Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eerlijk gezegd sta ik er ook zo in, alle Rockstar games heb ik meerdere keren met heel veel plezier gespeeld en daarom ben ik bereid om dat extra geld te betalen. Rockstar is de enige gamemaker waarbij ik dat bereid ben omdat zij nooit teleurgesteld hebben qua kwaliteit van de game...ArthurMorgan schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:43:
Haha die hele discussie over pre-orderen en special editions doet me echt denken aan het topic van GTA V en RDR 2.
Ik heb altijd de editie gekozen met de meeste content. Ik speel alle rockstar spelen echt honderden uren, en met online erbij nog veel en veel meer. Dan maakt die 20 euro echt niet veel uit. Ik baal meer van spellen van 10 euro die ik na een uurtje aan de kant leg omdat het toch niet is wat ik wilde. Dat heb ik bij GTA nog nooit gehad. Ik kijk nu al uit naar het gewoon rond rijden en reclame borden bekijken, hoge punten bezoeken voor uitzichten, de onderwaterwereld bekijken, rare NPCs ontmoeten, etc etc.... en oh ja ook de game nog spelen, en dan nog een keer met mapsgenie erbij om alles te ontdekken wat er te ontdekken valt, easter eggs, verborgen schatten, misschien weer wat drugs waardoor je als een dier rondhupt. I don't know maar ik heb er zo veel zin in. Had er heel wat meer voor 100 euro voor over. Denk dat ik nu GTA+ maar eens een poosje ga doen. Ook dat is zijn geld niet waard, but i don't care. Het is mijn hobby, dat mag wat kosten.
Ik heb alle GTA's helemaal grijs gespeeld, maar door GTA: Online en hoe Take Two tegenwoordig om gaat met de modding scene ben ik enorm bang voor wat GTA VI gaat brengen. Maar ik zit op de PC dus wat er nu speelt gaat voorlopig nog langs me af.spijkerhoofd schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:50:
[...]
Eerlijk gezegd sta ik er ook zo in, alle Rockstar games heb ik meerdere keren met heel veel plezier gespeeld en daarom ben ik bereid om dat extra geld te betalen. Rockstar is de enige gamemaker waarbij ik dat bereid ben omdat zij nooit teleurgesteld hebben qua kwaliteit van de game...
Ze hadden met RDR2 al een slechte singleplayer kunnen maken, ik denk niet dat ze zomaar van een van de grootste en bekenste gamefranchises zo de nek om gaan draaien. Ze gaan niet zomaar de goede naam van Rockstar voor de trein gooien, Rockstar is een van de weinige studio's die games ontwikkeld gegarandeerd een groot succes word, één matige game droppen en ze zijn de kip met de gouden eieren kwijt. GTA V is met 210 miljoen verkopen de twee na best verkopende game, enkel minecraft staat erboven.SomerenV schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:06:
[...]
Ik heb alle GTA's helemaal grijs gespeeld, maar door GTA: Online en hoe Take Two tegenwoordig om gaat met de modding scene ben ik enorm bang voor wat GTA VI gaat brengen. Maar ik zit op de PC dus wat er nu speelt gaat voorlopig nog langs me af.
Denk dat je lang gaat kunnen wachten op een aanbieding.DeadPhoenix86 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:40:
Jammer dat het alleen digitaal to koop is. Dan wacht ik wel op een aanbieding.
Net zoals we hier over de game lullen als voorpret, kan een pre-order ook onderdeel van de voorpret zijn natuurlijk. Dat is meer een emotioneel iets dan een rationeel iets. Maar dat maakt niet uit toch, iedereen beleeft het op zijn of haar eigen manier.RobinNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:
[...]
Dan kan je toch beter wachten? Nu digitaal pre-orderen heeft toch 0 zin?
Dat is digital het zal niet op zijn ofzo?
Volgens mij is dit digital beter, geen gezeur in winkels en Wel of niet aanwezig .
Ideaal?
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 18:26
Wat ik wel erg jammer vind, en misschien is dit probleem niet voor iedereen, is dat de fysieke versie geen disk heeft. Ik zelf ben bijvoorbeeld nog iemand die wel fan is van een Disc versie, maar op deze manier kun je straks je exemplaar niet door verkopen of uitlenen aan een vriend, erg jammer dit.
Ik wil de game heel graag hebben, maar ik denk dat ik nog even ga wachten en hem niet op release ga pakken. Mijn persoonlijke reden is The Legend of Zelda Ocarina of Time Remake, ja Zelda krijgt bij mij toch echt voorrang.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Pre order krijg Vintage Vice City Pack dat bij alle pre-orders en aankopen tot 20 november wordt meegeleverd
Wie digitaal voorbestelt krijgt er bovendien een maand GTA+ bij.
Dus als je na 20ste haalt heb je dit niet?
Alleen, release dag is 19? Dus Dan Kan je ook nog dat krijgen? Dus ja waarom pre order?
Pre-load.R.G schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:05:
Wat is het verschil tussen nu pre order of op releases dag in de ps store of Xbox store de game te kopen?
Live, Laugh, Toaster bath.
Helemaal mee eens!!Linksquest schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:11:
Met de prijs kan ik leven, alleen jammer dat bepaalde dingen achter die €20 meer prijs zit.
Wat ik wel erg jammer vind, en misschien is dit probleem niet voor iedereen, is dat de fysieke versie geen disk heeft. Ik zelf ben bijvoorbeeld nog iemand die wel fan is van een Disc versie, maar op deze manier kun je straks je exemplaar niet door verkopen of uitlenen aan een vriend, erg jammer dit.
Ik wil de game heel graag hebben, maar ik denk dat ik nog even ga wachten en hem niet op release ga pakken. Mijn persoonlijke reden is The Legend of Zelda Ocarina of Time Remake, ja Zelda krijgt bij mij toch echt voorrang.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Vrij nemen op de release day zou ik persoonlijk nooit doen. Minstens 1 dag na de release, of de week er na. Ik heb persoonlijk 23 november 1 week vrij genomen.RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Een week vrij nemen voor een spel zou ik dan weer nooit doen, ik hoef het spel niet elke dag te spelen.Milan1NL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:
[...]
Vrij nemen op de release day zou ik persoonlijk nooit doen. Minstens 1 dag na de release, of de week er na. Ik heb persoonlijk 23 november 1 week vrij genomen.
Ik hoef niet in 1 week door de story mode heen te zijn
Dan heb je pas echt tijd.
Live, Laugh, Toaster bath.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Of beroepscrimineel worden. Dan heb je GTA niet meer nodig. Oftewel van je hobby een beroep maken.Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
Een dag of een week vrij is wel mid hoor, beter neem je ontslag of zeg je al je opdrachten op.
Dan heb je pas echt tijd.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Ik ken jullie situatie niet, maar is het niet veel makkelijker dat je vrienden bij jou komen? 🤪Milan1NL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
Hihi, is mijn eerste keer dat ik voor een spel dat ga doen. Wel met een reden erbij, dat ik vrienden heb die geen console hebben enkel een PC of niet eens. Heb ik aangeboden om naar die vrienden te gaan met mijn PS5, en dan samen GTA VI spelen.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Hobby's verschillen gewoon. Ik snap nooit zo goed waarom er zo neerbuigend gedaan moet worden als iemand vrij neemt voor iets waar die persoon plezier aan beleefd.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Het is nog onbekend. Het kan 0.00 zijn zoals zoveel games, of later als ze een vaste lancering tijd wereldwijd willen doen. Ik zie ze voor deze game best wat anders dan normaal doen overigens, vooral ook om spoilers te voorkomen.RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.
In ieder geval werkt het altijd om de dag erna vrij te nemen, want je kunt de game toch nooit in 1 dag helemaal voltooien.
Haha, ik vind auto rijden leuk om te doen. Misschien is dat mijn enige redenPro-prutser schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:
[...]
Ik ken jullie situatie niet, maar is het niet veel makkelijker dat je vrienden bij jou komen? 🤪
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
😁😎Milan1NL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:
[...]
Haha, ik vind auto rijden leuk om te doen. Misschien is dat mijn enige reden
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Die is wel dichterbij dan dat hij gisteren was.Wimpie79 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:
Is er al een nieuwe trailer trouwens
Live, Laugh, Toaster bath.
Mijn hobby is wat vinden van andermans hobby’s 😏 , dus ik vind zowel wat van voetbal volgen als vrijnemen om te gamen.ArthurMorgan schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:48:
Sommige mensen nemen vrij om naar een voetbalwedstrijd in het buitenland te gaan, anderen nemen vrij om aan de Nijmeegse vierdaagse mee te doen.
Hobby's verschillen gewoon. Ik snap nooit zo goed waarom er zo neerbuigend gedaan moet worden als iemand vrij neemt voor iets waar die persoon plezier aan beleefd.
Live, Laugh, Toaster bath.
Jij maakt er een sport vanDonstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:
[...]
Mijn hobby is wat vinden van andermans hobby’s 😏 , dus ik vind zowel wat van voetbal volgen als vrijnemen om te gamen.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Met binnenkort wedstrijden in het buitenland. Kunnen jullie komen kijken.
Live, Laugh, Toaster bath.
Moet ik wel vrijnemen 🤣Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Met binnenkort wedstrijden in het buitenland. Kunnen jullie komen kijken.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Kan gewoon, daar vinden we niets van!
Is het al 00:01 trouwens
Live, Laugh, Toaster bath.
Haha hier zitten we ook in een party met elkaar te wachtenDonstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:
[...]
Kan gewoon, daar vinden we niets van!
Is het al 00:01 trouwens
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan alleen met Ultimate.
Wie koopt serieus de basis game voor 20 euro minder?
[ Voor 44% gewijzigd door Vis op 24-06-2026 22:56 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Onzin, tuurlijk kan je je look veranderen. Ik gok dat er veel meer verschillende mod shops, kappers, kledingwinkels etc. zijn. Dat er dan een fractie gelocked is achter ultimate boeit niet.Vis schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:56:
Laten we eerlijk wezen, voor een "Bonny and Clyde" verhaal wil je toch je looks kunnen veranderen naar jou wensen?
[Afbeelding]
Kan alleen met Ultimate.
Wie koopt serieus de basis game voor 20 euro minder?
Als er 50 verschillende kapsels/tshirts/wapens etc. zijn wat maken die 3 ultimate dingen dan uit?
I served in a company of heroes.
:strip_exif()/f/image/soRPBidHALYC6u7I3hsvqs1J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QHB2KxaIUmWeaByuwET03S8d.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 82% gewijzigd door Gregory76 op 24-06-2026 23:18 ]
PSN: GregNL76 - Consoles: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5 Pro, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PlayStation TV, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Daarnaast het voelt wel dat ik nu een Grote TV moet halen Al die graphics en movie momenten Wil je graag op Groot scherm zien of niet?
Wat zal een passende TV bij deze game zijn.
Dit Kan zomaar eens een once in a lifetime game zijn en de volgende Kan weer jaren duren?
Hoeveel jaar zit er nu exact tussen GTA v op PS3 en GTA 6 op ps5?
Mooie setup 🔥Gregory76 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:12:
In de AUS Store nu te pre orderen. Ultimate Edition $ 159,95. Standard Edition $ 129,95. Dit is AUS Dollar
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar je wilt naar die ene kapper, die net dat beetje extra aandacht geeft.Vuvuzela schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:06:
[...]
Onzin, tuurlijk kan je je look veranderen. Ik gok dat er veel meer verschillende mod shops, kappers, kledingwinkels etc. zijn. Dat er dan een fractie gelocked is achter ultimate boeit niet.
Als er 50 verschillende kapsels/tshirts/wapens etc. zijn wat maken die 3 ultimate dingen dan uit?
Ga voor de full experience hier, die 20 euro extra is niet belangrijk.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Live, Laugh, Toaster bath.
Is dit rage-bait?Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:
Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.
Absoluut mijn versie: wat kan mij dat kapsel en autotje boeien?
Neuh iemand die graag stoer/ popie jopie wilt doen
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - Reverto.bot
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan zo te zien ook straks nog de ultimate upgrade doenDonstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:
Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.
https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP1004-PPSA01547_00-ULTEDTIONUPGRADE
Kort gezegd, als jij elke maand €7,99 overmaakt dan krijg je elke maand 500k in je mazebank account gestort.Wimpie79 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:06:
Pre orders zijn live. Wat is die 1 maand gta plus abonnement eigenlijk
En daarnaast nog wat extra's https://www.rockstargames.com/gta-plus/join
Dit is inderdaad wel de grootste teleurstelling van vandaag, had zo gehoopt dat die nog wel kwam.kevinwalter schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:14:
Online gedaan hier. Sad dat er geen Collectors edition is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
LET OP: Vooralsnog krijgen wij enkel de normale fysieke ´code in a box´ versie van GTA VI, vragen over eventuele andere edities kunnen wij door drukte helaas niet beantwoorden. Als wij meer weten plaatsen wij deze informatie altijd direct op onze website.
Er komt geen Ultimate Edition in fysieke vorm, de bedoeling is dat je in de digitale store een upgrade koopt. Staat vermeld op een van de officiële Rockstar Q&A pagina’s.D. Ninjai schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:15:
Ik ben wel van de doosjes en zie hem bij Nedgame, alleen kunnen ze nog niet zeggen of ze de Ultimate edition kunnen krijgen:
LET OP: Vooralsnog krijgen wij enkel de normale fysieke ´code in a box´ versie van GTA VI, vragen over eventuele andere edities kunnen wij door drukte helaas niet beantwoorden. Als wij meer weten plaatsen wij deze informatie altijd direct op onze website.
https://support.rockstarg...orm-editions-and-versionsA physical version of the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition is not available, but physical Standard Edition owners can purchase the Ultimate Edition Upgrade from PlayStation or Xbox Stores after their Standard Edition code has been used.
Nou GTA V op de PS3 was wat betreft performance toch een behoorlijke tegenvaller voor mij (dips naar 20 fps). Eerst maar eens zien wat ze op deze generatie voor elkaar krijgen. Er is best wel een hoop intern gezeur geweest dus wie weet heeft dat zijn uitwerking in het eindproduct (al hoop ik dat natuurlijk niet).spijkerhoofd schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:50:
[...]
Eerlijk gezegd sta ik er ook zo in, alle Rockstar games heb ik meerdere keren met heel veel plezier gespeeld en daarom ben ik bereid om dat extra geld te betalen. Rockstar is de enige gamemaker waarbij ik dat bereid ben omdat zij nooit teleurgesteld hebben qua kwaliteit van de game...
De kans op een 60 fps Xbox versie lijkt mij klein, maar als het ze lukt ga ik gewoon weer double dippen. Voorlopig ga ik er vanuit dat ik deze game pas over 1-2 jaar speel met de PC release.
Ben PC gamer, maar hier maak ik graag een uitzondering voor.
In de PS Shop:
GTA+-abonn. 1 mnd. met pre-order. Autom. verlenging. Zie Game-info en juridische info*.
Ik hou dat GTA+ voorlopig, maar als je dat niet wilt verlengen even goed opletten dat je dat dus gelijk stop zet voor na die maand.Pre-order Grand Theft Auto VI en ontvang één maand GTA+ op PlayStation 5 zonder extra kosten. Het abonnement loopt door tot het wordt geannuleerd.
Deze aanbieding loopt t/m 19 november 2026.
Je ontvangt een bevestigingsmail met instructies voor het inwisselen. Je GTA+-abonnement is niet overdraagbaar en kan alleen worden ingewisseld op het account waarop de pre-order is geplaatst.
[ Voor 37% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-06-2026 05:04 ]
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Of een week thuiswerk plannen. Als de baas doet alsof ie veel betaald, doen wij alsof we hard werkenDonstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
Een dag of een week vrij is wel mid hoor, beter neem je ontslag of zeg je al je opdrachten op.
Dan heb je pas echt tijd.
Heb ook getwijfeld over de standaard versie maar net als wat vele zeggen, wat is nou 20 euro extraDonstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:
Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.
hier ook de volledige versie
Heb me er nog niet in verdiept maar ben normaal echt van de luxere edities maar als dit de enige verschillen zijn dan ben ik een skere-brokie-pauper dit x en ga ik voor de el cheapo versie!g1n0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:57:
[...]
Is dit rage-bait?
Absoluut mijn versie: wat kan mij dat kapsel en autotje boeien?
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
PS5 Pro
ROFLOL. Je dacht dat je mis zou grijpen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
He-le-maal niks.EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?
/edit: Ohjawel. Woeptiedoe:
Als je de game voor 20 november koopt, krijg je:
-Het Vintage Vice City-pack
-Eén maand GTA+
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 25-06-2026 07:32 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Steun en vertrouwen tonen aan een ontwikkelaar en haar medewerkers die mij al tientallen jaren voorziet van uren en uren gameplezier.EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?
Dat heeft Rockstar ook echt nodig ja.koentjek schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:
[...]
Steun en vertrouwen tonen aan een ontwikkelaar en haar medewerkers die mij al tientallen jaren voorziet van uren en uren gameplezier.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De Ultimate Edition bevat veel meer, o.a. een extra garage waar je auto's en wapens kunt wisselen en een extra zijmissie (barnfinds) als ik het goed heb.Nutterd schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:10:
[...]
Heb me er nog niet in verdiept maar ben normaal echt van de luxere edities maar als dit de enige verschillen zijn dan ben ik een skere-brokie-pauper dit x en ga ik voor de el cheapo versie!
Dat kapseltje en wat kleren is alleen een pre-order dingetje, die krijg je sowieso als je voor 20 nov koopt en zit ook bij de el cheapo versie.
Voor ons als gamer niks. Je kan net zo goed wachten tot bekend is wanneer de pre-load begint en de game op die datum kopen. Je stalt nu je geld bij Rockstar. Ik houd het geld nog op m'n spaarrekening tot de pre-load datum.EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dan Houser is weggegaan voor GTA VI, hij was de grote scenario en scriptschrijver. Ik meende ergens gelezen te hebben dat zijn gemis de reden was dat er zo'n grote tijd zat tussen GTA V en GTA VI, ze moesten 2 a 3x overnieuw beginnen.EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:
Dan wacht ik nog voorlopig. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ik GTA VI niet aanschaf maar wel benieuwd naar gameplay. Waren er niet veel wisselingen in het creatieve team van Rockstar en dat een paar zwaargewichten niet meer actief zijn bij de creatie van dit spel? De fotos van gisteren zien er geweldig uit maar al deze customizable opties zijn niet mijn ding, meer iets voor Gen-Z.😉 Hoop dat er heel veel aandacht is gestoken (zoals vanouds) in de wereld zelf, de stad, het autorijden en schieten. Hopelijk is de replay waarde van de single player ook versterkt want dat is enige nadeel van GTA V.
Gezien hun trackrecord van awesome games wil ik voor hun preorderen om inderdaad te laten zien dat er vertrouwen is. Als deze game slecht is, dan is het voor het gros de laatste keer. Voor mij een reden om niet te preorderen is dat er zoveel middelmaat zit qua games dat ik liever de reviews afwacht of ik de game meteen ga kopen of als er een sterke afprijzing op zit. Als consument kun je een matige game laten floppen, je kan zo aangeven dat een gamen bijv. niet 70 of 80 euro waard is.
Resell waarde is compleet weg door deze keuze...
Okay prima, je denkt Rockstar heeft al meerdere keren bewezen dat ze goede games uit kunnen brengen dus ik preorder wel, vinden jullie dan helemaal niks van het wegstoppen van content achter een paywall? GTA Online daargelaten, want dat gaat echt extreem naar worden?
Het is een beetje alsof je Rockstar beloont voor slecht gedrag...
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dat is niks nieuws, en is helemaal niet voor Gen-Z.EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:
De fotos van gisteren zien er geweldig uit maar al deze customizable opties zijn niet mijn ding, meer iets voor Gen-Z.😉
Ben je gta san adreas al vergeten, daar kon je ook hele auto tunen, veel kleding kopen, kapsels etc.
Gta4 weet ik niet meer, maar gta5 had ook gewoon kledingwinkels en kappers, en ook garages om je auto's aan te passen.
Dus dat is allemaal niks nieuws
En het is ook een signaal natuurlijk, hoe de game ontvangen zal worden.
Nou gewoon ik wil het spel heel graag hebben, dus ik koop het spel gewoon nu al.batumulia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:14:
Misschien dat ik het niet snap, maar wat is het doel van pre-orderen?
Ik heb nu het geld, misschien over een paar maanden niet. dus waarom het geld nu apart zetten om het dan te kopen.
Dan kan ik het net zo goed nu kopen.
verder tja die wat extra dingen voor een speciale editie, dat doet elke uitgever.
Niemand verplicht je om dat extra kapseltje te kopen, of een extra auto te moeten rijden.
Dat er nu ook bijv 2 extra missies in zitten, ja dat maakt het verleidelijker. De vraag gaat alleen zijn hoe groot / uitgebreid zullen die missies uiteindelijk zijn.
Dat is het ook een beetje inderdaad, kijken hoe het spel ontvangen wordt.huiz schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:18:
Als je niet kunt pre-orderen dan zullen honderd miljoen mensen op 19 november de game nog moeten downloaden. Nu kun je een week van te voren al beginnen met installeren en spelen op dag 1.
En het is ook een signaal natuurlijk, hoe de game ontvangen zal worden.
Dan kunnen ze kijken, moet de marketing afdeling of ander team nog iets doen misschien.
per aspera ad astra
RDR2 had ook een extra missie voor de special en ultimate. Dat was een bankroof van ik geloof 10 of 15 minuten.Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:
[...]
Dat er nu ook bijv 2 extra missies in zitten, ja dat maakt het verleidelijker. De vraag gaat alleen zijn hoe groot / uitgebreid zullen die missies uiteindelijk zijn.
Vooraf ook veel gedoe over gelezen. Uiteindelijk storm in een glas water.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Nee je moet het zelf activeren.Chaseream schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:30:
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement?
[Afbeelding]
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Daar is natuurlijk ook wat over te zeggen, als je nu het geld hebt voor een game, maar over een paar maanden niet (en ja, het is aardig wat geld) dan zijn misschien je prioriteiten niet helemaal op orde.Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:
[...]
Nou gewoon ik wil het spel heel graag hebben, dus ik koop het spel gewoon nu al.
Ik heb nu het geld, misschien over een paar maanden niet. dus waarom het geld nu apart zetten om het dan te kopen.
Dan kan ik het net zo goed nu kopen.
verder tja die wat extra dingen voor een speciale editie, dat doet elke uitgever.
Niemand verplicht je om dat extra kapseltje te kopen, of een extra auto te moeten rijden.
Dat er nu ook bijv 2 extra missies in zitten, ja dat maakt het verleidelijker. De vraag gaat alleen zijn hoe groot / uitgebreid zullen die missies uiteindelijk zijn.
Dat iedere uitgever dit doet maakt het niet opeens 'okay'? Misschien dat ik het als PC gamer wat makkelijk los kan laten, iedereen die op PC speelt moest toch altijd veel langer wachten dan console gamers, en gaf me dan ook meer tijd om het te laten marineren en te overwegen of ik zo'n game wel wil halen op day-1 of niet.
Tijd moet natuurlijk laten zien hoe zich dit gaat uitten in-game, maar vind het wel enorm jammer dat Rockstar/Take-Two zo'n richting op gaat en uiteindelijk wordt wat ze persifleren in-game.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Nou ja waarschijnlijk heb ik het geld dan ook wel, dus zou het ook ergens begin November kunnen kopen.batumulia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:34:
[...]
Daar is natuurlijk ook wat over te zeggen, als je nu het geld hebt voor een game, maar over een paar maanden niet (en ja, het is aardig wat geld) dan zijn misschien je prioriteiten niet helemaal op orde.
Dat iedere uitgever dit doet maakt het niet opeens 'okay'? Misschien dat ik het als PC gamer wat makkelijk los kan laten, iedereen die op PC speelt moest toch altijd veel langer wachten dan console gamers, en gaf me dan ook meer tijd om het te laten marineren en te overwegen of ik zo'n game wel wil halen op day-1 of niet.
Tijd moet natuurlijk laten zien hoe zich dit gaat uitten in-game, maar vind het wel enorm jammer dat Rockstar/Take-Two zo'n richting op gaat en uiteindelijk wordt wat ze persifleren in-game.
Maar goed waarom niet gelijk, als ik nu ook al het geld heb (En ook prima dan zou kunnen missen). kan ik het net zo goed nu ook al kopen.
Ik denk dat er ook genoeg pc gamers preorderen, zodra de mogelijkheid er gaat zijn.
Dus dat je als pc gamer langer moet wachten, laat je niet anders denken heb ik het idee.
Dit precies inderdaad. Ik wacht ook wel gewoon tot de volledige game 50/60 euro is. Dat heb ik er voor over, meer niet.batumulia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:34:
[...]
maar vind het wel enorm jammer dat Rockstar/Take-Two zo'n richting op gaat en uiteindelijk wordt wat ze persifleren in-game.
eigen keus qua preorder? je kan ook de 79,99 optie nemen.Chaseream schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:30:
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement?
[Afbeelding]
Dus nee, niet elke pre-order heeft dat
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 25-06-2026 08:42 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Met deze prijs stelling zou het me niet verbazen dat ze er ook nog een 60 euro of meer voor gaan vragen. Mensen wel een beejte blijven kaalplukken.
The best is yet to come
Oh daar zit ik niet mee, ik heb gta5 ook maar 1 keer online opgestart. En misschien max een half uur gespeeldAlbinoraptor schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:47:
Aangezien Rockstar heel duidelijk maakt dat GTA6 een singleplayer game is, ga ik er vanuit dat er straks voor de multiplayer ook nog eens goed betaalt moet gaan worden.
Met deze prijs stelling zou het me niet verbazen dat ze er ook nog een 60 euro of meer voor gaan vragen. Mensen wel een beejte blijven kaalplukken.
Voor de gene die wel online willen spelen, zal dat misschien een beetje zuur zijn uiteraard.
Zo de Ultimate editie gekocht
Klopt maar ook in GTA SA bijvoorbeeld kon mij die kapper en gym shit echt totaaaaaal niet boeienCarlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:16:
[...]
Dat is niks nieuws, en is helemaal niet voor Gen-Z.
Ben je gta san adreas al vergeten, daar kon je ook hele auto tunen, veel kleding kopen, kapsels etc.
Gta4 weet ik niet meer, maar gta5 had ook gewoon kledingwinkels en kappers, en ook garages om je auto's aan te passen.
Dus dat is allemaal niks nieuws
ook in RDR2 trouwens, even grappig om een hoed te kiezen maar daarna is het klaar. Vind dat weinig meerwaarde hebben eerlijk gezegd. Ik speel voor de verhaallijn, de missies en de objectives.
60 unique stunts uitvoeren of 100 hidden packages zoeken zijn meer voor mij. Mijn doel is altijd geweest 100%. Platinum trophy
[ Voor 23% gewijzigd door Shadow_Agent op 25-06-2026 09:02 ]
Do { Ping } while ( LOL )
WTF zou dat echt zo zijn? Heb je daarvoor dan straks GTA+ nodig misschien? Dat zou echt fucked up zijnAlbinoraptor schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:47:
Aangezien Rockstar heel duidelijk maakt dat GTA6 een singleplayer game is, ga ik er vanuit dat er straks voor de multiplayer ook nog eens goed betaalt moet gaan worden.
Met deze prijs stelling zou het me niet verbazen dat ze er ook nog een 60 euro of meer voor gaan vragen. Mensen wel een beejte blijven kaalplukken.
Do { Ping } while ( LOL )
Denk dat ik eerst nog wat punten spaar bij Xbox voor een paar cadeau kaarten. Of eerst de reguliere versie aanschaffen, daar punten mee verdienen, omzetten naar cadeau kaart en upgraden naar Ultimate. Ik heb geen hekel aan mijn geld.
Wacht maar tot je langs de ramen van dat mooie vice city rijd, Kijk je naar de weerspiegeling en zit je daar met je standaard Edition haar.g1n0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:57:
[...]
Is dit rage-bait?
Absoluut mijn versie: wat kan mij dat kapsel en autotje boeien?
Live, Laugh, Toaster bath.
Kan je lang wachten ben ik bang.Mania-92 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:
[...]
Dit precies inderdaad. Ik wacht ook wel gewoon tot de volledige game 50/60 euro is. Dat heb ik er voor over, meer niet.
En terecht! Je verdient het.visblegamer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:01:
[...]
Heb ook getwijfeld over de standaard versie maar net als wat vele zeggen, wat is nou 20 euro extra
hier ook de volledige versie
Live, Laugh, Toaster bath.
Klopt mij boeit een ander kapsel, of al die shirts etc ook niet veel.Shadow_Agent schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:57:
[...]
Klopt maar ook in GTA SA bijvoorbeeld kon mij die kapper en gym shit echt totaaaaaal niet boeien
ook in RDR2 trouwens, even grappig om een hoed te kiezen maar daarna is het klaar. Vind dat weinig meerwaarde hebben eerlijk gezegd. Ik speel voor de verhaallijn, de missies en de objectives.
60 unique stunts uitvoeren of 100 hidden packages zoeken zijn meer voor mij. Mijn doel is altijd geweest 100%. Platinum trophy
Dit jaar RDR1 op de ps5 nog eens gespeeld(Toen de upgrade kwam), ik heb niet eens omgekeken na andere kleding of kapsels etc.
Ik speelde gewoon het hele spel met de standaard outfit volgens mij
Gta5 het zelfde heb even gekeken, maar liep uiteindelijk gewoon met de default.
Misschien alleen Michael eens een ander outfit, maar dat was dan 1 van de outfits die je al opgepikt had in de story.
Gta SA heb ik wel even lopen kijken, maar was ik ook uiteindelijk wel snel klaar.
Korte shirt en broek gevonden dacht ja, bling bling gouden ketting en horloge. en vond het wel prima haha (Gym boeide mij daar ook niet).
GTA Online moet je voor betalen ja: https://store.playstation...01721_00-GTAOSTANDALONE01Shadow_Agent schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 09:04:
[...]
WTF zou dat echt zo zijn? Heb je daarvoor dan straks GTA+ nodig misschien? Dat zou echt fucked up zijnBetalen betalen betalen!
Bij GTAV zat het erbij inbegrepen, maar bij GTAVI voorlopig niet. Is dus nog onduidelijk of je straks nog extra moet betalen. Maar als de ultimate editions hard gaan in de pre-orders mag je voor online ongetwijfeld ook nog weer €20 extra aftikken.
GTA+ is niet verplicht. Een PS+ abonnement dan weer wel.
[ Voor 22% gewijzigd door Raem op 25-06-2026 09:23 ]
Bij PS staat dit in de bevestigingsmail:Chaseream schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:30:
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement?
[Afbeelding]
Aanbieding voor een GTA+-abonnement van 1 maand
Je pre-order van Grand Theft Auto VI bevat een abonnement van 1 maand op GTA+, dat vanaf nu kan worden ingewisseld tot 31/03/2027.
Volg de onderstaande instructies om je abonnement op te claimen en ga akkoord met de algemene voorwaarden van het abonnement tijdens het afrekenen. Wanneer je promotieperiode eindigt, wordt je abonnement voortgezet en wordt je maandelijks in rekening gebracht tegen de dan geldende prijs, tenzij je dit annuleert.
[ Voor 22% gewijzigd door TwArbo op 25-06-2026 09:16 ]
Niet discussieren over de waarde van games. Of overgewicht de waarde van de Uktimate edition. Zie de startkosten voor de verschillende.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
/f/image/KyI8KznsFcx3kMFcZ03i8nyj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MgOZbjfK2T7ISzRdl8mESCob.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/by2IN59VYJbZKgp5WHhmEZhx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/83FYjxvdkJ0A7pPMQLxMjoOu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EL1RsfDIX4535HdXNbO4ZzkL.jpg?f=fotoalbum_large)