• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

RednasXCIII schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:33:
[...]

Hier staat ook ondubbelzinnig dat er zeker weten geen disc in de fysieke editie zit:

Grand Theft Auto VI is available in both digital and physical versions. The physical version of Grand Theft Auto VI, containing a download code inside the box, will be available starting November 12 to support pre-loading. A disc will not be included in the box.
RIP Fysiek :'(

39


  • Angelo da Vinci
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 09:33
Misschien is het spel gewoon zo reusachtig. 300 gb plus ofzo, daarom geen disc lol.

  • Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:52

Mimiix

Professioneel Prutser

Angelo da Vinci schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:
Misschien is het spel gewoon zo reusachtig. 300 gb plus ofzo, daarom geen disc lol.
Al hadden ze de licentie alleen al op de disk gezet...

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Angelo da Vinci schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:25:
Hopelijk is het ultimate doosje wat speciaal dan, dat er toch iets van verschil is tegenover digitaal kopen lol.

Anyway, ik zit morgenochtend klaar, ultimate preorderen op Bol.
Er komt geen fysieke uitgave van de Ultimated Edition.
A physical version of the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition is not available, but physical Standard Edition owners can purchase the Ultimate Edition Upgrade from PlayStation or Xbox Stores after their Standard Edition code has been used.
https://support.rockstarg...orm-editions-and-versions

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:19

lord_fh

Hi

Ah oke dat maakt het wat duidelijker . Hebben ze dat net geupdate ofzo ?

PS5 Pro


  • Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ultimate edition take my money....heb er echt zin in....

Zal hem wel digitaal preorderen aangezien er geen disc is.

https://www.rockstargames.com/VI

[ Voor 79% gewijzigd door Wii4all op 24-06-2026 14:40 ]

Burp


  • Angelo da Vinci
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 09:33
Dus ja wordt digitaal dan, is wel een voordeel, geen tekorten.

Denk dat dit de reden is, de grote hype en fysieke versies vragen enorme productie.

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Denk dat dit de eerste game is die ik via de PS store ga kopen - ook maar gelijk de Ultimate edition dan. Zit al zo lang op deze game te wachten nadat ik GTA 5 op de PS3, PS4 en PS5 gespeeld heb :+

per aspera ad astra


  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:19

lord_fh

Hi

LAD93 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:42:
Denk dat dit de eerste game is die ik via de PS store ga kopen - ook maar gelijk de Ultimate edition dan. Zit al zo lang op deze game te wachten nadat ik GTA 5 op de PS3, PS4 en PS5 gespeeld heb :+
Dat zelfde heb k met ultimate kopen, ik heb gta V denk ik 3x gekocht idd voor de generaties dusss het wachten mag beloond worden

PS5 Pro


  • Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GTA V heeft ongekend veel geld opgeleverd, ben enorm benieuwd naar de giga aantallen aan preorders voor VI :D

39


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wel slim van ze om geen disc uit te brengen. Verliezen ze dus geen geld op doorverkoop van games.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:10
LAD93 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:42:
Denk dat dit de eerste game is die ik via de PS store ga kopen - ook maar gelijk de Ultimate edition dan. Zit al zo lang op deze game te wachten nadat ik GTA 5 op de PS3, PS4 en PS5 gespeeld heb :+
PS3, 4, 5, Xbox, en PC. En de PC versie speel ik zelfs nu nog wel eens (FiveM).

Zucht...


  • kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52

kaanmijo

Picobello B.V.

Het zou me niks verbazen als er op 20 november opeens doosjes met discs erin in de winkel liggen. Op deze manier is er vrijwel geen kans op leaks voor de release, want die download ontgrendeld toch pas wanneer Rockstar het wil.

  • Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ik begreep juist dat de discs later komen maar niet bij de launch. Vind dat wel goed, elke keer zijn er wel weer mensen met gejatte discs die al dagen voor de release los kunnen gaan.

I served in a company of heroes.


  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:47:
Vraag me af of die 'Fysieke' versie ook nog een echte map heeft zoals vorige GTA's en RDR, je bekijkt die map maar 1x, maar het zou voor mij wel een reden zijn om de fysieke versie te halen.

Verder gek dat er (nog) geen collectors edition is aangekondigd?
Zeker jammer, heb em ook voor IV en V. Nu voor VI niet vind ik jammer.

Denk dat ik zelf maar een mooie land kaart ga uitprinten of zo :)

  • Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:09
kaanmijo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:50:
Het zou me niks verbazen als er op 20 november opeens doosjes met discs erin in de winkel liggen.
Maar voorraad moet eerder geleverd worden dan 20 november, en dat is nou exact het punt, daar kunnen dingen lekken.

T.Net Creality 3D Printer Discord


  • Angelo da Vinci
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 09:33
Collectors edition heeft geen nut, zou opgekocht worden door scalpers

  • charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-06 15:32

charlie7

pr0

Onlangs alvast een PS5 Disc gekocht voor GTA VI. Ik ben ook bang dat alle 2e hands/nieuw voor top prijzen zullen gaan. Nu nog mooi voor EUR 350,- een versie met 2 controllers kunnen bemachtigen.

Ik heb er zin in!

MacMini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 PM / AWU 3 / Model 3 Highland


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Do { Ping } while ( LOL )


  • Angelo da Vinci
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 09:33
Benieuwd naar verschil tussen ps5 en ps5 pro. Of het verschil groot zal zijn.

  • DNLK
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:37
Waar is de tijd gebleven, dat je een fysieke game extra online deed pre-orderen, in de hoop dat je hem een dag eerder kreeg.

Als je de game online koopt in PS store, kan je hem dan ook al pre-loaden of is dat alleen als je de code hebt?

  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:19

lord_fh

Hi

DNLK schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:11:
Waar is de tijd gebleven, dat je een fysieke game extra online deed pre-orderen, in de hoop dat je hem een dag eerder kreeg.

Als je de game online koopt in PS store, kan je hem dan ook al pre-loaden of is dat alleen als je de code hebt?
Uiteraard ook als je in de store koopt

PS5 Pro


  • spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:48
Ik ben benieuwd waar we straks satire op zien. Bij GTA V was Epsilon een verwijzing naar Scientology church en PissWasser naar Bud Light of Lifeinfaders naar oa Feestboek.

  • Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 16:09
Die 20 euro extra voor wat cosmetics... Zijn er echt mensen die dat kopen? Je digitale poppetje heeft dan wat extra kleren en een kapsel, dat doet mij meer denken aan een soort babyborn/barbie praktijken en ik zou dat niet koppelen aan de gemiddelde gamer :P

  • RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
charlie7 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:01:
Onlangs alvast een PS5 Disc gekocht voor GTA VI. Ik ben ook bang dat alle 2e hands/nieuw voor top prijzen zullen gaan. Nu nog mooi voor EUR 350,- een versie met 2 controllers kunnen bemachtigen.

Ik heb er zin in!
Ik heb laatst een PS5 pro gekocht en heb mn reguliere PS5 nu ook over en twijfel ook al een tijdje of ik hem nu moet verkopen of inderdaad even moet wachten.

GTA VI zal de vraag laten stijgen, hardware crisis zal niet het aanbod laten stijgen. Als de nieuwe op zijn zal er een run komen op de tweedehandse en zullen die meer waard worden.

nieuws: Sony stelt verkoopplannen PlayStation 5 bij door tekort aan geheugenchips

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:28:
Die 20 euro extra voor wat cosmetics... Zijn er echt mensen die dat kopen? Je digitale poppetje heeft dan wat extra kleren en een kapsel, dat doet mij meer denken aan een soort babyborn/barbie praktijken en ik zou dat niet koppelen aan de gemiddelde gamer :P
En extra missies, en extra auto's, extra speed boot, extra wapens ofzo gear pack.
Dus wel iets meer dan alleen een extra shirtje, en ja hoor daar koop ik zeker een duurdere editie voor :).

  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:28:
Die 20 euro extra voor wat cosmetics... Zijn er echt mensen die dat kopen? Je digitale poppetje heeft dan wat extra kleren en een kapsel, dat doet mij meer denken aan een soort babyborn/barbie praktijken en ik zou dat niet koppelen aan de gemiddelde gamer :P
Ben jij nieuw of zo?

Dit gebeurt al sinds Oblivion Horse Armor introduceerde 20 jaar geleden.
Ja, er zijn echt mensen die dit kopen. Zelfs de gemiddelde gamer koopt dit.
Zo heb de edities nu ook in de TS weten te krijgen :)

Vannacht maar gelijk een pre-order plaatsen van de duurste editie!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:09
G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:31:
Zo heb de edities nu ook in de TS weten te krijgen :)

Vannacht maar gelijk een pre-order plaatsen van de duurste editie!
Die editie is toch alleen digitaal te krijgen? Lijkt mij dat die dan niet uitverkocht raakt.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
DickvanMaurik schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:33:
[...]

Die editie is toch alleen digitaal te krijgen? Lijkt mij dat die dan niet uitverkocht raakt.
Nee idd ik kan dat ook wel morgen om half 8 doen, of na dat mijn salaris + vakantiegeld bijv is gestort ergens in de loop van de dag.

  • wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-06 15:49
Ik wou gewoon een jaartje wachten tot dat GTA 6 op de PC uitkomt, maar met deze hype ben ik goed in staat om de PS5 te kopen. Ik ben niet de enige toch? |:(
kaanmijo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:50:
Het zou me niks verbazen als er op 20 november opeens doosjes met discs erin in de winkel liggen. Op deze manier is er vrijwel geen kans op leaks voor de release, want die download ontgrendeld toch pas wanneer Rockstar het wil.
Dat gaat echt niet gebeuren. Game op disc uitbrengen brengt ze helemaal niets, kost alleen maar extra centen.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wErudite schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:
Ik wou gewoon een jaartje wachten tot dat GTA 6 op de PC uitkomt, maar met deze hype ben ik goed in staat om de PS5 te kopen. Ik ben niet de enige toch? |:(
Nee met zo'n grote release zou ik ook een console speciaal daarvoor kopen. Dus ik snap dat heel goed :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

Gunner schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 14:46:
Wel slim van ze om geen disc uit te brengen. Verliezen ze dus geen geld op doorverkoop van games.
Dit is de echte reden natuurlijk, heeft niets met pre-load en/of grote van de game te maken.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
wErudite schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:
Ik wou gewoon een jaartje wachten tot dat GTA 6 op de PC uitkomt, maar met deze hype ben ik goed in staat om de PS5 te kopen. Ik ben niet de enige toch? |:(
Wel de Pro kopen he!

  • DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:09
Carlos0_0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:
[...]

Nee idd ik kan dat ook wel morgen om half 8 doen, of na dat mijn salaris + vakantiegeld bijv is gestort ergens in de loop van de dag.
Yup, ik ga vanavond wel kijken in de shops, hopelijk is er nog een verrassing ergens. Maar als dat niet zo is en de ultimate is alleen digital te krijgen, dan heeft een preorder weinig zin behalve voor de preorder bonus.
DickvanMaurik schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:33:
[...]

Die editie is toch alleen digitaal te krijgen? Lijkt mij dat die dan niet uitverkocht raakt.
Haha tuurlijk niet, is gewoon dezelfde download als allemaal met wat extra bytes.
Kopen op moment dat de pre-load er is, is vroeg zat.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-06 15:49
Veel meerwaarde ja?

  • Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:28:
Die 20 euro extra voor wat cosmetics... Zijn er echt mensen die dat kopen? Je digitale poppetje heeft dan wat extra kleren en een kapsel, dat doet mij meer denken aan een soort babyborn/barbie praktijken en ik zou dat niet koppelen aan de gemiddelde gamer :P
Ja zeker!!!! Ik kijk altijd bij games wat er bij zit en overweeg dan of ik het waard vind. Bij bv Crimson desert dit ook gedaan en dat armor wat erbij zat erg lang gedragen. In dit geval lijkt het me dit het meer dan waard. Maar dat is en blijft persoonlijk. Ow en voor Black Flag heb ik ook de de Luxe versie gekocht. En ja, is allemaal cosmetisch. maar ik vind het dat extra geld waard. 8-) Het hoeft uiteraard zeker niet. :)

  • RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:31:
Zo heb de edities nu ook in de TS weten te krijgen :)

Vannacht maar gelijk een pre-order plaatsen van de duurste editie!
Ik vind jouw enthousiasme altijd wel mooi :D

Goede kans dat ik nu mee ga doen. Ik geloof echt niet dat ik GTA VI niet op release zelf wil spelen, ongeacht wat reviews zeggen.

  • Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 16:09
Schway schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:30:
[...]

Ben jij nieuw of zo?

Dit gebeurt al sinds Oblivion Horse Armor introduceerde 20 jaar geleden.
Ja, er zijn echt mensen die dit kopen. Zelfs de gemiddelde gamer koopt dit.
Was ik maar nieuw, dan was ik misschien minder verbaasd dat mensen geld uitgeven aan digital cosmetics. Zolang mensen die extra geld uitgeven aan een paar missies en een autootje maar gelukkig zijn <3

  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:36:
Dit is de echte reden natuurlijk, heeft niets met pre-load en/of grote van de game te maken.
Dat speelt zeker een rol, evenals dat fysieke games gewoonweg veel meer geld kosten om te maken, verschepen, distribueren enzovoort. Helaas een wat arrogante houding, die Rockstar zich helaas kan permitteren imo. Irritant.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit


  • Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Sinds PSSR2 zeker wel verwacht ik. :)
CLB schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:
[...]

Dat speelt zeker een rol, evenals dat fysieke games gewoonweg veel meer geld kosten om te maken, verschepen, distribueren enzovoort. Helaas een wat arrogante houding, die Rockstar zich helaas kan permitteren imo. Irritant.
Fysieke games zijn aan het sterven, wij vinden het jammer vanwege de nostalgie, nieuwe generaties interesseert het niets meer.

Dit is daar gewoon weer een aanwijzing voor.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:
[...]

Was ik maar nieuw, dan was ik misschien minder verbaasd dat mensen geld uitgeven aan digital cosmetics. Zolang mensen die extra geld uitgeven aan een paar missies en een autootje maar gelukkig zijn <3
Gelukkiger wordt je er zeker niet van.. ;) Maar je spelbeleving wordt er wel door verhoogd. :) althans, dat geldt voor mij dan. :)

  • Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 16:09
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:40:
[...]


Fysieke games zijn aan het sterven, wij vinden het jammer vanwege de nostalgie, nieuwe generaties interesseert het niets meer.

Dit is daar gewoon weer een aanwijzing voor.
Je koopt een licentie van een game die hopelijk nooit offline gaat. Dat vind ik een zorgelijk ontwikkeling. Ik heb een mooi kastje met alle PS1-PS5 games staan en ik hoop er ook PS6 games aan toe te voegen, maar puur vanuit een consumer minded pov vind ik het enorm slecht dat alles digital only wordt. Je krijgt toegang tot een game, maar je zult het spel nooit hebben in eigen bezit.

  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:40:
Fysieke games zijn aan het sterven, wij vinden het jammer vanwege de nostalgie,
nieuwe generaties interesseert het niets meer. Dit is daar gewoon weer een aanwijzing voor.
True that... Jammer dat het die kant op gaat inderdaad, ik ben nog van de 'fysieke generatie'.
Zou wat zijn als ze dat bij films gaan doen: digital only. Never say never natuurlijk.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

CLB schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:
[...]

True that... Jammer dat het die kant op gaat inderdaad, ik ben nog van de 'fysieke generatie'.
Zou wat zijn als ze dat bij films gaan doen: digital only. Never say never natuurlijk.
Nou ik vind het bij films nog wat anders, daar heeft de disk nog echt meerwaarde omdat het simpelweg een betere kwaliteit kan bieden.

Games hebben dat voordeel niet.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
CLB schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:
[...]

True that... Jammer dat het die kant op gaat inderdaad, ik ben nog van de 'fysieke generatie'.
Zou wat zijn als ze dat bij films gaan doen: digital only. Never say never natuurlijk.
Ik kom ook uit de fysieke generatie, och wat heerlijk zeg dat digitaal.
Al jaren geen disc meer voor films gekocht, nu een jaar of 3 op consoles ook alleen nog digitaal gekocht heerlijk :P.

  • Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
CLB schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:
[...]

True that... Jammer dat het die kant op gaat inderdaad, ik ben nog van de 'fysieke generatie'.
Zou wat zijn als ze dat bij films gaan doen: digital only. Never say never natuurlijk.
Ik ben in basis ook van de fysiek gen. Ja, echt oud (dino) volgens mijn kinderen. Maar ik ben ook daartegen erg lui aangelegd en vrij snel overgestapt op digitaal only. Discs wisselen had ik broertje dood aan. Maar ik snap jou/jullie ook dat het natuurlijk wel lekker was een kast vol moet fysieke cases te hebben staan. Alleen was mijn vrouw er niet helemaal mee eens :X ;) . Ik vind het zelf iid prima zo maar snap jullie ook.. :)

  • Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 16:09
Shaker74 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:50:
[...]

Alleen was mijn vrouw er niet helemaal mee eens :X ;) .
Heb je dan ook een huishouden waarin jouw vrouw alles heeft gekozen qua meubilair, kleuren en indeling? :P

Is er nou al uitsluitsel dat de fysieke games ook op releasedate beschikbaar zijn? Ik lees op Reddit wat verschillende berichten...

  • Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:08

Vuvuzela

My spire is forming

Carlos0_0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:48:
[...]

Ik kom ook uit de fysieke generatie, och wat heerlijk zeg dat digitaal.
Al jaren geen disc meer voor films gekocht, nu een jaar of 3 op consoles ook alleen nog digitaal gekocht heerlijk :P.
Moet er niet meer aan denken om steeds op te moeten staan om een disc te wisselen :7 Vooral met kids thuis wordt er veel vaker gewisseld.

I served in a company of heroes.

Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:53:
[...]

Heb je dan ook een huishouden waarin jouw vrouw alles heeft gekozen qua meubilair, kleuren en indeling? :P
Nou bij ons thuis is het relatief minimalistisch, wij hebben dat samen bepaald.
Maar een kast met games in de woonkamer, ik moet er niet aan denken zeg 8)7

Edit: Hetzelfde geld voor poppetjes van games in je woonkamer etc, woest lelijk allemaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 24-06-2026 15:56 ]

Live, Laugh, Toaster bath.


  • sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-06 15:45
Wat zijn jullie verwachtingen met het verschil tussen een XSX of een PS5 pro? zal hier grafisch veel verschil inztten

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Iphone 17 pro:Synology DS220+


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:53:
[...]

Heb je dan ook een huishouden waarin jouw vrouw alles heeft gekozen qua meubilair, kleuren en indeling? :P

Is er nou al uitsluitsel dat de fysieke games ook op releasedate beschikbaar zijn? Ik lees op Reddit wat verschillende berichten...
De doosjes met code zijn vanaf 12 november beschikbaar.

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:47:
[...]


Nou ik vind het bij films nog wat anders, daar heeft de disk nog echt meerwaarde omdat het simpelweg een betere kwaliteit kan bieden.

Games hebben dat voordeel niet.
Zag een paar dagen geleden een ongeopende Mario cartridge voor een paar miljoen weg gaan. Ben benieuwd wat een gesealde GTA VI met slechts een code over 30 jaar doet :P

  • errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 08:31
Chaoss schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:47:
Vraag me af of die 'Fysieke' versie ook nog een echte map heeft zoals vorige GTA's en RDR, je bekijkt die map maar 1x, maar het zou voor mij wel een reden zijn om de fysieke versie te halen.

Verder gek dat er (nog) geen collectors edition is aangekondigd?
Eens, die blauwe map van GTA5 was echt geweldig. Ook met backlight optie enzo. Maar dat lijkt nu einde oefening te zijn. Zou voor mij wel een reden zijn om nu voor standard te gaan en ultimate links te laten liggen.

  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:10
CLB schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:
[...]

True that... Jammer dat het die kant op gaat inderdaad, ik ben nog van de 'fysieke generatie'.
Zou wat zijn als ze dat bij films gaan doen: digital only. Never say never natuurlijk.
Ik ben ook van de fysieke generatie, maar sinds de uitvinding van streamingdiensten en Steam heb ik, op wat special en collector edities na, niks meer hier liggen. En ook die edities liggen stof te happen op zolder.

Zucht...


  • Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 16:09
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:
[...]


Nou bij ons thuis is het relatief minimalistisch, wij hebben dat samen bepaald.
Maar een kast met games in de woonkamer, ik moet er niet aan denken zeg 8)7

Edit: Hetzelfde geld voor poppetjes van games in je woonkamer etc, woest lelijk allemaal.
Sommigen vinden een minimalistische indeling leuk, anderen vinden het zielloos. Smaken verschillen gelukkig, het jammer is dat enorm veel mannen hun hobby niet mogen tonen van hun vrouw. Tijd om hun ballen te tonen en een mooie kast vol met games en een foto van @Donstil in zijn mooie pak erbij te zetten!
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:09:
[...]

Sommigen vinden een minimalistische indeling leuk, anderen vinden het zielloos. Smaken verschillen gelukkig, het jammer is dat enorm veel mannen hun hobby niet mogen tonen van hun vrouw. Tijd om hun ballen te tonen en een mooie kast vol met games en een foto van @Donstil in zijn mooie pak erbij te zetten!
Je hebt met smaak altijd twee kampen hè, mensen met en mensen zonder.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:42:
[...]

Je koopt een licentie van een game die hopelijk nooit offline gaat. Dat vind ik een zorgelijk ontwikkeling. Ik heb een mooi kastje met alle PS1-PS5 games staan en ik hoop er ook PS6 games aan toe te voegen, maar puur vanuit een consumer minded pov vind ik het enorm slecht dat alles digital only wordt. Je krijgt toegang tot een game, maar je zult het spel nooit hebben in eigen bezit.
Dat is eigenlijk al een probleem sinds day one patches.

Genoeg schijfjes met kapotte of encrypted code die pas werken na een eerste patch. Als je em tweede hands koopt is het maar hopen dat je die patch ook kan downloaden. Die games zijn ook kaput als de patch niet meer wordt aangeboden.

  • Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:53:
[...]

Heb je dan ook een huishouden waarin jouw vrouw alles heeft gekozen qua meubilair, kleuren en indeling? :P

Is er nou al uitsluitsel dat de fysieke games ook op releasedate beschikbaar zijn? Ik lees op Reddit wat verschillende berichten...
:o Zeg..... :+ nee hoor... Wat ze wel gekozen heeft zijn de zwarte PS5PRO kappen O-) Dat wel. :P

  • Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:55
Orangelights23 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:
[...]

Was ik maar nieuw, dan was ik misschien minder verbaasd dat mensen geld uitgeven aan digital cosmetics. Zolang mensen die extra geld uitgeven aan een paar missies en een autootje maar gelukkig zijn <3
Het is de FOMO, hè. Psychologisch trucje om extra geld te verdienen. Mensen denken dan niet “is dit het waard?”, maar “wat als ik iets belangrijks mis?”. Op die manier push je mensen meer geld uit te geven dan ze anders zouden doen. Als je 100% van de game verkoopt voor €100, dan zouden mensen kunnen denken, “wow, dat is duur”. Maar nu verkoop je gewoon bijvoorbeeld 80% voor het spel voor 80% van de prijs en 100% van het spel voor 100% van de prijs. Bedrijfstechnisch gezien heel slim.

Uiteraard is het heel slecht voor de markt. Als mensen dit soort praktijken belonen leer je bedrijven dat ze FOMO moeten toepassen voor winstmaximalisatie. Volgende GTA en andere games krijgen dan nog meer edities, nog hogere prijzen, nog meer tijdelijke aanbiedingen, nog meer psychologische druk om je aankopen heen.

Als het nou zou gaan om de soundtrack of iets anders onbelangrijks, prima. Dan geef je gewoon X EUR meer uit als je dat van belang vindt. Maar nu wordt een game speciaal gehandicapt zodat velen denken dat ze de extra prijs wel moeten betalen om maar dingen niet te missen.

Zou verboden moeten zijn, maar GTA heeft zoveel fanboys dat men dit uitgebreid zal verdedigen. Ik weet nu in ieder geval wel 100% zeker dat ik niet ga pre-orderen, want dit gedrag is wel heel onvriendelijk.

All your base are belong to us


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:10
Ample Energy schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:27:
[...]

Het is de FOMO, hè. Psychologisch trucje om extra geld te verdienen. Mensen denken dan niet “is dit het waard?”, maar “wat als ik iets belangrijks mis?”. Op die manier push je mensen meer geld uit te geven dan ze anders zouden doen. Als je 100% van de game verkoopt voor €100, dan zouden mensen kunnen denken, “wow, dat is duur”. Maar nu verkoop je gewoon bijvoorbeeld 80% voor het spel voor 80% van de prijs en 100% van het spel voor 100% van de prijs. Bedrijfstechnisch gezien heel slim.

Uiteraard is het heel slecht voor de markt. Als mensen dit soort praktijken belonen leer je bedrijven dat ze FOMO moeten toepassen voor winstmaximalisatie. Volgende GTA en andere games krijgen dan nog meer edities, nog hogere prijzen, nog meer tijdelijke aanbiedingen, nog meer psychologische druk om je aankopen heen.

Als het nou zou gaan om de soundtrack of iets anders onbelangrijks, prima. Dan geef je gewoon X EUR meer uit als je dat van belang vindt. Maar nu wordt een game speciaal gehandicapt zodat velen denken dat ze de extra prijs wel moeten betalen om maar dingen niet te missen.

Zou verboden moeten zijn, maar GTA heeft zoveel fanboys dat men dit uitgebreid zal verdedigen. Ik weet nu in ieder geval wel 100% zeker dat ik niet ga pre-orderen, want dit gedrag is wel heel onvriendelijk.
Ach het is simpele marketing, het wordt al toegepast sinds de middeleeuwen. Verkoop 3 versies van je product en prijs de grootste variant een fractie boven de middelste variant. Mensen neigen al snel naar de duurdere variant, want meer product voor iets meer geld, ook al heb je het niet nodig, klinkt beter.

Niet smerig of zou niet verboden moeten worden. Je supermarkt doet het, de broodjeszaak om de hoek, de winkel in het bejaardentehuis etc etc.

Zucht...


  • DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ample Energy schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:27:
[...]

Maar nu verkoop je gewoon bijvoorbeeld 80% voor het spel voor 80% van de prijs en 100% van het spel voor 100% van de prijs.
Maar voor 80 euro krijg je toch het hele spel en voor 100 euro iets éxtra's? Wij hebben ons huis ook besteld zonder padelbaan en zwembad in de achtertuin, maar heb niet het idee dat ik nu maar 80% huis heb....

  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

SgtElPotato schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:30:
[...]

Ach het is simpele marketing, het wordt al toegepast sinds de middeleeuwen. Verkoop 3 versies van je product en prijs de grootste variant een fractie boven de middelste variant. Mensen neigen al snel naar de duurdere variant, want meer product voor iets meer geld, ook al heb je het niet nodig, klinkt beter.

Niet smerig of zou niet verboden moeten worden. Je supermarkt doet het, de broodjeszaak om de hoek, de winkel in het bejaardentehuis etc etc.
klopt, verkoop je twee producten voor zeg 5 euro en 12,50 euro dan neigen mensen naar de 5 euro versie omdat 12,50 " te duur is" . Gooi er een derde optie van 10 euro bij en mensen neigen dan naar de 12,50 versie "want bijna zo duur als de 10 euro versie en dan heb ik X meer dan bij de 10 euro versie!!"

Do { Ping } while ( LOL )


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:10
Shadow_Agent schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:
[...]


klopt, verkoop je twee producten voor zeg 5 euro en 12,50 euro dan neigen mensen naar de 5 euro versie omdat 12,50 " te duur is" . Gooi er een derde optie van 10 euro bij en mensen neigen dan naar de 12,50 versie "want bijna zo duur als de 10 euro versie en dan heb ik X meer dan bij de 10 euro versie!!"
Exact. Helaas zijn er mensen die willen trollen / ragebaiten omdat het kan. En 'iedereen' is evil.

Zucht...


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
DNN!S schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:
[...]

Maar voor 80 euro krijg je toch het hele spel en voor 100 euro iets éxtra's? Wij hebben ons huis ook besteld zonder padelbaan en zwembad in de achtertuin, maar heb niet het idee dat ik nu maar 80% huis heb....
Maar je huis is wel gebouwd incl padelbaan en zwembad. Je moet alleen nog een X bedrag bijbetalen om erin te mogen.

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:31:
Zo heb de edities nu ook in de TS weten te krijgen :)

Vannacht maar gelijk een pre-order plaatsen van de duurste editie!
Ik ga ook voor de ultimate versie. Die €20 heb ik er wel voor over gezien de hoeveelheid uren speelplezier.

It’s the economy, stupid!


  • DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:40:
[...]

Maar je huis is wel gebouwd incl padelbaan en zwembad. Je moet alleen nog een X bedrag bijbetalen om erin te mogen.
Tja, ik wil niet teveel vergelijkingen maken omdat dat te makkelijk is, maar dat is beetje hetzelfde als de discussie dat je bij BMW extra moet betalen voor stoelverwarming, terwijl het er sowieso in zit. Bij die discussie hou je ook altijd twee kampen :)

  • D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:02
Ik vind €100 wel meevallen voor een game van dit kaliber. Verder hoop ik op een release in de nacht bij een fysieke gameshop want dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar beetje zinloos als je van te voren beter kan preloaden :p

  • RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.

  • Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:08

Vuvuzela

My spire is forming

RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.
00.00

En dan hopen dat er geen hackers zijn die PSN plat gaan leggen oid. Dit is nogal een launch.

[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 24-06-2026 17:03 ]

I served in a company of heroes.


  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:19

lord_fh

Hi

RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:
Ik zou graag willen weten op welk tijdstip de game speelbaar wordt. Het zou zuur zijn als ik 19 november vrij ben en de game pas na 17:00 uur speelbaar wordt.
Als ze het netjes doen net als bij de pre order, 0.01 uur id nacht, dat lijkt me logisch on te doen maarja

PS5 Pro


  • RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
Hoe weet je dit? Ik zie er niets over in de communicatie vanuit Rockstar.

  • Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-06 15:31
Wat is nou eigenlijk het nut van deze digitale pre-order? Ik kan vannacht de pre-order doen en €100,- betalen maar ik kan dat toch ook gewoon in oktober doen? Of verwachten ze op basis van de pre-order de downloads beschikbaar komen als een soort van wachtlijst :P

  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Met al die hype na een geupdate website en wat screenshots gaat Rockstar vast geen trailer meer vrijgeven. Die kunnen ze beter gebruiken als de hype weer is ingekakt :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Een trailer in 2029 is wel een beetje laat hoor ;)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

D. Ninjai schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:59:
Ik vind €100 wel meevallen voor een game van dit kaliber. Verder hoop ik op een release in de nacht bij een fysieke gameshop want dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar beetje zinloos als je van te voren beter kan preloaden :p
Bij de release van GTAV heb ik ‘s nachts bijna anderhalf uur in de rij gestaan. Ik kan u vertellen; daar is niet veel aan, liever had ik destijds ook gewoon digitaal gedownload een dag of wat eerder. :P

It’s the economy, stupid!


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
dawg schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:23:
[...]

Bij de release van GTAV heb ik ‘s nachts bijna anderhalf uur in de rij gestaan. Ik kan u vertellen; daar is niet veel aan, liever had ik destijds ook gewoon digitaal gedownload een dag of wat eerder. :P
Haha ik zou sowieso niet weten waarom ik dat zou doen, of voor de release van een nieuwe Samsung of iPhone ofzo :P.

Kan hem gewoon thuis bezorgd krijgen de zelfde dag, zonder uren voor een winkel te moeten wachten :+ .

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
Tripwire999 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:05:
Wat is nou eigenlijk het nut van deze digitale pre-order? Ik kan vannacht de pre-order doen en €100,- betalen maar ik kan dat toch ook gewoon in oktober doen? Of verwachten ze op basis van de pre-order de downloads beschikbaar komen als een soort van wachtlijst :P
Niet veel maar als ik het geld nu heb, en weet dat ik het nu kan missen sowieso.
Waarom dan wachten tot oktober, dan kan ik het toch net zo goed nu Preorderen ?.
Ample Energy schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:27:
[...]

Het is de FOMO, hè. Psychologisch trucje om extra geld te verdienen. Mensen denken dan niet “is dit het waard?”, maar “wat als ik iets belangrijks mis?”. Op die manier push je mensen meer geld uit te geven dan ze anders zouden doen. Als je 100% van de game verkoopt voor €100, dan zouden mensen kunnen denken, “wow, dat is duur”. Maar nu verkoop je gewoon bijvoorbeeld 80% voor het spel voor 80% van de prijs en 100% van het spel voor 100% van de prijs. Bedrijfstechnisch gezien heel slim.
Volgens mij is het beter uitgelegd als: 80% van de game voor 100% van de prijs. En 100% van de game voor 120% van de prijs.

Live, Laugh, Toaster bath.

Tripwire999 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:05:
Wat is nou eigenlijk het nut van deze digitale pre-order? Ik kan vannacht de pre-order doen en €100,- betalen maar ik kan dat toch ook gewoon in oktober doen? Of verwachten ze op basis van de pre-order de downloads beschikbaar komen als een soort van wachtlijst :P
Helemaal niets is het nut. Sterker nog, €100 op 16 november is minder waard dan €100 nu :+

Live, Laugh, Toaster bath.

DNN!S schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:
[...]

Maar voor 80 euro krijg je toch het hele spel en voor 100 euro iets éxtra's? Wij hebben ons huis ook besteld zonder padelbaan en zwembad in de achtertuin, maar heb niet het idee dat ik nu maar 80% huis heb....
Wacht maar tot je een zwembad hebt, dan weet je dat je nu maar 80% had ;)

Live, Laugh, Toaster bath.


  • RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:43:
[...]


Volgens mij is het beter uitgelegd als: 80% van de game voor 100% van de prijs. En 100% van de game voor 120% van de prijs.
Dit gaat aan verschillende kanten mank. De aanname dat de Ultimate Edition bonus een vijfde van de totale content wordt raakt natuurlijk kant noch wal.

Als je de $100 ulltimate edition 100% van de game noemt en de $80 standad edition 80%, dan is $100 niet 120% van de prijs van dr $80 versie, maar 125%.
RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:06:
[...]

Dit gaat aan verschillende kanten mank. De aanname dat de Ultimate Edition bonus een vijfde van de totale content wordt raakt natuurlijk kant noch wal.

Als je de $100 ulltimate edition 100% van de game noemt en de $80 standad edition 80%, dan is $100 niet 120% van de prijs van dr $80 versie, maar 125%.
Oké Rain man, doen we dat.

Live, Laugh, Toaster bath.

Now the wait begins.. straks direct bestellen om 00:01 :).

Blijf er toch wel een zure nasmaak aan overhouden dat de fysieke versie niet echt een fysieke versie is door de download code, vind daar persoonlijk toch altijd wel iets van.. maar het meest teleurstellend is het ontbreken van een mooi collectors editie zoals Red Dead Redemption 2 en Grand Theft Auto 5 ook hadden, ik merk dat er ook veel over gesproken word op Twitter. En dan vooral in een negatieve manier!

Rockstar had daarin zoveel mooie opties als je kijkt naar edities en dan laten ze belangrijkste en mooiste weg dus ik begrijp de mensen wel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:22:
Now the wait begins.. straks direct bestellen om 00:01 :).

Blijf er toch wel een zure nasmaak aan overhouden dat de fysieke versie niet echt een fysieke versie is door de download code, vind daar persoonlijk toch altijd wel iets van.. maar het meest teleurstellend is het ontbreken van een mooi collectors editie zoals Red Dead Redemption 2 en Grand Theft Auto 5 ook hadden, ik merk dat er ook veel over gesproken word op Twitter. En dan vooral in een negatieve manier!

Rockstar had daarin zoveel mooie opties als je kijkt naar edities en dan laten ze belangrijkste en mooiste weg dus ik begrijp de mensen wel.
YouTube: 63 New GTA 6 Images - New Vehicles, Weapons, and Vintage Vice City Exclusives!

Leuke trailer om nog effe alle content te zien (Ook trailer 1 & 2), dan kom je helemaal in de mood :P .
D. Ninjai schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:59:
Ik vind €100 wel meevallen voor een game van dit kaliber. Verder hoop ik op een release in de nacht bij een fysieke gameshop want dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar beetje zinloos als je van te voren beter kan preloaden :p
Alleen voor de downloadcode in de rij staan, terwijl je ook digitaal kan pre orderen?

Nederlandse PS5 clan / 30+


  • DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12:13
Jammer dat het alleen digitaal to koop is. Dan wacht ik wel op een aanbieding.

  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 21:37
G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:22:
Now the wait begins.. straks direct bestellen om 00:01 :).

Blijf er toch wel een zure nasmaak aan overhouden dat de fysieke versie niet echt een fysieke versie is door de download code, vind daar persoonlijk toch altijd wel iets van.. maar het meest teleurstellend is het ontbreken van een mooi collectors editie zoals Red Dead Redemption 2 en Grand Theft Auto 5 ook hadden, ik merk dat er ook veel over gesproken word op Twitter. En dan vooral in een negatieve manier!

Rockstar had daarin zoveel mooie opties als je kijkt naar edities en dan laten ze belangrijkste en mooiste weg dus ik begrijp de mensen wel.
Dan kan je toch beter wachten? Nu digitaal pre-orderen heeft toch 0 zin?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x


  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:19

lord_fh

Hi

RobinNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:
[...]


Dan kan je toch beter wachten? Nu digitaal pre-orderen heeft toch 0 zin?
Dat kun je zo zeggen idd, maar ik ga het ook doen puur omdat het kan als in, leuk om te doen. Ik denk overigens dat het bizar is hoeveel pre orders ze zullen hebben na 1 dag wereldwijd


Ik hoop alleen toch een beetje op een trailer op de dag van de pre order, gameplay beelden wil k zien haha

[ Voor 12% gewijzigd door lord_fh op 24-06-2026 18:50 ]

PS5 Pro


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
RobinNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:
[...]


