Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De derde keer was 3x 83 rated. Fair enough. Twijfel wel keihard nu om de prime icon sbc te doen. Is stuk goedkoper geworden nu. Fodder was beetje op. En weiger veel geld in een loterij te stoppenallstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:58:
[...]
Het is een prijzige SBC, maar hij betaalt wel uit
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heerlijke spits om mee te spelen inderdaad - heeft Ocean Man (Osimhen POTM) al uit de basis gespeeld in m'n Serie A-team.Bossie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:03:
De Ketelaere die er tijdens zijn debuut meteen 6 scoort
Juist die Icon SBC vind ik een dure loterij. Alleen al dat 88-rated team kost ruim 275K....Oekol schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:08:
[...]
De derde keer was 3x 83 rated. Fair enough. Twijfel wel keihard nu om de prime icon sbc te doen. Is stuk goedkoper geworden nu. Fodder was beetje op. En weiger veel geld in een loterij te stoppen
Enige ploeg die wat versterking kan gebruiken op het moment is m'n Eredivisie-team. De man die het moet worden: Quinten Timber FS. Maar 230K vind ik nog wat overtrokken (Al heb ik 718K tot m'n beschikking....maar wil zoveel mogelijk coins meenemen richting Fut Birthday en TOTS
[ Voor 34% gewijzigd door allstarted1 op 16-02-2023 21:21 ]
Spits, maar hij staat CAM in 352.allstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:16:
[...]
Heerlijke spits om mee te spelen inderdaad - heeft Ocean Man (Osimhen POTM) al uit de basis gespeeld in m'n Serie A-team.Heb je de vleugel- of spitsvariant genomen?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eens daarom wil ik hem ook alleen maar met fodder doen of 1 a 2 aankopen. Dan is het alleen nog een loterijallstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:16:
[...]
Heerlijke spits om mee te spelen inderdaad - heeft Ocean Man (Osimhen POTM) al uit de basis gespeeld in m'n Serie A-team.Heb je de vleugel- of spitsvariant genomen?
[...]
Juist die Icon SBC vind ik een dure loterij. Alleen al dat 88-rated team kost ruim 275K....![]()
Enige ploeg die wat versterking kan gebruiken op het moment is m'n Eredivisie-team. De man die het moet worden: Quinten Timber FS. Maar 230K vind ik nog wat overtrokken (Al heb ik 718K tot m'n beschikking....maar wil zoveel mogelijk coins meenemen richting Fut Birthday en TOTS)
Nu met 2x 91 gepacked scheelt dat al een slok op een borrel. Heb nog wel wat 88 en 87 rated voor die andere teams en 84 en 83 is sowieso geen probleem. Denk dat ik hem nu al kan maken voor 150k bijleggen, maar ik heb 8 ton in 1 speler zitten op de transferlijst dus dat kan/wil ik niet verkopen. Dus denk niet dat ik hem nu doen kan en dat weerhoudt mij weer van een teleurstelling allicht.
Heb de sbc nu 5x gedaan, 1e twee keer dus 91 rated daarna 83 rated hoogste. Ben er ingetuind haha
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Viel wel mee.Prosac schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:39:
de 5x84+ levert dit keer eindelijk wat op. FS Nketiah, Lewandowski en Son. Prima fodder. En Nketiah kan in mijn Gordon Ramsay team.
Ze hadden wel weer eens mijn spelinstellingen gewijzigd.
Timed finishing aan, rode cursors
Maar ook cpu reddingen uitgezet.
Vandaag ook Courtois TOTY gehaald, ben heel benieuwd in de WL morgen.
Ben zelf nog niet echt tevreden over Courtois, miste simpele reddingen in WL. Maar verschilt natuurlijk 'per exemplaar'. Z'n gouden kaart deed het beter voor mijNachtapotheker schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:13:
Ja die De Ketelaere doet het hier ook prima, hij doet mij echt denken aan die Weghorst van vorig jaar, alleen dan dribbelt ie wat fijner
Vandaag ook Courtois TOTY gehaald, ben heel benieuwd in de WL morgen.
Ik vond z’n gold ook fijn, hopelijk valt t niet tegen. Heb die andere 2 ook geprobeerd, ook allebei prima keepers. Heb die Maignan UT, dus als deze Courtois niet bevalt, gaat Mike er weer inallstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:41:
[...]
Ben zelf nog niet echt tevreden over Courtois, miste simpele reddingen in WL. Maar verschilt natuurlijk 'per exemplaar'. Z'n gouden kaart deed het beter voor mijMagnan TOTY HM doet het nu bijzonder goed voor me en Sczecny Centurions
Ik heb alleen Jairzinho ook al dus moet even kijken met wie en hoe ik de WL inga vandaag.
Mijn eerdere pulls waren
Prime Puskas : W
Prime Makelele: W
Prime Essien:W
Prime Puyol: W/L
Baby Zambrotta: W
Baby Kluivert: dikke L
Toegegeven dat ik geen Ronaldo, Pele,gullit, Cruyff of Eusebio heb gepackt ben ik toch erg tevreden dit jaar
Dan blijven er alleen maar upgraded over als Zidane etc.Nic1993 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:15:
Iemand nog verbeteringen voor dit team, ik twijfel een beetje over Xabi Alonso om die nog te vervangen.
[Afbeelding]
Jij bent uitgespeeldNic1993 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:15:
Iemand nog verbeteringen voor dit team, ik twijfel een beetje over Xabi Alonso om die nog te vervangen.
[Afbeelding]

Man man man...
(Ja... jaloers!)
Yes - TOTY Makelele in plaats van Xabi Alonso. Ik neig er zelf ook naar om Xabi Alonso te gaan vervangen…Nic1993 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:15:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hOp0XuFyoOspNrZF7PgehVze.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen Theo en Makelele zijn tradable en heb +/- 2.5m coins als budget.
TOTY Icon Gullit? I.p.v. Xabi.Nic1993 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:15:
Ik wil hem in een 3-mans achterhoede met z'n broertje en Thiago Silva WC-card gebruiken.
hoe speelt Makelele?Mesque schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:57:
[...]
Yes - TOTY Makelele in plaats van Xabi Alonso. Ik neig er zelf ook naar om Xabi Alonso te gaan vervangen…
[Afbeelding]
Alleen Theo en Makelele zijn tradable en heb +/- 2.5m coins als budget.
Zou bij mij eventueel op CDM komen in een 41212.
Zijn workrate en stats zijn daar perfect voor lijkt me.
Merk je ook echt dat hij achter blijft door z'n workrate?
Een andere optie voor mij zou Thuram 87 kunnen zijn.
Staat bij mij ook op die plek, hele mooie stofzuiger. Zit overal tussen en is snel en wendbaar. Is wel klein dus niet zoals Vieira dat hij iedereen van achter van de bal af kan beuken. Aanvallend/opbouwend ook erg sterk, heeft een goede dribbel en prima passing. Alleen zorgen dat je niet met hem in scoringsposities komt, maar dat gebeurt ook eigenlijk nooit zolang hij op stay back while attacking staat.joenes30 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:38:
[...]
hoe speelt Makelele?
Zou bij mij eventueel op CDM komen in een 41212.
Zijn workrate en stats zijn daar perfect voor lijkt me.
Merk je ook echt dat hij achter blijft door z'n workrate?
Een andere optie voor mij zou Thuram 87 kunnen zijn.
Lijkt een beetje op de TOTY Kante van enkele jaren geleden. Ik moest er even aan wennen, maar vind het nu een erg fijne speler. Had hem gekocht voor 820k maar zie dat hij nu al 920k is..
Ik moet helaas beamen wat je zegt... die man pakt echt niks, wat een drama. Ik zet Maignan er weer in.allstarted1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:41:
[...]
Ben zelf nog niet echt tevreden over Courtois, miste simpele reddingen in WL. Maar verschilt natuurlijk 'per exemplaar'. Z'n gouden kaart deed het beter voor mijMaignan TOTY HM doet het nu bijzonder goed voor me en Sczescny Centurions
Ik heb hem nu een week. Voor wie nog twijfelt: 56 wedstrijden, 74 goals en 36 assists. Allemaal online games.Bossie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:03:
De Ketelaere die er tijdens zijn debuut meteen 6 scoort
Staat goed, bewegelijk, flexibel en nog redelijk sterk ook. En zijn finishing is uitstekend. Weet nu ook van die bizarre goals te maken/
super, bedankt voor de uitgebreide info.Mesque schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:51:
[...]
Staat bij mij ook op die plek, hele mooie stofzuiger. Zit overal tussen en is snel en wendbaar. Is wel klein dus niet zoals Vieira dat hij iedereen van achter van de bal af kan beuken. Aanvallend/opbouwend ook erg sterk, heeft een goede dribbel en prima passing. Alleen zorgen dat je niet met hem in scoringsposities komt, maar dat gebeurt ook eigenlijk nooit zolang hij op stay back while attacking staat.
Lijkt een beetje op de TOTY Kante van enkele jaren geleden. Ik moest er even aan wennen, maar vind het nu een erg fijne speler. Had hem gekocht voor 820k maar zie dat hij nu al 920k is..
Hier hebben we wat aan!
Op CVM met stay back while attacking moet dat wel goedkomen!
Maignan HM of Szcesny centurion 👍Bossie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:30:
Welke keeper voor Serie-A?
Ik ben het met je eens hoor, maar dat zijn gewoon de enige 2 89 rated keepers in de serie a
Ik vind zelf Vanja wel fijn, ik houd van speed voor keepers ivm uitkomen.
Druk er zelf altijd net te laat op. Sommige anderen hebben hun keeper al bij mijn spits als die net in de 16 komt. Maak ik natuurlijk weer de verkeerde keuze
Die had ik ook gezien idd, 2m nogwat en 99 speedcubert20 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:49:
[...]
Ik ben het met je eens hoor, maar dat zijn gewoon de enige 2 89 rated keepers in de serie a
Druk er zelf altijd net te laat op. Sommige anderen hebben hun keeper al bij mijn spits als die net in de 16 komt. Maak ik natuurlijk weer de verkeerde keuze
Ik heb iets tegen Sczesny, die zit altijd bij net-niet clubs
Dat vond ik ook een interessante keeper, zelf nog niet geprobeerd. In mijn hybrid is het lastig met de chem deze keepercubert20 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:49:
[...]
Zou dan gewoon Maignan doen.Bossie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:50:
[...]
Die had ik ook gezien idd, 2m nogwat en 99 speed![]()
Ik heb iets tegen Sczesny, die zit altijd bij net-niet clubs
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Tot nu toe nog steeds butland op 1 of 2 chem
Gebruik Butland al weken, wel op 3 chem. Echt een prima keeper hoor.Bossie schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 09:56:
[...]
Tot nu toe nog steeds butland op 1 of 2 chem
Overigens nog hulde voor de 3-5-2 tactiek die hier laatst voorbij kwam. Gisterenavond ingesteld en toen Rivals gespeeld en 5 potjes gewonnen en 1 gelijk. Voelde heel solide aan en veel combinatie mogelijkheden.
[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 18-02-2023 10:52 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Net iemand die 12x op doel schiet, alle 12 raak, zelfs een pisballetje van randje 16 mist Neuer ineens.

Ik had 18 schoten, alles naast of bizarre redding van de keeper.
Ik check elke keer mijn instellingen, maar nog gewoon assistend shooting en passing.
Enfin ik heb weer mijn 5 potjes gehad, zal morgen de 10 nog doen die over zijn. Zal wel weer gewoon op 8 of 11 wins uitkomen, zoals elke week.
Servers zijn bizar slecht. Enorme delay. Nu paar x moest 100% doelpunt zijn duurt zo lang voor hij reageert dat me spits voor open doel keihard naast schiet .Prosac schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:09:
Gisteren 5 potjes WL, 4 gewonnen. Vandaag 5 potjes WL, 5x met minimaal 10 goals verschil verloren. Ik snap het verschil in ervaring gewoon niet. Ik snap dat je betere tegenstanders tegenkomt als je potjes wint in de WL, maar toch niet 5x achter elkaar? Passing slecht, overal weer te laat, blockballen die continu voor vrijstaande tegenstanders stuiteren, Neuer die ineens totaal niet meer kan keepen. Hoe kan dat verschil zo groot zijn? Nee, dit keer geen cheaters.
Net iemand die 12x op doel schiet, alle 12 raak, zelfs een pisballetje van randje 16 mist Neuer ineens.
Ik check elke keer mijn instellingen, maar nog gewoon assistend shooting en passing.
Enfin ik heb weer mijn 5 potjes gehad, zal morgen de 10 nog doen die over zijn. Zal wel weer gewoon op 8 of 11 wins uitkomen, zoals elke week.
Toxic niveau is ook aardig hoog vandaag. Maar nog heerlijker om zo’n gast met 3-0 te laten rage quiten.
Ik weet ook niet precies hoe die matchmaking werkt in WL.Prosac schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:09:
Gisteren 5 potjes WL, 4 gewonnen. Vandaag 5 potjes WL, 5x met minimaal 10 goals verschil verloren. Ik snap het verschil in ervaring gewoon niet. Ik snap dat je betere tegenstanders tegenkomt als je potjes wint in de WL, maar toch niet 5x achter elkaar? Passing slecht, overal weer te laat, blockballen die continu voor vrijstaande tegenstanders stuiteren, Neuer die ineens totaal niet meer kan keepen. Hoe kan dat verschil zo groot zijn? Nee, dit keer geen cheaters.
Misschien dat je niet precies wordt gematched, maar dat je in een pool zit van +2 tot en met +4.
Sowieso heb ik altijd het idee dat het niet na elke rond verwerkt wordt, dus dan wacht ik even een half uurtje in de hoop dat de matchmaking dan weer beter werkt. Zit ik in een winning streak gewoon doorgaan natuurlijk.
Wat in ieder geval wel zo werkt is dat je na een verloren pot gaat twijfelen aan jezelf en slechtere beslissingen neemt. En je speelt soms ook gewoon beter of slechter.
Beiden zijn echt super fijne spelers. Smalling lekker lange benen, redelijk rap en “heerst” wel aardig achterin.
Abraham, wow beter dan verwacht. 8 goals uit 6 wedstrijden (Rivals). Heb er jager op gezegd en zijn acceleratie en snelheid is daardoor top. Staat op get in behind. Zeer sterk aan de bal en bij corners super gevaarlijk. Met Walcott, Odegaard en Antony om hem heen genoeg beweging.
Ik gebruik de 3-5-2 die hier onlangs gepost werd (@Timk10 pagina 312), bevalt uitstekend. Erg goed in balans en kan voldoende combineren met spelers.
Voorlopig door het geld heen, wel redelijk wat fodder voor als er een leuke SBC komt…
Team is gemaakt zonder euro’s in het spel te stoppen en slechts 1 WL gedaan. Ook handel ik niet. Het komt dus enkel van spelen en pakjes openen. Dus prima tevreden mee
Basis plus bank nu:
:strip_exif()/f/image/4e5iu5CWR61bkcyLFwptSabb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tV4zMWeknuqxwZNBB5heKtK7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 18-02-2023 15:20 ]
Nice, goed om te horen dat ie bevalt! Ik ben er nu weer Weekend League mee aan het spelen, tot nu toe 5-3. Normaal ga ik negatief, dus dat gaat lekker. Enige probleem dat je soms zult hebben is dat wanneer er mensen met Walcotts of Al Owairans aantreden, je soms problemen hebt als ze doorkomen. Mijn aanpak is gewoon meer dan zij scoren, je creeërt namelijk zoveel kansen met deze formatie.Sleehond schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:18:
Onlangs Smalling SBC gedaan waardoor ik ook eens Abraham kon proberen.
Beiden zijn echt super fijne spelers. Smalling lekker lange benen, redelijk rap en “heerst” wel aardig achterin.
Abraham, wow beter dan verwacht. 8 goals uit 6 wedstrijden (Rivals). Heb er jager op gezegd en zijn acceleratie en snelheid is daardoor top. Staat op get in behind. Zeer sterk aan de bal en bij corners super gevaarlijk. Met Walcott, Odegaard en Antony om hem heen genoeg beweging.
Ik gebruik de 3-5-2 die hier onlangs gepost werd (@Timk10 pagina 312), bevalt uitstekend. Erg goed in balans en kan voldoende combineren met spelers.
Voorlopig door het geld heen, wel redelijk wat fodder voor als er een leuke SBC komt…
Team is gemaakt zonder euro’s in het spel te stoppen en slechts 1 WL gedaan. Ook handel ik niet. Het komt dus enkel van spelen en pakjes openen. Dus prima tevreden mee![]()
Basis plus bank nu:
Na de eerste helft 5-1 achter, alles viel voor zijn voeten.
Hij zal wel gedacht hebben dat het klaar was.
Win hem met 7-6. Even wat meer concentratie en beter kijken doet soms een boel.
En nu maar even pauze, 1 potje 2 strafschoppen gemist.
Tijdens wedstrijd mis ik best vaak een strafschop.
Alsof ze dan in mijn hoofd kunnen kijken wat ik ga doen.
[ Voor 27% gewijzigd door cubert20 op 18-02-2023 17:50 ]
Wat zeg je precies? Start je de wedstrijd met 10 man? Elke wedstrijd?Electromonkey schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:24:
Kom ik er net achter dat ik gewoon standaard met 10 man een wedstrijd spelen.
Haha ja… en als ik er dan achterkom welke speler er precies mist dan wissel ik diegene. Vervolgens speel ik de hele wedstrijd zonder de keeper.Oekol schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:25:
[...]
Wat zeg je precies? Start je de wedstrijd met 10 man? Elke wedstrijd?

Edit: je ziet de speler in het begin van de wedstrijd nog in het veld staan en die loopt langzaam achteruit het veld af. Als je hem aan speelt doet het verder ook niks.
Ondertussen ook dit gevonden.
[ Voor 32% gewijzigd door Electromonkey op 18-02-2023 22:32 ]
A hoe kan dit waar zijn?
B super vaag bericht
Lees het gelinkte forumdraadje eens, niet best ditSleehond schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:05:
Je hebt serieus niet door dat je met 10 man speelt?
A hoe kan dit waar zijn?
B super vaag bericht

Middenveld met toty icon Alonso en wc Bruno guimaraes loopt echt voor geen meter. Dat moet ik echt aanpassen.
Rewards waren meer dan prima. Alle hoge totw gepackt behalve yedder en cr7.
Uit de packs nog special Miranda , totw vlahovic en Mendy
Niemand?Moody2204 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:08:
Heeft iemand hier al ervaring met die Rovella kaart? Lijkt me best leuk namelijk.
Pff hoe danElectromonkey schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:27:
[...]
Haha ja… en als ik er dan achterkom welke speler er precies mist dan wissel ik diegene. Vervolgens speel ik de hele wedstrijd zonder de keeper.
Edit: je ziet de speler in het begin van de wedstrijd nog in het veld staan en die loopt langzaam achteruit het veld af. Als je hem aan speelt doet het verder ook niks.
Ondertussen ook dit gevonden.

En de reden dat het er nog steeds in zit en niet gefixed wordt is inderdaad omdat het geen FUT is. De carrière modus is ook vaak onspeelbaar maar daar is totaal geen aandacht voor.
Jij telt elke wedstrijd je spelers begrijp ik?Sleehond schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:05:
Je hebt serieus niet door dat je met 10 man speelt?
A hoe kan dit waar zijn?
B super vaag bericht
A: check gelinkte post, EA lijkt me het antwoord.
B: wat snap je precies niet? Dacht het toch redelijk beschreven te hebben.
Helemaal mee eens…dutchgio schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:31:
[...]
Pff hoe dan![]()
Een de reden dat het er nog steeds in dit een niet gefixed wordt is inderdaad omdat het geen FUT is. De carrière modus is ook vaak onspeelbaar maar daar is totaal geen aandacht voor.
Bizar dat ze deze bug zo lang in het spel laten zitten.
[ Voor 27% gewijzigd door Electromonkey op 19-02-2023 10:34 . Reden: Quote ]
Nou ik weet toch welke 11 spelers het veld in gaan? Dan merk je toch heel snel dat er ergens op een positie een speler ontbreek?Electromonkey schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:33:
[...]
Jij telt elke wedstrijd je spelers begrijp ik?
A: check gelinkte post, EA lijkt me het antwoord.
B: wat snap je precies niet? Dacht het toch redelijk beschreven te hebben.
[...]
Helemaal mee eens…
Bizar dat ze deze bug zo lang in het spel laten zitten.
Bij mij is Alonso inmiddels uit de basis gespeeld door Thuram..Traeces schreef op zondag 19 februari 2023 @ 00:48:
WL normale score 51 punten. Vandaag er ff snel doorheen getrapt.
Middenveld met toty icon Alonso en wc Bruno guimaraes loopt echt voor geen meter. Dat moet ik echt aanpassen.
Rewards waren meer dan prima. Alle hoge totw gepackt behalve yedder en cr7.
Uit de packs nog special Miranda , totw vlahovic en Mendy
Deze WL 15 wins, helaas de laatste wedstrijd voor de 16 verloren. Uit rewards red CR7, puur fodder eigenlijk maar toch leuk.
Nou hier 2x in totaal die 89+ icon sbc gedaan...... 2x raul 92Traeces schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:47:
Laatste keer dat ik die icon sbc doe. Laatste 3x Keane, Shearer en nu litmanen
Hier juist Xabi Alonso en Thuram naast elkaar. Bij mij is Thuram er juist ingekomen voor Jorginho. Bevalt me wel eigenlijk.Mesque schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:06:
[...]
Bij mij is Alonso inmiddels uit de basis gespeeld door Thuram..
Deze WL 15 wins, helaas de laatste wedstrijd voor de 16 verloren. Uit rewards red CR7, puur fodder eigenlijk maar toch leuk.
Vind die xabi kaart echt enorm tegenvallen. Vind hem nergens in uitblinken.Moody2204 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:45:
[...]
Hier juist Xabi Alonso en Thuram naast elkaar. Bij mij is Thuram er juist ingekomen voor Jorginho. Bevalt me wel eigenlijk.
Ik heb hem vooral omdat ik fan ben, maar ik heb eigenlijk niets te klagen met hem als CDM.Traeces schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:04:
[...]
Vind die xabi kaart echt enorm tegenvallen. Vind hem nergens in uitblinken.
Heb hem in een 442 met guimareus er naast. 2x high high is ook totaal niet ideaal.Bossie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:17:
[...]
Ik heb hem vooral omdat ik fan ben, maar ik heb eigenlijk niets te klagen met hem als CDM.
Xabi en Thuram zijn bij mij ook beiden high/high. Toch bevalt het me wel. Al moet ik wel zeggen dat Thuram veel meer 'aanwezig' is. Maar Xabi is voor mij ook een beetje sentiment wel ja. Het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk wat je prettig vindt.Traeces schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:37:
[...]
Heb hem in een 442 met guimareus er naast. 2x high high is ook totaal niet ideaal.
Dit is de opstelling in-game. Ze staan allemaal op full-chemSleehond schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:40:
@Maurice079 5 spelers niet op de juiste positie, levert dat niet veel chem problemen op…?
PSN: xMaurice93
Hugo Sanchez leverde meer frustratie op dan doelpunten. Daarnaast nog veel hoge rated bruikbare spelers die ik echter niet gebruikte.
Afgelopen wedstrijden kwam ik maar niks langs Sergio Ramos. Die moest dus komen om Maldini, die toch steeds minder begon te worden, te vervangen.
De Jong path to glory verkocht. Heerlijke middenvelder, maar ik heb ook WC Alonso en Prime Kessie op de bank. Zonde om die niet te gebruiken.
Sergio Ramos SBC gedaan en toen zag ik de Fernando Torres SBC. Voor vele wellicht niet de meta, maar wel een speler die goed bij mijn speelstijl past; groot, goed schot en snel. Deze ook maar gedaan en geen spijt van; 10 games, 15 goals en 10 assists.
Dalglish mid-icon, erg underrated en scoorde tot 2 weken geleden aan de lopende band. Maar met alle nieuwe en snelle verdedigers, werd het steeds lastiger voorin. Nu base Jairzinho (zat op de bank) terug in het team en vormt samen met Torres de voorhoede. GOAT Messi ook weer terug van de reservelijst voor chemistry, maar zelfs nu doet hij het dikke prima!
Compleet blut, maar team draait goed. WC Alonso wissel ik regelmatig met Essien af.
:strip_exif()/f/image/5ous1sYPooI4QwSmR8ok83bW.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de bank dus nog Bale, Essien, Timber, Owairan WC, Alvarez future star, Maldini base icon en Pogba.
Als backup nog Stoichkov en Dalglish. De rest allemaal verkocht of in de SBC gedaan.
wijze woorden
Dat vind ik zo jammer van sommige icons. Pirlo en Gerrard vond ik echt geweldig en zou ik graag gebruiken. Maar als je WL speelt kan je daar eigenlijk niet mee aankomen. Ten zijn je gewoon echt goed ben in fifa , maar daar val ik niet onde haha. Me favo voetballer ooit is helaas niet te betalen voor meMoody2204 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:48:
[...]
Xabi en Thuram zijn bij mij ook beiden high/high. Toch bevalt het me wel. Al moet ik wel zeggen dat Thuram veel meer 'aanwezig' is. Maar Xabi is voor mij ook een beetje sentiment wel ja. Het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk wat je prettig vindt.

Pirlo TOTY toch wel?Traeces schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:19:
[...]
Dat vind ik zo jammer van sommige icons. Pirlo en Gerrard vond ik echt geweldig en zou ik graag gebruiken. Maar als je WL speelt kan je daar eigenlijk niet mee aankomen. Ten zijn je gewoon echt goed ben in fifa , maar daar val ik niet onde haha. Me favo voetballer ooit is helaas niet te betalen voor me
Niet mee gespeeld maar kan toch een prima speler zijn met de juiste mensen om hem heen?
Van mij mag nog wel zo'n thema zoals icon WC/TOTY komen.
Van Basten bv mogen ze van mij wel een flinke upgrade geven met een nieuw thema.
Hij was nog een level hoger dan Gullit in real life.
Toch is Gullit 10x beter in FIFA.
Ik speel vaak 4231-wide met beide CDM’s op deep-lying-playmakers en dan is een Pirlo of Alonso met hun passing stats wel erg lekker.joenes30 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:44:
[...]
Pirlo TOTY toch wel?
Niet mee gespeeld maar kan toch een prima speler zijn met de juiste mensen om hem heen?
Van mij mag nog wel zo'n thema zoals icon WC/TOTY komen.
Van Basten bv mogen ze van mij wel een flinke upgrade geven met een nieuw thema.
Hij was nog een level hoger dan Gullit in real life.
Toch is Gullit 10x beter in FIFA.
Maar een Brozovic ook gewoon, dus Pirlo naar een tijdje weer verkocht om de Pogba SBC te financieren.
precies.Bossie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:40:
[...]
Ik speel vaak 4231-wide met beide CDM’s op deep-lying-playmakers en dan is een Pirlo of Alonso met hun passing stats wel erg lekker.
Maar een Brozovic ook gewoon, dus Pirlo naar een tijdje weer verkocht om de Pogba SBC te financieren.
Gewoon goed bruikbaar nu door z'n passing en dribbel.
En hij is niet heel traag meer.
Aparte keuze om Kaka in de spits te zetten ipv Mbappe.Maurice079 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:45:
[...]
Dit is de opstelling in-game. Ze staan allemaal op full-chem
Dacht ik ook, maar een watervlugge Mbappe vanaf links naar binnen trekken is natuurlijk ook mooi 👍🏻Markmaas schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:21:
[...]
Aparte keuze om Kaka in de spits te zetten ipv Mbappe.maar als dit werkt voor je dan helemaal prima
Check.Prosac schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:09:
Donnarumma en Rodri als beste picks.
In de tussentijd zijn er ook weer wat leuke NL spelers bij gekomen, dus dan maakt het ook wel weer interessanter.
Uiteindelijk moet De Ligt er nog uit voor de nieuwe Timber CB, maar die vind ik nu nog te duur voor een eredivisie CB. (200k) En ja, Van der Sar een keer..
Ook voor het eerst Kuyt erin trouwens. Heerlijke speler! Kan er persoonlijk meer mee dan bijv Pogba. En Malen en Malacia zijn ook erg fijn.
Het valt me sowieso op hoe goed Bergwijn/Berghuis/Gakpo/VVD nog meekomen.
Enige die ik eigenlijk nog mis is De Jong. Eigenlijk mijn favo speler. Maargoed, Timber doet het eigenlijk ook heel goed en was bijna gratis.
:strip_exif()/f/image/PaWz712mZ1cfUo2WLuuPVy7E.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door rcsnellink op 19-02-2023 18:37 ]
Deep lying playmakers.Bossie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:40:
[...]
Ik speel vaak 4231-wide met beide CDM’s op deep-lying-playmakers en dan is een Pirlo of Alonso met hun passing stats wel erg lekker.
Hoe heb je dat ingesteld? Welke instructies.
Dit is bijv een optie of Rijkaard naar CB en koeman banken voor iemand. Zidane naast KDB en dan andere CCAM
:strip_exif()/f/image/j6fJfYEhS4mPxKRA2cdoLAEt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door Oekol op 19-02-2023 18:50 ]
Positionering dacht ik, maar zoveel opties zijn er niet voor CDM’s.Oekol schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:38:
[...]
Deep lying playmakers.
Hoe heb je dat ingesteld? Welke instructies.
https://www.reddit.com/r/...312_100_playoffs_182_fut/
Deze dus, maar tegenwoordig wel met lagere depth.
Heb m'n app in 't Engels maar dat deep lying playmaker zie ik niet. Kijk ik verkeerd? Toch niet drop between CB?Bossie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:48:
[...]
Positionering dacht ik, maar zoveel opties zijn er niet voor CDM’s.
https://www.reddit.com/r/...312_100_playoffs_182_fut/
Deze dus, maar tegenwoordig wel met lagere depth.
Lees op reddit dat je het ws alleen op de console als opties kan zien. Ga straks wel ff kijken moet WL nog afmaken
[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 19-02-2023 19:06 ]
Bizar, zie het ook niet meer in de webapp, ff checken want ik heb deze formatie ook nog ergens opgeslagen in een teamOekol schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:51:
[...]
Heb m'n app in 't Engels maar dat deep lying playmaker zie ik niet. Kijk ik verkeerd? Toch niet drop between CB?
Lees op reddit dat je het ws alleen op de console als opties kan zien. Ga straks wel ff kijken moet WL nog afmaken
Edit: thuis maar eens op de console kijken later vandaag. Anyway untradeable Mbappe uit promo pack
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 19-02-2023 19:12 ]
Op console wel gevonden, blijkbaar niet zichtbaar op de app. Ga zo eens testen. Andere tactieken speel ik op 72 depth, maar zal me eerst houden aan wat hier staat.Bossie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:10:
[...]
Bizar, zie het ook niet meer in de webapp, ff checken want ik heb deze formatie ook nog ergens opgeslagen in een team
Edit: thuis maar eens op de console kijken later vandaag. Anyway untradeable Mbappe uit promo pack
Deze is van begin van het seizoen, dus ik zou me niet aan deze depth vasthouden.Oekol schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:33:
[...]
Op console wel gevonden, blijkbaar niet zichtbaar op de app. Ga zo eens testen. Andere tactieken speel ik op 72 depth, maar zal me eerst houden aan wat hier staat.
Ik zet expres met hem 1-2tjes op om daarna vanaf een meter of 15/20 vol in de hoek te rammen.
Aangekomen in divisie 4 lukt het mij zelfs net met hem 3x in 1 helft zo te scoren en de tegenstander leaved…
Over. Powerd.

Ga vandaag echt lekker, win bizar veel games met 3-5-2
Rustig combineren, veel 1-2tjes gebruiken en dus die belachelijke powershot van Casemiro trekt me vandaag praktisch elke wedstrijd over de streep
[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 19-02-2023 20:10 ]
[ Voor 9% gewijzigd door SterqVerhael op 20-02-2023 10:16 ]
Mooi hoe dat werkt altijd. Ik heb zitten zwoegen tot 11 wins, en mijn beste pull was een 87 rated gold en in het TOTW-pack 2 83's en 1 81. Zelfs de redpicks leverden echt niks op.WasBak schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:54:
Gisteren een paar potjes WL gespeeld maar ik ben na 4 potjes gestopt, ik kreeg dit pakketje 😂[Afbeelding]
Gezien de vorm van Napoli kan dat haast niet, maar je weet het maar nooit.SterqVerhael schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:15:
Ik ben benieuwd naar Napoli tegen Frankfurt. Heb wat investeringen gedaan in Raspadori. In de hoop en met de verwachting dat die sowieso eigenlijk ver gaan komen in de CL. Zal je zien dat ze eruit vliegen
Zou vooral oppassen met de loting voor de volgende ronde als ze door gaan, als het dan een PSG/Real/City is doet dat ook wel wat met de prijs.
Goede tip inderdaad. Heb er nu 1 in mijn club, die in mijn team speelt. Elftal wat meer richting Napoli ingericht nu, met ook 88 POTM Osimhen en TOTW Di Lorenzo.dutchgio schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Gezien de vorm van Napoli kan dat haast niet, maar je weet het maar nooit.
Zou vooral oppassen met de loting voor de volgende ronde als ze door gaan, als het dan een PSG/Real/City is doet dat ook wel wat met de prijs.
Mocht Napoli de 1e wedstrijd winnen is er een kans dat ik 1 of 2 van de investeringen alvast van de hand doen om te cashen.
Had toch graag een back ofzo gezien, misschien een RTTF van Aanholt ofzo.
Al heb ik wel TOTY HM Davies a 330K uit die party bag player pick gekregen. Dus samen met die 88 De Ligt ook goed te combineren
[ Voor 32% gewijzigd door Timk10 op 20-02-2023 16:09 ]
Ik hoop niet SimonsSterqVerhael schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:13:
Wellicht dat er nog RTTF kaarten van Eredivisie spelers of NL'se spelers via SBC's komen. Zou leuk zijn, bijvoorbeeld een speciale versie van Xavi Simons.
Die zou gezien de heenwedstrijd in Spanje gewoon 12k worden.SterqVerhael schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:13:
Wellicht dat er nog RTTF kaarten van Eredivisie spelers of NL'se spelers via SBC's komen. Zou leuk zijn, bijvoorbeeld een speciale versie van Xavi Simons.
Als er 1 komt is het van Feyenoord.
83x10 was rampzalig
81+ forsberg rttf (5x gedaan)
Prime pakket lijkt elke maand slechter te worden 😂
Hoop op een kokcu kaartje eigenlijkMessje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:18:
[...]
Die zou gezien de heenwedstrijd in Spanje gewoon 12k worden.
Als er 1 komt is het van Feyenoord.