[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 12:53
Tijdens de grind voor CR7 kwam ineens Mbappe uit een 85 x 10 lopen.
Inmiddels zoveel topspitsen voor mijn team: Benzema, Mbappe, Haaland, Messi, Ginola, Ronaldinho, Henry, Rashford en Gabriel Jesus.

Teveel keuzes :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 08:46
In mijn wissels allemaal 99…. En bij de reserves ook nog 3 😂

Speelde eerst met een 4-3-1-2 en kreeg uitslagen als 8-7 9-8, maar nadat ik er 4-3-2-1 van maakte met custom tactics krijg ik veel minder tegen en met CR7 scoor je bijna altijd wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:58
Valandil schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 00:37:
Tijdens de grind voor CR7 kwam ineens Mbappe uit een 85 x 10 lopen.
Inmiddels zoveel topspitsen voor mijn team: Benzema, Mbappe, Haaland, Messi, Ginola, Ronaldinho, Henry, Rashford en Gabriel Jesus.

Teveel keuzes :)
Behalve Mbappe en Messi heb ik die ook allemaal. Hier wel nog Neymar 99 en Ronaldo 99 (hoef ik in ieder geval niet 41 teams in te leveren). Maar je weet gewoon niet meer wie je op moet stellen! 8)7

Wat dat betreft kijk ik dan toch ook wel weer uit naar EAFC24. Weer lekker op 0 beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 11:16
Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 07:42:
[...]

Behalve Mbappe en Messi heb ik die ook allemaal. Hier wel nog Neymar 99 en Ronaldo 99 (hoef ik in ieder geval niet 41 teams in te leveren). Maar je weet gewoon niet meer wie je op moet stellen! 8)7

Wat dat betreft kijk ik dan toch ook wel weer uit naar EAFC24. Weer lekker op 0 beginnen.
Klopt, maar het einde is ook leuk aangezien iedereen “max” teams heeft en het dus vooral om de speler gaat.
Het aantal spelers dat vooral voor een leuke wedstrijden gaat is weer een ander probleem :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:01
Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 07:42:
[...]

kijk totaal niet uit naar FC 24.
Echt verschrikkelijk met vrouwen voetballen.
Een giga afknapper voor mij.
Als voetbalfan kan je dit toch nooit leuk vinden?
Miedema met Rashford in de spits.
Wat een horror.
Baal er echt van want speel FUT al vanaf het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:59
joenes30 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 12:09:
[...]
Wat een horror.
Mja ze krijgen wel goede stats, dus ze voetballen gewoon op mannen niveau zeg maar haha. Als je realistisch voetbal wilt spelen moet je sowieso geen FUT doen is toch echt een arcade spelletje. Dan kan je beter gewoon seizoenen spelen.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
joenes30 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 12:09:
[...]
Wat een horror.
Dat ben ik wel met je eens. Ze hadden dat van mij ook apart mogen doen. Ik denk wel dat de meesten overigens gewoon met mannenteams zullen spelen. Met alle respect voor de vrouwen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42

Oekol

waka waka hey hey

Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:08:
[...]

Dat ben ik wel met je eens. Ze hadden dat van mij ook apart mogen doen. Ik denk wel dat de meesten overigens gewoon met mannenteams zullen spelen. Met alle respect voor de vrouwen natuurlijk.
Je speelt met spelers die je leuk vind en binding mee hebt. Vrouwenteams is dat in de regel niet. Tenzij ze overpowered zijn dan speel ik met iedereen, want anders doet de rest 't wel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:03

Oxigeon

En zo is dat!

Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:08:
[...]

Ik weet niet of het klopt wat je hier zegt. Ben het er natuurlijk mee eens dat je niet moet kunnen mixen.
Gewoon met mannenteam echter gaat niet gebeuren denk ik.

Indien je in de eerste weken de vrouwelijke mbappe of Messi trekt zou ik wel eens willen zien of je die op de bank zet. Indien de stats kloppen die ergens gelekt zijn zitten die er dus tussen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oxigeon schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:08:
[...]

Ik weet niet of het klopt wat je hier zegt. Ben het er natuurlijk mee eens dat je niet moet kunnen mixen.
Gewoon met mannenteam echter gaat niet gebeuren denk ik.

Indien je in de eerste weken de vrouwelijke mbappe of Messi trekt zou ik wel eens willen zien of je die op de bank zet. Indien de stats kloppen die ergens gelekt zijn zitten die er dus tussen.
Ja, ik weet het ook nog niet. Het heeft zelf niet mijn voorkeur. Maar inderdaad als je een goede packt van de vrouwen gaan mensen die toch gebruiken denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het grootste probleem is natuurlijk dat vrouwen gelijkwaardige kaarten krijgen als de beste mannelijke spelers, terwijl in werkelijkheid de beste vrouwelijke spelers waarschijnlijk niet boven een 70 rating uit zouden komen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand erop zit te wachten en het voelt wederom als "woke ongein" wat door je strot geduwd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:09
shoombak schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:25:
Het grootste probleem is natuurlijk dat vrouwen gelijkwaardige kaarten krijgen als de beste mannelijke spelers, terwijl in werkelijkheid de beste vrouwelijke spelers waarschijnlijk niet boven een 70 rating uit zouden komen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand erop zit te wachten en het voelt wederom als "woke ongein" wat door je strot geduwd wordt.
Geen twijfel mogelijk! EA is bang om gecancelled te worden, maar hoeveel meiden spelen nou echt Ultimate Team op een paar vrouwelijke streamers na? EA kon dan op zijn minst een regel maken dat je of alleen met een volle vrouwelijke team een wedstrijd kan beginnen of met een volle mannelijke team. Het wordt echt wennen om een mix te zien in één elftal. Lijkt dan net een Sidemen vs YT All Stars charity match, m.a.w wedstrijden die je niet helemaal serieus kunt nemen.

Moet wel eerlijk zeggen, dat tijdens profclubswedstrijden de voetbalsters ook erboven uitsteken. Zal met FUT ook zo zijn denk ik.

Een ding is zeker, met een nog grotere voetbalspelersrooster die je kunt packen, wordt het volgens mij wel moeilijker om betere spelers binnen te halen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Klopt als een bus wat je hier zegt. Het wordt je door de strot geduwd. En het ergste is, je kan er niks mee doen.

Koop je de game niet... ok je kan een jaartje niet spelen.

Koop je de game wel.... Dan moet je dealen met de vrouwelijke spelers.

Stel minder mensen kopen de game dan weten ze dat er ergens een fout gemaakt is. Maar ik ga er echt niet vanuit dat de vrouwelijke spelers er na een jaar weer uit gaan. Daar zit veels te veel werk in om die erin te krijgen (stats/gezichten etc).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pacod
Ik vraag me werkelijk af wie van hier wel eens een potje heeft gespeeld met de vrouwenteams in een andere gamemode? Gezien het geen FIFA meer heet…. Is het voor mij nu ook klaar met het spel… mijn eerste FIFA was 1997 geloof ik op de eerste PlayStation. En met Road to the worldcup hielden we met vrienden toernooitjes bij elkaar thuis… veel bier, lol en herinneringen. (Sjouwen met zware tv’s )

Ik ga nog een klein weekje casual wat potjes spelen en me daarna storten op Starfield en de geboorte van m’n kind :-))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
het lukt mij gewoon niet om me op te laden voor dit spel.
Was altijd hyped voor een nieuwe Fifa maar dat is helemaal verdwenen.
Speel FUT al sinds 2009.
Helaas komt daar een eind aan.
Ga maar ff door met Fifa 23.
Kan wel 3 a 4 top elftallen opstellen.
Er komen nog wat nieuwe voetbalspellen uit.
Kijken of dat wat wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

joenes30 schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:24:
[...]
het lukt mij gewoon niet om me op te laden voor dit spel.
Was altijd hyped voor een nieuwe Fifa maar dat is helemaal verdwenen.
Speel FUT al sinds 2009.
Helaas komt daar een eind aan.
Ga maar ff door met Fifa 23.
Kan wel 3 a 4 top elftallen opstellen.
Er komen nog wat nieuwe voetbalspellen uit.
Kijken of dat wat wordt.
Een aantal jaar geleden dacht ik precies hetzelfde. Uiteindelijk staat fifa dan weer ergens in de aanbieding en loop je uiteraard achter de feiten aan haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 00:03
Een spel niet meer willen spelen omdat er vrouwelijke spelers tegelijkertijd met de mannen in kunnen zitten. Daar ben je toch helemaal zelf bij. Je hoeft ze niet op te stellen he. En dan hebben mensen het er over dat het niet realistisch is, ja, FIFA is echt al jaren superrealistisch _O-
mijn god.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:55
Prosac schreef op zondag 10 september 2023 @ 14:47:
Een spel niet meer willen spelen omdat er vrouwelijke spelers tegelijkertijd met de mannen in kunnen zitten. Daar ben je toch helemaal zelf bij. Je hoeft ze niet op te stellen he. En dan hebben mensen het er over dat het niet realistisch is, ja, FIFA is echt al jaren superrealistisch _O-
mijn god.
Maar je krijgt ze wel tegen je. Ze zitten in packs, waardoor de kans op goede spelers alleen maar kleiner wordt.
Ze hadden er een eigen FUT modus voor moeten maken in plaats van het zo op te dringen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07 08:19
dutchgio schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:04:
[...]

Maar je krijgt ze wel tegen je. Ze zitten in packs, waardoor de kans op goede spelers alleen maar kleiner wordt.
Ze hadden er een eigen FUT modus voor moeten maken in plaats van het zo op te dringen.
Liever Miedema in de spits tegen dan Cech met een helmpje of Rudiger op steroids als spitsen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:04:
[...]

Wat is er precies opdringerig aan dat een onrealistisch computerspelletje, een beetje minder met de werkelijkheid te maken krijgt?
Of ben je bang van een team met vrouwen te verliezen? :+
Ik heb niemand horen zeuren dat lage divisie spelers, zoals een Mullin uit de engelse laagste divisie een upgrade kreeg zodat hij keurig mee kon doen met de hoogste divisieteams. Of dat zwaar geblesseerde spelers toch een special card kregen.

Wat is de game-wereld toch conservatief op bepaalde vlakken. En maar klagen dat er bij bepaalde games nooit vernieuwing optreed.
Ik verwacht dat de verkoopcijfers van EA FC24 nauwelijks lager zijn dan die van FIFA.

Prosac denkt nog eens terug aan de "grootschalige" boycot van Tombraider omdat, pas op, Lara kleinere borsten kreeg om het wat realistischer te maken. _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Prosac op 10-09-2023 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ga puur om de dramatische EA servers het spel niet kopen. Zorgt alleen maar voor frustratie en bij EA liggen ze dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-07 08:16
Realistisch is het inderdaad niet... Denk bijv. aan de shapeshifters met keepers in de spits, en de al eerder benoemde mega upgrades voor middelmatige spelers...

Einde van het spel heb ik nu een 98 rated team, is me nog nooit gelukt. Ze geven de kaartjes wel weg zo aan het einde van het seizoen. Voor iedereen die nu nog speelt wel leuk om zo nog even te proeven van een high rated team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:07
Ik vinden vooral die kaarten van keepers die opeens spitsen zijn en visa versa denk ik erger dan vrouwen kaarten krijgen.

Die k*t cech met z’n helmpje in de spits bijvoorbeeld… wat een drama en maakt de game in de fase echt hee erg nep.

Nogmaals in mijn optiek maakt dat de game “fouter” dan vrouwen kaartjes. Als je daar geen zin in hebt dan stel je ze toch niet op en verkoop je ze of gebruik je ze als fodder?

PS ANDERE VRAAG

Heb de SBC gedaan van Alba klaar en wel… maar nergens in m’n club te vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 10-09-2023 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Sleehond schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:49:
Ik vinden vooral die kaarten van keepers die opeens spitsen zijn en visa versa denk ik erger dan vrouwen kaarten krijgen.

Die k*t cech met z’n helmpje in de spits bijvoorbeeld… wat een drama en maakt de game in de fase echt hee erg nep.

Nogmaals in mijn optiek maakt dat de game “fouter” dan vrouwen kaartjes. Als je daar geen zin in hebt dan stel je ze toch niet op en verkoop je ze of gebruik je ze als fodder?

PS ANDERE VRAAG

Heb de SBC gedaan van Alba klaar en wel… maar nergens in m’n club te vinden?
Heb je een andere versie van Alba in je team ergens staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
pacod schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:37:
[...]

Heb je een andere versie van Alba in je team ergens staan?
App afgesloten en opnieuw gedaan en opeens wel te vinden in de club, heeft zich dus opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kan mij iemand uitleggen hoe je je spitsen achter de tegenstander verdediging laat sprinten?

Tegenstander: continue maar sprints achter mij verdediging = doelpunt

Ik: heb spitsen en vleugels op get in behind staan = NUL loopacties en bij tegenstander is centraal niks te halen omdat het overvol staat en er geen gaatje te vinden is.

Frustrerend.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 10-09-2023 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:53:
Kan mij iemand uitleggen hoe je je spitsen achter de tegenstander verdediging laat sprinten?

Tegenstander: continue maar sprints achter mij verdediging = doelpunt

Ik: heb spitsen en vleugels op get in behind staan = NUL loopacties en bij tegenstander is centraal niks te halen omdat het overvol staat en er geen gaatje te vinden is.

Frustrerend.
Je kan ze handmatig diep sturen en naar je toe laten komen in de bal met L1 en R1. LT of RT op Xbox. Heb je inmiddels al keer gewonnen?

Zo niet, ik ben net terug van vakantie, ruim 3 weken het spel niet aangeraakt. Gok dat je die van me winnen kan.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:01:
[...]

Je kan ze handmatig diep sturen en naar je toe laten komen in de bal met L1 en R1. LT of RT op Xbox. Heb je inmiddels al keer gewonnen?

Zo niet, ik ben net terug van vakantie, ruim 3 weken het spel niet aangeraakt. Gok dat je die van me winnen kan.
Vanochtend 2 winsten achter elkaar…. JA JA *O*

Maarja zondag ochtend om 8uur… _O-

Maar los van dat diep sturen met knoppen is het dan toch wel gek dat spelers geen loopacties maken terwijl het wel ingesteld staat. Wat is dan de functie hier van?

Voeg me maar toe: leon1987vl (PS5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Prosac schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:10:
[...]

Wat is er precies opdringerig aan dat een onrealistisch computerspelletje, een beetje minder met de werkelijkheid te maken krijgt?
Of ben je bang van een team met vrouwen te verliezen? :+
Een beetje? Je zou straks in theorie met een team vrouwen een mannen sterrenteam kunnen vermorzelen. Dat gaat in mijn ogen gewoon echt te ver. Waarom zijn er dan nog bronzen spelers, waarom maken we iedereen dan niet gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

WasBak schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:14:
[...]

Een beetje? Je zou straks in theorie met een team vrouwen een mannen sterrenteam kunnen vermorzelen. Dat gaat in mijn ogen gewoon echt te ver. Waarom zijn er dan nog bronzen spelers, waarom maken we iedereen dan niet gelijk?
Hier heb je natuurlijk ook een punt. Andere kant van het verhaal is dat EA een beetje wil opkomen voor de vrouwen en ze anders de zwarte Piet toegeschoven krijgen.

Als het Nederlands elftal tegen een jongens onder 18 maar net met 2-1 kan winnen. Kan mag je inderdaad de vrouwen wel in de bronzen categorie stoppen. Maar als je ze daarin stop kun je ze netzogoed eruit laten haha.

Edit: misschien lopen we wel te hard van stapel en kun je ze gewoon niet mixen. Dat je dan een heel vrouwenelftal kan maken is natuurlijk een 2e.

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 10-09-2023 22:26 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prosac
WasBak schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:14:
[...]

We hebben keepers als spitsen waar vrijwel de gehele community mee speelde, we hebben een rechtsback als keeper, die velen ook op goal hadden. Virgil van Dijk kent een matig jaar, toch specials, we spelen met al jaren dode spelers, spelers van dik in de 60 en 70 kunnen gewoon mee met de jongeren.
Maar hey, er komen vrouwen in het spel en mensen vinden dat ineens belachelijk en een reden om het spel niet meer te kopen en te beweren dat hen iets (woke?) opgedrongen wordt. Dan hebben we het ineens over realisme. _O-
First world problems. _/-\o_

En ja, dan geef je de vrouwen eerst maar bronzen kaarten, vervolgens na een paar weken specials van 88+ 8)
Binnen een week kom je alleen maar Miedema voorin tegen in de Champions.

[ Voor 9% gewijzigd door Prosac op 10-09-2023 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Prosac schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:54:
[...]

We hebben keepers als spitsen waar vrijwel de gehele community mee speelde, we hebben een rechtsback als keeper, die velen ook op goal hadden. Virgil van Dijk kent een matig jaar, toch specials, we spelen met al jaren dode spelers, spelers van dik in de 60 en 70 kunnen gewoon mee met de jongeren.
Maar hey, er komen vrouwen in het spel en mensen vinden dat ineens belachelijk en een reden om het spel niet meer te kopen en te beweren dat hen iets (woke?) opgedrongen wordt. Dan hebben we het ineens over realisme. _O-
First world problems. _/-\o_

En ja, dan geef je de vrouwen eerst maar bronzen kaarten, vervolgens na een paar weken specials van 88+ 8)
Binnen een week kom je alleen maar Miedema voorin tegen in de Champions.
keepers als spitsen kom je niet meer tegen, deze zijn outdated.
Maar die shapeshifters had van mij ook niet gehoeven.
Dode voetballers maken onderdeel van de voetbalhistorie.
Cruyff zou nu ook een wereldster zijn.
Die passen juist daardoor goed in het spel.
Een Sem Kerr bv komt niet eens mee bij derde klasse amateurs maar ze is ingame beter dan Messi.
Het slaat gewoon helemaal nergens op deze toevoeging.
Ik snap best dat FUT fantasie is maar dit gaat mij echt een brug te ver.
Dan kan je net zo goed Super Mario en Zelda toevoegen in dit spel als het toch allemaal niet meer uitmaakt.
Maar goed, dit is mijn mening.
Wens iedereen veel plezier met het nieuwe spel.
Ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
joenes30 schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:18:
[...]
keepers als spitsen kom je niet meer tegen, deze zijn outdated.
Maar die shapeshifters had van mij ook niet gehoeven.
Dode voetballers maken onderdeel van de voetbalhistorie.
Cruyff zou nu ook een wereldster zijn.
Die passen juist daardoor goed in het spel.
Een Sem Kerr bv komt niet eens mee bij derde klasse amateurs maar ze is ingame beter dan Messi.
Het slaat gewoon helemaal nergens op deze toevoeging.
Ik snap best dat FUT fantasie is maar dit gaat mij echt een brug te ver.
Dan kan je net zo goed Super Mario en Zelda toevoegen in dit spel als het toch allemaal niet meer uitmaakt.
Maar goed, dit is mijn mening.
Wens iedereen veel plezier met het nieuwe spel.
Ik pas.
Dat is waarschijnlijk de natte droom van EA, een Fortnite model waar ze wekelijks nieuwe kaartjes kunnen uitbrengen van Marvel tot aan Nintendo characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
shoombak schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:40:
[...]

Dat is waarschijnlijk de natte droom van EA, een Fortnite model waar ze wekelijks nieuwe kaartjes kunnen uitbrengen van Marvel tot aan Nintendo characters.
Die stap is na Marvel Hero Icons niet ver weg natuurlijk. En het zou nog werken ook.
Yoshi in de spits _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Prosac schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:56:
[...]

Die stap is na Marvel Hero Icons niet ver weg natuurlijk. En het zou nog werken ook.
Yoshi in de spits _O_
luigi zet ik achterin haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:20
Ondanks dat het het einde van fifa is. Maar ik was toch nog blij dat ik Lucio vandaag nog packte.

Heb nu Lucio en level up Varane als duo achterin. Wat een beesten haha.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Partypooper schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:33:
Ondanks dat het het einde van fifa is. Maar ik was toch nog blij dat ik Lucio vandaag nog packte.

Heb nu Lucio en level up Varane als duo achterin. Wat een beesten haha.
Op die level up Varane ook aan het jagen geweest…. Zonder succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
pacod schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:37:
[...]

Op die level up Varane ook aan het jagen geweest…. Zonder succes
Ja ik kreeg met die level up player pick bij de eerste direct KDB. Bij ongeveer de 20ste popte Varane.

Ik zou nog heel graag Mbappe willen als kers op de taart. Maar ik mag nu echt niet klagen met wat ik allemaal heb gekregen en wat voor een team ik heb staan.

Team nu en wat vermoedelijk zo blijft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqqXeAOAA5JWzTEc5tvYQTCxq3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rOkDkbxEfYNRHWBfSiM6UCJG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
Hier niks te klagen hoor… mijn team, wissels en reserves:-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24lF-myFQRW7Udd5wlgVZQB4Ats=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZOhZNxCu843sHf7g3B32VkqL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LT150HEyo3IMllXfrCUzTCm46J4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nC8DSovTA5JYnwtrY2sMVrwA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rDac9LycvZLAIX5WsYsJBM-Z-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AkGrZabeyZjbwzdvUhsXL4y3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Voor het eerst ook een 98 rated team gehaald. Voor m'n gevoel nu de game ook wel uitgespeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhpA15vb05eSFBvIzDLagodbqYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iFymk1K5sJJwuyhaYFaKfL7T.png?f=fotoalbum_large

Bank:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpHg_lm-KpeBKI2MaN2vp71OIVg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CrTvjsKWbvsobYo6sp5YoD9Y.png?f=user_large

Reserves:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JS-RGx2FIPBK_nu_zTlUE4FtjwU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mDj259r5RWtXRs8Pq2hNbn7j.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:07:
Hier niks te klagen hoor… mijn team, wissels en reserves:-)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Behalve Van Dijk kan ik exact hetzelfde team maken. Van Dijk hoopte ik ook nog een keer te packen. Is helaas niet gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Laatst online: 21-07 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvYEPmPbPU3U_6YKsdaTWDLg5Vc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uwdGtY9yj2ozU28kAQQMHRWL.png?f=fotoalbum_large

Hier wel Varane en ook Mbappe in het team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Zo mijn voorhoede van Mbappe, CR7 en Messi is een feit

Dan nog Dinho, Haaland, Benzema, Henry en Lewa achter de hand. Je kan nooit genoeg aanvallers hebben 😉

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:36
Valandil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:47:
Zo mijn voorhoede van Mbappe, CR7 en Messi is een feit

Dan nog Dinho, Haaland, Benzema, Henry en Lewa achter de hand. Je kan nooit genoeg aanvallers hebben 😉
Messi nu al af? Zit pas bij de 91 squads maar kijk hem vlot te voltooien door mn club te legen..

Dan nog 1x de 8 rivals en op naar 24 volgende week 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07 20:26
Hoe is FUT eigenlijk voor de casual speler? Laatste keer dat ik speelde moet wel fifa 14 zijn geweest. Maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd meer tegenwoordig. Potje hier, potje daar, wat meer richting het weekend. 2-4 uur in de week. Ik hoef niet het beste team te hebbe, maar ben ik al bij voorbaat kansloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:43:
[...]

Messi nu al af? Zit pas bij de 91 squads maar kijk hem vlot te voltooien door mn club te legen..

Dan nog 1x de 8 rivals en op naar 24 volgende week 🥳
Nee, kreeg hem uit een pack vorige week.
Vandaag een dubbele Mbappe 😬

Fijne speler, maar Dybala doet er niet echt voor onder. Maargoed de goat blijft de goat

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:31:
[...]

Nee, kreeg hem uit een pack vorige week.
Vandaag een dubbele Mbappe 😬

Fijne speler, maar Dybala doet er niet echt voor onder. Maargoed de goat blijft de goat
Messi is en blijft Messi. Dat was de enige speler waarvoor ik de sbc grind nog over had. Leuke ervan is dat ik gelijk Alba en vinicius is ga proberen 🤣

https://www.futbin.com/23/squad/5504046

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

IAmNice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:30:
Hoe is FUT eigenlijk voor de casual speler? Laatste keer dat ik speelde moet wel fifa 14 zijn geweest. Maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd meer tegenwoordig. Potje hier, potje daar, wat meer richting het weekend. 2-4 uur in de week. Ik hoef niet het beste team te hebbe, maar ben ik al bij voorbaat kansloos?
Ik denk dat ik zoom zelfde speler ben. Bij het kopen van de game speel ik heel makkelijk veel potjes. Dat wordt na de tijd steeds minder omdat ik ook interesse heb in andere games en ik fifa dam weg leg en nog maar een potje of 5-10 per week speel. Krijg mijn spelers ook wel bij elkaar.

Uiteraard wel de companion app op de telefoon en daar trade en sbc ik me wel wat verder het hele jaar door. Tis niet dat ik dan de beste spelers heb maar ik kan goed.mee met de rest.

In de tijd dat ik veel speel hik ik tegen divisie 3-4 aan elk jaar. Waarna ik tegen het einde zoals nu in 9 zit omdat ik bij elk seizoen degradeer.

• Trank00l
  • Niet online
Ik vind het maar saai om steeds tegen een Messi Haaland CR7 te spelen. Gebruik ze zelf ook niet, zitten gewoon op de bank bij mij. Ik vind het spel persoonlijk ook veel leuker om tegen teams te spelen die ze ook niet gebruiken maar goed dat is voor iedereen anders.

• Augy
Zat weer een glitch in de sbc. Je kon inleveren en de spelers gingen niet uit je club 🤣

Probeerde een dubbele alisson kwijt te raken maar lukte niet, begon aan mezelf te twijfelen maar twitter staat er vol mee

2x 85x10 gedaan en nu ligt de app eruit. Zal mn packs wel kwijt zijn straks

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 13-09-2023 09:46 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Trank00l schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:13:
Ik vind het maar saai om steeds tegen een Messi Haaland CR7 te spelen. Gebruik ze zelf ook niet, zitten gewoon op de bank bij mij. Ik vind het spel persoonlijk ook veel leuker om tegen teams te spelen die ze ook niet gebruiken maar goed dat is voor iedereen anders.
Ik speel ook veel liever tegen de random teamszoals in het begin bij elke FIFA. Vind ik veel leuker.

• Augy
Oxigeon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 23:50:
[...]

Ik denk dat ik zoom zelfde speler ben. Bij het kopen van de game speel ik heel makkelijk veel potjes. Dat wordt na de tijd steeds minder omdat ik ook interesse heb in andere games en ik fifa dam weg leg en nog maar een potje of 5-10 per week speel. Krijg mijn spelers ook wel bij elkaar.

Uiteraard wel de companion app op de telefoon en daar trade en sbc ik me wel wat verder het hele jaar door. Tis niet dat ik dan de beste spelers heb maar ik kan goed.mee met de rest.

In de tijd dat ik veel speel hik ik tegen divisie 3-4 aan elk jaar. Waarna ik tegen het einde zoals nu in 9 zit omdat ik bij elk seizoen degradeer.
Hier zelfde. Je kan prima mee komen. Speel vooral rivals en soms een WL. Varieer tussen divisie 2 en 4 over het algemeen.

Vond nog steeds dat degene achter de knoppen belangrijker is als het team waar je mee speelt (een Mbappe doet niks mits je met hem kan omgaan bijvoorbeeld)

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 13-09-2023 09:47 ]

• Augy
Trank00l schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:13:
Eens, daarom kijk ik altijd weer uit naar de eerste paar maandjes, lekker vlammen met redelijk basic teams

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:47:
[...]

Hier zelfde. Je kan prima mee komen. Speel vooral rivals en soms een WL. Varieer tussen divisie 2 en 4 over het algemeen.

Vond nog steeds dat degene achter de knoppen belangrijker is als het team waar je mee speelt (een Mbappe doet niks mits je met hem kan omgaan bijvoorbeeld)
Precies zoals hier. Heb een vrij aardig team. Maar een mbappe of vinicius, daar kan ik niet mee overweg. Is inderdaad de man achter de knopjes.

Merk natuurlijk wel dat als ik 50 potten in de week speel ik vele malen beter ben dan dat ik er maar 3 in de week speel.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
Augy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:45:
Zat weer een glitch in de sbc. Je kon inleveren en de spelers gingen niet uit je club 🤣

Probeerde een dubbele alisson kwijt te raken maar lukte niet, begon aan mezelf te twijfelen maar twitter staat er vol mee

2x 85x10 gedaan en nu ligt de app eruit. Zal mn packs wel kwijt zijn straks
Ik heb zonet de helft van de Messi SBC gedaan met hetzelfde team via de app. Dit werkt voor mij nu nog wel, alleen kan ik de laatste SBC niet inleveren. Maar dat zal later wel kunnen vermoed ik wanneer de servers weer werken. Trouwens met paletools gaat het een stuk sneller, dat had ik eerder moeten weten :)

[ Voor 6% gewijzigd door _Uploader_ op 13-09-2023 10:26 ]

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:13
_Uploader_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:25:
[...]

Ik heb zonet de helft van de Messi SBC gedaan met hetzelfde team via de app. Dit werkt voor mij nu nog wel, alleen kan ik de laatste SBC niet inleveren. Maar dat zal later wel kunnen vermoed ik wanneer de servers weer werken. Trouwens met paletools gaat het een stuk sneller, dat had ik eerder moeten weten :)
ik heb ook 12 keer 10x85 klaarstaan hahaha.
En ook maar met messi begonnen.

• Lorenzoaliandro
Laan1988 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:53:
[...]

ik kan mijn dubbele niet recyclen, elke keer foutmelding.... helaas

• _Uploader_
Laan1988 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:53:
[...]

de 10*86 en de 82*100 willen ook wel

Edit: kennelijk hebben ze het gefikst, krijg nu de error "Failed to submit challenge"

[ Voor 15% gewijzigd door _Uploader_ op 13-09-2023 11:25 ]

• Laan1988
_Uploader_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:02:
[...]

Edit: kennelijk hebben ze het gefikst, krijg nu de error "Failed to submit challenge"
Volgens mij kan je de laatste sbc van een groep niet doen, de rest wel.
Zelfde met die 94 Futties pick. 92 team ingeleverd, 89 team pakt hij niet.

• Lorenzoaliandro
Laan1988 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:27:
[...]

Volgens mij kan je de laatste sbc van een groep niet doen, de rest wel.
Zelfde met die 94 Futties pick. 92 team ingeleverd, 89 team pakt hij niet.
Kan bevestigen dat dit klopt idd!

• Laan1988
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:54:
[...]

Kan bevestigen dat dit klopt idd!
Het gaat er denk ik om dat als je er een speler voor terugkrijgt dat het dan niet werkt. Dus het afronden van een grote sbc werkt niet, net als bijvoorbeeld een Nkunku en Diaby.

• Augy
Schijnt wel dat je nu fluitend Ronaldo/messi sbc kan afronden zonder spelers kwijt te raken 🤣

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:02:
[...]

En de glitch werkt bij mij ook weer :P

• Lorenzoaliandro
_Uploader_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:00:
[...]

En de glitch werkt bij mij ook weer :P
maar je kan de packs niet openen als je een dubbele speler hebt, kan deze niet niet quick sellen...

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

_Uploader_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:25:
[...]

Paletools. Wat is dat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
De glitch is opgelost... het werkt niet meer helaas!

• Augy
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:07:
De glitch is opgelost... het werkt niet meer helaas!
Jammer wilde net Ronaldo gaan starten haha

• _Uploader_
Een schil over de webapp of mobile app heen waardoor het gemakkelijker is om veel zaken binnen de app te doen zoals sbc's doen. Via een zoakactie is er veel te vinden :)

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-07 12:55
IAmNice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:30:
Je kunt ook gewoon Squad Battles spelen. Ik weet dat veel mensen er niets van moeten hebben, maar ik heb ook weinig tijd en dan speel ik liever relaxt een paar potjes die ik ook op pauze kan zetten. :) Geeft ook minder frustratie haha

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

_Uploader_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:09:
[...]

Een schil over de webapp of mobile app heen waardoor het gemakkelijker is om veel zaken binnen de app te doen zoals sbc's doen. Via een zoakactie is er veel te vinden :)
Ik had al eventjes gezocht maar dit was enkel spaans. Let er wel op dat je deze enkel gebruikt voor de SBC. Zodra je de sniping opties gaat gebruiken zou je zomaar gebant kunnen worden.

• shoombak
  • Niet online
Dit was een leuke ochtend. Wel aardig wat semi-basisspelers kwijtgeraakt in een SBC toen de glitch gepatched werd.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/M8XpPtK/IMG-2822.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Heb de bug helemaal gemist, dit is voor mij wel echt de doodsteek qua motivatie om het spel nog op te starten. Wilde met mijn coins nog Neymar en VVD kopen om het team af te ronden, maar dat gaat dus ook niet meer.

EA Sports FC 24 zal ik sowieso al gaan skippen, heb eigenlijk sowieso geen tijd voor de WL en af en toe een break is erg prettig. Ben wel benieuwd hoe 24 uiteindelijk gaat bevallen bij iedereen.

• Trank00l
  • Niet online
Mesque schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:25:
Heb de bug helemaal gemist, dit is voor mij wel echt de doodsteek qua motivatie om het spel nog op te starten. Wilde met mijn coins nog Neymar en VVD kopen om het team af te ronden, maar dat gaat dus ook niet meer.

EA Sports FC 24 zal ik sowieso al gaan skippen, heb eigenlijk sowieso geen tijd voor de WL en af en toe een break is erg prettig. Ben wel benieuwd hoe 24 uiteindelijk gaat bevallen bij iedereen.
Hoezo? Je kunt toch op de transfermarkt deze spelers gewoon kopen?

• Laan1988
Trank00l schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:44:
[...]

Ze zijn wat duurder geworden dan een week of 2 geleden

• Augy
Heeft er iemand nog een leuk tactiekje om te proberen?

Word echt overlopen in rivals (div4) op dit moment 🤪

• Mesque
Trank00l schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:44:
[...]

Er was een glitch waardoor iedereen gratis alle SBCs kon doen en onbeperkt spelers konden de discarded (zonder dat ze verdwenen uit de club). Daardoor is alles geskyrocket, heeft iedereen alle spelers en zijn spelers als bijvoorbeeld Futties Neymar ineens extinct (omdat iedereen infinite coins heeft).

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:33:
Heeft er iemand nog een leuk tactiekje om te proberen?

Word echt overlopen in rivals (div4) op dit moment 🤪
Hier ook op 1 of andere manier. Weet niet wat er ineens aan de hand is.

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:47:
[...]

Gevoelsmatig klimmen spelers geen divisie meer ivm objectives. Nivo verschil is immens in sommige wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Klopt in de ene pot overloop ik mijn tegenstander en in de andere andersom… ook ik zit in divisie 4 momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 26-07 09:53
Moody2204 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:47:
[...]

Meestal is iedereen nu wel gestopt met het spel en blijven de die-hards over. Die zitten al divisies lager, maar moeten nu tegen diehards spelen die ook divisies te laag zitten. Dus ze promoveren ook niet meer zo makkelijk.

Dus dan heb je inderdaad de pech dat je dit krijgt.

Ondertussen dankzij de glitch gisteren 100 packjes 85 x 10 gedaan. En ik heb het panini-album weer compleet voor dit jaar. Mis alleen 99 de Bruyne (level-up sbc nu maar spammen) en 98 van Dijk (deze laatste zit niet meer in packs en extinct op de markt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik mis alleen nog Mbappe en Lewandowski… maar die ga ik ook niet meer halen. Ik denk dat ik komend weekend nog wel even ga spelen en dan het spel deïnstalleer.. en voor degene die het spel aanschaffen of hebben aangeschaft veel plezier met EA FC

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 00:54
Wilde net aan de Mbappé SBC gaan beginnen, komt hij direct uit een 85x10, terwijl ik al een week bezig ben met die klotedingen om hem te halen _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBln2wVjlenYfN99IZFLRKgehjA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4ChidlMdgthgpv63gGon11Qr.png?f=fotoalbum_large

Klaar nu, niks meer om voor te grinden, heb alle topspelers, zonder uitzondering :)

Edit:

Zou dit het beste team mogelijk zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKoN1oRG5cCj46DcDfyDPXyX2Ps=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qoK1bYdDk665Wfnz4J1e5pLn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Saekerhett op 15-09-2023 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Rice heb ik als 99 CV en Odegaard als 98 CAM/CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 20:05:
Wilde net aan de Mbappé SBC gaan beginnen, komt hij direct uit een 85x10, terwijl ik al een week bezig ben met die klotedingen om hem te halen _O-

[Afbeelding]

Klaar nu, niks meer om voor te grinden, heb alle topspelers, zonder uitzondering :)

Edit:

[Afbeelding]
Nagenoeg geen beter team. Wellicht Maldini vervangen voor Level up Varane. Maar dan moet je de level up SBC spammen. En ipv Marchisio zou je bijvoorbeeld Bellingham, Matthäus of Level Up KDB. Maar dan houdt het ook wel echt op. :P

Ik ben nu bezig met de sbc van Mbappe. Dan wordt mijn eindteam zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlliZ-7Ds6Mma0a6SIK76mSjxFc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGcVVJkdTTy8YO6g7P9Ofqwj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 26-07 09:53
Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 20:05:

[Afbeelding]

Edit:

[Afbeelding]
Nope, je kunt een 99 team maken met een 3-4-3 opstelling met Rice en Matthaus als 99 in de verdediging. En dan 98 van Dijk erbij kun je die wisselen met Matthaus. Rest spreekt voor zich met alle 99 rated spelers

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 16-09-2023 00:01 ]

• Saekerhett
  • Laatst online: 00:54
Partypooper schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:34:
[...]

Nagenoeg geen beter team. Wellicht Maldini vervangen voor Level up Varane. Maar dan moet je de level up SBC spammen. En ipv Marchisio zou je bijvoorbeeld Bellingham, Matthäus of Level Up KDB. Maar dan houdt het ook wel echt op. :P
Varane, Matthaus en Bellingham heb ik ook wel. Het doet niet zoveel voor elkaar onder trouwens,

Alleen KDB zou ik nog kunnen grinden dan.

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07 20:26
Augy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:47:
[...]

Hoeveel uur speel je in de week? Ik kan er helaas echt niet meer dan 2-4 uur per week en soms is dat zelfs teveel. Ik gok dat ik sommige weken vanwege werk wel wat moet skippen, maar mogelijk de week erop of 2 weken erop weer meer tijd erin kan steken. Ik lees overal dat je wekelijks moet spelen anders kun je het echt niet bijhouden.

Vrees vooral voor dat wekelijks. Kan best zeg maar week 1 en week 4 van de maand misschien 15+ uur halen in totaal, maar is dat "gat" in 2 weken een probleem zeg maar?

• Augy
IAmNice schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:42:
[...]

Hoeveel uur speel je in de week? Ik kan er helaas echt niet meer dan 2-4 uur per week en soms is dat zelfs teveel. Ik gok dat ik sommige weken vanwege werk wel wat moet skippen, maar mogelijk de week erop of 2 weken erop weer meer tijd erin kan steken. Ik lees overal dat je wekelijks moet spelen anders kun je het echt niet bijhouden.

Vrees vooral voor dat wekelijks. Kan best zeg maar week 1 en week 4 van de maand misschien 15+ uur halen in totaal, maar is dat "gat" in 2 weken een probleem zeg maar?
Speel mn 8 rivals wins elke week (2/3 uurtjes) en zo nu en dan nog wat sb in het begin. Verder een WL 1x in de maand (3 uurtjes per WL)

Je moet net een btje mazzel hebben wat je Packt in het begin

• Augy
pacod schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 06:00:
Klopt in de ene pot overloop ik mijn tegenstander en in de andere andersom… ook ik zit in divisie 4 momenteel.
Nu weer in een half uurtje 4 wins (kleine kanttekening: team anders en naar 4321 gegaan, had KdB 99 gepackt )
Ingame wisselen vvd en Matheus van plekje
https://www.futbin.com/23/squad/5504046

Nu ik mn rivals 8 binnen heb voelt t wel definitief klaar voor dit jaar 🥲

Alleen Mbappe nog even voltooien

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 16-09-2023 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Pack net nog even Benzema 99 en Messi 98 in 1 pack bij elkaar.

Kan ze beiden alleen niet goed kwijt in het team haha…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Nou Mbappe vrijdag nog even voltooid. :)

Team is nu wel echt af tenzij Neymar nog een SBC krijgt. Maar dat verwacht ik niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
EA heeft besloten dat ik niet meer mag spelen. Mijn controller doet het ingame ineens niet meer. Alle google-oplossingen werken niet. Kan gewoon door het menu in het spel, ga ik rivals, draft of champs spelen, dan doet de controller helemaal niks. alt F4 is het enige dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Hebben jullie dat ook dat als je squat battle speelt tegen een 63 rated team op ultimate dat een bronzen speler met een pace van 44 je speler met 99 pace kan bijhouden? Ik heb het idee dat die kaarten een boost van 400% krijgen als je dat niveau kiest. Daarnaast kunnen mijn spelers er ineens ook geen reet meer van. Ze laten ballen doorrollen, als dan wel goed aannemen dan nemen ze daar ook de tijd voor. Als je op een paas knop drukt nemen ze eerst ook even de tijd. Donnarumma houd ineens ook schoten van een speren met 66 schot niet tegen. Kopballen vanuit een corner die er elke keer ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
JonnyTheG schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:41:
Hebben jullie dat ook dat als je squat battle speelt tegen een 63 rated team op ultimate dat een bronzen speler met een pace van 44 je speler met 99 pace kan bijhouden? Ik heb het idee dat die kaarten een boost van 400% krijgen als je dat niveau kiest. Daarnaast kunnen mijn spelers er ineens ook geen reet meer van. Ze laten ballen doorrollen, als dan wel goed aannemen dan nemen ze daar ook de tijd voor. Als je op een paas knop drukt nemen ze eerst ook even de tijd. Donnarumma houd ineens ook schoten van een speren met 66 schot niet tegen. Kopballen vanuit een corner die er elke keer ingaan.
Precies de reden waarom ik squad battles op maximaal Legendary speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
JonnyTheG schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:47:
[...]

Klopt, volgens mij sinds zaterdag al.
Oh sorry, had had ik niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:55
De companion app doet het nog wel.
Woensdag gaat waarschijnlijk de nieuwe webapp live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
Sleehond schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:48:
[...]

Oh sorry, had had ik niet door.
Geen verwijt. Sorry zeggen is niet noodzakelijk. Ik kwam erachter omdat ik momenteel even met twee accounts speel, met de ene dan via de webapp inlog op mijn telefoon en de andere met de app. Met FC24 ga ik weer lekker op 1 account spelen. Bij die had ik een ban op de transfermarkt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:02
Verkeerde topic

[ Voor 113% gewijzigd door Wulfric92 op 08-06-2024 18:50 ]

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste