theman36 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:37:
[...]
Dat account gebonden packluck wordt niet echt ontkracht door jou
Ja dat is wel een leuk account. Ik word wel altijd een beetje jaloers van de traders in de USALukeSpangas schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:33:
[...]
Ja maar @SterqVerhael kijkt waarschijnlijk (net als ik) elke ochtend Nate aka The Fut Accountant op YouTube en die heeft het vaak bij het rechte eind.. Dus zou zomaar kunnen....
Wat betreft Pogba waar eerder over gesproken werd in dit draadje, heerlijke speler, gaat er voorlopig echt niet uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-02-2023 16:14 ]
Pogbeast is bij mij CCAM in 4231, heerlijkNachtapotheker schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:13:
[...]
Ja dat is wel een leuk account. Ik word wel altijd een beetje jaloers van de traders in de USAals je nachtrust je lief is kan je beter daar zitten dan hier
Wat betreft Pogba waar eerder over gesproken werd in dit draadje, heerlijke speler, gaat er voorlopig echt niet uit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Loans zouden echt verboden moeten worden in Fut Champs, had zoiets van de week in WL ook.Traeces schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:19:
Wat een grap is deze game soms toch ook. Wl playoffs full toty en icon leen team tegen.
Ik was veel beter stond 3-0 voor en die gast wisselt prime R9, TOTY Messi en TOTY Gullit erin. Gelukkig uiteindelijk met penals toch nog gewonnen
Jij hebt hem ook van t matje getikt hoop ik
Nou met pijn in moeite in de verlening gewonnen. Speelde net ook echt heel erg stroperig.Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:40:
[...]
Loans zouden echt verboden moeten worden in Fut Champs, had zoiets van de week in WL ook.
Ik was veel beter stond 3-0 voor en die gast wisselt prime R9, TOTY Messi en TOTY Gullit erin. Gelukkig uiteindelijk met penals toch nog gewonnen
Jij hebt hem ook van t matje getikt hoop ik
Maar indd loan spelers lekker uit Rivals en fut champs laten. Slaat helemaal nergens op.
Die Haller kaart is wel gaaf hoor. Alles onder fysiek staat op 99 en composure van 99. Hunter erop… best aardige kaart hoor. Super sterk aanspeelpunt en lekker voor corners… poh!
Nou heb hem toch gedaan hoor.Bossie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:39:
[...]
Pogbeast is bij mij CCAM in 4231, heerlijk
Helaas zie ik alleen toetsenbord of toetsenbord en muis.Prosac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:58:
[...]
Als je het spel gewoon start en je drukt op een van de knoppen dan reageert de controller ook niet? Ik zie namelijk altijd ook alleen maar eerst toetsenbord, druk ik bij het kiezen van het profiel op de controller schakelt hij wel over.
En als dat het niet is, stuurprogramma/controller even verwijderen uit windows en opnieuw aansluiten?
Met origin werkte de switch controller wel, dus deze update zorgt er voor dat ik helemaal niet meer kan spelen ....
Prime player pick: hagi, bergkamp of petit. Petit had ik al uit een icon sbc, dus vanwege de Nederlandse roots maar Bergkamp gekozen. Gelukkig word ik er nu niet echt van...
-knip- kappen nu
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:13 ]
-knip-
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:14 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
-knip- ook jij kappen nu
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:14 ]
-knip-
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:16 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
-knip-
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:16 ]
-knip- niet op ingaan
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:16 ]
Wat een domper. Ik moet nog een wedstrijd winnen van eigen bodem. Ik hoop dat ik meer geluk heb.theman36 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:08:
Prime player pick: hagi, bergkamp of petit. Petit had ik al uit een icon sbc, dus vanwege de Nederlandse roots maar Bergkamp gekozen. Gelukkig word ik er nu niet echt van...
-knip- geen getroll
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:17 ]
-knip-
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:17 ]
-knip-
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:17 ]
-knip-
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:17 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 01:17 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Meer mensen gisteren echt dramatische gameplay gehad? Zo slecht heb ik het nog nooit ervaren. Left stick driblling was een drama. Het was alsof er stroop op het veld lag. Had de grootste moeite om mijn wedstrijden te winnen.
Het wordt wel tijd voor een leuke objective naast al die player objectives. Merk dat ik momenteel ook meer draft speel dan rivals, puur omdat er meer afwisseling in zit vanwege de spelers die je kunt kiezen.
Bij die Haller kaart krijg ik Flashback Ibra vibes, van volgens mij Fifa 20. Die was toen ook zo overpowered bij corners.
Jammer dat hij geen 5* 5* heeft gekregen, maar dat zou ook wel ietwat gek zijn geweest, 5 star skill moves voor Haller is wel wat overdreven.
Het wordt wel tijd voor een leuke objective naast al die player objectives. Merk dat ik momenteel ook meer draft speel dan rivals, puur omdat er meer afwisseling in zit vanwege de spelers die je kunt kiezen.
Bij die Haller kaart krijg ik Flashback Ibra vibes, van volgens mij Fifa 20. Die was toen ook zo overpowered bij corners.
[ Voor 60% gewijzigd door SterqVerhael op 15-02-2023 08:41 ]
Gameplay over het algemeen weinig last van hier. Verder herken ik wel wat je schrijft over die objectives. Zit nu te spelen voor die Ramsey. Maar eigenlijk ook met als enige reden dat ik mijn 8 Rivals wins al binnen heb en de WL kwalificatie ook al. Komt waarschijnlijk niet eens in mijn team. Maar op zich vind ik het altijd wel leuk om voor bepaalde objectives te spelen.SterqVerhael schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:39:
Meer mensen gisteren echt dramatische gameplay gehad? Zo slecht heb ik het nog nooit ervaren. Left stick driblling was een drama. Het was alsof er stroop op het veld lag. Had de grootste moeite om mijn wedstrijden te winnen.
Prime Icon Player pick: Hugo Sanchez, Blanc en Riquelme. Eens even denken welke ik ga pakken. Ik vermoed Blanc, maar heb ook al oa TOTY van Dijk, Prime Rio Ferdinand en Base Maldini. Hugo Sanchez is meeste waard, maar ik verwacht ook niet dat hij zal spelen met oa Mid Cruyff en WC Dalglish terwijl ik met 1 centrum spits speel..
-knip- Vragen of opmerkingen over moderatie mogen in DM (zoals we al uitvoerig hebben gedaan), of in het feedback topic, niet hier.
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 22:05 ]
Ben Yedder is de nieuwe POTM voor Ligue 1. SBC komt op 21 feb, aldus EA zelf.
Tot volgende week noob en anders FIFA 24.
[ Voor 57% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 22:35 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Doet me denken aan mijn plan om Fifa 23 NIET te kopen omdat ik er te veel tijd aan besteed. Inmiddels alweer veel te veel uren erin gestoken
In principe is FIFA23 nog wel een jaar speelbaar. Ik heb 22 overgeslagen en dat beviel prima!Robbio85 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:36:
[...]
Doet me denken aan mijn plan om Fifa 23 NIET te kopen omdat ik er te veel tijd aan besteed. Inmiddels alweer veel te veel uren erin gestoken
Ja, soms is het wat lastig om tegenstanders te vinden, maar over het algemeen bleef het lekker om af en toe nog een potje te spelen.
Pas bij de release van 23 werd het wel heel eenzaam in 21. Dus toen maar weer begonnen. Maar heb wel weer hetzelfde als jij, teveel tijd, elke keer weer die drang om stipt om 19:00 in te loggen en maar zoveel mogelijk spelen voor de rewards.
Goed idee, ik neem me voor om 24 over te slaan. Eens kijken of ik mentaal sterk genoeg ben om dit door te zettenProsac schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:34:
[...]
In principe is FIFA23 nog wel een jaar speelbaar. Ik heb 22 overgeslagen en dat beviel prima!
Ja, soms is het wat lastig om tegenstanders te vinden, maar over het algemeen bleef het lekker om af en toe nog een potje te spelen.
Pas bij de release van 23 werd het wel heel eenzaam in 21. Dus toen maar weer begonnen. Maar heb wel weer hetzelfde als jij, teveel tijd, elke keer weer die drang om stipt om 19:00 in te loggen en maar zoveel mogelijk spelen voor de rewards.
Ik heb dat met 22 gedaan, dat jaar dus eigenlijk geen fifa gespeeld, en dat beviel vrij goed. Het nadeel met een nieuwe fifa + team bouwen is dat je het met je mooie team op een gegeven moment “zonde” vind om die jaargang (nu bijvoorbeeld 23) te stoppen met de game.Robbio85 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:54:
[...]
Goed idee, ik neem me voor om 24 over te slaan. Eens kijken of ik mentaal sterk genoeg ben om dit door te zetten
Ik ben meestal klaar met tots en doe dan zonder problemen mijn team weg.Mesque schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:02:
[...]
Ik heb dat met 22 gedaan, dat jaar dus eigenlijk geen fifa gespeeld, en dat beviel vrij goed. Het nadeel met een nieuwe fifa + team bouwen is dat je het met je mooie team op een gegeven moment “zonde” vind om die jaargang (nu bijvoorbeeld 23) te stoppen met de game.
Vind met een nieuw team beginnen altijd het leukste.
Vind deze fifa het grootste probleem dat je superveel teams ziet met icons heroes en noem waar wat. Te veel kansen om iets goeds te packen dat sommige kaarten de standaard zijn geworden.
Die future stars die er nu zijn kijk ik al amper naar omdat ze niet heel veel beter zijn dan wat ik al heb.
[ Voor 7% gewijzigd door cubert20 op 15-02-2023 13:11 ]
-knip- volkomen onnodig met gestrekt been
[ Voor 74% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 22:36 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Wat een leuk spel he FIFA.
Heb het al een maand niet gespeeld, maak mijn uren hier en in de appOekol schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:15:
Wat een leuk spel he FIFA.
-knip- klaar nu
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 22:17 ]
-knip- op de man reageren is zwaar ongewenst, ik dacht echt dat ik heel duidelijk was geweest.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 15-02-2023 22:17 ]
Wacht nou effe jongens. Moet de popcorn nog pakken. @Markvd1984 oprechte vraag, keertje een potje doen? Ben wel benieuwd eigenlijk
SureOekol schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:50:
Wacht nou effe jongens. Moet de popcorn nog pakken. @Markvd1984 oprechte vraag, keertje een potje doen? Ben wel benieuwd eigenlijk
Heb je Xbox series X of PS5? Ik heb series X
Ga vanavond kwalificatie spelen, kan wellicht vanavond al als ik er snel klaar mee ben.
[ Voor 60% gewijzigd door Oekol op 15-02-2023 19:44 ]
Tjonge jonge jonge. Zelf heb ik ook een domper.JonnyTheG schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:12:
[...]
Wat een domper. Ik moet nog een wedstrijd winnen van eigen bodem. Ik hoop dat ik meer geluk heb.
Laudrup, Baggio en Vidić. Ik had ze net zo goed zelf kunnen kopen. Als ik dat wou. Dus voor mij geen coins meer uitgeven aan zulke challenges.
Ik heb voor Vidić gekozen. Nu is mijn hele team icon.
Ligt volgens mij aan het aantal managers in je club, dan krijg je een x percentage extraJonnyTheG schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:02:
Hebben jullie dat ook dat als je een contract van 28 doet je er 42 krijgt? Mijn manager is Ten Hag.
Echt? Nooit geweten!Augy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:09:
[...]
Ligt volgens mij aan het aantal managers in je club, dan krijg je een x percentage extra
Viel me wel op dat ze meer contracten kregen ja.
Uit die 86+ Sczesny centurion gekozen. Niet echt bruikbaar voor mij, maar was de hoogste qua rating.
Speel ps5Oekol schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:26:
[...]
Heb je Xbox series X of PS5? Ik heb series X
Ga vanavond kwalificatie spelen, kan wellicht vanavond al als ik er snel klaar mee ben.
Werk tot 22 mss daarna nog even
Is er weer een update geweest? Bak er niks meer van - goals maken enorm moeilijk terwijl tegenstander een keer voor de goal komt en direct kan afwerken.
Ederson die alles eruit haalt behalve ballen in de kruising.
3x vrijgespeeld en dan schieten tegen de paal. Sinds wanneer gebeurd dat zo vaak.
Kutspel
Ederson die alles eruit haalt behalve ballen in de kruising.
3x vrijgespeeld en dan schieten tegen de paal. Sinds wanneer gebeurd dat zo vaak.
Kutspel
Ik had cancelo oop. Op 1 chem is de eerste indruk fantastisch. Veel hoger krijg ik hem niet mits ik dudek op doel zet 😂Moody2204 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:11:
[...]
Echt? Nooit geweten!
Viel me wel op dat ze meer contracten kregen ja.
Uit die 86+ Sczesny centurion gekozen. Niet echt bruikbaar voor mij, maar was de hoogste qua rating.
Iemand die wel eens met dudek heeft gespeeld? (Al maakt 1 of 2 chem volgens mij geen reet uit)
Singo, Milner en fagioli
Heb Singo maar gedaan, is momenteel mijn RB.
Levert toch weer 20k op.
Heb Singo maar gedaan, is momenteel mijn RB.
Levert toch weer 20k op.
Top. Komt later wel, dan lig ik al op 1 oor namelijk.Markvd1984 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:16:
[...]
Speel ps5
Werk tot 22 mss daarna nog even
Heb Dudek lange tijd gebruikt want had hem untradable. Tsjah, elke keeper heeft wel zijn flaws. Zou het proberen. Bevalt het niet dan switch je weer terug. Hij was voor mij gewoon prima, maar niet exceptioneel goed ofzo.Augy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:29:
[...]
Ik had cancelo oop. Op 1 chem is de eerste indruk fantastisch. Veel hoger krijg ik hem niet mits ik dudek op doel zet 😂
Iemand die wel eens met dudek heeft gespeeld? (Al maakt 1 of 2 chem volgens mij geen reet uit)
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Homegrown eleven gehaald in 7-4. Niet een populaire mening, maar vindt dat wel echt een leuke game mode. Spanning zit er goed op elke wedstrijd, tegenstand is moeilijker dan in WL op de een of andere manier.
Wat kregen jullie uit deze:
Ik had uit de keuze uit OOP Perisic, Future stars Fagioli en Centurions Vazquez. Die laatste gekozen omdat die de hoogste waarde heeft (gelijk aan de SBC), maar het houdt niet over helaas.86+ Mixed Campaign Player Pick
Earn 1 of 3 Out Of Position, Centurions, TOTY Honourable Mentions or Future Stars Players rated 86 OVR or higher!
[ Voor 3% gewijzigd door SterqVerhael op 16-02-2023 08:23 ]
Nog niet gedaan maar OOP Perisic is een zwaar onderschatte speler die vrijwel op elke positie uit de voeten kan.SterqVerhael schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:23:
Wat kregen jullie uit deze:
[...]
Ik had uit de keuze uit OOP Perisic, Future stars Fagioli en Centurions Vazquez. Die laatste gekozen omdat die de hoogste waarde heeft (gelijk aan de SBC), maar het houdt niet over helaas.
Wel gisteren de Ketelaere opgepikt.
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 16-02-2023 09:29 ]
Die had ik gekozen, ware het niet dat ik al WC TOTT Perisic untradeable heb.Bossie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:29:
[...]
Nog niet gedaan maar OOP Perisic is een zwaar onderschatte speler die vrijwel op elke positie uit de voeten kan.
Hier ook Vazquez, ben meteen weer genezen als ik de pulls zie hier en op youtube.
Ook vazquez volgens mij is dit een redelijke standaard pullNachtapotheker schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:26:
Hier ook Vazquez, ben meteen weer genezen als ik de pulls zie hier en op youtube.
Ik had de keuze uit OOP Theo Hernandez, Centurion Rebic en TOTY Honourable Pedri.
Pedri gekozen omdat hij mooi Camavinga kan vervangen en uiteindelijk ook het duurste was van de 3.
Pedri gekozen omdat hij mooi Camavinga kan vervangen en uiteindelijk ook het duurste was van de 3.
Die centurions Fred is wel een fijne speler. Die krijg ik vaak in drafts.
Had Fred is blijkbaar maar 40 k ondanks dat ik dacht dat ie meer waard was😅
Waarom blijft Jurriën Timber zo duur? Het is een goede CB, maar Eredivisie is nooit een populaire league en er zijn veel betere CB's te koop. Ik dacht met 200K meer dan voldoende te hebben om hem een dezer dagen aan te schaffen, maar hij blijft gewoon 250K. Voor een Eredivisie CB, da's vrij crazy.
Wil hem graag erbij. Kan ik m'n 3-5-2 weer proberen met Q en J Timber met Thiago Silva achterin. Zou helemaal geweldig zijn als ik er ook backs/vleugelbacks uit de Eredivisie komen met een beetje powercurve van nu. Gooi er gewoon even een dikke Kerkez of van Ewijk in ofzo
Wil hem graag erbij. Kan ik m'n 3-5-2 weer proberen met Q en J Timber met Thiago Silva achterin. Zou helemaal geweldig zijn als ik er ook backs/vleugelbacks uit de Eredivisie komen met een beetje powercurve van nu. Gooi er gewoon even een dikke Kerkez of van Ewijk in ofzo
Mijn gedachte is dat veel mensen het leuk vinden om een team met goede Nederlandse spelers in een team te hebben. Nu je die Timber SBC hebt gehad en Jurrien Timber en Malacia kaart er bij hebt gekregen zullen er veel mensen zijn die daar een leuke hybrid van willen maken.Timk10 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:40:
Waarom blijft Jurriën Timber zo duur? Het is een goede CB, maar Eredivisie is nooit een populaire league en er zijn veel betere CB's te koop. Ik dacht met 200K meer dan voldoende te hebben om hem een dezer dagen aan te schaffen, maar hij blijft gewoon 250K. Voor een Eredivisie CB, da's vrij crazy.
Veel mensen willen die kaart dus blijft prijs hetzelfde of stijgt zelfs.
Timber uit de SBC, heb nu beide broertjes. Heb er alleen verder niets aan maar leuk voor in de club.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mJdgYxlduPjffysBzmeixBLu.png?f=user_large)
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Wordt op de consoles ook enigszins gepricefixed heb ik het idee (kijk ter vergelijking maar naar de PC prijzen). Normaliter is alles op de PC duurder, nu is Timber op de consoles duurder.Timk10 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:40:
Als zodadelijk de Q. Timber SBC verloopt en we vanaf morgen weer naar de RTTF promo gaan zie ik hem rap zakken naar ~150K. Ben zelf ook aan het wachten namelijk.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Inmiddels speel ik nu in de 8e divisie met het volgende team. Hebben jullie misschien nog juiste suggesties?
https://www.futbin.com//23/squad/2365102
Merk wel dat Cahill wat tekort begint te komen (heb Forlan een aantal wedstrijden geprobeerd maar is ook niet echt mijn ding). Damsgaard kan nog wel mee. Maar indien hier nog een vervanger voor te krijgen is wat de moeite waard is voel ik me altijd aanbevolen.
Heb 270k op de bank staan.
Joao Cancelo zat gisteren in de 86+ SBC
https://www.futbin.com//23/squad/2365102
Merk wel dat Cahill wat tekort begint te komen (heb Forlan een aantal wedstrijden geprobeerd maar is ook niet echt mijn ding). Damsgaard kan nog wel mee. Maar indien hier nog een vervanger voor te krijgen is wat de moeite waard is voel ik me altijd aanbevolen.
Heb 270k op de bank staan.
Joao Cancelo zat gisteren in de 86+ SBC
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 16-02-2023 12:15 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik hoop het. 150K is meer dan genoeg voor deze card, er zijn genoeg gelijkwaardige centrebacks in de prijsklasse rond 100K. Zou graag Malacia ook erbij doen maar dan zit ik aan 500K. Packs werken niet mee helaasAntraXxX schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:07:
[...]
Wordt op de consoles ook enigszins gepricefixed heb ik het idee (kijk ter vergelijking maar naar de PC prijzen). Normaliter is alles op de PC duurder, nu is Timber op de consoles duurder.
Als zodadelijk de Q. Timber SBC verloopt en we vanaf morgen weer naar de RTTF promo gaan zie ik hem rap zakken naar ~150K. Ben zelf ook aan het wachten namelijk.
Wel zonde dat Koulibaly op de bank zit, die kost zo'n 500k op de markt (neem aan dat jouw versie untradeable is).xavento schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:56:
Timber uit de SBC, heb nu beide broertjes. Heb er alleen verder niets aan maar leuk voor in de club.
[Afbeelding]
Ik zou proberen die in de basis te zetten.. maarja chem zal lastig zijn met zijn nationaliteit.
Wat vinden jullie de fijnste opstelling voor een meer balbezit georiënteerde speelstijl? Dus juist niet de lange halen naar voren op diep gestuurde spitsen. Alhoewel dat wel de meta is, zoals bijna iedere FIFA. Dan is er immers meer ruimte op de helft van de tegenstander.
3-5-2. Geeft je passingopties overal op het veld.SterqVerhael schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:06:
Wat vinden jullie de fijnste opstelling voor een meer balbezit georiënteerde speelstijl? Dus juist niet de lange halen naar voren op diep gestuurde spitsen. Alhoewel dat wel de meta is, zoals bijna iedere FIFA. Dan is er immers meer ruimte op de helft van de tegenstander.
Kan je tweaken naar wens (ik heb graag het midden druk bezet dus mijn spitsen zijn stay central) maar die kan je ook laten uitvallen naar de zijkant en de CAM in de spits op laten duiken.
Ik vind het de best coverende formatie die ik ook fijn vind om te spelen. Bij een 4-at the back mis ik toch die extra man in de aanval. En 4-at the back met aanvallende backs is suicide in deze game helaas. Ik zie dit veel mensen doen maar het is zo enorm gemakkelijk om deze mensen te verslaan. Backs steeds uit positie, 1 steekpass langs de lijn en je bent weg.
Met 3 centrale verdedigers heb ik gemerkt dat ik aanvallende backs/vleugels veel makkelijker kan opvangen. Verder gebruik ik dan 1 stofzuigende CM en 1 box-to-box CM. Voor mijn speelstijl (ik denk dat ik ook graag veel positiespel wil, passen, 1-2tjes) werkt deze opstelling altijd het best.
[ Voor 6% gewijzigd door Timk10 op 16-02-2023 14:37 ]
heb Ramos flashback en WC Hero Lucio dus denk niet dat het echt een upgrade gaat zijn.Robbio85 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:59:
[...]
Wel zonde dat Koulibaly op de bank zit, die kost zo'n 500k op de markt (neem aan dat jouw versie untradeable is).
Ik zou proberen die in de basis te zetten.. maarja chem zal lastig zijn met zijn nationaliteit.
En Zidane, Al-Owairan en Forlan zijn 2 miljoen, 8 ton en 6 ton...Robbio85 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:59:
[...]
Wel zonde dat Koulibaly op de bank zit, die kost zo'n 500k op de markt (neem aan dat jouw versie untradeable is).
PSG is er niets bij.
Tja helaas minder dan wat er in de basis staat dus dan maar op de bank hahadutchgio schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:44:
[...]
En Zidane, Al-Owairan en Forlan zijn 2 miljoen, 8 ton en 6 ton...
PSG is er niets bij.
4-3-2-1 of 4-3-1-2. Ik vind mezelf met een 3 mans-defensie te kwetsbaar en heb liever de wat snellere/glibberiger buitenspelers als Di Maria.SterqVerhael schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:06:
Ik ben sowieso van het wat meer rondtikken en dan het gaatje vinden. Ik gebruik gebalanceerde opbouw of snelle opbouw met direct passing over het algemeen.
Wat is jouw basis dan?xavento schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:48:
[...]
Tja helaas minder dan wat er in de basis staat dus dan maar op de bank haha
Vandaag 92 Raul uit de Icon/WK SBC

Ben zo blij en verrast met 92 Eto, blijft maar scoren.
44 wedstrijden en 73 goals.
Zijn schot is zo hard
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Sinds ik ben gewisseld naar 4-1-2-1-2 met opkomende backs heb k eindelijk weer lol in het spel. En ja zoals hierboven genoemd is het soms echt kamikaze voetbal haha.
Alleen maar krankzinnige uitslagen gehad en toffe aanvallende potjes... 8 wins zijn weer binnen, die kan je maar weer hebben
Alleen maar krankzinnige uitslagen gehad en toffe aanvallende potjes... 8 wins zijn weer binnen, die kan je maar weer hebben
Mars18 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:52:
[...]
Wat is jouw basis dan?
Vandaag 92 Raul uit de Icon/WK SBC![]()
Ben zo blij en verrast met 92 Eto, blijft maar scoren.
44 wedstrijden en 73 goals.
Zijn schot is zo hard
/f/image/TYJ3h3KbXSTgT2RklQiW4VtX.png?f=fotoalbum_large)
Heb 3-5-2 dit jaar zelf nog niet echt gebruikt / kans gegeven. Wat zijn je tactics en instructions?Timk10 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:35:
[...]
3-5-2. Geeft je passingopties overal op het veld.
Kan je tweaken naar wens (ik heb graag het midden druk bezet dus mijn spitsen zijn stay central) maar die kan je ook laten uitvallen naar de zijkant en de CAM in de spits op laten duiken.
Ik vind het de best coverende formatie die ik ook fijn vind om te spelen. Bij een 4-at the back mis ik toch die extra man in de aanval. En 4-at the back met aanvallende backs is suicide in deze game helaas. Ik zie dit veel mensen doen maar het is zo enorm gemakkelijk om deze mensen te verslaan. Backs steeds uit positie, 1 steekpass langs de lijn en je bent weg.
Met 3 centrale verdedigers heb ik gemerkt dat ik aanvallende backs/vleugels veel makkelijker kan opvangen. Verder gebruik ik dan 1 stofzuigende CM en 1 box-to-box CM. Voor mijn speelstijl (ik denk dat ik ook graag veel positiespel wil, passen, 1-2tjes) werkt deze opstelling altijd het best.
Mooie muis.
Probeer eens 352 als je 41212 met opkomende backs speelt.Augy schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:55:
Sinds ik ben gewisseld naar 4-1-2-1-2 met opkomende backs heb k eindelijk weer lol in het spel. En ja zoals hierboven genoemd is het soms echt kamikaze voetbal haha.
Het principe is hetzelfde, maar de formatie is simpelweg stabieler en de LM/RM staan simpelweg hoger dan je backs.
@SterqVerhael dan had je een perisic voor links en rechts gehad
Wel irritant dat hij Wingback kan zijn, maar geen back.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 16-02-2023 15:09 ]
Algemeen heb ik alles op balanced staan.SterqVerhael schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:59:
[...]
Heb 3-5-2 dit jaar zelf nog niet echt gebruikt / kans gegeven. Wat zijn je tactics en instructions?
Depth defending meestal tussen 45/55, voor casual rivals enzo wat hoger (55/60). Dit is afhankelijk van hoe snel en goed je verdedigers zijn. Als je bloedsnelle centrale gebruikt (zet de snelste altijd meest centraal van de drie) kan je best wat hoger spelen.
Width altijd iets onder gemiddeld, dus 45 ongeveer. Ik houd zo de gaten op het veld kleiner.
Aanvallend: balanced en direct passing.
width 60.
CB's: de linker en rechter cb op 'overlap'. Doet verder niks met daadwerkelijk overlappen maar zorgt ervoor dat ze in balbezit lekker breed staan. Verdedigend merk je er niks van.
LM en RM: come back on defence, get into the box for crosses (zorg ervoor dat je backs met goede stamina gebruikt of goede wissels daar hebt, zeker nu je 5x kan wisselen is dat ook zeker een goede optie)
1 CM; stay back while attacking, cover center, en balanced ipv 'cut passing lanes'
2e CM: balanced attack, cover center en balanced ipv cut passing lanes (dit moet je box-to-box worden, bij mij is dit gek genoeg Berghuis 89, gast is zo geschikt voor dat gedender door het midden)
CAM: ik heb deze op 'free roam' omdat ik daar Kaka heb en zijn positioning sick is, dus hij staat altijd vrij. Verder get into the box en de rest standaard.
Spitsen: Ik heb ze beide op 'stay central', maar dat is niet per sé een harde eis. Daarnaast allebei op 'get in behind', omdat je CAM al je aanspeelpunt is.
Houd er wel rekening mee dat dit enigszins is gebaseerd op mijn eigen spel + de spelers die ik heb. Zo heb ik bijvoorbeeld FS Kudus en WC Berghuis als mijn middenvelders, daarom heb ik ze bewust niet té verdedigend ingesteld, want daar staan ze er niet voor. Ook als je hele snelle spitsen hebt, kan je ze misschien drift wide laten doen. Ik laat ze centraal omdat ik ze niet heb staan voor hun pace (Centurion Tadic + prime Bergkamp). Dus misschien zul je wel het een en ander moeten tweaken zodat het voor jou werkt, maar dit is wat voor mij het best werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door Timk10 op 16-02-2023 15:25 ]
Thanks, ik ga het eens proberen. Much appreciated. 
Berghuis en Kaka heb ik ook dus ik kom al een eind.
[ Voor 34% gewijzigd door SterqVerhael op 16-02-2023 15:25 ]
Nice! Ik had eerst 89 Kaka uit een sbc, die vond ik ruk. Kreeg daarna uit de laatste icon sbc zijn prime, wat een verschil is dat zeg haha.SterqVerhael schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:24:
Thanks, ik ga het eens proberen. Much appreciated.
Ik merk dus dat veel tegenstanders zich niet echt raad weten met een 3-5-2. Verdedigend maken mijn tegenstanders vaak rare fouten, vermoedelijk omdat ze niet weten hoe ze die opkomende vleugels aanpakken.
Oh shit, nee dan gaat Koulibaly maar lekker bankenxavento schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:42:
[...]
heb Ramos flashback en WC Hero Lucio dus denk niet dat het echt een upgrade gaat zijn.
Dat komt omdat je met 352 zowel direct als breed kan spelen, veel formaties hebben maar een optie waardoor je met skillmoves voor ruimte/verrassingen moet zorgen.Timk10 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:27:
[...]
Nice! Ik had eerst 89 Kaka uit een sbc, die vond ik ruk. Kreeg daarna uit de laatste icon sbc zijn prime, wat een verschil is dat zeg haha.
Ik merk dus dat veel tegenstanders zich niet echt raad weten met een 3-5-2. Verdedigend maken mijn tegenstanders vaak rare fouten, vermoedelijk omdat ze niet weten hoe ze die opkomende vleugels aanpakken.
Daarnaast vind ik het heerlijk dat je altijd de cross pass kan geven
Ik ga hier ook maar weer eens mee aan de slag, blijft de leukste formatie en heb inmiddels mijn team volledig omgegooid naar Serie-A.
Ben benieuwd! In Fifa 21 vond ik 3-5-2 ook echt heel fijn. Fifa 22 heb ik niet gekocht.
Met tactics erin gezet. Ben benieuwdBossie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:08:
[...]
Probeer eens 352 als je 41212 met opkomende backs speelt.
Het principe is hetzelfde, maar de formatie is simpelweg stabieler en de LM/RM staan simpelweg hoger dan je backs.
@SterqVerhael dan had je een perisic voor links en rechts gehad
Wel irritant dat hij Wingback kan zijn, maar geen back.
Speel overigens net een week 4-1-2-1-2, voorheen altijd 4222/4231 maar dat vond k wel zo saai worden
Ik vind 4-1-2-1-2(2) en 4-3-2-1 echt het leukste spelen. Voornamelijk eerst genoemde. 
Die Centurion Fred is trouwens een prima kaart. Blij mee. En Malacia is echt een kleine pitbull, die blijft maar doorgaan.
Die Centurion Fred is trouwens een prima kaart. Blij mee. En Malacia is echt een kleine pitbull, die blijft maar doorgaan.
Sbc? Ik vind alleen een 80+ player pick met twee opties.allstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:07:
What the......die 82+ player pick is echt overpowered![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Uit de FS Academy Tavares-objective. De SBC die je tig keer moet doen. Heb hem nu 10x gedaan en Malacia en Musiala FS eruit gehaald. Plus prima fodder voor andere SBC'sOekol schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:16:
[...]
Sbc? Ik vind alleen een 80+ player pick met twee opties.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
In de webapp krijg ik nu bij packopeningen de slechste speler te zien
Rush uit de icon sbc, dat is misschien wel de grootste SBC L dit seizoen
2x gedaan 2x een 91 rated 🤣allstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:16:
[...]
Uit de FS Academy Tavares-objective. De SBC die je tig keer moet doen. Heb hem nu 10x gedaan en Malacia en Musiala FS eruit gehaald. Plus prima fodder voor andere SBC's
Uhhh ja idd
:strip_exif()/f/image/34EcApmkQP1Rp8UvLVAHyfIt.jpg?f=fotoalbum_large)
Hmm ja ik snap je
:strip_exif()/f/image/iU4HGhTmUI0cEVAy3NMO3Qoc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 16-02-2023 20:50 ]