Kan 'm zeker aanraden op het middenveld. Eigenlijk kan hij met deze stats overal spelen
Er is een nieuwe 84x10 maar nu moet je een 88 squad inleveren in plaats van een 87
Ja en 2 teams voor een 10x85Saekerhett schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:05:
Er is een nieuwe 84x10 maar nu moet je een 88 squad inleveren in plaats van een 87

Stelletje idioten zijn het bij EA. Graaien, graaien, tot het laatste moment.Laan1988 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:45:
[...]
Ja en 2 teams voor een 10x85het spel is klaar dus laten we de requirements verhogen…
Saekerhett schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:20:
En ze zijn offline gehaald. De nieuwe stagiair heeft op een verkeerd knopje gedrukt.

Dat zal wel vanavond 7 uur pas worden. 1 voordeel, de verslaving tot grinden is even gepauzeerd haha
10x daily brons en 10x daily zilver upgrade is er nog. Kun je helemaal naar goud doen en dan de 80+ pp.Laan1988 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:51:
[...]
Dat zal wel vanavond 7 uur pas worden. 1 voordeel, de verslaving tot grinden is even gepauzeerd haha
Maar das voor de 'echte' 🤣
Haha, nou het is ook niet zo dat er nog heel veel noodzaak is, maar sbcs en pakketten openen blijft het leukste wat er is in FIFA.Augy schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 10:31:
[...]
10x daily brons en 10x daily zilver upgrade is er nog. Kun je helemaal naar goud doen en dan de 80+ pp.
Maar das voor de 'echte' 🤣
:strip_exif()/f/image/K6Iqx9fK79yXK4t1VIQSS1jX.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee wanneer de FC24 webapp online gaat. Ze hebben gesproken over early september. Ben toch wel benieuwd. Altijd haal ik fifa weer na een paar maanden. Maar als ik uiteindelijk zie hoeveel uren ik erin prop kan ik hem net zo goed met release aanschaffen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Is dat niet meestal ongeveer een week voor dat de early access versie uitkomt? Zou dan dus rond 15 september zijn dit jaarOxigeon schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:28:
Iemand een idee wanneer de FC24 webapp online gaat. Ze hebben gesproken over early september. Ben toch wel benieuwd. Altijd haal ik fifa weer na een paar maanden. Maar als ik uiteindelijk zie hoeveel uren ik erin prop kan ik hem net zo goed met release aanschaffen
Even een avondje geen Fifa (moest voetbaltraining geven aan de plaatselijke JO17 en JO19 alhier), maar de 84x10 en 85x 10 zijn nog niet terug als ik het goed zag?
Nope… jammer want wil die leao kaart doen.Moody2204 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:43:
Even een avondje geen Fifa (moest voetbaltraining geven aan de plaatselijke JO17 en JO19 alhier), maar de 84x10 en 85x 10 zijn nog niet terug als ik het goed zag?
Wel nog even div 1 binnen geharkt vanavond

Die ziet er inderdaad goed uit. Maar Leao is toch vrij groot? Zou hij niet een beetje clunky zijn?Traeces schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:16:
[...]
Nope… jammer want wil die leao kaart doen.
Wel nog even div 1 binnen geharkt vanavond
Heb zo’n tots maar die vent is zo bizar sterk, snel en wendbaar. Vind hem ook altijd bloed iritant om te verdedigen.Moody2204 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:22:
[...]
Die ziet er inderdaad goed uit. Maar Leao is toch vrij groot? Zou hij niet een beetje clunky zijn?
Hij voelt ook niet zo lomp aan zoals Kane.
Ze zijn weer terug!!Moody2204 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:43:
Ik ga hem denk ook wel doen, puur om te proberen. Al heb ik met Haaland en lewa al 2 sterke (lompe) spitsen.Traeces schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:30:
[...]
Heb zo’n tots maar die vent is zo bizar sterk, snel en wendbaar. Vind hem ook altijd bloed iritant om te verdedigen.
Hmmm.... misschien toch ook eens een x proberen. Toch nog fodder zat ;-)Traeces schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:30:
[...]
Heb zo’n tots maar die vent is zo bizar sterk, snel en wendbaar. Vind hem ook altijd bloed iritant om te verdedigen.
Hebben meer mensen last dat ze via de webapp geen selecties kunnen aanpassen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v0JOybQaDYFPATXEsmLBOCcU.jpg?f=user_large)
Ik kan ook dubbele spelers niet wisselen of spelers die in een selectie zitten in een sbc stoppen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v0JOybQaDYFPATXEsmLBOCcU.jpg?f=user_large)
Ik kan ook dubbele spelers niet wisselen of spelers die in een selectie zitten in een sbc stoppen.
Een ragequit gedaan op console?JonnyTheG schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:09:
Hebben meer mensen last dat ze via de webapp geen selecties kunnen aanpassen?
[Afbeelding]
Nee. Gisteravond gewoon netjes het potje uitgespeeld. Gelijk spel 5-5, na een achterstand van 5-2 bij de eerste helft. Daarna ook eerst uit Ultimate Team gegaan, toen ook Fifa afgesloten (xbox quick resume vind ik maar niks). En toen vanochtend via de webapp problemen met de selecties. Wel nog de brons, zilver en goud sbc kunnen doen maar nu heb ik een speler dubbel die in mijn active selectie staat en die kan ik ook niet wisselen.
Ik heb het wel eens gehad na een ragequit… of het moet iets zijn met duplicates die nog ik je team zitten dat de app wel eens raar doetJonnyTheG schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:20:
[...]
Nee. Gisteravond gewoon netjes het potje uitgespeeld. Gelijk spel 5-5, na een achterstand van 5-2 bij de eerste helft. Daarna ook eerst uit Ultimate Team gegaan, toen ook Fifa afgesloten (xbox quick resume vind ik maar niks). En toen vanochtend via de webapp problemen met de selecties. Wel nog de brons, zilver en goud sbc kunnen doen maar nu heb ik een speler dubbel die in mijn active selectie staat en die kan ik ook niet wisselen.
Voor mij is deze fifa klaar en eigenlijk al een paar weken. Sinds de futties kaarten er zijn is het spel helemaal verkloot, eigenlijk lang daarvoor al en tussentijds ook 2 maanden niet gespeeld maar later weer opgepakt. Iedereen heeft tegenwoordig een team van minimaal 97 rating dus speciaal is het ook niet meer als je een goeie kaart krijgt.
Het spel lijkt nog meer op een science fiction spel dan starwars. Allemaal onzin kaarten, spelers waar je nog nooit van gehoord hebt en in 2de divisie ergens spelen hebben hier kaarten van 90 rating of hoger. Shapeshifter onzin met keepers in de spits en spitsen in de verdediging en dan ook nog super sterk gemaakt. Allemaal alleen maar zodat mensen weer opnieuw pakketjes gaan kopen om die nieuwe spelers hopelijk te krijgen.
Tegenwoordig zit ook in elk pakketje meerdere TOTS spelers en een futties kaart waardoor de waarde van alle spelers op de transfermarkt naar het nulpunt gedaald zijn. Alleen de echte top spelers hebben nog iets van waarde.
Maar even paar weken wachten tot de nieuwe FC24 er is, is al gepre-orderd. Wat een verademing zal dat zijn dat al die onzin er weer even uit is zeg. Wat mij betreft houden ze het alleen bij de team of the week kaarten om hoger rating kaarten te krijgen en TOTY en TOTS kaarten en Icons, maarja dat is een droom dat nooit meer zal gebeuren want dan verdienen ze te weinig natuurlijk
Het spel lijkt nog meer op een science fiction spel dan starwars. Allemaal onzin kaarten, spelers waar je nog nooit van gehoord hebt en in 2de divisie ergens spelen hebben hier kaarten van 90 rating of hoger. Shapeshifter onzin met keepers in de spits en spitsen in de verdediging en dan ook nog super sterk gemaakt. Allemaal alleen maar zodat mensen weer opnieuw pakketjes gaan kopen om die nieuwe spelers hopelijk te krijgen.
Tegenwoordig zit ook in elk pakketje meerdere TOTS spelers en een futties kaart waardoor de waarde van alle spelers op de transfermarkt naar het nulpunt gedaald zijn. Alleen de echte top spelers hebben nog iets van waarde.
Maar even paar weken wachten tot de nieuwe FC24 er is, is al gepre-orderd. Wat een verademing zal dat zijn dat al die onzin er weer even uit is zeg. Wat mij betreft houden ze het alleen bij de team of the week kaarten om hoger rating kaarten te krijgen en TOTY en TOTS kaarten en Icons, maarja dat is een droom dat nooit meer zal gebeuren want dan verdienen ze te weinig natuurlijk
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Mee eensdennis112 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:45:
Voor mij is deze fifa klaar en eigenlijk al een paar weken. Sinds de futties kaarten er zijn is het spel helemaal verkloot, eigenlijk lang daarvoor al en tussentijds ook 2 maanden niet gespeeld maar later weer opgepakt. Iedereen heeft tegenwoordig een team van minimaal 97 rating dus speciaal is het ook niet meer als je een goeie kaart krijgt.
Ben nu ook een week of 2 gestopt ,er zijn teveel kaarten en iedereen heeft dezelfde kaarten
Hoop met de nieuwe dat ze iets minder promos doen waardoor je iets blijer word van high rated kaarten
Maar idd zal wel niet gebeuren ivm geld geld geld
Maargoed wie weet gaan ze er wel wat doen en minder specials erin gooien
Ik vind het juist wel leuk zo. Wanneer krijg je nu nog weer de kans om met zulke spelers te spelen in je Ultimate team? Ik vind het wel vet om Ronaldinho in mijn team te hebben.
onzin uit de volgende editie ? Straks krijg je de onzin van vrouwen tussen de mannen… daar pas ik voor :-)dennis112 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:45:
Ik vind het juist wel prima zo, niet van die debieltjes die er eigenlijk niets van kunnen maar met een paar overpowered kaarten alsnog winnen. Nu zijn de teams nagenoeg gelijk aan elkaar en komt het echt aan op de skills.dennis112 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:45:
Die Heroes ala Sneijder heeft bij de grote preorder toch ook al een waarde van 91. Nu weet ik niet hoeveel mensen een preorder plaatsen om een weekje eerder te kunnen spelen maar ik denk datbhet er meer zijn dan we denken. Alleen in mijn vriendenlijst al een stuk of 3dennis112 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:45:
Ik sla de komende versie weer over. Beviel me de vorige keer ook prima.
Heb een leuk team staan. Met Matthaus is het wel af eigenlijk. Kan van elke divisie wel iets bouwen, met name Bundesliga en Serie A bieden me veel vertier. Ik doe misschien Zidane nog, maar acht dat echt kansloos. Matthaus was al schrapen met de 10x8 steeds. Vooral omdat ik van bepaalde spelers gewoon geen afscheid wil nemen.
Met Futties is na zoveel maanden wel Toni Kroos uit de basis verdwenen. Sowieso ging het de laatste maanden wel heel snel. Eerst is het sprokkelen voor verbetering en in de laatste fase kun je soms nog net een week genieten van een spits voor de volgende betere al weer klaar staat.
Was verder ook even vergeten hoe vreselijk licht die packweight nu is tijdens de laatste weken. Zelfs uit zilveren packs haal ik nu specials. Ik heb Seedorf en Petit bijvoorbeeld al meermalen in een SBC gedaan.
Heb een leuk team staan. Met Matthaus is het wel af eigenlijk. Kan van elke divisie wel iets bouwen, met name Bundesliga en Serie A bieden me veel vertier. Ik doe misschien Zidane nog, maar acht dat echt kansloos. Matthaus was al schrapen met de 10x8 steeds. Vooral omdat ik van bepaalde spelers gewoon geen afscheid wil nemen.
Met Futties is na zoveel maanden wel Toni Kroos uit de basis verdwenen. Sowieso ging het de laatste maanden wel heel snel. Eerst is het sprokkelen voor verbetering en in de laatste fase kun je soms nog net een week genieten van een spits voor de volgende betere al weer klaar staat.
Was verder ook even vergeten hoe vreselijk licht die packweight nu is tijdens de laatste weken. Zelfs uit zilveren packs haal ik nu specials. Ik heb Seedorf en Petit bijvoorbeeld al meermalen in een SBC gedaan.

Ieder zijn voorkeur. Ik vind IF's, Icons, Heroes wel leuk. Maar ik heb dan weer minder met een overpowerde keeper die de beste spits in het spel is (was). Ook mannen/vrouwen door elkaar lijkt mij niks. Toch wel EAFC24 ook al besteld omdat ik het voetbalspelletje simpelweg te leuk vind, los van alle kaarten.
Ik Wacht nog even met kopen. Vind het mannen en vrouwen door elkaar ook niks. Je krijgt straks een vrouw die een van dijk van de ball ramt…..Moody2204 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:17:
Ieder zijn voorkeur. Ik vind IF's, Icons, Heroes wel leuk. Maar ik heb dan weer minder met een overpowerde keeper die de beste spits in het spel is (was). Ook mannen/vrouwen door elkaar lijkt mij niks. Toch wel EAFC24 ook al besteld omdat ik het voetbalspelletje simpelweg te leuk vind, los van alle kaarten.
Daarbij is de gameplay echt weer bizar slecht laatste dagen. Vooral Rivals.
Ondanks dat hij al een 98 rated versie heeft zou dit wel een toffe kaart zijn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sieeOPouHDkqB6QK6PpBQxa4.jpg?f=user_large)
Morgen 3 weken de PS5 in bezit met FIFA23 versie PS5.
Nog steeds NUL winsten in Rivals.
Ben depressief aan het worden.
Nooit eerder dit meegemaakt (speel al vanaf fifa 98)
Probeer niet negatief te zijn maar ben echt in ALLE staten merk ik.
Ik heb zwaar het idee dat mijn TV niet goed is (ondanks nieuw) en dat mijn Ziggo abonnement/internet gewoon zwaar kut is. Kan geen andere verklaring vinden
Ik heb zwaar het idee dat mijn TV niet goed is (ondanks nieuw) en dat mijn Ziggo abonnement/internet gewoon zwaar kut is. Kan geen andere verklaring vinden
Ik wil het oprecht met je eens zijn. Echter is het toch echt zo dat je nu in een fase van FIFA begint waarin iedereen al enorm gekke spelers heeft, een meester is in zijn eigen tactieken, alles trucjes of ''glitches'' kent en het spel al bijna een volle jaar heeft gespeeld op de PS5 versie. Het verschil tussen PS4 en PS5 gameplay is echt groot. Daarnaast zijn de PS5 spelers al echt ervaren met FIFA (nou wil ik niet zeggen dat je slecht bent), maar zij hebben daar ook al een grote voordeel mee. En ten slotte, je hebt nu veel meer mensen die al gekapt zijn met FIFA. Het is daarom vaak slecht qua matchmaking omdat je bijna niemand meer kan vinden. Ik zou vooral je ping tijdens de matchmaking even checken. Is de ping rond de 22-24 dan is het nog te doen. Daarboven zou ik de wedstrijd niet beginnen, want dan heb je kans op enorm veel delay en speelt het spel niet soepel. Welke tv heb je en heeft het een gaming mode? De nieuwe tv's van de afgelopen twee jaar hebben dit meestal wel. Maar verder is het echt niet bepalend en zou ik daar niet teveel naar kijken.Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:29:
Ik zou mij nu vooral niet al te veel druk maken hierom. EA Sports FC is al bijna om de hoek en dan is de gameplay ook weer anders. Iedereen begint lekker weer op 0.
Welke div speel je dan ?Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:29:
Meeste rondom spelers zijn ook al gestopt he
Veel goede spelers zitten er nog in ,betwijfel of het aan je tv ligt eigenlijk
Ik zit zelf in d1 laatste keer dat ik speelde weel of 2 geleden en merkte dat ik her ook wel moeilijk kreeg ,veel skillers etc
Gewoon lekker even uitzitten en wachten op de nieuwe 😁
Haha grappig we delen een bericht met dezelfde boodschap in andere woorden hahaLashrom schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:17:
[...]
Ik wil het oprecht met je eens zijn. Echter is het toch echt zo dat je nu in een fase van FIFA begint waarin iedereen al enorm gekke spelers heeft, een meester is in zijn eigen tactieken, alles trucjes of ''glitches'' kent en het spel al bijna een volle jaar heeft gespeeld op de PS5 versie. Het verschil tussen PS4 en PS5 gameplay is echt groot. Daarnaast zijn de PS5 spelers al echt ervaren met FIFA (nou wil ik niet zeggen dat je slecht bent), maar zij hebben daar ook al een grote voordeel mee. En ten slotte, je hebt nu veel meer mensen die al gekapt zijn met FIFA. Het is daarom vaak slecht qua matchmaking omdat je bijna niemand meer kan vinden. Ik zou vooral je ping tijdens de matchmaking even checken. Is de ping rond de 22-24 dan is het nog te doen. Daarboven zou ik de wedstrijd niet beginnen, want dan heb je kans op enorm veel delay en speelt het spel niet soepel. Welke tv heb je en heeft het een gaming mode? De nieuwe tv's van de afgelopen twee jaar hebben dit meestal wel. Maar verder is het echt niet bepalend en zou ik daar niet teveel naar kijken.
Ik zou mij nu vooral niet al te veel druk maken hierom. EA Sports FC is al bijna om de hoek en dan is de gameplay ook weer anders. Iedereen begint lekker weer op 0.
En precies op hetzelfde moment ;-)Markvd1984 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:18:
[...]
Haha grappig we delen een bericht met dezelfde boodschap in andere woorden haha
Maar verder is het toch echt zo.
Ik ben vooral benieuwd naar hoe anders EA Sports FC speelt. Van de mensen die de closed beta hebben kunnen spelen, hoor ik goede woorden over. Anderzijds ziet het er nogal best saai uit qua layout van de menu's etc. voor een EA Sports game. Al goed, het is een closed beta. Wellicht gaan ze het nog aanpassen. Verder is vooral het gameplay belangrijk. Ik zie nu al dat ik vooral voetbalsters in mijn team ga opstellen. Jezus, wat een ratings hebben zij als je vergelijkt met de voetballers. Sam Kerr boekt Vinicius zo uit hahahaha.
[ Voor 54% gewijzigd door Lashrom op 30-08-2023 21:25 ]
Divisie 4. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dat vaak ook wel mijn max is dus misschien verklaard dat iets ja.Markvd1984 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:17:
[...]
Welke div speel je dan ?
Meeste rondom spelers zijn ook al gestopt he
Veel goede spelers zitten er nog in ,betwijfel of het aan je tv ligt eigenlijk
Ik zit zelf in d1 laatste keer dat ik speelde weel of 2 geleden en merkte dat ik her ook wel moeilijk kreeg ,veel skillers etc
Gewoon lekker even uitzitten en wachten op de nieuwe 😁
Laatst een potje tegen elkaar gedaan waar we eigenlijk de verlenging nodig hadden om tot een winnaar te komen. Speel zelf in divisie 8 en win ongeveer fifty fifty.Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:24:
[...]
Divisie 4. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dat vaak ook wel mijn max is dus misschien verklaard dat iets ja.
Denk ook dat de combi switch van ps4 naar ps5 het probleem is. Verder zijn er veel spelers afgehaakt waardoor alleen nog de "toppers" spelen.
Sony Bravia XR A84K met alles er op en er aan (4K, HDMI 2.1, VRR, ALLM, 120hz etc.) en zoals je vraagt idd een game modus aan staan.Lashrom schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:17:
[...]
Ik wil het oprecht met je eens zijn. Echter is het toch echt zo dat je nu in een fase van FIFA begint waarin iedereen al enorm gekke spelers heeft, een meester is in zijn eigen tactieken, alles trucjes of ''glitches'' kent en het spel al bijna een volle jaar heeft gespeeld op de PS5 versie. Het verschil tussen PS4 en PS5 gameplay is echt groot. Daarnaast zijn de PS5 spelers al echt ervaren met FIFA (nou wil ik niet zeggen dat je slecht bent), maar zij hebben daar ook al een grote voordeel mee. En ten slotte, je hebt nu veel meer mensen die al gekapt zijn met FIFA. Het is daarom vaak slecht qua matchmaking omdat je bijna niemand meer kan vinden. Ik zou vooral je ping tijdens de matchmaking even checken. Is de ping rond de 22-24 dan is het nog te doen. Daarboven zou ik de wedstrijd niet beginnen, want dan heb je kans op enorm veel delay en speelt het spel niet soepel. Welke tv heb je en heeft het een gaming mode? De nieuwe tv's van de afgelopen twee jaar hebben dit meestal wel. Maar verder is het echt niet bepalend en zou ik daar niet teveel naar kijken.
Speel nu toevallig Apex en in game geeft Apex net wel hele tijd 30/35ms Ping aan. Dat is niet best toch?
Bekabeld overigens aangesloten de PS5
Klopt, was een goed potje en was heel gewaagd, had niet de indruk dat we elkaar heel veel ontliepen.Oxigeon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:27:
[...]
Laatst een potje tegen elkaar gedaan waar we eigenlijk de verlenging nodig hadden om tot een winnaar te komen. Speel zelf in divisie 8 en win ongeveer fifty fifty.
Denk ook dat de combi switch van ps4 naar ps5 het probleem is. Verder zijn er veel spelers afgehaakt waardoor alleen nog de "toppers" spelen.
Gooi hem eens op de wifi en kijk wat je dan hebt. Ik switch ook af en toe. Na een half jaartje reset ik het modem eens een keertje en dan ga ik weer over de kabel of visa versa. Resetten doormiddel van stekker eruit. 1 minuut wachten en stekker weer erin.Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:27:
[...]
Sony Bravia XR A84K met alles er op en er aan (4K, HDMI 2.1, VRR, ALLM, 120hz etc.) en zoals je vraagt idd een game modus aan staan.
Speel nu toevallig Apex en in game geeft Apex net wel hele tijd 30/35ms Ping aan. Dat is niet best toch?
Hier ook ziggo trouwens (goedkoopste abbo)
Zal het eens proberen!Oxigeon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:29:
[...]
Gooi hem eens op de wifi en kijk wat je dan hebt. Ik switch ook af en toe. Na een half jaartje reset ik het modem eens een keertje en dan ga ik weer over de kabel of visa versa. Resetten doormiddel van stekker eruit. 1 minuut wachten en stekker weer erin.
Hier ook ziggo trouwens (goedkoopste abbo)
Maar overweeg toch inmiddels wel sterk over te gaan op KPN glasvezel. Combinatie van gamen voor mij, 2 kids thuis die regelmatig een filmpje kijken op iPad en werktechnisch ook wel handig. Alleen benieuwd of het echt bijvoorbeeld ook Ping wezenlijk verbeterd. Heb daar te weinig verstand van…
Ik heb glas van kpn 1Gb. Ik speel op een xbox series x en dan op wifi. Bekabeld doet niet veel. Ik heb ook alle poorten in de router open gezet die aanbevolen zijn. Ik speel dit seizoen in div 4 terwijl ik van div 2 kom. Ik ben nog niet gepromoveerd dit seizoen en wel de 90 wedstrijden erop zitten. Ik word ook enorm gedemotiveerd. Het lijkt wel of de tegenstanders vele div hoger zitten dan mij. Veelal word ik ook echt geslacht. Momenteel heb ik ook een 98 rated team en word vaak nog door mindere afgemaakt.
Keer potje doen ? Speel ook ps5Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:24:
[...]
Divisie 4. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dat vaak ook wel mijn max is dus misschien verklaard dat iets ja.
Ja daar gaat mijn kennis dus al, geen idee van poorten open zetten etc….JonnyTheG schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:04:
Ik heb glas van kpn 1Gb. Ik speel op een xbox series x en dan op wifi. Bekabeld doet niet veel. Ik heb ook alle poorten in de router open gezet die aanbevolen zijn. Ik speel dit seizoen in div 4 terwijl ik van div 2 kom. Ik ben nog niet gepromoveerd dit seizoen en wel de 90 wedstrijden erop zitten. Ik word ook enorm gedemotiveerd. Het lijkt wel of de tegenstanders vele div hoger zitten dan mij. Veelal word ik ook echt geslacht. Momenteel heb ik ook een 98 rated team en word vaak nog door mindere afgemaakt.
Kijk eerst hoe hoog of laag je ping is wat je kunt zien bij het starten van een wedstrijd. Beneden de 20 moet het prima te doen zijn wat iemand hier ook al schreef!
Ik heb hier na ongeveer twintig miljoen triljard 84x10 pakketjes nog steeds Shapeshifter Van Dijk niet 
Elke keer als ik groen-zwart zie, is het Roussillon, Götze, Frankowski, Rüdiger en zelfs Martial al een paar keer gepackt.
Maar ik geef niet op, ik zal en moet hem krijgen, en dan plaats ik hier een screenshot
Elke keer als ik groen-zwart zie, is het Roussillon, Götze, Frankowski, Rüdiger en zelfs Martial al een paar keer gepackt.
Maar ik geef niet op, ik zal en moet hem krijgen, en dan plaats ik hier een screenshot
[ Voor 24% gewijzigd door Saekerhett op 30-08-2023 23:40 ]
Vaak juist rond 24, onder zelden.Moody2204 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:17:
Kijk eerst hoe hoog of laag je ping is wat je kunt zien bij het starten van een wedstrijd. Beneden de 20 moet het prima te doen zijn wat iemand hier ook al schreef!
Ik heb ook meestal rond de 24.
Edit: is dat trouwens niet de verbinding van de tegenstander? Bij oranje hoepel ik op.
Edit: is dat trouwens niet de verbinding van de tegenstander? Bij oranje hoepel ik op.
[ Voor 63% gewijzigd door Oxigeon op 31-08-2023 00:48 ]
Even om hierop aan te haken. Dit wordt grotendeels veroorzaakt door de servers waar Apex op draait. Ongeacht hoe snel je eigen verbinding is, je ping in-game wordt ook beïnvloed door de servers. Apex draait hier eigenlijk al jarenlang tussen de 20-36ms. Hieronder kom je gewoon simpelweg niet.Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:27:
[...]
Ik denk dat je er v.w.b. FIFA niet teveel achter moet zoeken. Je zit in de laatste cyclus. Alle casual spelers zijn al lang en breed afgehaakt. Daarnaast schat ik in dat het niveau van de playerbase op de next-gen versie wel iets hoger ligt (zonder dat ik daar bewijs voor heb). Maar zo'n groot verschil zou dat niet moeten maken. Divisie 4 is overigens behoorlijk hoog. Persoonlijk ga ik bewust niet hoger omdat ik geen zin heb in het zweten van rivals games, maar wellicht doen meer mensen dat.
PSN: xMaurice93
Op die kaart hoop ik ook. Tot nu toe alleen maar 93 kaarten.Partypooper schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:24:
Denk doe even de level up player pick...
[Afbeelding]
Moet op zich ook nog wel te doen zijn. Zelf merk ik wel verschil als ik op mijn TV speel of op mijn pc-scherm. Dan lijkt het op die laatste toch wat vlotter te lopen. Tegen een Tweaker spelen hier kan je ook helpen. Ik heb dat ook nog weleens gedaan en goede tips gekregen!
Ja, ik heb gewoon veel geluk gehad hoor.JonnyTheG schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:53:
[...]
Op die kaart hoop ik ook. Tot nu toe alleen maar 93 kaarten.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik pack dan wel Ronaldo uit een 84+ pakje. Leuk voor de collectie.Partypooper schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:01:
[...]
Ja, ik heb gewoon veel geluk gehad hoor.Hoop dat je hem nog packt!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NsdxKFahDXJuync0ciTl0kjP.jpg?f=user_large)
Om 'm dan uit enthousiasme per abuis te discarden...Saekerhett schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:37:
Ik heb hier na ongeveer twintig miljoen triljard 84x10 pakketjes nog steeds Shapeshifter Van Dijk niet
JAAAAAAAAAAAAAASaekerhett schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:37:
/f/image/YwQsJVk0VWT3kvdDZqFlNFR0.png?f=fotoalbum_large)
Dan kan ik je garanderen dat het helemaal niet aan je tv ligt. Wat ik wel merk is dat als er minimaal één apparaat aan het streamen is in huis, dat de ping al veel hoger wordt. Ook tijdens het downloaden vanaf een ander apparaat of op je PS5.Sleehond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:27:
[...]
Sony Bravia XR A84K met alles er op en er aan (4K, HDMI 2.1, VRR, ALLM, 120hz etc.) en zoals je vraagt idd een game modus aan staan.
Ik heb namelijk bekabeld internet aangesloten op de PS5 met een internetsnelheid van 100mbps (binnenkort 1Gbps glasvezel van T-Mobile) en haal gemiddeld nu rond de 12 - 18 ms. Zodra er iemand aan het streamen is in huis, loopt het al op tot de 30 - 36 ms. Als je bekabeld internet hebt, hoef je vaak verder niet aan de port forward settings in je modem te zitten. Probeer de internet test uit te voeren op je PS5 en kijk wat de internet snelheid dan is, zodat je een verwachting kan hebben. Iemand anders had het hier ook al aangegeven, maar de modem of router resetten helpt ook vaak. Daarnaast ook belangrijk om de modem of router niet dichtbij een andere elektronisch apparaat neer te zetten (vaak ligt de modem dan in de meterkast). Vaak wordt er ook aangeraden om een goede VPN verbinding te nemen. Bijvoorbeeld NordVPN of ExpressVPN. Last but not least, een goede internetkabel is ook belangrijk (ik heb zelf CAT 6 aangesloten).
Verder heb je niet echt veel invloed op je internetsnelheid. Het nemen van een betere internetsnelheid en bandbreedte zal al veel kunnen doen.
Het stukje wat je noemt van als iemand in huis iets streamt dat je ping dan hoger wordt kan ik mij imo niet in vinden. Dat zou je ook kunnen oplossen door QoS te gebruiken in je router/modem. Of de gebruikte modem is gewoon slecht (wat vaak het geval is met de standaard modem/router die je van de provider krijgt) en kan gewoonweg de gelijktijdige verbindingen niet aan of goed verwerken.Lashrom schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:24:
[...]
Dan kan ik je garanderen dat het helemaal niet aan je tv ligt. Wat ik wel merk is dat als er minimaal één apparaat aan het streamen is in huis, dat de ping al veel hoger wordt. Ook tijdens het downloaden vanaf een ander apparaat of op je PS5.
Ik heb namelijk bekabeld internet aangesloten op de PS5 met een internetsnelheid van 100mbps (binnenkort 1Gbps glasvezel van T-Mobile) en haal gemiddeld nu rond de 12 - 18 ms. Zodra er iemand aan het streamen is in huis, loopt het al op tot de 30 - 36 ms. Als je bekabeld internet hebt, hoef je vaak verder niet aan de port forward settings in je modem te zitten. Probeer de internet test uit te voeren op je PS5 en kijk wat de internet snelheid dan is, zodat je een verwachting kan hebben. Iemand anders had het hier ook al aangegeven, maar de modem of router resetten helpt ook vaak. Daarnaast ook belangrijk om de modem of router niet dichtbij een andere elektronisch apparaat neer te zetten (vaak ligt de modem dan in de meterkast). Vaak wordt er ook aangeraden om een goede VPN verbinding te nemen. Bijvoorbeeld NordVPN of ExpressVPN. Last but not least, een goede internetkabel is ook belangrijk (ik heb zelf CAT 6 aangesloten).
Verder heb je niet echt veel invloed op je internetsnelheid. Het nemen van een betere internetsnelheid en bandbreedte zal al veel kunnen doen.
En waarom een VPN nemen? Je realiseert je wel dat als je een VPN opzet, dat je dan verbinding maakt met een extra server wat de bandbreedte niet ten goede komt. Die wordt over het algemeen minder. Dus dat zal je ping ook echt niet verbeteren.
Als je zorgt voor een fatsoenlijke modem/router, evt port forwards instelt (of UPnP inschakelt) en gebruikt maakt van cat5e of cat6 kabels dan moet het gewoon goed zijn.
Vanaf vanavond 19 uur denk ik weer twee weken alle topkaarten in packs?
Die zaten er nu toch al in? m.u.v. eerdere futties teamsSaekerhett schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:52:
Vanaf vanavond 19 uur denk ik weer twee weken alle topkaarten in packs?
Juist dat laatste bedoel ik ook. Kans op Futties Mbappe als je die 84x10 spamt.Laan1988 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:03:
[...]
Die zaten er nu toch al in? m.u.v. eerdere futties teams
Ik twijfel zelf of futties er nog inzaten. Maar de rest iig wel.Saekerhett schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:12:
[...]
Juist dat laatste bedoel ik ook. Kans op Futties Mbappe als je die 84x10 spamt.
Edit; natuurlijk niet, dit jaar voor het eerst in packs 🥱🤣
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 01-09-2023 16:24 ]
4-0 voor, 6-5 verliezen. In Fifa kan het.
Had ik EAFC 24 wel moeten pre-orderen?

Loopt als een gek vanavond. 9-1 in de wl.
Kan ea niet altijd deze servers verzorgen 0,0 delay. Combineer iedereen helemaal kapot
Kan ea niet altijd deze servers verzorgen 0,0 delay. Combineer iedereen helemaal kapot
Fifa 23 maar gedeinstalleerd. Ik krijg het hier maar niet normaal, zit hier echt iets abnormaal verkeerd wat ik niet voor elkaar krijg. Frustraties alom.
Zelfde ervaring, veel potjes 3-0/4-0 voor gekomen en dan alsnog verliezen. Alsof er ineens iemand anders gaat spelen voor de tegenstander.Moody2204 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:58:
4-0 voor, 6-5 verliezen. In Fifa kan het.![]()
Maar: Wel leuke potjes tot nu toe, ook al ga ik 6-10.
Ja dat gevoel had ik ook: ik speel ineens tegen iemand anders! Gelukkig de 2e daarna wel 3-1 gewonnen. 2x Henry, die bevalt me tot nu toe wel!Prosac schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 00:12:
[...]
Zelfde ervaring, veel potjes 3-0/4-0 voor gekomen en dan alsnog verliezen. Alsof er ineens iemand anders gaat spelen voor de tegenstander.
Maar: Wel leuke potjes tot nu toe, ook al ga ik 6-10.
Fifa is voor mij op dit moment alleen nog de objectives voor volgend jaar doen en de webapp. Hopelijk straks 85x10 onbeperkt 
Henry laat k ook maar even haha en rustig naar 22-9 toe.
Bizar trouwens dat je de packs uit de objectives pas 12-10 krijgt, ben je al 3wk verder
Bizar trouwens dat je de packs uit de objectives pas 12-10 krijgt, ben je al 3wk verder
Ik ben weer eens op mijn oude account ingelogd. Online lijkt het nu wel alsof ik met een bronsen team speel. Zo bijzonder die matchmaking. Alleen maar 97+ tegenstanders en de meeste allemaal skillers. Op zulke momenten snap ik dan niet waarom ik fc24 in de preorder heb staan.
Waar vind ik die objectives voor de volgende versie dan? Dan ga ik me daar ook maar eens mee bezighouden. Was me al aan het afvragen waarom ik nog UT speelde en ben maar Seasons gaan doen hahaAugy schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:36:
Fifa is voor mij op dit moment alleen nog de objectives voor volgend jaar doen en de webapp. Hopelijk straks 85x10 onbeperkt
Denk even me wl afmaken. Nou ea jullie flikken het weer. Gister mega goede servers. Vandaag weer belachelijk traag.
Bij je doelstellingen (word lid van de club & nieuw tijdperk)Oxigeon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:22:
[...]
Waar vind ik die objectives voor de volgende versie dan? Dan ga ik me daar ook maar eens mee bezighouden. Was me al aan het afvragen waarom ik nog UT speelde en ben maar Seasons gaan doen haha
En we blijven allemaal maar weer geld spenderen aan de volgende versie en weten met 100% zekerheid dat het ook daar weer k*t zal zijn met de servers...Traeces schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:54:
Denk even me wl afmaken. Nou ea jullie flikken het weer. Gister mega goede servers. Vandaag weer belachelijk traag.

En ja ik doe er ook weer aan mee... is alweer ge-preorderd

Heb hem nog niet gepreorderd. Mede hierdoor, gister echt een leuke FIFA avond gehad en speelde goed. Net precies tegenovergestelde ervaring.Sleehond schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:25:
[...]
En we blijven allemaal maar weer geld spenderen aan de volgende versie en weten met 100% zekerheid dat het ook daar weer k*t zal zijn met de servers...![]()
En ja ik doe er ook weer aan mee... is alweer ge-preorderd
Gezien het elk jaar toch weer het zelfde liedje is heb ik voor mezelf besloten de volgende editie over te slaan.
Kan ik mijn tijd ook nog eens steken in de backlog qua games die ik nog heb staan. 😂
Hier hetzelfde.Partypooper schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 19:04:
Gezien het elk jaar toch weer het zelfde liedje is heb ik voor mezelf besloten de volgende editie over te slaan.Kan ik mijn tijd ook nog eens steken in de backlog qua games die ik nog heb staan. 😂
Potjes boeien me steeds minder. Iedereen RQ na 1 of 2-0 achter. Gemiddelde wedstrijd duurt niet langer dan 2 minuten tenzij ik achter sta.
Ben er ook na een jaar wel op uitgekeken. Speel nu ruim 6 a 7 jaar veel FUT. Het is mooi geweest.
Leuk al die topkaartjes, maar als iedereen stopt na 2 minuten, heb ik er geen zin meer in.
Fifa is vooral leuk in het begin als iedereen niet de glitches maximaal uitbuit maar nog gewoon speelt voor de passie voor voetbal.
Nu gaat het om winnen en als dat niet lukt, dan stopt men.
wijze woorden
Hier net zo… en ook wat minder van mijn FIFA la Tourette in huis. Handig gezien we over een paar weken een kleine spruit verwachten 👶🏽Partypooper schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 19:04:
Gezien het elk jaar toch weer het zelfde liedje is heb ik voor mezelf besloten de volgende editie over te slaan.Kan ik mijn tijd ook nog eens steken in de backlog qua games die ik nog heb staan. 😂
Haha ja, dat is herkenbaar. Zoals mijn vrouw soms zegt "het is altijd zo gezellig als je fifa speelt" 😂pacod schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:03:
[...]
Hier net zo… en ook wat minder van mijn FIFA la Tourette in huis. Handig gezien we over een paar weken een kleine spruit verwachten 👶🏽
En gefeliciteerd! Geniet er straks van!
Dan denk je er hetzelfde over als ik inderdaad.Valandil schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 19:33:
[...]
Hier hetzelfde.
Potjes boeien me steeds minder. Iedereen RQ na 1 of 2-0 achter. Gemiddelde wedstrijd duurt niet langer dan 2 minuten tenzij ik achter sta.
Ben er ook na een jaar wel op uitgekeken. Speel nu ruim 6 a 7 jaar veel FUT. Het is mooi geweest.
Leuk al die topkaartjes, maar als iedereen stopt na 2 minuten, heb ik er geen zin meer in.
Fifa is vooral leuk in het begin als iedereen niet de glitches maximaal uitbuit maar nog gewoon speelt voor de passie voor voetbal.
Nu gaat het om winnen en als dat niet lukt, dan stopt men.
En daarbij ben ik er een beetje klaar mee dat ik er elk jaar toch weer intrap om het te gaan spelen. In het begin is het nog wel leuk inderdaad totdat er weer een glitch is die iedereen weer misbruikt omdat ze anders niet kunnen winnen.
Jaar in jaar uit zijn het nagenoeg dezelfde promo kaarten die er komen en het is weinig vernieuwend te noemen.
Ik kan me ook wel vinden in de kritiekpunten hierboven. Voor mij is het wel zo: ik vind het spelen van potjes uiteindelijk toch het leukste. Maar daar zit dan ook mijn grootste twijfel. Net ook weer zo'n potje: echt veel en veel sterker dan mijn tegenstander. Zo'n wedstrijd waarvan je denkt hem makkelijk met 10-0 te kunnen gaan winnen. En toch vreemd genoeg niet kunnen winnen door een blunder van je keeper, verdedigers die elkaar in de weg staan... terwijl je hem verder alle hoeken van het veld laat zien! Oftewel inconsistente gameplay.
Ik word ook niet warm van FC 24. Heb niet het idee dat men grafisch gezien erop vooruit is gegaan. Ook de gameplay lijkt veel hetzelfde. Maar ik denk wel dat ik het haal. Voetbal is vooral hetgeen wat ik speel op consoles.
Mocht iemand nog spelen..
Net Henry 99 geprobeerd.. Beetje spijt van. Wist wel dat het een fysieke spits was, maar vind hem echt minder fijn dribbelen dan bijv Leao en Haaland. Dus als je die al hebt zou ik hem niet doen
Hier juist Haaland eruit gehaald en Henry er voor in de plaats. En hier doet Henry het echt veel beter dan Haaland, die ik nooit lekker aan de praat kreeg. Zo zie je maar dat het soms heel persoonlijk is.rcsnellink schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:40:
Mocht iemand nog spelen..Net Henry 99 geprobeerd.. Beetje spijt van. Wist wel dat het een fysieke spits was, maar vind hem echt minder fijn dribbelen dan bijv Leao en Haaland. Dus als je die al hebt zou ik hem niet doen
Leao idem dito. Kon mij ook niet echt bekoren.
WL ook weer lekker voorspelbaar:
Zaterdag 7-2, dus dan weet je dat het zondag lastig wordt en je weer uitkomt op de score waar je ongeveer IEDERE week op uitkomt.
Zondag dus 3-8. Wat een kutspel. Ik had EAFC24 echt beter over kunnen slaan.
Sorry voor deze rant. Moest er even uit.
WL ook weer lekker voorspelbaar:
Zaterdag 7-2, dus dan weet je dat het zondag lastig wordt en je weer uitkomt op de score waar je ongeveer IEDERE week op uitkomt.
Zondag dus 3-8. Wat een kutspel. Ik had EAFC24 echt beter over kunnen slaan.
Sorry voor deze rant. Moest er even uit.
[ Voor 164% gewijzigd door Moody2204 op 03-09-2023 21:30 ]
Nog niemand met genoeg handigheid om een nieuw topic voor EA FC 24 aan te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Laan1988 op 04-09-2023 09:34 ]
met niemand denk ik, want over 3 weken speel je dit spel niet meer?Moody2204 schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:26:
Packluck nog niet over hier:
[Afbeelding]
Wel een luxeprobleem erbij, want met wie speel je als je ook Henry, Haaland, Benzema als opties hebt...
En gezien je WL voorspelbaar is maakt het ook geen zak uit toch?
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 04-09-2023 14:56 ]
3 weken is nog best lang.bvbal79 schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:55:
[...]
met niemand denk ik, want over 3 weken speel je dit spel niet meer?
En gezien je WL voorspelbaar is maakt het ook geen zak uit toch?
En inderdaad voor de WL maakt het waarschiijnlijk geen zak uit. Al stel ik er 11 op van 99 rated.
Packluck krijg je van EA vanaf de futties. Alsof ze de weight verhogen. Ik heb spelers als Petit al in daily-gold upgrades gedaan. :’)Moody2204 schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:26:
Packluck nog niet over hier:
[Afbeelding]
Wel een luxeprobleem erbij, want met wie speel je als je ook Henry, Haaland, Benzema als opties hebt...
Ja is ook zo, heb ook al zat mooie spelers gepackt. Maar dit was dan toch nog even een uitschieter van nog steeds 10 miljoen ;-)Prosac schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:23:
[...]
Packluck krijg je van EA vanaf de futties. Alsof ze de weight verhogen. Ik heb spelers als Petit al in daily-gold upgrades gedaan. :’)