[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 115 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Moody2204 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 23:29:
Hier mijn team ook wat opgepimpt met Llorente en Oblak er nu bij. Nog maar 1 potje mee gespeeld maar de 1e indrukken zijn goed. Team begint wel een Barbie-achtige uitstraling te krijgen met al die roze kaartjes. :9

[Afbeelding]
Lekker team hee, zie wel wat packluck hier 🙈

Wil na de WL llorente ook voltooien om op ra te zetten, kounde word beetje meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:59
Augy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 09:59:
[...]

Ja wil sommige mensen echt niet meer over packluck horen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Gisteren PS5 aangeschaft… damn wat een kwaliteit in combinatie met m’n 4K TV!!

Echter, wat speelt FIFA op PS5 ernstig traag zeg… wennen!! Pff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:57:
Gisteren PS5 aangeschaft… damn wat een kwaliteit in combinatie met m’n 4K TV!!

Echter, wat speelt FIFA op PS5 ernstig traag zeg… wennen!! Pff
PS4 vd PS5 vind ik echt een wereld van verschil kwa gameplay!

Persoonlijk vind ik PS5 fijner en meer op voetbal lijken, iig begin van t spel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Augy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

PS4 vd PS5 vind ik echt een wereld van verschil kwa gameplay!

Persoonlijk vind ik PS5 fijner en meer op voetbal lijken, iig begin van t spel haha
Lengthy, explosive en controlled sprinten is er ook niet op ps4 en Xbox one toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Augy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 09:59:
[...]

Serieus nog nooit zoveel packluck gehad als deze editie met al heel in het begin gouden Mbappé al, en later dus Touré en Neymar Jr. Tussendoor ook nog verhandelbare Eto'o. Die leverde me aardig wat coins op. En op de bank heb ik nog Pogba die ook nog altijd 2,8 miljoen waard is. Echt bizar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:03:
[...]

Lengthy, explosive en controlled sprinten is er ook niet op ps4 en Xbox one toch?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Moody2204 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:06:
[...]

Serieus nog nooit zoveel packluck gehad als deze editie met al heel in het begin gouden Mbappé al, en later dus Touré en Neymar Jr. Tussendoor ook nog verhandelbare Eto'o. Die leverde me aardig wat coins op. En op de bank heb ik nog Pogba die ook nog altijd 2,8 miljoen waard is. Echt bizar dus.
Ik heb een beest van een team staan, echter heb ik vandaag/gisteravond nog geen potje kunnen spelen waarbij passing voelt alsof ik controle heb.

Wat is het punt dan, dat mijn kaartjes beter worden maar dat zelf niet leuk is?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:00:
[...]

Ik heb een beest van een team staan, echter heb ik vandaag/gisteravond nog geen potje kunnen spelen waarbij passing voelt alsof ik controle heb.

Ligt echt aan de server waar je op geplaatst wordt. Ik had gisteravond echt enorm goede en snelle gameplay. Nog nooit zo snel me wl kwali afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Jep. Ik heb me aangeleerd als het niet lekker speelt alsof ik telkens een frame mis ik Fifa afsluit en Xbox opnieuw start

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
[...]

Welke modus probeerde je? Trage servers hebben wel echt heel veel invloed op het spel. Vorige week wl speelde echt super op de vrijdag, andere dagen was het bedroevend en kwam geen pass aan. Zelf de doelstellingen menu's op de ps4 reageerde gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Klopt, hier ook. Vandaag 2x achter elkaar verloren omdat werkelijk iedere pass naar voren niet aankwam! En het voelde ook traag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Echt niet normaal hoeveel high pressure tacktieken je weer tegen komt. Sta met 20 man van hun in de 16, kan geen seconde nadenken of er staan al weer 3 om me heen. Echt een nadeel van die kaarten nu, iedereen heeft een stamina van 99

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:05:
[...]

Klopt, hier ook. Vandaag 2x achter elkaar verloren omdat werkelijk iedere pass naar voren niet aankwam! En het voelde ook traag aan.
Sommige wedstrijden lijkt je niet te mogen winnen, dan weet je het stiekem al vanaf minuut 15 🤣

Net wl gestart, ga 2-2. Eerste verlies was Mbappe futties, niet stoppen. Tweede oblak futties die werkelijk alles tegenhield 👌

Vanavond even een flinke slag maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:47:
[...]

Sommige wedstrijden lijkt je niet te mogen winnen, dan weet je het stiekem al vanaf minuut 15 🤣

Net wl gestart, ga 2-2. Eerste verlies was Mbappe futties, niet stoppen. Tweede oblak futties die werkelijk alles tegenhield 👌

Hier heb ik dan wel een leuk team maar ik ga ook maar 4-4 tot dusver (na eerst 3-1). Maar inderdaad ik vind de passing dramatisch vandaag. Dan weet je inderdaad al......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:47:
[...]

Z’n wedstrijd had ik net. De onmogelijkste manieren ketste die bal weer terug, tot wel 3x toe.

Penalty schieten en me input wordt gewoon geweigerd. Druk me pookje volledig naar links.

Dit wordt echt me laatste wl als zo door gaat alleen maar park the bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:03:
[...]

Z’n wedstrijd had ik net. De onmogelijkste manieren ketste die bal weer terug, tot wel 3x toe.

Penalty schieten en me input wordt gewoon geweigerd. Druk me pookje volledig naar links.

Dit wordt echt me laatste wl als zo door gaat alleen maar park the bus.
Word sws mn laatste WL, kan niet wachten tot september, weer lekker opnieuw beginnen en met de gouden kaartjes prutsen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Even twee dupes wegwerken in de 90+ SS/TOTS/etc. Player Pick..... 8)7 :D _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKAMQgrAryEOazhc4Fny8ekgQGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJL1AoDT5WUSgGNxpDlfTk5I.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Oekol schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:39:
Echt niet normaal hoeveel high pressure tacktieken je weer tegen komt. Sta met 20 man van hun in de 16, kan geen seconde nadenken of er staan al weer 3 om me heen. Echt een nadeel van die kaarten nu, iedereen heeft een stamina van 99
Is denk ik niet altijd tactiek. Ik doe niets speciaals maar in sommige wedstrijden zit ik echt overal tussen. Het is denk ik gewoon een verschil in niveau. Mensen hebben niet door hoe vaak ze ballen geven die je echt van super ver ziet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Zelf gister avond wat te lang doorgegaan in de WL. Was op een gegeven moment helemaal klaar ermee. Half aan het opletten. Ging van 6-2 naar 6-9 :')

Uiteindelijk vandaag nog afgesloten met 10-10. Niets nuttigs uit de player pics. Rest van de pakketjes vanavond openen want er zit nog allemaal fodder in mijn unlcaimed items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:51:
[...]

Welke modus probeerde je? Trage servers hebben wel echt heel veel invloed op het spel. Vorige week wl speelde echt super op de vrijdag, andere dagen was het bedroevend en kwam geen pass aan. Zelf de doelstellingen menu's op de ps4 reageerde gewoon niet meer.
Rivals :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tja hier net een wedstrijd waarvan ik dacht: deze win ik makkelijk met een nulletje of 5. Eindstand: 5-3 voor mijn tegenstander (4× Cech). Dat is Fifa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:49
Holy crap. Met pijn en moeite 9 wins binnen gesleept. Dit was echt by far de moeilijkste Champs deze fifa. Wellicht een beetje pech met de matchmaking, maar werd bij vlagen echt helemaal scheef getikt. :X

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Maurice079 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:45:
Holy crap. Met pijn en moeite 9 wins binnen gesleept. Dit was echt by far de moeilijkste Champs deze fifa. Wellicht een beetje pech met de matchmaking, maar werd bij vlagen echt helemaal scheef getikt. :X
Er gebeuren ook gewoon gekke dingen weer deze WL. Heb al meerdere malen momenten gedacht: hoe kan dit? En dan met name de manier waarop je verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

lasharor schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:42:
[...]

Is denk ik niet altijd tactiek. Ik doe niets speciaals maar in sommige wedstrijden zit ik echt overal tussen. Het is denk ik gewoon een verschil in niveau. Mensen hebben niet door hoe vaak ze ballen geven die je echt van super ver ziet aankomen.
Dat herken ik, looplijnen er uit halen. Dit was echt heel veel man in eigen 16, je kont niet kunnen keren en er fel op zitten. Achja, het was weer wat :)

Kreeg ji sung park uit pakje. Nu hem op middenveld en Rodri geslachtofferd. Die park is nog best goed ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Zo, net lucio uit een pakje!

Paar potjes gespeeld maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo overtuigd ben. Beetje lomp en groot. Die snelheid merk ik tot nu toe ook niet super veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Uiteindelijk op 11 wins geëindigd, was een leuke WL. Rewards waren bagger maar wel llorente voltooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:05:
[...]

Dat herken ik, looplijnen er uit halen. Dit was echt heel veel man in eigen 16, je kont niet kunnen keren en er fel op zitten. Achja, het was weer wat :)

Kreeg ji sung park uit pakje. Nu hem op middenveld en Rodri geslachtofferd. Die park is nog best goed ook.
Ik vond park echt wel lekker spelen, alleen Gravenberch is echt wel een stapje beter, zelfs op 2 chem

Edit. Net oblak uit een 80 pp. Is even kijken of Frenkie als cdm goed genoeg is. Oblak Courtois uit de basis houd en militao beter is als Ruben dias
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QbAI14iulYL2MSKN05Y2XUcbvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQtAqh6PSAFvgT32zLqx02ll.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 12-08-2023 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Toch wel typisch voor Fifa. Vandaag laatste dag spelen en daarna verkopen tot volgende Fifa. Van de 7 moet ik er 3 winnen voor de 11 wins. Verlies de eerste drie, het speelt zo sloom. Het is al 14 jaar duidelijk waar ik heen wil omdat de servers zo sloom zijn. Tegenstanders rennen gewoon naar doel want tja.. Dat is het enige wat dan werkt.

Classic fifa. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
11 wins wl

Kreeg depay ss uit pp
En uit de 84+ pp di natale futtie

Even testen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

10 wins. De laatste moest ik tegen een team die Lemar al had, Ronaldinho sbc afgemaakt hsf en beste Pele in z'n team. Kwam snel achter en daarna paal en lat geraakt. Via de tweede keer paal 1-1. Maakt die een kick off glitch goal. Echt serieus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:22:
10 wins. De laatste moest ik tegen een team die Lemar al had, Ronaldinho sbc afgemaakt hsf en beste Pele in z'n team. Kwam snel achter en daarna paal en lat geraakt. Via de tweede keer paal 1-1. Maakt die een kick off glitch goal. Echt serieus....
Kreeg hem idd ook erg vaak weer tegen

Snap niet dat ze dat niet een keer oplossen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Zolang iedereen de game maar blijft aanschaffen elk jaar en mensen hun fifa puntjes kopen gaat ome EA er echt niks aan doen hoor.

No offence verder hoor, maar ik zie vaak diverse mensen bijna elk weekend "klagen" over hoe klote de gameplay wel niet is in de WL. Je zou op een gegeven moment dan toch gaan denken van goh, het speelt waardeloos, waarom steek ik mijn tijd er dan nog in? Maar niks is minder waar. Rewards zijn vaak ook waardeloos, dus dan vraag ik me serieus af wat de beweegreden is om het toch te blijven spelen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:22:
Die kickoff is echt super simpel te verdedigen. Krijg die echt nooit tegen.

Gewoon handmatig je grote ( kop ) sterke middenvelder selecteren. Die handmatig direct naar achter zetten net voor je cv,s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:55:
[...]

Gewoon handmatig je grote ( kop ) sterke middenvelder selecteren. Die handmatig direct naar achter zetten net voor je cv,s.
Wat voor de 1 gewoon is hoeft dat voor de ander niet zo te zijn. Want mij lukt het de ene keer wel en de andere keer niet. Soms verwacht je het ook gewoon niet en dan ben je al te laat. Dus ik vind dat EA dat er uit moet halen. In het begin van deze Fifa hebben ze dat ook gedaan met die geplaatste schoten die er veel te makkelijk in gingen. Overigens quit ik meteen als iemand die kickoff glitch doet (behalve in de WL). Kan me niet schelen dat het me dan een potje kost en diegene dan beloond wordt. Maar dan ga ik zelf wel verder met een volgende potje dat dan hopelijk wel normaal verloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Herken t wel, vooral met cech gebeurt t nog wel eens. Meestal kan k ze redelijk stoppen de tweede x en daarna. Eerste keer word ik vaak verrast.

Denk doe met laatste gouden kaartjes nog een 80+ pp komt lucio eruit wandelen 👌

Clauss erbij gehaald en nu tog een aardig roze team, kan snel veranderen in 1 dag. Had nog geen futties gepakt tot gisteren.

https://www.futbin.com/23/squad/4959352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:55:
[...]

Verdedigen lukt ook wel. Ik let alleen nooit op als ze 't doen. Het lukt ze ook nooit twee keer, maarja. :+
Partypooper schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:45:
Zolang iedereen de game maar blijft aanschaffen elk jaar en mensen hun fifa puntjes kopen gaat ome EA er echt niks aan doen hoor.

No offence verder hoor, maar ik zie vaak diverse mensen bijna elk weekend "klagen" over hoe klote de gameplay wel niet is in de WL. Je zou op een gegeven moment dan toch gaan denken van goh, het speelt waardeloos, waarom steek ik mijn tijd er dan nog in? Maar niks is minder waar. Rewards zijn vaak ook waardeloos, dus dan vraag ik me serieus af wat de beweegreden is om het toch te blijven spelen. :)
Heb je gelijk in. Was al eens lang (jaren) gestopt en dit jaar weer voor eerst gekocht. Overwegend is het leuk en wellicht is dat de reden dat je steeds koopt. Twijfel wel voor volgend jaar hoor :)

Ach ik word ook ouder en ben zo snel niet meer. Nooit div 1 of zo geweest hoor. Moet er echt voor gaan zitten volle concentratie en dat lukt me vaak niet 90 min. Dan denk ik weer dat ik eigenlijk ook X nog moet doen of Y had kunnen doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 12:42:
[...]

Verdedigen lukt ook wel. Ik let alleen nooit op als ze 't doen. Het lukt ze ook nooit twee keer, maarja. :+

[...]

Heb je gelijk in. Was al eens lang (jaren) gestopt en dit jaar weer voor eerst gekocht. Overwegend is het leuk en wellicht is dat de reden dat je steeds koopt. Twijfel wel voor volgend jaar hoor :)

Ach ik word ook ouder en ben zo snel niet meer. Nooit div 1 of zo geweest hoor. Moet er echt voor gaan zitten volle concentratie en dat lukt me vaak niet 90 min. Dan denk ik weer dat ik eigenlijk ook X nog moet doen of Y had kunnen doen
Ik vind het leuk om tussendoor eens een paar potjes te spelen en dan speel ik vervolgens zomaar een paar weken/maanden niet. De afgelopen paar weken was ik vooral getriggered door futties en de player objectives (WL etc speel ik al jaren niet meer, maar rivals is vaak wel een leuke afwisseling).

Geen idee of ik de volgende versie ga ik kopen, heb al vaker een jaargang overgeslagen echter tijdens de pandemie heb ik deze jaargang juist weer meegepakt.

Naar mijn inziens is de game het leukst in de eerste 2-3 maanden en vervolgens begint de molen te draaien en word het plezier snel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:00:
[...]

Ik vind het leuk om tussendoor eens een paar potjes te spelen en dan speel ik vervolgens zomaar een paar weken/maanden niet. De afgelopen paar weken was ik vooral getriggered door futties en de player objectives (WL etc speel ik al jaren niet meer, maar rivals is vaak wel een leuke afwisseling).

Geen idee of ik de volgende versie ga ik kopen, heb al vaker een jaargang overgeslagen echter tijdens de pandemie heb ik deze jaargang juist weer meegepakt.

Naar mijn inziens is de game het leukst in de eerste 2-3 maanden en vervolgens begint de molen te draaien en word het plezier snel minder.
Eens met dat het de eerste maanden het leukst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Hier is FC 24 nu al goedkoper dan bij Microsoft icl. ea play. https://www.cdkeys.com/nl...ox-one-xbox-series-x-s-eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Je krijgt in de PS Store nu 10% korting op de preorder van de ultimate editie, maar dat is meer niet zoals vorige jaren te combineren met de EA Play korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand rooney sbc gedaan?

Ziet eruit als een geweldige spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Markvd1984 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 08:36:

Is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wayne Baksteen

Haha!

Oke serieus: is inderdaad een zeer goede spits / kaart !

PS waar pre-orderen jullie FC 24 ? Ik wil hem wel fysiek op disc hebben, in verleden wel eens mis gegaan via Bol.com dat hij niet geleverd werd, en dat is best frustrerend...

[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 14-08-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet niet of het een ding is, maar wat mij opvalt ( wellicht iets bij mezelf ) dat er vaak goals gemaakt worden in de blessure tijd van de 1e helft. Lijkt wel alsof je er soms echt helemaal niks aan kan doen en die goal op een of andere manier toch gaat vallen.

Wil het geen bug noemen maar is wel erg vaak raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jezus, rivals in makkelijk naar de 8 wins gespeeld, denk doe de kwalificaties er gelijk achteraan.

Dat was me een partij zwaar en zweten. Uiteindelijk wedstrijd 9 in de 89e minuut de winnende (door supersub owairan FF) terwijl koulidaddy de rode kaart al had gezien. Wat een avontuur en vooral niveau verschil met divisie 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Trank00l schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:54:
Weet niet of het een ding is, maar wat mij opvalt ( wellicht iets bij mezelf ) dat er vaak goals gemaakt worden in de blessure tijd van de 1e helft. Lijkt wel alsof je er soms echt helemaal niks aan kan doen en die goal op een of andere manier toch gaat vallen.

Wil het geen bug noemen maar is wel erg vaak raak.
Klopt! Scoor echt regelmatig in de laatste minuten van een helft. Iets met vermoeide spelers denk en concentratie na een helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
Markvd1984 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 08:36:

Ik kreeg hem tegen in de W, die pot gebruikte de tegenstander hem magistraal. Daarna 5 potjes zelf gebruikt (loan), toen vond ik het ineens flink tegenvallen en zeker geen 2 miljoen waard. Dat is het handige aan die loans

Ik ben nu overigens 4 weken in het buitenland, heb de tradable spelers dus verkocht en kijk bij terugkomst wel even of er nog wat te doen is om voor te spelen. Heb met 5.5m coins dan in ieder geval een leuk potje om wat te kopen. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Laatst online: 21-07 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyLu7qF4fkpm1mXI7H7nHGP6tTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B2H6oU8PYiqpEwUr66i4h9jx.png?f=fotoalbum_large

Mijn team is nu ook klaar... nu hopen dat R10 top is!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EVF8Iw1E_rXoRD9DOshcukP5fg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QccVbT6GjpkpaseqDCZKjMaL.png?f=fotoalbum_large

🥹

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Lekker hoor, heerlijke pull die Giroud! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Heerlijk. Heb 'm zelf ook gepackt. Had wel wat moeite met linken, omdat hij helaas geen premium is. Maar daarvoor heb ik nu achterin Marquinhos die het nog prima doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
Moody2204 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:55:
[...]

Heerlijk. Heb 'm zelf ook gepackt. Had wel wat moeite met linken, omdat hij helaas geen premium is. Maar daarvoor heb ik nu achterin Marquinhos die het nog prima doet.
Ja had hetzelfde. Gelukkig ook Marquinhos nog bewaard, komt nu wel van pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
Die 93 pick is trouwens bij mij wel goed geweest tot nu toe. Oa Klostermann, Mane en Nkunku uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
rcsnellink schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:14:
[...]

Ja had hetzelfde. Gelukkig ook Marquinhos nog bewaard, komt nu wel van pas :)
Die heb ik een tijdje terug al in een sbc gegooid.....dat zal de reden zijn dat ik Neymar niet pack :P
Heb toch maar Llorente SBC gedaan, want Kounde was 'm ook niet. Centraal vind ik die te klein op de vleugel is hij te log.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yg1SmZg23JNhZhOwUVvk7XlsRaA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gyvFbRxtoy08o1xVMVuhe92i.png?f=fotoalbum_large

Hier speel ik momenteel mee, maar op de bank genoeg supersubs :)

[ Voor 46% gewijzigd door pacod op 15-08-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pff de PS5 versie van FIFA stelt me enorm teleur. Sinds vrijdag in bezit, sindsdien geen enkele Rivals pot kunnen winnen. NUL.

Verschrikkelijk zeg… pff :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Sleehond schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 01:09:
Pff de PS5 versie van FIFA stelt me enorm teleur. Sinds vrijdag in bezit, sindsdien geen enkele Rivals pot kunnen winnen. NUL.

Verschrikkelijk zeg… pff :(
Tactics en ook de spelers die het beste werken verschillen met de PS4 versie. Met wat voor team speel je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
pacod schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 06:30:
[...]

Tactics en ook de spelers die het beste werken verschillen met de PS4 versie. Met wat voor team speel je mee?
Ja met het team doorgegaan zoals het op de PS4 lekker liep. Maar blijkbaar werkt dat in PS5 niet dus moet je opnieuw uitzoeken. 4-5-1 geprobeerd, 4-4-2, 4-3-3, 4-1-4-1 ..... heb al best wat formaties geprobeerd, maar kan niet meer het juiste voor mij vinden.

Ik schiet elke wedstrijd serieus 3 of 4 keer op paal/lat.. ELKE wedstrijd. Valt me erg op bij de PS5 versie. Tevens valt me op dat op de PS5 met een omhaal, kopbal en afstandsschot nauwelijks is te scoren. Op de PS4 versie maakte ik met de omhaal, kopbal en afstandschot zo 2/3 goals per wedstrijd.

En ik loop tegen het probleem aan dat ik geen spelers "weggelanceerd" krijg danwel in de spits of de flank. Ze hebben allemaal een zak aardappelen op de rug en de tegenstander is veel sneller/bewegelijker. Zelfs al ik "get in behind" voor spelers geactiveerd, weigeren ze looplijnen te maken achter de verdediging.

Het is blijkbaar echt een compleet andere gameplay en moet zwaar wennen.... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:37:
[...]

Ja met het team doorgegaan zoals het op de PS4 lekker liep. Maar blijkbaar werkt dat in PS5 niet dus moet je opnieuw uitzoeken. 4-5-1 geprobeerd, 4-4-2, 4-3-3, 4-1-4-1 ..... heb al best wat formaties geprobeerd, maar kan niet meer het juiste voor mij vinden.

Ik schiet elke wedstrijd serieus 3 of 4 keer op paal/lat.. ELKE wedstrijd. Valt me erg op bij de PS5 versie. Tevens valt me op dat op de PS5 met een omhaal, kopbal en afstandsschot nauwelijks is te scoren. Op de PS4 versie maakte ik met de omhaal, kopbal en afstandschot zo 2/3 goals per wedstrijd.

En ik loop tegen het probleem aan dat ik geen spelers "weggelanceerd" krijg danwel in de spits of de flank. Ze hebben allemaal een zak aardappelen op de rug en de tegenstander is veel sneller/bewegelijker. Zelfs al ik "get in behind" voor spelers geactiveerd, weigeren ze looplijnen te maken achter de verdediging.

PS5 servers zijn een beetje drukker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:45:
[...]

PS5 servers zijn een beetje drukker ?
Mhm zal vast zo zijn, maar dan moet ik daar blijkbaar nog mijn eigen ritme in vinden om alsnog tot goals/wins te komen.

Ach zal het wat tijd geven! En anders toch snel over op FC24 net als de rest van de wereld…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sleehond schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:58:
[...]

Mhm zal vast zo zijn, maar dan moet ik daar blijkbaar nog mijn eigen ritme in vinden om alsnog tot goals/wins te komen.

Ach zal het wat tijd geven! En anders toch snel over op FC24 net als de rest van de wereld…
Kwestie van tijd en veel spelen. Gaat vanzelf makkelijker. Ligt natuurlijk ook aan de type spelers waarvan je verwacht dat ze gaan lopen. De een doet dat beter en vaker dan de ander.

Wat betreft omhalen kan ik je vertellen dat dit vaak genoeg gebeurt, tenminste ik krijg ze nog regelmatig tegen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:37:
[...]

Probeer is een 4321, daar kom k tog altijd weer bij terug.

Kan me tactieken wel eens delen mocht je dat willen 👌

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pacod
Heb vorige maand een RTG gestart om te kijken hoe snel je een mooi team kan hebben. Via de bronze en zilver methode Nani binnengehaald en uit mijn laatste 3x80 kwam deze rollen 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A35XICbrdyO1Itg2dB1h4bI2U9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tHunDKZ6KbqVOeSeVYilQBP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:19:
[...]

Probeer is een 4321, daar kom k tog altijd weer bij terug.

Kan me tactieken wel eens delen mocht je dat willen 👌
Heel graag, dank je wel, zie het graag tegemoet :-) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:23:
[...]

Heel graag, dank je wel, zie het graag tegemoet :-) !
Lca: naar flank, achter de linies, terugkomen bij verdedigen
Sp&rca: centrum en voorin blijven, achter de linies
Lcm: naar voren, naar de zestien, dekking midden
Cm (de cdm) achter blijven, dekking midden
Rcm: achterblijven (ivm workrates llorente wil k hem iets meer op middenveld houden, bij H/H balanced)) dekking midden
La: stay back,
Ra: stay back en overlap
Keeper: komt voor voorzetten, libero
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQRMDEiHwqAmbO_uLRcGW-xTDpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZJZVwaGw6yoG933IOBbbIQPZ.jpg?f=fotoalbum_large
Team ingame:
https://www.futbin.com/23/squad/5345270

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 16-08-2023 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Augy ik ga hem instellen, en kom er even op terug om te laten weten of het mij past!

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Augy dank voor het delen, maar wederom 3x kansloos onderuit en heb het gevoel alsof alles bij mij een halve seconde te laat is en met een zak aardappelen op hun rug spelen.

En de tegenstander? Die flits natuurlijk op volle snelheid.

Schijtziek wordt ik er van en helaas heeft mijn PS5 aankoop niet bewerkstelligt wat ik hoopte.

Andere games spelen wel top, maar helaas drijft fifa zo definitief van mij af…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
Over packluck weer niet te klagen hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UPhd_HLuudCDftVQa_ZQQv-a1M0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XvYEBe33YZMQcXY5lzdvDtUA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Hier ook niet alaba, carvaja, park en oblak. En ook nog een vini fb. Half real team nu haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:35:
[...]

Hier ook niet alaba, carvaja, park en oblak. En ook nog een vini fb. Half real team nu haha.
Clause nu ook nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
En toty virgil :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Ik haal net Reus uit de 93+ past perfect in mn team maar zo los als bij jullie gaat t niet 🤣

De 87+ en 85x10 zijn bij mij echt helemaal poep 😞

(Oblak en lucio wel dubbel gepackt, dub theorie 🤣)

Daarintegen team staat als een huis, speelt heerlijk. Ik ben wel gelukkig dit fifa jaar aan het uitgaan 👌

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 16-08-2023 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Heb Champs kwalificaties met hem gedraaid en dit is by far de beste verdediger die ik heb gehad. Had hem graag op mijn hoofdaccount gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:26:
@Augy dank voor het delen, maar wederom 3x kansloos onderuit en heb het gevoel alsof alles bij mij een halve seconde te laat is en met een zak aardappelen op hun rug spelen.

En de tegenstander? Die flits natuurlijk op volle snelheid.

Schijtziek wordt ik er van en helaas heeft mijn PS5 aankoop niet bewerkstelligt wat ik hoopte.

Andere games spelen wel top, maar helaas drijft fifa zo definitief van mij af…
Ik geef een tactiek altijd minimaal 10 wedstrijden om aan te wennen. Je moet tog de patronen in je spel slijpen. Als je daarbij ook nog van console wisselt, met het enorm verschil in gameplay, heb je wel wat meer tijd nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:16:
[...]

Heb Champs kwalificaties met hem gedraaid en dit is by far de beste verdediger die ik heb gehad. Had hem graag op mijn hoofdaccount gehad.
Eens! Auto defender 2.0, samen met koulibaly niet te houden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Kom ff een elftal tegen in Rivals 99 mbappe, 99 Messi , 98 dinho, coverstory Rooney, 98 lucio , 97 toure, 95 capdevilla, futties kessie, kounde en clauss _O-

2-0 voor - 2-3 achter, natuurlijk weer ff showen. 90 min gelijk maker, onderschep direct de aftrap scoor 4-3 _O- _O- _O-

Die Nani kaart binnen. Nu 3 wedstrijden mee gespeeld , echt super fijn kaartje.

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 16-08-2023 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:31:
Kom ff een elftal tegen in Rivals 99 mbappe, 99 Messi , 98 dinho, coverstory Rooney, 98 lucio , 97 toure, 95 capdevilla, futties kessie, kounde en clauss _O-

2-0 voor - 2-3 achter, natuurlijk weer ff showen. 90 min gelijk maker, onderschep direct de aftrap scoor 4-3 _O- _O- _O-

• rcsnellink
Gisteren Lloris uit de 90+. Bevalt tot nu toe erg goed als vervanger voor Vanja. Lekker lang, maar ook wendbaar. Moest wel Son doen voor de chemistry. Had Frenkie ook op het middenveld staan (gekocht), maar packte vanochtend Alaba uit de 93+. Dus Frenkie weer verkocht. Vond het wel een hele fijne speler overigens, maar de muntjes zijn ook fijn. Dus het staat er nu zo voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9KfaFh4h9KEW4RsfHG7E8WdX4Sg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KHeKvnjpF8tFVqSS7azxiTDJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Damn lekkere pull hoor. Heb je de packluck van je zoon overgenomen of zijn jullie beide nu gezegend :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Ook op mijn main account uit een 84*10 Lucio gepackt! Heb daarna de Xabi Alonso SBC voltooid.
Ben weer klaar voor 10 wins dit weekend :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:54:
[...]

Damn lekkere pull hoor. Heb je de packluck van je zoon overgenomen of zijn jullie beide nu gezegend :*)
Beide. Hij had gisteren Mbappé 99!

Met al die packluck ben ik ook 'per ongeluk' in div. 1 beland, waar ik voor mijn gevoel totaal niet bij hoor. Benieuwd of ik de komende weken nog wedstrijden win... :9

[ Voor 24% gewijzigd door Moody2204 op 17-08-2023 14:54 ]

• Traeces
Moody2204 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

Met al die packluck ben ik ook 'per ongeluk' in div. 1 beland, waar ik voor mijn gevoel totaal niet bij hoor. Benieuwd of ik de komende weken nog wedstrijden win... :9
Vraag me af wat de pack rate is van mbappe. Ben er gister avond in Rivals al 2 tegen gekomen.

• pacod
Traeces schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:44:
[...]

Vraag me af wat de pack rate is van mbappe. Ben er gister avond in Rivals al 2 tegen gekomen.
Ronaldo ben ik tot nu toe geen 1 keer tegengekomen, maar Messi, Neymar en Mbappe wel geregeld.
Heb altijd nog stille hoop op een 99 rated...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17
Wissel nu tussen 4321 of een 352 met Kessie achterin. Alles onverhandelbaar trouwens, en nog ca 800k in kas.

Hoop nog steeds op een superspeler als Messi, Lucio ofzo. Maar het is nu vooral wachten op EAFC 24...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrZs2Lghic37nf-CLJY3dHpls6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HTn00F3ynUyIJXA4dLBQguDo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door heron op 17-08-2023 16:18 . Reden: coins erbij ]

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Moody2204 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

Uit welke pack? Is ook nog de enige speler die ik hoop te packen dit jaar

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pacod
Linksbuiten is op tijd binnen voor de WL 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52FOUqOEQPfKgXNK7NNYbtsJYXk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FofCAxmwmLGIovNJs7JycnDD.jpg?f=fotoalbum_large

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Iemand meer het probleem dat als je de SBC “Marquee Duels” hebt voltooid dat hij bij doelstellingen niet bijgewerkt is al behaald..?

Wat kan ik hier nu mee doen. Hij is echt voltooid en kan hem niet nogmaals doen..

• Moody2204
pacod schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:45:
Linksbuiten is op tijd binnen voor de WL 😁

[Afbeelding]
Zo dan. Speel jij dag en nacht? Ik zit hier pas op level 24!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Bijna twee maanden niet gespeeld na de TOTS promo. Ik dacht laat ik maar eens weer een paar potjes spelen en SBC's doen. Sinds vorige week dus een paar Futties binnengehaald. Maar als ik al jullie teams zie hier, dan stelt mijn team niks voor haha. Al goed, morgen maar weer eens met Champs starten. Volgens mij is het niveau nu beduidend goed denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Z9XqRsUFI1caQYtlGI-tpySD8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sBZQ4JTkhmMcAh3YI5wOyslC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Moody2204 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:50:
[...]

Ben gericht xp wezen grinden en dat shirtje van 50k heeft ook wel geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:50:
[...]

Moet zeggen dat ik ondanks 2 weken vakantie ook 800 xp van lvl30 af zit.

Enige die ik niet heb gedaan zijn die 8/10 wedstrijden met een bagger (kvara, kane en nu morientes) speler in je team, SB kan ik me echt niet meer voor motiveren 🤣

Deze week helaas weinig tijd voor wl, miss dat ik hem er nog even tracht tussen te proppen.

Die reus is echt een eindbaas trouwens, zn afstandschot is echt belachelijk goed :) team voelt wel wat af behalve de Mbappe ed van deze tijd, middenveld zit zo teveel voetbal in, echt heerlijk en vind t echt bijzonder dat ik Werner nooit tegenkom, een van de beste spitsen wat mij betreft
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsjiDpoIchbVre0jAiZFoIXteU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUWLe71BDcJhbIrrsOSkIxeI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Prima fodder uit de MM!

Iemand ervaring met Best kaart? Misschien die wel eens proberen trouwens. Rest gaat met dank in de fodder koffer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nx_C6Sft-w-lLRHIVSlrVlls2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SLvq4iSPOMbqTOvtvQBuAG6S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Laatst online: 01:13
Nic1993 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:27:
Iemand meer het probleem dat als je de SBC “Marquee Duels” hebt voltooid dat hij bij doelstellingen niet bijgewerkt is al behaald..?

Wat kan ik hier nu mee doen. Hij is echt voltooid en kan hem niet nogmaals doen..
Je hebt hem te laat gedaan denk ik.. dit zijn nog de doelstellingen van vorig week, en de marque is donderdag gerefresht waardoor je de marque van een week later (aankomende week) hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16:44
pacod schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:54:
[...]

Ben gericht xp wezen grinden en dat shirtje van 50k heeft ook wel geholpen :)
Ik heb vrijwel alle grote XP doelstellingen gedaan, maar ik zit toch nog 10K van level 40 af. Dus hoe kan je dan zo grinden? Kan toch niet anders dat je dan de hele dag bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo'n spijt dat ik mijn laatste wedstrijd in divisie 2 toen ik kon promoveren niet bewust heb verloren. In divisie 1 nu 15 wedstrijden gespeeld en 0 gewonnen... 8)7

Best raar eigenlijk dat er een spel bestaat waar je niet naar een hogere level wil. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Prins32 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:46:
[...]

Ik heb vrijwel alle grote XP doelstellingen gedaan, maar ik zit toch nog 10K van level 40 af. Dus hoe kan je dan zo grinden? Kan toch niet anders dat je dan de hele dag bezig bent?
Meeste doen dat ook, maar doen dan stoer dat ze het niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Prins32 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:46:
[...]

Moet zeggen dat ik er wel wat uurtjes in heb zitten.... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Dinho is binnen !!!! *O*

Daarnaast is het feest in de packs;
Van Persie SS CAM
Van Persie RVA 2x (eentje tradable)
Ballack RB 2x
Seedorf SS

En hoop hoge fodder
Alleen Frenkie de Jong nog packen/ kopen zodat VVD shapeshifter naar CV kan

[ Voor 18% gewijzigd door Valandil op 18-08-2023 20:35 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:30:
Dinho is binnen !!!! *O*

Daarnaast is het feest in de packs;
Van Persie SS CAM
Van Persie RVA 2x (eentje tradable)
Ballack RB 2x
Seedorf SS

En hoop hoge fodder
Alleen Frenkie de Jong nog packen/ kopen zodat VVD shapeshifter naar CV kan
Uit welke packs halen jullie die gasten allemaal.

Hier zojuist uit het pakje wat je krijgt (10x 85+) Seedorf 95 gepackt. Werkelijk waar geen idee of het wat is.

[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 18-08-2023 21:12 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:10:
[...]

Uit welke packs halen jullie die gasten allemaal.

Hier zojuist uit het pakje wat je krijgt (10x 85+) Seedorf 95 gepackt. Werkelijk waar geen idee of het wat is.
85x10 kan je 5x doen en makkelijk herhalen met de fodder. Tevens 90+ pp en 93+ pp. 82+x100 ook niet te vergeten. Hier nog weinig echt noemenswaardig behalve Neymar tots en alisson futties
Pagina: 1 ... 115 ... 120 Laatste