[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 80 ... 120 Laatste
Acties:

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:59
Hier omdat ik de 8 Rivals wins en de WL kwalificatie al gehaald had voor de fun die Donny v.d. Beek kaart vrijgespeeld en ff 2 potjes mee gespeeld. Maar die viel me niet eens zo tegen. Wel een tikkie houterig en zijn snelheid is zelfs met shadow eigenlijk te langzaam voor het mooie. Maar ach... gratis kaartje door verveling verkregen... :9

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik merk de laatste tijd dat de gameplay soms heel traag is. Left stick dribbling en simpelweg om je as draaien, maar vooral aannames die heel sloom zijn. Heb cross play al uitgezet, maar het blijft enorm traag en stroperig. Hebben meer mensen dit soort, ik zou bijna zeggen, performance issues? New-gen overigens. :)

Die Raspardori heeft een price cap op 190k, ik mag hopen dat EA dit aanpast voor de wedstrijd van Napoli. :+

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:39
Gisteren nog 1 win nodig voor die First Owner Fiesta objective, nog 6 potjes over. Uiteraard 5 verloren en de laatste in de verlenging gewonnen...

Uit de rewards RTTF Fofana en Felipe Anderson. Uit het Prime pakket 2 87s en 1 86. Cheers Jeff.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Robbio85 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:55:
Gisteren nog 1 win nodig voor die First Owner Fiesta objective, nog 6 potjes over. Uiteraard 5 verloren en de laatste in de verlenging gewonnen...

Uit de rewards RTTF Fofana en Felipe Anderson. Uit het Prime pakket 2 87s en 1 86. Cheers Jeff.
Echt frustrerend die objective.. ik kom 1-3 voor, pauze, vervolgens komt geen pass meer aan en uit elke hoek ineens raak. 5-3 achter. Pauze. ik kom tot 5-4, maar meneer tikt 10 minuten die bal achterin rond en wat ik ook doe, mijn spelers weigeren te jagen . Ondanks hoge druk en de optie als team op te jagen. Bizar.

• Robbio85
Prosac schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:27:
[...]

Echt frustrerend die objective.. ik kom 1-3 voor, pauze, vervolgens komt geen pass meer aan en uit elke hoek ineens raak. 5-3 achter. Pauze. ik kom tot 5-4, maar meneer tikt 10 minuten die bal achterin rond en wat ik ook doe, mijn spelers weigeren te jagen . Ondanks hoge druk en de optie als team op te jagen. Bizar.
Ja die potjes zijn niet voor de gezelligheid... Een van mijn tegenstanders begon gewoon vanaf de aftrap achterin rond te tikken... vraag me soms af wat er in het hoofd van zo iemand omgaat.

Nu weer gewoon Rivals spelen, dan vertrek ik gewoon als ik zo'n idioot tegenkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 21-02-2023 10:34 ]

• SterqVerhael
Kreeg uit een 81+ upgrade RTTF Calvin Phillips. No to shabby. :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59
POTM Ben Ketser lieve mensen! Heb hem al binnen, gaat direct de spits in en nu kan ik rode 88 Hakimi met 3 chem op RB zetten en 89 Lahm van RB naar CDM en 88 Rijkaard op de bank.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
God tuurlijk weer Ben Ketser….

Ben daar wel klaar mee hoor, wat een variatie zeg….

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:34

Oekol

waka waka hey hey

Ketser? Vertel me meer? Yedder is Ketser in 't NLs?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:04
Oekol schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:18:
Ketser? Vertel me meer? Yedder is Ketser in 't NLs?
iets van een youtuber.
Je wordt vast oud ;)

Maar denk niet dat ik hem zou doen, centurions is volgens mij net zo goed en dit kaartje is net zo snel outdated als die Xabi Alonso kaart.

[ Voor 25% gewijzigd door cubert20 op 21-02-2023 20:32 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

cubert20 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:30:
[...]

iets van een youtuber.
Je wordt vast oud ;)

Maar denk niet dat ik hem zou doen, centurions is volgens mij net zo goed en dit kaartje is net zo snel outdated als die Xabi Alonso kaart.
Haha oud zal wel meevallen maar wel generatie later gok ik? M'n tweede dochter is net geboren verleden weekend.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ja dan moet je naar allemaal van die hippe YouTubers die fifa spelen kijken.

Vrijwel dezelfde kaart als ruim een maand geleden.
79 stamina, prima speler voor de eerste helft.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Vind die potm ben yedder ook niet echt een bijzondere kaart. Kan je net zo goed die Centurions kaart kopen. Die kan je iig nog verkopen als er weer betere kaarten zijn.

• Saekerhett
tukkerterror90 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:40:
Vind die potm ben yedder ook niet echt een bijzondere kaart. Kan je net zo goed die Centurions kaart kopen. Die kan je iig nog verkopen als er weer betere kaarten zijn.
Ja of je knalt er gewoon wat fodder in in plaats van weer een icon SBC waar dan Shearer of Klose uitkomt.

