[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Traeces schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:17:
Moet zeggen die weghorst kaart voegt enorm veel aan me spel toe. Lukt het ff niet over de grond kan je ook nog lekker hoge ballen pompen })
Probeer maar ook eens zijn power shots vanaf metertje of 16/20… hilarisch hoeveel er in vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Benrahma gekocht voor 82k (rest stond op 89k of meer)

Benieuwd of het positief uitpakt dat hij nog upgrades gaat krijgen, ik vertrouw daar wel een beetje op :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kg6H0u6ISHULsbU_WDRW_V_OaKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/talwY4w1OpqODk19djZz0KuF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CHyzLpA.png

Op het laatste nippertje toch nog Wout Weghorst gedaan. Heb alles wat ik heb erin gestop, zelfs mijn Hero Capdevilla. Maar maakt niet uit, want ik speel toch alleen met mijn NL team. Nu maar hopen dat Ten Hag niet faalt!

[ Voor 10% gewijzigd door Spacejockey op 05-03-2023 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:13
Sleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:58:
[...]

Probeer maar ook eens zijn power shots vanaf metertje of 16/20… hilarisch hoeveel er in vliegen!
Ja klopt die schoten zijn kanonskogels. Net ook tegenstander plaats ze keeper al naar rechts, zag het te laat dus schoot al volle kracht. Keihard vliegt hij de kruising in _/-\o_

Echt wat irriteer ik me aan die leenspelers in de wl. Net gelijkwaardige tegenstander maar verdomme weer een toty van dijk leenspeler er in. Zijn team was ook al veel beter als mijne. Naja het is niet anders.

Ff afkloppen…. Heb nu 7 wedstrijden gespeeld ga 5-2 maar heb nog geen enkele extreem verdedigende tegenstander gehad. Sommige speelde zelfs lekker aanvallend net zoals mij. Tot nu toe zeer leuke wl om te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 05-03-2023 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:09
Met Wout in de basis zou ik het volgende kunnen doen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7dXAL0en1J3XzD0cHRFXBaRDDTY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Q7W36c9aOWRVef5ERogI7Ex.jpg?f=fotoalbum_large

Huidige team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0ScNCacC57CJR6bLc0pIHvAubY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L2J30FNyvVqdNRxMbjxVbvOS.jpg?f=fotoalbum_large

Het zijn nogal wat wijzigingen dus ik twijfel 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Oekol schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:43:
[...]

Super opmerking. Snap dat ik het kan proberen, maar als het niet kan is het onzin om de andere 4 nu niet te spelen he? Maar reageer anders gewoon niet als je het niet weet.
Ik was gewoon benieuwd, aangezien je je al gekwalificeerd had. In het weekend is kwalificeren sowieso makkelijker heb ik het idee, omdat de betere spelers al WL lijken te spelen.

Sorry dat ik er nu voor zorg dat je onvriendelijk moet doen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 05-03-2023 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:08:
[...]

Ik was gewoon benieuwd, aangezien je je al gekwalificeerd had. In het weekend is kwalificeren sowieso makkelijker heb ik het idee, omdat de betere spelers al WL lijken te spelen.

Sorry dat ik er nu voor zorg dat je onvriendelijk moet doen. :+
Haha oké.. Ja ik had bewust aangegeven dat ik nog 4 spelen kon, afbreken wilde ik dus niet om 'te testen' als iemand het hier wellicht al x getest had. Ga dus proberen die andere 4 te winnen op m'n gemakje en niks afraffelen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Utd voorlopig achter tegen Liverpool (Gakpo)

Komop United/Wout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt iemand tips hoe je corners verdedigd ? Ik krijg zoveel tegendoelpunten door die achterlijke omhaal corners pffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Sleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:17:
Utd voorlopig achter tegen Liverpool (Gakpo)

Komop United/Wout!
2-0 inmiddels. Ik vrees dat Wout een 88 blijft.

edit: 3-0 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 05-03-2023 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dus... Wout blijft 88 :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:23:
Echt iemand tips hoe je corners verdedigd ? Ik krijg zoveel tegendoelpunten door die achterlijke omhaal corners pffff
Keeper met rechter joystick naar links zetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Al blijft wout 88, blijft een unieke en geweldige kaart.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Dat word geen upgrade. Jezus wat een goal van salah.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:53:
Dat word geen upgrade. Jezus wat een goal van salah.
Gold Pickford had die bal ongetwijfeld gehad als ik het zo zou proberen in FIFA. :'( :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dit is dan wel weer goed voor mijn OTW Nunez.
Hoe zat dat ook alweer... Nu in de hype verkopen en dan als de TOTW er is terugkopen voor minder of zoiets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:03:
Dit is dan wel weer goed voor mijn OTW Nunez.
Hoe zat dat ook alweer... Nu in de hype verkopen en dan als de TOTW er is terugkopen voor minder of zoiets toch?
Ik denk eerder dat Gakpo een TOTW krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Jemig 5-0 ook echt, dan ga ik Benzema houden denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
Oke, geen upgrade voor Weghorst, maar wie weet een totw voor Gakpo, dat zou ook mooi zijn voor mijn NL team...mijn huidige 88 Gakpo is al de beste speler in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:07:
[...]

Ik denk eerder dat Gakpo een TOTW krijgt.
Dan is in de hype verkopen al voldoende en weer terugkopen als de totw er is en hij niks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hopelijk m’n OTW Nunez dan maar een upgrade….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:15:
Hopelijk m’n OTW Nunez dan maar een upgrade….
Hier heb ik dezelfde hoop. Maar gok dat Salah een kaart gaat krijgen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik kom nu echt alleen maar Weghorst in de combi tegen met Mbappe. Ik kan Mbappe afstoppen, maar het lukt me maar niet om Weghorst in te halen in de sprint. Bal aannemen en direct die explosieve sprint naar voren. Niet in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Het is hier vaker gezegd… maar wat is Rivals soms kut zeg…. Man man man!

Had meer fun met WL, probleem is alleen dat ik daar zelden tijd voor heb, toevallig dit weekend eens.

Allemaal weer rare dingen in Rivals, ongelofelijk…!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Balen, geen upgrade voor Weghorst. Haal net wel WC Okocha uit de hero playerpick sbc. Die kaart is 900K+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:41
Sleehond schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:30:
Het is hier vaker gezegd… maar wat is Rivals soms kut zeg…. Man man man!

Had meer fun met WL, probleem is alleen dat ik daar zelden tijd voor heb, toevallig dit weekend eens.

Allemaal weer rare dingen in Rivals, ongelofelijk…!
Hier precies het tegenovergestelde. Rivals bijna div. 1 en in de WL is het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Net tegen een team in Rivals:

Ronaldo prime
Zidane prime
Yashin prime
Okocha
Mbappe
Maldini prime
Sergio Ramos flashback
Cafu prime

Hoe ziek? Credit card team zeg maar

7-1 verloren en het gevoel dat ik de bal niet heb aangeraakt. Ernstig….

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 05-03-2023 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Raar avondje wel. Kom alleen maar spelers tegen die continu aan het schoffelen zijn, geen enkele kaart krijgen en hun spelers op speed. Met pijn en moeite eentje weten te winnen. Maar geen idee wat die tactiek is, maar het is echt alleen maar schoppen en vervolges die bal naar voren peren, met succes vaak ook nog.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SB3g3zCaEYLs60eU9d381fPfW78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nCrkHfCXo702pI09ECain6iC.jpg?f=fotoalbum_large

Jezus nog meer keuze in de spits :+

Edit : wat een pack van dijk zat er ook nog achter :9

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 05-03-2023 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
lwd-kevin schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:46:
Balen, geen upgrade voor Weghorst. Haal net wel WC Okocha uit de hero playerpick sbc. Die kaart is 900K+ :)
WC Okocha heb ik ook gepacked! Ik zal hem eerst proberen als invaller omdat mijn keuze nogal groot is aan aanvallers.

Dit weekend weinig kunnen spelen, gisteren wel een paar potjes met Wout kunnen doen naast Mbappe potm en Haaland toty en dat ging in een 4321 prima.

https://www.futbin.com/23/squad/3672049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Iedereen hier dikke fan van Wout, en ik dacht dat ik dat ook zou worden maar die gaat gewoon in een SBC hoor. Ik vind het maar een harkerige houthakker. Schiet met niemand zo vaak op de lat of paal ook. Ik ga gewoon weer prime Bergkamp gebruiken, wat een finesse-verschil met die Wout.

Zal wel aan de manier hoe ik speel liggen, maar ik kan dus niks met die logge Wout.

WL was sowieso een drama. Ik snap ook nooit waarom ik hier altijd van die originele teams zie, en zodra ik de WL in stap is letterlijk het enige dat ik nog zie Mbappé's en Al Owairans. Alsof ik 20x tegen dezelfde tegenstander speel :')
Tevens het gevoel dat iedereen ook vrijwel dezelfde tactieken hanteert. Op de een of andere manier altijd pijlsnel met 6 man eruit en verdedigend staat er altijd een muur van 6 man om doorheen te breien.

Matthäus wel een legend overigens. Daar kan ik echt niks op aanmerken. Heeft ook echt een zieke pingel, die dingen gaan echt stuk voor stuk de winkelhaak in

[ Voor 8% gewijzigd door Timk10 op 06-03-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hele vreemde WL achter de rug hier. Veel potjes waarin alles traag reageerde en als alles vlot reageerde won ik ook meteen dik. Heb er niet veel plezier aan beleefd in het algemeen :D
Wel wat aanpassingen aan m'n elftal gedaan toch, ik merkte toch dat mijn middenveld te zwak was verdedigend. Met Theo erbij kan ik ook wat meer variëren in opstellingen.
Daarnaast denk ik dat die Saliba nog wel zal gaan stijgen zeker als de upgrades in het verschiet komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GotQ3DWx0iUCSRD2reo2tQ7OAYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uv2MIk3gCMDHE3Pdgq7jM4pX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05
89 Ginola uit de 87+ Hero upgrade :DAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XxB0k6dldjumocPho94BiYFj3UA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UNYGhTLgzvZhtsXh9S8jSbWb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door Saekerhett op 06-03-2023 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Timk10 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:09:
Iedereen hier dikke fan van Wout, en ik dacht dat ik dat ook zou worden maar die gaat gewoon in een SBC hoor. Ik vind het maar een harkerige houthakker. Schiet met niemand zo vaak op de lat of paal ook. Ik ga gewoon weer prime Bergkamp gebruiken, wat een finesse-verschil met die Wout.

Zal wel aan de manier hoe ik speel liggen, maar ik kan dus niks met die logge Wout.

WL was sowieso een drama. Ik snap ook nooit waarom ik hier altijd van die originele teams zie, en zodra ik de WL in stap is letterlijk het enige dat ik nog zie Mbappé's en Al Owairans. Alsof ik 20x tegen dezelfde tegenstander speel :')
Tevens het gevoel dat iedereen ook vrijwel dezelfde tactieken hanteert. Op de een of andere manier altijd pijlsnel met 6 man eruit en verdedigend staat er altijd een muur van 6 man om doorheen te breien.

Matthäus wel een legend overigens. Daar kan ik echt niks op aanmerken. Heeft ook echt een zieke pingel, die dingen gaan echt stuk voor stuk de winkelhaak in
Idem mbt Weghorst. Dure 88 fodder gebleken.

Ik zit eraan te denken om nog een stukje door te sparen en voor Prime Cruyf te gaan. Iemand hier toevallig ervaringen? Had in FUT21 mid cruyf en vond het toen eigenlijk best wel tegenvallen namelijk. Maar zou een mooie oplossing voor mij zijn om VVD op 3 chem te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:41
Nachtapotheker schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:50:
Hele vreemde WL achter de rug hier. Veel potjes waarin alles traag reageerde en als alles vlot reageerde won ik ook meteen dik. Heb er niet veel plezier aan beleefd in het algemeen :D
Wel wat aanpassingen aan m'n elftal gedaan toch, ik merkte toch dat mijn middenveld te zwak was verdedigend. Met Theo erbij kan ik ook wat meer variëren in opstellingen.
Daarnaast denk ik dat die Saliba nog wel zal gaan stijgen zeker als de upgrades in het verschiet komen.

[Afbeelding]
Hoe speelt Fernandez, munten waard? Is dit ook jouw in-game opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
theman36 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:12:
[...]

Hoe speelt Fernandez, munten waard? Is dit ook jouw in-game opstelling?
Dit is mijn opstelling als ik ga counteren :o
Meestal speel ik 41212(2) als ik wil combineren.
Als het breed gehouden moet worden doe ik 4231.
Als het breed moet met meer risico dan 352.

Ik vind die Fernandez wel goed, erg aanwezig, verdedigend goed, goede passing. Hiervoor had ik Modric TOTY die beviel me aan de bal beter, vooral met het dribbelen, die Fernandez is een stuk houteriger. Zonder bal is Fernandez beter. Of hij echt 1.3 miljoen waard is, vind ik lastig te zeggen na 7 potjes, daarvoor zou ik langer met hem moeten spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-03-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb zelf maar weer eens wat geïnvesteerd. Gokjes genomen met de Fantasy backs uit de Bundesliga en Fantasy Skriniar gekocht.
Denk dat ik Umtiti opzij laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Woutje absoluut dure fodder omdat die geen basis staat bij me. Echter voor in de tweede helft kan ik wel voor hem ander spel gaan spelen. Dus daar ben ik wel blij mee.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Tradeable :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twg9iYq7kMAVA3gsBFf3KMTdrgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JHFWCs8L7dBFvtmU5thY5j4T.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Da' s lekker! Ga je 'm ook verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
4 wedstrijden met spitsen duo wc hero voller en mbappe. Niet normaal die 2 iedere schot kans is een doelpunt >:)

Net me promotie pot gewonnen met 5-0 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:40:
[...]

Da' s lekker! Ga je 'm ook verkopen?
Nee, nog niet. Verwacht wel dat hij gaat stijgen en speel nu erg veel met La Liga. Past perfect in het team :) Wel Frenkie nu even op de bank geparkeerd. Net twee potten met Llorente gespeeld en echt een beest :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYijiISrqrUO0N8YJh24iVMMZMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kn0D0olU9LQHb84n61Q5jAJH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Tijd met Zidane gespeeld, maar vond hem z’n 3mio toch niet waard. Daarnaast de opstelling omgegooid naar 3421 en dat bevalt echt uitstekend. Zijn vaak wedstrijden met veel goals (en ook veel tegendoelpunten), maar het speelt heerlijk.
Heb nu onderstaand team staan:
Heb nog ongeveer 3mio te besteden. De meest prominente posities om te verbeteren zijn uiteraard de flankspelers. Zit te denken aan sowieso Roberto Carlos. Mensen die ervaring met hem hebben? Of andere suggesties voor verbeteringen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxTAjSPsBenlc2EBEXZKp9VxVv0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/emGvvssPZCWqG7bQ94qtZu6v.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
Heeft iemand de Depay SBC gedaan? Hoe bevalt 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:52
Spacejockey schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:38:
Bevalt hier erg goed: heerlijke dribbel, positionering en afronding. Merk niks van zn 3* WF. Daarintegen alleen gisteravond even gespeeld om de resterende wins binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Ja ik. Om eerlijk te zijn weet ik nog niet zo goed wat ik er van vind. :) Voor m'n gevoel speel ik hem nog niet goed ofzo, of misschien een andere chem style (nu engine). Maar hij is voor mij nog niet aanwezig genoeg.

Ik heb bijv. De Jong als CM (in een 4-3-1-2) en Depay als CAM. Maar heb het idee dat De Jong vaker voor het doel komt dan Depay. Maar zoals gezegd, ligt waarschijnlijk aan mezelf of de instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Traeces schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:49:
4 wedstrijden met spitsen duo wc hero voller en mbappe. Niet normaal die 2 iedere schot kans is een doelpunt >:)

Net me promotie pot gewonnen met 5-0 8)7
Welke divisie? en welke is beter want ben tussen beide aan het twijfelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
rcsnellink schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:32:
[...]

Ja ik. Om eerlijk te zijn weet ik nog niet zo goed wat ik er van vind. :) Voor m'n gevoel speel ik hem nog niet goed ofzo, of misschien een andere chem style (nu engine). Maar hij is voor mij nog niet aanwezig genoeg.

Ik heb bijv. De Jong als CM (in een 4-3-1-2) en Depay als CAM. Maar heb het idee dat De Jong vaker voor het doel komt dan Depay. Maar zoals gezegd, ligt waarschijnlijk aan mezelf of de instructions.
Heb hem met hunter als rca in 4321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Wel ok. Hij is erg sterk en behendig.
Voor dat bedrag heeft hij nog wel +2 nodig mijns inzien om echt goed tot zijn recht te komen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:00
Maurice079 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:13:
Tijd met Zidane gespeeld, maar vond hem z’n 3mio toch niet waard. Daarnaast de opstelling omgegooid naar 3421 en dat bevalt echt uitstekend. Zijn vaak wedstrijden met veel goals (en ook veel tegendoelpunten), maar het speelt heerlijk.
Heb nu onderstaand team staan:
Heb nog ongeveer 3mio te besteden. De meest prominente posities om te verbeteren zijn uiteraard de flankspelers. Zit te denken aan sowieso Roberto Carlos. Mensen die ervaring met hem hebben? Of andere suggesties voor verbeteringen?
[Afbeelding]
Volgens mij zijn je flanken al sterk bezet, maar misschien zijn b2b middenvelders een betere optie voor deze posities?

Denk bijvoorbeeld aan Park, Kuyt.

Mijn ervaring dat LM/RM in 352 etc vaak lastig blijft TOTY uit is.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 07-03-2023 17:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Augy schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:00:
[...]

Heb hem met hunter als rca in 4321
Ik ga hunter eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
forzaracing schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:11:
[...]

Welke divisie? en welke is beter want ben tussen beide aan het twijfelen
Nu div 3, maar moet ook eerlijk zijn ik heb deze maand amper gespeeld. Zit normaal div 1 / elite niveau.

