Ze willen iedereen natuurlijk weer een goed gevoel geven om voor EA FC24 te gaan. Om daarna tot de Futties weer te klagen over de packweight.Moody2204 schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:38:
[...]
Ja is ook zo, heb ook al zat mooie spelers gepackt. Maar dit was dan toch nog even een uitschieter van nog steeds 10 miljoen ;-)
Ja, EA heeft een naam 'hoog' te houdenProsac schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:47:
[...]
Ze willen iedereen natuurlijk weer een goed gevoel geven om voor EA FC24 te gaan. Om daarna tot de Futties weer te klagen over de packweight.
Gezien fifa 24 binnenkort uit komt en ik van de week 23 heb opgepakt,zit ik er sterk aan te denken fc24 te halen voor de xbox. 80 euro is wat aan de hoge kant (normale prijs tegenwoordig).. heeft iemand de gouden tip waar je fc24 voor een mooiere prijs kan krijgen?
Bij allyourgames betaal je voor zowel de ps5 als xbox series X versie 64 euro met een kleine kans dat je hem een aantal dagen voor release in huis hebt.Wesloxx schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 05:53:
Gezien fifa 24 binnenkort uit komt en ik van de week 23 heb opgepakt,zit ik er sterk aan te denken fc24 te halen voor de xbox. 80 euro is wat aan de hoge kant (normale prijs tegenwoordig).. heeft iemand de gouden tip waar je fc24 voor een mooiere prijs kan krijgen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Thanks voor de tip! Alleen ik heb een series S dus dat word lastig...Oxigeon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 07:16:
[...]
Bij allyourgames betaal je voor zowel de ps5 als xbox series X versie 64 euro met een kleine kans dat je hem een aantal dagen voor release in huis hebt.
Ik dacht altijd dat het hetzelfde schijfje was. Ik kijk altijd op budgetgaming voor de goedkoopste versieWesloxx schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 07:52:
[...]
Thanks voor de tip! Alleen ik heb een series S dus dat word lastig...
Aan het schijfje zal het niet liggen, alleen er zit geen disk drive in de series s 😂 kan de schijf er tegen aan gooien maar dan gebeurt er vrij weinigOxigeon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 07:58:
[...]
Ik dacht altijd dat het hetzelfde schijfje was. Ik kijk altijd op budgetgaming voor de goedkoopste versie
Bij Eneba voor rond de €50 wel een Argentijnse key maar gewoon activeren met vpn.Wesloxx schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 05:53:
Haha. Niet aan gedacht. Dan kan ik je niet verder helpen.Wesloxx schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:31:
[...]
Aan het schijfje zal het niet liggen, alleen er zit geen disk drive in de series s 😂 kan de schijf er tegen aan gooien maar dan gebeurt er vrij weinig
Ik heb het bij cdkeys besteld. https://www.cdkeys.com/nl...ox-one-xbox-series-x-s-euWesloxx schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 05:53:
Perfect 👌 deze heb je ookal ontvangen en de preorder is geactiveerd op je xbox Account lijkt me?JonnyTheG schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:56:
[...]
Ik heb het bij cdkeys besteld. https://www.cdkeys.com/nl...ox-one-xbox-series-x-s-eu
Ik heb een bestelbevestiging ontvangen. Nog geen key, die krijg ik tegen 29 september. Die key kan ik dan bij Microsoft of op de xbox invoeren. Dus nog niks met xbox geregeld.Wesloxx schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:02:
[...]
Perfect 👌 deze heb je ookal ontvangen en de preorder is geactiveerd op je xbox Account lijkt me?
Jaa zo ja, duidelijk, bedankt voor de info en tips 👍JonnyTheG schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:13:
[...]
Ik heb een bestelbevestiging ontvangen. Nog geen key, die krijg ik tegen 29 september. Die key kan ik dan bij Microsoft of op de xbox invoeren. Dus nog niks met xbox geregeld.
Ik speel niet veel meer maar packte toevallig dybala! Beste speler waar k mee gespeeld heb, wat een geweldenaar zeg 👌 (op cam of lcf)
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 05-09-2023 14:52 ]
Vandaag toch wel het toppunt bereikt:
Pot 1
2-0 achter, dus ik dacht eindelijk een hele pot te spelen.
Binnen paar minuten 2-2 en ja hoor RQ. Totale duur; 3,5 minuut
Pot 2
Hij komt eerst 1 keer in mijn 16 en ik verover de bal.
Ik schiet 1 x en redding van zijn keeper en ja hoor RQ. Totale duur nog geen 1 minuut.
Pot 3
Ik scoor binnen de 5 ingame wedstrijd minuten en jaar hoor RQ.
Ben weer gestopt.
Zucht... ben langer bezig met een wedstrijd laden en starten dan daadwerkelijk spelen.
Toch wel jammer dit. Even een potje tussendoor spelen in je pauze zit er gewoon amper in.
Pot 1
Pot 2
Ik schiet 1 x en redding van zijn keeper en ja hoor RQ. Totale duur nog geen 1 minuut.
Pot 3
Ben weer gestopt.
Zucht... ben langer bezig met een wedstrijd laden en starten dan daadwerkelijk spelen.
Toch wel jammer dit. Even een potje tussendoor spelen in je pauze zit er gewoon amper in.
[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 05-09-2023 16:46 ]
wijze woorden
Ja! Heel lang met zijn tots gespeeld. Was mijn topscorer. Heerlijke speler in Fifa ja. Dit is echt een speler die gemaakt is voor deze Fifa-editie in mijn ogen.Augy schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:51:
Ik speel niet veel meer maar packte toevallig dybala! Beste speler waar k mee gespeeld heb, wat een geweldenaar zeg 👌 (op cam of lcf)
Ja, dit is de laatste weken steeds erger geworden. Pot 2 is wel het toppunt zeg!Valandil schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:45:
Vandaag toch wel het toppunt bereikt:
Pot 1
Pot 2
Pot 3
Ben weer gestopt.
Ik had tijdens de WL iemand die vanaf de aftrap terugschoot naar zijn eigen keeper, die hem vervolgens naast zijn eigen doel schiet. Vervolgens op start drukt en weg gaat...
Vanmiddag toch nog ff Bellingham zijn SBC voltooid. Gisteren Yaya nog gepackt.
Heb nu een middenveld met level up De Bruyne, Bellingham en Yaya Toure. Speelt echt lekker!
Heb nu een middenveld met level up De Bruyne, Bellingham en Yaya Toure. Speelt echt lekker!
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Pre Season cup, zweten als een malle , iedereen met de kont in de 16 en oeverloos traag voetbal maar je speelt wel je wedstrijden uit.Moody2204 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 17:57:
[...]
Ja, dit is de laatste weken steeds erger geworden. Pot 2 is wel het toppunt zeg!
Wat een vreselijke game modus 🤣 lijkt sws alsof alles weer drama en verdedigend is. Jezus je zit in de laatste week, ga plezier hebben
Net ook weer zo’n zuur figuur komt hij 2-0 voor . 3x pauze drukken. 4-2 65 min doei. Lekker tryhard blijven spelenAugy schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:06:
[...]
Pre Season cup, zweten als een malle , iedereen met de kont in de 16 en oeverloos traag voetbal maar je speelt wel je wedstrijden uit.
Wat een vreselijke game modus 🤣 lijkt sws alsof alles weer drama en verdedigend is. Jezus je zit in de laatste week, ga plezier hebben
Helemaal mee eens. Laatste week, gooi alles lekker op de aanval of zoiets inderdaad.Augy schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:06:
[...]
Pre Season cup, zweten als een malle , iedereen met de kont in de 16 en oeverloos traag voetbal maar je speelt wel je wedstrijden uit.
Zo ben ik hier spelers aan het gebruiken zoals Love en Grealish. Gewoon eens kijken hoe die spelen!
Gewoon de 85x10 recyclen en dan de winst in de 90+ TOTS/Shapeshifters/Futties gooien.JonnyTheG schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:19:
Uit welke pack je deze kaarten?
Al die cups zijn deze hele editie al een drama. Alsof daar alleen maar Elite spelers in spelen. En inderdaad allemaal van die bloedfanatieke lui. Pfffff.....Augy schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:06:
[...]
Zou ook maar mee doen aan een loterij vandaagSaekerhett schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:00:
Het houdt niet op, niet vanzelf
[Afbeelding]
3 weken PS5 in bezit
Nog steeds 0 keer gewonnen met Rivals.
Kapot agressief van.
Zelfs nu divisie 8 gewoon snoeihard telkens 5-0 verliezen.
Ga maar op zoek naar anti depressiva.
Kapot agressief van.
Wil prima een keer tegen je spelen om te kijken wat er fout gaat.Sleehond schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:14:
3 weken PS5 in bezit
Kapot agressief van.
Daarbij ga je nu al gefrustreerd potten fifa spelen of in je achterhoofd meenemen dat je toch al verliest.
Wat is je team nu ?
Zal later vanavond of morgen even delen.Traeces schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:58:
[...]
Wil prima een keer tegen je spelen om te kijken wat er fout gaat.
Daarbij ga je nu al gefrustreerd potten fifa spelen of in je achterhoofd meenemen dat je toch al verliest.
Wat is je team nu ?
En ja, graag! Doe graag eens wat potjes tegen mensen hier, voeg maar toe: leon1987vl
Zal ergens deze week zijn. Heb een drukke werkweek en moet ook zaterdag werkenSleehond schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:09:
[...]
Zal later vanavond of morgen even delen.
En ja, graag! Doe graag eens wat potjes tegen mensen hier, voeg maar toe: leon1987vl
Ik doe niet anders, al weken 🤣 nog geen Cristiano of ander 99 rated hahaSaekerhett schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:53:
[...]
Gewoon de 85x10 recyclen en dan de winst in de 90+ TOTS/Shapeshifters/Futties gooien.
Dan doe je iets niet goed, want ik heb 99 Donnarumma toch al zeker een keer of 50 gepackt.Augy schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:11:
[...]
Ik doe niet anders, al weken 🤣 nog geen Cristiano of ander 99 rated haha
Haha ja das waar! En alle andere van de afgelopen futties teams behalve de grote 5Saekerhett schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:38:
[...]
Dan doe je iets niet goed, want ik heb 99 Donnarumma toch al zeker een keer of 50 gepackt.
Ik mis hier nu alleen Futties Mbappe nog, maar die zit nu niet in packs, dus de enige manier om die te krijgen is via die 90+ Futties/TOTS/Shapeshifters player pick, omdat dat alle zes teams betreft. De rest heb ik intussen allemaal. Gullit moet ik ook nog packen trouwens, maar die is intussen zo hard gekelderd dat ik er vier van kan kopenAugy schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:18:
[...]
Haha ja das waar! En alle andere van de afgelopen futties teams behalve de grote 5
Ik maak nog wel effe een best of NL team.
/f/image/RF6QplxdwxyJsfRzMRbJS8Xc.png?f=fotoalbum_large)
Zo, gelijk maar effe gedaan en dan meteen de dupe theory testen wat Gullit betreft, dikke kans dat ik hem nu ook pack. Als dat lukt, uiteraard screenshotje.
[ Voor 27% gewijzigd door Saekerhett op 07-09-2023 10:38 ]
Ziet er goed uit!
Net even 2 uurtjes rivals gespeeld, was oprecht superleuk in divisie 5, lekkere korfbal uitslagen en volle bak op de aanval
8 wins weer binnen en morgen even afwachten wat de doelstellingen zijn voor volgend jaar.
Krijg Rashford en Haaland maar slecht aan de praat, merk dat in 4222 ze wel beter zijn als 4321. Tweede helft eigenlijk standaard Henry en lewa erin. Heb ze nou eenmaal nodig om vvd op chem te houden
Net even 2 uurtjes rivals gespeeld, was oprecht superleuk in divisie 5, lekkere korfbal uitslagen en volle bak op de aanval
8 wins weer binnen en morgen even afwachten wat de doelstellingen zijn voor volgend jaar.
Krijg Rashford en Haaland maar slecht aan de praat, merk dat in 4222 ze wel beter zijn als 4321. Tweede helft eigenlijk standaard Henry en lewa erin. Heb ze nou eenmaal nodig om vvd op chem te houden
[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 07-09-2023 11:23 ]
Lucky you! Ik moet t doen met owairan net hahaPartypooper schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:37:
[Afbeelding]
Nog een van de spelers die ik graag wilde.
Ja heel veel geluk. Kwam uit de 85x10. Gisteren uit de futties 94+ nog Benzema gekregen.Augy schreef op donderdag 7 september 2023 @ 12:05:
[...]
Lucky you! Ik moet t doen met owairan net haha
Moet nu echt gaan bedenken wie er speelt. Heb nu futties Haaland, SS Icon Pele, Ronaldinho, Messi, futties Benzema, futties Dybala, futties Rashford en nog een hele zut aan aanvallers.
Wie er gaat spelen zijn simpelweg de spelers waar je het meeste mee "hebt". De stats van al die spelers zijn allemaal zowat maxed out, dus gewoon spelers kiezen die je gaaf vind!Partypooper schreef op donderdag 7 september 2023 @ 12:21:
[...]
Ja heel veel geluk. Kwam uit de 85x10. Gisteren uit de futties 94+ nog Benzema gekregen.
Moet nu echt gaan bedenken wie er speelt. Heb nu futties Haaland, SS Icon Pele, Ronaldinho, Messi, futties Benzema, futties Dybala, futties Rashford en nog een hele zut aan aanvallers.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Mee eens: zo kan ik op 1 of andere manier beter overweg met futties Benzema, dan met futties Ronaldo. Dus die eerste speelt ook al is Ronaldo 6 a 7x zoveel meer waard.AntraXxX schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:32:
[...]
Wie er gaat spelen zijn simpelweg de spelers waar je het meeste mee "hebt". De stats van al die spelers zijn allemaal zowat maxed out, dus gewoon spelers kiezen die je gaaf vind!
Saekerhett schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:37:
[Afbeelding]
Zo, gelijk maar effe gedaan en dan meteen de dupe theory testen wat Gullit betreft, dikke kans dat ik hem nu ook pack. Als dat lukt, uiteraard screenshotje.
:strip_exif()/f/image/DWknqFJVOonkTlC97BfzDZM8.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij zit in packs in ieder geval.. ik trek hem er net uit.
Lekker man!naNs schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:47:
[...]
[Afbeelding]
Hij zit in packs in ieder geval.. ik trek hem er net uit.
FC 24 topic is alvast aangemaakt.
EA Sports FC 24!
EA Sports FC 24!
Top!Chief-Commander schreef op donderdag 7 september 2023 @ 15:51:
FC 24 topic is alvast aangemaakt.
EA Sports FC 24!
Hierbij nog mijn team!Traeces schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:58:
[...]
Wil prima een keer tegen je spelen om te kijken wat er fout gaat.
Wat is je team nu ?
Niet slecht al zeg ik het zelf, niet mega top zoals hier sommigen maar het is best een lekker elftal.
Voeg me maar toe graag, wil wel eens wat potjes proberen tegen wat Tweakers!
:strip_exif()/f/image/nKR0V7Pi1DacEjOCnKazjXB7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WolsXXVqLgMKaIGffJm37R4K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c4ishjfhR5roCYYvh4GFMAHF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 07-09-2023 22:22 ]
Moet natuurlijk ook bij je speel style passenSleehond schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:18:
[...]
Hierbij nog mijn team!
Niet slecht al zeg ik het zelf, niet mega top zoals hier sommigen maar het is best een lekker elftal.
Voeg me maar toe graag, wil wel eens wat potjes proberen tegen wat Tweakers!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In mijn jacht naar Mbappe inmiddels Benzema ook binnen!
Vandaag een dupe Neymar, R9 in een sbc moeten gooien
Vandaag een dupe Neymar, R9 in een sbc moeten gooien
Lucio kwam uit een 10x85, toch een mooie 1,9 miljoen Serie A verdediger erbij.
De grind voor Ronaldo ga ik echt niet doen, 40+ secties. Vond Bellingham en Henry al een vreselijke 10x85 grind.
De grind voor Ronaldo ga ik echt niet doen, 40+ secties. Vond Bellingham en Henry al een vreselijke 10x85 grind.
Tijdens de grind voor CR7 kwam ineens Mbappe uit een 85 x 10 lopen.
Inmiddels zoveel topspitsen voor mijn team: Benzema, Mbappe, Haaland, Messi, Ginola, Ronaldinho, Henry, Rashford en Gabriel Jesus.
Teveel keuzes
Inmiddels zoveel topspitsen voor mijn team: Benzema, Mbappe, Haaland, Messi, Ginola, Ronaldinho, Henry, Rashford en Gabriel Jesus.
Teveel keuzes
wijze woorden
In mijn wissels allemaal 99…. En bij de reserves ook nog 3 😂
Speelde eerst met een 4-3-1-2 en kreeg uitslagen als 8-7 9-8, maar nadat ik er 4-3-2-1 van maakte met custom tactics krijg ik veel minder tegen en met CR7 scoor je bijna altijd wel
Speelde eerst met een 4-3-1-2 en kreeg uitslagen als 8-7 9-8, maar nadat ik er 4-3-2-1 van maakte met custom tactics krijg ik veel minder tegen en met CR7 scoor je bijna altijd wel
Behalve Mbappe en Messi heb ik die ook allemaal. Hier wel nog Neymar 99 en Ronaldo 99 (hoef ik in ieder geval niet 41 teams in te leveren). Maar je weet gewoon niet meer wie je op moet stellen!Valandil schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 00:37:
Tijdens de grind voor CR7 kwam ineens Mbappe uit een 85 x 10 lopen.
Teveel keuzes

Wat dat betreft kijk ik dan toch ook wel weer uit naar EAFC24. Weer lekker op 0 beginnen.
Klopt, maar het einde is ook leuk aangezien iedereen “max” teams heeft en het dus vooral om de speler gaat.Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 07:42:
[...]
Behalve Mbappe en Messi heb ik die ook allemaal. Hier wel nog Neymar 99 en Ronaldo 99 (hoef ik in ieder geval niet 41 teams in te leveren). Maar je weet gewoon niet meer wie je op moet stellen!![]()
Wat dat betreft kijk ik dan toch ook wel weer uit naar EAFC24. Weer lekker op 0 beginnen.
Het aantal spelers dat vooral voor een leuke wedstrijden gaat is weer een ander probleem
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
kijk totaal niet uit naar FC 24.Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 07:42:
[...]
Behalve Mbappe en Messi heb ik die ook allemaal. Hier wel nog Neymar 99 en Ronaldo 99 (hoef ik in ieder geval niet 41 teams in te leveren). Maar je weet gewoon niet meer wie je op moet stellen!![]()
Echt verschrikkelijk met vrouwen voetballen.
Een giga afknapper voor mij.
Als voetbalfan kan je dit toch nooit leuk vinden?
Miedema met Rashford in de spits.
Wat een horror.
Baal er echt van want speel FUT al vanaf het begin.
Mja ze krijgen wel goede stats, dus ze voetballen gewoon op mannen niveau zeg maar haha. Als je realistisch voetbal wilt spelen moet je sowieso geen FUT doen is toch echt een arcade spelletje. Dan kan je beter gewoon seizoenen spelen.joenes30 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 12:09:
[...]
kijk totaal niet uit naar FC 24.
Wat een horror.
Playstation 5
Dat ben ik wel met je eens. Ze hadden dat van mij ook apart mogen doen. Ik denk wel dat de meesten overigens gewoon met mannenteams zullen spelen. Met alle respect voor de vrouwen natuurlijk.joenes30 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 12:09:
[...]
kijk totaal niet uit naar FC 24.
Wat een horror.
Je speelt met spelers die je leuk vind en binding mee hebt. Vrouwenteams is dat in de regel niet. Tenzij ze overpowered zijn dan speel ik met iedereen, want anders doet de rest 't wel.Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:08:
[...]
Dat ben ik wel met je eens. Ze hadden dat van mij ook apart mogen doen. Ik denk wel dat de meesten overigens gewoon met mannenteams zullen spelen. Met alle respect voor de vrouwen natuurlijk.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik weet niet of het klopt wat je hier zegt. Ben het er natuurlijk mee eens dat je niet moet kunnen mixen.Moody2204 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:08:
[...]
Dat ben ik wel met je eens. Ze hadden dat van mij ook apart mogen doen. Ik denk wel dat de meesten overigens gewoon met mannenteams zullen spelen. Met alle respect voor de vrouwen natuurlijk.
Gewoon met mannenteam echter gaat niet gebeuren denk ik.
Indien je in de eerste weken de vrouwelijke mbappe of Messi trekt zou ik wel eens willen zien of je die op de bank zet. Indien de stats kloppen die ergens gelekt zijn zitten die er dus tussen.
Ja, ik weet het ook nog niet. Het heeft zelf niet mijn voorkeur. Maar inderdaad als je een goede packt van de vrouwen gaan mensen die toch gebruiken denk ik.Oxigeon schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:08:
[...]
Ik weet niet of het klopt wat je hier zegt. Ben het er natuurlijk mee eens dat je niet moet kunnen mixen.
Gewoon met mannenteam echter gaat niet gebeuren denk ik.
Indien je in de eerste weken de vrouwelijke mbappe of Messi trekt zou ik wel eens willen zien of je die op de bank zet. Indien de stats kloppen die ergens gelekt zijn zitten die er dus tussen.
Het grootste probleem is natuurlijk dat vrouwen gelijkwaardige kaarten krijgen als de beste mannelijke spelers, terwijl in werkelijkheid de beste vrouwelijke spelers waarschijnlijk niet boven een 70 rating uit zouden komen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand erop zit te wachten en het voelt wederom als "woke ongein" wat door je strot geduwd wordt.
Geen twijfel mogelijk! EA is bang om gecancelled te worden, maar hoeveel meiden spelen nou echt Ultimate Team op een paar vrouwelijke streamers na? EA kon dan op zijn minst een regel maken dat je of alleen met een volle vrouwelijke team een wedstrijd kan beginnen of met een volle mannelijke team. Het wordt echt wennen om een mix te zien in één elftal. Lijkt dan net een Sidemen vs YT All Stars charity match, m.a.w wedstrijden die je niet helemaal serieus kunt nemen.shoombak schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:25:
Het grootste probleem is natuurlijk dat vrouwen gelijkwaardige kaarten krijgen als de beste mannelijke spelers, terwijl in werkelijkheid de beste vrouwelijke spelers waarschijnlijk niet boven een 70 rating uit zouden komen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand erop zit te wachten en het voelt wederom als "woke ongein" wat door je strot geduwd wordt.
Moet wel eerlijk zeggen, dat tijdens profclubswedstrijden de voetbalsters ook erboven uitsteken. Zal met FUT ook zo zijn denk ik.
Een ding is zeker, met een nog grotere voetbalspelersrooster die je kunt packen, wordt het volgens mij wel moeilijker om betere spelers binnen te halen. Ik ben benieuwd.
Klopt als een bus wat je hier zegt. Het wordt je door de strot geduwd. En het ergste is, je kan er niks mee doen.shoombak schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:25:
Koop je de game niet... ok je kan een jaartje niet spelen.
Koop je de game wel.... Dan moet je dealen met de vrouwelijke spelers.
Stel minder mensen kopen de game dan weten ze dat er ergens een fout gemaakt is. Maar ik ga er echt niet vanuit dat de vrouwelijke spelers er na een jaar weer uit gaan. Daar zit veels te veel werk in om die erin te krijgen (stats/gezichten etc).
Ik vraag me werkelijk af wie van hier wel eens een potje heeft gespeeld met de vrouwenteams in een andere gamemode? Gezien het geen FIFA meer heet…. Is het voor mij nu ook klaar met het spel… mijn eerste FIFA was 1997 geloof ik op de eerste PlayStation. En met Road to the worldcup hielden we met vrienden toernooitjes bij elkaar thuis… veel bier, lol en herinneringen. (Sjouwen met zware tv’s )
Ik ga nog een klein weekje casual wat potjes spelen en me daarna storten op Starfield en de geboorte van m’n kind :-))
Ik ga nog een klein weekje casual wat potjes spelen en me daarna storten op Starfield en de geboorte van m’n kind :-))
het lukt mij gewoon niet om me op te laden voor dit spel.shoombak schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:25:
Was altijd hyped voor een nieuwe Fifa maar dat is helemaal verdwenen.
Speel FUT al sinds 2009.
Helaas komt daar een eind aan.
Ga maar ff door met Fifa 23.
Kan wel 3 a 4 top elftallen opstellen.
Er komen nog wat nieuwe voetbalspellen uit.
Kijken of dat wat wordt.
Een aantal jaar geleden dacht ik precies hetzelfde. Uiteindelijk staat fifa dan weer ergens in de aanbieding en loop je uiteraard achter de feiten aan haha.joenes30 schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:24:
[...]
het lukt mij gewoon niet om me op te laden voor dit spel.
Was altijd hyped voor een nieuwe Fifa maar dat is helemaal verdwenen.
Speel FUT al sinds 2009.
Helaas komt daar een eind aan.
Ga maar ff door met Fifa 23.
Kan wel 3 a 4 top elftallen opstellen.
Er komen nog wat nieuwe voetbalspellen uit.
Kijken of dat wat wordt.
Een spel niet meer willen spelen omdat er vrouwelijke spelers tegelijkertijd met de mannen in kunnen zitten. Daar ben je toch helemaal zelf bij. Je hoeft ze niet op te stellen he. En dan hebben mensen het er over dat het niet realistisch is, ja, FIFA is echt al jaren superrealistisch 
mijn god.

mijn god.
Maar je krijgt ze wel tegen je. Ze zitten in packs, waardoor de kans op goede spelers alleen maar kleiner wordt.Prosac schreef op zondag 10 september 2023 @ 14:47:
Een spel niet meer willen spelen omdat er vrouwelijke spelers tegelijkertijd met de mannen in kunnen zitten. Daar ben je toch helemaal zelf bij. Je hoeft ze niet op te stellen he. En dan hebben mensen het er over dat het niet realistisch is, ja, FIFA is echt al jaren superrealistisch
mijn god.
Ze hadden er een eigen FUT modus voor moeten maken in plaats van het zo op te dringen.
Liever Miedema in de spits tegen dan Cech met een helmpje of Rudiger op steroids als spitsen..dutchgio schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:04:
[...]
Maar je krijgt ze wel tegen je. Ze zitten in packs, waardoor de kans op goede spelers alleen maar kleiner wordt.
Ze hadden er een eigen FUT modus voor moeten maken in plaats van het zo op te dringen.
Wat is er precies opdringerig aan dat een onrealistisch computerspelletje, een beetje minder met de werkelijkheid te maken krijgt?dutchgio schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:04:
[...]
Maar je krijgt ze wel tegen je. Ze zitten in packs, waardoor de kans op goede spelers alleen maar kleiner wordt.
Of ben je bang van een team met vrouwen te verliezen?
Ik heb niemand horen zeuren dat lage divisie spelers, zoals een Mullin uit de engelse laagste divisie een upgrade kreeg zodat hij keurig mee kon doen met de hoogste divisieteams. Of dat zwaar geblesseerde spelers toch een special card kregen.
Wat is de game-wereld toch conservatief op bepaalde vlakken. En maar klagen dat er bij bepaalde games nooit vernieuwing optreed.
Ik verwacht dat de verkoopcijfers van EA FC24 nauwelijks lager zijn dan die van FIFA.
Prosac denkt nog eens terug aan de "grootschalige" boycot van Tombraider omdat, pas op, Lara kleinere borsten kreeg om het wat realistischer te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Prosac op 10-09-2023 16:12 ]
Ik ga puur om de dramatische EA servers het spel niet kopen. Zorgt alleen maar voor frustratie en bij EA liggen ze dubbel.
Realistisch is het inderdaad niet... Denk bijv. aan de shapeshifters met keepers in de spits, en de al eerder benoemde mega upgrades voor middelmatige spelers...
Einde van het spel heb ik nu een 98 rated team, is me nog nooit gelukt. Ze geven de kaartjes wel weg zo aan het einde van het seizoen. Voor iedereen die nu nog speelt wel leuk om zo nog even te proeven van een high rated team.
Einde van het spel heb ik nu een 98 rated team, is me nog nooit gelukt. Ze geven de kaartjes wel weg zo aan het einde van het seizoen. Voor iedereen die nu nog speelt wel leuk om zo nog even te proeven van een high rated team.
Ik vinden vooral die kaarten van keepers die opeens spitsen zijn en visa versa denk ik erger dan vrouwen kaarten krijgen.
Die k*t cech met z’n helmpje in de spits bijvoorbeeld… wat een drama en maakt de game in de fase echt hee erg nep.
Nogmaals in mijn optiek maakt dat de game “fouter” dan vrouwen kaartjes. Als je daar geen zin in hebt dan stel je ze toch niet op en verkoop je ze of gebruik je ze als fodder?
PS ANDERE VRAAG
Heb de SBC gedaan van Alba klaar en wel… maar nergens in m’n club te vinden?
Die k*t cech met z’n helmpje in de spits bijvoorbeeld… wat een drama en maakt de game in de fase echt hee erg nep.
Nogmaals in mijn optiek maakt dat de game “fouter” dan vrouwen kaartjes. Als je daar geen zin in hebt dan stel je ze toch niet op en verkoop je ze of gebruik je ze als fodder?
PS ANDERE VRAAG
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 10-09-2023 18:50 ]
Heb je een andere versie van Alba in je team ergens staan?Sleehond schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:49:
Ik vinden vooral die kaarten van keepers die opeens spitsen zijn en visa versa denk ik erger dan vrouwen kaarten krijgen.
PS ANDERE VRAAG
App afgesloten en opnieuw gedaan en opeens wel te vinden in de club, heeft zich dus opgelost!pacod schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:37:
[...]
Heb je een andere versie van Alba in je team ergens staan?
Kan mij iemand uitleggen hoe je je spitsen achter de tegenstander verdediging laat sprinten?
Tegenstander: continue maar sprints achter mij verdediging = doelpunt
Ik: heb spitsen en vleugels op get in behind staan = NUL loopacties en bij tegenstander is centraal niks te halen omdat het overvol staat en er geen gaatje te vinden is.
Frustrerend.
Ik: heb spitsen en vleugels op get in behind staan = NUL loopacties en bij tegenstander is centraal niks te halen omdat het overvol staat en er geen gaatje te vinden is.
Frustrerend.
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 10-09-2023 20:54 ]
Je kan ze handmatig diep sturen en naar je toe laten komen in de bal met L1 en R1. LT of RT op Xbox. Heb je inmiddels al keer gewonnen?Sleehond schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:53:
Kan mij iemand uitleggen hoe je je spitsen achter de tegenstander verdediging laat sprinten?
Frustrerend.
Zo niet, ik ben net terug van vakantie, ruim 3 weken het spel niet aangeraakt. Gok dat je die van me winnen kan.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vanochtend 2 winsten achter elkaar…. JA JAOekol schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:01:
[...]
Je kan ze handmatig diep sturen en naar je toe laten komen in de bal met L1 en R1. LT of RT op Xbox. Heb je inmiddels al keer gewonnen?
Zo niet, ik ben net terug van vakantie, ruim 3 weken het spel niet aangeraakt. Gok dat je die van me winnen kan.

Maarja zondag ochtend om 8uur…

Maar los van dat diep sturen met knoppen is het dan toch wel gek dat spelers geen loopacties maken terwijl het wel ingesteld staat. Wat is dan de functie hier van?
Voeg me maar toe: leon1987vl (PS5)
Een beetje? Je zou straks in theorie met een team vrouwen een mannen sterrenteam kunnen vermorzelen. Dat gaat in mijn ogen gewoon echt te ver. Waarom zijn er dan nog bronzen spelers, waarom maken we iedereen dan niet gelijk?Prosac schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:10:
[...]
Wat is er precies opdringerig aan dat een onrealistisch computerspelletje, een beetje minder met de werkelijkheid te maken krijgt?
Of ben je bang van een team met vrouwen te verliezen?
Hier heb je natuurlijk ook een punt. Andere kant van het verhaal is dat EA een beetje wil opkomen voor de vrouwen en ze anders de zwarte Piet toegeschoven krijgen.WasBak schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:14:
[...]
Een beetje? Je zou straks in theorie met een team vrouwen een mannen sterrenteam kunnen vermorzelen. Dat gaat in mijn ogen gewoon echt te ver. Waarom zijn er dan nog bronzen spelers, waarom maken we iedereen dan niet gelijk?
Als het Nederlands elftal tegen een jongens onder 18 maar net met 2-1 kan winnen. Kan mag je inderdaad de vrouwen wel in de bronzen categorie stoppen. Maar als je ze daarin stop kun je ze netzogoed eruit laten haha.
Edit: misschien lopen we wel te hard van stapel en kun je ze gewoon niet mixen. Dat je dan een heel vrouwenelftal kan maken is natuurlijk een 2e.
[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 10-09-2023 22:26 ]
We hebben keepers als spitsen waar vrijwel de gehele community mee speelde, we hebben een rechtsback als keeper, die velen ook op goal hadden. Virgil van Dijk kent een matig jaar, toch specials, we spelen met al jaren dode spelers, spelers van dik in de 60 en 70 kunnen gewoon mee met de jongeren.WasBak schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:14:
[...]
Een beetje? Je zou straks in theorie met een team vrouwen een mannen sterrenteam kunnen vermorzelen. Dat gaat in mijn ogen gewoon echt te ver. Waarom zijn er dan nog bronzen spelers, waarom maken we iedereen dan niet gelijk?
Maar hey, er komen vrouwen in het spel en mensen vinden dat ineens belachelijk en een reden om het spel niet meer te kopen en te beweren dat hen iets (woke?) opgedrongen wordt. Dan hebben we het ineens over realisme.

First world problems.
En ja, dan geef je de vrouwen eerst maar bronzen kaarten, vervolgens na een paar weken specials van 88+
Binnen een week kom je alleen maar Miedema voorin tegen in de Champions.
[ Voor 9% gewijzigd door Prosac op 10-09-2023 23:01 ]
keepers als spitsen kom je niet meer tegen, deze zijn outdated.Prosac schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:54:
[...]
We hebben keepers als spitsen waar vrijwel de gehele community mee speelde, we hebben een rechtsback als keeper, die velen ook op goal hadden. Virgil van Dijk kent een matig jaar, toch specials, we spelen met al jaren dode spelers, spelers van dik in de 60 en 70 kunnen gewoon mee met de jongeren.
Maar hey, er komen vrouwen in het spel en mensen vinden dat ineens belachelijk en een reden om het spel niet meer te kopen en te beweren dat hen iets (woke?) opgedrongen wordt. Dan hebben we het ineens over realisme.
First world problems.
En ja, dan geef je de vrouwen eerst maar bronzen kaarten, vervolgens na een paar weken specials van 88+
Binnen een week kom je alleen maar Miedema voorin tegen in de Champions.
Maar die shapeshifters had van mij ook niet gehoeven.
Dode voetballers maken onderdeel van de voetbalhistorie.
Cruyff zou nu ook een wereldster zijn.
Die passen juist daardoor goed in het spel.
Een Sem Kerr bv komt niet eens mee bij derde klasse amateurs maar ze is ingame beter dan Messi.
Het slaat gewoon helemaal nergens op deze toevoeging.
Ik snap best dat FUT fantasie is maar dit gaat mij echt een brug te ver.
Dan kan je net zo goed Super Mario en Zelda toevoegen in dit spel als het toch allemaal niet meer uitmaakt.
Maar goed, dit is mijn mening.
Wens iedereen veel plezier met het nieuwe spel.
Ik pas.
Dat is waarschijnlijk de natte droom van EA, een Fortnite model waar ze wekelijks nieuwe kaartjes kunnen uitbrengen van Marvel tot aan Nintendo characters.joenes30 schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:18:
[...]
keepers als spitsen kom je niet meer tegen, deze zijn outdated.
Maar die shapeshifters had van mij ook niet gehoeven.
Dode voetballers maken onderdeel van de voetbalhistorie.
Cruyff zou nu ook een wereldster zijn.
Die passen juist daardoor goed in het spel.
Een Sem Kerr bv komt niet eens mee bij derde klasse amateurs maar ze is ingame beter dan Messi.
Het slaat gewoon helemaal nergens op deze toevoeging.
Ik snap best dat FUT fantasie is maar dit gaat mij echt een brug te ver.
Dan kan je net zo goed Super Mario en Zelda toevoegen in dit spel als het toch allemaal niet meer uitmaakt.
Maar goed, dit is mijn mening.
Wens iedereen veel plezier met het nieuwe spel.
Ik pas.
Die stap is na Marvel Hero Icons niet ver weg natuurlijk. En het zou nog werken ook.shoombak schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:40:
[...]
Dat is waarschijnlijk de natte droom van EA, een Fortnite model waar ze wekelijks nieuwe kaartjes kunnen uitbrengen van Marvel tot aan Nintendo characters.
Yoshi in de spits
luigi zet ik achterin hahaProsac schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:56:
[...]
Die stap is na Marvel Hero Icons niet ver weg natuurlijk. En het zou nog werken ook.
Yoshi in de spits
Ondanks dat het het einde van fifa is. Maar ik was toch nog blij dat ik Lucio vandaag nog packte.
Heb nu Lucio en level up Varane als duo achterin. Wat een beesten haha.
Op die level up Varane ook aan het jagen geweest…. Zonder succesPartypooper schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:33:
Ondanks dat het het einde van fifa is. Maar ik was toch nog blij dat ik Lucio vandaag nog packte.
Ja ik kreeg met die level up player pick bij de eerste direct KDB. Bij ongeveer de 20ste popte Varane.pacod schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:37:
[...]
Op die level up Varane ook aan het jagen geweest…. Zonder succes
Ik zou nog heel graag Mbappe willen als kers op de taart. Maar ik mag nu echt niet klagen met wat ik allemaal heb gekregen en wat voor een team ik heb staan.
Team nu en wat vermoedelijk zo blijft:
:strip_exif()/f/image/rOkDkbxEfYNRHWBfSiM6UCJG.jpg?f=fotoalbum_large)
Behalve Van Dijk kan ik exact hetzelfde team maken. Van Dijk hoopte ik ook nog een keer te packen. Is helaas niet gelukt.pacod schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:07:
Hier niks te klagen hoor… mijn team, wissels en reserves:-)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo mijn voorhoede van Mbappe, CR7 en Messi is een feit
Dan nog Dinho, Haaland, Benzema, Henry en Lewa achter de hand. Je kan nooit genoeg aanvallers hebben 😉
Dan nog Dinho, Haaland, Benzema, Henry en Lewa achter de hand. Je kan nooit genoeg aanvallers hebben 😉
wijze woorden
Messi nu al af? Zit pas bij de 91 squads maar kijk hem vlot te voltooien door mn club te legen..Valandil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:47:
Zo mijn voorhoede van Mbappe, CR7 en Messi is een feit
Dan nog 1x de 8 rivals en op naar 24 volgende week 🥳
Hoe is FUT eigenlijk voor de casual speler? Laatste keer dat ik speelde moet wel fifa 14 zijn geweest. Maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd meer tegenwoordig. Potje hier, potje daar, wat meer richting het weekend. 2-4 uur in de week. Ik hoef niet het beste team te hebbe, maar ben ik al bij voorbaat kansloos?