Hier quit ik meteen als iemand de kickoff glitch doet. Ook als ik voor sta. Spelers in div. 1 doen maar 2 dingen: de kickoff glitch en die rainbow flick en dan meteen uithalen.Wat een onzin zeg. Zal blij zijn als dit seizoen voorbij is en ik weer in een lagere divisie zit.Valandil schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 22:27:
5 potjes, 5 RQ na 1-0 voor of 2-1 voor. Niemand speelt meer echt tot het einde.
Verder dan de 30ste minuut ben ik niet gekomen.
Ik doe meestal bij allyourgames. Is vrijwel de goedkoopste en met een beetje geluk heb je hem iets eerder dan release in de bus liggen.Sleehond schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:48:
Ik wil FC24 pre-orderen > een fysiek exemplaar.
Heb je bij een pre-order fysiek exemplaar nog een voordeel ofzo dat je iets kan verkrijgen? FIFA 23 heb ik toen tijdig de digitale editie gedaan, dus even kwijt wat het verschil is?
En via waar zouden jullie doen? Bol.com of Coolblue o.i.d.?
Battlefield mw2 etc had ik ook een paar dagen eerder.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
R9 TT kwam gisteren uit de 84x10 lopen. top!Nachtapotheker schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:42:
Heb het nu zo staan, speelt echt heerlijk.
[Afbeelding]
Enige wensen die ik evt nog heb zijn Owairan of 99 CR7 of R9 TT
Kickoff glitch werkt niet echt meer. Zag het er 3 proberen, maar alle 3 waren voor voor mijn CV.Moody2204 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 22:42:
[...]
Hier quit ik meteen als iemand de kickoff glitch doet. Ook als ik voor sta. Spelers in div. 1 doen maar 2 dingen: de kickoff glitch en die rainbow flick en dan meteen uithalen.Wat een onzin zeg. Zal blij zijn als dit seizoen voorbij is en ik weer in een lagere divisie zit.
Ik snap alleen niet waarom mensen juist in dit stadium RQ doen.
Voor de packs hoef je het niet meer te doen. De 10x84 kan je ongelimiteerd doen en recyclen.
Nu pack je allemaal toffe spelers en doe je duurste SBC's om met deze spelers vervolgens binnen een paar minuten weer de wedstrijd op te geven.
Ik heb nu zoveel goede spelers, dat ik juist niet meer kan kiezen wil ik wil opstellen.
Alleen voorin al: Ronaldinho, R9TT, Ginola Futties, Rashford, Sancho, Bruno Fernandes, Rooney, Del Piero en vergeet ik zelf Govou die nog geen enkele minuut heeft gemaakt, maarja ik moest mijn dubbele fodder kwijt.
wijze woorden
Hier krijg ik'm anders nog regelmatig tegen. En ik weet dat het te verdedigen is, maar soms word ik er toch weer door verrast.Valandil schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:40:
[...]
Kickoff glitch werkt niet echt meer. Zag het er 3 proberen, maar alle 3 waren voor voor mijn CV.
Maar het gaat er mij om dat ik zo niet wil spelen. Winnen met dat soort glitches (of het proberen) is voor mij not done. Ik ben er dan al weer klaar mee.
Thanks voor de tip, deze kende ik nog niet, maar direct hier maar besteld :-)Oxigeon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:44:
[...]
Ik doe meestal bij allyourgames. Is vrijwel de goedkoopste en met een beetje geluk heb je hem iets eerder dan release in de bus liggen.
Battlefield mw2 etc had ik ook een paar dagen eerder.
Heb besloten FIFA 23 maar een beetje te laten voor wat het is. Ik merk dat ik deze fase eigenlijk niet heel erg leuk vind. Teams zijn praktisch niet meer te verbeteren en merk dat het vervelende gameplay bij mij oproept in Rivals.
Er kruipt bij mij al wel weer gevoel van zin hebben in opnieuw beginnen vanaf 0.
Voorlopig maar een beetje seizoenen ofzo doen en wat potjes Rivals zonder verwachtingen.
Ik speel zo af en toe nog een potje ip de ps5. Indien interesse kunnen we het eens tegen elkaar opnemen. Ben wel niet zo heel goed (nog divisieSleehond schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:35:
[...]
Thanks voor de tip, deze kende ik nog niet, maar direct hier maar besteld :-)
Heb besloten FIFA 23 maar een beetje te laten voor wat het is. Ik merk dat ik deze fase eigenlijk niet heel erg leuk vind. Teams zijn praktisch niet meer te verbeteren en merk dat het vervelende gameplay bij mij oproept in Rivals.
Er kruipt bij mij al wel weer gevoel van zin hebben in opnieuw beginnen vanaf 0.
Voorlopig maar een beetje seizoenen ofzo doen en wat potjes Rivals zonder verwachtingen.
Misschien een keer een toernooi onderling met tweakers groep
Ja hier eigenlijk ook.Valandil schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:28:
[...]
Kreeg ook R9 en kan er ook weinig mee. Door de futties kaarten is hij al snel achterhaald.
R9 is relatief langzaam en loopt eigenlijk nooit op de goede plek. Heb ook Garrinca (?) ofzo gepacked. Die schiet er tegen mij altijd super veel in. Maar, merk dat hij echt een kabouter is en vaak onzichtbaar is.
Misschien toch maar die govou doen, waar iedereen onderhand mee lijkt te spelen.
Gisteren uit pure verveling en irritatie (continu vele dubbelen uit de 84+) Del Piero ook maar gedaan.
Best benieuwd naar die kaart 👌
Best benieuwd naar die kaart 👌
Net ff paar potjes Rivals. Eerst een figuur met een bronzen team. Gaat ie eerst serieus proberen te spelen, maak ik een paar goals, gaat hij rubberband doen. WTF?
Vervolgens zo'n genie die 2x de kickoff glitch probeert (zonder succes, karma?) en daarna RQ.
Ik blijf erbij dat dit mijn laatste Fifa/EAFC is.
Vervolgens zo'n genie die 2x de kickoff glitch probeert (zonder succes, karma?) en daarna RQ.
Ik blijf erbij dat dit mijn laatste Fifa/EAFC is.
[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 22-08-2023 13:53 ]
Zit alles in packs trouwens? Ik heb ongeveer een miljoen keer die 84x10 gedaan, maar nog steeds geen SS Van Dijk, geen enkele versie van Mbappé, om over de echte top icons (Ronaldo, Pele, Gullit bv) nog maar te zwijgen.
TOTS Messi ondertussen wel twee keer gepackt
Van Dijk zit in de packs, trust me 😇Saekerhett schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:25:
Zit alles in packs trouwens? Ik heb ongeveer een miljoen keer die 84x10 gedaan, maar nog steeds geen SS Van Dijk, geen enkele versie van Mbappé, om over de echte top icons (Ronaldo, Pele, Gullit bv) nog maar te zwijgen.
:strip_exif()/f/image/OLBYbmFJi8MRX3QJPyYbw1N1.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarintegen heb ik na heeeeel vaak de 84x10 ook de top tier spitsen (Benzema, Mbappe, ginola enz) nog niet gezien.
Rooney is een baas trouwens!
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 22-08-2023 15:09 ]
Je hebt Veron genomen neem ik aan.pacod schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:24:
Even tijdens mijn lunchbreak een icon pack doen 😬
[Afbeelding]
C. Ronaldo, Gullit en Pele ook niet tegen gekomen. Volgens mij zit Gullit er ook niet in.Saekerhett schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:25:
R9 wel 2x gepackt.
Bruno Fernandes 3x
Frenkie de Jong 1x
VVD 1x (maar die had ik al)
MBappe niet, Messi niet en Benzema ook niet.
Ook paar honderduizendmiljoenmiljard keer gedaan.
Daardoor alle hoge icon SBC inmiddels afgerond.
wijze woorden
C. Ronaldo heb ik wel gepacked (niet de roze, maar de TOTS moments)
Ligt het aan mij of zijn die stuiterballen die continu terugschieten naar je tegenstander weer terug ? Helemaal gek van die pinball doelpunten.
Lijkt mij ook wel een x leukMarkvd1984 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:40:
Voor mij wel eigenlijk. Haal weinig plezier meer uit de grind aangezien of de kaarten (praktisch) onhaalbaar zijn of er geen leuke speler sbc is waar ik dubbele in kan gooien.Sleehond schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:23:
@Moody2204 niet normaal man, lekker haha!
Maarja… is het nu wel echt klaar toch..?
Tevens zijn de teams nu zo goed dat je weinig kan verbeteren, in de objectives voor xp je een x aantal wedstrijden moet spelen met een kaart uit januari (bizar) en rivals zo toxic is dat er ook geen reet meer aan is.
Dat mensen zo achteruit hangen of de wedstrijden rq bij een 2-0 achterstand met de monsterteams die iedereen kan hebben snap ik echt niet.
Bizarre pulls:
- tradeable Rashford en Eto’o
- Futties di Maria
- SS Henry
- Di Natale
Maar nog steeds niet de futties Mbappe, CR7, Neymar of Benzema …. Voor de rest heb ik de verzameling wel compleet 😬
- tradeable Rashford en Eto’o
- Futties di Maria
- SS Henry
- Di Natale
Maar nog steeds niet de futties Mbappe, CR7, Neymar of Benzema …. Voor de rest heb ik de verzameling wel compleet 😬
Leuk idee, zet jij hem op?Markvd1984 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:40:
Ja zoveel packluck ga ik de komende 10 jaar ook niet meer krijgen vrees ik...Sleehond schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:23:
@Moody2204 niet normaal man, lekker haha!
Maarja… is het nu wel echt klaar toch..?
Volle bak onderhoud terwijl het spel nog 4 weken duurt 🤣
Ik zou zeggen focus je lekker op de gameplay van 24 🥳
Hoewel ik mij toch weer verleid heb FC24 te preorderen verwacht ik (HELAAS!) voldoende problemen met gameplay gezeik...Augy schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:08:
Volle bak onderhoud terwijl het spel nog 4 weken duurt 🤣
Volgens mij heb jij gewoon user fouten hoor. Ken niemand die zoveel miept dat het niet aan hem ligt maar aan het spel.
Oke bedankt!Beavbusi schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:51:
Volgens mij heb jij gewoon user fouten hoor. Ken niemand die zoveel miept dat het niet aan hem ligt maar aan het spel.
Ja ik ben zeker kritisch, klopt. Maar jij kunt niet met 100% droge ogen beweren dat het spel al jaren echt goed is qua gameplay toch? En als je ECHT goed research doet, zie je ook dat ik hier avonden heb gepost dat het als een tierelier draaide, OOK DAT meld ik hier. Maar goed dat zie jij natuurlijk weer niet want je slaat blijkbaar alleen een kritische kant op (typisch wat men doet helaas).
Ik heb hem juist niet besteld, ik heb vooral tijdens futties de game weer wat actiever opgepakt maar als ik nu kijk hoeveel potjes ik online heb gehad met lekkere gameplay etc dan is dat zwaar teleurstellend.Sleehond schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:13:
[...]
Hoewel ik mij toch weer verleid heb FC24 te preorderen verwacht ik (HELAAS!) voldoende problemen met gameplay gezeik...
Misschien pak ik hem later dit jaar nog een keertje mee, maar ik spendeer meer tijd in de webapp dan ingame
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ook bewust (nog) niet besteld.Bossie schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:58:
[...]
Ik heb hem juist niet besteld, ik heb vooral tijdens futties de game weer wat actiever opgepakt maar als ik nu kijk hoeveel potjes ik online heb gehad met lekkere gameplay etc dan is dat zwaar teleurstellend.
Misschien pak ik hem later dit jaar nog een keertje mee, maar ik spendeer meer tijd in de webapp dan ingame
Opzich onlogisch omdat juist in het begin het nog enigzins op voetbal lijkt en het daarna altijd weer langzaam een acrobatenshow wordt en men glitches maximaal wilt uitbuiten.
Totdat futties komt en allerlei leuke kaartjes makkelijk te packen zijn.
Voor mij is de reden dat ik er achter kom dat ik best veel tijd in dit spel steek en eigenlijk hiermee wat meer tijd wil over houden voor andere zaken.
Ben wel even klaar. Nu ook weer minimaal 1000 potjes + online gespeeld in een jaar tijd.
Lang niet alles volle 90 minuten, maar het aantal uur in FIFA23 is wederom best veel.
Tijd voor een andere hobby. Ik koop het spel wellicht verder in het jaar of een keer in de uitverkoop.
Wel is dit het spel wat het meeste speeltijd voor geld geeft voor mij. Dat is dan wel een pluspunt. Andere spellen van 70 euro raak ik soms na een paar uur nooit meer aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 24-08-2023 14:40 ]
wijze woorden
Ik word wel helemaal gestoord af en toe van hoe de game nu loopt. Mijn spelers lijken vaak niet vooruit te branden en ik denk dat ik in een wedstrijd 100 passes over 5 meter zo in de voeten van de tegenstander speel. Ik zit inmiddels in het laatste trapje van divisie 2 om naar 1 te promoveren, dus het is ook niet dat ik niet weet hoe je het spel moet spelen.
Het lijkt ook echt iets van de laatste weken te zijn. Meer mensen hier last van?
En dan vooral het rennen van de spelers. Als ze een bal aannemen en weg moeten sprinten gaat dit zo traag terwijl al mijn tegenstanders als The Flash door het veld heen rennen.
Het lijkt ook echt iets van de laatste weken te zijn. Meer mensen hier last van?
En dan vooral het rennen van de spelers. Als ze een bal aannemen en weg moeten sprinten gaat dit zo traag terwijl al mijn tegenstanders als The Flash door het veld heen rennen.
Dit herken ik ook en is soms zo erg dat ik het idee heb dat mijn controller het niet meer goed doet. Paar potjes later heb ik dan er weer een wedstrijd tussen zitten waar alles normaal lijkt te gaan. Speelde gisteren een wedstrijd tegen iemand met allemaal gold cards maar zelfs die kon mijn Futties Benzema er niet uitsprintenLaan1988 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:04:
Alsof mijn packluck nog niet genoeg was... Futties Araujo zat er ook nog achter. Ik weet van dwaasheid niet meer met welke 11 ik nu moet spelen joh! Uit de 84x10:
:strip_exif()/f/image/SR3kW5hK4LPNKt3AliaesnCD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 24-08-2023 15:31 ]
Ja nou dat dus. Je zou zeggen dat Futties Rashford en Govou wel een aardige pace hebben aan de bal, maar die werd er door Rio Ferdinand uitgelopen (lees: zelfs ingehaald vanaf een achterstand) in minuut 10.Tim01 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:28:
[...]
Dit herken ik ook en is soms zo erg dat ik het idee heb dat mijn controller het niet meer goed doet. Paar potjes later heb ik dan er weer een wedstrijd tussen zitten waar alles normaal lijkt te gaan. Speelde gisteren een wedstrijd tegen iemand met allemaal gold cards maar zelfs die kon mijn Futties Benzema er niet uitsprinten
Ik heb meestal 2 games die ik actief speel waarvan fifa vaak de tweede is. Vorig jaar ging vrijwel al mijn console tijd in Elden Ring, dit jaar D4 en fifa is dan voornamelijk ff een paar potjes tussendoor etc.Valandil schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:39:
[...]
Ook bewust (nog) niet besteld.
Opzich onlogisch omdat juist in het begin het nog enigzins op voetbal lijkt en het daarna altijd weer langzaam een acrobatenshow wordt en men glitches maximaal wilt uitbuiten.
Totdat futties komt en allerlei leuke kaartjes makkelijk te packen zijn.
Voor mij is de reden dat ik er achter kom dat ik best veel tijd in dit spel steek en eigenlijk hiermee wat meer tijd wil over houden voor andere zaken.
Ben wel even klaar. Nu ook weer minimaal 1000 potjes + online gespeeld in een jaar tijd.
Lang niet alles volle 90 minuten, maar het aantal uur in FIFA23 is wederom best veel.
Tijd voor een andere hobby. Ik koop het spel wellicht verder in het jaar of een keer in de uitverkoop.
Wel is dit het spel wat het meeste speeltijd voor geld geeft voor mij. Dat is dan wel een pluspunt. Andere spellen van 70 euro raak ik soms na een paar uur nooit meer aan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Al 3x gepackt inmiddels. Zit niet eens in de basis of op de bank.Moody2204 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:30:
Alsof mijn packluck nog niet genoeg was... Futties Araujo zat er ook nog achter. Ik weet van dwaasheid niet meer met welke 11 ik nu moet spelen joh! Uit de 84x10:
[Afbeelding]
Door futties kaarten is deze redelijk out-dated.
Ze zouden van hem een Futties SBC moeten maken. Als laatste afscheid van fifa 23
wijze woorden
Heb hetzelfde, maar dan met Warzone en FIFA.Bossie schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:55:
[...]
Ik heb meestal 2 games die ik actief speel waarvan fifa vaak de tweede is. Vorig jaar ging vrijwel al mijn console tijd in Elden Ring, dit jaar D4 en fifa is dan voornamelijk ff een paar potjes tussendoor etc.
Straks komt ook assassin creed uit.
Maar ik ken mezelf, voor december heb ik vast FIFA alweer gekocht.
wijze woorden
Oke, toch ga ik 1 van mijn jeugdhelden wel even een kans geven hier!Valandil schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:00:
[...]
Al 3x gepackt inmiddels. Zit niet eens in de basis of op de bank.
Ze zouden van hem een Futties SBC moeten maken. Als laatste afscheid van fifa 23
Is hij ook overleden dan?Valandil schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:00:
[...]
Al 3x gepackt inmiddels. Zit niet eens in de basis of op de bank.
Lol een van de kaarten die ik heel graag wilde hebben was Futties Ginola. Uit 200+ 85/84x10's heb ik hem niet gekregen maar ik kreeg hem net uit de nieuw 94+ pick. Helemaal blij natuurlijk en krijg ik hem meteen daarna als dupe uit de volgende 84x10
Dupe theory is dus wel echt een ding

Dupe theory is dus wel echt een ding
Kreeg Griezmann en Benzema uit de 94+
wijze woorden
Als we geluk hebben komt die heel misschien nog als een cover star. Al ben ik er eerlijk gezegd bang voor.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Kom ik aan met ginola 🤣
Die niet eens de basis haalt met een voorhoede van R10, Govou, Del Piero 😇
Del Piero is insane trouwens!
Haaland 99, gewoon doen, omdat het kan haha
Die niet eens de basis haalt met een voorhoede van R10, Govou, Del Piero 😇
Del Piero is insane trouwens!
Haaland 99, gewoon doen, omdat het kan haha
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 25-08-2023 19:42 ]
Vind Haaland wat wisselvallig. De ene wedstrijd een hattrick de ander veel balverlies.
Heb ook Benzema, die is voetballend beter, maar Haaland is een Tank met de F1 motor er in.
Luxe probleem.
Lloris gekocht die verrast mij echt op cdm en cv
Heb ook Benzema, die is voetballend beter, maar Haaland is een Tank met de F1 motor er in.
Luxe probleem.
Lloris gekocht die verrast mij echt op cdm en cv
[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 26-08-2023 10:57 ]
wijze woorden
Denk dat het er nu wel echt op zit met Fifa. Uiteindelijk rank 4 gehaald, gek genoeg niks speciaals uit de rewards. Wel de 94+ sbc pp gedaan. Kwam Alvarez uit, wist totaal niet dat hij zoveel waard is met zulke stats.
Verder merk ik wel dat het op een zaterdagochtend veel makkelijkere tegenstanders zijn dan vrijdagnacht. Al met al, een leuke team opgebouwd. Ontelbaar keren de 84+ en 85+ × 10 sbc's gedaan maar telkens dezelfde high rated fodders die eruit komen.
Verder merk ik wel dat het op een zaterdagochtend veel makkelijkere tegenstanders zijn dan vrijdagnacht. Al met al, een leuke team opgebouwd. Ontelbaar keren de 84+ en 85+ × 10 sbc's gedaan maar telkens dezelfde high rated fodders die eruit komen.
:strip_exif()/f/image/Lx8kuLBn5AO84AgUOybum4Qx.jpg?f=fotoalbum_large)
Fluitend naar de 8 wins en promotie naar divisie 3, team is echt on fire 🔥Augy schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:28:
Origineel.genoeg hier ook Haaland af 😇
[Afbeelding]
Speel nu een 4411 van twitter wat echt als de brandweer gaat
/f/image/I3JFDNcTDeTrlsBO2qC52eeP.png?f=fotoalbum_large)
98 rated. Nog af en toe wat rivals maar nu wel klaar.
[ Voor 23% gewijzigd door Slurpie op 26-08-2023 16:25 ]
R9 viel mij juist beetje tegen. Ook inmiddels 3x gepackt 😬Saekerhett schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:19:
Haaland beviel me eerlijk gezegd niet zo heel erg. Gelukkig mag ik een andere spits proberen, want:
[Afbeelding]
wijze woorden
Hier ook. Maar Haaland staat voorlopig in mijn team ook nog zwaar in de schaduw van Benzema.Valandil schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:17:
[...]
R9 viel mij juist beetje tegen. Ook inmiddels 3x gepackt 😬
Heb ze beide (Benzema en Haaland)Moody2204 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:38:
[...]
Hier ook. Maar Haaland staat voorlopig in mijn team ook nog zwaar in de schaduw van Benzema.
Beide goed en ook beide echt verschillende type spitsen.
Ben er nog niet over uit wie de voorkeur geniet. Haaland is een beest en Benzema is de meest complete spits
wijze woorden
Hier scoort Benzema aan de lopende band. Haaland nog niet. Misschien moet ik nog een beetje aan hem wennen.Valandil schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:50:
[...]
Heb ze beide (Benzema en Haaland)
Beide goed en ook beide echt verschillende type spitsen.
Ben er nog niet over uit wie de voorkeur geniet. Haaland is een beest en Benzema is de meest complete spits
14 dagen PS5 in bezit
0 Rivals wins
Lukt me nog steeds niet. Ben er nu niet eens boos om maar vooral verontwaardigd. Begrijp er geen k*t van…
Op de PS4 won ik denk ik van de 10 Rivals potjes meestal er wel rond de 6/7.
Is mijn TV kut anyone?
https://www.hellotv.nl/pr...0wy70RS5dJYxoCcF4QAvD_BwE
Heb ALLM mode aanstaan, HDR, HDMI 2.1, VRR staat allemaal aan. En uiteraard in HDMI poort die 4K ondersteund.
Beeldmodus is “spel” automatisch op deze port.
HDMI indeling staat op VRR (?)
:strip_exif()/f/image/P2D7jM5OweKT5xZdug2fpI1C.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ziggo zakelijk, geen glasvezel.
Zou glasvezel optie zijn voor verbetering online gameplay?
Ook speel ik veel Apex Legends (shooter) en ook daarin merk ik moeite te hebben soms met de gameplay. Simpelweg alsof ik altijd net iets te laat lijkt te zijn en het frustreert echt enorm.
Tips anyone?
Oh PS de PS5 is met kabel aangesloten op internet.
0 Rivals wins
Lukt me nog steeds niet. Ben er nu niet eens boos om maar vooral verontwaardigd. Begrijp er geen k*t van…
Is mijn TV kut anyone?
Heb ALLM mode aanstaan, HDR, HDMI 2.1, VRR staat allemaal aan. En uiteraard in HDMI poort die 4K ondersteund.
:strip_exif()/f/image/P2D7jM5OweKT5xZdug2fpI1C.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook speel ik veel Apex Legends (shooter) en ook daarin merk ik moeite te hebben soms met de gameplay. Simpelweg alsof ik altijd net iets te laat lijkt te zijn en het frustreert echt enorm.
Tips anyone?
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 26-08-2023 21:26 ]
Denk niet dat het aan de tv ligt. PS5 versie van Fifa 23 heeft vaak gewoon delay en spelsnelheid is niet altijd zoals het hoort. Wat is je gemiddelde ping die je ziet tijdens matchmaking? Mijne is rond de 10-12 ms en vaak heb ik vooralsnog delay in gameplay.Sleehond schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:24:
14 dagen PS5 in bezit
0 Rivals wins
Is mijn TV kut anyone?
[Afbeelding]
Tips anyone?
Verder zou ik meer wennen aan de gameplay op PS5 want dit voelt ook anders aan dan op de PS4. Daarnaast heb je op de PS5 wat competitiever en ervaren spelers. Het is echt zoveel mogelijk wedstrijden spelen en kijken naar tactics op YouTube wat voor jou het beste werkt. TV is denk ik niet meteen een reden waar je naar moet kijken.
De delay was weer dramatisch idd vanavond. Gisteren speelde het zo lekker, vanavond overal te laat en niks lukte.
PS4 vs PS5 is echt dag nacht verschil kwa fifa, een totaal ander spel vind ik met andere tactieken en spelers die goed werken. Bovendien speel je al een tijd met frustratie wat je ook niet gaat helpenSleehond schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:24:
14 dagen PS5 in bezit
0 Rivals wins
Is mijn TV kut anyone?
[Afbeelding]
Tips anyone?
Overigens zit mijn ping altijd rond de 20 en is nauwelijks delay.
Ik zou lekker casual (apex) gaan spelen en lekker 24 pas weer oppakken, gamen behoort nog steeds enige vorm van plezier en ontspanning te brengen 👌
Ow en dat er nivo verschil tussen beide consoles geloof k gelijk
Ik moest in het begin ook heel erg wennen aan Fifa op de PS5. Maar als ik nu terug zou gaan naar de PS4 versie dan win ik ook niks vrees ik.
Gisteren Marchisio, Dybala en eindelijk SS Ousmane Dembele (die is zo zeldzaam) weten te packen.
Mijn enige wensen zijn een 99 Neymar, CR7 , Mbappe of Benzema voor mij…
Mijn enige wensen zijn een 99 Neymar, CR7 , Mbappe of Benzema voor mij…
Tough luck in de 90+ pick ....
En één pick later: Virgil! 

:strip_exif()/f/image/AEePL7cdAULbYKuBu4nM0KN6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 27-08-2023 12:35 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Daar is het ook bij gebleven, verder alles verloren. Wat een spelNachtapotheker schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:48:
Wat een teams, dan valt mijn team nog wel mee
[Afbeelding]
Heb wel mn beste WL start ooit, ga 11-2
Hier ook hoor. Ik ging 10-5 om uiteindelijk op 10-10 uit te komen. Van de ene op de andere wedstrijd lukt dan niks meer. En dat iedere week, want zo voorspelbaar is het inmiddels wel.Nachtapotheker schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:25:
[...]
Daar is het ook bij gebleven, verder alles verloren. Wat een spel
Speelt er toevallig iemand met Cordoba futties?
Hij lijkt me als cb te klein en als ra niet voldoende passing
daarintegen kost ie vast niet voor niks 380k. Speel nu met alaba daar
[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 27-08-2023 18:05 ]
Heb m ook in de verzameling, maar die gaat de reserves niet halen denk ik :-)Augy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:04:
Yup ik!Augy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:04:
Hij lijkt me als cb te klein en als ra niet voldoende passingdaarintegen kost ie vast niet voor niks 380k. Speel nu met alaba daar
Fijne cb. Zolang je er iemand naast hebt die lang is, is er niks aan de hand. Man is echt super agressief. Gebruik hem op cb voor nu.
Heb hier trouwens Matthäus voltooid. Kan die mooi Kessie vervangen.
Ja hoor! EA fucked up again. The Lvl up pp (hopen op varane en KdB) zouden de upgrade versies moeten bevatten. Leuk dat ik nu 95 varane eruit haal ipv 97 🤯
Snel gedaan! Zit te denken om hem te doen tvv Zidane. Lijkt me als middenvelder completer met betere workratesPartypooper schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:08:
[...]
Yup ik!
Fijne cb. Zolang je er iemand naast hebt die lang is, is er niks aan de hand. Man is echt super agressief. Gebruik hem op cb voor nu.
Heb hier trouwens Matthäus voltooid. Kan die mooi Kessie vervangen.
Ja heb nog karren aan fodder. Dus dan is het gauw klaar haha.Augy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:08:
[...]
Snel gedaan! Zit te denken om hem te doen tvv Zidane. Lijkt me als middenvelder completer met betere workrates
Zidane gebruik ik als get forward cm dus die blijft er lekker in staan bij mij.
Als ik nou VVD eens pack... Maar ja die komt maar niet. 😂
Had vvd uit de 94 pp weer vandaag, was al de 4e keer. Iets met dub theorie 😋Partypooper schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:10:
[...]
Ja heb nog karren aan fodder. Dus dan is het gauw klaar haha.
Zidane gebruik ik als get forward cm dus die blijft er lekker in staan bij mij.![]()
Als ik nou VVD eens pack... Maar ja die komt maar niet. 😂
Ja ik heb echt al zoveel sbc's gedaan. Maar hij wil niet tevoorschijn komen helaas. Oh well, mag ook niet klagen. Gisteren nog 99 Pele gepackt.Augy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:17:
[...]
Had vvd uit de 94 pp weer vandaag, was al de 4e keer. Iets met dub theorie 😋
Ik had dat met Dembele…. Die kwam ik nooit tegen. Vandaag ineens 2 keerPartypooper schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:31:
[...]
Ja ik heb echt al zoveel sbc's gedaan. Maar hij wil niet tevoorschijn komen helaas. Oh well, mag ook niet klagen. Gisteren nog 99 Pele gepackt.
Matthäus cover star afgerond en een paar wedstrijden gespeeld. Zijn speelstijl doet mij erg denken aan de Kanté van Fifa 20/21 maar met verbeterde pass en shooting. Ongelofelijk, hij kan echt letterlijk alles (ook aan zijn stats te zien uiteraard) en is overal op het veld. Een machine die zo soepel beweegt. Heerlijke box to box CM met Finisher chem.
Hier Mattheus ook afgerond en uit de 84x10 lewa en smolarek nog meegepakt. 94 pp waren Gabriel jesus (blij mee) en Bruno ss en de upgrade die niet een upgrade waren Varane. Zal als compensatie nog wel een nieuwe pp komen.
Team nu 98 rated en wel wat klaar, zelfs de bank is angstaanjagend te noemen 🤣
:strip_exif()/f/image/893q4j0aX9X4lDm02W7oqai5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/893q4j0aX9X4lDm02W7oqai5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H2iLsBU2bhGZDANSX3Rh18ki.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 28-08-2023 00:30 ]
Jezus wat een team. Letterlijk de definitie van uitgespeeld haha. Jij bent nu al toe aan EA Sports FC hahaha.Augy schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 00:28:
Hier Mattheus ook afgerond en uit de 84x10 lewa en smolarek nog meegepakt. 94 pp waren Gabriel jesus (blij mee) en Bruno ss en de upgrade die niet een upgrade waren Varane. Zal als compensatie nog wel een nieuwe pp komen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Augy Schitterend team!
Hier ook alleen maar luxeproblemen. Gisteren eindelijk Vinicius Jr. vrijgespeeld. Voelt goed aan. Maar ja is hij beter dan wat er al staat? Onderstaand mijn 1e team. Maar heb ook maar een paar andere samenstellingen gemaakt waarmee ik dan af en toe ook speel. Maar onderstaande is dan zeg maar mijn 'hoofdteam':
:strip_exif()/f/image/VGKD66gUHJzvnO3rzl72zcW7.jpg?f=fotoalbum_large)
Wissels:
:strip_exif()/f/image/xvDj6lNMlZuv4hSMh9WkuCr0.jpg?f=fotoalbum_large)
Reserves:
Hier ook alleen maar luxeproblemen. Gisteren eindelijk Vinicius Jr. vrijgespeeld. Voelt goed aan. Maar ja is hij beter dan wat er al staat? Onderstaand mijn 1e team. Maar heb ook maar een paar andere samenstellingen gemaakt waarmee ik dan af en toe ook speel. Maar onderstaande is dan zeg maar mijn 'hoofdteam':
:strip_exif()/f/image/VGKD66gUHJzvnO3rzl72zcW7.jpg?f=fotoalbum_large)
Wissels:
:strip_exif()/f/image/xvDj6lNMlZuv4hSMh9WkuCr0.jpg?f=fotoalbum_large)
Reserves:
:strip_exif()/f/image/OP5wHxzqgIgMFWQP231OafEQ.jpg?f=fotoalbum_large)
waarom post iedereen hier zijn team... 99% is hetzelfde op dit tijdstip van het jaar
Hoop voor jou dat je gewoon de juiste versie van Varane krijgt ipv een nieuwe pickAugy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:08:
Ja hoor! EA fucked up again. The Lvl up pp (hopen op varane en KdB) zouden de upgrade versies moeten bevatten. Leuk dat ik nu 95 varane eruit haal ipv 97 🤯
Hoop het ook maar ga er niet vanuit haha EA being EATim01 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:38:
[...]
Hoop voor jou dat je gewoon de juiste versie van Varane krijgt ipv een nieuwe pick
Had wel begrepen dat ze die sbc weggehaald hebben wat zou kunnen duiden op een compensatie. Er zijn voor zover ik weet nog nooit zoveel foutjes in het spel geslopen als in deze editie!Augy schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:52:
[...]
Hoop het ook maar ga er niet vanuit haha EA being EA
Matthaus is echt een no-brainer. Zie op futbin dat veel mensen klagen over zijn lengte. Ik had het geluk om vrij vroeg zijn 93 versie te packen. Volgens mij echt meer dan 500 wedstrijden als CB gestaan. Hij mag dan wel klein zijn maar hij staat echt altijd op de goede plek en kan aanvallers echt heel erg makkelijk van de bal afzetten.
Het is dat momenteel iedereen waarschijnlijk al een paar verdedigers heeft die qua belangrijke stats even goed zijn als Matthaus zijn dus daarom zou ik hem ivm zijn lengte ook niet snel als CB spelen (zelfde met Futties Cordoba). Gezien zijn aanvallende stats is het ook al een beetje zonde om hem niet als box to box middenvelder te laten spelenlasharor schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:58:
Matthaus is echt een no-brainer. Zie op futbin dat veel mensen klagen over zijn lengte. Ik had het geluk om vrij vroeg zijn 93 versie te packen. Volgens mij echt meer dan 500 wedstrijden als CB gestaan. Hij mag dan wel klein zijn maar hij staat echt altijd op de goede plek en kan aanvallers echt heel erg makkelijk van de bal afzetten.
Ja, ik ga hem inmiddels ook niet meer op CB zetten. Met Lucio en Konate zit ik daar wel goed. Maar is denk ik een prima speler op CM.Tim01 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:59:
[...]
Het is dat momenteel iedereen waarschijnlijk al een paar verdedigers heeft die qua belangrijke stats even goed zijn als Matthaus zijn dus daarom zou ik hem ivm zijn lengte ook niet snel als CB spelen (zelfde met Futties Cordoba). Gezien zijn aanvallende stats is het ook al een beetje zonde om hem niet als box to box middenvelder te laten spelen
waarom zeg je dat dan niet gelijklasharor schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 16:00:
[...]
Ja, ik ga hem inmiddels ook niet meer op CB zetten. Met Lucio en Konate zit ik daar wel goed. Maar is denk ik een prima speler op CM.