Altijd klote om tegen te spelen…Partypooper schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:29:
[Afbeelding]
Prime Jairzinho uit de 89+ SBC. Super happy mee
Zijn mid is al klote om tegen te spelen
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Centurion Fred helemaal prima weer : )
[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 25-02-2023 20:46 ]
Dacht ff dat er een keus was tussen 2 of 3 icons. Maar dit is ook prima. Die van vorige week was ik te laat. Heb nu weet meer fodder. Ga ook wel ff doen_Uploader_ schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:23:
Uit de icon pick, prime Drogba! Ben er erg tevredenmee omdat ik hem altijd al eens uitproberen wou.[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik sla ff over en pak WC Drogbeest welOekol schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:42:
[...]
Dacht ff dat er een keus was tussen 2 of 3 icons. Maar dit is ook prima. Die van vorige week was ik te laat. Heb nu weet meer fodder. Ga ook wel ff doen
Had overigens niet verwacht dat er buiten de WC promo nog WC icons in de sbc zouden komen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er is hier laatst een theorie geweest over zoons/dochters die pakjes opende en dat daar dan goeie uit kwamen. Ik wil die theorie onderstrepen.
Ik heb zojuist de miniscule hand van mijn 7 dagen oude dochter gepakt en haar wijsvinger op het scherm laten rusten om de icon pack te openen. Oké het is geen Pele of Ronaldo, maar niet verkeerd! Gaat smolarek vervangen.
Ik heb zojuist de miniscule hand van mijn 7 dagen oude dochter gepakt en haar wijsvinger op het scherm laten rusten om de icon pack te openen. Oké het is geen Pele of Ronaldo, maar niet verkeerd! Gaat smolarek vervangen.
:strip_exif()/f/image/2xLjNyPhYtNkhfAgAfYR8lkv.jpg?f=fotoalbum_large)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Volgens mij heb je er geen spijt van, ik moet voortaan mijn dochter het ook laten openenOekol schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:17:
Er is hier laatst een theorie geweest over zoons/dochters die pakjes opende en dat daar dan goeie uit kwamen. Ik wil die theorie onderstrepen.
[Afbeelding]
Wil Makelele kopen als vervanger van koeman op 't middenveld. Was de 18e nog ergens in de 8 ton. Zit nu al op 1 miljoen. Wat een markt. De rest blijft maar gelijk. Sommige specifieke spelers gaan als een jekko.
Welke sbc moet je hiervoor doen?Oekol schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:42:
[...]
Dacht ff dat er een keus was tussen 2 of 3 icons. Maar dit is ook prima. Die van vorige week was ik te laat. Heb nu weet meer fodder. Ga ook wel ff doen
89+ fifa World Cup icon of prime icon upgrade
Ik weet niet of de Van Beek objective nog actief is, anders zou je die kunnen doen nog voor je middenveld.Spacejockey schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:13:
[Afbeelding]
Dit is mijn huidige NL team. Welke speler onder 100k zou mijn team nu het meest verbeteren?
En idd Frimpong of Dumfries (die gebruik ik zelf).
Als het goed is komt ook binnenkort Weghorst als SBC, maar weet niet of je daar fodder genoeg voor hebt.
Als je toch liever een aanvaller wilt kopen, kun je ook naar Malen kijken.
Is Bergkamp tradeable trouwens? Anders zou ik die ook eruit doen en iets anders voor kopen (malen of 88 gakpo)
[ Voor 8% gewijzigd door rcsnellink op 26-02-2023 08:25 ]
Haha mooi hè om dat vingertje van de kleine meid op de knop te leggen. Gefeliciteerd met je dochter!Oekol schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:17:
[Afbeelding]
Ik denk dat ik het verkeerd heb gedaan, iemand die een gokje wil wagen hoe groot de kans ik dat ik drogba uit de icon sbc ga krijgen nadat ik eerst de reguliere sbc heb gedaan?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik opende vrijdag een pack weet niet meer welke maar kreeg een hero player pick loan. Voor 99 wedstrijden 🤔 Is dat wel juist ?
Forlan zeker ? Dat is uit een objectiveDani05 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:07:
Ik opende vrijdag een pack weet niet meer welke maar kreeg een hero player pick loan. Voor 99 wedstrijden 🤔 Is dat wel juist ?
Iemand een idee wanneer de premier league showdown komt. Had eigenlijk gisteren gehoopt op Weghorst. Maar weet dus niet of die er nu toch gaat komen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als hij nog wel komt dan vandaag of dinsdag gezien de wedstrijden die Man utd speelt.Oxigeon schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:52:
Iemand een idee wanneer de premier league showdown komt. Had eigenlijk gisteren gehoopt op Weghorst. Maar weet dus niet of die er nu toch gaat komen
Dat meen je? Dat is zuur...Bossie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:20:
Ik denk dat ik het verkeerd heb gedaan, iemand die een gokje wil wagen hoe groot de kans ik dat ik drogba uit de icon sbc ga krijgen nadat ik eerst de reguliere sbc heb gedaan?
Haha wat voelt het toch heerlijk om in WL een PC-hacker te verslaan. Die is me gewoon meer waard dan al die andere overwinningen bij elkaar
PSN: xMaurice93
Volgens mij kun je hier prima mee uit de voeten, alles wat je nu nog kunt doen is spelers kopen die je tof vindt.Moody2204 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:56:
Ik heb nu onderstaand team en 780k aan coins. Donnarumma, Trent, Kimpembe en Saka zijn verhandelbaar. Iemand suggesties voor verbeteringen?
[Afbeelding]
Weekend League weer achter de rug. 5 op vrijdag, 5 op zaterdag werkt toch prima. Ff 10 in de ochtend van de zondag en weer 53 punten. Had nog drie potjes over om toch tot de volgende stap te komen, maar 3x kansloos ingemaakt. Prima.
Virgil van Dijk Gold als hoogste uit de 84+ playerpicks(en die had ik ook al
Eigenlijk is WL alleen nog maar voor de fodder. Sla het voorlopig weer een tijdje over, zijn ook geen objectives meer voor.
Zat zelf te twijfelen aan Ljungberg vervangen voor de goedkopere versies van of George Best of Garrincha. Aan de andere kant bevalt Ljungberg me nog steeds prima. Onderschatte kaart.Prosac schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:13:
[...]
Volgens mij kun je hier prima mee uit de voeten, alles wat je nu nog kunt doen is spelers kopen die je tof vindt.
Freddie ? Zou alleen niet weten voor wie. Garrincha en Messi vind ik een drama qua workrates. Jairzinho maar die is vrij tot zeer prijzig.Moody2204 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:56:
Ik heb nu onderstaand team en 780k aan coins. Donnarumma, Trent, Kimpembe en Saka zijn verhandelbaar. Iemand suggesties voor verbeteringen?
[Afbeelding]
Ben echt blij dat ik centurion mahrez had gedaan, wat een speler.
Ja, je hebt altijd een paar van die sbc's waarvan je spijt krijgt dat je die niet gedaan hebt. Ik had Mahrez ook wel graag gehad. Aan de andere kant is het ook wel zo wat @Prosac als schreef, ik kan er nog prima mee uit de voeten.Traeces schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:20:
[...]
Freddie ? Zou alleen niet weten voor wie. Garrincha en Messi vind ik een drama qua workrates. Jairzinho maar die is vrij tot zeer prijzig.
Ben echt blij dat ik centurion mahrez had gedaan, wat een speler.
Ik durf die icon sbcs ook niet meer aan, als je al een aantal icons hebt is de kans op een dubbele erg groot, ook gezien de duplicate theorie.Bossie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:20:
Wacht wel op een playerpick sbc
Het zou gaan om een showdown tussen de wedstrijd met Liverpool, en die is pas volgende week.Oxigeon schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:52:
Dus dat kan dan nog wel een paar dagen duren voor de sbc er is.
Als je ook kijkt wat voor troep je allemaal kunt krijgen van 89+.. behoorlijk veel.dutchgio schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:24:
[...]
Ik durf die icon sbcs ook niet meer aan, als je al een aantal icons hebt is de kans op een dubbele erg groot, ook gezien de duplicate theorie.
Wacht wel op een playerpick sbc
Nee, maar heb z’n voorgevoel als ik later vandaag de icon sbc doe.
Als hij prima voor je speelt , misschien gewoon lekker laten staanMoody2204 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:23:
[...]
Ja, je hebt altijd een paar van die sbc's waarvan je spijt krijgt dat je die niet gedaan hebt. Ik had Mahrez ook wel graag gehad. Aan de andere kant is het ook wel zo wat @Prosac als schreef, ik kan er nog prima mee uit de voeten.
Ja dat had ik met Payet, die heb ik gedaan maar duw ik perongeluk in een sbc

Oeps. Ja hier ook weleens gehad. Maar doorsparen is ook zeker een optie. Voor echt serieuze upgrades heb ik ook wel meer poen nodig ja.Traeces schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:37:
[...]
Als hij prima voor je speelt , misschien gewoon lekker laten staandan doorsparen voor een geweldige upgrade.
Ja dat had ik met Payet, die heb ik gedaan maar duw ik perongeluk in een sbc
Ik denk dat je koeman prime krijgtBossie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:33:
[...]
Nee, maar heb z’n voorgevoel als ik later vandaag de icon sbc doe.
Doe normaal
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 26-02-2023 21:51 ]
Niet op ingaan
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 26-02-2023 21:51 ]
Knip
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 26-02-2023 21:53 ]
Ik win ook amper in div5. Boeit niet want dat is hoe het werkt, je loopt op een gegeven moment tegen een muur aan van betere spelers omdat je niet kan degraderen
[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 26-02-2023 21:52 ]
Moet zeggen dat ik steeds de promotie wedstrijd naar 3 verlies, gewoon simpelweg kwaliteit of top tier kaartjes tegen mebuurman3 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:11:
[...]
Ik win ook amper in div5. Boeit niet want dat is hoe het werkt, je loopt op een gegeven moment tegen een muur aan van betere spelers omdat je niet kan degraderen
Maak je gewoon niet zo druk het is een gameSleehond schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:10:
[...]
Hahaha +1 voor jou
Maar sorry het lucht enorm op
Heb soms ook enorme frustratie. Laat ik het een week gaan en speel ik gewoon weer goed
-niet op ingaan-
Vandaag had ik iemand met een bronze speler in de selectie dus dacht al die gaat quitten. Eerst niet en toen zat ik in m'n aanval richting de 16 en toen ik op de 16 was trok die alsnog z'n internet kabel er uit.
Daarna had ik iemand die vanaf de 3e minuut al op pauze drukte. Daarna weer verder ging en na paar minuten weer pauzeerde en alle seconden nam. Super irritant. Uiteindelijk bij 3-1 weggegaan want toen de 2-1 viel dat ik op kruisje wilde uitverdedigde liep van dijk 'm gewoon in z'n eigen goal ipv dat die 'm uit verdedigde. Toen wist ik genoeg
Vandaag had ik iemand met een bronze speler in de selectie dus dacht al die gaat quitten. Eerst niet en toen zat ik in m'n aanval richting de 16 en toen ik op de 16 was trok die alsnog z'n internet kabel er uit.
Daarna had ik iemand die vanaf de 3e minuut al op pauze drukte. Daarna weer verder ging en na paar minuten weer pauzeerde en alle seconden nam. Super irritant. Uiteindelijk bij 3-1 weggegaan want toen de 2-1 viel dat ik op kruisje wilde uitverdedigde liep van dijk 'm gewoon in z'n eigen goal ipv dat die 'm uit verdedigde. Toen wist ik genoeg
[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 26-02-2023 21:52 ]
Was het maar waar, Larsson
Ik ben er wel weer even klaar mee, zowel de WL als de rewards als de content als de gameplay zijn helemaal ruk dit weekend. Ik moest hem helaas zondag avond afronden, heb al vaker gemerkt dat je dan vaak tegen het afvoerputje van de community speelt (waren toevallig wel duitsers deze keer
). Jammer dat een leuk spel zo verpest is…
Einde rant
Einde rant
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-02-2023 20:27 ]
Ik had 45 vinicius Souza's. Steeg maar niet vandaag wilde ik WC icon makelele kopen dus stuk of 20 verkocht om te financieren samen met 't verkopen van smolarek. Prijs stijgt nu voor 't eerst van Vinicius Souza. 26k nu. Top.
Voor trading tips weten jullie mij te vinden
Voor trading tips weten jullie mij te vinden
Jullie trappen elk jaar in dezelfde val???
Beetje syndroom van Stockholm verhaal hierzo
Beetje syndroom van Stockholm verhaal hierzo
[ Voor 37% gewijzigd door bvbal79 op 26-02-2023 21:48 ]
Pfoeee. Vanavond makelele gekocht en de laatste wedstrijden gespeeld. Ging echt goed. Voor 't eerst dit jaar een hacker tegen gekomen. Ik zag z'n spelers niet, bal maar uitgespeeld en geleaved. Ik gun ze geen win.
Helaas daardoor wel 1 wedstrijd verspeeld van de 4 die ik nog had om 60 punten te halen. De pot daarna terecht verloren dus de andere twee potten maar gegund aan m'n tegenstanders.
Ik speel Xbox, kan ik het dan op de 1 of andere manier voorkomen of moet ik altijd tegen pc vanwege microsoft?
Helaas daardoor wel 1 wedstrijd verspeeld van de 4 die ik nog had om 60 punten te halen. De pot daarna terecht verloren dus de andere twee potten maar gegund aan m'n tegenstanders.
Ik speel Xbox, kan ik het dan op de 1 of andere manier voorkomen of moet ik altijd tegen pc vanwege microsoft?
Waar heb je Makelele neergezet? @Oekol En wie heb je eromheen staan.
JonnyTheG schreef op zondag 26 februari 2023 @ 22:37:
Waar heb je Makelele neergezet? @Oekol En wie heb je eromheen staan.
:strip_exif()/f/image/Q2AecxDcDhzogzNzMzv9h6gn.jpg?f=fotoalbum_large)
In game wissel ik Eusebio als spits en butragueno gaat naar de rechter flank volgens mij
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 26-02-2023 22:42 ]
Uit alleen maar fodder de icon sbcs gedaan. Met Litmanen en Laudrup direct weer genezen

[ Voor 10% gewijzigd door saert op 27-02-2023 00:00 ]
Die 2 kaarten heeft EA ook echt onrecht aangedaan. Waren vroeger echt fantastische spelers! In Fifa helaas minder....saert schreef op zondag 26 februari 2023 @ 23:59:
Uit alleen maar fodder de icon sbcs gedaan. Met Litmanen en Laudrup direct weer genezen
WownaNs schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:00:
[Afbeelding]
Oh boy... en niet eens het vingertje van m'n 2 weken oude dochter gebruikt dit keer!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Volgens mij kun je dat op alle platforms uitzetten. Probeer dit eens.Oekol schreef op zondag 26 februari 2023 @ 22:10:
[ Voor 33% gewijzigd door Robbio85 op 27-02-2023 13:56 ]
Thanks ja die ken ik. Maar volgens mij (zo was 't ook met CoD) zijn Xbox en PC alsnog 1 poule. Als dat zo is verhoog ik m'n kans op cheaters alleen maar en kan ik beter de playstation er tussen laten.Robbio85 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Volgens mij kun je dat op alle platforms uitzetten. Probeer dit eens.
Die mid-icon pick moet toch wel een van de grootste SBC-scams ooit zijn. 350K ofzo voor een playerpick waar 80% van de cards die je kan krijgen amper 250K waard zijn
Oh op die manier... dan heb ik geen flauw ideeOekol schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:03:
[...]
Thanks ja die ken ik. Maar volgens mij (zo was 't ook met CoD) zijn Xbox en PC alsnog 1 poule. Als dat zo is verhoog ik m'n kans op cheaters alleen maar en kan ik beter de playstation er tussen laten.
Wat betreft m'n team hierboven zijn Rijkaard, Makelele, yashin en van dijk tradable. Rijkaard is net ff te sloom om de pace hoertjes tegen te houden. Dan ben ik echt gezien. Nu weet ik dat Lucio gewoon een mega goeie speler is, alleen heb geen 2 mln liggen. De slechtere versie van Lucio (wellicht alsnog goed genoeg) is 7 ton. Maldini 88 is 7 ton, Maldini 92 8 ton. Maar Maldini heeft echt belabberde uithoudingsvermogen.
Welke verdediger raden jullie aan om Rijkaard 90 te vervangen?
Maldini 88 gebruik ik tot volle tevredenheid (naast ramos) Lucio 89 heb ik megalamg meegespeeld en is ook echt een baas. Maldini is lengthy met anchor en Lucio standaard. Kwa pace maakt t dus niet echt uit. Uithoudingsvermogen overigens nooit wat van gemerkt.Oekol schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:15:
Wat betreft m'n team hierboven zijn Rijkaard, Makelele, yashin en van dijk tradable. Rijkaard is net ff te sloom om de pace hoertjes tegen te houden. Dan ben ik echt gezien. Nu weet ik dat Lucio gewoon een mega goeie speler is, alleen heb geen 2 mln liggen. De slechtere versie van Lucio (wellicht alsnog goed genoeg) is 7 ton. Maldini 88 is 7 ton, Maldini 92 8 ton. Maar Maldini heeft echt belabberde uithoudingsvermogen.
Ik zou zeggen pak voor jou de best linkende of waar je de meeste feeling mee hebt. Je kan niet miszitten met beide
Die maldini sbc was destijds 300k ofzo, koopje gebleken
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 27-02-2023 15:48 ]
Daar speelde ik laatste een keer tegen, werd ik gek van. Zat overal tussen! Lekkere pull hoor!Timk10 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:43:
Niks te doen op werk, dacht dat ik wel even die 89+ prime or worldcup icon kon doen, tegen beter weten in. Had fodder genoeg. Krijg ik dit, card van 2.5mil
[Afbeelding]
Nog nooit mee gespeeld dus ik ben heel benieuwd, deze week ff testen als ik me kwalificeer voor weekend. Betekent wel dat ik een Ajacied uit m'n team moet halen (FS Kudus) dus dat is wel zonde haha.Moody2204 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:52:
[...]
Daar speelde ik laatste een keer tegen, werd ik gek van. Zat overal tussen! Lekkere pull hoor!
Trof die kerel gister in rivals, 3-2 verloren. 3x deze beste man als doelpuntenmakerTimk10 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:43:
Niks te doen op werk, dacht dat ik wel even die 89+ prime or worldcup icon kon doen, tegen beter weten in. Had fodder genoeg. Krijg ik dit, card van 2.5mil
[Afbeelding]
Belooft dus ook veel goeds. Al ga ik hem wel als de stayback-CM van de twee CM's in mijn 3-5-2 gebruiken dus scoren zal hij niet al te veel doen hahaAugy schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:01:
[...]
Trof die kerel gister in rivals, 3-2 verloren. 3x deze beste man als doelpuntenmaker
Ben wel eens benieuwd hoe jullie defensief jockeyen. En dan vooral in de volgende situaties:
Afschermen van passlijnen, en in de 16.
De youtubers spreken elkaar op die vlakken ook wel flink tegen wat de ‘beste’ manier zou zijn. Gebruik zelf zelf alleen maar de speed jockey eigenlijk.
Afschermen van passlijnen, en in de 16.
De youtubers spreken elkaar op die vlakken ook wel flink tegen wat de ‘beste’ manier zou zijn. Gebruik zelf zelf alleen maar de speed jockey eigenlijk.
Top! Heb nu wel 't idee dat Maldini wat overpriced is en heel dicht bij z'n 92 in de buurt zit. Paar weken geleden nog 4 ton. Het is echter om 't even, ze geven beide 3 chem en enige niet icon die ik heb is KDB 93. Volgens mij maakt het dus geen fluit uit. Nog even over nadenken welke ik het 'leukst' vind.Augy schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:47:
[...]
Maldini 88 gebruik ik tot volle tevredenheid (naast ramos) Lucio 89 heb ik megalamg meegespeeld en is ook echt een baas. Maldini is lengthy met anchor en Lucio standaard. Kwa pace maakt t dus niet echt uit. Uithoudingsvermogen overigens nooit wat van gemerkt.
Ik zou zeggen pak voor jou de best linkende of waar je de meeste feeling mee hebt. Je kan niet miszitten met beide
Die maldini sbc was destijds 300k ofzo, koopje gebleken
Neig naar Lucio, schieten wat hoger (hoop dan dat die goed kan koppen in 't goeie goal). En dribbelen is stuk hoger, wellicht voelt dat wel lekkerder aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 27-02-2023 20:03 ]
Zo, dat komt niet vaak voor dat ik alle 10 wedstrijden nodig heb om me voor de WL te kwalificeren... maar het is weer gelukt. Dankzij een hattrick van gouden Mbappé. Nog altijd mijn beste speler.
Het is opvallend hoe goed die gouden Mbappé ook altijd tegen mij is. Hele zieke teams en dan mbappe gold die al 't werk doet bij wijze van. Zovaak getwijfeld om 'm te halen maar dat station is nu gepasseerd.Moody2204 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:51:
Zo, dat komt niet vaak voor dat ik alle 10 wedstrijden nodig heb om me voor de WL te kwalificeren... maar het is weer gelukt. Dankzij een hattrick van gouden Mbappé. Nog altijd mijn beste speler.
Ik had 'm al vrij in het begin van deze Fifa gepackt en hij is nooit meer uit mijn basis geweest. Durf het bijna niet te zeggen, maar heb al ruim 1600 wedstrijden met hem gespeeld.Oekol schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:52:
[...]
Het is opvallend hoe goed die gouden Mbappé ook altijd tegen mij is. Hele zieke teams en dan mbappe gold die al 't werk doet bij wijze van. Zovaak getwijfeld om 'm te halen maar dat station is nu gepasseerd.
Als je de coins hebt voor Lucio dan zou ik hem halen. Veel beter dan dat wordt het niet.Oekol schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:58:
[...]
Top! Heb nu wel 't idee dat Maldini wat overpriced is en heel dicht bij z'n 92 in de buurt zit. Paar weken geleden nog 4 ton. Het is echter om 't even, ze geven beide 3 chem en enige niet icon die ik heb is KDB 93. Volgens mij maakt het dus geen fluit uit. Nog even over nadenken welke ik het 'leukst' vind.
Neig naar Lucio, schieten wat hoger (hoop dan dat die goed kan koppen in 't goeie goal). En dribbelen is stuk hoger, wellicht voelt dat wel lekkerder aan.
De 89 Lucio bedoel je dan? Dat heb ik wel. Nu 400k, maar heb nog aan 600k op de TL. Denk ook dat ik die minder overpriced vind dan Maldini 88.Partypooper schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:46:
[...]
Als je de coins hebt voor Lucio dan zou ik hem halen. Veel beter dan dat wordt het niet.
Edit: vergat voor 't gemak ff dat Rijkaard tradable is dus daar krijg ik ook nog ruim 200k van terug.
[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 28-02-2023 08:34 ]
Ik heb normale 'Lucio' nog altijd in mijn team, samen met Cordoba. Werkt prima.
:strip_exif()/f/image/vBlgOtbAvinoGtsHXdPN5dxE.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is momenteel mijn team.
Ik heb zo'n 1 miljoen te besteden. Wat zijn volgens jullie nog goede versterkingen ?
Messi, Joao Cancelo en Van Dijk zijn verhandelbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door dhondtjes op 28-02-2023 09:41 ]
Ik zou investeren in wat snelheid voor je verdedigers. Maar dan is je miljoen al snel op gezien het feit dat je het in PL spelers moet zoeken.
Misschien wat meer snelheid op de flanken bijvoorbeeld? Gordon (is nog vrij te spelen), Elanga, Saka. Ljungberg, Joe Cole.
Misschien wat meer snelheid op de flanken bijvoorbeeld? Gordon (is nog vrij te spelen), Elanga, Saka. Ljungberg, Joe Cole.
Yep, die bedoel ik inderdaad.Oekol schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 07:07:
[...]
De 89 Lucio bedoel je dan? Dat heb ik wel. Nu 400k, maar heb nog aan 600k op de TL. Denk ook dat ik die minder overpriced vind dan Maldini 88.
Edit: vergat voor 't gemak ff dat Rijkaard tradable is dus daar krijg ik ook nog ruim 200k van terug.
Lucio, WC Carvalho en Baby Maldini hier, maak me al tijden niet meer druk over CB’s hoewel ik ook vaak Brozo/Alonso dmv formation changes als playmaker CB in 352 laat spelen.SterqVerhael schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:07:
Ik heb normale 'Lucio' nog altijd in mijn team, samen met Cordoba. Werkt prima.
Backs blijft lastig aangezien deze LM/RM worden in 352 maar OOP Hernandez en Dumfries doen het prima voor nu.
Is er weer iets gelekt waarom de markt weer dalende is?
Hero's zijn geleaked voor de komende fut fantasy promoOekol schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 18:11:
Is er weer iets gelekt waarom de markt weer dalende is?
Wat een gezeik toch elke keer. Investeren kan voor geen meterAugy schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:08:
[...]
Hero's zijn geleaked voor de komende fut fantasy promo
Elke scheet komt er wel weer een nieuwe promo.
Gister tegen mn principe (veel te zweterig daar dus normaal pas in de laatste week) vast in div 3 geëindigd. Was zo een vervelend kereltje dat ik de pot wel moest gaan winnen
- gelijk 3x pauze drukken en volledige tijd nemen
- achterin rondtikken
- skillmoves op t middenveld en weer terug naar de verdedigers
Totdat hij een fout maakte, ik de 1-0 scoorde en hij er vervolgens 4-1 afging.
Karma is a bitch! Heerlijk dit soort potjes 👌😂
Speel nu overigens 4321 met zelf verzonnen tactics, moet zeggen dat ie lekker loopt. Verdedig in een 442 en val aan in een 343 afhankelijk waar de back loopt
- achterin rondtikken
Speel nu overigens 4321 met zelf verzonnen tactics, moet zeggen dat ie lekker loopt. Verdedig in een 442 en val aan in een 343 afhankelijk waar de back loopt
[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 01-03-2023 08:59 ]
Haha in herken het. Ik vind 4321 ook fijn spelen! Soms wat te nauw maar dan switch ik naar een brede 4231 of 41212. Daarvoor nog niet echt de oplossing gevonden.Augy schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 06:53:
Gister tegen mn principe vast in div 3 geëindigd. Was zo een vervelend kereltje dat ik de post wel moest gaan winnen
- achterin rondtikken
Lucio wel binnen nu! Later vandaag eens testen.
Wel even vergeten dat ik nu een NLer mis en ik de manager moest veranderen. Nu is KDB 1 chem en VVD 2 chem. We gaan 't zien...
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 01-03-2023 07:55 ]
Ben blij dat ik die Locatelli Showdown gedaan heb. Was voor de upgrade al geweldig (samen met die Thuram FS). Locatelli (M/H) stay back en Thuram (H/H) op balanced. Pogba is gaan banken maar is prima als invaller.
Toch apart, voorin kan ik het beste uit de voeten met behendige spelers zoals Jairzinho, maar op het middenveld vind ik grotere spelers toch het fijnste. Vooral als je met 2 middenvelders speelt (4-2-2-2).
Toch apart, voorin kan ik het beste uit de voeten met behendige spelers zoals Jairzinho, maar op het middenveld vind ik grotere spelers toch het fijnste. Vooral als je met 2 middenvelders speelt (4-2-2-2).
[ Voor 48% gewijzigd door Robbio85 op 01-03-2023 09:20 ]
Kunnen jullie eens meedenken? Ik heb 2,5 miljoen munten beschikbaar om nieuwe spelers te kopen, naast de spelers die ik nu al heb en wil houden. https://www.futbin.com/23/squad/3655301
De spelers op de bank maken nu onderdeel uit van de selectie, maar mogen dus verangen worden (zijn untreadable). In game switch ik naar 4222 of 4231.
De spelers op de bank maken nu onderdeel uit van de selectie, maar mogen dus verangen worden (zijn untreadable). In game switch ik naar 4222 of 4231.
Afgelopen tijd juist prima kunnen investeren met een continu stijgende markt.... Promo van de huidige week valt tegen waardoor je eerder makkelijk wat live kaarten kon oppikken.... Ik heb moment 10k aan coins maar vorige week 16x Felipe Anderson gekocht voor 64k en 4x Lamela voor 33k.... nog een weekje wachten en ik verkoop alles vóór de wedstrijden die gaan komen.... En dan eens kijken of ik m'n team ga versterken met Fut Fantasy kaarten of verder ga investeren....Oekol schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:32:
[...]
Wat een gezeik toch elke keer. Investeren kan voor geen meter
Elke scheet komt er wel weer een nieuwe promo.
Speel overigens nooit Weekend League, maar een beetje Squad Battles en Rivals (div 7) maar heb nog steeds niet het idee dat ik extreem achterloop....
:strip_exif()/f/image/SwBPlCAeW8XazkgIBDG01bJl.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee hoe t bij jullie gaat maar ik heb letterlijk nog niet hoger als een 87 uit 85+ pp gehaald deze week
Positief dus, je haalt er dus meer dan 85 uit....Augy schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:22:
Geen idee hoe t bij jullie gaat maar ik heb letterlijk nog niet hoger als een 87 uit 85+ pp gehaald deze week
Winst toch
😂Dat was de hoogste, gemiddeld genomen houden we het gewoon op 85😂Sleehond schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Positief dus, je haalt er dus meer dan 85 uit....
Winst toch
Kan EA niet een tag etc toevoegen voor spelers die je automatisch in SBC’s wilt doen?
Edit: ik bedoel niet automatisch
Edit: ik bedoel niet automatisch
[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 01-03-2023 21:32 ]
Nee natuurlijk stoppen ze daar geen moeite inBossie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:39:
Kan EA niet een tag etc toevoegen voor spelers die je automatisch in SBC’s wilt doen?
Uitleg over een nieuwe promo (nieuwe kaarten):
https://www.futbin.com/ne...ns-how-upgrades-work-more
Fut Fanasy was vorig jaar denk ik een leuke promo? Heb het toen niet meegekregen omdat ik Fifa 22 heb geskipt.
Als ik die nieuwe Heroes zie is dat wel tof, want dit zijn Heroes die nog geen Marvel versie hebben. Ik heb nu de normale Cordoba nog, dus die moet ik denk ik snel verkopen (of ik ben al te laat
)
Fut Fanasy was vorig jaar denk ik een leuke promo? Heb het toen niet meegekregen omdat ik Fifa 22 heb geskipt.
Als ik die nieuwe Heroes zie is dat wel tof, want dit zijn Heroes die nog geen Marvel versie hebben. Ik heb nu de normale Cordoba nog, dus die moet ik denk ik snel verkopen (of ik ben al te laat
/f/image/W1CtAwuxsCaJWQPcSVbHhaLb.png?f=fotoalbum_large)
Mijn Di Natale heeft eigenlijks nog niet een upgrade nodigSterqVerhael schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:19:
Als ik die nieuwe Heroes zie is dat wel tof, want dit zijn Heroes die nog geen Marvel versie hebben. Ik heb nu de normale Cordoba nog, dus die moet ik denk ik snel verkopen (of ik ben al te laat)
[Afbeelding]
Nou, het wordt wel weer tijd voor packluck, dus kom maar op met die FUT-fantasy kaarten!
Dank voor het delen van het artikel. Zullen best prijzige kaartjes worden weer.
Zo, die 12 potjes Homegrown Eleven zijn ook leuk he :')\
Gelukkig uiteindelijk maar 9 nodig gehad voor die 7 wins, maar meer moeten sweaten dan in de WL. Kwam er bij eentje 3-0 achter en toen quitte ik, bleek dat die hele pot niet meetelde voor 'gespeelde wedstrijden' maar wel van m'n 12 potjes afgeteld werd ook.
Ik weet niet of EA het bewust doet, waarschijnlijk wel, want niks is toeval, maar waarom zou je zo'n friendly zo opstellen dat het toxicity eerder promoot dan afwijst? Waarom niet gewoon golden goal doen?
Gelukkig uiteindelijk maar 9 nodig gehad voor die 7 wins, maar meer moeten sweaten dan in de WL. Kwam er bij eentje 3-0 achter en toen quitte ik, bleek dat die hele pot niet meetelde voor 'gespeelde wedstrijden' maar wel van m'n 12 potjes afgeteld werd ook.
Ik weet niet of EA het bewust doet, waarschijnlijk wel, want niks is toeval, maar waarom zou je zo'n friendly zo opstellen dat het toxicity eerder promoot dan afwijst? Waarom niet gewoon golden goal doen?
De kans is klein dat je er eentje uit een pack gaat halen, maar je weet nooit. Zou leuk zijn als één van die Heroes via een SBC beschikbaar wordt. Of dat er een party-bag sbc komt, dat je er in ieder geval één kan packen.Moody2204 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:24:
Nou, het wordt wel weer tijd voor packluck, dus kom maar op met die FUT-fantasy kaarten!![]()
Ja of geen limiet van 7 wins die je binnen 12 wedstrijden moet halen maar gewoon onbeperkte kansen.
Als iedereen het haalt krijgt iedereen die packs en dus minder fut coins opbrengsten.
Als iedereen het haalt krijgt iedereen die packs en dus minder fut coins opbrengsten.
Ja precies. Om ergens voor te moeten spelen vind ik altijd wel leuk, zolang het maar niet teveel van die dodelijk saaie squadbattles zijn.SterqVerhael schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:47:
[...]
De kans is klein dat je er eentje uit een pack gaat halen, maar je weet nooit. Zou leuk zijn als één van die Heroes via een SBC beschikbaar wordt. Of dat er een party-bag sbc komt, dat je er in ieder geval één kan packen.
Ik heb overigens die Stones sbc gedaan in de hoop dat die een upgrade krijgt. Kostte toch maar 1 teampje. Lijkt me wel een interessante verdediger.
Mijne ook niet scoort nog aan de lopende bandBossie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:18:
[...]
Mijn Di Natale heeft eigenlijks nog niet een upgrade nodig
Die zien er tof uit, maar je kunt nu al zeggen dat ze extreem zeldzaam worden (behalve die Solsjaer). Maar wie weet krijgen we nog leuke reguliere Fantasy kaarten. Ook het dynamische aspect is tof en leuk om een gokje te wagen op de transfermarkt.SterqVerhael schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:19:
Als ik die nieuwe Heroes zie is dat wel tof, want dit zijn Heroes die nog geen Marvel versie hebben. Ik heb nu de normale Cordoba nog, dus die moet ik denk ik snel verkopen (of ik ben al te laat)
[Afbeelding]
Ik heb Drogba gehaald, maar ik blijf de voorkeur houden voor Politano en Di Natale als spitsen duo.Traeces schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:37:
[...]
Mijne ook niet scoort nog aan de lopende band
Het is echter ook een goed duo on in de tweede helft te brengen.
Heb dat met voller en di natale , vullen elkaar perfect aanBossie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:29:
[...]
Ik heb Drogba gehaald, maar ik blijf de voorkeur houden voor Politano en Di Natale als spitsen duo.
Het is echter ook een goed duo on in de tweede helft te brengen.