[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 112 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:47:
[...]

Met kroontje kan die overal mee linken toch?
Klopt…zijn eigenlijk hero kaarten voor de desbetreffende league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

pacod schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:25:
Iemand een idee wat Dala kit is? Zie wat in de milestone objectives staan..
Is de reward bij level 40

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
pacod schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:27:
Ben bezig met de Ferran Torres grind waarbij er 20 assists nodig zijn... In Rivals prima te doen... maar zijn 92 versie heeft ook best een aardig schot in de benen
[
https://youtu.be/ePRwsEMgag0
Idd, echt een geweldige spits. Heb hem nu af, maar de 92 versie was al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50

Oekol

waka waka hey hey

Wat maakt die Cech toch zo goed.....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:17
Oekol schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:54:
Wat maakt die Cech toch zo goed.....
Die kaart is zo bizar. Heb hem zelf ook maar in de spits gegooid. Gister een wedstrijd ramde hij er 6 in van alle standen en hoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:10:
[...]

Die kaart is zo bizar. Heb hem zelf ook maar in de spits gegooid. Gister een wedstrijd ramde hij er 6 in van alle standen en hoeken :+
Geweldige loopacties, snel, sterk en heeft de zgn jam vaak mee. Moet zeggen dat ik hem steeds meer op de bank laat gezien hij in elk team terugkomt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hij is zo overpowered. Je weet gewoon dat hij gaat scoren en als hij de bal heeft gewoon je verdedigers voorbij loopt alsof het pionnen zijn. Om gek van te worden, dat ik de sbc niet gedaan heb.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Heb er ook spijt van dat ik die niet heb gedaan. Die Milinkovic Savic keeper -> CDM heb ik wel gedaan, ide is ook extreem goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
pacod schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:44:
[...]

Geweldige loopacties, snel, sterk en heeft de zgn jam vaak mee. Moet zeggen dat ik hem steeds meer op de bank laat gezien hij in elk team terugkomt…
Met een hunter er op heeft hij ook alle belangrijke stats over de 95 heen. Vind hem zelf aanvoelen als een grotere versie van R9.
Robbio85 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:47:
Heb er ook spijt van dat ik die niet heb gedaan. Die Milinkovic Savic keeper -> CDM heb ik wel gedaan, ide is ook extreem goed.
Die Savic vind ik echt samen met Smalling de verschrikkelijkste speler om tegen te spelen in fifa.

Savic gooit gewoon mijn bellingham van de bal of het een vlieg is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01
Robbio85 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:47:
Heerlijke speler, zowel in middenveld als sliper maar ook als centrale verdediger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:50
Ik wissel Milinkovic Savic altijd met een CV (Guendouzi), want ik vind dat de uithoudingsvermogen van Savic niet best is. Is snel vermoeid. Is wel echt een topper!! Bij corners ook levensgevaarlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik gebruik hem als sub. Heb lang geleden die CM Shapeshifter Sokrates gepackt, die vind ik nog beter. Savic valt dan in als verdedigende CM of CB als het nodig is })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Iemand die een suggestie heeft om dit team beter te maken? Socrates, Van dijk en Kounde zijn tradeable plus nog 1 miljoen muntjes op de bank. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTGJ36r27BUekMuRXnyE5dyZNtU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WrJy9mVvu42I4F6SeF3hK94E.png?f=fotoalbum_large

Trouwens wel erg blij met zowel Nunez als Tchouameni. Ik heb lang met Kane in de spits gespeeld maar dan voelt Nunez toch wel weer als een verademing. Tchouameni staat ook erg sterk.

[ Voor 16% gewijzigd door lasharor op 21-07-2023 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Klostermann op linksback is in ieder geval een goede toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Gaat iemand die jairzinho sbc doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:07:
Gaat iemand die jairzinho sbc doen ?
Nee. Daarvoor is die echt veel en veel te laat gekomen. Team is in principe wel klaar nu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Wilde net gaan stoppen met fifa, omdat je werkelijk geen normale tegenstanders meer tegen komt waartegen je een leuke pot kan spelen… trek ik toty Ronaldinho uit n player pick 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:27
Icon sbc gedaan

Kaka 93 eruit
1e potje gespeeld en gelijk 7x in de wlAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDd8YlMMGmf-Gi86rsTsSIIAMXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7ka033jumCepD3qLNdjhBOa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markvd1984 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:05:
Icon sbc gedaan

Kaka 93 eruit
1e potje gespeeld en gelijk 7x in de wl[Afbeelding]
Hoe dan. In WL stopt iedereen als ze dik achter staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:25:
[...]

Hoe dan. In WL stopt iedereen als ze dik achter staan.
Stond 4-1 achter maar had veel kansen en hij 4 uit 4 en dansjes etc
Kortom die lui geef ik nooit op ,hij speelde ook vol druk ( ook die lui geef ik nooit op na de 1e 3 doelpunten ook meteen pauze )

9 -7 gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZupVIjBtXLN1V4iYZccxUfAiO1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y3Ic0dU11NznTguaKM3TejcY.jpg?f=fotoalbum_large

Speel op dit moment hier mee, bizar hoe snel TOTY spelers eigenlijk alweer achter de power curve zijn. Voorhoede is in game Mbappe en Rudiger in de spits met Pogba erachter. Heerlijk trio met Kroos en Martial die er vaak nog overheen komen.

WL is eigenlijk ook pointless met de red picks die al weer achter de curve zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markvd1984 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:37:
[...]

Stond 4-1 achter maar had veel kansen en hij 4 uit 4 en dansjes etc
Kortom die lui geef ik nooit op ,hij speelde ook vol druk ( ook die lui geef ik nooit op na de 1e 3 doelpunten ook meteen pauze )

9 -7 gewonnen
Haha lekker dat he gewonnen hebt en wat een geluk dat meneer dansjes niet geleaved is na gelijkmaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 08:04:
[...]

Haha lekker dat he gewonnen hebt en wat een geluk dat meneer dansjes niet geleaved is na gelijkmaker
De sush celebration komt weer terug in ea fc wordt ook weer een feest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:24:
[...]

De sush celebration komt weer terug in ea fc wordt ook weer een feest :+
Ohhh dat is echt een pluspunt. Kan je ook weer tot je eigen helft rennen en weer terug? :+

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Eerste potje van de dag beloofd niet veel goeds qua delay :o

Xbox opnieuw opgestart, 2e potje delay weg.
Was het al die tijd zo simpel? :o

[ Voor 40% gewijzigd door Oekol op 22-07-2023 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 11-09 00:25
Meer mensen gisteravond rond 00:00 problemen gehad met de servers, in 2 WL league potjes werd ik eruit gegooid en een vriend van me ook in de ps party. 2 Verlies hierdoor gehad terwijl ik niet eens achter stond.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Klaar voor vandaag. 7-3. Dus het eerste potje delay als 'n malle en verloren. Maar niet 'leuk' verloren. Die andere twee terecht verloren en 1 waarvan het muntje zijn kant op viel.

Was wel grappig. Stond 2-2 en in laatste minuut van reguliere speeltijd scoor ik de winnende, zie allemaal spelers het veld over rennen dus dacht hoppakee. Even wisselen. Dus beide middenvelder en en voorin de spitsen vers bloed gegeven. Om daarna te zien dat de goal buitenspel was :+

Hij scoort daarna in de 2e helft verlenging op eenzelfde manier en wel onside _O-
Kon er wel mee lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Meer mensen storing?

3x valt die midden in de game uit
2x een loss gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 11-09 00:25
Yup gisteravond had ik er ook last van en nu ook weer.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Mijn menu deed echt super vaag. Super sloom en stotteren. Niet goed reageren. Dit deed die bij de objectives en dan national pride. In de webapp deed die het dan weer goed. Daar kon ik dan de 12 opdrachten claimen.
Met het spelen werd ik er niet uitgeknikkerd. Wel was het niet lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Iemand al Son gedaan en hoe speelt hij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Traeces schreef op zondag 23 juli 2023 @ 09:20:
Iemand al Son gedaan en hoe speelt hij ?
Hij staat hier nog op de planning ipv trent, daar ben k niet kapot van.

Inception gaf overigens aan dat hij niet top tier was maar net eronder. Misste wat het speciale gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:23:
[...]

Inception gaf overigens aan dat hij niet top tier was maar net eronder. Misste wat het speciale gevoel
Denk dat ik me fodder lekker hou dan. Vind Son normaal al niet zo speciaal.

Hoop dat er vanavond een leuke sbc uitkomt, heb al 91 haaland gediscard omdat ik vanalles al dubbel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Als Petr Chech oversteekt op een zebrapad geef ik gas bij. Wordt helemaal gek van die gast 8)7

Even pauze en vanavond verder. 1 gewonnen en 4 verloren vandaag.

[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 23-07-2023 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:03
Ik kan niet begrijpen waarom mensen überhaupt geld zouden betalen om pakjes te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:19:
Als Petr Chech oversteekt op een zebrapad geef ik gas bij. Wordt helemaal gek van die gast 8)7

Even pauze en vanavond verder. 1 gewonnen en 4 verloren vandaag.
Fb Maldini kopen _/-\o_ hou cech prima onder controle met hem :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:06:
[...]

Kreeg petit cv uit icon sbc

Ook die houdt hem wel redelijk tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Hmm heb z'n prime ergens op de tribune zitten..
Ben ook echt 'n instapper qua verdedigen wil gewoon snel weer verder. Dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Mijn beste CB’s dit spel zijn toch Martinez SS en Varane tots moments :) Ruben Diaz is ook wel fijn.
Maar vooral die Martinez is echt een sloper, Cech maakt geen kans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wil m'n verdediging nog wel even upgraden met VVD naast de Ligt. Dias is oké maar niet 'geweldig'. Speelt heus lekker hoor maar denk dat VVD echt een beslisser is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:03:
Wil m'n verdediging nog wel even upgraden met VVD naast de Ligt. Dias is oké maar niet 'geweldig'. Speelt heus lekker hoor maar denk dat VVD echt een beslisser is.
VVD zijn TOTY heb ik tijdens de TOTY promo untradable gepackt. Dat is voor mij echt de beste verdediger die ik dit jaar gebruikt heb.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ffs ea je mag die red picks ( ze waren blauw ? ) wel eens omhoog gooien.

Rang 4 halen wat krijg je, allemaal backs in beide picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

M'n twee 84+ picks waren gold.. Toen tots pick was Ruben dias dubbele, kane of balde. Toen kane maar gedaan.. In de laatste kreeg ik Martial Shapeshifters. Die wilde ik heel graag testen alleen nu weet ik niet hoe ik 'm in m'n team krijgen moet met CR7. Even puzzelen....

CR7 maar op de TL en VVD kopen ipv dias, waarom ook niet. Malen speelt nog verrassend fijn ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqmWslNT9OqgdIo-W9c2CZxMuxE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9MPa6MtDX6x8PrA9Q6Uer064.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Oekol op 23-07-2023 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:23:
[...]

Stel je voor m'n team is zo straks. Als son futties niet top tier is, wie zou dat wel zijn op links buiten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rFPnX30Q7ksgrQaZVbompedTTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IYN6eDdaZM8FdFPFRozZ5OWc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Oekol schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:40:
[...]

Stel je voor m'n team is zo straks. Als son futties niet top tier is, wie zou dat wel zijn op links buiten?

[Afbeelding]
Vinicius JR die je kan krijgen via de doelstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Lorenzoaliandro schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:45:
[...]

Vinicius JR die je kan krijgen via de doelstellingen?
Jaa oke, maar dat duurt nog even. Waarschijnlijk ben ik dan al gestopt. Heb nog 3 weken en dat stopt ik ff tot de nieuwe fifa. Ik denk dat voor nu Son wel echt de beste optie is, al kan ik ook Mahrez nog een keer proberen.
Wellicht bevalt die beter op links buiten. Vorige keer viel die echt tegen, maar kan aan mijn speelstijl liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

En dan er achter komen dat de vloek 'Cech' nog steeds als SBC te doen is. Dacht maar tijdelijk twee weken of zo. Even zijn loan gedaan om te kijken hoe die op links buiten is. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb gisteren Joe Gomez tradeable gepackt, kon mooi de coins gooien in van de Sar die rond de 500k was :) Ik werd helemaal gek van Sierd met z'n Verstegen houdt hem tegen!🤣 Bovendien heb ik met Militao, Marqhuinos, Koude, St Juste, Pacho, Buffon (aanrader!!), Saliba rood, Lucio Trophy Titan voldoende CV's.

Ik was al onderweg met Son en heb deze nu ook af kunnen maken, benieuwd of hij in mijn speelstijl bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

pacod schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 07:37:
Heb gisteren Joe Gomez tradeable gepackt, kon mooi de coins gooien in van de Sar die rond de 500k was :) Ik werd helemaal gek van Sierd met z'n Verstegen houdt hem tegen!🤣 Bovendien heb ik met Militao, Marqhuinos, Koude, St Juste, Pacho, Buffon (aanrader!!), Saliba rood, Lucio Trophy Titan voldoende CV's.

Ik was al onderweg met Son en heb deze nu ook af kunnen maken, benieuwd of hij in mijn speelstijl bevalt.
Laat even weten hoe Gomez is. Ik ga in principe voor VVD TOTY maar die futties gomez lijkt ook wel wat en stukje goedkoper. Wellicht is daar m'n antwoord al ;)

Oh en commentaar? Ik speel altijd zonder geluid, alles is uit. Publiek, commentaar, muziek etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 25-07-2023 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren SS Klostermann uit de 93+ :)

We gaan het zo maar eens even proberen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkRO7mvegsK8aeYd4fMTwQ7-kdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/be6sSfg9TVzTN6ifSeqkqM2n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Oekol schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:05:
[...]

Laat even weten hoe Gomez is. Ik ga in principe voor VVD TOTY maar die futties gomez lijkt ook wel wat en stukje goedkoper. Wellicht is daar m'n antwoord al ;)

Oh en commentaar? Ik speel altijd zonder geluid, alles is uit. Publiek, commentaar, muziek etc.
Ik heb hem verkocht, maar heb hem in een 80+ PP gepackt op mijn RTG :D
Zal het nog laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
[...]

En zojuist heeft deze een SBC gekregen.
Komt goed uit, want wil mogelijk mijn TOTY Vidic vervangen (die overigens nog prima mee kan komen)

Hoop nu nog op een toty Ronaldinho sbc zo richting het eind met straks hopelijk weer unlimited 85x10 pakketten.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
De Icon PP is weer terug en mijn pull Garincha Shapeshifter 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb die tchouameni 96. Kan ik die 94 die ik niet meer gebruik weg doen? Bijv voor een sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Kanters85 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:17:
Ik heb die tchouameni 96. Kan ik die 94 die ik niet meer gebruik weg doen? Bijv voor een sbc?
Yup als hij niet verhandelbaar is dan zou ik hem gewoon in een sbc gooien. Pas wel op dat je de juiste weg doet 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
pacod schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:45:
[...]

Yup als hij niet verhandelbaar is dan zou ik hem gewoon in een sbc gooien. Pas wel op dat je de juiste weg doet 😬
Thanks! Komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Die Level Up kaarten zijn toch ideaal gebleken. Een hoop van die goedkope onverhandelbaar uit pakketten gehaald, objectives gedaan en nu de lagere versies in de Son SBC gegooid.

Die Son gaat wel aardig meekomen als ik de stats zo zie...

Uit de 85x10 van de cup kwam TOTY Zanetti. Leuk, maar alweer achter de power curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat een bedroevende servers heeft EA toch ook he, zoveel geld verdienen en dan nog zo triest. Haperend zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Trank00l schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 15:08:
Wat een bedroevende servers heeft EA toch ook he, zoveel geld verdienen en dan nog zo triest. Haperend zooitje.
Ze hebben net een update gehad tot 14u haha.
Kon niet spelen dus dacht laat maar dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Klosterman uit de 93+ ss, hele fijne link naar Werner, beste man kost nog ruim 550k ook. Dan zal hij vast redelijk goed zijn.

Na de vakantie, over 2 weken, maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 12:47:
Klosterman uit de 93+ ss, hele fijne link naar Werner, beste man kost nog ruim 550k ook. Dan zal hij vast redelijk goed zijn.

Na de vakantie, over 2 weken, maar eens proberen
Kwam gisteren ook achter 't bestaan van hem na wat YT openings filmpjes gekeken te hebben. Steeds weinig kaartjes op de markt. Net zoals bij VVD, als ik die gekocht heb hou ik 6 ton over. Dan ga ik denk ik die Klosterman ook proberen ipv TOTS Davies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbio85
Deze objective kaart is ook aardig voor de verdediging:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlkJrbor-r7yc-m3WRBfFyL7pNs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4RtVGO79aAVLo6GatLHpmTvv.png?f=user_large

Wel homor van EA, een Ferrari met 99 pace :+

Is makkelijk te unlocken met 3 Italianen in je team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Oekol schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 13:14:
[...]

Kwam gisteren ook achter 't bestaan van hem na wat YT openings filmpjes gekeken te hebben. Steeds weinig kaartjes op de markt. Net zoals bij VVD, als ik die gekocht heb hou ik 6 ton over. Dan ga ik denk ik die Klosterman ook proberen ipv TOTS Davies.
Verdedigend imo de beste LB in het spel, aanvallend zijn er wel wat beter (o.a. Davies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik ben nog steeds niet zo bekend met het hele kaarten gedoe.
Ben begonnen aan de SBC voor Kolo Muani.

Ik ben aardig eind op weg met behulp van easysbc.io

Maar ik loop vast op de aankoop van deze kaarten... Die vind ik niet op de transfermarkt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKoh5GaJqu3ydRFkIqi6DxtllgA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5TOwg699T40rPTZqxRtTfsrY.png?f=fotoalbum_large
Hoe kom ik wel aan een van deze kaarten?

Of ben ik ergens ingedoken wat niet op te lossen is?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
DeTjuk schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:24:

Maar ik loop vast op de aankoop van deze kaarten... Die vind ik niet op de transfermarkt...
[Afbeelding]

Gebruik zelf altijd futbin! Net wat makkelijker

Overigens kun je niet gewoon elke 87 gold pakken? Dit zijn totw kaarten iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Er moet ook een TOTW kaart in, maar dat hoeft niet per se een van die te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
DeTjuk schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:24:

[Afbeelding]

Als je nog wat 81 rated kaartjes hebt. Kun je ook de totw 81+ upgrade SBC even doen. Daar krijg je ook een TOTW uit, die je dan weer kan inzetten voor de Kolo Muani SBC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Partypooper schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 07:39:
Als je nog wat 81 rated kaartjes hebt. Kun je ook de totw 81+ upgrade SBC even doen. Daar krijg je ook een TOTW uit, die je dan weer kan inzetten voor de Kolo Muani SBC. :)
Dank allemaal. Dit is een concrete invulling op mijn vraag. Daar ga ik eens mee aan de slag.

Verder is het als ik het goed begrijp kwestie van geluk dat je een TOTW kaart pakt? Naast dat je dus via een andere SBC een kaart kunt bemachtigen?

Het voelt nog beetje als een doolhof, al die verschillende SBCs. Het helpt ook niet om wat later ingestroomd te zijn, denk ik. Begrijp nu dat per periode X er weer 'nieuwe' kaarten bijkomen. Sommige die alleen dan te 'pakken' zijn?

Ik heb helaas niet iedere avond tijd om te gamen en de tijd die ik heb is dan max. 3 uur op een avond. Dus zo rap gaat het allemaal niet haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
DeTjuk schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 08:54:
[...]

Dank allemaal. Dit is een concrete invulling op mijn vraag. Daar ga ik eens mee aan de slag.

Verder is het als ik het goed begrijp kwestie van geluk dat je een TOTW kaart pakt? Naast dat je dus via een andere SBC een kaart kunt bemachtigen?

Het voelt nog beetje als een doolhof, al die verschillende SBCs. Het helpt ook niet om wat later ingestroomd te zijn, denk ik. Begrijp nu dat per periode X er weer 'nieuwe' kaarten bijkomen. Sommige die alleen dan te 'pakken' zijn?

Ik heb helaas niet iedere avond tijd om te gamen en de tijd die ik heb is dan max. 3 uur op een avond. Dus zo rap gaat het allemaal niet haha.
Tijdens het normale voetbal seizoen heb je elke week een TOTW die in packs zitten. Sinds een maand of 2 is dit dus niet meer het geval en kun je momenteel alleen een TOTW speler krijgen door hem te kopen of door de TOTW upgrade SBC te doen

Over het algemeen heb je elke week een promo waar ze dan speciale promo kaarten in packs stoppen. Daarnaast heb jij dan ook altijd 1 of 2 spelers die via gameplay objectives te halen zijn (zoals nu die Ferrari) en zijn er spelers die alleen in SBC's zitten

Momenteel zijn ze bezig met de laatste (?) promo van Fifa 23 genaamd Futties.Een van de unieke dingen aan Futties is dat jij dus ook spelers uit oude promo's weer in packs zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Tim01 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:30:
[...]

Tijdens het normale voetbal seizoen heb je elke week een TOTW die in packs zitten. Sinds een maand of 2 is dit dus niet meer het geval en kun je momenteel alleen een TOTW speler krijgen door hem te kopen of door de TOTW upgrade SBC te doen

[knip]
Dank voor je uitleg, weer stuk duidelijker nu. Gekke is dat ik dus geen TOTW speler kan vinden op de transfermarkt als ik op die bovenstaande namen zoek (via de webapp). Doe ik dan iets verkeerd? Ik vind de speler zelf wel, maar niet in de TOTW variant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
DeTjuk schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:04:
[...]

Dank voor je uitleg, weer stuk duidelijker nu. Gekke is dat ik dus geen TOTW speler kan vinden op de transfermarkt als ik op die bovenstaande namen zoek (via de webapp). Doe ik dan iets verkeerd? Ik vind de speler zelf wel, maar niet in de TOTW variant.
Dan zijn die gewoonweg niet te koop. Maar je hoeft niet perse 1 van die spelers erin te hebben. Een TOTW speler is voldoende. Maakt niet uit welke.
Je kan dan gewoonweg het beste kijken of je een goedkope TOTW speler op de markt kunt vinden of die SBC doen waarmee je een TOTW speler kunt aanmaken.

Ik heb Kolo Muani gedaan met een 81 rated TOTW speler en die lage ratring gecompenseerd met spelers die wat hogere rating hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vandaag al 3 potjes WL waarin iemand 3-0 voorkomt, pauzeert, pauzeert, trucjes trucjes en vervolgens na de 3-3 direct quit. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
DeTjuk schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:04:
[...]

Er is een totw sbc beschikbaar.

Wellicht krijg je een lage rated totw speler, maar dat kan je compenseren met een hoge rated gold.

Onder aan de streep gaat het om EEN totw speler. Welke maakt niet, Rating ook niet, zolang je totaalrating maar klopt.

wijze woorden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Thanks EA! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ra6ETKMKmEPZ3cygKkfK6Kt8XM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GJlFNMmaSDUSCLgN8SYcobTB.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fzTaPsOVYrt_wQ7LHzGlFrxjiSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yj26D6pw2v2lXkEvq1A6Lnfd.jpg?f=fotoalbum_large

Idd thnx ea ... TOURE !!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Insigne en Dumfries eruit, best tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Grappig, ik helemaal niks 🙈

Maar wel son klaar nu, fifa is voor mij wel klaar dit jaar. Nu nog even relaxed toe leven naar 24

https://www.futbin.com/23/squad/4959352

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 28-07-2023 22:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:02

Oxigeon

En zo is dat!

Ik had vandaag Gomez 96 erbij zitten uit mijn prime pakketje. Ook een goede dag vandaag

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:57
Kreeg net Forlan 95… lekker voor mijn team, wat een afmaker is dat zeg!!

Opstelling 4-2-4

Zola - Aubameyang - Forlan - Sterling
Bernardo Silva - Bruno Guimaraes
Zinchenko - Martinez - Mitrovic - Zaha
Alisson

Aanval is echt goud waard
Middenveld is Bernardo een held
Guimaraes wil ik graag vervangen voor Rodri als ik die klaar heb!
Verdediging flanken is prima, centraal mwah…

[ Voor 72% gewijzigd door Sleehond op 28-07-2023 21:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Swn7E_XqzW3hOXMnLMK6_cEBATE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gSwZirTTkhuEHcWDT8IsWPeu.jpg?f=fotoalbum_large

Ik mag ook zeker niet klagen na een 84*10 pakket!
@Markvd1984 uit welk pakket was dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
_Uploader_ schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:05:
[Afbeelding]

Ik mag ook zeker niet klagen na een 84*10 pakket!
@Markvd1984 uit welk pakket was dit?
Kreeg ik gratis bij opstarten van ps5 ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:27:
Grappig, ik helemaal niks 🙈

Maar wel son klaar nu, fifa is voor mij wel klaar dit jaar. Nu nog even relaxed toe leven naar 24
I join the club :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Hier ook Griezmann, gruwelijke finesses heeft die man :) wel blij mee. Figo SS heeft het veld moeten ruimen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
Het is gelukt, Kolo Muani is binnen.

Bedankt voor de tips en het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Prosac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:43:
Insigne en Dumfries eruit, best tevreden mee.
Hoe speelt Dumfries, ik zou nog een RB die in 352 naar CB kan, anders word het gewoon weer Hierro.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Futties insigne gepackt, leuke super sub. Echt bloed snel die kaart.

Ga ook maar me fodder opsparen voor rodrygo, kan die zonder problemen inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:22:

Goed om te horen. Heb 'm gisteren ook gepacked uit de 10x 84 sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:42:
[...]

Hoe speelt Dumfries, ik zou nog een RB die in 352 naar CB kan, anders word het gewoon weer Hierro.
Oh, nog nauwelijks mee gespeeld. Moet hem nog gaan inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Traeces schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:22:

Hier net Rodrygo voltooid (nog niet mee gespeeld). Zit te twijfelen om Son nu te doen voor de linkerflank. Maar ik twijfel over Son of die op de linkerflank wel genoeg tot zijn recht komt, of dat ik daar ook beter een Insigne bijvoorbeeld kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik had wat coins gespaard voor een grote aankoop, het grootste gedeelte van mijn team bestaat uit untradeables op van de Sar na. Met iets meer dan een miljoen te besteden kocht ik in eerste instantie Haaland … maar voor mij had hij het niet dus ging ik over naar Osihmen en het begint gelijk te lopen! Van de Sar ga ik weer verkopen, kan nu nog zonder te veel verlies. Dan maar weer terug naar ter Stegen. Hou ik 700k over om misschien Roberto Carlos af te maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Die insigne... Wat een invaller is dat. Stond al 3-0 voor en hij maakt er nog even 4 er bij. Lol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zyBkLF9Nq9LgEcIR7hK6xl4gN7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sl6GQOVrMdBPWx16LvA9jozj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gisteren 10 gespeeld, 8 gewonnen, 2 verloren. Vandaag 8 gespeeld, geen gewonnen. _O-
Paar kansloos, maar veel met net steeds 1 goal verschil -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

M'n packluck was gisteravond ineens enorm smerig: in één pack Dumfries, Forlán, Touré en een dupe Insigne. Uit die TOTS/Shapeshifter-pick Modric 97, Walker 94 en zelfs een dupe(!) TOTY Van der Sar uit een 84+ x 10. :/ Beste pack van het jaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cvcM1MHKNqWHRWC5emGu8vSdLzs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LF2ncQ13oRp21KG1aJjSw2UZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:29:
[...]

Hier net Rodrygo voltooid (nog niet mee gespeeld). Zit te twijfelen om Son nu te doen voor de linkerflank. Maar ik twijfel over Son of die op de linkerflank wel genoeg tot zijn recht komt, of dat ik daar ook beter een Insigne bijvoorbeeld kan gebruiken.
Eerlijk heb die Son gedaan omdat ik bakken fodder dubbel begon te krijgen. Vind hem 3x niks, zeker niet voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Traeces schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:51:
[...]

Eerlijk heb die Son gedaan omdat ik bakken fodder dubbel begon te krijgen. Vind hem 3x niks, zeker niet voor die prijs.
Thx voor de feedback. Ik had ook al zo mijn twijfels. Ik ga nu ff Insigne proberen op de vleugel. Ik hoop dat die een beetje is zoals Diaby.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 29-07-2023 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:14
Grappig hoe ervaringen kunnen verschillen. Hier draait Son echt op volle toeren. Heerlijke speler.
Vandaag voor het eerst de 14 wins aangetikt. Ging ernstig lekker vandaag met onderstaande team :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Jsl6O8reW9nNmhyd8GT_q0qVh0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/raER8kUDwylxBtvkjHwyMrHh.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:28:
M'n packluck was gisteravond ineens enorm smerig: in één pack Dumfries, Forlán, Touré en een dupe Insigne. Uit die TOTS/Shapeshifter-pick Modric 97, Walker 94 en zelfs een dupe(!) TOTY Van der Sar uit een 84+ x 10. :/ Beste pack van het jaar!

[Afbeelding]
Hoe zijn walker en dumfries ?
Speel nu ook met zaha en in het doel Ederson of ter stegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:05:
[...]

Thx voor de feedback. Ik had ook al zo mijn twijfels. Ik ga nu ff Insigne proberen op de vleugel. Ik hoop dat die een beetje is zoals Diaby.
Ik vind hem nog sneller als Diaby aanvoelen. Gister sprinte hij zonder problemen tots hernandez er uit. Dat heb ik deze fifa nog niet gezien :P

Heb ook rodrygo voltooid. Ben benieuwd, me club is iedergeval echt leeg. Zelfs ss Socrates er in gemikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:13:
[...]

Hoe zijn walker en dumfries ?
Speel nu ook met zaha en in het doel Ederson of ter stegen
Moet nog met Dumfries spelen - Walker is gewoon prima. Soms wat te klein naar m'n gevoel, maar zo snel met uitkomen en qua reflexen. Had hem eerder al, maar verkocht toen íe flink in prijs steeg. Nu weer verenigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:27:
Gisteren 10 gespeeld, 8 gewonnen, 2 verloren. Vandaag 8 gespeeld, geen gewonnen. _O-
Paar kansloos, maar veel met net steeds 1 goal verschil -O-
Klinkt als een gemiddeld weekend van Fifa :+

Ging 5-0 vandaag en toen 7-4 eindigt. Morgen verder..

Pagina: 1 ... 112 ... 120 Laatste