[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 113 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:40
Forlan 95 gepacked en zojuist Rodi voltooid, lekker hoor!

Nu bedenken welke formatie…

Speel wel graag met 2 spitsen dus neig naar de 4-2-4 formatie. Wat oogt jullie beter?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWgRDBHQo7gPImFOZovm9bcDpBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cpmgqOuvAk3QtsFXjNyqcHz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cseOUWU53fqZpPxwM2E9pyVt6vc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DpIp3JijEuDy6FJ58dkCV0XT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Oekol schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:13:
[...]

Klinkt als een gemiddeld weekend van Fifa :+

Ging 5-0 vandaag en toen 7-4 eindigt. Morgen verder..
Zou toch graag eens weer boven de 52 punten uitkomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:17
Sleehond schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:51:
Forlan 95 gepacked en zojuist Rodi voltooid, lekker hoor!

Nu bedenken welke formatie…

Speel wel graag met 2 spitsen dus neig naar de 4-2-4 formatie. Wat oogt jullie beter?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Altijd kijken wat je zelf fijn vind spelen. Zie bv heel veel mensen met 5 @ the back of geen buitenspelers. Zo kan ik persoonlijk echt niet spelen. Dus speel zelf altijd 442, 4222 of 432. Dus vooral naar je eigen speelstyle kijken bij opstelling en tactiek :)

Zou persoonlijk ook die Bernardo eens gaan vervangen. Momenteel zijn alle middenvelders powerhouses en sneeuwt die Bernardo volledig onder met zijn fysiek van een 12 jarige. Zeker in een opstelling met maar 2 cm of 2 cvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:02:
[...]

Zou toch graag eens weer boven de 52 punten uitkomen
Met veel pijn en moeite toch de 11 overwinngen binnen. Beter zal het nooit worden vrees ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:41:
[...]

Met veel pijn en moeite toch de 11 overwinngen binnen. Beter zal het nooit worden vrees ik. :+
Bij de 1e x boven de 52 punten hang ik de vlag uit. Nog nooit gehaald. Al zal ik dan vast wel weer teleurgesteld worden door de packs >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:48:
[...]

Bij de 1e x boven de 52 punten hang ik de vlag uit. Nog nooit gehaald. Al zal ik dan vast wel weer teleurgesteld worden door de packs >:)
Is echt een mind game boven de 51. Had zelfde. Ben er een keer echt voor gaan zitten en me niet irriteren aan van die kansloze figuren met express pauzeren , park de bus, dansjes etc. Haalde gelijk rang 3. Tegenwoordig haal ik gewoon normaal 60 puntjes zonder echt try hard te spelen.

Merk aan me eigen zodra ik me begin te irriteren, dan moet je stoppen. Kost gewoon punten voor lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 21:28:
[...]

Is echt een mind game boven de 51. Had zelfde. Ben er een keer echt voor gaan zitten en me niet irriteren aan van die kansloze figuren met express pauzeren , park de bus, dansjes etc. Haalde gelijk rang 3. Tegenwoordig haal ik gewoon normaal 60 puntjes zonder echt try hard te spelen.

Merk aan me eigen zodra ik me begin te irriteren, dan moet je stoppen. Kost gewoon punten voor lul.
Ja ik zit ff in de mist volgens mij. Ik heb altijd 11 wins. Ik haal de 14 nooit. Dus die 52 punten lukt maar die 60 niet. Al keer 59 gehaald, maar 60 lukt nog niet. Maargoed dit is m'n eerste jaar fifa weer na het 4 a 5 jaar niet gespeeld te hebben.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:15
Iemand al ervaring met die Kewell kaart? Misschien is dat nog een optie voor mij op links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:58

lord_fh

PS5

Vandaag in de aanbieding van de ps store , fifa 23 Ultimate edition gekocht voor 40 euro. (Ps5). Eerste fifa sinds ik gok 2016 . Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

lord_fh schreef op zondag 30 juli 2023 @ 09:02:
Vandaag in de aanbieding van de ps store , fifa 23 Ultimate edition gekocht voor 40 euro. (Ps5). Eerste fifa sinds ik gok 2016 . Ik ben heel benieuwd!
Weet je ook waarom die in de aanbieding is? Omdat Fifa 24 (ea fc24) onderhand volgende maand komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vorige week geen enkele Futtie gepackt, sinds vrijdag 2x Insigne, 2x Forlan en Dumfries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Zo heb even die loan kaart van Roberto Carlos geprobeerd. Mijn god, wat is dat voor een beest joh. :p

Als LM in een 3-4-2-1 is die echt heel goed. Misschien toch zijn SBC maar doen..

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik moet zeggen dat ik die kroontjes op spelers wel echt een toevoeging vind. Als gevolg daarvan speel je tenminste met bepaalde spelers omdat je niet allerlei toestanden hoeft uit te halen ze op Full Chem te krijgen.

Zo heeft een Lauritsen lang in de basis gestaan en is St. Juste ook een prima toevoeging. Maar Shaqiri en Insigne zijn ook ineens interessant om te hebben. Insigne zou je nog kunnen doen met veel Italianen in je elftal, Shaqiri was anders zinloos geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door Prosac op 30-07-2023 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:58

lord_fh

PS5

Oekol schreef op zondag 30 juli 2023 @ 09:23:
[...]

Weet je ook waarom die in de aanbieding is? Omdat Fifa 24 (ea fc24) onderhand volgende maand komt :9
I know, die komt (als 23 bevalt) bij een volgende kortingsronde haha, betaal nagenoeg nooit de volle mep voor games, speel casual een x aantal uur per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

lord_fh schreef op zondag 30 juli 2023 @ 11:56:
[...]

I know, die komt (als 23 bevalt) bij een volgende kortingsronde haha, betaal nagenoeg nooit de volle mep voor games, speel casual een x aantal uur per week.
Tip van flip: na jaren weer Fifa gekocht maand nadat het uit was of wellicht twee maanden met hoge korting, denk 45 euro of zo van iemand die de verkeerde versie gekocht had op marktplaats!

Koop heel vaak via marktplaats games (cod ook vaak, veel mensen spelen alleen het verhaal. Ik alleen MP) echter dit jaar voor 't eerst fc24 kopen direct. Speel zoveel fifa dat dat wel gerechtvaardigd is haha.

Weet iemand of je trouwens Ultimate Edition alleen online kan kopen? Ik verkoop namelijk altijd mijn Fifa weer op 't einde van het jaar, dat scheelt ook weer wat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Man wat zijn die servers weer bagger. Denk dat dit me laatste wl wordt enige wat je ziet is afstand schoten en probeer te scoren op een steekbal / kick off. Heb nog geen normaal doelpunt tegen gehad vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Na een paar maanden wegens tijdgebrek ook de wl weer gedaan, maar denk ik weer mijn laatste. Qua servers en toxic spel is dit voor mij niet erg prettig. Wel de 11 winst gehaald en net uit de 80 pp Reus Futriea gekregen. Met Son, Griezmann, Rodrygo, nkunku tots en Mahrez SS l, Cruyff 94, Forlan, Maguire, Kolo Muani en Shaquiri heb ik nu echt wel even genoeg aanvallers :-). Roberto Carlos ook gedaan en hij bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
_Uploader_ schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:56:
Na een paar maanden wegens tijdgebrek ook de wl weer gedaan, maar denk ik weer mijn laatste. Qua servers en toxic spel is dit voor mij niet erg prettig. Wel de 11 winst gehaald en net uit de 80 pp Reus Futriea gekregen. Met Son, Griezmann, Rodrygo, nkunku tots en Mahrez SS l, Cruyff 94, Forlan, Maguire, Kolo Muani en Shaquiri heb ik nu echt wel even genoeg aanvallers :-). Roberto Carlos ook gedaan en hij bevalt erg goed!
Servers waren echt weer belachelijk slecht. Zoveel delay in passing en skillmoves.

Toxic spel heb ik iemand genadeloos terug gepakt. Had 51 punten en vond best voor vandaag dus de rest weg geven. Toxic persoon vond nodig om uitbreid te juichen na me eigen doelpunt en op start te drukken. Verder gespeeld en 1-1 gemaakt succes ermee engnek. Toen nog weg gegaan.

Rewears hoef je het ook niet voor te doen zoveelste keer pure bagger.

Flinke aanval heb je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Die Rodri…. Wat een cheat code is dat haha!

Snel, sterk, fantastisch afstandsschot (leg ze er zo van 20/30 meter in met een power shot) en zit er verdedigend kort op.

Onder de indruk, fantastische kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

HAHA

Wat een loser was dit. Begint aftrap direct lange bal diep op spits en via paal er uit. Dus ik denk oké....... Scoor ik de 1-0, bij de aftrap weeeer 't zelfde verhaal maar ik loop mee met verdediger dus niks aan de hand. Hij scoort 1-1 waarop ik bij de aftrap Haaland diep stuur en wel afmaak met z'n eigen kut truucje. Daarna de 3-1 en hij leaved.

Beste potje van de avond nu al. Lekker janken in je bed.

Edit: ook leuk, sta achter. Kom gelijk en leaved. Ik zie 't maar als 'n compliment. Zit op 11 wins. Als ik de resterende 3 win..... Blijf vast weer steady op 11. Ga Roberto Carlos ook maar na overwegen. Al heb ik nu met die Klostermann ook een serieuze fijne LB.

[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 30-07-2023 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Roberto Carlos net voltooid. Geweldige kaart en een idool van vroeger. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdo7l5IESUWBEQ1YyLSW7ho6Jrs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7NEIgtD0LkxbXTCWmixZ1Rn.jpg?f=fotoalbum_large

Zo speel ik ingame nu. :) Draait als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Had Becker trouwens gepacked. Staat nu naast de Ligt. Hij is serieus fijn. Wellicht die 1.2mln voor Toty VVD ergens anders in investeren. TOTY Haaland wellicht vervangen (die is tradable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Partypooper schreef op zondag 30 juli 2023 @ 21:15:

[Afbeelding]

Wat zijn je tactieken angezien ik steeds switch tussen 352/4321 :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pack ik even Reus uit een 10x 84+ pack. Past mooi in m'n team. Wil rodri ook vrijspelen en denk toch Roberto Carlos ook maar. Echter moet die dan LB bij mij want anders komt 't niet uit. Klostermann in dat geval weer verkopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 30 juli 2023 @ 21:44:
[...]

Wat zijn je tactieken angezien ik steeds switch tussen 352/4321 :+
Zie hieronder. :)

Instructies:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JVuRvIrzqbAydPP7es02iyATGc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jzykK4fHUphHEvsnF6HaXMX1.png?f=fotoalbum_large

Speler instructies:

ST: Stay Central, Get in behind. Rest balanced.
CF: Alles balanced, niks aanpassen dus.
LM/RM: Come back on defense, Get into the box for cross.
CM's: Stay back while attacking, cover center. Rest Balanced.
CB's: Niks aanpassen.
GK: Sweeper Keeper, Comes for crosses.

Roberto staat dus ook op stay back, echter door zijn high/high workrates meldt die zich altijd rond de 16 en kun je vaak de 16 in dribbelen en afmaken. Je kan er evt ook voor kiezen je meest aanvallende CM op balanced en cover center te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Maldini is eigenlijk te duur voor zijn kunde, maar aangezien het spel toch ten einde komt, hem voltooid. Lekker naast St. Juste stofzuigen. Roberto Carlos ook bijna klaar.
Hoop niet dat er nu alsnog een (dure) Lothar Matthaus komt ofzo. Want dan zal ik echt pijnlijke keuzes moeten gaan maken.

Toch wel een leuk elftalletje gebouwd.

Rudiger
Zola Kroos Gotze
Kimmich Upamecano
Carlos St. Juste Maldini Sildillia
Casillas

Met al die “sterretje” spelers is ook wel wat moois te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als de nieuwe fifa uitkomt stoppen de seizoenen dan ook? Of komen er gewoon geen nieuwe spelers en SBC's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Alles stopt, ook de seizoenen.
Je kunt wel spelen maar speelt nergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:52:
Alles stopt, ook de seizoenen.
Je kunt wel spelen maar speelt nergens voor.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Vorige week geen enkele Futties gepacked en dit weekend 4. Helaas was het elke keer Forlan :+

Heb nu 3 miljoen coins. Deze week maar eens Kessie en Griezman kopen. Lijken er goed te zijn en passen prima in mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:43
Augy schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:04:
[...]

Manuel Bachoore van Team Gullit
Voor de liefhebber, in Alkmaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hbo-Y1hDMfUBwYjG-8QbZf2405Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mciYiqimxCkhf3oFyQnhElDO.jpg?f=fotoalbum_large

(voor de volle transparantie, ik werk zelf voor Team Gullit maar Team Gullit is onderdeel van Triple in Alkmaar).

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ik speel nu met dit duo voorin. Maar dat blijkt voor mij tot dusver een perfect koppel. Vullen elkaar perfect aan en scoren aan de lopende band. Ook Kewell verrast mij positief.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XXypHXEgScdkW-cPFoGcN5yxdsE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vAq22a3Sggj9rYDqSgL92xmW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
85x10 pack van de level 10 reward kwam een leuke kaart uit. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iO8zIIur_NsnLcdZxrgiLDoPZZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZYKa3yfKAy0QmERO7Vy9Fb1J.jpg?f=fotoalbum_large

En ingepast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nTNecstuEFFLhY0PeDQWPIOpXBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ppBTlAPiem58MNSqz54rHCgO.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:

Dumfries uit de 85x10 sbc. Gaat lekker vandaag haha. Geen idee welke chemstyle erop moet. :p

[ Voor 35% gewijzigd door Partypooper op 31-07-2023 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:27
Partypooper schreef op zondag 30 juli 2023 @ 21:15:

[Afbeelding]

Kun je Carlos en camevinga niet beter omwisselen of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moet je ineens een 80 rated elftal gaan inleveren voor een 81+ playerpick _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Kun je Carlos en camevinga niet beter omwisselen of...?
Nja, heb Camavinga er nu niet meer in staan. Maar Roberto Carlos staat nu LM nu ik net Kessie gepackt heb. :)

Maar op cm werkte die ook dikke prima moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Pakte net forlan

Iemand ervaring hem ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:09:
Pakte net forlan

Iemand ervaring hem ?
Yep, dikke spits. Wel het proberen waard! Engine erop en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rP8Qzf2a3jQK0XzdsdtJnuUocjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VYojLmuYrakNbhzpUF3HwJVx.jpg?f=fotoalbum_large

Roberto Carlos bijna klaar, de hoge SBC's al gedaan. Nog geen haast voor de rest (heb nog wel fodder) omdat ik 'm nog 23x als leen heb.

Eerste indruk is hij aanvallend beter maar Klostermann is zeer zeker beter verdedigend. Even aankijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Partypooper schreef op maandag 31 juli 2023 @ 18:08:
85x10 pack van de level 10 reward kwam een leuke kaart uit. :)

[Afbeelding]

En ingepast.

[Afbeelding]

Edit:

Dumfries uit de 85x10 sbc. Gaat lekker vandaag haha. Geen idee welke chemstyle erop moet. :p
Hoe is die Seedorf kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Markvd1984 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:09:
Pakte net forlan

Iemand ervaring hem ?
Klasse kaart, zieke afmaker. Idd engine erop en probeer hem maar tijdje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 23:28:
[...]

Hoe is die Seedorf kaart?
Erg fijn! Fysiek ontzettend sterk en qua verdediger echt een beest! Staat ook eigenlijk altijd op de juiste plek. Passing is ook echt geweldig goed. Kan hem je wel aanraden om eens te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Partypooper schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:06:
[...]

Erg fijn! Fysiek ontzettend sterk en qua verdediger echt een beest! Staat ook eigenlijk altijd op de juiste plek. Passing is ook echt geweldig goed. Kan hem je wel aanraden om eens te proberen.
Thx, wil eens een keer wat anders proberen weer dan die reus van Milinkovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

85+ SBC maar gedaan. Helaas insigne dubbel, maar wel goeie fodder voor Roberto Carlos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om deze Fifa vanmiddag te kopen op Steam.

Is het nog de moeite waard om deze nieuwe Fifa te kopen op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:24

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 07:51:
Ik ben van plan om deze Fifa vanmiddag te kopen op Steam.

Is het nog de moeite waard om deze nieuwe Fifa te kopen op Steam?
Dan kan je 2 maanden genieten van de endphase van (FUT) 23 als het je dat waard is. Tenzij je offline modus games gaat spelen zoals career, dan maakt het geen zak uit ;)…

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die (FUT) speel ik meestal niet.
Ik speel meestal online Multiplayer Seasons.

Idd ik speel ook offline.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2023 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou het spel nu niet meer kopen aangezien die zo goed als aan het einde komt, wat je wel kan doen is voor een paar maanden EA Play afsluiten en daarmee Fifa 23 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Moody2204 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 18:00:
Ik speel nu met dit duo voorin. Maar dat blijkt voor mij tot dusver een perfect koppel. Vullen elkaar perfect aan en scoren aan de lopende band. Ook Kewell verrast mij positief.

[Afbeelding]
Wat is je mening over Rodrygo? Ik heb een paar potjes met hem gespeeld maar ik weet niet zeker of het nu echt een veel betere kaart is dan de 93 Saka die ik hiervoor gebruikte.

Ik mis een beetje de mogelijkheid om lange steekballen te geven. Omdat ik dat eigenlijk vaak doe met de lw/rw. Naar binnen lopen en dan een steekpas naar de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:42:
Ik zou het spel nu niet meer kopen aangezien die zo goed als aan het einde komt, wat je wel kan doen is voor een paar maanden EA Play afsluiten en daarmee Fifa 23 spelen.
Vanmiddag koop ik de FIFA 23 Steam.

Ik speel Steam Big Picture modus.

EA Play heb ik meer het idee dat ik die Game aan het huren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat doe je ook, maar voor 2 maanden de game in eigendom hebben is een dure aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:57:
Dat doe je ook, maar voor 2 maanden de game in eigendom hebben is een dure aanschaf.
:) Bewindvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
lasharor schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:47:
[...]

Wat is je mening over Rodrygo? Ik heb een paar potjes met hem gespeeld maar ik weet niet zeker of het nu echt een veel betere kaart is dan de 93 Saka die ik hiervoor gebruikte.

Ik mis een beetje de mogelijkheid om lange steekballen te geven. Omdat ik dat eigenlijk vaak doe met de lw/rw. Naar binnen lopen en dan een steekpas naar de spits.
Ja, goede kaart wel, maar ik vind Kewell aan de andere kant beter bijvoorbeeld. Ik had er ook wat meer van verwacht. Niet dat-ie slecht is, maar denk ook zeker dat Saka niet minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Team weer op wat fronten aangepast. Dumfries er nu ook in verwerkt. Fijne kaart overigens. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VELGsB3VNmoVOWrzocjboJ9XRWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XuBv8gGhAEYsw7qdCf2uYTZr.png?f=fotoalbum_large

Vanavond maar eens testen hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Ik vind Dumfries wel meevallen, Clauss TOTS vind ik veel beter en lekkerder spelen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KYYMDATmkq-2z2iAUoo7X_VEqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QlKkPzobIaXMLXPC1h8DrktH.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een genot om hiermee over het veld te scheuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:44
Vraagje. Na FIFA 23 geskipt te hebben omdat ik geen console meer had, wil ik wel weer vol gaan voor EA FC 2024. Nu zit ik alleen te kijken naar de Ultimate edition of de normale. De enige interessante extra van de ultimate editie zijn de 4600 FC Coins (nieuwe fifa punten verwacht ik) die je er bij krijgt. Is dit in jullie ogen het waard of niet? Prijsverschil is 30 euro, maar ik weet niet meer hoeveel die punten kosten aantal jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb te weinig lage fodder, gouden kaarten van 80/81/82. Afgezien van kopen, hoe komen jullie hier aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Oekol schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:58:
Ik heb te weinig lage fodder, gouden kaarten van 80/81/82. Afgezien van kopen, hoe komen jullie hier aan?
Ik ben helemaal leeg, op alles haha zowel hoog als laag..

De manier om eraan te komen? Spelen voor beloningen en objectives? Ben zelf op vakantie dus hier zit het er niet in voor mij 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu druk mijn nieuwe FIFA 23 aan het Downloaden.
Even 43,39 GB binnenhalen Steam. :)

198,5 Mb/s :)

Nu: 50% :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2023 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:58:
Nu druk mijn nieuwe FIFA 23 aan het Downloaden.
Even 43,39 GB binnenhalen Steam. :)

198,5 Mb/s :)

Nu: 50% :)
Wij wachten allemaal in spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LukeSpangas schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:21:
[...]

Wij wachten allemaal in spanning af!
Maar ik zit te zoeken op Youtube en Google wat de defend/verdediging button is.
Er staat dan Bij botton B ''Clearance''.

wat is de verdediging Button?

Ze lopen gewoon er door heen!

En ik dacht van ik koop die FIFA 23 op Steam, ik dacht van via Steam opstarten maar alsnog gaat
Dit Via EA Desktop.

Ik ben de Big-Picture Modus gewend Steam.

Ik ben gewend dat button ''A'' verdedigen is.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2023 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:33:
[...]

Maar ik zit te zoeken op Youtube en Google wat de defend/verdediging button is.
Er staat dan Bij botton B ''Clearance''.

wat is de verdediging Button?

Ze lopen gewoon er door heen!

En ik dacht van ik koop die FIFA 23 op Steam, ik dacht van via Steam opstarten maar alsnog gaat
Dit Via EA Desktop.

Ik ben de Big-Picture Modus gewend Steam.

Ik ben gewend dat button ''A'' verdedigen is.
Je kunt toch gewoon zelf de controls instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saekerhett schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:39:
[...]

Je kunt toch gewoon zelf de controls instellen?
Ja, ok.

Maar ik speel het liefst op gewoon de standaard settings.
Voelt meestal goed aan.

Er stond van Linker Trigger en Rechter trigger tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:54:
[...]

Ja, ok.

Maar ik speel het liefst op gewoon de standaard settings.
Voelt meestal goed aan.

Er stond van Linker Trigger en Rechter trigger tegelijk indrukken.
Wat is het probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen probleem meer.

Gewoon (Linker Trigger) + (Rechter Trigger)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Abraham maar gedaan op mijn main account omdat ik weer eens iets anders wou… eerste pot win ik ternauwernood met 6-5 diep in blessuretijd met 5 goals en 1 assist van Tammy 😁 Met de 85x10 net als gisteren weer niets… maar fodder begint hier ook aardig uit te drogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Jep, hier ook een fodder probleem. Heb geen golds meer vanaf 80 rating :+

Qua ongebruikte specials begin het ook karig te worden. Al heb ik steeds een aantal redelijke kaarten van de grote landen en competities bewaard. Denk dat ik die maar eens op ga offeren. Zal je zien dat je daarna een objective krijgt met specifieke landen / comps...

Wel nog 1.7 miljoen op de bank. Denk dat ik die maar ga verbrassen. Zijn binnenkort toch niets meer waard. Kom maar door met die SBC's EA 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Robbio85 op 02-08-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
Yaya is echt bizar. Speel hem als CAM achter twee spitsen, 33 doelpunten in 19 wedstrijden (enkel rivals/WL). Heb hem helaas wel tradable gekocht, zie dat heel veel mensen hem ook packen maar dat is nog niet aan mij besteed geweest. Echte aanrader wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Mesque schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:16:
Yaya is echt bizar. Speel hem als CAM achter twee spitsen, 33 doelpunten in 19 wedstrijden (enkel rivals/WL). Heb hem helaas wel tradable gekocht, zie dat heel veel mensen hem ook packen maar dat is nog niet aan mij besteed geweest. Echte aanrader wel.
Dat moet toch wel de beste b2b CM én de beste CDM zijn. Maarja ver buiten mijn budget. Busquets en Socrates doen het overigens prima. Die Socrates is echt een aanrader, voor minder dan 500k op te pikken. Ik denk dat hij qua stats vergelijkbaar is met Yaya, alleen is hij iets langer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naNs
Robbio85 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:15:
[...]

Dat moet toch wel de beste b2b CM én de beste CDM zijn. Maarja ver buiten mijn budget. Busquets en Socrates doen het overigens prima. Die Socrates is echt een aanrader, voor minder dan 500k op te pikken. Ik denk dat hij qua stats vergelijkbaar is met Yaya, alleen is hij iets langer.
Ik heb Socrates en Milinkovic-Savic naast elkaar staan op het middenveld. Als je van die twee een gemiddelde trekt (plus nog wat erbij) dan kom je ongeveer op Yaya uit volgens mij.

Na recente packluck staat m'n team er nu zo bij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiuXWbzf5HRPijMbMztfA806AVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3OxsbG5MsaRjeTYLeGUMSFPG.jpg?f=fotoalbum_large
In game wil ik Reus en Messi omdraaien denk ik.
Twijfel om Roberto Carlos SBC te doen. Vinden jullie hem de prijs waard?

Op de bank nog prime Pele, Eusebio en Jairzinho zitten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Robbio85 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:15:
[...]

Echt een tijd met socrates gespeeld maar hij lag me niet echt op een 2 mans middenveld naast Busquets. Ik heb nu De Jong SS staan op zn plek, die man is de beste cm waar k mee heb gespeeld, Yaya geen ervaring mee.

Overigens doet Busquets het nog uitstekend hier. Maandag na 2 weken vakantie weer is een potje spelen met onderstaand team, gek genoeg wel zin in haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uRAKUUK_mD58yjSPTTTuOmESiJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HbVWFuBkyc5xHo4cPhHB6tUp.jpg?f=fotoalbum_large

Zit te denken om miss kounde te ruilen naar cv en zaha op ra te zetten. Al is kounde gevoelsmatig te klein voor cv ofzo en Laporte (onverwacht) nog steeds zeer tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
naNs schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:12:

Twijfel om Roberto Carlos SBC te doen. Vinden jullie hem de prijs waard?
Als je puur naar de stats kijkt zal hij wel de beste back in het spel zijn maar voor mij is hij te klein. Ik heb best wel wat wedstrijden met de 92 versie van hem gespeeld maar bij voorzetten verliest hij het door z'n lengte van zo een beetje iedereen en kreeg ik daar door best wel wat doelpunten tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
Tim01 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:05:
[...]

Als je puur naar de stats kijkt zal hij wel de beste back in het spel zijn maar voor mij is hij te klein. Ik heb best wel wat wedstrijden met de 92 versie van hem gespeeld maar bij voorzetten verliest hij het door z'n lengte van zo een beetje iedereen en kreeg ik daar door best wel wat doelpunten tegen
Ik heb inmiddels Alphonso Davies gekocht en op LM gezet. In game switch ik hem met Roberto Carlos. Musiala op plek van Socrates gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door naNs op 02-08-2023 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb Roberto Carlos gedaan terwijl ik al zoveel backs heb. Theo, Alba, Gosens, Camavinga, TOTS Davies… Maar mijn combi is nu Roberto Carlos met Camavinga samen op LB en LM. Ze wisselen beiden afhankelijk van spelbeeld de LB positie af. Verdedigend staat hij zeker wel zijn mannetje, maar aanvallend op de vleugel is hij gewoon leuk om mee te spelen. Als je twijfelt probeer je zn leenversie en geef m een anker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0U3jDgbXZzcuW3zZTGtcrFgEsI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3hLDodjeLMDNmTKS36v6wvCz.jpg?f=user_large

Welkom in de club, legend! :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Die heb ik nu ook in mijn team. Beestachtig goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een paar vraagjes.

Om de commentaar te wijzigen in het Engels moet je daar je complete FIFA instalatie weer opnieuw verwijderen en opnieuw instaleren?

En ik zoek de setting van Multiplayer ID naam boven de spelers.
Ik wil graag de multiplayer ID naam boven de poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:00
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:49:
Ik heb nog een paar vraagjes.

Om de commentaar te wijzigen in het Engels moet je daar je complete FIFA instalatie weer opnieuw verwijderen en opnieuw instaleren?

En ik zoek de setting van Multiplayer ID naam boven de spelers.
Ik wil graag de multiplayer ID naam boven de poppetjes.
nee is gewoon in het menu aanpasbaar naar engels.
en die andere optie is ook in het menu zichtbaar bij de optie indicator. Ik zou niet weten waarom je het id boven de poppetjes wilt? zegt helemaal niets verder toch?

[ Voor 8% gewijzigd door harrybeuker op 03-08-2023 10:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rq2sbO7uFMBX7fi7ImbugpkBJiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqiCbs3wupZtGYmaWayNBg2k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nx1-2jbEc57NHvKrX_JmsMx3uss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SgDP9i81KpwyemgcfB6sjpkV.jpg?f=fotoalbum_large

Uit de 10x85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
harrybeuker schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:03:
[...]

nee is gewoon in het menu aanpasbaar naar engels.
en die andere optie is ook in het menu zichtbaar bij de optie indicator. Ik zou niet weten waarom je het id boven de poppetjes wilt? zegt helemaal niets verder toch?
Hij bedoelt het commentaar, niet de tekst van de menu's.

Dit kan in sommige gevallen lastig zijn. Ik speel via gamepass/EA en heb alles op Engels staan. NL commentaar is geen optie dan, althans niet via het in-game menu oid. Nou, zit ik niet op NL commentaar tijdens de wedstrijden te wachten, maar dat is een andere discussie.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blJ4jkdRMwqyoVh7ZA9XR2jDdfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A2sGgcaFhyRhz6M6AXXtXlzk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGzACDMgZiZL8Mqp3lh3bBCHTHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sfKL4y86VlvOzE4kmb4RlWKi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h0TVMlv1F3LirQKIyaie0qZJ8dI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/agihiNiUtkbdvFFj6wEvRrvl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Zo moeilijk was het dus niet :) Jij kunt het gewoon via je menu's kiezen. Top. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeTjuk schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

Zo moeilijk was het dus niet :) Jij kunt het gewoon via je menu's kiezen. Top. Veel plezier.
Nee, die setting staat vast, ik kan hier niet bij komen.
Die commentaar setting staat vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2023 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeTjuk schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:27:
[...]

Hij bedoelt het commentaar, niet de tekst van de menu's.

Dit kan in sommige gevallen lastig zijn. Ik speel via gamepass/EA en heb alles op Engels staan. NL commentaar is geen optie dan, althans niet via het in-game menu oid. Nou, zit ik niet op NL commentaar tijdens de wedstrijden te wachten, maar dat is een andere discussie.
En het leuke van de zichbaarheid van de Online Multyplayer ID boven de poppetjes.
Is als je bijvoorbeeld met 4-1 verliest, dan stuur je hem gewoon een vriendschaps verzoek.
Hij denkt dan hij wil revange!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:40:
[...]

Op console kun je dat wel gewoon wijzigen. Denk dat je niet de enige PC user bent met dat probleem, misschien hier eens kijken:
https://www.reddit.com/r/...mentary_language_in_fifa/

Of anders:
https://www.google.com/se...hange+commentary+language

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Volgens het internet komt deze eraan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cG0qXMcw3kR2nXlFIRBv2uHak80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KurPCjVPIPB8gC9fxiFWFucH.png?f=user_large

Zou tof zijn als EA deze betaalbaar maakt aangezien het spel zo goed als klaar is. Maarja, wishful thinking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:40:
[...]
Aah, sorry, dacht dat je juist NL zocht, maar zie nu dat je naar Engels wilt.
Ja, daar moet je wat voor gaan klooien.

Je kunt dit proberen op eigen risico!

Edit: In combinatie met gamepass en de EA app werkt bovenstaande oplossing. (Ik heb niet de steam 'versie').

[ Voor 10% gewijzigd door DeTjuk op 03-08-2023 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
Robbio85 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:08:
[Afbeelding]

Zou tof zijn als EA deze betaalbaar maakt aangezien het spel zo goed als klaar is. Maarja, wishful thinking...
Zal in het begin onbetaalbaar zijn. Maar met de repeatable 85x10 in september is hij uiteindelijk wel te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Robbio85 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:05:
[...]

Op console kun je dat wel gewoon wijzigen. Denk dat je niet de enige PC user bent met dat probleem, misschien hier eens kijken:

Of anders:
https://www.google.com/se...hange+commentary+language
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRB7un22IU1vZBZP-wTibG0VNA0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rGkM4ut0LoLSzN7HrHOgpMox.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSryXLrzzRtaDv5MZBO5ciG-ZHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RPoxtwa0jkXIO9V6ynbD48X8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAGVtcaCee-z5-M01xTXljUSWIY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4NjExMpZCsFt5kDVvShYRd1s.jpg?f=fotoalbum_large

Al Gefixt! :) :) :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JhDGs2j5LqsA-H7WjpFb5CCwc1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L4uidGK7OeVxfVriQVBLKvuS.jpg?f=fotoalbum_large

Big-Picture Modus Steam :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2023 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Robbio85 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:08:
[Afbeelding]

Dat is inderdaad wishful thinking. Waarschijnlijk gaat deze SBC 5 goudstaven kosten. :p

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moody2204
Net Kessie gekocht, pack ik deze uit de 85x10 sbc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLZNtXwPP_c-UF4MQVt-jQPuGds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XjMrSStj69nCwV5f7yqH3e9v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Moody2204 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:35:

[Afbeelding]
Ook ik heb hem vandaag binnengehengeld. Dit is het team waar ik momenteel mee speel, maar verander het wel regelmatig :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4mBNIIcY0icU26eDcDuKENOlBUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M2qz0uzzZ7DFeztY1tGhFccQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:50:
[...]

Ook ik heb hem vandaag binnengehengeld. Dit is het team waar ik momenteel mee speel, maar verander het wel regelmatig :)
[Afbeelding]
Hier nu ook begonnen aan Roberto Carlos mede van de coins die ik heb gehad voor Kessie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Moody2204 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:35:

[Afbeelding]
En altijd maar weer kroos ertussen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Team 3 futties zaten/zitten in packs vanavond… te vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:12:
[...]

En altijd maar weer kroos ertussen :+
The usual suspects :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
pacod schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:14:
Team 3 futties zaten/zitten in packs vanavond… te vroeg
Toch maar mijn 24x84 geopend en kreeg daar Sancho uit 😁 vervolgens een Reus uit de 85x10…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Net nog Neves gekregen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16:01
Ik ook! Ziet er op het oog echt goed uit in ieder geval.
Pagina: 1 ... 113 ... 120 Laatste