[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 114 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-09 18:59
Pack net Kessie, jammer dat ik al Numbers Tchouameni heb 😋

Edit :

Denk dat ik hem maar laat staan wat een blok beton. Heerlijk ook om die milinkovic savic aan te pakken _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Traeces op 04-08-2023 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
2x maal Rush uit de repeatable aanvaller sbc |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Iemand die weet hoe je de futties beker doelstelling moet doen. Staat volgens mij dat je minimaal 2 futties moet hebben maar ik heb er 7 en kan nog geen wedstrijd starten. Leenspeler bolletje is wel groen die heb ik niet erin staan

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:27:
2x maal Rush uit de repeatable aanvaller sbc |:(
Had je die fodder niet beter voor Ronaldinho kunnen bewaren? Is maar 33 squads 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:37:
[...]

Had je die fodder niet beter voor Ronaldinho kunnen bewaren? Is maar 33 squads 8)7
Heb net een tweede hypotheek afgesloten voor die sbc :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:39:
[...]

Heb net een tweede hypotheek afgesloten voor die sbc :o
Het simpelweg invullen van die sbc kost al meer tijd dan wat ik dit seizoen nog ga spelen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
5-7 in de WL tot nu toe. Ben gaan sleutelen aan de tactieken, maar het helpt weinig. Wordt continu overlopen en ook het feit dat blijkbaar elke spits eenvoudig voorbij Koulibaly dribbelt en niemand meer een normale pass kan geven helpt ook weinig.
Morgen maar weer een poging tot in elk geval 10 overwinningen te komen. Zal wel niet lukken met nog 8 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:41:
[...]

Het simpelweg invullen van die sbc kost al meer tijd dan wat ik dit seizoen nog ga spelen :+
Dat die sbc duur is begrijp ik wel, maar dit is echt overdreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Uit mijn 85x10 Neves en veel fodder…waaronder TOTY Hakimi en heb nog de icon attacker sbc gedaan tegen beter weten in en Rooney en Kluivert eruit. Mijn iconluck van vorige jaren was toch wel beter dan dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31
Prosac schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:41:
5-7 in de WL tot nu toe. Ben gaan sleutelen aan de tactieken, maar het helpt weinig. Wordt continu overlopen en ook het feit dat blijkbaar elke spits eenvoudig voorbij Koulibaly dribbelt en niemand meer een normale pass kan geven helpt ook weinig.
Morgen maar weer een poging tot in elk geval 10 overwinningen te komen. Zal wel niet lukken met nog 8 potjes.
Precies mijn verhaal ook. Beste team ooit deze editie, met het slechtste WL resultaat ooit. Terwijl ik in Rivals bijna met 2 vingers in de neus van div. 4 naar nu bijna 2 vloog. WL blijft een dingetje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou ik ben ook de eerste 'Al Owairan rat' al tegen gekomen. Was in die futties cup (die cups zijn op de 1 of andere manier sowieso al toxic). Maar na ieder doelpunt van die natuurlijk weer zwaar overpowerde kaart de mcgiddy doen. Dan ben je toch wel een beetje simpel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Moody2204 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:28:
Nou ik ben ook de eerste 'Al Owairan rat' al tegen gekomen. Was in die futties cup (die cups zijn op de 1 of andere manier sowieso al toxic). Maar na ieder doelpunt van die natuurlijk weer zwaar overpowerde kaart de mcgiddy doen. Dan ben je toch wel een beetje simpel hoor...
Ik heb een untradeable Futties Griezman, het lijkt me goed idee om het idee hem te koppelen met Lemar uit mijn hoofd te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:28:
Ja die futties cup is nog erger dan de WL. Eigenlijk vind ik laatste 3 weken de WL het minst toxic. Rivals in div 1/2 is ook bizar Toxic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Ik heb een untradeable Futties Griezman, het lijkt me goed idee om het idee hem te koppelen met Lemar uit mijn hoofd te zetten?
Griezmann vind ik een hele goede kaart. Hooguit zijn fysiek wat minder. Zelf heb ik 'm tradeble en zit juist te twijfelen om 'm weer te verkopen en mijn middenveld te versterken met Kessie (Modric komt wat tekort in de huidige fase vind ik). Maar dat is dan puur omdat ik coins nodig heb voor die move en niet omdat ik Griezmann niet goed vind, want het liefst zou ik 'm erbij houden. Maar het zijn keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:19:
[...]

Ja die futties cup is nog erger dan de WL. Eigenlijk vind ik laatste 3 weken de WL het minst toxic. Rivals in div 1/2 is ook bizar Toxic.
Ja, bizar wat die cups altijd losmaakt in mensen. Waarom moet je zo uitsloverig gaan dansen als je een kaart als Al Owairan in je team hebt? Om het er nog eens extra in te wrijven? Is toch sneu? Wel een bizarre kaart hoor, ik kon 'm met geen mogelijkheid afstoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Moody2204 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:35:
[...]

Griezmann vind ik een hele goede kaart. Hooguit zijn fysiek wat minder. Zelf heb ik 'm tradeble en zit juist te twijfelen om 'm weer te verkopen en mijn middenveld te versterken met Kessie (Modric komt wat tekort in de huidige fase vind ik). Maar dat is dan puur omdat ik coins nodig heb voor die move en niet omdat ik Griezmann niet goed vind, want het liefst zou ik 'm erbij houden. Maar het zijn keuzes.
Ik heb mijn Del Piero verkocht en Griezman/Petit (was nodig voor chem) gehaald. gisteravond was het eerste potje met een nieuwe random formatie/tactiek meteen 7-1 :+

Niet teveel twijfelen, gewoon de spelers pakken die je leuk vind en vanuit daaruit lekker gaan ballen. Zodra je aan de rat-race mee gaat doen word je ook meteen in de constante upgrade cycle getrokken. Tenminste op deze manier hou ik de game leuk voor mezelf als je het over keuzes hebt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
Moody2204 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

Ja, bizar wat die cups altijd losmaakt in mensen. Waarom moet je zo uitsloverig gaan dansen als je een kaart als Al Owairan in je team hebt? Om het er nog eens extra in te wrijven? Is toch sneu? Wel een bizarre kaart hoor, ik kon 'm met geen mogelijkheid afstoppen.
Doen er helaas heel veel die blije dansjes uitvoeren en waarschijnlijk inderdaad om het extra in te wrijven. Maar waar ik nog meer een hekel aan heb is aan die mensen die binnen 5 minuten op voorsprong komen en dan gelijk op pauze drukken met de bedoeling dat je maar weg moet gaan ofzo. Of van die mensen die als je terug komt van een achterstand ineens eruit gaan zodra het gelijk wordt. Dat snap ik al helemaal niet.

En dat 85% van de spelers direct op pauze drukt nog voordat er afgetrapt is snap ik al helemaal niet, je zorgt toch voordat je een wedstrijd zoekt dat je opstelling in orde is.

Gisteren eindelijk een keer geluk gehad met een pakketje, Tots van dijk van 96 uit een 7500 preview pakketje getrokken, heb er een aantal wedstrijden mee gespeeld maar vindt hem niet fijn spelen, veel te log en lomp. Dat is dus dikke profit maken want die gaat voor ongeveer 6 ton rond. _/-\o_

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:46:
[...]

Ik heb mijn Del Piero verkocht en Griezman/Petit (was nodig voor chem) gehaald. gisteravond was het eerste potje met een nieuwe random formatie/tactiek meteen 7-1 :+

Niet teveel twijfelen, gewoon de spelers pakken die je leuk vind en vanuit daaruit lekker gaan ballen. Zodra je aan de rat-race mee gaat doen word je ook meteen in de constante upgrade cycle getrokken. Tenminste op deze manier hou ik de game leuk voor mezelf als je het over keuzes hebt :D
Ik zit hier nog wel met een ander dillema. Had Pogba shapeshifter gepackt een poosje terug. Maar nauwelijks gebruikt verder. Maar die kaart is gewoon nog 3 miljoen waard (en zal dan toch wel iets kunnen denk ik)! Dus zit nu te kijken om 'm in te passen, maar blijf steken op 2 chem. Misschien maar gewoon mee gaan spelen en af proberen te stappen dat alles op 3 chem moet staan (ja zo'n autist ben ik wel ja, haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Moody2204 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:07:
[...]

Ik zit hier nog wel met een ander dillema. Had Pogba shapeshifter gepackt een poosje terug. Maar nauwelijks gebruikt verder. Maar die kaart is gewoon nog 3 miljoen waard (en zal dan toch wel iets kunnen denk ik)! Dus zit nu te kijken om 'm in te passen, maar blijf steken op 2 chem. Misschien maar gewoon mee gaan spelen en af proberen te stappen dat alles op 3 chem moet staan (ja zo'n autist ben ik wel ja, haha).
Poggy zou perfect zijn voor mijn serie-a team, ik moet juist dingen veranderen voor Griezmann maar ik had die twee franse CB’s al van AC Milan.

Poggy moet gewoon als aanvallende CM of als CCAM in 4231/433-4 waarbij je hem ook verdedigend kan laten inzakken om zijn physiek te misbruiken. Prima kaart, maar als je niet zo speelt ga dan vooral niet geforceerd proberen hem te gebruiken. Ik heb zelf zijn 90 kaartje op de bank, maar in een formatie met CM’s stel ik vaak meteen weer op (nu ff ratten met 4222 ipv 352/4321).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:24:
[...]

Poggy zou perfect zijn voor mijn serie-a team, ik moet juist dingen veranderen voor Griezmann maar ik had die twee franse CB’s al van AC Milan.

Poggy moet gewoon als aanvallende CM of als CCAM in 4231/433-4 waarbij je hem ook verdedigend kan laten inzakken om zijn physiek te misbruiken. Prima kaart, maar als je niet zo speelt ga dan vooral niet geforceerd proberen hem te gebruiken. Ik heb zelf zijn 90 kaartje op de bank, maar in een formatie met CM’s stel ik vaak meteen weer op (nu ff ratten met 4222 ipv 352/4321).
Heb je ook gelijk in. Maar ik ben dan wel nieuwsgierig naar zo'n kaart omdat je 'm toch ook niet vaak tegenkomt. Dat maakt mij dan juist wel nieuwsgierig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:40

Oekol

waka waka hey hey

dennis112 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:00:
[...]

Gisteren eindelijk een keer geluk gehad met een pakketje, Tots van dijk van 96 uit een 7500 preview pakketje getrokken, heb er een aantal wedstrijden mee gespeeld maar vindt hem niet fijn spelen, veel te log en lomp. Dat is dus dikke profit maken want die gaat voor ongeveer 6 ton rond. _/-\o_
Haha govvedomme echt?! Zo lang de afgelopen weken hem in de gaten gehouden. Bleef zo constant. Vorige week voor 1.2 mln gekocht _O-

Volg me voor trading tips en zo. Haha

Edit: niet dat het uitmaakt hoor. Hij zit in m'n eindteam en komt er niet uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 05-08-2023 12:38 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Oekol schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:37:
[...]

Haha govvedomme echt?! Zo lang de afgelopen weken hem in de gaten gehouden. Bleef zo constant. Vorige week voor 1.2 mln gekocht _O-

Volg me voor trading tips en zo. Haha

Edit: niet dat het uitmaakt hoor. Hij zit in m'n eindteam en komt er niet uit.
Hier hetzelfde. Paar weken terug voor 1,1 gekocht en gisteren voor 600 verkocht. Zal denk ik na wl nog wel meer zakken.

Desalniettemin vind ik vvd de beste verdediger tot nu toe. Al die glitchy lengthy spelers kunnen niet op tegen hem.

Wel de nodige packluck gehad. Capdevilla en Reus futties. En gisteren ook nog Toty courtois

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rd4YEgeIv2peiza5R88J_Y2a4ho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l3Ke10w82bfiKFFdtsOtfxAe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door lasharor op 05-08-2023 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Na 3 potjes WL en 3 in die futties cup er toch al weer helemaal klaar mee. ff afkoelen, ik verlies alles kansloos van een bepaalde 4-4-2 formatie waar totaal niet door te komen is. Ik vind met geen enkele formatie een vrije speler, de tegenstander zit bijna overal perfect tussen en als ik er dan eens door ben, dan staat continu TOTY Van der Sar er tussen, blijkbaar heeft iedereen die tegenwoordig op doel staan.
Kom ook alleen maar tegen spelers die skillend dwars door de defensie lopen, zelfs toen ik wijzigde naar een hele nauwe defensie, gingen de steekpasses er dwars door heen. Ik kan geen bal afpakken, bij mij tikken ze de bal eenvoudig van de voet, ook al sta ik met L1 ingedrukt met de rug naar ze toe.

Ik snap totaal niet waar dit gigantische verschil van spel vandaan komt. Verliezen oke, maar het is nu continu kansloos. Zit geen leuk gelijkwaardig potje meer tussen.

En deze frustratie is weer teken dat ik de komende versie maar weer een jaar moet overslaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:47:
en als ik er dan eens door ben, dan staat continu TOTY Van der Sar er tussen, blijkbaar heeft iedereen die tegenwoordig op doel staan.
Dat viel mij laatste WLs ook al op. Telkens vd sar en die houdt echt heel veel tegen.

Wat betreft versie over slaan, dit is een jaarlijks terugkerend ritueel. Spelers zijn nu mega goed allemaal, dus het is rennen rennen en als ze goed zijn skillen en rennen. Vanaf september wordt 't weer leuk :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:47:
Na 3 potjes WL en 3 in die futties cup er toch al weer helemaal klaar mee. ff afkoelen, ik verlies alles kansloos van een bepaalde 4-4-2 formatie waar totaal niet door te komen is. Ik vind met geen enkele formatie een vrije speler, de tegenstander zit bijna overal perfect tussen en als ik er dan eens door ben, dan staat continu TOTY Van der Sar er tussen, blijkbaar heeft iedereen die tegenwoordig op doel staan.
Kom ook alleen maar tegen spelers die skillend dwars door de defensie lopen, zelfs toen ik wijzigde naar een hele nauwe defensie, gingen de steekpasses er dwars door heen. Ik kan geen bal afpakken, bij mij tikken ze de bal eenvoudig van de voet, ook al sta ik met L1 ingedrukt met de rug naar ze toe.

Ik snap totaal niet waar dit gigantische verschil van spel vandaan komt. Verliezen oke, maar het is nu continu kansloos. Zit geen leuk gelijkwaardig potje meer tussen.

En deze frustratie is weer teken dat ik de komende versie maar weer een jaar moet overslaan. :+
Is het niet gewoon input lag, ik heb vanavond een potje online gespeeld waardoor het meteen duidelijk was dat ik geen tweede potje ging spelen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moody2204
Sodeju mensen. Nog nooit zoveel packluck gehad als deze editie. Nota bene uit de 80+ spelerkeuze sbc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUdFZWWgWYIUCIXJ76fGb2Lwfd0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tn6EwXmkkDAGMImn91pizQom.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
Dat is wel heel nice ja Neymar, beter ga je ze niet krijgen. Wel beetje jammer dat die geen kroontje heeft dat zou je bij een 99 kaart toch wel verwachten eigenlijk.

Voor mij is vanavond redelijk goed gelopen een keer. De futties beker 5 van de 6 potjes gewonnen terwijl ik normaal met dat soort dingen blij mag zijn met 1 of 2 winst. WL ook helemaal afgerond, 11 gewonnen en 9 verloren dus rang van 51 gehaald wat voor mijn doen goed is want normaal haal ik de 45 rang niet eens. Modric TOTS van 97 eruit gekregen bij de spelerskeuzes dus das ook nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik mag toch hopen dat die Futties-beker wat beter gaat straks.. denk, probeer het na een filmpje ff weer. Maar sta nu op 12 gespeeld. 3 gewonnen. Alles verloren van die 4-4-2 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Cole maar gedaan ook als vervanger van Sterling, die nu een goede sub is met z’n snelheid.

Aanval en middenveld heerlijk. Verdediging blijft mwah maar voor mij helemaal prima zo…

Club is wel leeg alleen nu… echt praktisch geen kaarten meer boven 86 voor een SBC -O- _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFm2gzzGO61ZIITB0GVK3Qg7sGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a3jJl44ngMesGLgwbVfQ5J3B.jpg?f=fotoalbum_large

Subs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVIxghY0sFzcE5gz8qRo_KwAOck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fWavR4cQQVjYjVGWsT9GRoBl.jpg?f=fotoalbum_large

Reserves:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aADB7xF_F-rf_oHLyKRZa2UcGaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Z5BvHCqZd2OAIVTzpoHVrKK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Sleehond op 06-08-2023 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sancho Futties gepacked. Is afgezien van geen 5 weakfoot. Verbetering ten opzichte van Mahrez? Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Geweldig idee weer van ea zoveel wins in de wl met Braziliaanse spelers.

Krijg dus de ene na de andere leen 98 dinho, leen r9 etc tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Die 81+ spelerkeuze levert veel op zeg!

Paar keer gedaan:

- Icon Rush 92
- Fantasy Bennacer 90
- Fantasy Szoboszlai 89
- Future stars Meslier 88
- Gold Lloris 87

En denk dat ik de SBC ook maar 5 of 6 keer heb gedaan.

Bizar hoor, lekker fodder innen!

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 06-08-2023 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:03:
Geweldig idee weer van ea zoveel wins in de wl met Braziliaanse spelers.

Krijg dus de ene na de andere leen 98 dinho, leen r9 etc tegen.
Aaaah vandaar dat ik zoveel leen spelers tegen me had idd. 7(8)7

Had 11 wins en moest nog 5 wedstrijden (spoiler: allemaal verloren). Echter de laatste twee was ik geleaved omdat ik toch niet naar de 14 wins kon. Achteraf stom omdat als ik die twee ahd gewonnen ik wel dichter bij de 35 finals wins zat.

Nu blijven steken op.... Jawel 22 :+
Doe het dus al twee weekenden op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:07:
[...]

Aaaah vandaar dat ik zoveel leen spelers tegen me had idd. 7(8)7

Had 11 wins en moest nog 5 wedstrijden (spoiler: allemaal verloren). Echter de laatste twee was ik geleaved omdat ik toch niet naar de 14 wins kon. Achteraf stom omdat als ik die twee ahd gewonnen ik wel dichter bij de 35 finals wins zat.

Nu blijven steken op.... Jawel 22 :+
Doe het dus al twee weekenden op rij.
Gewoon belachelijk weer krijg verdomme aanvallen tegen van +/- 10 miljoen welke ze officieel niet hebben.

Net een aanval tegen met 98 dinho, 99 Messi , 96 R9 en tots mbappe. Alleen Messi was geen leen speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Packluck and SBC FC has entered the chat :+

Beide teams in de basis full first owner nadat ik Courtois uit een 85x10 haalde :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QrhGKD4-Q8iC9qNoqcT_GE20NlA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4J1GZGKl9nz5SpBeQiF2uYRm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnrTvwYq_PDE6fj3L46UcN2S0Ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kTjMEHMXIOZAXyrwtGyMrwbW.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Op 8 overwinningen geeindigd deze WL. Op het tandvlees en zelden zo'n frustrerend weekend gehad. :+
Kom er 1 tekort nu voor Muriel, maar nu eerst lekker 2 weekenden op vakantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:47:
Op 8 overwinningen geeindigd deze WL. Op het tandvlees en zelden zo'n frustrerend weekend gehad. :+
Kom er 1 tekort nu voor Muriel, maar nu eerst lekker 2 weekenden op vakantie.
Lekker van je vakantie genieten. Veel belangrijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik krijg sancho maar niet in m'n start 11 spelers. Heel irritant :D

Als vervanger van goretzka, heb alle mogelijke 4atb formatie al geprobeerd voor m'n gevoel maar dat Sancho alleen CAM of RM kan helpt niet mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYrULnd1skDIqlaLpZnMUj8ff60=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FR3kGfBBWWeb2m8cPrnTMksy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
84x30…. Een hoop fodder en weer een linksback 🤣 Capdevila ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Cup ging mij gelukkig dit keer makkelijk af. Net een paar potjes met Lemar gespeeld en dit is wel echt een beest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Tim01 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:52:
Cup ging mij gelukkig dit keer makkelijk af. Net een paar potjes met Lemar gespeeld en dit is wel echt een beest hoor.
Vandaag ook al potjes gewonnen en moet er nog 1 winnen voor lemar. Lijkt mij ook een beest en kan er dan in voor die gast van Brugge. Loan Dinho is fijn voor die cup wedstrijden damn glitcht overal tussendoor😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92oIX_wSB5clFFBRa5nvW0bxpW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7j2FGdwB7iB8itPhiEqNgOdy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 00:29:
Ik mag toch hopen dat die Futties-beker wat beter gaat straks.. denk, probeer het na een filmpje ff weer. Maar sta nu op 12 gespeeld. 3 gewonnen. Alles verloren van die 4-4-2 _/-\o_
Zo gaat het hier ook hoor. Die cups, in dit geval nu weer de futties cup, zijn ook zo toxic als het maar kan. Hebzucht brengt bij veel mensen kennelijk het slechtste in zich naar voren... bij die cup ook altijd het meeste gezeik van persoonlijke berichtjes.

Maar het valt mij ook op dat je hier zelden tot nooit een makkelijke tegenstander vindt. Ik vind het 2x zo lastig als de WL in ieder geval (waar momenteel ook iedereen speelt alsof het nog december is). Ach, ik heb inmiddels geleerd om geen controllers meer te slopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
Gisteren zelf ook voor het eerst toxic geweest in Fifa. Had nadat ik mijn 15 wins in de cup had nog een wedstrijd over dus ik dacht ik geef een gratis win weg. Laat tegenstander dus scoren en druk al op start om het spel te pauzeren maar hij doet die toxic griddy celebration. Dus toch potje maar verder gespeeld en van hem gewonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Tim01 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:44:
Gisteren zelf ook voor het eerst toxic geweest in Fifa. Had nadat ik mijn 15 wins in de cup had nog een wedstrijd over dus ik dacht ik geef een gratis win weg. Laat tegenstander dus scoren en druk al op start om het spel te pauzeren maar hij doet die toxic griddy celebration. Dus toch potje maar verder gespeeld en van hem gewonnen
Ja dat zie ik van jouw kant niet als toxic, maar als 'opvoeden'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Tim01 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:44:
Haha hier kan ik wel van genieten die griddy celebration is enkel en alleen om iemand op te naaien dus extra lekker dat je van hem wint 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Hoppa! Kan ik weer na gaan denken wie het veld moet ruimen in m'n Premier League-team....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cmHaqSESq1U1QMmfDAmsMpDhPQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eHQ0sYAwsJNFTHQrimi8bSwS.jpg?f=fotoalbum_large

Heb voor de Prem-spits nu alleen al:

- Futties Julian Alvarez
- Futties Diego Forlan
- Futties Cahill
- Maguire SS
- Alexander-Arnold SS
- Vardy Moments
- TOTS Kane
- Level Up! Jiménez (94)
- Level Up! Darwin Nunez (93)
- EOAO Firmino

En...hey Jude!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNZvgDRrBjdXaYfsoKx0LIVJEfk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nd7xFX65cJ4rhraAMMmU3wQP.jpg?f=user_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pack ik weer Sancho Futties. Serieus, er zijn zoveel keuzes... Waarom deze wederom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Lemar zet ik maar uit mijn hoofd. Nu 18 potjes futties cup gespeeld en 3x gewonnen... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Iemand ook een probleem met die nieuwe doelstelling dat je in dat tenue moet spelen wat je moet kopen in de winkel?

Ik heb het gekocht maar kan het vervolgens nergens terug vinden bij mijn tenues en opnieuw kopen in de winkel doet hij ook niet. Mijn munten zijn wel weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nic1993 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:17:
Iemand ook een probleem met die nieuwe doelstelling dat je in dat tenue moet spelen wat je moet kopen in de winkel?

Ik heb het gekocht maar kan het vervolgens nergens terug vinden bij mijn tenues en opnieuw kopen in de winkel doet hij ook niet. Mijn munten zijn wel weg..
Foutje weer van EA. Schijnt een tenue van Augsburg te zijn. Misschien staat die in je club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@allstarted1

Forlan is ook echt een beest!

Duo spits van Gabriel Jesus net Forlan lijkt me interessant voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56

Dat probleem heb ik ook. Van alles geprobeerd. Ik ga de oplossing Moody eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Moody2204 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:19:
[...]

Foutje weer van EA. Schijnt een tenue van Augsburg te zijn. Misschien staat die in je club?
Lekker dan 50.000 voor het tenue uitgegeven terwijl die op de transfermarkt 3.000 is. Even EA aanschrijven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Laatst online: 23-09-2024

Is dat tenue niet hetgene dat je ontvangt bij level 41 van dit seizoen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Nee het gaat om een tenue in de store waarmee je XP kan krijgen, maar ze hebben weer eens een fout gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
Tenue kon ik ook nergens terug vinden nee na hem gekocht te hebben maarja dat kan wel kloppen dus als ik bovenstaande lees.

Die Futties beker wordt ook steeds gekker en is bijna niet meer te winnen. En allemaal van die blije mongolen met hun k*t dansjes na het scoren puur om uit te dagen en in te wrijven. maar goed dat de mensen niet live naast je zitten anders hadden er al heel wat knock-out gelegen op de grond.

Rivals kom je op een gegeven moment ook in een rang terecht waarin je bijna niks meer wint. Iedereen heeft tegenwoordig ook een team van 95-96. Wordt tijd voor de nieuwe FC24 zodat al die onzin kaarten er weer uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:53
Hier wat geluk gehad door het packed van Messi TOTY. Daarnaast Lemar vrijgespeeld, maar vind hem voor een B2B middenvelder toch wat aan de kleine kant. Hiervoor had ik TOTS Musiala op die positie en dat beviel toch een stuk beter. Toch nog even aankijken de komende periode.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NOeCBmB8-HYS9kBv3AMMj8NDwo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5e3323pkavwvRtTQNkB7eUxb.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dennis112 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:48:
En allemaal van die blije mongolen met hun k*t dansjes na het scoren puur om uit te dagen en in te wrijven. maar goed dat de mensen niet live naast je zitten anders hadden er al heel wat knock-out gelegen op de grond.
_O-

Ho ho toetsenbord warrior rustaaaaagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Oekol schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:05:
[...]

_O-

Ho ho toetsenbord warrior rustaaaaagh
Moet wel zeggen

Zit in div 4 en daar is het bijna niet te doen joh. 5 atb of mega verdedigend en met deze OP futties kaarten niet meer doorheen te komen terwijl mn tegenstander als mes door de boter door mn verdediging heen snijd 😁

Miss maar weer eens een andere tactiek gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
Ik gek genoeg deze keer in div 3 een walk in de park met de futties cup. Was gister pas begonnen, maar na 12 wedstrijden sta ik op 12-0. Ronaldinho loan past perfect in het team dus neig er naar om de SBC te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Mesque schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:13:
Ik gek genoeg deze keer in div 3 een walk in de park met de futties cup. Was gister pas begonnen, maar na 12 wedstrijden sta ik op 12-0. Ronaldinho loan past perfect in het team dus neig er naar om de SBC te doen..
Ja en ik kom als div. 2 speler er totaal niet aan te pas in die futties cup. Nu speel ik ook wel altijd op 'prime time' zeg maar. Dus dan zijn er misschien ook meer betere spelers.

Edit: nu 24 gespeeld, 4x gewonnen... _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 08-08-2023 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Moody2204 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:30:
[...]

Ja en ik kom als div. 2 speler er totaal niet aan te pas in die futties cup. Nu speel ik ook wel altijd op 'prime time' zeg maar. Dus dan zijn er misschien ook meer betere spelers.

Edit: nu 24 gespeeld, 4x gewonnen... _O-
Ik heb 18 gespeeld en 7 gewonnen als divisie 4 speler. Maar tijdstip maakt erg veel uit waarop je speelt…. Ben de afgelopen 2 dagen wel vergeten de cup te spelen 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08:58
Hoe werkt dat eigenlijk met die Futties Cup. Word je daar gewoon random aan iemand gekoppeld of wordt er wel gekeken in welke divisie je zit?
Ik zit namelijk in divisie 4 en ben hier redelijk makkelijk doorheen gegaan. Dus heb ik gewoon geluk gehad met de tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 08:01:
[...]

Ik heb 18 gespeeld en 7 gewonnen als divisie 4 speler. Maar tijdstip maakt erg veel uit waarop je speelt…. Ben de afgelopen 2 dagen wel vergeten de cup te spelen 🫣
Ja mijn zoon speelt regelmatig in de ochtend en wint er veel meer, terwijl we ongeveer van hetzelfde niveau zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prins32 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:38:
Hoe werkt dat eigenlijk met die Futties Cup. Word je daar gewoon random aan iemand gekoppeld of wordt er wel gekeken in welke divisie je zit?
Ik zit namelijk in divisie 4 en ben hier redelijk makkelijk doorheen gegaan. Dus heb ik gewoon geluk gehad met de tegenstanders?
Ik denk inderdaad mazzel. Want de matchmaking is volgens mij compleet random in tegenstelling tot andere onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Prins32 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:38:
Heb ergens een keer gelezen dat je dan tegen spelers komt te spelen die 2 divisies boven en onder je zitten. Bij div4 zou jij dus tegen mensen in div 2 t/m div 6 spelen. Speel sinds een paar maanden geen rivals meer en ben nu volgens mij terug gezakt tot div 7 of 8 en de Cup is nu echt te makkelijk dus zij kijken bovenstaande lijkt idd wel te kloppen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
Is er al een topic voor easports FC/FUT24 of zijn er simpelweg te weinig veranderingen om een discussie te starten :)

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:36
Bossie schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:12:
Is er al een topic voor easports FC/FUT24 of zijn er simpelweg te weinig veranderingen om een discussie te starten :)
Ik ben voor. Ik zag genoeg mooie verbeteringen (met uitzondering van de toevoeging van vrouwen)

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:42
Ja goed plan! Heb ook al gehoord dat De Kuip eindelijk zijn opwachting gaat maken in het spel (niet bij launch, maar na een content update)///

• Lorenzoaliandro
  • Laatst online: 21-07 16:38
Iemand hier de Ronaldinho SBC al voltooid dan? ( Voor de echte diehards')

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:16:
Nee, veel te duur voor wat ik in mijn clubje heb. Ik mik alles in de Jairzinho SBC omdat ik zijn beste versie in mijn eindteam wil hebben - nadat zijn mid zo lang in mijn team gezeten heeft dit jaar. En zijn prijs is wel haalbaar. Beetje 80+ PP craften en zo heb je nog iets om de doelstellingen voor te halen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:12:
Gewoon doen toch. Kan ik daar direct een vraag stellen over het kopen er van. Ik wil best extra geld uitgeven voor een spel wat ik zoveel speelde afgelopen jaar (die ultimate edition heet het volgens mij). Echter kan ik die fysiek nergens vinden, dus wellicht is het een online only. In dat geval koop ik gewoon de normale versie, maar niemand die dat voor me kan bevestigen en heb voor m'n gevoel google al uitgespeeld. Zit dus blijkbaar met verkeerde woorden te zoeken of zo

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 13:50
Oekol schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:01:
[...]

Gewoon doen toch. Kan ik daar direct een vraag stellen over het kopen er van. Ik wil best extra geld uitgeven voor een spel wat ik zoveel speelde afgelopen jaar (die ultimate edition heet het volgens mij). Echter kan ik die fysiek nergens vinden, dus wellicht is het een online only. In dat geval koop ik gewoon de normale versie, maar niemand die dat voor me kan bevestigen en heb voor m'n gevoel google al uitgespeeld. Zit dus blijkbaar met verkeerde woorden te zoeken of zo
Fifa 23 ultimate edition was ook alleen in de PS store te krijgen (kon je vanuit fifa 22 destijds rechtstreeks naar toe). Ik heb fifa 23 al weken niet aangeslingerd maar is dat nu (nog) niet mogelijk?

• Maurice079
Ik ga hem gewoon proberen te doen. Vanmorgen de eerste miljoen aan fodder erin gestopt en heb nog best wat over. Vermoed dat ik na het grotendeels legen van m'n club weer 1M verder ben. Daarna kan ik ongeveer 2M aan coins erin stoppen. Dan ben ik er al bijna. Hopelijk na het weekend dan binnen. FUT loopt toch op z'n einde en het zou m'n eerste R10-kaart ooit zijn. :)

• Bossie
theman36 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:08:
[...]

Fifa 23 ultimate edition was ook alleen in de PS store te krijgen (kon je vanuit fifa 22 destijds rechtstreeks naar toe). Ik heb fifa 23 al weken niet aangeslingerd maar is dat nu (nog) niet mogelijk?
Vast wel, aangezien ik al een tijdje pre-order reclame zie.
Mezelf kennende pak ik de ultimate edition 2-3 dagen voor het verstrijken van de pre-order bonus alsnog ff mee.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 13:50
Bossie schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Vast wel, aangezien ik al een tijdje pre-order reclame zie.
Mezelf kennende pak ik de ultimate edition 2-3 dagen voor het verstrijken van de pre-order bonus alsnog ff mee.
Jup idem, dat is 22 augustus dacht ik.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

theman36 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:08:
[...]

Ik ben meer een fysieke disc persoon. Einde van het jaar verkoop ik hem dan voor een kleinigheidje door. Wie het kleine niet eert.... :+.

Het slaat wat mij betreft ook nergens op dat fysiek bij bol.com het spel 64,99 is, online in de Xbox store 79,99 euro en dan de ultimate 109,99. Volgens mij kan je dan beter zelf punten kopen en de week later spelen op de koop toenemen. Wat een geld joh...

Oh ik doe hem in de winkelmand en ik krijg ineens 11 euro korting. Dan wordt het dus 98,99 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door Oekol op 10-08-2023 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
[b]Oekol in "[Multi] FIFA 23 Ultimate Team"

Oh ik doe hem in de winkelmand en ik krijg ineens 11 euro korting. Dan wordt het dus 98,99 euro.
Je krijgt idd 10% als je Fifa 23 (digitaal?) bezit of als je EA Play hebt. Vorig jaar kon je die kortingen nog combineren zodat je 20% kreeg maar dit werkt helaas niet meer

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Tim01 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:57:
[...]

Je krijgt idd 10% als je Fifa 23 (digitaal?) bezit of als je EA Play hebt. Vorig jaar kon je die kortingen nog combineren zodat je 20% kreeg maar dit werkt helaas niet meer
Dat is 't nog te overwegen. Even afwachten wat de echte voordelen gaan zijn met mijn zakelijke kalender. Ik zal eind september richting China gaan. Echter de vraag of ik er 1 of 2 weken blijf. Als het dat laatste is, ga ik die week eerder spelen sowieso niet meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Die heb ik afgelopen zondag voltooid, blijkbaar had ik een karrevracht aan fodder en hoefde er zelf maar 500k in te steken. Ook een paar goede kaarten van rond de 200k gekregen, dat hielpt uiteraard ook mee.

Over SBC's gesproken; Perisic heb ik ook gedaan en bevalt erg goed. Heb hem nu op LB staan en wissel het om met Roberto Carlos die nu als aanvallende middenvelder speelt naast Gullit toty en Vanja. Ook vandaag Capdevilla futties gekregen. Met Carlos, Klostermann en Camavinga had ik al niet te klagen op die positie. Hij kan ook op LM spelen, maar dan heb ik weer andere uitdagingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Maurice079 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:34:
[...]

Ik ga hem gewoon proberen te doen. Vanmorgen de eerste miljoen aan fodder erin gestopt en heb nog best wat over. Vermoed dat ik na het grotendeels legen van m'n club weer 1M verder ben. Daarna kan ik ongeveer 2M aan coins erin stoppen. Dan ben ik er al bijna. Hopelijk na het weekend dan binnen. FUT loopt toch op z'n einde en het zou m'n eerste R10-kaart ooit zijn. :)
ik ben er ook aan begonnen, wel een hel zeg. 92 en 91 squads al af. en de goedkoopste ook... moet alleen de 89 en 90 nog... :(

• Augy
Ik sla r10 echt even over heb ik besloten.

Ik ga beginnen aan rodrygo aangezien ik courtois toty heb gepackt. En dan even zien of ik ooit nog plezier van hebben van vinicius Lvl 40 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:42
Welk shirt moet je mee spelen voor de challenge huis van xp ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markvd1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 00:08:
Welk shirt moet je mee spelen voor de challenge huis van xp ofzo
Die je in de store voor 50k kopen kan.

En ik denk serieus dat ik 't doen ga. Weet toch niet wat ik nu met m'n geld ga doen. :7

[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 11-08-2023 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 06:56:
[...]

Die je in de store voor 50k kopen kan.

En ik denk serieus dat ik 't doen ga. Weet toch niet wat ik nu met m'n geld ga doen. :7
Ik heb t ook gedaan, met de redenatie dat je ze allemaal achter elkaar kan spelen, zijn blijkbaar weekly helaas.

Rodrygo af! Cahill als att cm is ook leuk trouwens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:22:
[...]

Ik heb t ook gedaan, met de redenatie dat je ze allemaal achter elkaar kan spelen, zijn blijkbaar weekly helaas.

Rodrygo af! Cahill als att cm is ook leuk trouwens!!
Oh die Cahill heb ik nog niet gebruikt, omdat ik zat andere opties in de spits heb. Maar zie nu dat je hem ook CM en CAM kan zetten. En met name CAM is wel interessant omdat hij ook wat verdedigende stats heeft en fysiek sterk is...

Moet nog 2 potjes winnen in de cup voor de 15 wins.... Heb nog 5 pogingen over (moet te doen zijn toch?
Iemand Lamar al geprobeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
Update: Heb de 15 wins gehaald en Lemar is binnen....kreeg vanuit het 85x10 pakketje ook nog Gabriel Jesus... benieuwd hoe die bevalt! :)

Maar mijn god wat een zweterige bedoening die Futtiescup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Nog geen topic voor EA Sports FC? Of is het daar nog te vroeg voor? :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Maurice079
Hij is binnen! Uiteindelijk ‘maar’ 1M coins aan fodder hoeven in te kopen. Volgens mij heb ik ruim 4000 kaarten van bronze/silver/gold door de upgrade SBC’s heen gejaagd. Wat een hels karwei zeg :F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r40966sRURv8kzG85jsBlLnnS4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7Ci2mB7AzkyPm3fbSmSiF1i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50
Ter info: de volgende cover icons zijn Rooney (vanavond), Xabi Alonso, Shevchenko en Rui Costa.
Helaas geen Bergkamp..

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Maurice079 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:22:
Hij is binnen! Uiteindelijk ‘maar’ 1M coins aan fodder hoeven in te kopen. Volgens mij heb ik ruim 4000 kaarten van bronze/silver/gold door de upgrade SBC’s heen gejaagd. Wat een hels karwei zeg :F
[Afbeelding]
Ben er ook aan begonnen, maar gaat nog wel even duren

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Valandil schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:20:
[...]

Ben er ook aan begonnen, maar gaat nog wel even duren
moet nog 6x 89 squad...... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Ik moet er nog 18 🫣

Inmiddels is de club leeg aan het raken. Wel nog wat hoge fodders maar niet genoeg voor de Squads die ik moet.

Wel Capdevilla en Diego Carlos futties uit een pack gekregen. Die passen mooi in het team. Mijn elftal plus wissels kom ik niet aan. De rest mag in de sbc

Update: en Al Owairan futties 😃

[ Voor 23% gewijzigd door Valandil op 11-08-2023 22:30 ]

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:57:
[...]

Oh die Cahill heb ik nog niet gebruikt, omdat ik zat andere opties in de spits heb. Maar zie nu dat je hem ook CM en CAM kan zetten. En met name CAM is wel interessant omdat hij ook wat verdedigende stats heeft en fysiek sterk is...

Moet nog 2 potjes winnen in de cup voor de 15 wins.... Heb nog 5 pogingen over (moet te doen zijn toch?
Iemand Lamar al geprobeerd?
Inmiddels ingeruild voor Park Futties, miss dat ik mn laatste WL voor dit jaar morgen wel even aan slinger. Wil er nog eentje afspelen dit jaar 👌
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCJvDVEGesl0_uVCaVb0bnTozN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kVXoqk7Uug0ggfnrgrS5BpJU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier mijn team ook wat opgepimpt met Llorente en Oblak er nu bij. Nog maar 1 potje mee gespeeld maar de 1e indrukken zijn goed. Team begint wel een Barbie-achtige uitstraling te krijgen met al die roze kaartjes. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVEdCSz8IK7wTKN0Q9o2AylVOLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GYi2NYy5i53OCOYAfQ8VFE5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Met al die gratis pakjes en wat sbc’s nog een TOTY Haaland, TOTS Moments CR7, SS Depay binnen gekregen…Ohja en ook nog een Futties Simons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50
Ik in de 90+ icon pick (birthday, trophy titans etc.) 97 Ronaldo gepackt, dat neigt er naar dat ik toch nog een WL wil gaan spelen dit jaar en het daarna op een los potje hier en daar voor gezien houdt.

Leuke NL kaarten zijn er nog uitgekomen in de vorm van Simons en Gravenberch, die ga ik ook nog inbouwen in m’n overwegende NL team 🙂.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
AntraXxX schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 02:04:
Ik in de 90+ icon pick (birthday, trophy titans etc.) 97 Ronaldo gepackt, dat neigt er naar dat ik toch nog een WL wil gaan spelen dit jaar en het daarna op een los potje hier en daar voor gezien houdt.

Leuke NL kaarten zijn er nog uitgekomen in de vorm van Simons en Gravenberch, die ga ik ook nog inbouwen in m’n overwegende NL team 🙂.
Ik had Gravenberch in een draft. Maar die voelde erg goed aan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

Damn, mn zoontje packed uit een lullig pakje gewoon 99 FUT Mbappe… Zet m meteen online voor 15 miljoen en werd binnen een minuut verkocht…

Ben best een beetje jaloers haha.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Voor het eerst rank 5 gehaald 😁
Ik speel deze editie pas vanaf mei… maar wel een keer lekker om door te zetten
Pagina: 1 ... 114 ... 120 Laatste