Dan kan je toch beter wachten? Nu digitaal pre-orderen heeft toch 0 zin?
Enige zin dat het heeft is om even je dosis dopamine om 0:01 binnen te harken. Die vervolgens om 0:02 weer is uitgewerkt en dan kun je naar bed.

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 23:38
Ik kan nog niet pre-orderen, dat kan pas ergens in 2028 of zelfs begin 2029. :P

Om alleen een PS5 te kopen voor GTA 6, nah... :D

[ Voor 26% gewijzigd door CyberToon op 24-06-2026 19:05 ]


  • SoulRyder
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:42
Speel al gta sinds het begin van de serie, altijd enorm uitgekeken naar iedere nieuwe release. En alle informatie die vrij komt in de maanden voor de release. Weet nog dat ik de hele website van san andreas zat uit te pluizen toen ze de kaart bekent hadden gemaakt.

Maar na 13 jaar wachten, geen fysieke versie en dan ook zon raar prijsverschil tussen de versies, krijg ik toch een beetje een zure nasmaak van. Wacht denk ik lekker tot die uit is op de reviews en koop hem dan wel als het de moeite waard is. Hopelijk met een korting, maar dat zal bij GTA wel jaren duren voor er 5 euro van de prijs af gaat. En zonder fysieke versie ook niet 2e hands :-(

  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

RomeoOscarBravo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:30:
[...]

Ik heb laatst een PS5 pro gekocht en heb mn reguliere PS5 nu ook over en twijfel ook al een tijdje of ik hem nu moet verkopen of inderdaad even moet wachten.
Merk je dan ook verschil in snelheid/ kwaliteit etc? Ik zit te twijfelen tussen een pro of reguliere. Ook op MP gezocht naar PS5's en denk dat ik met een reguliere PS5 ook wel uit de voeten kan. Ben niet mega veeleisend en game nooit op consoles meer.

Dus 1000 euro kapot gooien op een nieuwe Pro of 400 tweedehands disc? Heb in de buurt nog geen Ps5 pro op MP gezien

Do { Ping } while ( LOL )

Carlos0_0 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:30:
[...]

YouTube: 63 New GTA 6 Images - New Vehicles, Weapons, and Vintage Vice City Exclusives!

Leuke trailer om nog effe alle content te zien (Ook trailer 1 & 2), dan kom je helemaal in de mood :P .
Oeh die ga ik straks dan nog even kijken, ben momenteel al een uur druk bezig met het onderwerp. Dat brengt je ook wel echt in de mood! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Shadow_Agent schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:09:
[...]

Merk je dan ook verschil in snelheid/ kwaliteit etc? Ik zit te twijfelen tussen een pro of reguliere. Ook op MP gezocht naar PS5's en denk dat ik met een reguliere PS5 ook wel uit de voeten kan. Ben niet mega veeleisend en game nooit op consoles meer.

Dus 1000 euro kapot gooien op een nieuwe Pro of 400 tweedehands disc? Heb in de buurt nog geen Ps5 pro op MP gezien
Ik heb eind vorig jaar een Playstation 5 Pro gekocht, was niet direct weg geblazen door de functionaliteiten.
Is niet sneller en voelt ook niet perse veel mooier.

TOT ik een game met PSSR 2.0 speelde, dat blies mij wel echt weg moet ik zeggen. Met PSSR2.0 is de upgrade het dubbel en dwars waard wat mij betreft.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
Shadow_Agent schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 19:09:
[...]

Merk je dan ook verschil in snelheid/ kwaliteit etc? Ik zit te twijfelen tussen een pro of reguliere. Ook op MP gezocht naar PS5's en denk dat ik met een reguliere PS5 ook wel uit de voeten kan. Ben niet mega veeleisend en game nooit op consoles meer.

Dus 1000 euro kapot gooien op een nieuwe Pro of 400 tweedehands disc? Heb in de buurt nog geen Ps5 pro op MP gezien
Ik merkte op mijn 77" TV wel wat verschil en vond dat ik het maximale uit mn grote TV moest halen. Vandaar de stap.
Haha die hele discussie over pre-orderen en special editions doet me echt denken aan het topic van GTA V en RDR 2.

Ik heb altijd de editie gekozen met de meeste content. Ik speel alle rockstar spelen echt honderden uren, en met online erbij nog veel en veel meer. Dan maakt die 20 euro echt niet veel uit. Ik baal meer van spellen van 10 euro die ik na een uurtje aan de kant leg omdat het toch niet is wat ik wilde. Dat heb ik bij GTA nog nooit gehad. Ik kijk nu al uit naar het gewoon rond rijden en reclame borden bekijken, hoge punten bezoeken voor uitzichten, de onderwaterwereld bekijken, rare NPCs ontmoeten, etc etc.... en oh ja ook de game nog spelen, en dan nog een keer met mapsgenie erbij om alles te ontdekken wat er te ontdekken valt, easter eggs, verborgen schatten, misschien weer wat drugs waardoor je als een dier rondhupt. I don't know maar ik heb er zo veel zin in. Had er heel wat meer voor 100 euro voor over. Denk dat ik nu GTA+ maar eens een poosje ga doen. Ook dat is zijn geld niet waard, but i don't care. Het is mijn hobby, dat mag wat kosten.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste

Let op:
Niet discussieren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Uktimate vs stabdard edition. Zie de startpost voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld


Countdown Timer