• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:47
dawg schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:07:
Ik ben blij dat jullie de lekken in spoilers-tags zetten, dank! Ik wil er niets van zien namelijk, donderdag is al over een paar dagen. :)

En. Nog maar 88 dagen tot de release. :9
Jep same here. De laatste leak die ik had gezien was met die motor. Toen geloofde ik het wel en dacht hetzelfde als jij. Nu wachten tot de extended look :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:30

Saven

Administrator

G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:28:
[...]

Je zit aan het wapen wiel wel dat het een early build is, Rockstar levert het spel zoveel mooier af.
Mwah, de kwaliteit van de gfx lijkt hetzelfde te zijn als uit de leaks van 4 jaar geleden. Vrij matig. Terwijl de build vrij recent is, gezien de muziek die erin zit. Vraag me af of het echt nog veel verder gepolijst gaat zijn of dat mensen te hoge verwachtingen hebben

• Tommy_Vercetti
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 00:37
Ik geloof niet dat de leaker een definitieve versie bezit. Rockstar gaf gisteren nog aan dat ze de game bijna hebben afgemaakt. Nog een laatste glimlaag eroverheen, polijsten en klaar is kees. Waarschijnlijk komen de beelden van een pc developmentomgeving.

[ Voor 14% gewijzigd door Tommy_Vercetti op 22-08-2026 20:27 ]

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:53
Tommy_Vercetti schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:25:
Ik geloof niet dat de leaker een definitieve versie bezit. Rockstar gaf gisteren nog aan dat ze de game bijna hebben afgemaakt. Nog een laatste glimlaag eroverheen, polijsten en klaar is kees. Waarschijnlijk komen de beelden van een pc developmentomgeving.
Waar gaf Rockstar dat aan?

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Saven schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:54:
[...]

Mwah, de kwaliteit van de gfx lijkt hetzelfde te zijn als uit de leaks van 4 jaar geleden. Vrij matig. Terwijl de build vrij recent is, gezien de muziek die erin zit. Vraag me af of het echt nog veel verder gepolijst gaat zijn of dat mensen te hoge verwachtingen hebben
Volgens mij hebben jij en ik andere video’s gezien :D

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:42
spoiler:
Volgende leak, lange versie komt er aan.
https://streamable.com/b66f5a

Volledige video: https://x.com/DMalsya/status/2091237848016146447

Let op, op het eind een korte cut scene. Referentie naar 'taking a leak'.
Opzich lijkt het niet op een verhaal cut scene, meer als je te veel drink oid?

[ Voor 60% gewijzigd door Christoxz op 22-08-2026 21:05 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Na al die jaren maar twee trailers, waren we ook heel nodig toe aan gameplay of nieuwe informatie dus persoonlijk ben ik heel blij met alles wat we door hem te zien krijgen. Iets wat Rockstar door teveel zelfverzekerheid echt fout heeft gedaan in mijn ogen, want iedereen vroeg en smeekte soms bijna om nieuwe informatie en hun negeerden het compleet.. volgen stijf hun eigen plan en tja dan krijg je helaas van dit soort praktijken, want mensen zoeken dan graag naar mogelijkheden.

Maar stelen en dit soort acties keur ik natuurlijk nooit goed, begrijp me niet verkeerd in het bovenstaande verhaal. Want er zijn 100 en wel veel meer mensen die hier keihard aan gewerkt hebben, dat word zo wel echt compleet verpest. En stelen is sowieso nooit goed, daarom hoop ik oprecht wel dat ze hem pakken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:25
G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:09:
Na al die jaren maar twee trailers, waren we ook heel nodig toe aan gameplay of nieuwe informatie dus persoonlijk ben ik heel blij met alles wat we door hem te zien krijgen. Iets wat Rockstar door teveel zelfverzekerheid echt fout heeft gedaan in mijn ogen, want iedereen vroeg en smeekte soms bijna om nieuwe informatie en hun negeerden het compleet.. volgen stijf hun eigen plan en tja dan krijg je helaas van dit soort praktijken, want mensen zoeken dan graag naar mogelijkheden.

Maar stelen en dit soort acties keur ik natuurlijk nooit goed, begrijp me niet verkeerd in het bovenstaande verhaal. Want er zijn 100 en wel veel meer mensen die hier keihard aan gewerkt hebben, dat word zo wel echt compleet verpest. En stelen is sowieso nooit goed, daarom hoop ik oprecht wel dat ze hem pakken :)
Rockstar moet toch helemaal niks?
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:15:
[...]

Dat is helemaal waar! Maar probeer dat maar eens vol te houden met mensen die nieuwschierig zijn :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:18

swv

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:15:
[...]

Ze hebben mijn geld al. Mag best wat tegenover staan (vóór de 19e van november), zoals een extended look op 25 juni doen ipv 27 augustus.

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 22-08-2026 21:22 ]

• Tommy_Vercetti
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 00:37
Excuus. Ik heb dat ergens verkeerd gelezen/begrepen. Los daarvan worden vaak vlak voor een release de textures, lod’s, reflecties en andere assets aangepast. Ik kan me met de huidige leaks niet anders voorstellen dat dat nu ook het geval gaat zijn. Enfin, we zullen we donderdag wel zien.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:57
Wow de laatste leak is wel echt next gen. Wat een verschil met de andere leaks
Drials schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:25:
Wow de laatste leak is wel echt next gen. Wat een verschil met de andere leaks
Dat is een van de dingen dat ik niet begrijp aan de leaks, de kwaliteit van het spel lijkt steeds beter te worden. Alsof hij daar ook controle over heeft, en waarom speelt hij nooit met Lucia?

Ik zelf nog flink wat vraagtekens bij alles, of denk ik teveel hierover na? :)

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:57
G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:30:
[...]

Dat is een van de dingen dat ik niet begrijp aan de leaks, de kwaliteit van het spel lijkt steeds beter te worden. Alsof hij daar ook controle over heeft, en waarom speelt hij nooit met Lucia?

Ik zelf nog flink wat vraagtekens bij alles, of denk ik teveel hierover na? :)
Volgens mij heeft het ook wel met de kwaliteit van uploaden te maken. Het filmpje in de stripclub ziet er veel scherper uit dan de andere filmpjes

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:42
swv schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:19:
[...]

Ze hebben mijn geld al. Mag best wat tegenover staan (vóór de 19e van november), zoals een extended look op 25 juni doen ipv 27 augustus.
Opzich betaal je een pre-order, de game staat daar tegenover na release.
Anyway, met meert trailers en teasers, zouden deze leaks vast ook wel zijn geweest, dan wek in mindere interesse of overlappend content.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:22

lord_fh

Môge!

Iedereen laat zich gewoon veel te veel opnaaien. De 27e is de netflix show en de 19e nov is de release en daartussen volgt vast nog een en ander, die leaks gaan daar niks aan veranderen dus wat heb je er aan om daar nu helemaal in te duiken met die leaker ? Is toch alleen maar hooi op zijn vork ? Het is niet dat je met die leaks - waar alleen maar vragen van komen ook vooral - ineens eerder het spel hebt of iets ?

Hopelijk is dit snel afgelopen met die leaker, en dan gewoon focussen op wat we officieel krijgen.

Ik heb zin in de 27e :)

[ Voor 6% gewijzigd door lord_fh op 22-08-2026 21:56 ]

PS5 Pro + AOC U32G4U

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:17:
[...]

Dat is helemaal waar! Maar probeer dat maar eens vol te houden met mensen die nieuwschierig zijn :p
Je bent gewoon ongeduldig 😅 Ze hoeven niks, want mensen praten er toch wel over. Jij bent eigenlijk de gratis marketingmachine van Rockstar, ook al besef je het niet 😂

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

RobinNL schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:59:
[...]

Je bent gewoon ongeduldig 😅 Ze hoeven niks, want mensen praten er toch wel over. Jij bent eigenlijk de gratis marketingmachine van Rockstar, ook al besef je het niet 😂
Ja ik weet niet of ongeduldig het juiste woord is, want we hebben ook gewoon echt heel weinig gezien vanuit Rockstar. Het is hun recht dat weet ik, maar ze willen hun product toch ook verkopen lijkt me? Dat doe je niet op deze manier,

Wat blijkbaar voor hun wel lijkt te werken, want ze leveren toch altijd wel meesterwerken af. Ben wel heel benieuwd naar het gigantische verschil in kwaliteit aanstaande donderdag, want wat we nu zien is een early build (kijk naar alleen al het wapen wiel). Ik weet zeker dat Rockstar het zoveel beter af gaat leveren, waar zouden ze anders dat jaar extra voor hebben gebruikt? Ze zeiden zelf nog dat ze het verder worden perfectioneren om het naar hun wens af te maken.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Het is ongeduld. Elke scheet wordt nu al breed uitgemeten. En marketing hoef je Rockstar niet uit te leggen

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:50

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik begrijp niet zo goed wat nu de ‘endgame’ is met die leaks. De hele lol is er nu toch wel af, lijkt me? Ik snap dat het nog steeds om die crypto gaat, maar het lijkt me niet dat deze persoon daar nu zo extreem rijk van gaat worden. Op een gegeven moment is het ‘nieuwe’ er wel weer van af en is het klaar, toch?

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:04
418O2 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:34:
Het is ongeduld. Elke scheet wordt nu al breed uitgemeten. En marketing hoef je Rockstar niet uit te leggen
Precies. En zag gisteren zelfs een item over de leaks in het journaal bij RTL4, dat was anders denk ik ook niet gebeurt (misschien met release?). Gratis reclame..

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:32:
[...]

Ja ik weet niet of ongeduldig het juiste woord is, want we hebben ook gewoon echt heel weinig gezien vanuit Rockstar. Het is hun recht dat weet ik, maar ze willen hun product toch ook verkopen lijkt me? Dat doe je niet op deze manier,

Wat blijkbaar voor hun wel lijkt te werken, want ze leveren toch altijd wel meesterwerken af. Ben wel heel benieuwd naar het gigantische verschil in kwaliteit aanstaande donderdag, want wat we nu zien is een early build (kijk naar alleen al het wapen wiel). Ik weet zeker dat Rockstar het zoveel beter af gaat leveren, waar zouden ze anders dat jaar extra voor hebben gebruikt? Ze zeiden zelf nog dat ze het verder worden perfectioneren om het naar hun wens af te maken.
Ze hoeven weinig te doen, want het wordt toch wel verkocht. En met elke scheet praten mensen erover, ook in dit topic. En als ze een trailer uitbrengen wordt dit ook op nieuwssites als NU en de NOS geplaatst, iets wat met andere games eigenlijk nooit gebeurt.

Kijk ook eens naar de bezoekersaantallen van de GTA6unmoderated subreddit. Toen de leaks kwamen stegen de aantallen keihard omhoog. En GTA VI is weer volop in het nieuws. Misschien niet de reclame die je wil, maar iedereen praat er weer over.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

kaanmijo schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:35:
Ik begrijp niet zo goed wat nu de ‘endgame’ is met die leaks. De hele lol is er nu toch wel af, lijkt me? Ik snap dat het nog steeds om die crypto gaat, maar het lijkt me niet dat deze persoon daar nu zo extreem rijk van gaat worden. Op een gegeven moment is het ‘nieuwe’ er wel weer van af en is het klaar, toch?
Mensen entertainen met beelden waar ze al lang op hoopten; echte gameplay van 1 van de grootste en duurste games. Verder heeft die schijnbaar zn tokens verbrand dus de meeste waarde (+/- 1.5 miljoen euro)is weg (hij krijgt nog wel transfer fee’s). Screenshot van Reddit. Zelf niet gecheckt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zv4aiqMzwHBAwu1B9D_lxyN77RI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iL3uSVejjP3PHzih75HXIQFQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Kecin op 22-08-2026 22:48 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:29
[...]

maar ze willen hun product toch ook verkopen lijkt me? Dat doe je niet op deze manier,
Nou, schijnbaar wel. Zat jij niet om 0.00 uur al meteen klaar om je pre-order te plaatsen?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:58:
[...]

Nou, schijnbaar wel. Zat jij niet om 0.00 uur al meteen klaar om je pre-order te plaatsen?
Ja dat zat ik, want ik heb de volle vertrouwen in Rockstar door hun vorige spellen. Dat neemt niet weg dat ik vind dat ze te weinig hebben laten zien van hun product naar de gamers, het is echt heel mager geweest van hun kant.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 22-08-2026 23:09 ]

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[...]

Tja. De jeugd van tegenwoordig is van de instant gratification. ;)

It’s the economy, stupid!

dawg schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:09:
[...]

Tja. De jeugd van tegenwoordig is van de instant gratification. ;)
Haha daar val ik al lang niet meer onder met mijn 35 jaar :p

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Eigenlijk hoop ik dat ze die leaker snel te pakken krijgen. De lol is nu wel vanaf en het wordt steeds lastiger om geen stukjes gameplay of screenshots te zien te krijgen.

Eerlijk gezecht verpest hij voor mij een groot gedeelte van de hele voorpret.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:29
G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:09:
[...]

Ja dat zat ik, want ik heb de volle vertrouwen in Rockstar door hun vorige spellen. Dat neemt niet weg dat ik vind dat ze te weinig hebben laten zien van hun product naar de gamers, het is echt heel mager geweest van hun kant.
Tja, de game stond volgens mij in alle landen op nr 1 van best verkochte game. De noodzaak is er voor Rockstar ook niet echt om meer beelden te delen als ze toch al van iedereen de euro's binnen hebben.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

[...]
maar ze willen hun product toch ook verkopen lijkt me? Dat doe je niet op deze manier,
GTA verkoopt zichzelf, er zijn geen officiele cijfers maar analisten beweren dat er nu al 25-35 miljoen pre orders zijn geplaatst... dat is insane en daar zullen donderdag nog heel wat pre orders bijkomen.

En voor de rest het is GTA... iedereen weet toch exact wat voor game dat gaat worden daar zijn geen 10 trailers voor nodig. Bij GTA5 waren er iets van 4-5 trailers dat gaan we nu ook weer krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 22-08-2026 23:27 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Luigi1981
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:47
Chaoss schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:17:
Eigenlijk hoop ik dat ze die leaker snel te pakken krijgen. De lol is nu wel vanaf en het wordt steeds lastiger om geen stukjes gameplay of screenshots te zien te krijgen.

Beetje oude built filmpjes zijn totaal niet representatief voor wat we zullen krijgen.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:14
Chaoss schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:17:

Ik praat totaal niet goed wat hij gedaan heeft want leaks verspreiden is natuurlijk not done, maar sinds ik de eerste nieuwsberichten las over de GTA VI leaks heb ik besloten gewoon niks meer over GTA VI op te zoeken. Ik lees dit topic sporadisch en zodra ik ook maar iets lees wat begint te lijken op een spoiler ga ik naar een ander topic. Evenzogoed op YT of waar dan ook. Ik heb dan ook nog niks inhoudelijk gelezen, gehoord of gezien van de leaks.

Scheelt natuurlijk ook wel dat ik bij grote releases doorgaans totaal geen interesse heb in filmpjes van influencers of bijvoorbeeld van DF over pixels, framerates en RT maar dat ik een game bij release zoveel mogelijk "blanco" in wil gaan. Tot nu toe werkt dat helemaal prima voor mij :)

Het enige waar ik me nu over hoef te bekommeren / over twijfel is of ik meteen voor de PS5 versie ga, of toch nog even wacht op de PC release. Ik heb nog even de tijd ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer