat verwachten. Ik denk dat Rockstar met RDR2 heeft laten zien nog een uiterest gedetailleerde en meeslepende single player kan neerzetten. Wellicht lag dat aan de romantische Western setting, maar het heden biedt ook tal van mogelijkheden om de single player breed uit te zetten. Ik weet niet of er een soort chapter-fasering zoals in RDR2 wordt gehanteerd, maar dat hielp (mij) wel enorm in de replay value doordat je features kan hebben gemist.
Het blijft indrukwekkend dat RDR2 ondanks dat het een old‑gen game is, nog altijd alles overtreft in details, diepgang en grafische kwaliteit. Die combinatie van een gigantische gedetailleerde open wereld met sterke gameplay en zulke mooie graphics zie je bijna nergens anders.

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 07-08-2026 12:54 ]

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 16:31
Schway schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:48:
[...]

Het is gewoon numerologie voor nerds.
Nog niemand geweest die het overduidelijke verband heeft gelegd tussen de 6 uur exclusiviteit van Netflix en het versienummer 6? ;)

• Vis
huiz schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:18:
[...]

Nog niemand geweest die het overduidelijke verband heeft gelegd tussen de 6 uur exclusiviteit van Netflix en het versienummer 6? ;)
In het jaar 2026

Maakt 666 >:)

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 16:31
Vis schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:47:
[...]

In het jaar 2026

Maakt 666 >:)
Ow, wacht, 27 augustus... is 27-8. 2 * 7 = 14 - 8 = 6! Tadaa!
Schway schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:50:
[...]

Om er eentje te stelen die al zo goed als leeg was... fuck :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb de PS5 Pro net toch maar besteld en meteen ook maar de GTA VI Ultimate Edition. Nu kan het aftellen echt beginnen :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28

ScreamGT

joejoe

G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:50:
[...]

Het blijft indrukwekkend dat RDR2 ondanks dat het een old‑gen game is, nog altijd alles overtreft in details, diepgang en grafische kwaliteit. Die combinatie van een gigantische gedetailleerde open wereld met sterke gameplay en zulke mooie graphics zie je bijna nergens anders.
Als het ook maar een beetje RDR2 weet te overtreffen qua visuals ben ik al zo mega tevreden. RDR had vooral veel open vlaktes met alleen Saint Denis als "grote" stad. Stel je nou eens voor dat je dit hebt, in de vorm van een fast paced GTA setting. Waarin vele winkels en gebouwen gewoon toegankelijk zijn :D

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• EvertonPride
Deze vond ik interessant om te zien..
ScreamGT schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:42:
[...]

Als het ook maar een beetje RDR2 weet te overtreffen qua visuals ben ik al zo mega tevreden. RDR had vooral veel open vlaktes met alleen Saint Denis als "grote" stad. Stel je nou eens voor dat je dit hebt, in de vorm van een fast paced GTA setting. Waarin vele winkels en gebouwen gewoon toegankelijk zijn :D
Mee eens, maar ik denk dat we minimaal wel 5 keer zoveel van mogen verwachten als je alleen al kijkt naar de vooruitgang in hardware waar ze nu mee kunnen werken.

• SgtElPotato
En uiteindelijk het eerst wat ik ga doen is een helicopter stelen en kijken of ik onder alle bruggen door kan en door de tunnels kan vliegen :D

Zucht...

• Vis
SgtElPotato schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:20:
En uiteindelijk het eerst wat ik ga doen is een helicopter stelen en kijken of ik onder alle bruggen door kan en door de tunnels kan vliegen :D
Haha echt?

Dat heb ik dus nooit bij de GTA's. Dat ik meteen wil vliegen.

Zodra je alleen op pad kunt, lopend of hoogstens met een fiets of langzaam vervoersmiddel. Vind ik het fijnst om alles tot me op te nemen van de map.

Ben daarom ook echt benieuwd welke manieren er deze keer zijn om je te verplaatsen in de stad. Ik kan zo een aantal nieuwe middelen opnoemen waarvan ik hoop dat die erbij zitten:

E-step, e-bike, (die je uiteraard kunt opvoeren)

Skateboard, typisch Amerikaans natuurlijk. En rolschaatsen voor Lucia.