• Robbio85
Zag die Yedder ook voorbij komen, maar heb nu al POTM Mbappe en Stoichkov WC in de spits. Denk niet dat Yedder die kan overtreffen.

• Moody2204
Hier 2 puberjongens in huis die me op de hoogte houden, dus de naam Ben Ketser is mij als 'oudere' hier wel bekend.

Vraag is: hoe is hij ingame? Past zo in mijn team op full chem. Maar heb nu gouden Mbappé en Smolarek WC hero daar staan. Dan is Ben Ketser niet beter denk ik?

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik kreeg gisteren bericht van EA dat ze een fout hadden gemaakt en ik kreeg daarvoor een 3 spitsenpakket. Daar kwam RttF Raspodori uit.

Erg leuk omdat ik denk dat Napoli erg ver kan komen. Ik zag dat zijn prijsrange nu is aangepast en hij nu zo'n 70k in waarde is gestegen. (Ik heb hem untradeable)

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:55
De servers zijn weer onbeschikbaar wegens onderhoud, ik zag dat het weer beschikbaar moet zijn rond 14:00 uur.

• Saekerhett
Moody2204 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:41:
Hier 2 puberjongens in huis die me op de hoogte houden, dus de naam Ben Ketser is mij als 'oudere' hier wel bekend.

Vraag is: hoe is hij ingame? Past zo in mijn team op full chem. Maar heb nu gouden Mbappé en Smolarek WC hero daar staan. Dan is Ben Ketser niet beter denk ik?
De speciale versies van Ben Yedder heb ik elk jaar een zwak voor. Op de een of andere manier kan ik daar veel beter mee dan met een willekeurige versie van Mbappé. Ik moet hem nog proberen, maar zoals bekend ligt FUT eruit op dit moment.

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-01 21:39
ZodiacBomber schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:57:
Ik kreeg gisteren bericht van EA dat ze een fout hadden gemaakt en ik kreeg daarvoor een 3 spitsenpakket. Daar kwam RttF Raspodori uit.

Erg leuk omdat ik denk dat Napoli erg ver kan komen. Ik zag dat zijn prijsrange nu is aangepast en hij nu zo'n 70k in waarde is gestegen. (Ik heb hem untradeable)
Ha dus eindelijk! Dat is die van de TOTY week. Kijken of ik hem ook heb straks..

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

_Uploader_ schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:34:
De servers zijn weer onbeschikbaar wegens onderhoud, ik zag dat het weer beschikbaar moet zijn rond 14:00 uur.
Pfff dat duurt lang. We wachten wel weer O-)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:02
Saekerhett schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:32:
[...]

De speciale versies van Ben Yedder heb ik elk jaar een zwak voor. Op de een of andere manier kan ik daar veel beter mee dan met een willekeurige versie van Mbappé. Ik moet hem nog proberen, maar zoals bekend ligt FUT eruit op dit moment.
Ik zit er ook aan te denken aangezien ik vorige week een untradeable Mbappe had.
Maar ik denk dat ik dan simpelweg het “bruine” kaartje pak ipv te locken in een gelijkwaardige untradeable aangezien mijn laatste fodder in Poggy is gegaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Saekerhett
Bossie schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Ik zit er ook aan te denken aangezien ik vorige week een untradeable Mbappe had.
Maar ik denk dat ik dan simpelweg het “bruine” kaartje pak ipv te locken in een gelijkwaardige untradeable aangezien mijn laatste fodder in Poggy is gegaan.
Ja ik zou dan ook de Centurion pakken, alleen ikzelf had wat hoge duplicate fodder die ik kwijt moest, dan is de POTM logisch.

• Bossie
Saekerhett schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:08:
[...]

Ja ik zou dan ook de Centurion pakken, alleen ikzelf had wat hoge duplicate fodder die ik kwijt moest, dan is de POTM logisch.
Als ik nou gewoon ff kon kijken wat voor fodder ik heb nog heb :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Prosac
Ik zit op het punt dat ik ook prima special cards van Bundesliga/Serie A in SBC’s zou kunnen stoppen (ik gebruik Bennacer bv nooit meer en heb spelers als die speciale Vlasic en Radu SBC nog nooit gebruikt). Maar toch vind ik het lastig om dergelijke spelers erin te gooien. Of van de 8 speciale spitsen van die leagues kan er vast wel wat weg.

Ik heb er bij de andere leagues wat minder moeite mee. Al ga ik nu ook al richting een alleraardigst Premier League team en dan vind ik het weer zonde om bijvoorbeeld Nketiah weg te doen.

• Bossie
Prosac schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:36:
Ik zit op het punt dat ik ook prima special cards van Bundesliga/Serie A in SBC’s zou kunnen stoppen (ik gebruik Bennacer bv nooit meer en heb spelers als die speciale Vlasic en Radu SBC nog nooit gebruikt). Maar toch vind ik het lastig om dergelijke spelers erin te gooien. Of van de 8 speciale spitsen van die leagues kan er vast wel wat weg.

Ik heb er bij de andere leagues wat minder moeite mee. Al ga ik nu ook al richting een alleraardigst Premier League team en dan vind ik het weer zonde om bijvoorbeeld Nketiah weg te doen.
Ik hou ze vaak aangezien ik door de vele icon/hero sbc’s inmiddels vrijwel alles kan combineren.
Speel nu bijvoorbeeld opeens met serie-a.

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:34:
Web app doet het weer

• Prosac
Gisteren trouwens Cannavaro uit een Ultimate Pack. Al mijn 2e icon uit een pack dit jaar. Denk niet dat ik hem snel standaard zal gebruiken, maar desondanks leuk om te hebben.

• Sleehond
Onderhoud… zouden ze dan eindelijk eens verbetering doorvoeren…?

Zal wel niet hè _O-

• Bossie
Sleehond schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:07:
[...]

Onderhoud… zouden ze dan eindelijk eens verbetering doorvoeren…?

Zal wel niet hè _O-
Nieuwe soort packs en meer capaciteit voor de store :+

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Iemand nog verbeteringen?
Heb ongeveer 3 miljoen aan munten nog.
Cole en Makelele tradeable!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYHzvbS7XAi_cnCHdWAAlMjxtsA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bw4RFRtEw7bMi9mOmpDN1kb9.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nic1993 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:51:

[Afbeelding]
Nee wel een vraag. Vieira of makelele, wie moet ik halen voor m'n team?

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Oekol schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:56:
[...]

Nee wel een vraag. Vieira of makelele, wie moet ik halen voor m'n team?
Dan zou ik voor Makelele gaan die man is werkelijk overal. Hij kan alleen niet schieten. Als CDM dus 100% Makelele!

• cubert20
Ik snap de transfermarkt dit jaar echt niet.
Normaal daalt alles stabiel door en heb je soms een kleine crash.
sinds toty is geweest zijn er nog genoeg topkaarten die blijven stijgen.

Enige reden die ik kan bedenken is dat met al die playerpicks en grote sbc`s veel mensen untradeable zijn gegaan en geld over hebben voor de echte toppers.

Ik vind het in ieder geval vervelend want zo kan ik die dure spelers nog niet kopen.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 11:21
Hier eindelijk ook eens wat leuks in mijn WL rewards: CL Phillips. Hij gaat nu voor 850k. Zouden jullie hem bewaren om later te verkopen of nu (ervan uitgaande dat man city wel doorgaat naar de volgende ronde)?

[ Voor 18% gewijzigd door theman36 op 22-02-2023 22:39 ]

• Mesque
theman36 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:39:
Hier eindelijk ook eens wat leuks in mijn WL rewards: CL Phillips. Hij gaat nu voor 850k. Zouden jullie hem bewaren om later te verkopen of nu (ervan uitgaande dat man city wel doorgaat naar de volgende ronde)?
Well that aged well. :+

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-01 12:53
Zola Prime uit de rivals rewards, goede fodder maar leuk om is een icon te packen

• Sleehond
Gisterenavond nog even gauw divisie 4 gehaald dus was wel benieuwd naar Rivals rewards.
Gekozen voor tradable maar eens gokken of ik geluk heb.

Nou niet dus, waardeloos weer met 2 spelers van 84 en de rest allemaal eind 70 / begin 80.

Weer lekker veel potjes voor zitten knallen, wauw 8)7

• Speculaes
  • Laatst online: 20:08
Pak hier uit de rivals-rewards Atal RTTF... Uiteraard blij en gelukkig, maar uiteraard had ik die eerder deze week ook al gepackt. #dubtheory.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Nu moet je wel wachten, kans dat het City het af maakt en door gaat lijkt me alsnog vrij groot.

Doorgaans werkt verkopen in de hype het beste, dus voor de wedstrijd.
Los van het resultaat was de prijs een paar uur voorafgaand aan de wedstrijd op z'n hoogst en is de daling al ingezet voordat de wedstrijd begon. Een matig resultaat helpt dan al helemaal niet mee en dan krijg je een paniek crash.

[ Voor 38% gewijzigd door dutchgio op 23-02-2023 10:06 ]

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Het is eigenlijk intens treurig dat ik gisteren enorm veel zin om fifa had te spelen, maar me realiseerde dat ik al gekwalifceerd voor Champs ben en mijn 8 rivals wins al heb. En die rivals zijn echt een hel om te spelen, in div 5 en 4 denkt iedereen voor 10.000 euro te spelen ofzo? Dus ik kwam tot de conclusie, ik wil wel graag spelen, maar er is niks om te doen. Die 6 miljoen potjes friendlies spelen voor een card die 2 maanden geleden al achter de powercurve liep trekken me ook totaal niet, zeker niet gezien hoe toxic die friendlies zijn.

Dus uiteindelijk geen pot gespeeld, maar die centurion 80+ sbc maar voor de laatste 20x gedaan, levert toch weer een ultimate pack op. Nietszeggend fodder daaruit. Nu heb ik een berg fodder maar zijn er eigenlijk ook weinig aantrekkelijke SBC's, de icons zijn matig en overpriced, de andere sbc's lopen allemaal hopeloos achter de powercurve of gewoon kleurloos.

EA doet er zo bar weinig aan om het leuk te houden he. Gooi er gewoon eens een SBC in waarbij we zelf kunnen kiezen tussen een paar ziek gebooste kaarten uit allerlei verschillende competities. Laat ons dan zelf kiezen welke card we willen. Ik hoef al die cliché ligue1 en premier league spelers niet.

• theman36
Timk10 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:41:
Het is eigenlijk intens treurig dat ik gisteren enorm veel zin om fifa had te spelen, maar me realiseerde dat ik al gekwalifceerd voor Champs ben en mijn 8 rivals wins al heb. En die rivals zijn echt een hel om te spelen, in div 5 en 4 denkt iedereen voor 10.000 euro te spelen ofzo? Dus ik kwam tot de conclusie, ik wil wel graag spelen, maar er is niks om te doen. Die 6 miljoen potjes friendlies spelen voor een card die 2 maanden geleden al achter de powercurve liep trekken me ook totaal niet, zeker niet gezien hoe toxic die friendlies zijn.

Dus uiteindelijk geen pot gespeeld, maar die centurion 80+ sbc maar voor de laatste 20x gedaan, levert toch weer een ultimate pack op. Nietszeggend fodder daaruit. Nu heb ik een berg fodder maar zijn er eigenlijk ook weinig aantrekkelijke SBC's, de icons zijn matig en overpriced, de andere sbc's lopen allemaal hopeloos achter de powercurve of gewoon kleurloos.

EA doet er zo bar weinig aan om het leuk te houden he. Gooi er gewoon eens een SBC in waarbij we zelf kunnen kiezen tussen een paar ziek gebooste kaarten uit allerlei verschillende competities. Laat ons dan zelf kiezen welke card we willen. Ik hoef al die cliché ligue1 en premier league spelers niet.
Mané sbc?

• Mesque
dutchgio schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:04:
[...].
Los van het resultaat was de prijs een paar uur voorafgaand aan de wedstrijd op z'n hoogst en is de daling al ingezet voordat de wedstrijd begon. Een matig resultaat helpt dan al helemaal niet mee en dan krijg je een paniek crash.
Dat klopt niet volgens mij, toen het 1-0 stond ging hij nog een stuk omhoog.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:51
Er schijnt komende week dagelijks een showdown sbc te komen, wellicht leuk om daar wat fodder voor te bewaren :)

• Mesque
Die players picks en 81+ packs zijn echt zo overpowered. Heel veel 86+ pulls waaronder gister ook RTTF Fofana en eerder al RTTF Radpadori, nu 93 De Bruyne uit de 82+ pick :) zie dat hij voor bijna 700k gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Mesque op 23-02-2023 11:28 ]

• Timk10
Ik heb echt niks met Mané, en weinig met Bayern. Geweldige voetballer, dat staat buiten kijf en zijn card zal vast goed zijn maar als ik geen binding met een speler heb, doet het me weinig.
Ik speel 3-5-2 en hij is waardeloos als LM of RM en in de spits heb ik Tadic en Bergkamp waar ik 100x meer hechting mee heb dan een Mané.

En daarnaast zijn dat soort SBC's zo enorm overpriced. 600K voor een untradeable card die op de markt niet meer dan 300K zou zijn.

• Moody2204

[Afbeelding]
Met zo'n team nog verbeteringen?... ik zie ze niet :9
Lekker team hoor, stiekem wel jaloers.

• Prosac
Ik ben ook wel weer toe aan een mooie SBC, heb een dubbele untradeable Koulibaly en Kroos (voor de 100e keer).

Gisteren Raspadori gekocht en eigenlijk vrij snel al weer spijt, want gekocht op de gok en zelfs met 2 verbeteringen is hij niet direct basismateriaal voor mijn huidige elftal. Het voldoet nog wel. En dan vind ik 270k ondanks mijn financiën toch zonde.
Vervolgens werd hij verkocht voor 340k en ga ik weer twijfelen. Vandaag is hij echter weer op te pikken voor rond de 255k.. ik snap er niks van. :+

• theman36
Prosac schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:24:
Ik ben ook wel weer toe aan een mooie SBC, heb een dubbele untradeable Koulibaly en Kroos (voor de 100e keer).

Gisteren Raspadori gekocht en eigenlijk vrij snel al weer spijt, want gekocht op de gok en zelfs met 2 verbeteringen is hij niet direct basismateriaal voor mijn huidige elftal. Het voldoet nog wel. En dan vind ik 270k ondanks mijn financiën toch zonde.
Vervolgens werd hij verkocht voor 340k en ga ik weer twijfelen. Vandaag is hij echter weer op te pikken voor rond de 255k.. ik snap er niks van. :+
verwacht dat een dag voor de 2e wedstrijd in de CL die prijzen wel weer zullen stijgen

• Moody2204
Prosac schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:24:
Nou, de G.O.A.T. schijnt terug te komen:

spoiler:
Wout Weghorst showdown

:P

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:32:
[...]

Nou, de G.O.A.T. schijnt terug te komen:

spoiler:
Wout Weghorst showdown

:P
Oe! Die de Ketelaere speelt eigenlijk net zo als
spoiler:
Wout
vorig jaar deed. Ik heb ook geen PL spelers verder nu in het team, maar Varane WWC zou een mogelijkheid zijn om terug te halen, al is die erg duur geworden.

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:44:
[...]

Oe! Die de Ketelaere speelt eigenlijk net zo als
spoiler:
Wout
vorig jaar deed. Ik heb ook geen PL spelers verder nu in het team, maar Varane WWC zou een mogelijkheid zijn om terug te halen, al is die erg duur geworden.
Ja, ik ga hem wel doen denk ik, past als ik de juiste coach kies ook nog in mijn team op full chem. Vorig jaar was het echt een leuke funcard!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:46:
[...]

Ja, ik ga hem wel doen denk ik, past als ik de juiste coach kies ook nog in mijn team op full chem. Vorig jaar was het echt een leuke funcard!
Ja wellicht VVD er nog bij :+

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Moody2204 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:46:
[...]

Die de ketelaere scoort echt constant tegen mij. Zeker goed kaartje! Veel met 't hoofd.

• CryptoNL
  • Laatst online: 15-01 09:32
Nog een goeie spits en Malacia linksback en ik ben wel klaar denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-nv_7Xx8ulJSYZQFFsMtkAAT38o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmGUIlPMqyPYUCwXk1SvaVO0.jpg?f=fotoalbum_large

SiberischeHusky Shepsky

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-01 22:19

[Afbeelding]
Prime Maldini ipv base? Eusebio WC ipv Sanchez?
Heerlijke team trouwens.

Ik ben zelf ook aan het twijfelen met welke speler ik kan halen voor 1,2m. Ik zat zelf te denken aan Makelele TOTY of Matthaus mid i.p.v. Verratti of Alonso.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWDMxOpr8vzLnPvwUyswOWaL-ao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SrEZP225HydU9uPmJc27Eqsi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Lashrom op 23-02-2023 22:49 ]

• Sleehond
Jezus wat een team man.

Geen reet meer aan zo toch?

• SterqVerhael
De dropweight van die RTTF kaarten is echt bizar. In een week tijd niet alleen Calvin Phillips en Raspadori gepackt, maar gisteren kwam daar uit een bronzen squad voor Gerrard (had die bronzen en zilveren squads voor die 2 gouden rares nog niet gedaan) ook nog Barella bij. Die was dus tradeable. :D

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:37
SterqVerhael schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:37:
De dropweight van die RTTF kaarten is echt bizar. In een week tijd niet alleen Calvin Phillips en Raspadori gepackt, maar gisteren kwam daar uit een bronzen squad voor Gerrard (had die bronzen en zilveren squads voor die 2 gouden rares nog niet gedaan) ook nog Barella bij. Die was dus tradeable. :D
Allen bij jou denk ik... Heb erg veel pakketten geopend deze week, maar echt helemaal niets hoor.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Er!k schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:56:
[...]

Allen bij jou denk ik... Heb erg veel pakketten geopend deze week, maar echt helemaal niets hoor.
Hier hetzelfde. Ik weet dat ik niet altijd even hard mag klagen over packweight.
Toch TOTY Courtois en Militao destijds gepacht.

Maar de laatste tijd is het best teleurstellend.

wijze woorden

• Bossie
Valandil schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:09:
[...]

Hier hetzelfde. Ik weet dat ik niet altijd even hard mag klagen over packweight.
Toch TOTY Courtois en Militao destijds gepacht.

Maar de laatste tijd is het best teleurstellend.
Jij hebt ook genoeg had voor deze jaargang toch?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Bossie schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:27:
[...]

Jij hebt ook genoeg had voor deze jaargang toch?
Was wel allemaal untradable ;)

wijze woorden

• Bossie
Valandil schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:28:
[...]

Was wel allemaal untradable ;)
Oh, we gaan nog klagen ook :>

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-01 22:19
Sleehond schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:51:
Jezus wat een team man.

Geen reet meer aan zo toch?
Zo voelt het ook de laatste paar weken. Op één of ander manier heb ik geen plezier meer in FUT. Ik start het op, ik speel 3 a 4 Rivals potjes en dan heb ik het alweer gezien. De wekelijkse beloningen boeien mij ook vrij weinig. Geldt hetzelfde voor Champs, waarbij ik echt moeite heb om alle 20 wedstrijden af te maken. Na rank 5 geef ik al wins weg omdat ik de beloningen minder waardeer. Ik snap niet hoe streamers of andere gasten met super high rated spelers het vol kunnen houden.

Maar goed, aan de andere kant zitten we nu in een periode waarbij het spelen van Fifa stagneert. Vaak tegen maart aan voelt het niet meer als een uitdaging. De TOTW 's heb je ook niks meer aan. Alle promo's overklassen de TOTW spelers en gebruik je dit als fodder voor leuke sbc's. Jammer, maar heeft de geldwolf EA hier zelf aan te danken.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:37
Lashrom schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:03:
[...]

Zo voelt het ook de laatste paar weken. Op één of ander manier heb ik geen plezier meer in FUT. Ik start het op, ik speel 3 a 4 Rivals potjes en dan heb ik het alweer gezien. De wekelijkse beloningen boeien mij ook vrij weinig. Geldt hetzelfde voor Champs, waarbij ik echt moeite heb om alle 20 wedstrijden af te maken. Na rank 5 geef ik al wins weg omdat ik de beloningen minder waardeer. Ik snap niet hoe streamers of andere gasten met super high rated spelers het vol kunnen houden.

Maar goed, aan de andere kant zitten we nu in een periode waarbij het spelen van Fifa stagneert. Vaak tegen maart aan voelt het niet meer als een uitdaging. De TOTW 's heb je ook niks meer aan. Alle promo's overklassen de TOTW spelers en gebruik je dit als fodder voor leuke sbc's. Jammer, maar heeft de geldwolf EA hier zelf aan te danken.
Heb hier hetzelfde. Speel FIFA dan weer een tijdje wel en daarna weer een tijdje weinig tot niet. Met al die promo's heeft iedereen nu een mega team staan en wat er nu uitkomt is ook meestal niet interessant. Ook de seizoensbeloningen zitten minder spelers in (normaal op 15/30 foundation speler)...

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:35
Iemand nog goede suggesties voor een keeper voor Cap 240? :)

• SterqVerhael
RTTF kaarten zijn geüpgrade. :)

• Bossie
Lashrom schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:03:
[...]

Dit is het grote probleem van FUT, de gameplay is not goed en consistent genoeg om te blijven spelen als je team “af” is. Terwijl juist het daadwerkelijk spelen de grote motivator zou moeten zijn :)

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Komt er vanavond weer een andere promo of niet?

• _Uploader_
Sossage23 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 18:17:
Er komt een week aan met dagelijkse showdown sbc's

• Mesque
Uit het pack voor de 83 Squad in de 83+ SBC, ik was eerst aan het balen omdat het wel hele dure untradable fodder was, maar besefte me daarna dat hij tradable was. >:) Toch bijna 900k!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OQ2EH-6ix4trG5ZtW32en4U2B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EClsARG8MV4cvCtTeWwqjnmU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oxIEH6M4KEyA1xg4RNeLrAIjc2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RmJMDcGO9rPa8zI4FCMsMDwJ.jpg?f=fotoalbum_large

• Augy
Sossage23 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 18:17:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JfPaVbXLxe65JWazFLEjQD_ec8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nE0SenyGzu1m7MZpPFVounKJ.jpg?f=fotoalbum_large

In packs. Verder dagelijkse showdowns

• Saekerhett
Classic EA, player picks in een pakket stoppen zodat je eerst van je untradeable duplicates af moet.

• cubert20
iemand dat winterreview pakketje geprobeerd?

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Yedder zijn POTM SBC gedaan. Alles untradable op Malacia na.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mvm0rISPd0KX_dppdBZ5JQbAe6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lsHSYAt3sq4xIAYL38NjrH2y.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mIlD1ibqLV1z43bhMdQ6zuYcuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rcjAOV7NNsFkuK9orRT8GiwP.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa :) had de gouden versie dus lekkere upgrade.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Huh. Zitten toty ineens weer in de packs? Met welke reden? Gaat alles nogmaals langskomen?

Gaat m'n investering van 45 87 rated kaarten daarom niet omhoog? :+

• Mesque
Oekol schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 22:07:
Huh. Zitten toty ineens weer in de packs? Met welke reden? Gaat alles nogmaals langskomen?

Gaat m'n investering van 45 87 rated kaarten daarom niet omhoog? :+
Nee geen TOTY, enkel wat speciale kaarten uit het verleden, waaronder enkele TOTY HM zoals Cancelo.

• Saekerhett
Mijn huidige team. Ben er blij mee, alleen zit ik nu weer in die fase dat upgrades voor geen meter opschieten met al die halfbakken, gare promo's. In vroegere edities ging ik dan coins harken via BPM en de League SBC's (dat was leuk!), maar dat heeft EA vakkundig om zeep geholpen. Ik vind het dus ook steeds minder leuk worden, want ik kan met 200k helemaal niks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Siw3tKID_boQEXh1ve4wqoPm2O0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6HlE88Uj0boYcu5u7X7tSuWI.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Mooi team, hier hetzelfde met 295k coins geen idee wat ik moet doen.

• Prosac
Hier 2,3 miljoen en geen idee hoe ik een echte boost kan geven aan een elftal. Heb ook geen zin om iets anders op te bouwen. Misschien wel graag nog een speler als Kimmich of Goretzka erin, maar veel beter wordt het er ook niet van.
De Ketelaere
Di Maria Mane Gordon
Zidane Pogba
Davies Klostermann Van Dijk Trent-Alexander
Neuer

Weekend League gaat weer volgens hetzelfde stramien als altijd, dus ik zal het klagen over rare dingen maar laten. Lees de vorige ervaringen van mij maar weer. :P

• Timk10
Nou, de WL op vrijdag spelen moeten we dus ook nooit meer doen. Waar ik normaal vrij zeker bij 11 wins moet komen, stond ik gisteravond na 15 potten 6-9 :')
Besloten om er toen maar een einde aan te breien, wat een ellende was dat zeg.

• Sleehond
Gisteren en vandaag is het spel echt VERSCHRIKKELIJK.

Er zit enorme lag tussen wat ik invoer en wat er op het scherm uitgevoerd wordt. Daardoor elke keer een stap te laat en lever ik continue ballen in.

GVD zo klaar met dit spel hè. Heb bij andere games NUL last van lag, vreemde situaties etc.

Maar nee ligt niet aan FIFA/EA hoor _O- :Z

Kortom: ik ga maar een ander spel doen dit weekend

PS het weerhoudt mij er dus echt van een PS 5 te kopen, heb nu een 4 (geen pro, wel 4K Sony bravia XR televisie). Maar ben bang dat als ik 500/600 uitgeef ik er geen sodemieter mee opschiet

[ Voor 27% gewijzigd door Sleehond op 25-02-2023 11:11 ]

• Bossie
Prosac schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:49:
Hier 2,3 miljoen en geen idee hoe ik een echte boost kan geven aan een elftal. Heb ook geen zin om iets anders op te bouwen. Misschien wel graag nog een speler als Kimmich of Goretzka erin, maar veel beter wordt het er ook niet van.
De Ketelaere
Di Maria Mane Gordon
Zidane Pogba
Davies Klostermann Van Dijk Trent-Alexander
Neuer

Weekend League gaat weer volgens hetzelfde stramien als altijd, dus ik zal het klagen over rare dingen maar laten. Lees de vorige ervaringen van mij maar weer. :P
Ik heb maar 200k maar wel een dusdanige stapel untradables inclusief Mbappe en een aantal duplicate 86/85 dat ik toch denk om Yedder te halen. Dan kunnen beide Mboopi en Yedder er in de 65e minuut in :+

Heb nu voorin een driehoek met De Ketelaere, Politano en Di Natale. Ik vraag me af of bijvoorbeeld Sanchez/Kaka echt upgrades zijn, ik pak dan liever bijvoorbeeld een Zambrotta voor mijn 352.

• Prosac
Nou ja dat dus.. wat is nou nog een echte boost, zelfs de dure spelers zijn voor mijn elftal geen boost en dan heb ik diverse 91+ spelers waar ik niks mee doe. Ik heb alleen mijn best gedaan door middel van Gordon en Trent Alexander om VVD in te passen.

• Timk10
Sleehond schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:07:

Er zit enorme lag tussen wat ik invoer en wat er op het scherm uitgevoerd wordt. Daardoor elke keer een stap te laat en lever ik continue ballen in.

GVD zo klaar met dit spel hè. Heb bij andere games NUL last van lag, vreemde situaties etc.

PS het weerhoudt mij er dus echt van een PS 5 te kopen, heb nu een 4 (geen pro, wel 4K Sony bravia XR televisie). Maar ben bang dat als ik 500/600 uitgeef ik er geen sodemieter mee opschiet
Het helpt mij om vooral te blijven denken dat het niet aan mij ligt, en dat opwinden dus geen zin heeft. De beperkingen zitten er nou eenmaal in, en ik kan er niks aan veranderen. Ik zou dan overigens sowieso geen PS5 kopen, want als ik de meningen van de content creators enzo hoor, schijnt de gameplay daar nog veel erger te zijn.

• Augy
Timk10 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:15:
[...]

Het helpt mij om vooral te blijven denken dat het niet aan mij ligt, en dat opwinden dus geen zin heeft. De beperkingen zitten er nou eenmaal in, en ik kan er niks aan veranderen. Ik zou dan overigens sowieso geen PS5 kopen, want als ik de meningen van de content creators enzo hoor, schijnt de gameplay daar nog veel erger te zijn.
Ik vind de gameplay op de PS5 juist echt heel veel beter. Lijkt allemaal iets meer op voetbal ipv pingpong voor mn gevoel.

Lag oid ervaar ik eigenlijk (bijna) nooit terwijl ik tog maar een max 100mbit lijntje van kpn heb. (PS5 bekabeld uiteraard)

Daarintegen heb k al tijden geen WL gespeeld waar het dramatisch schijnt te zijn. Speel alleen rivals

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 25-02-2023 11:46 ]

• Mesque
Augy schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik vind de gameplay op de PS5 juist echt heel veel beter. Lijkt allemaal iets meer op voetbal ipv pingpong voor mn gevoel.

Lag oid ervaar ik eigenlijk (bijna) nooit terwijl ik tog maar een max 100mbit lijntje van kpn heb. (PS5 bekabeld uiteraard)

Daarintegen heb k al tijden geen WL gespeeld waar het dramatisch schijnt te zijn. Speel alleen rivals
WL is de gameplay juist altijd het smoothst, vanwege dedicated serves geloof ik.

• Moody2204
Alleen WL is weer de meest toxic spelmodus. Ik speel Rivals en de WL kwalificatie, maar de WL quit ik alles waar ik 2-0 achter kom en vind ik het wel best.

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:47:
Alleen WL is weer de meest toxic spelmodus. Ik speel Rivals en de WL kwalificatie, maar de WL quit ik alles waar ik 2-0 achter kom en vind ik het wel best.
Niet doen joh. Ik ben vandaag al 2x terug gekomen van een 3-0 achterstand. Volgens mij is de taktiek van veel spelers om je zo snel mogelijk weg te trollen. Won elke keer omdat ze constante druk speelden om zo snel mogelijk die goals te maken. Vervolgens tik je ze vanaf de 2e helft vaak makkelijk weg.

Net eindelijk een potje gewonnen zoals ik ze juist vaak verlies. Die gozer had 25 schoten op doel, maar Neuer was eindelijk eens werelds. Ik ben er 2x uit gekomen en 2-0 gewonnen.
Voelde wel met hem mee. Sloeg echt nergens op zoals Neuer soms teleporteerde. :o

• Traeces
Sleehond schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:07:

Denk dat de meeste hier wel mee eens zijn dat er lag is hoor. Zeker in het weekend.

Vorige wl had ik ook enorme button delay
Tot soms 2 seconden. Voor mijn speel style enorm irritant. Maar we moeten het er mee doen.

Gister die first owner friendlys gedaan dat speelde enorm smooth.

Enige wat ik dit jaar echt te extreem vind zijn icons en hero,s. Er is niks speciaals meer aan om een icon te hebben.

• Traeces
Moody2204 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:47:
Zou ik ook niet doen. Kom vaak genoeg van 2-0 of zelfs 3-0 achterstand terug. Heel veel spelen die gasten enorme druk en is het team vanaf minuut 60 helemaal verrot. Dan vallen de doelpunten als warme broodjes.

• Nachtapotheker
Ja ik had gisteren voor het eerst sinds tijden ook weer enorm gare delay in de WL. Daarna potje rivals gedaan, dat speelde perfect. Het zal helaas nooit veranderen…

• Moody2204
Oké jullie hebben mij overtuigd, zal toch eens kijken of ik me in sommige wedstrijden terug kan knokken.

• Mesque
Toch maar last minute Ceballos gedaan.. als hij upgrade gaat hij denk ik beter zijn dan Pogba voor mijn team.

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-01 10:10
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G9qRot4.png

Dit is mijn huidige NL team. Welke speler onder 100k zou mijn team nu het meest verbeteren?

• Sleehond
@Spacejockey

Frimpong (sorry ken z’n prijs niet hoor)

• _Uploader_
Uit de icon pick, prime Drogba! Ben er erg tevredenmee omdat ik hem altijd al eens uitproberen wou.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-laCid7B8FY8mjUyUJ1xLBkClXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPlCq8mWyBhFomnacaAw0su9.jpg?f=fotoalbum_large

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxmrQ1ocnXjhS6EwsgJG63aLxWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A4LbuZgwf8f7mr3TGk46tHQK.jpg?f=fotoalbum_large

Prime Jairzinho uit de 89+ SBC. Super happy mee :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Saekerhett
Hier ook een big dub :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MS-MUoS40KkugbtIA_RwUbIfDJ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mrnGugxuFSFHxLP8xKHSn2d2.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 80 ... 120 Laatste