[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 116 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
@Augy heb wel 10 wedstrijden geprobeerd je opstelling maar ALLES weer verloren.

Resultaat is nu 1 week de PS5 in bezit, elke avond aantal potjes Rivals

0 WINS :(

Ben er weer schijtklaar mee!

Alle geplaatste schoten gaan 10 meter over
Elke speler moet eerst 3 seconden een bal controleren
Sprintduels verlies ik letterlijk altijd
Altijd ruimte achter mijn verdediging waar tegenstander zo doorheen loopt of passt
Aanvallend doe ik achter linies kruipen maar dat doen spelers nooit

Etc etc.

Kijk zo uit naar FC24 maar tegelijk ook helemaal niet omdat ik weet dat die game me ook weer moedeloos gaat maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Oxigeon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:10:
[...]

Uit welke packs halen jullie die gasten allemaal.

Hier zojuist uit het pakje wat je krijgt (10x 85+) Seedorf 95 gepackt. Werkelijk waar geen idee of het wat is.
Tijdens WL paar hoge packs gekregen door doelstellingen. Had in totaal 5 x 85 x 10 en deze pas na 1900 uur geopend. Daarna ook de sbc een paar keer gedaan.

En de 10x84 kan je in principe ongelimiteerd doen kom ik net achter. Alle fodder recycle je op een paar na.

Ga Maldini sbc hier nu maar mee doen

[ Voor 14% gewijzigd door Valandil op 18-08-2023 22:35 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Sleehond schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:57:

Altijd ruimte achter mijn verdediging waar tegenstander zo doorheen loopt of passt

Etc etc.

Kijk zo uit naar FC24 maar tegelijk ook helemaal niet omdat ik weet dat die game me ook weer moedeloos gaat maken :(
Je moet ook je automatismen afleren :)
Welke divisie zit je ?

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:57:

Etc etc.

Komt wel goed. Het is een soort van muscle memory. Ik ging van tv met Xbox series x naar game monitor met Xbox series x. Was niet te doen verloor ook letterlijk alles. Alles. Daarna is het goed gekomen op de tv had ik meer tijd om dingen te zien, ging 't allemaal wat slomer. Op de monitor moesten m'n hersenen ook ff schakelen. Dat duurt en kost vele verlies potten. Komt wel goed.

Vanmiddag ultimate edition gepreordered trouwens. Kom de 27e terug van zakenreis in China. Even goed de jetlag er uit slapen en dan de 28e en 29e beetje gamen. >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Valandil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:22:
[...]

Je moet ook je automatismen afleren :)
Welke divisie zit je ?
5 slechts maar wordt dus kapot gespeeld.
Op de PS4 wel eens 4 gehaald dit jaar, maar vrijwel altijd in 5 hangen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
84 x 10 kan je onbeperkt doen.

Inmiddels ook Eto’o RVA uit de pack en twee duurste van de sbc van Maldini gedaan.

Update : en Garrincha shapeshifter ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Valandil op 18-08-2023 23:16 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Ik ben ook naar de 84 over gegaan, half uurtje verder niet extra noemenswaardig erbij maar wel Roberto Carlos voltooid.

Nu is even kijken welke sbc is nu ga doen, een r10 of Zidane is wel heel veel squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 23:24:
Ik ben ook naar de 84 over gegaan, half uurtje verder niet extra noemenswaardig erbij maar wel Roberto Carlos voltooid.

Nu is even kijken welke sbc is nu ga doen, een r10 of Zidane is wel heel veel squads
Ik hoop Frenkie eruit te krijgen. Overtollige fodder gaat dan maar in Zidane SBC

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46
Weekend league zit er weer op. 14-0 rest weg gegeven. Niks eruit.

Flink wat 85 en 84x 10 geopend, allemaal niet heel boeiend, behalve een waarin en Pelé 99 zat en Lucio…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RemY-sZ7BU988cStgzYPjwTsIVY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lPWuRGNLVrRxxPq9C7E0cizb.png?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:45
Pack weight van de nieuwe Futties kaartjes is wel echt laag. Heb denk ik 15 85x10's en een stuk of 20 84x10's geopend en heb alleen Falcao, Mertens (2x) en Alisson packed

Wel Zidane voltooid :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ijha4oDQtbay7xfgawZ6XBKFNIg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wVihLyEOMtEQWl5ykafM5Hwi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:59
84x10 bizar allemaal special cards. Icons bij bosjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
En (bijna) klaar voor vandaag.
Dinho afgerond
Met fodder maar Maldini en Zidane gedaan en kreeg ik als bonus Rashford futties er ook nog bij 😬 (en Alisson, Araujo, Garincha etc )

Elke speler wel voorbij zien komen behalve Frenkie de Jong. 🤨

Nu 723 coins en 84 spelers, inclusief veel leenspelers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-DSPVy3dL-mtUF2-ig1vIKTaQE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwG3JcNXpNd4edf3pH5U6e7M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c88rk4sllVBBMYWXqp-J2z3TDvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tUu45AESf8njDbZP7tWPzEqo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cyzAgR5ymsQu3HTK773UC63zT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UvjvPLvK8ZBCJ3eVF4HdHg68.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door Valandil op 19-08-2023 02:22 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 02:16:
En (bijna) klaar voor vandaag.
Dinho afgerond
Met fodder maar Maldini en Zidane gedaan en kreeg ik als bonus Rashford futties er ook nog bij 😬 (en Alisson, Araujo, Garincha etc )

Elke speler wel voorbij zien komen behalve Frenkie de Jong. 🤨

Nu 723 coins en 84 spelers, inclusief veel leenspelers

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
84 spelers haha. Ik heb er 600 in mijn club. Hoe kom ik hier een beetje vanaf? Zijn er sbc waar je veel in kan stoppen en weinig eruit krijgt? Vaak steek je er 11 spelers in en krijg je er 11 terug haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Oxigeon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:45:
[...]

84 spelers haha. Ik heb er 600 in mijn club. Hoe kom ik hier een beetje vanaf? Zijn er sbc waar je veel in kan stoppen en weinig eruit krijgt? Vaak steek je er 11 spelers in en krijg je er 11 terug haha.
De 84x10 grinden en dan bijvoorbeeld een Zidane met de hoge rated kaarten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

WasBak schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:47:
[...]

De 84x10 grinden en dan bijvoorbeeld een Zidane met de hoge rated kaarten doen.
Bedankt. Het voornamelijk spelers van 85 en minder. Nu de laatste weekjes door alleen sbc zonder te spelen wel wat 90+ gekregen. Aangezien dat er niet superveel zijn begonnen met de Roberto Carlos sbc. Hiervoor moeten er 9 voltooid worden waarvan al zilver en brons en een willekeurig gouden team. Blijven er dus nog 6 over. Ben gewoon benieuwd hoe ver ik kom. Heb fifa weer geinstaleerd dus ga ook nog wat spelen komende week. Dus nog wel wat kans dat er wat spelers mijn kant op komen.

Edit: weet zeker dat ik het qua spelers niet ga redden. Laat hem even open staan om hem later af te maken. Over een dikke maand staat immers FC24 alweer voor de deur.

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 19-08-2023 09:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Oxigeon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:29:
[...]

Bedankt. Het voornamelijk spelers van 85 en minder. Nu de laatste weekjes door alleen sbc zonder te spelen wel wat 90+ gekregen. Aangezien dat er niet superveel zijn begonnen met de Roberto Carlos sbc. Hiervoor moeten er 9 voltooid worden waarvan al zilver en brons en een willekeurig gouden team. Blijven er dus nog 6 over. Ben gewoon benieuwd hoe ver ik kom. Heb fifa weer geinstaleerd dus ga ook nog wat spelen komende week. Dus nog wel wat kans dat er wat spelers mijn kant op komen.

Edit: weet zeker dat ik het qua spelers niet ga redden. Laat hem even open staan om hem later af te maken. Over een dikke maand staat immers FC24 alweer voor de deur.
Het is super makkelijk alleen beetje repeterend om te doen.

Je doet steeds de 84x10
Doordat je 600 spelers hebt, hergebruik je 4 a 5 kaarten van de vorige keer plus aanvullen van wat je hebt (je hebt een 87 Squad in totaal nodig)

Na een aantal keer, doen een sbc van Zidane, maar zorg dat je net genoeg overhoudt voor de volgende 84x10

Ik heb zidane en Maldini voltooid terwijl ik circa 140 spelers in mijn club had voordat ik er aan begon.

Gebruik wel een app op je telefoon, dat gaat veel sneller dan via console.

wijze woorden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Het klopt wat @Valandil zegt en ik ben Zidane nu ook aan het doen, nog de 90 en lager squads te gaan.

Net Pele gekregen uit een van de 84*10Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVK5jxI4DscRNFmEmUJJmwEQ7QE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSvhHhvQCZ2IssxsBP5L42kA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
_Uploader_ schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:17:
Het klopt wat @Valandil zegt en ik ben Zidane nu ook aan het doen, nog de 90 en lager squads te gaan.

Net Pele gekregen uit een van de 84*10[Afbeelding]
Zo zeg :)

Het is zo simpel, ik doe net in nog geen 10 minuten 2 x een 92 van Rooney met een nagenoeg lege club.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Leukste dagen van FIFA zijn weer aangebroken.

Gisteren 175x die 84+ 10X SBC voltooid. Ronaldinho voor de helft klaar (duurste squads begonnen), Roberto Carlos afgerond en ga Zidane ook maar eens doen.

Nu wel een tijdelijke ban op de web app omdat ik teveel SBC"s heb gedaan in een paar uur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Het is super makkelijk alleen beetje repeterend om te doen.

Je doet steeds de 84x10
Doordat je 600 spelers hebt, hergebruik je 4 a 5 kaarten van de vorige keer plus aanvullen van wat je hebt (je hebt een 87 Squad in totaal nodig)

Na een aantal keer, doen een sbc van Zidane, maar zorg dat je net genoeg overhoudt voor de volgende 84x10

Ik heb zidane en Maldini voltooid terwijl ik circa 140 spelers in mijn club had voordat ik er aan begon.

Gebruik wel een app op je telefoon, dat gaat veel sneller dan via console.
Ben nu inderdaad bezig zo. In elk geval al een venicius Jr tots en een Alison futtie (98). Die laatste is meer dan welkom in mijn PL team. Dus in elk geval al de moeite waard om te doen :). Geeft wel een beetje voldoening als je zo bezig bent. Je krijgt in principe inderdaad elke keer 10 spelers. En met die 10 zou je in principe de volgende alweer kunnen maken. Alleen moet je dus de hoogste proberen te houden en de laagste eron proberen te stoppen.

Jammer dat je wel steeds moet scrollen omdat je basisspelers er ook tussen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Die 84X 10 is echt leip.
Uit de eerste 2 pulls Petit 95 en Alisson 98

Lekker hoor!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Sleehond schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:57:
Die 84X 10 is echt leip.
Uit de eerste 2 pulls Petit 95 en Alisson 98

Lekker hoor!!
Die Petit en Alisson zaten hier al zeker 10x in m'n packs. Ze gaan nu steeds een andere SBC in.

Jammer van Alisson, die heeft tradeble een prima waarde. De coins zijn hier wel welkom, want raak door m'n normale golds heen. Ben nu letterlijk aan het sparen om de Super Jumbo Pakket met 150 spelers te kopen in store voor 300K. 8)7

Edit:
Store pack gekocht en daar zitten weer een paar toppers tussen. Onder andere die Futties Alisson weer, maar ook RW Robin van Persie. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Ozz op 19-08-2023 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MVx1bVuTJ7G6YYPzQW7txXH2i0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jd3rGGRq8MYRzresVq99wReZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrV16USlKkQRISHZVFtEClsNzRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gyBufMUm88iefzpvjFEkDrGQ.jpg?f=fotoalbum_large

Pulls idd bizar

Dit uit de 85x10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Futties okocha gepackt. Die 99 dribbeling op die kaart is echt bizar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Heb nu al gepacked voor echt in de basis:

Riquelme 92 LA
Ballack 93 RA
Alisson 98 GK
Keane 96 SP
Best 94 CAM

Ga dit zooitje eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Me team is nu wel echt serieus goed. Mis alleen nog echt een goede lw dat wordt dinho. Spits positie kan ook nog wel een goede speler gebruiken, hoop toch nog stiekem op een mbappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Traeces schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:08:
Me team is nu wel echt serieus goed. Mis alleen nog echt een goede lw dat wordt dinho. Spits positie kan ook nog wel een goede speler gebruiken, hoop toch nog stiekem op een mbappe.
Hier hetzelfde. Ben inmiddels begonnen met Ronaldinho. Als spits lijkt Benzema ook niet onaardig ;-)

De spitspositie wil ik nog wel iemand anders. Heb de laatste wedstrijden daar een beetje geswitcht tussen Rui Costa, Shevchenko en Muriel. Maar ben er nog niet uit. Mijn zoon heeft Di Natale, die lijkt me ook leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Sleehond schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:55:
Heb nu al gepacked voor echt in de basis:

Riquelme 92 LA
Ballack 93 RA
Alisson 98 GK
Keane 96 SP
Best 94 CAM

Ga dit zooitje eens testen!
Heb alle bronze/silver etc door de upgrade molen gedaan, maar eigenlijk niet echt iets bijzonder behalve erg veel high rated fodder.

Wel een Petit CAM, terwijl ik Petit CB zelf al had. Helaas vorige week mijn laatste 200k in twee kaartjes gestopt maar ik ga ongetwijfeld nog wel een manier vinden om Socrates te halen om dan vervolgens na 3-5 potjes klaar te zijn voor dit seizoen (misschien Chiesa ff doen).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:08:
Ik ga ook erg lekker! Roberto Carlos klaar, Zidane bijna, tussendoor Keane futties gepackt en vandaag nog starten met r10.

Tussendoor verdien je nog geld aan die sbc ook haha.

Nu florenzi als rb maar afhankelijk van zn kwaliteit miss weer terug naar Clauss. Eerst r10 maar, moet morgen einde dag lukken
https://www.futbin.com/23/squad/4959352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Augy schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:56:
[...]

Ik ga ook erg lekker! Roberto Carlos klaar, Zidane bijna, tussendoor Keane futties gepackt en vandaag nog starten met r10.

Nu florenzi als rb maar afhankelijk van zn kwaliteit miss weer terug naar Clauss. Eerst r10 maar, moet morgen einde dag lukken
Ik zou Marcos Llorente en Xabi niet vergeten.

Vooral Llorente is erg handig. Is een van de betere middenvelders én rechtsback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Pogba in een dag tijd van 2.5m naar 650k. Vond het een geweldige speler een maand terug, kan iedereen aanraden hem voor deze fooi te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oxigeon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:56:
[...]

Ben nu inderdaad bezig zo. In elk geval al een venicius Jr tots en een Alison futtie (98). Die laatste is meer dan welkom in mijn PL team. Dus in elk geval al de moeite waard om te doen :). Geeft wel een beetje voldoening als je zo bezig bent. Je krijgt in principe inderdaad elke keer 10 spelers. En met die 10 zou je in principe de volgende alweer kunnen maken. Alleen moet je dus de hoogste proberen te houden en de laagste eron proberen te stoppen.

Jammer dat je wel steeds moet scrollen omdat je basisspelers er ook tussen staan.
Met de app op je telefoon kan je aanvinken dat je geen basisspelers wil gebruiken tijdens teamsamenstelling.

Ik ga redelijk rigoureus te werk. Niks komt in de basis, dus hop de sbc in.

Aanvullen met lage gouden tot 87 (of 88) en door naar de volgende sbc.

Rooney inmiddels afgerond

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, dan duurt zo'n seizoen toch nog erg lang als je in div. 1 zit en al 25 wedstrijden 0x gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Mesque schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:32:
Pogba in een dag tijd van 2.5m naar 650k. Vond het een geweldige speler een maand terug, kan iedereen aanraden hem voor deze fooi te proberen. :)
Packte hem toevallig gisteren toen hij nog op 1,2m stond. Lovende reviews op futbin maar volgens mij niet heel speciaal meer met alle Futties verdedigers. Heeft het in die wedstrijden WL niet beter gedaan dan andere spitsen.

Stond 8-3 gisteren met WL maar zoals gewoonlijk was het op het einde weer 11 wins.

De kwalificatie wedstrijden zijn leuker om te doen. Daar is het verschil soms wat groter, ook vergeleken met rivals, en kan je een beetje relaxed verschillende dingen proberen.

Zat relaxed onderuit op de bank om vervolgens iemand met 6-1 helemaal weg te spelen. In de WL of Rivals moet ik op het puntje van mijn stoel zitten :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Moody2204 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:52:
Ja, dan duurt zo'n seizoen toch nog erg lang als je in div. 1 zit en al 25 wedstrijden 0x gewonnen hebt.
Rivals heeft onderhand ook niet zoveel meer met skill te maken volgens mij. Als je maar vaak genoeg rivals doet dan kom je vanzelf in een hogere divisie. Merk sowieso dat op die checkpunten het niveau altijd een stuk lager lijkt te zijn dan 1 of 2 wedstrijden daarna.

Ik zit nu in divisie 3 ergens op de helft. Dan win ik er 1 of 2 en vervolgens zak ik weer terug naar het checkpunt. Totdat je op een gegeven moment een beetje geluk hebt en die laatste wedstrijd ook wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ozz schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:09:
[...]

Ik zou Marcos Llorente en Xabi niet vergeten.

Vooral Llorente is erg handig. Is een van de betere middenvelders én rechtsback.
Llorente heb ik, xabi komt evt na r10 wel. Met Frenkie heb ik al een uitstekende cdm

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 19-08-2023 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:56:
[...]

Heb nu alle 92 squads van dino klaar. Als ik een tots krijg uit die packs sell ik hem gewoon ook :P

Ga vanavond weer ff packs recyelen dan moet ik ook aardig ver komen.

Als je een rb zoekt carvajal is ook echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Ondertussen 240 van die 84+ upgrades gedaan en TT Zidane voor het eerst gepacked.

Pack weight bij een aantal spelers ligt echt héél laag.

Ronaldinho net afgerond en begonnen met Zidane SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Haha ik heb nog nooit zo'n goed team gehad aan het einde van FIFa

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9zgwtDqH/IMG-2679.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Pfff aardige kaart die govou. Denk dat dat me nieuwe spits wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Traeces schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:10:
Ik zag dat aan die kaart geen club gekoppeld is. Kun je die dan in elk team toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oxigeon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:51:
[...]

Ik zag dat aan die kaart geen club gekoppeld is. Kun je die dan in elk team toepassen?
Dat is Hero kaart. Die hebben inderdaad andere chem dan normale spelers. Overigens zit hij wel gekoppeld aan lique 1 als competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bezig met de Zidane SBC pack ik in eens tradeble Benzema. :D

Verkopen en TT Ronaldo halen tot ik die een keer pack of zijn Cover Star versie uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:10:
Na r10 is dat idd de volgende! Wat een kaart zeg!

Dan is mijn team ook wel af. Inmiddels de 92 squads van R10 af, nog een hele boel te gaan 🤣 hopelijk morgen af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Rooney en Rashford erbij :)

Nu nog tijd vinden om te spelen, sbc’s doe ik gewoon tijdens het voetbal kijken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 21:08:
Rooney en Rashford erbij :)

Nu nog tijd vinden om te spelen, sbc’s doe ik gewoon tijdens het voetbal kijken :+
Heb nu al 3x okocha gepackt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 21:18:
[...]

Heb nu al 3x okocha gepackt :+
Heb hem ook maar vind h3m niet echt fijn spelen eigenlijk

Had hem als spits maar viel wat tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Even wat noemenswaardige pulls:

futties Ginola - check
futties Rashford - check
futties Araujo - check
Rafael Leao - check
Oshimen - check
shapeshifter Martial - check

Voltooide sbc:
Ronaldinho
Zidane (valt tegen door M/M workrates)
Xabi Alonso
Rodrygo
Govou

Alleen nog steeds geen Frenkie de Jong

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Vandaag helemaal los gegaan op 84X 10

Alleen Zola en Cole had ik gisteren in mijn team.

Rest is dus allemaal catch van vandaag… haha!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1B4rdcZ1Z8PHpf0_zatwoZ3GdHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dghwNI7NgpZYzdoiMOuc3AUd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 114% gewijzigd door Sleehond op 19-08-2023 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Sleehond schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:36:
Vandaag helemaal los gegaan op 84X 10

Alleen Zola en Cole had ik gisteren in mijn team.

Rest is dus allemaal catch van vandaag… haha!!

[Afbeelding]
Weet precies wat je bedoelt. Van vele afscheid genomen, behalve van Dijk, Sancho en Capdevilla

Zidane alweer op de bank. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Cf_Bx0PfxYHlToP6vUe_atRA60=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K75xHlbQonW43SHWcs78qoej.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9t_BEdANwXrannQqRkeZ4QcvXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McPXGJdGDuIfodIejDGqMATP.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 21:24:
[...]

Heb hem ook maar vind h3m niet echt fijn spelen eigenlijk

Had hem als spits maar viel wat tegen
Heb hem als rechter cam in een 4222 . Vind hem daar prima werken door de goede dribbeling en passing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
Hier inmiddels 22 van de 33 teams voltooid voor Ronaldinho. Zou toch moeten kunnen lukken morgen. Zidane laat ik liggen denk ik. Die Govou lijkt me echter ook wel wat.

Edit: hier nog weer een bericht van FC Packluck.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBL2ZlLcXMFH4hFgWAwdbLjBPE4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czxlAAqyG02csiwzK4QXBKDI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Moody2204 op 19-08-2023 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Voor.mij houd d'r sbc zo goed als op nu. Heb nog 450 speler in de club. Maar helaas zijn ze allemaal beneden de 79. Indien ik die ga toevoegen in mijn sbc dan moet ik vrijwel alle 10 die ik ervoor gekregen heb gaan inzetten. Er is geen mogelijkheid om die level 79 spelers in te zetten voor een iets hogere reward zodat mijn club leeg komt? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oxigeon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:00:
Voor.mij houd d'r sbc zo goed als op nu. Heb nog 450 speler in de club. Maar helaas zijn ze allemaal beneden de 79. Indien ik die ga toevoegen in mijn sbc dan moet ik vrijwel alle 10 die ik ervoor gekregen heb gaan inzetten. Er is geen mogelijkheid om die level 79 spelers in te zetten voor een iets hogere reward zodat mijn club leeg komt? Haha
Ultimate gold, dan deze vervolgens door 81 player pick hoewel de ultimate ook regelmatig blauwe kaartjes geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bossie schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:16:
[...]

Ultimate gold, dan deze vervolgens door 81 player pick hoewel de ultimate ook regelmatig blauwe kaartjes geeft.
Volgens mij bestaat de ultimate gold niet meer. Ik zie hem enkel staan tot zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oxigeon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:25:
[...]

Volgens mij bestaat de ultimate gold niet meer. Ik zie hem enkel staan tot zilver.
Gold upgrade blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Pfff Ronaldinho is binnen, nooit meer zo een grote sbc 🤣

Wel een btje valsgespeeld door het 400k pakket met coins te kopen, toen was t zomaar klaar maar tevens zijn dat ook de enige kosten die ik heb gemaakt.

Nu govou en daarna nog 'even' xabi en dan zit het erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Hier heb ik Zidane, Maldini, Roberto Carlos en Ronaldinho voltooid, ging nog best snel. Beste pulls hier waren Dembele, Ginola, Militao, Frenkie en Neymar.

Ik wil heel graag nog Van Dijk, die kan dan mooi naast Frenkie en ik hoop t.z.t. nog R9, Mbappe en Jairzinho te packen.

Hoe vaak in ondertussen Blanc, Ferdinand, Lahm, Ballack, Essien, Petit, Rijkaard, Casillas, Xavi, Lampard, Gerrard en Van Persie gepackt heb (en ik vergeet er vast nog een aantal), dat is echt niet leuk meer :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Naast de voltooide sbc’s best leuke pulls uit de 84x10

- van Dijk Shapeshifter
- Pogba
- Rashford
- Ginola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Momenteel ben ik wel klaar met de SBC’s :)

https://www.futbin.com/23/squad/5372353

Ondanks een paar spelers door de SBC molen zijn gegaan waren Lucio, Zambrotta (eerst prime, toen SS), Brozo, Poggy, Di Natale, Politano en king cantona toch wel de smaakmakers deze jaargang.

Serie-a was een prima keuze en vooral door Inter’s champions league succes veel leuke upgrades gehad. Een maand terug had ik een combinatie van Inter, AC en icons :)

Favoriete formatie blijft toch 352 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 20-08-2023 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:01:
Pfff Ronaldinho is binnen, nooit meer zo een grote sbc 🤣

Wel een btje valsgespeeld door het 400k pakket met coins te kopen, toen was t zomaar klaar maar tevens zijn dat ook de enige kosten die ik heb gemaakt.

Nu govou en daarna nog 'even' xabi en dan zit het erop
Nog 12 dan ben ik ook door de ellende heen _O- alle hoge wel al gedaan dus wordt steeds makkelijker.

Ga zo met coins ook zo’n pack openen heb geen Golds meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Heb het nu zo staan, speelt echt heerlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ycLkecL0yRVmwqNF8X2hi3-2I4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46NRu2z5UqJMa3b6LWwCDBuh.jpg?f=fotoalbum_large

Enige wensen die ik evt nog heb zijn Owairan of 99 CR7 of R9 TT :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 20-08-2023 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Weekend League afgemaakt en rank 5 geeindigd. Het is absurd dat er nog niks gedaan wordt aan de aftrap glitch. Daardoor had ik al 4 wedstrijden verloren. Je kan dan wel zeggen dat ik mijn middenvelder moet laten meelopen, buitenspelval moet activeren of keeper moet laten uitkomen. Maar ze doen het onverwachts na een tegendoelpunt te krijgen. Met betere spelers gaat de passing nu ook veel sneller waardoor je te laat bent met het anticiperen. Het lukt ze ook gewoon in één keer. Echt een laffe actie. Sommige wedstrijden heb ik vooralsnog gewonnen ondanks dat er een paar vaker de glitch hadden geprobeerd. Maar dit kostte mij extra moeite om weer terug te komen. Gezeik.

Verder ging het redelijk goed tegen al die Zidane's en Ronaldinho's. Ik merk dat 4321 nog steeds een sterke opstelling is in combinatie met 352 wanneer ik achter sta. Helaas niks bijzonders uit rewards behalve Sancho Futties.

Nu lekker 84+ x 10 grinden met al die dupes. Heeft iemand Govu al? Ik twijfel om al mijn fodders aan hem te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Dinho binnen kan geen sbc meer zien haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier gisterenavond de 84x10 zitten spammen. Aardig leuke pulls eruit gekregen. Govou ook maar afgerond met alle dupes die ik kreeg. :)

Team nu zo gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-7Ua6Smbhotz1FicRtUw_um4QM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJNFl2TM5ol1ReJxutoLsV9Q.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
R9 Trophy Titans gepackt, maar gaat niet eens de basis halen.

Na ruim 200 packs nog steeds geen teken van Frenkie de Jong.

Wel Bruno Fernandes Shapeshifter. Die komt wel in de basis. d:)b

Heb niet eens tijd om de game te spelen. Hopelijk vanavond

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Geen idee wat de odds zijn maar ik had net een 84x10 met alleen maar gold cards. Denk dat de kans om Benzema te packen groter is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Volgens mij staat de boel wel aardig na een weekendje 84x10 🤣 kan geen sbc meer zien🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGGZxSc149dAQKmnLYlJ4BFOwak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Abu7f4rDBbIzQ0PkCJ3qpWPP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Lashrom schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:53:
Weekend League afgemaakt en rank 5 geeindigd. Het is absurd dat er nog niks gedaan wordt aan de aftrap glitch. Daardoor had ik al 4 wedstrijden verloren. Je kan dan wel zeggen dat ik mijn middenvelder moet laten meelopen, buitenspelval moet activeren of keeper moet laten uitkomen. Maar ze doen het onverwachts na een tegendoelpunt te krijgen. Met betere spelers gaat de passing nu ook veel sneller waardoor je te laat bent met het anticiperen. Het lukt ze ook gewoon in één keer. Echt een laffe actie. Sommige wedstrijden heb ik vooralsnog gewonnen ondanks dat er een paar vaker de glitch hadden geprobeerd. Maar dit kostte mij extra moeite om weer terug te komen. Gezeik.

Verder ging het redelijk goed tegen al die Zidane's en Ronaldinho's. Ik merk dat 4321 nog steeds een sterke opstelling is in combinatie met 352 wanneer ik achter sta. Helaas niks bijzonders uit rewards behalve Sancho Futties.

Nu lekker 84+ x 10 grinden met al die dupes. Heeft iemand Govu al? Ik twijfel om al mijn fodders aan hem te gebruiken.
Het levert ea geen geld op dat is het nadeel van dat bedrijf

Toen die glitch er was in sb dat je makkelijk icons kon krijgen deden ze er meteen wat aan

Snap überhaupt de mensen niet ,nog een maandje fifa dan komt de nieuwe, waarom zou je zo willen winnen ,en vaak ook nog een dansje erachter aan

Ze zouden die mensen is moeten aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 13:57:
Volgens mij staat de boel wel aardig na een weekendje 84x10 🤣 kan geen sbc meer zien🤣
[Afbeelding]
Hier zelfde in 1 dag heel die dinho gegrind :+
Laat even weten hoe govou speelt.

Ga zelf nog Rooney doen voor in de spits. Vind ook gewoon een geweldig vent :P

Die dinho is echt geweldig. Net haast hele elftal
Van me tegenstander me skill moves uitgespeeld _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Rooney hier inmiddels voltooid. Had zijn loan even gedaan, maar die man is insane in de 16.

Ondertussen uit de 84x10 nog ss Socrates gepackt. Die wilde ik nog altijd proberen.

Ss De Jong is trouwens een beest van een middenvelder. Echter superblij dat ik die gisteren uit de 84x10 kreeg. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ra9Kq5B9wDlVlIvk0hZcpvqzSY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aXvxhSQtOmLOQqkZdWPPZkPF.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT:

Ik moet keuzes gaan maken xD packte uit de 93+ futties of shapeshifters Gabriel Jesus. Doe daarna een 84x10 komt futties Rashford eruit.

[ Voor 48% gewijzigd door Partypooper op 20-08-2023 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Rashford is wel fijn hoor. Heb deze ook.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Partypooper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:45:
Rooney hier inmiddels voltooid. Had zijn loan even gedaan, maar die man is insane in de 16.

Ondertussen uit de 84x10 nog ss Socrates gepackt. Die wilde ik nog altijd proberen.

Ss De Jong is trouwens een beest van een middenvelder. Echter superblij dat ik die gisteren uit de 84x10 kreeg. :D

[Afbeelding]

EDIT:

Ik moet keuzes gaan maken xD packte uit de 93+ futties of shapeshifters Gabriel Jesus. Doe daarna een 84x10 komt futties Rashford eruit.
Kessie lijkt me anders ook een beestmens, in het begin was zijn OTW een stoomwals op het middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:01:
[...]

Kessie lijkt me anders ook een beestmens, in het begin was zijn OTW een stoomwals op het middenveld.
Oh zeker. Kessie is ook echt een beest. :) Die walst iedereen met gemak van de bal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 17:46:
Rashford is wel fijn hoor. Heb deze ook.
Ja zowel hem en Jesus ingepast. Okocha eruit voor Jesus en Govou eruit voor Rashford. :)

Tot zover niet ontevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capdevilla uit de 93+

Iemand toevallig ervaring met zowel Roberto Carlos als Cap? Capdevilla staat tog wel te boek als simpelweg de beste LB ingame 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Als je FC24 fysiek besteld/pre orderd, krijg je dan nog iets of enkel alleen digitaal?

Wil hem eigenlijk wel fysiek aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou dit was fifa 23 dan!

Rivals opgestart 1e wedstrijd 10-1 afgedroogd (divisie 5) en mijn controller/ps5 registreert gewoon geen enkele handeling van mij. En was op de PS4 ook al.

Er moet een probleem zijn met mijn tv en/of internet.

Ga eens nadenken hoe ik in godsnaam hier vanaf ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Die Rooney is ook wel echt een baas. Die glitched echt overal doorheen vanwege zijn fysiek. In de 16 maakt die echt alles af. :)

Alles nu ingepast. Ben nu wel even klaar met die 84x10 spammen. :p

Team nu zoals ik ingame speel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5tDL4KBlOvOhwTVn8Wn28iktH8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9HpLqGdlWJckX85CGBi3CIZu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:52:
Die Rooney is ook wel echt een baas. Die glitched echt overal doorheen vanwege zijn fysiek. In de 16 maakt die echt alles af. :)

Alles nu ingepast. Ben nu wel even klaar met die 84x10 spammen. :p

Team nu zoals ik ingame speel.

[Afbeelding]
Bijna klaar met onze vriend rooney! Edit: klaaaar!

Ben echt super benieuwd 👌

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54zq_3ZAm_XGTERQvAdQF2mUrig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YC2En57zSK2Z9ZbK0FELaT44.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:36:
Nou dit was fifa 23 dan!

Rivals opgestart 1e wedstrijd 10-1 afgedroogd (divisie 5) en mijn controller/ps5 registreert gewoon geen enkele handeling van mij. En was op de PS4 ook al.

Er moet een probleem zijn met mijn tv en/of internet.

Ga eens nadenken hoe ik in godsnaam hier vanaf ga komen.
Ik heb er drie gespeeld, alsof de turbo aanstond vandaag met bizarre uitslagen.
Als je bij de 16 een skillmove doet dan ben je de achterlijn al voorbij voordat er idd wat gebeurd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Dub theory.

Uiteindelijk de Jong gekocht en wie komt 2 packs later untradable tevoorschijn? FdJ 😃

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Ik kan ook geen SBC meer zien......
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CcSwCpIXAohxwdu1f0MX4mMTVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nw4OqTDjzztuKu1WrMq8G1C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Hoppa pack net even VVD shapeshifters 🥳 kan die mooi ingame ruilen met de jong (vvd cv, de jong cdm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
84x10 grind -> Dinho gedaan. Ondertussen TT R9 en Futties Ginola gepackt, vorige week ook al Lucio uit een 85x10 gekregen.

Kan op de een of andere manier niet echt goed overweg met R9, dus hij is supersub. Schande... 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rhlup3J2ohbMxphPY_r95E24EB8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YaUbAJfegK3vo96ZqR8XLEmG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:19:
84x10 grind -> Dinho gedaan. Ondertussen TT R9 en Futties Ginola gepackt, vorige week ook al Lucio uit een 85x10 gekregen.

Kan op de een of andere manier niet echt goed overweg met R9, dus hij is supersub. Schande... 7(8)7

[Afbeelding]
Kreeg ook R9 en kan er ook weinig mee. Door de futties kaarten is hij al snel achterhaald.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zou tog 1 vd laatste aanpassingen moeten zijn 🙈

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6hn_xp8k1KX0xO6BhcBvuowflY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwmkcG83uYVdErEsXQdqA3yU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tim01
Eindelijk Benzema gepacked na 100+ 84x10's

Met alle fodder wel Govou, Rooney en Del Piero gedaan (+ Vini Jr). Wordt even puzzelen om te kijken wie er allemaal mag starten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEwXk-FFCh4oZ3UZclZZzI3iiqo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iCHcEcdLJkaotw8kB0yQHQzH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
.

[ Voor 98% gewijzigd door Sleehond op 21-08-2023 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik wil FC24 pre-orderen > een fysiek exemplaar.

Heb je bij een pre-order fysiek exemplaar nog een voordeel ofzo dat je iets kan verkrijgen? FIFA 23 heb ik toen tijdig de digitale editie gedaan, dus even kwijt wat het verschil is?

En via waar zouden jullie doen? Bol.com of Coolblue o.i.d.?

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 21-08-2023 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:44
Welke SBC kun je het beste doen? 10x85 of de 10x84 zoals hierboven veel benoemd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:25
Er!k schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:58:
Welke SBC kun je het beste doen? 10x85 of de 10x84 zoals hierboven veel benoemd?
Beginnen met de 85x 10 want die kan je maar 5 keer doen.
10x 84 is onbeperkt (tenminste... tot 7 uur)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Laan1988 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:14:
[...]
10x 84 is onbeperkt (tenminste... tot 7 uur)
Er komt wel een nieuwe onbeperkte straks, kan niet anders. Misschien wel de 85x10 voor een 87 rated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Huh, ik kan nu ineens via de app geen SBC’s meer voltooien: Failed to Submit Challenge. Heeft afgelopen dagen prima gewerkt. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Tijdens het spammen van de 84+ x 10 besloten om een Nederlands team te bouwen…maar wel alles first owner untradeable. Eindelijk De Ligt eens gepackt. Alleen Frenkie ontbreekt nog, die kan mooi switchen met VVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hebben jullie ook zo vaak dat je ineens een strafschop tegen krijgt en denkt van: Huh? Ik heb zo vaak dat ik geen idee heb wat er is gebeurd en dan krijg ik een penalty tegen!?!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Na eergisteren Pele, gisteren Rashford, is het vandaag Benzema die uit een pack komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLymbrz1p1x50_kTA-5NbZXTrDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ZVJSTnuQQRrgipMj1c0nBD3.jpg?f=fotoalbum_large
Moody2204 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:02:
Hebben jullie ook zo vaak dat je ineens een strafschop tegen krijgt en denkt van: Huh? Ik heb zo vaak dat ik geen idee heb wat er is gebeurd en dan krijg ik een penalty tegen!?!
Ja dit heb ik ook vaak, ook met rode kaarten, maar dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Benzema heb ik ook. Echte killer in de 16! Ja die penalty's en rode kaarten kloppen vaak van geen kant.

Pas co-op met mijn zoon: Govou wordt neergehaald in de 16, maar die verdediger struikelt bij die actie over Govou. Rood Govou..... |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
_Uploader_ schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:21:
Na eergisteren Pele, gisteren Rashford, is het vandaag Benzema die uit een pack komt.
[Afbeelding]

[...]

Ja dit heb ik ook vaak, ook met rode kaarten, maar dat zal wel aan mij liggen.
Iedereen krijgt volgens mij die Benzema gratis. Krijg die ook continu tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
5 potjes, 5 RQ na 1-0 voor of 2-1 voor. Niemand speelt meer echt tot het einde.

Verder dan de 30ste minuut ben ik niet gekomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Valandil op 21-08-2023 22:28 ]

wijze woorden

Pagina: 1 ... 116 ... 120 Laatste