Sowieso vind ik openbaar vervoer in GTA ook altijd erg leuk om aan mee te doen, tram/trein, taxi etc. Heerlijk om zo de stad op een chill pace te bewonderen.

Maar na een uur ga je dan toch echt die eerste auto jatten en daar gaat je goeie gedrag.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ScreamGT schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:42:
[...]

Zelfde kwaliteit visuals met wat modernere technieken zou ik al tevreden mee zijn. Zeker omdat voor een drukke stedelijke omgeving meer rekenkracht nodig is dan in RDR2, in St. Dennis merkte je ook dat de performance flink inkakte.

Maar dan wel next level wat betreft de levendigheid van de wereld.
-Realistische reacties van npc's, ook onderling.
Veel verschillende random interacties waarbij je acties ook later in de game een effect kunnen hebben. Zoals in rdr2 iemand's leven reden en dat je dan later een gun van diegen krijgt
-Een wereld die ook echt blijvend veranderd zoals het huis in aanbouw in RDR2 die steeds verder af komt.
-realistisch weer met echte gevolgen zolas modderige paden na een hoosbui. Stijgend water in de rivieren, swaps etc. Objecten die wegwaaien bij een storm.
-'werkende social media' waarbij npc's filmpjes van je acties kunnen maken die je dan op life invader terug kunt vinden :+

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28

ScreamGT

joejoe

Chaoss schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:55:
[...]

Zelfde kwaliteit visuals met wat modernere technieken zou ik al tevreden mee zijn. Zeker omdat voor een drukke stedelijke omgeving meer rekenkracht nodig is dan in RDR2, in St. Dennis merkte je ook dat de performance flink inkakte.

Veel verschillende random interacties waarbij je acties ook later in de game een effect kunnen hebben. Zoals in rdr2 iemand's leven reden en dat je dan later een gun van diegen krijgt
-Een wereld die ook echt blijvend veranderd zoals het huis in aanbouw in RDR2 die steeds verder af komt.
-realistisch weer met echte gevolgen zolas modderige paden na een hoosbui. Stijgend water in de rivieren, swaps etc. Objecten die wegwaaien bij een storm.
-'werkende social media' waarbij npc's filmpjes van je acties kunnen maken die je dan op life invader terug kunt vinden :+
Juist! En we zijn inmiddels 8 jaar verder sinds de release van RDR2. Dit alles x5 moet toch minimaal haalbaar zijn?

Kan niet wachten tot de 27e :D

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• EvertonPride
Gebaseerd op de mapping project

• Geronimous
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
Vis schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:48:
[...]

Haha echt?

Dat heb ik dus nooit bij de GTA's. Dat ik meteen wil vliegen.
Ik ook niet, maar dat was meer omdat in voorgaande GTA's de controls voor heli's en vliegtuigen (als ze er al in zaten) echt driewerf ruk waren. Geef me helicontrols zoals in Battlefield!
Maar uiteraard staan de auto's en motoren centraal, ben ik met je eens.
Vis schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:48:
[...]
Maar na een uur ga je dan toch echt die eerste auto jatten en daar gaat je goeie gedrag.
Na een uur pas? :|

[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 08-08-2026 12:36 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Vis
Geronimous schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Ik ook niet, maar dat was meer omdat in voorgaande GTA's de controls voor heli's en vliegtuigen (als ze er al in zaten) echt driewerf ruk waren. Geef me helicontrols zoals in Battlefield!
Maar uiteraard staan de auto's en motoren centraal, ben ik met je eens.

[...]

Na een uur pas? :|
Klopt ja, die besturing was ook altijd te arcade. Ben benieuwd of het nu weer een stukkie realistischer gaat zijn.

En in combinatie met de Dual Sense haptische en adaptieve feedback op de PS5 controller gaat het vast een leuke ervaring worden.

Voor wie het intressant vinden;
During Take-Two’s earnings call, Strauss Zelnick admitted they could’ve charged even higher for GTA 6 and still done insane numbers due to the hype, but they chose to focus on delivering more value with $80 base price and just $20 more for the ultimate edition:

“Offering a phenomenal value at $80 makes sense for some consumers, and then offering incremental value at a modestly increased price ($100) also makes sense. Given the hype around this title, I think we could have made any number of other pricing choices. But as I said earlier, our focus is on delivering way, way, way more value than what we charge for something.”

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:13
Een trailer op YouTube voor een trailer later op Netflix voor een game later op PlayStation Network (of XBOX), zo houden we elkaar wel in leven ja. :)

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chaoss schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:55:
[...]

Ik denk eigenlijk niet dat de ‘social media’ in GTAVI ook “LifeInvader” gaat heten. Dat was volgens mij vooral voor het verhaal van Michael en Lester zo genoemd. Ik weet nog hoe ik schrok dat men het aan had gedurfd om die kop van Jay Norris eraf te blazen met dat explosieve mobieltje. De parallellen tussen Jay Norris en Mark Zuckerberg werden nou niet echt onder stoelen of banken geschoven. “Peek, pry, populate”. :7

Eerste wat ik ga doen is trouwens een auto jatten en radio luisteren. Ben zeer benieuwd naar de soundtrack namelijk, of Fernando Martinez weer van de partij is. En of ze net zo’n goede Miami vibe kunnen neerzetten als Vice City met Emotion 98.3. “More moodswings than your pregnant wife”. :9

[ Voor 9% gewijzigd door dawg op 08-08-2026 14:05 ]

It’s the economy, stupid!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

LifeInvader was inderdaad een parodie op Facebook. Hopelijk een parodie op X wat ze dan 'Y' noemen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbWIS51Gqz8LhvjjTsaYflrQd5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lxiqCoqOmcWXFVPeE5ZFLth1.jpg?f=fotoalbum_large

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vis schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 08:40:
[...]

Het enige wat ik wil weten is of het een leuk spel is en het gewoon lekker te spelen is.

Who cares about FPS. Uiteindelijk gaat het om de gameplay of speel jij liever een crappy spel maar wel op 60 fps?

[ Voor 15% gewijzigd door Slasher op 09-08-2026 16:01 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
The majority does.

eat a snicker ;)

[ Voor 8% gewijzigd door WeirdScience op 09-08-2026 16:09 ]

Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
WeirdScience schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:09:
[...]

The majority does.

eat a snicker ;)
Als secundair iets. Primair moet een game leuk zijn. Niemand gaat een slechte game op 60 fps willen spelen. Genoeg mensen een goede game op 30 fps.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

[...]

The majority does.

eat a snicker ;)
Ik denk eerder een loud minority

• Vis
Slasher schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:59:
[...]

Het enige wat ik wil weten is of het een leuk spel is en het gewoon lekker te spelen is.

Who cares about FPS. Uiteindelijk gaat het om de gameplay of speel jij liever een crappy spel maar wel op 60 fps?
Eens hoor.

Ben daar in ieder geval het meest benieuwd naar. De kwaliteit van Rockstar zal vast goed zijn, niet voor niets heeft de game zoveel jaar op zich laten wachten. Dat kan alleen maar een top product worden.

Tenzij ze vol op online en microtransacties en social media shitzooi gaan focussen... Dat gaan we meemaken.

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 01-09 08:10
Persoonlijk denk ik niet dat Rockstar de game op 60fps laat draaien. Ze staan er bekend om het meeste uit hun games te halen, op visueel en interactief gebied. Geen enkele van de HD-universe games zijn uitgekomen met 60fps. De 2 trailers van GTA 6 zijn ook niet in 60fps te kijken op youtube. Als Rockstar 60fps ondersteund had ik wel verwacht dat we dat in de trailers mee konden kijken, wie weet heb ik het mis en zien we de optie wel besproken worden bij de extended look eind deze maand.

Ik ben voornamelijk benieuwd naar het verhaal van de game en de features die ze toe voegen. Veel mensen speculeren over het inventory systeem, dat vergelijkbaar word met Red Dead Redemption 2. Wat mij betreft heeft RDR2 best goede features die ik wel terug wil zien komen in GTA 6.

• SgtElPotato
[...]

The majority does.

eat a snicker ;)
Minority* net zoals bij GTAV op de PS3 toen die uitkwam. Gameplay > FPS, en dat zeg ik als fervent gamer :+

Zucht...

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Joeri4Real schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:29:
Persoonlijk denk ik niet dat Rockstar de game op 60fps laat draaien. Ze staan er bekend om het meeste uit hun games te halen, op visueel en interactief gebied.
Same. Bovendien moeten ze de PlayStation 6 en 7-Edities verkopen. Ik gok dat een van die twee edities wel 60 fps kan draaien.

• Vis
Joeri4Real schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:29:
Geen enkele van de HD-universe games zijn uitgekomen met 60fps.
Dat klopt, want het was 10 jaar geleden ook nog niet de standaard in game (console) wereld.

Anno 2026 mag je 60fps zeker wel verwachten op minimale settings (Performance op de PS5 (Pro) bijvoorbeeld)

Vis schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:28:
[...]

Dat klopt, want het was 10 jaar geleden ook nog niet de standaard in game (console) wereld.

Anno 2026 mag je 60fps zeker wel verwachten op minimale settings (Performance op de PS5 (Pro) bijvoorbeeld)
offtopic:
En als het deze generatie niet gebeurd, vind ik dat wel een minimale verwachting bij next gen. Maar dan moet het ook echt gebeurd zijn met 30fps als je mij om een mening zou vragen

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:58

Format-C

Tracing Rays

Best wel erg dat ze nu ook al game trailers monetizen.

Imho

Edit: ben echt benieuwd hoeveel microtransactions en andere betaalde meuk in deze game gaat zitten. Hou mn hart vast.

Edit: en ik zal hem (ooit) op de pc gaan spelen:, maar we mogen er toch wel vanuit gaan dat deze game op een ps5 pro een 60FPS perf mode heeft lijkt mij? Als dat niet zo zou zijn zou het imho niet best zijn.

[ Voor 97% gewijzigd door Format-C op 09-08-2026 23:54 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Vis schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:28:
[...]

Dan vraag ik me af of je de twee trailers wel hebt bekeken. Grand Theft Auto VI wordt de mooiste game ooit (tot de release).

• Vis
Mog schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:56:
[...]

Dan vraag ik me af of je de twee trailers wel hebt bekeken. Grand Theft Auto VI wordt de mooiste game ooit (tot de release).
Beide trailers zijn cinematic cutscenes, dat zegt helemaal niks van hoe het er straks uit komt te zien tijdens gameplay.

Desalniettemin verwachten we minimaal RDR2 visuals en dan zou het toch echt goed moeten komen ja. Want die game is hedendaags nog steeds erg mooi. Maar.. het is drukker in het bruisende Vice City dan in de uitgestrekte wildernis van Red Dead.

We gaan denk ik het meest bizarre game ooit zien, maar tegen welke prijs? Limieten van de huidige generatie consoles waarschijnlijk.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Vis schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 00:15:
[...]

Beide trailers zijn cinematic cutscenes, dat zegt helemaal niks van hoe het er straks uit komt te zien tijdens gameplay.

Desalniettemin verwachten we minimaal RDR2 visuals en dan zou het toch echt goed moeten komen ja. Want die game is hedendaags nog steeds erg mooi. Maar.. het is drukker in het bruisende Vice City dan in de uitgestrekte wildernis van Red Dead.

We gaan denk ik het meest bizarre game ooit zien, maar tegen welke prijs? Limieten van de huidige generatie consoles waarschijnlijk.
In voorgaande delen van Grand Theft Auto en Red Dead Redemption zat er geen verschil tussen gameplay en cinematic cutscenes. Dat gaat voor deeltje 6 niet anders zijn. What you see is what you get bij Rockstar.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:30

R.G

Nog voor iemand de trailer een laatste moment wel of niet preorder cancelen?

Niemand verwacht dat de game rushed is en korte campaign heeft?

Denk je dat multiplayer getoont wordt of melding geen online dit keer maar aparte versie GTA online aparte title is?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

@R.G Ik heb nog geen pre-order maar wat ze gaan tonen moet wel heeel erg slecht zijn wil ik de game niet bij release halen.

Er is geen reden om te denken dat de game 'rubish' is. Gta games en RDR zijn wat mij betreft pareltjes die juist om de single player draaien en Rockstar weet dat. Die miljoenen pre orders en sales op day 1 zijn allemaal mensen die de game voor de single player kopen.

Ik denk niet dat er iets van GTA online getoond gaat worden. Ik verwacht dat ze dat een tijd na de release doen via een aparte showcase.

• Orangelights23
  • Laatst online: 06:29
R.G schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 00:54:
Nog voor iemand de trailer een laatste moment wel of niet preorder cancelen?

Niemand verwacht dat de game rushed is en korte campaign heeft?

Denk je dat multiplayer getoont wordt of melding geen online dit keer maar aparte versie GTA online aparte title is?
Geen haast joh. Er komt nog genoeg info aan, en er zal ook een ruime beschikbaarheid zijn op release.

Niemand verwacht een rushed game of korte campaign want Rockstar. Maar we hebben amper info over de game. Wel over de MP die waarschijnlijk standalone zal zijn.
Ben vooral echt heel benieuwd vanwege hun woord keuze "Extended Look", dit is vaak niet alleen een trailer. We moeten nog even geduld hebben, maar gok dat dit het wachten wel waard zal zijn :)

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik weet niet wat het is maar ik kan er maar niet over uit om te denken dat de game echt fenomenaal wordt :P ik vertrouw het gewoon niet door alle ontwikkel kosten en vooral hype. De game zal echt de grootste sale in de geschiedenis van games zijn denk ik maar het feit dat we nog niks gezien hebben baard me ook zorgen haha.

Hoop echt dat mijn sceptisism binnekort door rockstar weggevaagd wordt en ik een clown lijk voor de rest hier :+
maar ik denk oprecht dat de game niet zo goed wordt als dat er wordt verwacht en gedacht door velen haha.

Desondanks kan ik uiteraard ook niet wachten op PC release :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:58

Format-C

Tracing Rays

Ricmaniac schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:48:
Ik weet niet wat het is maar ik kan er maar niet over uit om te denken dat de game echt fenomenaal wordt :P ik vertrouw het gewoon niet door alle ontwikkel kosten en vooral hype. De game zal echt de grootste sale in de geschiedenis van games zijn denk ik maar het feit dat we nog niks gezien hebben baard me ook zorgen haha.

Hoop echt dat mijn sceptisism binnekort door rockstar weggevaagd wordt en ik een clown lijk voor de rest hier :+
maar ik denk oprecht dat de game niet zo goed wordt als dat er wordt verwacht en gedacht door velen haha.

Desondanks kan ik uiteraard ook niet wachten op PC release :)
Ik heb echt precies hetzelfde. Zal niet uitwijden waarom ik dit denk (zal een enorme discussie "uitlokken", /heeft te maken met de huidige staat van gaming) maar nogmaals ik moet het ook allemaal eerst nog maar eens zien.

Edit: ik hoop dat ik er naast zit en dat het een mega goeie klapper van een game wordt, want daar ben ik wel weer eens aan toe.

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 10-08-2026 10:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het kan altijd tegenvallen.... iedereen weet wat er met Cyberpunk gebeurde :P Maargoed GTA en Rockstart zijn van een totaal andere magnitude dan CDPR. En rockstart heeft wel het imago dat ze eerst hun games afmaken en dan pas uitbrengen GTA6 is ook niet voor niets een jaar uitgesteld.

Maar de verwachtingen kunnen te hoog zijn... grafisch zal het wel goed zitten want Rockstar heeft nog nooit aan downgrades gedaan. RDR2 zag er bij release zelfs beter uit dan in de trailers.

En dat Rockstart een levende open wereld kan maken blijkt ook wel uit RDR2 want er is sindsdien geen open wereld game geweest die zo levendig aanvoelt. Als ze daar met GTA6 nog een schepje bovenop doen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OD9G40wB2slSo9v6yhyDitZzr-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dgl7LJ26CVMcyVNPqpLhnXb6.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis
Het is heel simpel, maakt Rockstar hun verwachtingen niet waar? Dan is het einde oefening voor die studio, dan gaat een CDPR of Pearl Abyss hun echt wel voorbij komende jaren.

De lat ligt hoog.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-09 15:07
GTA IV waren de meningen ook over verdeeld of het nu een goede game was of niet, maar desondanks heb ik me daar ook uitstekend mee vermaakt. Ik maak me om GTA VI niet zo druk. Het kan zijn dat het minder ontvangen wordt, maar ze moeten wel echt steken hebben laten vallen als ik me er niet mee zou vermaken.

Ik speel op dit moment door GTA V heen en zelf dat speelt nog goed weg voor een game van 13 jaar oud (al speel ik nu wel de PS5 versie) de story blijft me ook nu weer vasthouden en als ze daar eenzelfde aandacht aan hebben besteed in VI dan zie ik me daar ook wel flink wat uren mee vermaken.

Benieuwd wat 27 augustus ons laat zien en wat daarna het gevoel is bij de meesten hier.

Latin capital letter y with diaeresis

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 15:17
Alles kan uiteraard maar ik zie het niet gebeuren dat rockstar een schijtproduct uitbrengt, vooral niet na 13jr. Hebben ze overigens niet eerder gedaan, tuurlijk zijn er altijd meningen over ruk controls e.d. of dat de game je niet ligt maar over het algemeen zijn het goede/uitgebreide games.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nou inderdaad als ze ergens op kunnen verbeteren zijn het de controls! snap echt niet ze zo'n onlogische mapping gebruiken... kijk gewoon naar andere games en pak aub een zo standaard mogelijke mapping.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-08 22:04
Vis schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:35:
Het is heel simpel, maakt Rockstar hun verwachtingen niet waar? Dan is het einde oefening voor die studio, dan gaat een CDPR of Pearl Abyss hun echt wel voorbij komende jaren.

De lat ligt hoog.
Denk je? GTA VI gaat bij voorbaat al zo immens veel verkopen, dat het sowieso financieel wel een succes wordt. Cyberpunk is echt een toffe game, maar haalt het qua beleving en open world immersie echt niet bij een RDR2 of een GTA V.

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 10-08-2026 13:43 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Christoxz
Hulleman schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:42:
[...]

Denk je? GTA VI gaat bij voorbaat al zo immens veel verkopen, dat het sowieso financieel wel een succes wordt. Cyberpunk is echt een toffe game, maar haalt het qua beleving en open world immersie echt niet bij een RDR2 of een GTA V.
Denk dat hij meer bedoeld voor de toekomst. Als GTA VI nu flut is, maken de andere studios veel meer kans om vertrouwen te winnen, als hun volgende game wel een topper wordt.

Het is geen twijfel dat GTA VI financieel het niet slecht gaat doen.

• Vis
Christoxz schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:46:
[...]

Denk dat hij meer bedoeld voor de toekomst. Als GTA VI nu flut is, maken de andere studios veel meer kans om vertrouwen te winnen, als hun volgende game wel een topper wordt.

Het is geen twijfel dat GTA VI financieel het niet slecht gaat doen.
Exact dit.

Ik bedoelde ook meer de open werelden van The Witcher etc. Deze zijn qua immersie en storyline echt om door een ringetje te halen. Dat gaat bij een vervolg op Cyberpunk alleen maar verbeteren.

Maar nogmaals, ik durf ook met zekerheid te zeggen dat Rockstar hier "gewoon" simpel elke gamestudio omver zal blazen. Maar je weet het nooit.

Pagina: 1 ... 34 ... 50 Laatste

Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.

Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic
• geen console war; de voordelen op de PS5 Pro zijn nu nog onbekend.
• geen waardediscussie over games of standaard vs ultimate edities. Zie TS.
• digital only discussies horen in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer