Toon posts:

[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 2 3 ... 103 Laatste
Acties:

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
Algemene informatie
FIFA 23 is op 20 juli officieel aangekondigd. De game verschijnt op 30 september. Dit is de laatste keer dat FIFA 23 de naam 'FIFA' draagt. Vanaf volgend jaar heet de game EA Sports FC, want EA Sports heeft de licentie met FIFA niet verlengd. Hypermotion Technology zal plaats maken voor Hypermotion 2.0. Kylian Mbappé is weer de ster op de voorkant van het spel. Daarnaast kreeg EA veel nieuwe licenties. Zo komt Juventus weer terug in het spel en verdwijnt ‘Piemonte Calcio’. Ook landen als Kroatië, Senegal, Kameroen en Marokko maken hun opwachting in FIFA 23. Daarnaast maken volgens de geruchten alle vrouwencompetities hun debuut in de game. De Japanse League verdwijnt uit het spel.

FIFA Ultimate Team
Natuurlijk krijgt ook Ultimate Team een flinke make-over. Zo verschijnen volgens de geruchten een aantal Hero kaarten, zoals Yaya Touré, Lucio, Peter Crouch, Diego Simeone en Dirk Kuyt. Ook zullen er nieuwe icons verschijnen, zoals Zico en David Villa. Waar FIFA fans misschien wel het meeste op hebben gewacht, is het verdwijnen van teamgeest en positiewisseling kaarten. Spelers hebben een primaire en secundaire positie waar ze uit de voeten kunnen. Dit betekent dat je een speler als Cristiano Ronaldo in de spits, maar ook op linksbuiten zet. Teamgeest wordt vervangen door een aantal sterren. Je Ultimate Team kan tot 3 sterren hoog zijn.

FUT Heroes
Marvel maakt waarschijnlijk zijn entree in FIFA 23. Er zullen stadionitems en tenues van Marvel verschijnen in FIFA 23. Zulke crossovers hebben we al vaker gezien in Fortnite en Call of Duty. Ook EA lijkt zich te mengen in deze trend. Marvel Heroes is een promo met special cards in game. De bestaande FUT Hero kaarten zijn omgetoverd tot superheld kaarten. De crossover is inmiddels bevestigd door EA.

Database en terminologie
Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de Engelse en Duitse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
WL = Weekend League, het toernooi dat in het weekend plaats vindt voor goede rewards.
UCL = UEFA Champions League speler. Spelers die vanwege hun deelname aan de CL een speciale kaart krijgen.

De FIFA 23 edities
Je kunt net zoals vorig jaar, kiezen uit twee edities:

Standaard editie (PS5 / Xbox Series X|S / PC / Stadia) - €79,99

Dit is de standaard editie van FIFA 23 voor de huidige generatie consoles, PC en Stadia. Deze editie bevat dezelfde inhoud als de standaard editie voor de oude generatie consoles, met uitzondering van de base game, die in deze editie geschikt is voor de huidige generatie consoles. Deze editie bevat dus de volgende inhoud:

FIFA 23 (de base game voor PS5 / Xbox Series X|S / PC / Stadia)
  • Niet-verhandelbaar TOTW 1-speleritem
  • Kylian Mbappé-leenitem
  • FUT Ambassadeur-leenspelerkeuze
Ultimate editie (PS5 / Xbox Series X|S / PC / Stadia) - €99,99

Dit is de premium editie van FIFA 23, die zowel de base game voor de huidige generatie consoles als de base game voor de oude generatie consoles bevat. Dit is de volledige inhoud van de FIFA 23 Ultimate editie:
  • FIFA 23 (de base game voor PS4 + PS5 / Xbox One + Xbox Series X|S / PC / Stadia)
  • 4600 FIFA Points
  • 3 dagen Early Access
  • Niet-verhandelbaar FUT OTW-item
  • Niet-verhandelbare TOTW 1-speler
  • Kylian Mbappé-leenspeler-item
  • FUT Ambassadeur-leenspelerkeuze

• BramViking
Vanaf volgende week kunnen we weer aan de slag gaan met het bouwen van teams en het spelen van Ultimate Team.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:36
Thnks voor het openen @BramViking

Wel toe aan weer opnieuw beginnen :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
BramViking schreef op maandag 19 september 2022 @ 20:09:
Vanaf volgende week kunnen we weer aan de slag gaan met het bouwen van teams en het spelen van Ultimate Team.
Woensdag de website en donderdag de web app als het goed is :)

• BramViking
dutchgio schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:19:
[...]

Woensdag de website en donderdag de web app als het goed is :)
Jep, ben benieuwd naar de nieuwe chemistry set-up. Hopelijk krijg je nu zelfs meer vrijheid om je eigen team in elkaar te zetten.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:09
@BramViking Bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic. Hier op futbin al een beetje aan het kijken naar een mooi startersteampje!

Ik hoop ook met de nieuwe chemistry setup wat meer variatie te zien in teams.
Verder ijdele hoop dat pace weer niet zo dwingend aanwezig is.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Ik heb er ook zin in!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik denk dat ik dit jaar de normale versie koop. Voor wie de ultimate edition wil kopen voor ~ 75 euro:

-Playstation gift cards kopen van Gamivo (8% korting)
-De Gift cards aanschaffen via Cashbackxl.nl (3.5% teruggaaf)
-EA Play abbo nemen en direct opzeggen voor €3.99 (10% korting)
-Het spel in game via Fifa 22 aanschaffen (nog eens 10% korting)

[Voor 24% gewijzigd door Capsaicin op 19-09-2022 23:27]

• BramViking
Goede uitleg over het chemistry systeem. Denk dat ik deze Fifa gewoon een team maak met de spelers waarmee ik wil spelen. Je kunt max +3 chem krijgen, zonder dat er sprake is van een negatieve effect. De stats kaarten geven veel meer punten.

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:45:
@BramViking Bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic. Hier op futbin al een beetje aan het kijken naar een mooi startersteampje!

Ik hoop ook met de nieuwe chemistry setup wat meer variatie te zien in teams.
Verder ijdele hoop dat pace weer niet zo dwingend aanwezig is.
Ik laat het weer afhangen van de spelers die ik pack in t begin en ga daaromheen bouwen. We gaan t weer meemaken :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
Hier beginnen we weer met een budget team, met als doel zoveel mogelijk investeren en coins vergaren in het begin >:)

• dutchgio
  • Nu online
De Futbin website is overigens al bijgewerkt naar FUT23 en bevat ook al een groot aantal spelers waarvan de kaart bekend is gemaakt.
Met de squad builder kun je ook het chemistry systeem uitproberen.

• BramViking
Je kunt alleen niet zoeken op alternative positions, wat het vooral met deze Fifa interessant maakt, om in te kunnen zien. Pas als je een speler aan een team hebt toegevoegd, wordt het goed zichtbaar.

[Voor 3% gewijzigd door BramViking op 20-09-2022 12:17]

• BramViking
Ik heb overigens nu even een aantal teams gemaakt met Futbin. Het full chem krijgen van een team (met meer dan 2 competities) is lastiger geworden. Maar als je niet om full chem geeft, kun je nu echt vrij gemakkelijk 3/5 competities in één team samenvoegen. Dit komt omdat je niet meer negatief benadeeld wordt, als je zonder chem links zou spelen.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:21
Het grote voordeel de nieuwe chemistry opzet is dat er veel meer gevarieerde teams zullen zijn. En dus niet meer de standaard spelers zoals Kimpembe, Mendy en Kante. Je kan nu echt spelen met de spelers die je zelf leuk vindt.

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-05 12:27
saert schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:00:
Het grote voordeel de nieuwe chemistry opzet is dat er veel meer gevarieerde teams zullen zijn. En dus niet meer de standaard spelers zoals Kimpembe, Mendy en Kante. Je kan nu echt spelen met de spelers die je zelf leuk vindt.
Denk dat het niet lang duurt tot we de opgenoemde spelers weer in squads gaan zien.

Iedereen gaat hoe dan ook achter de META aan.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:16
Nachtapotheker schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:00:
Hier beginnen we weer met een budget team, met als doel zoveel mogelijk investeren en coins vergaren in het begin >:)
Ik doe met je mee! Eerste maanden van het spel blijven het leukst met handelen, sbcs en een team maken.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Ozz schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:38:
[...]

Denk dat het niet lang duurt tot we de opgenoemde spelers weer in squads gaan zien.

Iedereen gaat hoe dan ook achter de META aan.
Toch verwacht ik meer variatie.
Tuurlijk zie je usual suspects weer terug.
Maar doordat ze nu chemistry hebben aangepast, zullen spelers misschien toch weer het spel kopen.
Anders is het gewoon hetzelfde als nu, maar een paar aanpassingen.

wijze woorden

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:04
BramViking schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:04:
Je kunt alleen niet zoeken op alternative positions, wat het vooral met deze Fifa interessant maakt, om in te kunnen zien. Pas als je een speler aan een team hebt toegevoegd, wordt het goed zichtbaar.

Ik heb hier gezocht op CB's binnen een bepaalde rating, en ik zie dan ook gewoon bijv De Roon die als secundaire positie CB heeft. Of bedoel jij iets anders?

• BramViking
Gurbuh schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:55:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb hier gezocht op CB's binnen een bepaalde rating, en ik zie dan ook gewoon bijv De Roon die als secundaire positie CB heeft. Of bedoel jij iets anders?
Dat is inderdaad wat ik bedoel, maar vanochtend was dat nog niet direct inzichtelijk.

• Gurbuh
BramViking schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:00:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoel, maar vanochtend was dat nog niet direct inzichtelijk.
Ik heb dit gister ook al zo gebruikt :P Maar dit is een handmatig filter, misschien dat als je vanuit een CB kaart op CB klikt dat het dan niet werkt ofzo...

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-05 12:03
(jarig!)
Vanaf hoe laat is de web app beschikbaar? Heb er wel weer zin in. Heb de ultimate editie besteld, omdat anders mijn zoon de game niet kan spelen. Anders had ik de normale editie besteld.

Ik twijfel wanneer ik de punten moet gaan gebruiken. Vorig jaar direct gebruikt, maar voor mijn gevoel niet echt de boos gekregen die ik wou hebben. Ga denk ik de punten pas gebruiken bij 1 van de promo's.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Gurbuh
Meneer iCy schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:38:
Vanaf hoe laat is de web app beschikbaar? Heb er wel weer zin in. Heb de ultimate editie besteld, omdat anders mijn zoon de game niet kan spelen. Anders had ik de normale editie besteld.

Ik twijfel wanneer ik de punten moet gaan gebruiken. Vorig jaar direct gebruikt, maar voor mijn gevoel niet echt de boos gekregen die ik wou hebben. Ga denk ik de punten pas gebruiken bij 1 van de promo's.
6PM UK time, dus 7 uur hier is dat denk ik.

• Meneer iCy
(jarig!)
Gurbuh schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:43:
[...]

6PM UK time, dus 7 uur hier is dat denk ik.
Top, dan zal het vanaf een uur of 21.00 wel beschikbaar zijn gezien het vast plat zal liggen stipt op release :+

• Ozz
Meneer iCy schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:38:

Aantal mensen die de Ultimate Edition bestellen is best wel groot. Dus op de release komen een hele hoop mensen met 4600 FIFA Punten op de markt. Dat gaat voor een crash zorgen. Dus de punten kun je het best gebruiken een week erna of vlak voor de eerste WL wanneer mensen een goed team willen bouwen.

• dutchgio
  • Nu online
Vorig jaar kregen we voor het eerst die 4600 punten in plaats van packs per week en werd dat ook zo voorspeld.
In plaats daarvan waren alle spelers op dag 1 het duurste en werd er daarna alleen maar een dalende lijn ingezet qua prijs. Een herstel van die 'crash' kwam er niet.

En bovendien is de Playstation en Xbox markt nu ook nog eens samengevoegd.

Ik denk dat het wel weer op die manier kan gaan, waarbij even wachten tot je echt dure spelers koopt wel kan lonen.
Het blijft een beetje een afweging tussen een goed starter team en het risico op het verdampen van je coins.

• Gurbuh
Mijn strategie vroeger was snel coins maken en de 1e week informs binnenharken omdat die gegarandeerd in prijs stegen zodra men coins had om die te kopen. Helaas werkt dat al een tijd niet meer, ook omdat het zo massaal is geworden en iedereen nu punten heeft om packs te openen in het begin.

Ik blijf in het begin denk ik zoveel mogelijk liquide en speel wanneer het spel uitkomt wel met een untradeable teampje.

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-05 14:43
Meestal verlies ik rond mei interesse in Fifa. Ik heb dus al maanden niet gespeeld.

Heb wel ontzettend veel zin om een nieuw team te starten. Meestal vind ik de eerste periode tot het nieuwe jaar het leukste. Daarna worden de teams te belachelijk.

• Ozz
dutchgio schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:12:
Vorig jaar kregen we voor het eerst die 4600 punten in plaats van packs per week en werd dat ook zo voorspeld.
In plaats daarvan waren alle spelers op dag 1 het duurste en werd er daarna alleen maar een dalende lijn ingezet qua prijs. Een herstel van die 'crash' kwam er niet.

En bovendien is de Playstation en Xbox markt nu ook nog eens samengevoegd.

Ik denk dat het wel weer op die manier kan gaan, waarbij even wachten tot je echt dure spelers koopt wel kan lonen.
Het blijft een beetje een afweging tussen een goed starter team en het risico op het verdampen van je coins.
Vorig jaar hebben we met de officiele release gewoon een mini crash gehad hoor. Pas toen de eerste WL begon gingen de spelers weer stijgen.

Zo'n 77 rated Lacroix bijvoorbeeld zou gewoon 15-20K moeten doen, maar die gaat mede dankzij die 4600 FP weer massaal gepacked worden waardoor mensen genoegen gaan nemen met 10K omdat ze snel aan coins willen komen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:52
Echt meta spelers worden meestal de eerste maanden alleen maar duurder toch? Komen steeds meer coins in het spel en die spelers niet perse veel meer waardoor mensen meer coins hebben maar toch dezelfde spelers willen

• dutchgio
  • Nu online
Je kan op Futbin de prijshistorie inzien. Dat stijgen rond de eerste WL werd verwacht maar zie ik niet zo terug, zeker niet op het niveau van wat ze daarvoor zaten.

• Madforce0543
  • Laatst online: 22-05 19:24
Bij Coolblue krijg je korting als je meerdere exemplaren tegelijk bestelt. Misschien interessant als je met vrienden samen speelt.

• Gurbuh
Toch af en toe even een F5je op de webapp, EA heeft m wel eens vaker te vroeg online gezet al dan niet met opzet :D

• BNatter
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-05 20:31
Zijn er hier ook PC gamers? Halen jullie hem gewoon via Origin of via bijvoorbeeld een Kinguin?

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-12-2022
BNatter schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:27:
Zijn er hier ook PC gamers? Halen jullie hem gewoon via Origin of via bijvoorbeeld een Kinguin?
Ik heb hem gewoon via Origin gehaald.

• Robbio85
  • Laatst online: 26-05 15:30
Ik zag zo'n YouTube filmpje van FutAccountant, die zei dat het handig kan zijn om die Fifa Points (bij ultimate edition) meteen te gebruiken voor 7.5k packs en dan de kaarten die bijvoorbeeld voor die start SBC's gebruikt worden in de Futbin SBC solutions te verkopen voor een aardige prijs. Zo kun je volgens hem alvast wat coins vergaren voor een starter team.

Zit te denken om dit te doen, maar het lijkt me ook handig om de points te bewaren voor een promo.

Wat doen jullie?

• dutchgio
  • Nu online
Misschien dat ik er een paar open maar bewaar het meeste voor met een promo

• Robbio85
  • Laatst online: 26-05 15:30
Ja idd. Die 7.5k packs kosten volgens mij 150 points dus dan kun je er bv 10 openen en de rest bewaren.

• Moody2204
Zo, allemaal lekker F5 aan het spammen? Hier kom ik er vooralsnog nog niet in.

• Lygun
Ha ha, F5 is herkenbaar. Volgens mij kan niemand er nog in. Op Twitch niet iig.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 16:21

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Helaas, hier ook nog het F5 festival.

• AequitasII
Yup, 500 Internal error. yeah!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 18:01
Je zou bijna gaan denken dat ze het erom doen, alles zo brak opstarten :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:39:
Je zou bijna gaan denken dat ze het erom doen, alles zo brak opstarten :P
Nee joh, alleen een beetje spanning opbouwen ;)

• Capsaicin
  • Niet online
De web app werkt hier _/-\o_

• Moody2204
Ja hier ook net

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-02 21:06
Iemand linkje naar de webapp?

• AequitasII
Lekker, Harry Kane in m'n tweede pakketje :D

Via de bovenstaande link werkt het goed in de browser.

• Capsaicin
  • Niet online
Patrick Schick als hoogste (85-rated) pull. Het is vreemd dat de minimale verkoopprijs 28k is. De quicksell prijs is 2k.

• Gurbuh
Rewards van de advanced SBCs zijn untradeable...

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 18:01
Hier Muller, Kostic en Mount als de betere pulls. Jammer dat de 4600 punten/TOTW en OTW-packs nog niet klaarstaan :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-05 12:09
Transferlimiet van 30 spelers ..

• Gurbuh
Uitbreidbaar hopelijk.. dat was vroeger zo.

• Moody2204
Hier Keita, Shaw en Chilwell als 'beste' kaartjes

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:11
Nog geen 23 gekocht , maar wel de webapp ingelogd. Kijk even aan hoe de ervaringen van de gameplay zijn.

Gerard Moreno als hoogte kaart. Vini als leenspeler genomen :)

Heb je nou trouwens die betaalde ps plus nodig voor online te spelen ?

[Voor 17% gewijzigd door Traeces op 21-09-2022 20:26]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
de Jong in mijn 2e pakketje + een TOTW. Spinazzola in de 1e.

Heb de game (nog) niet gekocht, maar toch leuk om dit te packen.

wijze woorden

• Moody2204
Valandil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:27:
de Jong in mijn 2e pakketje + een TOTW. Spinazzola in de 1e.

Heb de game (nog) niet gekocht, maar toch leuk om dit te packen.
Da's al wel vast een lekker begin!

• AequitasII
BNatter schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:27:
Via Origin. Ik twijfel nog over de pro of ultimate versie. Met Pro voor 20€ extra bij jaar abo alle games spelen , maar wel de fifa punten over 3 maanden verspreid..

• BNatter
AequitasII schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:31:
[...]

Via Origin. Ik twijfel nog over de pro of ultimate versie. Met Pro voor 20€ extra bij jaar abo alle games spelen , maar wel de fifa punten over 3 maanden verspreid..
Ik heb de Standard via Kinguin besteld omdat dat 10 euro scheelde. Nu zie ik alleen dat ook zij wel de Ultimate versie hebben. Dus ik heb nu gevraagd of ik nog de Ultimate kan krijgen. Ik wil voor de Ultimate gaan. Is bij Kinguin voor 75 euro te koop. Anders 90 euro bij Origin.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-02 22:24
Hoeveel packs kregen jullie met dit soort spelers nu al
Ik kreeg 4 simpele gold packs met 1 rare gold erin

• Augy
Ik kom ook niet verder als Reece James in de preview hoor 🤣

• BNatter
Markvd1984 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:46:
Hoeveel packs kregen jullie met dit soort spelers nu al
Ik kreeg 4 simpele gold packs met 1 rare gold erin
Same, mijn beste was Rakitic van 82

• Lygun
Heb ook geen reet gekregen :)

• Meneer iCy
(jarig!)
Zoontje lief kreeg Rashford en Ruben Dias. Dias price range is absurd hoog (130k).

Ik kreeg zelf Tadic, Bonuci en Gnabry. Gnabry hou ik nog wel even want daar klopt de price range niet van. Max 10k voor een 85 rated speler met goede stats, dat geloof ik niet zo :P

• Lygun
Weet iemand vanaf wanneer we FIFA points kunnen uitgeven op pc?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 14:37

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik kreeg een verhandelbare Rüdiger

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Gurbuh
BPM werkte wel redelijk maar is nu ook dood :D

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:46
Nog geen teams geplaatst? Ik zal dan maar beginnen ;)

Koulibaly gepacked, de rest verkregen via bpm. Ging aardig maar valt nu aardig stil. Heb alleen nog niet veel gevoel bij chem.

https://www.ea.com/fifa/u...offId=duNCC5ki8Q:FFA23PS5

Moet nog wat positie aanpassingen hebben maar die komen vanzelf wel.

• Gurbuh
Ik ga nu echt nog geen team maken.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:14
Hier casemiro en jorginho gepacked. Jullie wachten ook nog met het verkopen van zulke spelers?

• BNatter
Wulfric92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:30:
Nog geen teams geplaatst? Ik zal dan maar beginnen ;)

Koulibaly gepacked, de rest verkregen via bpm. Ging aardig maar valt nu aardig stil. Heb alleen nog niet veel gevoel bij chem.

https://www.ea.com/fifa/u...offId=duNCC5ki8Q:FFA23PS5

Moet nog wat positie aanpassingen hebben maar die komen vanzelf wel.
Misschien een stomme vraag, maar wat is BPM?

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:46
BNatter schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:45:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar wat is BPM?
Brons pack method. Eigenlijk is het redelijk simpel, brons pakketjes kopen, spelers verkopen en eventueel ook club items (als ze verkocht worden).

De contracten zijn bij het begin ook wel handig, kan je in je club gooien. Heb je altijd wat achter de hand.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Owh. FIFA 22 links laten liggen en kan dus nu niet mee doen met al het webapp geweld :( Wel Fifa 23 in de pre-order, hopelijk heeft het jaartje niks mij goed gedaan!

• BNatter
Wulfric92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:47:
[...]

Brons pack method. Eigenlijk is het redelijk simpel, brons pakketjes kopen, spelers verkopen en eventueel ook club items (als ze verkocht worden).

De contracten zijn bij het begin ook wel handig, kan je in je club gooien. Heb je altijd wat achter de hand.
Maar haal je daar zoveel uit dan? En hoe komen jullie aan coins om die packs te kopen? Ik heb nog 3 keer niks namelijk.

• Gurbuh
BNatter schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:13:
[...]

Maar haal je daar zoveel uit dan? En hoe komen jullie aan coins om die packs te kopen? Ik heb nog 3 keer niks namelijk.
In het begin (eerste uur ofzo) kochten mensen nog wel bronzes voor die simpele SBCs, dus toen raakte ik het meeste wel kwijt en had ik gemiddeld wel profit. Nu verkoopt bijna niks meer, alleen hele specifieke zoals bijv bronze common CMs uit bepaalde leagues.

• Nachtapotheker
Hier alweer zo’n 20k bij elkaar geharkt, het gaat niet snel, maar het gaat.

• Moody2204
Hier 8k tot dusver. Maar ik ben ook slecht in handelen. Dat ga ik nooit onder de knie krijgen.

• Capsaicin
  • Niet online
22k. Vooral dankzij 1 speler die na een positiewijziging van 300 naar 3200-3600 ging.

Om de een of andere reden lukt het niet om de SBC Basis 3, 'een betere opbouw' in te dienen. Ik voldoe aan alle eisen, en probeerde het nogmaals met andere spelers, maar tevergeefs. Meer mensen hier last van?

• Gurbuh
Capsaicin schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:46:
22k. Vooral dankzij 1 speler die na een positiewijziging van 300 naar 3200-3600 ging.

Om de een of andere reden lukt het niet om de SBC Basis 3, 'een betere opbouw' in te dienen. Ik voldoe aan alle eisen, en probeerde het nogmaals met andere spelers, maar tevergeefs. Meer mensen hier last van?
Zag net op een stream meerdere mensen klagen dat die stuk is ja.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-05 20:27
Kan je al fifa punten op je account zetten? Krijg hier de melding dat dat pas kan als je inlogt op je console?

• BNatter
Nachtapotheker schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:36:
Hier alweer zo’n 20k bij elkaar geharkt, het gaat niet snel, maar het gaat.
Puur door BPM?

• Nachtapotheker
Nee, ik doe geen BPM. Ik handel alleen met spelers en consumables :)

• Gurbuh
tukkerterror90 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:51:
Kan je al fifa punten op je account zetten? Krijg hier de melding dat dat pas kan als je inlogt op je console?
En waarom zou die melding niet kloppen?

• Augy
Prime Gaming pakket staat weer online. Zou die ook gelden voor 23? Iemand enig idee toevallig? (Staat namelijk 22 in de omschrijving dus miss is de vraag wat onnozel 🤣)

• ironpino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:44
Ik heb een jaartje overgeslagen en begin nu weer. Maar vraag mij vooral af welke opstelling goed zal zijn. Dat bepaald toch ook de type spelers die je wil. Iemand verwachtingen welke opstellingen het goed zullen gaan doen?

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino *

• Gurbuh
ironpino schreef op woensdag 21 september 2022 @ 23:46:
Ik heb een jaartje overgeslagen en begin nu weer. Maar vraag mij vooral af welke opstelling goed zal zijn. Dat bepaald toch ook de type spelers die je wil. Iemand verwachtingen welke opstellingen het goed zullen gaan doen?
4231 zoals altijd

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05 09:59
Iemand een idee of zon preview pack blijft staan? Er zit een team of the week 81 rated in. Maar ik heb nog niet de 7500 om hem te kopen :p maar het is ez 2500 winst. Dus wil hem wel graag even mee pikken. Verdwijnt hij na 24 uur? Of blijft hij staan tot je hem ververst?

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 19:33
DeBers schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:21:
Iemand een idee of zon preview pack blijft staan? Er zit een team of the week 81 rated in. Maar ik heb nog niet de 7500 om hem te kopen :p maar het is ez 2500 winst. Dus wil hem wel graag even mee pikken. Verdwijnt hij na 24 uur? Of blijft hij staan tot je hem ververst?
Nee, die pack verdwijnt nadat deze verloopt.

• Gurbuh
Misschien kun je wat gold rares discarden voor coins, dan die pack kopen, de TOTW discarden en de golds recoveren :P

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 12:27
Hier dus een paar Shadow chem gesniped voor 1100. Daarna weer verkocht voor 1700.
Op dit moment is het gewoon heel moeilijk om te traden. Enige wat je kan doen is BPM, maar zelfs daar heb je grote kans dat je alsnog verlies maakt.

Nu al 30k bij elkaar geharkt. Zit eraan te denken om morgen alleen maar Shadow chems te kopen en later na release weer te verkopen. Zou dan een kleine 50K winst kunnen maken.

Daarnaast Theo Hernandez en Sule gepacked. Ik ben benieuwd wat de waarde daarvan is na release.

[Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 22-09-2022 01:31]

• BNatter
Nachtapotheker schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:58:
[...]

Nee, ik doe geen BPM. Ik handel alleen met spelers en consumables :)
Dat handelen heb ik ook bijna nooit gedaan eigenlijk, tips?

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 15:53
ligt de web app eruit? Kon er gisteren inkomen, ook pakjes geopend e.d. Maar vandaag zegt ie dat ik me moet aanmelden op de PC of console...

• Augy
Handelen is voor mij echt niet weggelegd, meerdere keren een poging gedaan met vaak verlies al gevolg 🤣

Inmiddels een leuk start team staan, griezmann en Reece James als hoogste haha. Nu kijken of ik vandaag nog wat van die starter sbc kan afronden en dan rustig naar de 27e toe om te spelen.

Erg benieuwd naar de gameplay, weet nog dat hij vorig jaar echt bizar fijn was de eerste maand (geen focus op pace)

• Nachtapotheker
BNatter schreef op donderdag 22 september 2022 @ 07:11:
[...]

Dat handelen heb ik ook bijna nooit gedaan eigenlijk, tips?
Ja dat is heel lastig, het is vooral ervaring. Voor nu concentreer ik me vooral op spelers van de grote leagues die snel zijn en nog redelijke andere stats hebben voor hun positie. Die zullen denk ik gaan stijgen tot de 27e dan krijgen de ultimate bestellers de 4600fp en zal alles wel gaan zakken.
Daarna stijgt alleen de top tier spelers nog een tijdje en de rest zakt alleen maar verder weg. Met wellicht wat kleine oplevingen voor weekend leagues.

• Meneer iCy
(jarig!)
Wat een censuur bij EA.... Ze hebben easytoys op het shirtje van FC Emmen vervangen voor Wildlands.

• dutchgio
  • Nu online
Meneer iCy schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:15:
Wat een censuur bij EA.... Ze hebben easytoys op het shirtje van FC Emmen vervangen voor Wildlands.
Dat ligt niet aan EA hoor, dat doet Emmen zelf ook bij jeugdshirts omdat het niet overal mag.

• Ozz
Wilt niet echt lukken met handelen tot nog toe.

Heb bijna 25K, denk dat ik daar spelers van ga kopen die sowieso gaan stijgen naarmate mensen meer coins te besteden krijgen. Tot de 27e gaat het toch niet zo hard.

Zag wel al dat mensen bijna 100K wedstrijd inkomen hebben. Dan heb je echt een oneerlijke voorsprong. Koop je gewoon 10x een Ferland Mendy ofzo en dan is het kassa met release.

• Meneer iCy
(jarig!)
Ozz schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:45:
Wilt niet echt lukken met handelen tot nog toe.
Ik doe BPM method en koop zo nu en dan een gnabry voor 3500-3800. Denk dat gnabry wel gaat stijgen. Van diverse gold players staat de listings ook niet goed.

Tadic 84 moet je voor minimaal 11k listen en gnabry mag maar tot max 10k 😬

• Gurbuh
Waar ik momenteel het meest aan verdien is het relisten van de spelers die niet verkocht raken :D Je krijgt coins voor objectives als 'list 100 players on the market'. Vorig jaar werkte dat volgens mij echter niet met relist all, dus ook nu doe ik het 1 voor 1 :z
Pagina: 1 2 3 ... 103 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee