Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 98% gewijzigd door Sossage23 op 02-03-2023 22:52 ]
Ik dacht een leuke kaart voor de fun. Maar hij is inderdaad serieus goed! Net een hattrick met goals in de 11e, 13e en 16e minuut met als gevolg een ragequit van mijn tegenstander.Oekol schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:15:
Die kaart van weghorst.... Wel aardige hoge prijs maar wel een prima kaart.
Edit: net hattrick nummer 2
Wout the g.o.a.t. is back!
[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 02-03-2023 22:55 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Maar toch wel minder dan z'n kaart vorig jaar? Of is hij echt de moeite waard?SterqVerhael schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:03:
Voor iedereen die de SBC nog niet heeft gedaan. Wout is goud!
Qua stats is deze nog beter dan die van vorig jaar volgens mij.saert schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:38:
[...]
Maar toch wel minder dan z'n kaart vorig jaar? Of is hij echt de moeite waard?
Dit is mijn team nu:
:strip_exif()/f/image/HfilrVNH5WX0yaep5kpdCpoT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Moody2204 op 03-03-2023 09:07 ]
Hier hunter dus. Verder staat hij bij mij op: gebalanceerde breedte, achter linies kruipen, normale onderscheppingen en ondersteun verdediging (in een 4-2-2-2 opstelling).AntraXxX schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:20:
Welke instructions en chemstyle geven jullie Weghorst?
Vrees dat Bergkamp zo z'n plekje gaat verliezen
jasperz89 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:26:
Kom nergens in, webapp niet en op console niet. Meer mensen last van?
:strip_exif()/f/image/icD9Gb49LsyGeRtGXWqcZ8tA.jpg?f=fotoalbum_large)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
“Some” players - grapjassen - gewoon niemand heeft nog toegang
Tenzij je Woutje met fodder meepakt, kan je toch beter dat blauwe kaartje van Kane halen?SterqVerhael schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:48:
Ik heb Weghorst een engine gegeven. Verder kunnen zijn stats natuurlijk nog flinke upgrade krijgen, afhankelijk van of ManU wint of evt. gelijkspeelt.
Gelijkwaardige stats, 5* WF en tradeable.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is soms niet uit te leggen, maar sommige spelers hebben iets extra's in Fifa om 1 of andere reden. Wout Weghorst is zo'n kaart.Bossie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Tenzij je Woutje met fodder meepakt, kan je toch beter dat blauwe kaartje van Kane halen?
Gelijkwaardige stats, 5* WF en tradeable.
Ik scoor net voor de 3e x in 10 wedstrijden een hattrick met Wout.
[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 03-03-2023 15:58 ]
Had je je team al gedeeld? Denk je dat woutje ook een vervanging is voor Butragueno, Hugo Sanchez of Eusebio?Moody2204 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:57:
[...]
Het is soms niet uit te leggen, maar sommige spelers hebben iets extra's in Fifa om 1 of andere reden. Wout Weghorst is zo'n kaart.
Ik scoor net voor de 3e x in 10 wedstrijden een hattrick met Wout.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nu maar hopen dat Ten Hag een master move doet zodat onze Woutje 90 wordt. Anders hoop ik dat Nunez er een stuk of 5 in schiet zodat mijn OtW omhoog gaat.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Allemaal tijdens weekend league en allemaal als wissel gemaakt. Hij past namelijk niet in mijn team, maar als supersub ook heel goed te gebruiken !
wijze woorden
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja een paar posts terug. De spelers die jij noemt kun je eigenlijk niet vergelijken. Beetje appels en peren vergelijken zeg maar.Oekol schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:44:
[...]
Had je je team al gedeeld? Denk je dat woutje ook een vervanging is voor Butragueno, Hugo Sanchez of Eusebio?
Hier de hele middag fut kunnen doen, maar nu niet meer ivm een storing. Leve EA...
Daar hebben ze de provisions pack voorSpacejockey schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:27:
Is er een eenvoudige manier om aan een 85 team te komen voor fodder? Ik heb net genoeg kaartjes om de 87 te doen, maar daarna heb ik vrijwel niks meer. En ongeveer 120k te besteden als ik mijn Van Persie verkoop.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rashford is veel beter op die positie. Die blauwe kaart althans
Gelukkig nooit anders geweest toch?Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:13:
Fut champs is weer om te janken vandaag, wat een toxic lui en gare gameplay…

SBC van Weghorst doen, dat is echt een no-brainer in jouw gevalSleehond schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:58:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Butland, Shaw, Cancelo en Elanga zijn tradable.
Iemand leuke suggestie hoe ik hiermee een beter team kan formeren?
Ik ben wel fan van 4-2-4 overigens, maar als iemand een veel betere formatie heeft aan de hand van mijn spelers of mogelijkheden door verkoop dan hoor ik het graag?
Goed dat je het zegt, want daar ben ik inderdaad mee bezig, had ik even bij de post moeten melden.Saekerhett schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:01:
[...]
SBC van Weghorst doen, dat is echt een no-brainer in jouw geval
Verder heb ik zelf niet veel investeringsruimte dus vraag me af of het veel beter kan...

Had niet door dat ik al aan het einde van div 5 zat. Man, wat een niveauverschil ineens. Blij dat het seizoen bijna klaar is.
Wel bizar potje net voor first owner. Die speler maakt mij compleet af, tikt me helemaal weg. Staat 2-0 voor, vervolgens maak ik echt een geweldige flair goal omdat ik per ongeluk L2 nog ingedrukt had. Hij schopt me de rest van de helft bewust helemaal kapot, pakt 3 rode kaarten en quit op 2-1.
Zelden zo'n ragequit meegemaakt.

Haha deze mensen snap ik echt niet. Te grappig gewoon.Prosac schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:42:
Per ongeluk gepromoveerd naar divisie 4
Had niet door dat ik al aan het einde van div 5 zat. Man, wat een niveauverschil ineens. Blij dat het seizoen bijna klaar is.
Wel bizar potje net voor first owner. Die speler maakt mij compleet af, tikt me helemaal weg. Staat 2-0 voor, vervolgens maak ik echt een geweldige flair goal omdat ik per ongeluk L2 nog ingedrukt had. Hij schopt me de rest van de helft bewust helemaal kapot, pakt 3 rode kaarten en quit op 2-1.
Zelden zo'n ragequit meegemaakt.
:strip_exif()/f/image/8tMMRcev7FO3BRGcwBcpuRoC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaBjdQuOqyURN96xcEP5NzcO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9NU5kMyJL6STfIQ7T439aUjJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MZOagmemsYcB1vDJvQYoLmrq.jpg?f=fotoalbum_large)
Staat hier iets verkeerd?
5 van 10 passend komt niet aan
Steekballen is drama
Schoten op goal weinig effectief
Spelers zijn TRAAG, zelfs Antony, Elanga, Walcott… LOL??
TV instellingen als volgt:
:strip_exif()/f/image/uDNzca4PTgfhICwrslT9FMHX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2TxoQF1xolKaqP3eTylfrdZj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RHq1GOKGswpuNFVuzsmgI0IZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Spelmodus aan en HDMI ingang 3 eARC/ARC met VRR instelling (vraag is of dit wel de juiste keuze is op een 4K TV zonder PS4 Pro….)
PS4 (geen pro)
HDMI 2.1 kabel
Sony Bravia XR 55A84K
https://www.sony.nl/elect.../xr-55a84k/specifications
PS4 is bekabeld aangesloten op ziggo zakelijk standaard pakket.
Heel benieuwd of iemand een geniaal idee heeft..
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 04-03-2023 14:05 ]
Ik heb exact hetzelfde qua gameplay..... en ook de instellingen van het spel 100x nagelopen maar niks geks te zien. Misschien heb je verder in het instellingen menu van de tv nog wat extra mogelijkheden? Geen idee of dat effect heeft met de ps4 hoor. Hier een ps5 op een hdmi 2.1 Oled tv van LG (65CX), beide bedraad internet met 100 mbps dus ook dat lijkt mij de oorzaak niet. Zal wel weer aan de game zelf liggen ben ik bang...Sleehond schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Staat hier iets verkeerd?
5 van 10 passend komt niet aan
Steekballen is drama
Schoten op goal weinig effectief
Spelers zijn TRAAG, zelfs Antony, Elanga, Walcott… LOL??
TV instellingen als volgt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Spelmodus aan en HDMI ingang 3 eARC/ARC met VRR instelling (vraag is of dit wel de juiste keuze is op een 4K TV zonder PS4 Pro….)
PS4 (geen pro)
HDMI 2.1 kabel
Sony Bravia XR 55A84K
https://www.sony.nl/elect.../xr-55a84k/specifications
PS4 is bekabeld aangesloten op ziggo zakelijk standaard pakket.
Heel benieuwd of iemand een geniaal idee heeft..
Mbappe is ”betaalbaar” nu en je krijgt echt veel free packs dit jaar. Maar valt me ook op dat deze week ook meer tegenkom als normaal.Oekol schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:08:
Speel niet vaak op zaterdag maar heb een idee waarom. FC mbappe al owairan galore. De tering. Leuk is anders
Vind hem prima te verdedigen dus vind niet erg
Ik word genadeloos afgestraft voor mijn 72 depth als ik tegen die twee kom.Traeces schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:11:
[...]
Mbappe is ”betaalbaar” nu en je krijgt echt veel free packs dit jaar. Maar valt me ook op dat deze week ook meer tegenkom als normaal.
Vind hem prima te verdedigen dus vind niet erg
Ik speel centraal met Base Maldini en Centurions Kimpembe en ik kan die eikeltjes met gouden Mbappe en Al-Owairan prima verdedigen gelukkig.Oekol schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:13:
[...]
Ik word genadeloos afgestraft voor mijn 72 depth als ik tegen die twee kom.
Heb daarentegen wel moeite met POTM/TOTY Mbappe, Cruijff en Eusebio
Hmm ja. Ik ben telkens de 92 sbc mbappe tegen gekomen. Heb ff pazue genomen en daarna 3 gewonnen. Pauze was even goed om niet gefrustreerd te worden. En eerlijk, kreeg geen mbappe al owairan combi meer. Had ook 1x woutje tegen met al owairan en mbappe. Woutje leek best wel goed.Saekerhett schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Ik speel centraal met Base Maldini en Centurions Kimpembe en ik kan die eikeltjes met gouden Mbappe en Al-Owairan prima verdedigen gelukkig.
2 WL games en 5 goals
Speel hem met jager op PS4
Mijn wc blanc en toty eder lusten die gasten rauw. Zodra je ze kort dekt winnen ze fysiek allesSaekerhett schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Ik speel centraal met Base Maldini en Centurions Kimpembe en ik kan die eikeltjes met gouden Mbappe en Al-Owairan prima verdedigen gelukkig.
Fysiek win ik ook wel 9/10x echter met ruimte in de rug (op 72 depth aannemelijk) verlies ik op snelheid geheid. Helemaal als ze via de zijlijn rennen naar einde veld en dan terug spelen. Normaal geen moeite mee, de inlopende speler verdedigen zou je zeggen dat gaat normaal goed maar ik verlies ook met die verdediger dan op snelheid en ben te laat.Traeces schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:43:
[...]
Mijn wc blanc en toty eder lusten die gasten rauw. Zodra je ze kort dekt winnen ze fysiek alles
Ik speel iets verder terug maar ik speel echt de oude barca tiki, taka. Combineer me tegenstander helemaal kapot.Oekol schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:07:
[...]
Fysiek win ik ook wel 9/10x echter met ruimte in de rug (op 72 depth aannemelijk) verlies ik op snelheid geheid. Helemaal als ze via de zijlijn rennen naar einde veld en dan terug spelen. Normaal geen moeite mee, de inlopende speler verdedigen zou je zeggen dat gaat normaal goed maar ik verlies ook met die verdediger dan op snelheid en ben te laat.
Daardoor kan ik me tragere verdedigers ook iets beter die counter er uit halen.
Weghorst als supersub was fenomenaal. Niet normaal deze kaart.
Rewards was hoge fodder, maar niets bruikbaars en Angelino fut fantasy. Alles in de WC / Prima icon sbc gedaan plus circa 100k aan coins. Resultaat spreekt voor zich
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P9eXvcG4lpWMmYnTcC3xJPag.jpg?f=user_large)
Daarnaast nog Benrahma uit een untradable pakket. Past niet in mijn team, maar toch leuk als sub.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NgSAyfY4PPTBUlAkjMo74mXy.jpg?f=user_large)
wijze woorden
Nou ik vind het wel van week tot week verschillen… vorige week en deze week is het echt veel slechter dan eerdere weken.
WL maak ik morgen af met een beetje geluk komt daar nog iets uit gelopen.
Hij ramt ze echt binnen hoor!Oekol schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:29:
Woutje...Ga Bale 93 er in stoppen. Vind 'm toch niet fijn als super sub. Moet dan nog een 89, 88 en 86 rated kopen. Ben zo'n 95k daar aan kwijt. Is dat het waard?
WL maak ik morgen af met een beetje geluk komt daar nog iets uit gelopen.
Hier 2 WL games 5 goals, ik ga nu weer verder knallen, maar ben er blij mee!
6 WL games, 11 goals, 5 assists!Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:16:
Zit nog erg te twijfelen over Weghorst. Heb momenteel geen PL spelers, heb de Ketelare al, dat lijkt me vergelijkbaar. Vond Wout vorig jaar wel echt heel goed, die is tot tots blijven staan… dat doet me twijfelen 🤣
ZO blij dat ik hem opgepikt heb voor ik m’n WL starte!!!
Edit volgende game, 2 goals WOUT!!! Ik ga echt stuk om deze kaart!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 04-03-2023 22:25 ]
Zelfde mening. Ben morgen benieuwd ga heel me wl morgen spelen. Laatste wl heb ik vooral zaterdag gespeeld.Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:56:
[...]
Nou ik vind het wel van week tot week verschillen… vorige week en deze week is het echt veel slechter dan eerdere weken.
Weet precies wanneer de servers kut zijn, dan draait voller en Alonso voor geen meter. Die worden dan net een tank.
Denk vooral dat je moet kijken hoe je speelt. Di natele speelt er naast bij mij. Ik hou met weghorst die bal vast en laat me buitenspelers er bij komen en di natale in de kaats er overheen.Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:16:
Zit nog erg te twijfelen over Weghorst. Heb momenteel geen PL spelers, heb de Ketelare al, dat lijkt me vergelijkbaar. Vond Wout vorig jaar wel echt heel goed, die is tot tots blijven staan… dat doet me twijfelen 🤣
Dat werkt geweldig. Daarbij kan hij goed koppen en behoorlijk afronden.
Edit:
En nieuw record binnen, ben op 62 punten geëindigd! Genoeg fodder voor woutje dan in ieder geval...
Edit 2:
Totw pack begon met Argentijnse vlag. Ik denk nee toch?!! Nee idd. Het was romero.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 04-03-2023 23:37 ]
GODVER wat een speler!
15 games 22 goals 5 assists
Ik heb vanavond best veel potjes dat ik bijvoorbeeld na een achterstand gelijk maak en de tegenstander dan gelijk er vandoor gaat… WHY? Vandaar dat ik al op 15 games zit, heb nog 7 WL games te gaan en sta nu op 29 punten. Pas mijn 2e WL die ik doe nu met FIFA 23 dus vind het helemaal prima!
[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 04-03-2023 23:56 ]
Bizar hè hoe makkelijk hij scoort, echt fenomenaal.
:strip_exif()/f/image/JBNaFnoRWWpeo3wbX51eli33.jpg?f=fotoalbum_large)
Morgen m’n laatste paar potjes maar ik concludeer dat dit een van mijn beste keuzes in 23 is geweest so far qua SBC

Wellicht dat mensen dit al doen maar evt als tip. Ik heb hem in een 4-1-2-1-2(2) als aanvallende cm gezet. Dat werkt voor mij echt goed. Hij scoort aan de lopende band.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
1e potje WL deze ochtend, HATTRICK WOUT
Deze kaart is echt ABSURD
Schreeuw niet zoSleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:55:
Nou we gaan vrolijk verder!
1e potje WL deze ochtend, HATTRICK WOUT
Deze kaart is echt ABSURD
Ja het is echt een goeie kaart, maakt me alleen maar meer bang dat ze 'm bij een eventuele +1 of +2 op de 1 of andere manier toch gaan aanpassen dat hij 'minder' wordt. Een soort van nerf.
SORRY!Oekol schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:11:
[...]
Schreeuw niet zo
Ja het is echt een goeie kaart, maakt me alleen maar meer bang dat ze 'm bij een eventuele +1 of +2 op de 1 of andere manier toch gaan aanpassen dat hij 'minder' wordt. Een soort van nerf.
Hey pssst, 2e pot wederom een hattrick

Ondanks veel goals Wout, win ik zeker niet alles zomaar. Ik eindig in VII slechts, met hopelijk 40 punten

Laatste 4 wedstrijden gewonnen, daar verraste ik mezelf wel mee!
:strip_exif()/f/image/CFfoG8v1Sfll3i2xBA9w4AVA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e3BnSgr1JaGeo5hXN4rWccoV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DpMUYVY1J9y4op4dcpDzox3n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/woyG3XwEfDgFSj7T4GCYTe6p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eCvOcrboKSVDl33t0PUH3lZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Tja kunnen we helemaal niks mee met al deze kaarten…

PS die rode kaarten, hebben die nog een werking ofzo? Ik zit nog niet heel erg in de WL wereld.
Vind dit resultaat dan weer beetje jammer maar goed, we cant have it all….
Oja statistieken van Wout in de WL:
:strip_exif()/f/image/NlKrkKlY7JkLxBejqvtbAfvJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu geen FIFA meer voor mij vandaag, ben er wel even klaar mee haha!
Rood is niks anders als futchamp kaartje. Oftewel een kopie van de inform / totw van deze week.Sleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:53:
Nou het is me toch gelukt om rang VI te halen!
Laatste 4 wedstrijden gewonnen, daar verraste ik mezelf wel mee!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tja kunnen we helemaal niks mee met al deze kaarten…![]()
PS die rode kaarten, hebben die nog een werking ofzo? Ik zit nog niet heel erg in de WL wereld.
Vind dit resultaat dan weer beetje jammer maar goed, we cant have it all….
Oja statistieken van Wout in de WL:
[Afbeelding]
Nu geen FIFA meer voor mij vandaag, ben er wel even klaar mee haha!
wijze woorden
Pack resultaat valt me wel tegen, maar verwacht geen wonderen.
Of is dit wel een redelijke pack weight voor mijn rang?
In dat geval houdt ik het lekker bij Rivals, want ik heb niet het gevoel dat ik iemand ben die veel hoger komt dan dit.
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 05-03-2023 12:12 ]
Tja wat is redelijk.Sleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:11:
@Valandil Dank, helder!
Pack resultaat valt me wel tegen, maar verwacht geen wonderen.
Of is dit wel een redelijke pack weight voor mijn rang?
In dat geval houdt ik het lekker bij Rivals, want ik heb niet het gevoel dat ik iemand ben die veel hoger komt dan dit.
Zit wat fodder tussen, maar op Walker na, weinig bruikbare spelers.
WL moet je niet spelen voor de rewards, überhaupt fifa niet. Leuke kaartjes zijn mooi meegenomen. Ik speel WL puur voor de fun. Speel het ook niet ieder weekend, wellicht 1 a 2 per maand.
Mijn packluck zit met name in alleen maar untradables dit seizoen, waaronder prime icon Vieira, toty militao, toty courtois, future star Alvarez, WC owairan, prime icon Essien, base icon Jairzinho.
Maar dat is gewoon mazzel hebben. Meestal upgrade ik mijn team met sbc spelers. Dan weet je zeker wat je krijgt
wijze woorden
Wel prima packweight dit weekend, vrijdag al mooie fodder, vandaag in elk geval Ter Stegen en Benzema uit een pack.
Toch maar Weghorst gedaan, denk niet dat hij een +2 krijgt, maar prima voor mijn team Nederlanders.
En als hij wel een upgrade krijgt dan is dat weer mooi extra puzzelen met TOTY Van Dijk
[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 05-03-2023 13:30 ]
Verder Weghorst en Memphis aan de club toegevoegd. Altijd leuk om Nederlanders erbij te halen en had fodder zat
Ben wel nog steeds aan het twijfelen om TOTY Courtois te verkopen. Pak daar nu zo'n 270K winst op en vind hem niet zo goed. Aan de andere kant, het is Courtois en de rest van de La Liga-keepers is ook niet denderend...
Trapp 88 89 TOTW is ook leuk om te proberen?Prosac schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:43:
Van mij mag er qua keeper nog wel een betere Bundesliga special komen dan Neuer, vind het zo jammer dat ik een prachtig special Bundesligateam heb en dan staat gold Neuer daar bij.
Ik heb wat fodder in de Cech SBC gestopt, is de keeper discussie voor mijn team ook goedkoop opgelost.allstarted1 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:40:
Hier ook lekker objectives geharkt vandaag - nog 12 potten dan heb ik ook de 5x 84+ voor 50 winst. Nu even geen zin meer, haha.
Verder Weghorst en Memphis aan de club toegevoegd. Altijd leuk om Nederlanders erbij te halen en had fodder zatZijn nog maar twee spelers die ik wil hebben op dit moment en dat zijn Trent Centurions en Timber FS. Alleen die laatste is zo enorm duur en aan Trent op dit moment geen nood.
Ben wel nog steeds aan het twijfelen om TOTY Courtois te verkopen. Pak daar nu zo'n 270K winst op en vind hem niet zo goed. Aan de andere kant, het is Courtois en de rest van de La Liga-keepers is ook niet denderend...
Cech heb ik ook, maar bevalt me ook totaal niet, haha. Duikt naar mijn gevoel vaak over de bal heen. Heeft me ook al wat wedstrijden gekost. Alleen Szscesny Centurions en Maignan HM doen het goed voor me. En Pope Showdown in m'n PL-team.Bossie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:12:
[...]
Ik heb wat fodder in de Cech SBC gestopt, is de keeper discussie voor mijn team ook goedkoop opgelost.
[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 05-03-2023 14:21 ]
Als het wel kan ga ik wel weer WL in om geld en pakjes te scoren.
Probeer het eens zou ik zeggen.Oekol schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:30:
Kun je eigenlijk twee keer WL doen in 1 weekend? Heb me al weer gekwalificeerd (ga 6-0, ga eens proberen of ik de 10 halen kan), maar mag nog 4 potjes spelen.
Als het wel kan ga ik wel weer WL in om geld en pakjes te scoren.
Super opmerking. Snap dat ik het kan proberen, maar als het niet kan is het onzin om de andere 4 nu niet te spelen he? Maar reageer anders gewoon niet als je het niet weet.
Kan nietOekol schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:43:
[...]
Super opmerking. Snap dat ik het kan proberen, maar als het niet kan is het onzin om de andere 4 nu niet te spelen he? Maar reageer anders gewoon niet als je het niet weet.