• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:09

Vis

Carlos0_0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:30:
[...]

YouTube: 63 New GTA 6 Images - New Vehicles, Weapons, and Vintage Vice City Exclusives!

Leuke trailer om nog effe alle content te zien (Ook trailer 1 & 2), dan kom je helemaal in de mood :P .
Die images zijn wel echt om te smullen! Als dat de Photo Modus gaat zijn wordt dit echt een next level ervaring van jewelste!

Zin in!

En die kapsels, heerlijk Vice City sfeertje!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||


  • spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:37
ArthurMorgan schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:43:
Haha die hele discussie over pre-orderen en special editions doet me echt denken aan het topic van GTA V en RDR 2.

Ik heb altijd de editie gekozen met de meeste content. Ik speel alle rockstar spelen echt honderden uren, en met online erbij nog veel en veel meer. Dan maakt die 20 euro echt niet veel uit. Ik baal meer van spellen van 10 euro die ik na een uurtje aan de kant leg omdat het toch niet is wat ik wilde. Dat heb ik bij GTA nog nooit gehad. Ik kijk nu al uit naar het gewoon rond rijden en reclame borden bekijken, hoge punten bezoeken voor uitzichten, de onderwaterwereld bekijken, rare NPCs ontmoeten, etc etc.... en oh ja ook de game nog spelen, en dan nog een keer met mapsgenie erbij om alles te ontdekken wat er te ontdekken valt, easter eggs, verborgen schatten, misschien weer wat drugs waardoor je als een dier rondhupt. I don't know maar ik heb er zo veel zin in. Had er heel wat meer voor 100 euro voor over. Denk dat ik nu GTA+ maar eens een poosje ga doen. Ook dat is zijn geld niet waard, but i don't care. Het is mijn hobby, dat mag wat kosten.
Eerlijk gezegd sta ik er ook zo in, alle Rockstar games heb ik meerdere keren met heel veel plezier gespeeld en daarom ben ik bereid om dat extra geld te betalen. Rockstar is de enige gamemaker waarbij ik dat bereid ben omdat zij nooit teleurgesteld hebben qua kwaliteit van de game...

  • SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:57

SomerenV

It's something!

spijkerhoofd schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:50:
[...]

Eerlijk gezegd sta ik er ook zo in, alle Rockstar games heb ik meerdere keren met heel veel plezier gespeeld en daarom ben ik bereid om dat extra geld te betalen. Rockstar is de enige gamemaker waarbij ik dat bereid ben omdat zij nooit teleurgesteld hebben qua kwaliteit van de game...
Ik heb alle GTA's helemaal grijs gespeeld, maar door GTA: Online en hoe Take Two tegenwoordig om gaat met de modding scene ben ik enorm bang voor wat GTA VI gaat brengen. Maar ik zit op de PC dus wat er nu speelt gaat voorlopig nog langs me af.

Ik Schiet Film | Website | Instagram


  • spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:37
SomerenV schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:06:
[...]

Ik heb alle GTA's helemaal grijs gespeeld, maar door GTA: Online en hoe Take Two tegenwoordig om gaat met de modding scene ben ik enorm bang voor wat GTA VI gaat brengen. Maar ik zit op de PC dus wat er nu speelt gaat voorlopig nog langs me af.
Ze hadden met RDR2 al een slechte singleplayer kunnen maken, ik denk niet dat ze zomaar van een van de grootste en bekenste gamefranchises zo de nek om gaan draaien. Ze gaan niet zomaar de goede naam van Rockstar voor de trein gooien, Rockstar is een van de weinige studio's die games ontwikkeld gegarandeerd een groot succes word, één matige game droppen en ze zijn de kip met de gouden eieren kwijt. GTA V is met 210 miljoen verkopen de twee na best verkopende game, enkel minecraft staat erboven.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:40:
Jammer dat het alleen digitaal to koop is. Dan wacht ik wel op een aanbieding.
Denk dat je lang gaat kunnen wachten op een aanbieding.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

RobinNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:
[...]


Dan kan je toch beter wachten? Nu digitaal pre-orderen heeft toch 0 zin?
Net zoals we hier over de game lullen als voorpret, kan een pre-order ook onderdeel van de voorpret zijn natuurlijk. Dat is meer een emotioneel iets dan een rationeel iets. Maar dat maakt niet uit toch, iedereen beleeft het op zijn of haar eigen manier. :)

It’s the economy, stupid!


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Wat is het verschil tussen nu pre order of op releases dag in de ps store of Xbox store de game te kopen?


Dat is digital het zal niet op zijn ofzo?

Volgens mij is dit digital beter, geen gezeur in winkels en Wel of niet aanwezig .

Ideaal?

  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:26
Met de prijs kan ik leven, alleen jammer dat bepaalde dingen achter die €20 meer prijs zit.

Wat ik wel erg jammer vind, en misschien is dit probleem niet voor iedereen, is dat de fysieke versie geen disk heeft. Ik zelf ben bijvoorbeeld nog iemand die wel fan is van een Disc versie, maar op deze manier kun je straks je exemplaar niet door verkopen of uitlenen aan een vriend, erg jammer dit.

Ik wil de game heel graag hebben, maar ik denk dat ik nog even ga wachten en hem niet op release ga pakken. Mijn persoonlijke reden is The Legend of Zelda Ocarina of Time Remake, ja Zelda krijgt bij mij toch echt voorrang.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Oh ik las net dit:

Pre order krijg Vintage Vice City Pack dat bij alle pre-orders en aankopen tot 20 november wordt meegeleverd

Wie digitaal voorbestelt krijgt er bovendien een maand GTA+ bij.


Dus als je na 20ste haalt heb je dit niet?

Alleen, release dag is 19? Dus Dan Kan je ook nog dat krijgen? Dus ja waarom pre order?

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

GTA 6 eurit? Access denied
R.G schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:05:
Wat is het verschil tussen nu pre order of op releases dag in de ps store of Xbox store de game te kopen?
Pre-load.

Live, Laugh, Toaster bath.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNNcIIz-Qoe7YmPIOd66mvBplg0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KyI8KznsFcx3kMFcZ03i8nyj.png?f=fotoalbum_large

De 30 seconden fun vanavond.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Linksquest schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:11:
Met de prijs kan ik leven, alleen jammer dat bepaalde dingen achter die €20 meer prijs zit.

Wat ik wel erg jammer vind, en misschien is dit probleem niet voor iedereen, is dat de fysieke versie geen disk heeft. Ik zelf ben bijvoorbeeld nog iemand die wel fan is van een Disc versie, maar op deze manier kun je straks je exemplaar niet door verkopen of uitlenen aan een vriend, erg jammer dit.

Ik wil de game heel graag hebben, maar ik denk dat ik nog even ga wachten en hem niet op release ga pakken. Mijn persoonlijke reden is The Legend of Zelda Ocarina of Time Remake, ja Zelda krijgt bij mij toch echt voorrang.
Helemaal mee eens!!

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.
Vrij nemen op de release day zou ik persoonlijk nooit doen. Minstens 1 dag na de release, of de week er na. Ik heb persoonlijk 23 november 1 week vrij genomen. :P

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Milan1NL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:
[...]

Vrij nemen op de release day zou ik persoonlijk nooit doen. Minstens 1 dag na de release, of de week er na. Ik heb persoonlijk 23 november 1 week vrij genomen. :P
Een week vrij nemen voor een spel zou ik dan weer nooit doen, ik hoef het spel niet elke dag te spelen.
Ik hoef niet in 1 week door de story mode heen te zijn :+
Een dag of een week vrij is wel mid hoor, beter neem je ontslag of zeg je al je opdrachten op.

Dan heb je pas echt tijd.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Hihi, is mijn eerste keer dat ik voor een spel dat ga doen. Wel met een reden erbij, dat ik vrienden heb die geen console hebben enkel een PC of niet eens. Heb ik aangeboden om naar die vrienden te gaan met mijn PS5, en dan samen GTA VI spelen. :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
Een dag of een week vrij is wel mid hoor, beter neem je ontslag of zeg je al je opdrachten op.

Dan heb je pas echt tijd.
Of beroepscrimineel worden. Dan heb je GTA niet meer nodig. Oftewel van je hobby een beroep maken.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Milan1NL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
Hihi, is mijn eerste keer dat ik voor een spel dat ga doen. Wel met een reden erbij, dat ik vrienden heb die geen console hebben enkel een PC of niet eens. Heb ik aangeboden om naar die vrienden te gaan met mijn PS5, en dan samen GTA VI spelen. :)
Ik ken jullie situatie niet, maar is het niet veel makkelijker dat je vrienden bij jou komen? 🤪

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Sommige mensen nemen vrij om naar een voetbalwedstrijd in het buitenland te gaan, anderen nemen vrij om aan de Nijmeegse vierdaagse mee te doen.
Hobby's verschillen gewoon. Ik snap nooit zo goed waarom er zo neerbuigend gedaan moet worden als iemand vrij neemt voor iets waar die persoon plezier aan beleefd.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:26
RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.
Het is nog onbekend. Het kan 0.00 zijn zoals zoveel games, of later als ze een vaste lancering tijd wereldwijd willen doen. Ik zie ze voor deze game best wat anders dan normaal doen overigens, vooral ook om spoilers te voorkomen.

In ieder geval werkt het altijd om de dag erna vrij te nemen, want je kunt de game toch nooit in 1 dag helemaal voltooien.

Martinspire - PC, PS5, XSX


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Pro-prutser schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:
[...]

Ik ken jullie situatie niet, maar is het niet veel makkelijker dat je vrienden bij jou komen? 🤪
Haha, ik vind auto rijden leuk om te doen. Misschien is dat mijn enige reden :D

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Milan1NL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:
[...]

Haha, ik vind auto rijden leuk om te doen. Misschien is dat mijn enige reden :D
😁😎

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
Is er al een nieuwe trailer trouwens
Wimpie79 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:
Is er al een nieuwe trailer trouwens
Die is wel dichterbij dan dat hij gisteren was.

Live, Laugh, Toaster bath.

ArthurMorgan schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:48:
Sommige mensen nemen vrij om naar een voetbalwedstrijd in het buitenland te gaan, anderen nemen vrij om aan de Nijmeegse vierdaagse mee te doen.
Hobby's verschillen gewoon. Ik snap nooit zo goed waarom er zo neerbuigend gedaan moet worden als iemand vrij neemt voor iets waar die persoon plezier aan beleefd.
Mijn hobby is wat vinden van andermans hobby’s 😏 , dus ik vind zowel wat van voetbal volgen als vrijnemen om te gamen.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:
[...]


Mijn hobby is wat vinden van andermans hobby’s 😏 , dus ik vind zowel wat van voetbal volgen als vrijnemen om te gamen.
Jij maakt er een sport van

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Met binnenkort wedstrijden in het buitenland. Kunnen jullie komen kijken.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:38:
[...]


Met binnenkort wedstrijden in het buitenland. Kunnen jullie komen kijken.
Moet ik wel vrijnemen 🤣

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Kan gewoon, daar vinden we niets van!

Is het al 00:01 trouwens :+

Live, Laugh, Toaster bath.

Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:
[...]


Kan gewoon, daar vinden we niets van!

Is het al 00:01 trouwens :+
Haha hier zitten we ook in een party met elkaar te wachten :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:09

Vis

Laten we eerlijk wezen, voor een "Bonny and Clyde" verhaal wil je toch je looks kunnen veranderen naar jou wensen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06HDsw8pkHZEy1J88D6uONnmZeA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3LCSc1JFLr2vgV1dbXz0mCUk.png?f=fotoalbum_large

Kan alleen met Ultimate.

Wie koopt serieus de basis game voor 20 euro minder?

[ Voor 44% gewijzigd door Vis op 24-06-2026 22:56 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||


  • Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:57

Vuvuzela

My spire is forming

Vis schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:56:
Laten we eerlijk wezen, voor een "Bonny and Clyde" verhaal wil je toch je looks kunnen veranderen naar jou wensen?

[Afbeelding]

Kan alleen met Ultimate.

Wie koopt serieus de basis game voor 20 euro minder?
Onzin, tuurlijk kan je je look veranderen. Ik gok dat er veel meer verschillende mod shops, kappers, kledingwinkels etc. zijn. Dat er dan een fractie gelocked is achter ultimate boeit niet.

Als er 50 verschillende kapsels/tshirts/wapens etc. zijn wat maken die 3 ultimate dingen dan uit?

I served in a company of heroes.


  • Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:39

Gregory76

PlayStation enthusiast

In de AUS Store nu te pre orderen. Ultimate Edition $ 159,95. Standard Edition $ 129,95. Dit is AUS Dollar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0wX5MBDwYeCwUQmNvLBq2zg5dk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/soRPBidHALYC6u7I3hsvqs1J.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mm-pxipuVnzIVCnJbLoUjOLFQm0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHB2KxaIUmWeaByuwET03S8d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZN2kV_abH-5_mOE6M2uvHyz-z6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRsrYnYRkRfrPGBeMWrrG6TS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door Gregory76 op 24-06-2026 23:18 ]

PSN: GregNL76 - Consoles: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5 Pro, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PlayStation TV, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Al bekend systeem hard disk space?

Daarnaast het voelt wel dat ik nu een Grote TV moet halen Al die graphics en movie momenten Wil je graag op Groot scherm zien of niet?

Wat zal een passende TV bij deze game zijn.

Dit Kan zomaar eens een once in a lifetime game zijn en de volgende Kan weer jaren duren?

Hoeveel jaar zit er nu exact tussen GTA v op PS3 en GTA 6 op ps5?

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Gregory76 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:12:
In de AUS Store nu te pre orderen. Ultimate Edition $ 159,95. Standard Edition $ 129,95. Dit is AUS Dollar

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie setup 🔥

  • Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:09

Vis

Vuvuzela schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:06:
[...]

Onzin, tuurlijk kan je je look veranderen. Ik gok dat er veel meer verschillende mod shops, kappers, kledingwinkels etc. zijn. Dat er dan een fractie gelocked is achter ultimate boeit niet.

Als er 50 verschillende kapsels/tshirts/wapens etc. zijn wat maken die 3 ultimate dingen dan uit?
Maar je wilt naar die ene kapper, die net dat beetje extra aandacht geeft.

Ga voor de full experience hier, die 20 euro extra is niet belangrijk.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:
Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.
Is dit rage-bait?

Absoluut mijn versie: wat kan mij dat kapsel en autotje boeien?

  • Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:27
Neuh iemand die graag stoer/ popie jopie wilt doen :F

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - Reverto.bot


  • Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:39

Gregory76

PlayStation enthusiast

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INwi6GvaNQzUsc9FFjEdjibb5sA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MgOZbjfK2T7ISzRdl8mESCob.jpg?f=fotoalbum_large

De PS Store heeft het zwaar, geloof ik 😅

PSN: GregNL76 - Consoles: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5 Pro, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PlayStation TV, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
Pre orders zijn live. Wat is die 1 maand gta plus abonnement eigenlijk
Yes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dS0gbPXyAOqmZda0boriBLRKMxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/by2IN59VYJbZKgp5WHhmEZhx.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:27
Hier pre order geplaatst via de website van de PS store en niet via de App want die loopt vast😅

  • Just-Be
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 22:22
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:
Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.
Je kan zo te zien ook straks nog de ultimate upgrade doen

https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP1004-PPSA01547_00-ULTEDTIONUPGRADE

  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
Ben ook overstag gegaan. Ultimate edition gekocht ps5 pro...

  • Just-Be
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 22:22
Wimpie79 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:06:
Pre orders zijn live. Wat is die 1 maand gta plus abonnement eigenlijk
Kort gezegd, als jij elke maand €7,99 overmaakt dan krijg je elke maand 500k in je mazebank account gestort.

En daarnaast nog wat extra's https://www.rockstargames.com/gta-plus/join

  • Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:39

Gregory76

PlayStation enthusiast

Net toch nog via de app gelukt 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QAR-JmoPPL9VFg6j6IdT080Ftg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/83FYjxvdkJ0A7pPMQLxMjoOu.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: GregNL76 - Consoles: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5 Pro, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PlayStation TV, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!


  • kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:19
Online gedaan hier. Sad dat er geen Collectors edition is. :(

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Hoe is de countdown timer bij Quick reply notificatiom ontstaan vind het mooi en mooie overgang
kevinwalter schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:14:
Online gedaan hier. Sad dat er geen Collectors edition is. :(
Dit is inderdaad wel de grootste teleurstelling van vandaag, had zo gehoopt dat die nog wel kwam.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:39
Ik ben wel van de doosjes en zie hem bij Nedgame, alleen kunnen ze nog niet zeggen of ze de Ultimate edition kunnen krijgen:

LET OP: Vooralsnog krijgen wij enkel de normale fysieke ´code in a box´ versie van GTA VI, vragen over eventuele andere edities kunnen wij door drukte helaas niet beantwoorden. Als wij meer weten plaatsen wij deze informatie altijd direct op onze website.

  • Rabbithole
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14:05
D. Ninjai schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:15:
Ik ben wel van de doosjes en zie hem bij Nedgame, alleen kunnen ze nog niet zeggen of ze de Ultimate edition kunnen krijgen:

LET OP: Vooralsnog krijgen wij enkel de normale fysieke ´code in a box´ versie van GTA VI, vragen over eventuele andere edities kunnen wij door drukte helaas niet beantwoorden. Als wij meer weten plaatsen wij deze informatie altijd direct op onze website.
Er komt geen Ultimate Edition in fysieke vorm, de bedoeling is dat je in de digitale store een upgrade koopt. Staat vermeld op een van de officiële Rockstar Q&A pagina’s.
A physical version of the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition is not available, but physical Standard Edition owners can purchase the Ultimate Edition Upgrade from PlayStation or Xbox Stores after their Standard Edition code has been used.
https://support.rockstarg...orm-editions-and-versions

  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSzAbzzWfbZkmXmyw2HEYRgZH68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EL1RsfDIX4535HdXNbO4ZzkL.jpg?f=fotoalbum_large Nou ik ook maar dan.. 😋

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

spijkerhoofd schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:50:
[...]

Eerlijk gezegd sta ik er ook zo in, alle Rockstar games heb ik meerdere keren met heel veel plezier gespeeld en daarom ben ik bereid om dat extra geld te betalen. Rockstar is de enige gamemaker waarbij ik dat bereid ben omdat zij nooit teleurgesteld hebben qua kwaliteit van de game...
Nou GTA V op de PS3 was wat betreft performance toch een behoorlijke tegenvaller voor mij (dips naar 20 fps). Eerst maar eens zien wat ze op deze generatie voor elkaar krijgen. Er is best wel een hoop intern gezeur geweest dus wie weet heeft dat zijn uitwerking in het eindproduct (al hoop ik dat natuurlijk niet).

De kans op een 60 fps Xbox versie lijkt mij klein, maar als het ze lukt ga ik gewoon weer double dippen. Voorlopig ga ik er vanuit dat ik deze game pas over 1-2 jaar speel met de PC release.

  • Jemi
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06:02
Heb hem ook gepre-ordered. Nu nog een PS5 Pro bestellen. Zag dat die momenteel 850 was bij een bekende webshop. Beetje goede prijs, of wachten?


Ben PC gamer, maar hier maak ik graag een uitzondering voor.
https://store.playstation...01547_00-GTAVIULTIMATE001
In de PS Shop:
GTA+-abonn. 1 mnd. met pre-order. Autom. verlenging. Zie Game-info en juridische info*.
Pre-order Grand Theft Auto VI en ontvang één maand GTA+ op PlayStation 5 zonder extra kosten. Het abonnement loopt door tot het wordt geannuleerd.

Deze aanbieding loopt t/m 19 november 2026.

Je ontvangt een bevestigingsmail met instructies voor het inwisselen. Je GTA+-abonnement is niet overdraagbaar en kan alleen worden ingewisseld op het account waarop de pre-order is geplaatst.
Ik hou dat GTA+ voorlopig, maar als je dat niet wilt verlengen even goed opletten dat je dat dus gelijk stop zet voor na die maand.

[ Voor 37% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-06-2026 05:04 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:34
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:
Een dag of een week vrij is wel mid hoor, beter neem je ontslag of zeg je al je opdrachten op.

Dan heb je pas echt tijd.
Of een week thuiswerk plannen. Als de baas doet alsof ie veel betaald, doen wij alsof we hard werken >:)

  • visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:12
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:
Standard edition is wel echt voor Brokies hoor. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand die het GTA nieuws volgt en dan in dit topic zit zo ver voor launch denkt “Die standaard edition. Dat is echt mijn versie”.
Heb ook getwijfeld over de standaard versie maar net als wat vele zeggen, wat is nou 20 euro extra

hier ook de volledige versie

  • Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:55

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

g1n0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:57:
[...]

Is dit rage-bait?

Absoluut mijn versie: wat kan mij dat kapsel en autotje boeien?
Heb me er nog niet in verdiept maar ben normaal echt van de luxere edities maar als dit de enige verschillen zijn dan ben ik een skere-brokie-pauper dit x en ga ik voor de el cheapo versie!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464


  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:43

lord_fh

Hi

Ook hier de pre order geplaatst voor de ultimate, kom maar door met een gameplay trailer 🤣

PS5 Pro


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
ROFLOL. Je dacht dat je mis zou grijpen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:08
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?
He-le-maal niks.

/edit: Ohjawel. Woeptiedoe:

Als je de game voor 20 november koopt, krijg je:

-Het Vintage Vice City-pack
-Eén maand GTA+

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 25-06-2026 07:32 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:08
Dan wacht ik nog voorlopig. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ik GTA VI niet aanschaf maar wel benieuwd naar gameplay. Waren er niet veel wisselingen in het creatieve team van Rockstar en dat een paar zwaargewichten niet meer actief zijn bij de creatie van dit spel? De fotos van gisteren zien er geweldig uit maar al deze customizable opties zijn niet mijn ding, meer iets voor Gen-Z.😉 Hoop dat er heel veel aandacht is gestoken (zoals vanouds) in de wereld zelf, de stad, het autorijden en schieten. Hopelijk is de replay waarde van de single player ook versterkt want dat is enige nadeel van GTA V.

  • koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:44
EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?
Steun en vertrouwen tonen aan een ontwikkelaar en haar medewerkers die mij al tientallen jaren voorziet van uren en uren gameplezier.

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
koentjek schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:
[...]

Steun en vertrouwen tonen aan een ontwikkelaar en haar medewerkers die mij al tientallen jaren voorziet van uren en uren gameplezier.
Dat heeft Rockstar ook echt nodig ja. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nutterd schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:10:
[...]

Heb me er nog niet in verdiept maar ben normaal echt van de luxere edities maar als dit de enige verschillen zijn dan ben ik een skere-brokie-pauper dit x en ga ik voor de el cheapo versie!
De Ultimate Edition bevat veel meer, o.a. een extra garage waar je auto's en wapens kunt wisselen en een extra zijmissie (barnfinds) als ik het goed heb.

Dat kapseltje en wat kleren is alleen een pre-order dingetje, die krijg je sowieso als je voor 20 nov koopt en zit ook bij de el cheapo versie.

  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:
Wat is het voordeel om het spel nu al digitaal aan te schaffen ipv rondom de release?
Voor ons als gamer niks. Je kan net zo goed wachten tot bekend is wanneer de pre-load begint en de game op die datum kopen. Je stalt nu je geld bij Rockstar. Ik houd het geld nog op m'n spaarrekening tot de pre-load datum.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x


  • spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:37
EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:
Dan wacht ik nog voorlopig. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ik GTA VI niet aanschaf maar wel benieuwd naar gameplay. Waren er niet veel wisselingen in het creatieve team van Rockstar en dat een paar zwaargewichten niet meer actief zijn bij de creatie van dit spel? De fotos van gisteren zien er geweldig uit maar al deze customizable opties zijn niet mijn ding, meer iets voor Gen-Z.😉 Hoop dat er heel veel aandacht is gestoken (zoals vanouds) in de wereld zelf, de stad, het autorijden en schieten. Hopelijk is de replay waarde van de single player ook versterkt want dat is enige nadeel van GTA V.
Dan Houser is weggegaan voor GTA VI, hij was de grote scenario en scriptschrijver. Ik meende ergens gelezen te hebben dat zijn gemis de reden was dat er zo'n grote tijd zat tussen GTA V en GTA VI, ze moesten 2 a 3x overnieuw beginnen.

  • spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:37
Rivanov schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:39:
[...]

Dat heeft Rockstar ook echt nodig ja. :+
Gezien hun trackrecord van awesome games wil ik voor hun preorderen om inderdaad te laten zien dat er vertrouwen is. Als deze game slecht is, dan is het voor het gros de laatste keer. Voor mij een reden om niet te preorderen is dat er zoveel middelmaat zit qua games dat ik liever de reviews afwacht of ik de game meteen ga kopen of als er een sterke afprijzing op zit. Als consument kun je een matige game laten floppen, je kan zo aangeven dat een gamen bijv. niet 70 of 80 euro waard is.

  • XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:43
Ik wou eerst een ps5 en gta 6 gaan kopen om toch te kunnen spelen op release maar door de keuze geen fysieke kopies te verkopen ga ik maar wachten op de pc release.
Resell waarde is compleet weg door deze keuze... :'(

  • kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:55

kaanmijo

Picobello B.V.

Ben benieuwd hoe groot die zak geld is die ze hebben betaald om de officiële PS App om te toveren in GTA huisstijl :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jubncBrARJ8tyWN_wCwyprfEpME=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/27B8XSzQVWxW5DgGVfFOgwjm.jpg?f=user_large

  • batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:57
Misschien dat ik het niet snap, maar wat is het doel van pre-orderen? Vroeger snapte ik dat wel toen er nog fysieke games waren en je zeker wou zijn dat je op launchday kon spelen, maar een digitale game pre-orderen? Het is niet of de server zonder games komt te zitten :)

Okay prima, je denkt Rockstar heeft al meerdere keren bewezen dat ze goede games uit kunnen brengen dus ik preorder wel, vinden jullie dan helemaal niks van het wegstoppen van content achter een paywall? GTA Online daargelaten, want dat gaat echt extreem naar worden?

Het is een beetje alsof je Rockstar beloont voor slecht gedrag...

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
EvertonPride schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:
De fotos van gisteren zien er geweldig uit maar al deze customizable opties zijn niet mijn ding, meer iets voor Gen-Z.😉
Dat is niks nieuws, en is helemaal niet voor Gen-Z.
Ben je gta san adreas al vergeten, daar kon je ook hele auto tunen, veel kleding kopen, kapsels etc.
Gta4 weet ik niet meer, maar gta5 had ook gewoon kledingwinkels en kappers, en ook garages om je auto's aan te passen.

Dus dat is allemaal niks nieuws :+

  • huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als je niet kunt pre-orderen dan zullen honderd miljoen mensen op 19 november de game nog moeten downloaden. Nu kun je een week van te voren al beginnen met installeren en spelen op dag 1.

En het is ook een signaal natuurlijk, hoe de game ontvangen zal worden.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
batumulia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:14:
Misschien dat ik het niet snap, maar wat is het doel van pre-orderen?
Nou gewoon ik wil het spel heel graag hebben, dus ik koop het spel gewoon nu al.
Ik heb nu het geld, misschien over een paar maanden niet. dus waarom het geld nu apart zetten om het dan te kopen.
Dan kan ik het net zo goed nu kopen.

verder tja die wat extra dingen voor een speciale editie, dat doet elke uitgever.
Niemand verplicht je om dat extra kapseltje te kopen, of een extra auto te moeten rijden.
Dat er nu ook bijv 2 extra missies in zitten, ja dat maakt het verleidelijker. De vraag gaat alleen zijn hoe groot / uitgebreid zullen die missies uiteindelijk zijn.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
huiz schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:18:
Als je niet kunt pre-orderen dan zullen honderd miljoen mensen op 19 november de game nog moeten downloaden. Nu kun je een week van te voren al beginnen met installeren en spelen op dag 1.

En het is ook een signaal natuurlijk, hoe de game ontvangen zal worden.
Dat is het ook een beetje inderdaad, kijken hoe het spel ontvangen wordt.
Dan kunnen ze kijken, moet de marketing afdeling of ander team nog iets doen misschien.

  • Chaseream
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:59
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement? :o

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1fhn9gHf/afbeelding.png

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik zie dat dit topic ook al verzeild is geraakt in het nut / de onzin van een pre-order plaatsen... Gezellig! Anyway, het is een tijd geleden dat ik zo heb zitten wachten op een game - dan is pre-orderen onderdeel van de pre-lol :D

per aspera ad astra

Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:
[...]


Dat er nu ook bijv 2 extra missies in zitten, ja dat maakt het verleidelijker. De vraag gaat alleen zijn hoe groot / uitgebreid zullen die missies uiteindelijk zijn.
RDR2 had ook een extra missie voor de special en ultimate. Dat was een bankroof van ik geloof 10 of 15 minuten.

Vooraf ook veel gedoe over gelezen. Uiteindelijk storm in een glas water.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Chaseream schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:30:
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement? :o

[Afbeelding]
Nee je moet het zelf activeren.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:39
Ik heb ook het idee (zeker weten doe ik het niet) dat de hairstyle shop en garage, specifieke locaties zijn die alleen voor Ultimate edition kopers open zijn. En dat door de rest van de stad genoeg andere shops en garages zijn, waar je hetzelfde kan doen.

  • batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:57
Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:
[...]

Nou gewoon ik wil het spel heel graag hebben, dus ik koop het spel gewoon nu al.
Ik heb nu het geld, misschien over een paar maanden niet. dus waarom het geld nu apart zetten om het dan te kopen.
Dan kan ik het net zo goed nu kopen.

verder tja die wat extra dingen voor een speciale editie, dat doet elke uitgever.
Niemand verplicht je om dat extra kapseltje te kopen, of een extra auto te moeten rijden.
Dat er nu ook bijv 2 extra missies in zitten, ja dat maakt het verleidelijker. De vraag gaat alleen zijn hoe groot / uitgebreid zullen die missies uiteindelijk zijn.
Daar is natuurlijk ook wat over te zeggen, als je nu het geld hebt voor een game, maar over een paar maanden niet (en ja, het is aardig wat geld) dan zijn misschien je prioriteiten niet helemaal op orde.

Dat iedere uitgever dit doet maakt het niet opeens 'okay'? Misschien dat ik het als PC gamer wat makkelijk los kan laten, iedereen die op PC speelt moest toch altijd veel langer wachten dan console gamers, en gaf me dan ook meer tijd om het te laten marineren en te overwegen of ik zo'n game wel wil halen op day-1 of niet.

Tijd moet natuurlijk laten zien hoe zich dit gaat uitten in-game, maar vind het wel enorm jammer dat Rockstar/Take-Two zo'n richting op gaat en uiteindelijk wordt wat ze persifleren in-game.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
batumulia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:34:
[...]

Daar is natuurlijk ook wat over te zeggen, als je nu het geld hebt voor een game, maar over een paar maanden niet (en ja, het is aardig wat geld) dan zijn misschien je prioriteiten niet helemaal op orde.

Dat iedere uitgever dit doet maakt het niet opeens 'okay'? Misschien dat ik het als PC gamer wat makkelijk los kan laten, iedereen die op PC speelt moest toch altijd veel langer wachten dan console gamers, en gaf me dan ook meer tijd om het te laten marineren en te overwegen of ik zo'n game wel wil halen op day-1 of niet.

Tijd moet natuurlijk laten zien hoe zich dit gaat uitten in-game, maar vind het wel enorm jammer dat Rockstar/Take-Two zo'n richting op gaat en uiteindelijk wordt wat ze persifleren in-game.
Nou ja waarschijnlijk heb ik het geld dan ook wel, dus zou het ook ergens begin November kunnen kopen.
Maar goed waarom niet gelijk, als ik nu ook al het geld heb (En ook prima dan zou kunnen missen). kan ik het net zo goed nu ook al kopen.

Ik denk dat er ook genoeg pc gamers preorderen, zodra de mogelijkheid er gaat zijn.
Dus dat je als pc gamer langer moet wachten, laat je niet anders denken heb ik het idee.

  • Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:17
batumulia schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:34:
[...]
maar vind het wel enorm jammer dat Rockstar/Take-Two zo'n richting op gaat en uiteindelijk wordt wat ze persifleren in-game.
Dit precies inderdaad. Ik wacht ook wel gewoon tot de volledige game 50/60 euro is. Dat heb ik er voor over, meer niet.

  • YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chaseream schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:30:
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement? :o

[Afbeelding]
eigen keus qua preorder? je kan ook de 79,99 optie nemen.

Dus nee, niet elke pre-order heeft dat :+

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 25-06-2026 08:42 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN


  • Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:31
Aangezien Rockstar heel duidelijk maakt dat GTA6 een singleplayer game is, ga ik er vanuit dat er straks voor de multiplayer ook nog eens goed betaalt moet gaan worden.

Met deze prijs stelling zou het me niet verbazen dat ze er ook nog een 60 euro of meer voor gaan vragen. Mensen wel een beejte blijven kaalplukken.

  • Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Ultimate besteld, nu wachten op de Piggyback guide (ja ik snap dat die zeker niet voor release komt).

The best is yet to come


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Albinoraptor schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:47:
Aangezien Rockstar heel duidelijk maakt dat GTA6 een singleplayer game is, ga ik er vanuit dat er straks voor de multiplayer ook nog eens goed betaalt moet gaan worden.

Met deze prijs stelling zou het me niet verbazen dat ze er ook nog een 60 euro of meer voor gaan vragen. Mensen wel een beejte blijven kaalplukken.
Oh daar zit ik niet mee, ik heb gta5 ook maar 1 keer online opgestart. En misschien max een half uur gespeeld :).
Voor de gene die wel online willen spelen, zal dat misschien een beetje zuur zijn uiteraard.

Zo de Ultimate editie gekocht :)

  • Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:40
Voor de mensen die het fysieke doosje pre orderen: het ziet er naar uit dat je de upgrade naar de deluxe editie pas kan kopen, op playstation in ieder geval, nadat je de standaard editie hebt geclaimed. Dus dat zal dan pas in november zijn.

  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:16:
[...]

Dat is niks nieuws, en is helemaal niet voor Gen-Z.
Ben je gta san adreas al vergeten, daar kon je ook hele auto tunen, veel kleding kopen, kapsels etc.
Gta4 weet ik niet meer, maar gta5 had ook gewoon kledingwinkels en kappers, en ook garages om je auto's aan te passen.

Dus dat is allemaal niks nieuws :+
Klopt maar ook in GTA SA bijvoorbeeld kon mij die kapper en gym shit echt totaaaaaal niet boeien ;)

ook in RDR2 trouwens, even grappig om een hoed te kiezen maar daarna is het klaar. Vind dat weinig meerwaarde hebben eerlijk gezegd. Ik speel voor de verhaallijn, de missies en de objectives.

60 unique stunts uitvoeren of 100 hidden packages zoeken zijn meer voor mij. Mijn doel is altijd geweest 100%. Platinum trophy :+

[ Voor 23% gewijzigd door Shadow_Agent op 25-06-2026 09:02 ]

Do { Ping } while ( LOL )


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Albinoraptor schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:47:
Aangezien Rockstar heel duidelijk maakt dat GTA6 een singleplayer game is, ga ik er vanuit dat er straks voor de multiplayer ook nog eens goed betaalt moet gaan worden.

Met deze prijs stelling zou het me niet verbazen dat ze er ook nog een 60 euro of meer voor gaan vragen. Mensen wel een beejte blijven kaalplukken.
WTF zou dat echt zo zijn? Heb je daarvoor dan straks GTA+ nodig misschien? Dat zou echt fucked up zijn :( Betalen betalen betalen!

Do { Ping } while ( LOL )


  • Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:52
Ik zat oprecht even te twijfelen om toch maar bij een retailer aan te schaffen, omdat er iets van een doosje bij komt. Maar dat is natuurlijk onzin. FOMO voelt ook nog niet zo sterk om meteen te bestellen.

Denk dat ik eerst nog wat punten spaar bij Xbox voor een paar cadeau kaarten. Of eerst de reguliere versie aanschaffen, daar punten mee verdienen, omzetten naar cadeau kaart en upgraden naar Ultimate. Ik heb geen hekel aan mijn geld.
g1n0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:57:
[...]

Is dit rage-bait?

Absoluut mijn versie: wat kan mij dat kapsel en autotje boeien?
Wacht maar tot je langs de ramen van dat mooie vice city rijd, Kijk je naar de weerspiegeling en zit je daar met je standaard Edition haar.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:52
Mania-92 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:
[...]

Dit precies inderdaad. Ik wacht ook wel gewoon tot de volledige game 50/60 euro is. Dat heb ik er voor over, meer niet.
Kan je lang wachten ben ik bang.
visblegamer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:01:
[...]

Heb ook getwijfeld over de standaard versie maar net als wat vele zeggen, wat is nou 20 euro extra

hier ook de volledige versie
En terecht! Je verdient het.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Shadow_Agent schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:57:
[...]


Klopt maar ook in GTA SA bijvoorbeeld kon mij die kapper en gym shit echt totaaaaaal niet boeien ;)

ook in RDR2 trouwens, even grappig om een hoed te kiezen maar daarna is het klaar. Vind dat weinig meerwaarde hebben eerlijk gezegd. Ik speel voor de verhaallijn, de missies en de objectives.

60 unique stunts uitvoeren of 100 hidden packages zoeken zijn meer voor mij. Mijn doel is altijd geweest 100%. Platinum trophy :+
Klopt mij boeit een ander kapsel, of al die shirts etc ook niet veel.
Dit jaar RDR1 op de ps5 nog eens gespeeld(Toen de upgrade kwam), ik heb niet eens omgekeken na andere kleding of kapsels etc.
Ik speelde gewoon het hele spel met de standaard outfit volgens mij :+.

Gta5 het zelfde heb even gekeken, maar liep uiteindelijk gewoon met de default.
Misschien alleen Michael eens een ander outfit, maar dat was dan 1 van de outfits die je al opgepikt had in de story.

Gta SA heb ik wel even lopen kijken, maar was ik ook uiteindelijk wel snel klaar.
Korte shirt en broek gevonden dacht ja, bling bling gouden ketting en horloge. en vond het wel prima haha (Gym boeide mij daar ook niet).

  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:00
Shadow_Agent schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 09:04:
[...]


WTF zou dat echt zo zijn? Heb je daarvoor dan straks GTA+ nodig misschien? Dat zou echt fucked up zijn :( Betalen betalen betalen!
GTA Online moet je voor betalen ja: https://store.playstation...01721_00-GTAOSTANDALONE01
Bij GTAV zat het erbij inbegrepen, maar bij GTAVI voorlopig niet. Is dus nog onduidelijk of je straks nog extra moet betalen. Maar als de ultimate editions hard gaan in de pre-orders mag je voor online ongetwijfeld ook nog weer €20 extra aftikken.

GTA+ is niet verplicht. Een PS+ abonnement dan weer wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Raem op 25-06-2026 09:23 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Chaseream schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:30:
Zie ik dit verkeerd of is elke pre-order automatisch ingeschreven voor de gta plus abonnement? :o

[Afbeelding]
Bij PS staat dit in de bevestigingsmail:
Aanbieding voor een GTA+-abonnement van 1 maand


Je pre-order van Grand Theft Auto VI bevat een abonnement van 1 maand op GTA+, dat vanaf nu kan worden ingewisseld tot 31/03/2027.

Volg de onderstaande instructies om je abonnement op te claimen en ga akkoord met de algemene voorwaarden van het abonnement tijdens het afrekenen. Wanneer je promotieperiode eindigt, wordt je abonnement voortgezet en wordt je maandelijks in rekening gebracht tegen de dan geldende prijs, tenzij je dit annuleert.

[ Voor 22% gewijzigd door TwArbo op 25-06-2026 09:16 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Let op:
Niet discussieren over de waarde van games. Of overgewicht de waarde van de Uktimate edition. Zie de startkosten voor de verschillende.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld


Countdown Timer