Ja heel erg verschillende ligt aan je speelstyle vooral en opstelling.

Typische echte afmaker 100% voller. Bewegelijke spits die kan skillen 100% mbappe. Zou als ik zelf mag kopen denk wel voor mbappe gaan , maar dat is omdat ik echt een skiller ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Weer 9 van de 10 wl kwali gewonnen. Mag volgens mij de 10 van 10 niet halen :p

Heb die marquez wc Hero eens geprobeerd op het middenveld. Had die uit de sbc. Moet zeggen brengt echt serieus balance op me middenveld. Lekkere sloper op het middenveld naast centrurion fredje.

[ Voor 56% gewijzigd door Traeces op 07-03-2023 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
Even een wat technischere vraag. Ik speel af en toe FIFA op een wat oudere tv van een jaar of 8. Het spel lijkt hier allemaal wat trager door. Heeft dit met de tv te maken of met de gameplay van fifa zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
saert schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:15:
Even een wat technischere vraag. Ik speel af en toe FIFA op een wat oudere tv van een jaar of 8. Het spel lijkt hier allemaal wat trager door. Heeft dit met de tv te maken of met de gameplay van fifa zelf?
Tv kan ook prima. Reactie tijd etc is veel minder.

Ik heb een redelijk recente tv , maar speel altijd op me pc monitor. Veel minder vertraging.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Zo, dat was weer een enerverende avond. Even een stel 78+ playerpicks in elkaar gezet....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ze0fnOpuIW2oOgb9uzgi0ol3ibU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TWQKuU8ua1qIHecRXDzy1fWT.jpg?f=fotoalbum_large

De laatste promo's alleen maar dikke kaarten gepackt: FS Musiala, FS Álvarez, Llorente en nu dit weer. Kom om in de middenvelders inmiddels, haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ben aan 't twijfelen om umtiti sbc te doen als vervanging voor virgil van dijk gold. Iemand een idee of dit een strak plan is? +2 moet wel mogelijk zijn lijkt 't. Niet per se straatlengte beter dan virgil dan alsnog.. Twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

allstarted1 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:43:
Zo, dat was weer een enerverende avond. Even een stel 78+ playerpicks in elkaar gezet....

[Afbeelding]

De laatste promo's alleen maar dikke kaarten gepackt: FS Musiala, FS Álvarez, Llorente en nu dit weer. Kom om in de middenvelders inmiddels, haha :P
Even m'n non tradable club tot 77 ingezet in de sbc door jouw bericht. 20 gemaakt en toch een 88, twee 86 en wat 85 er uit. Geen speciale kaarten maar wel mooie fodder. Als ik er zin in heb de rest van m'n untradable goud tot 80 a 81 inzetten in deze sbc. Wellicht morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

Ben ook weer begonnen met FIFA… had even paar maanden een break. Kennelijk in div 7 beland.. nu weer in div1 maar mijn team laat te wensen over.. kom alleen maar mbappe en Jardíno tegen. Haha. We zien wel! Hopelijk nog gouden mbappe halen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wcd-o6BJMC6q9jms_9pNYSEvD5s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGQ5bk3ttQ02ZUdXYM07lhsX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door hmr op 07-03-2023 23:38 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Woutje staat inmiddels in de basis hoor :D wat een spits.
Als je er hunter op knalt is hij op het dribbelen na gelijk aan Haaland TOTY (wel zonder chem style dat wel).
Dit is mijn eerste spits (zullen er vast meer zijn die ik niet gebruikt heb) die op fysiek Ramos en Maldini aan kan. Dat voegt echt wat toe aan het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 08-03-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heeft iemand een goeie tactiek om druk te zetten als iemand in de laatste minuten (of gewoon de hele 2e helft) rond gaat tikken achterin? Zet nu druk met 1 man manueel en dat werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:49:
Heeft iemand een goeie tactiek om druk te zetten als iemand in de laatste minuten (of gewoon de hele 2e helft) rond gaat tikken achterin? Zet nu druk met 1 man manueel en dat werkt voor geen meter.
pijltje naar beneden en naar links. Dan zet je druk met het team.
Of een tactiek instellen op 1 van de 5 opties met "volle druk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:02:
[...]

pijltje naar beneden en naar links. Dan zet je druk met het team.
Of een tactiek instellen op 1 van de 5 opties met "volle druk"
Dat eerste doe ik al en brengt niks / te weinig . Ga het tweede wel doen dan. Kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Had weer wat fodder, dus Depay ook maar even gedaan. Die kan nog wel mooi van pas komen als ik ooit weer full NL ga op t eind. Zeker als hij nog een paar upgrades krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:47:
Ben aan 't twijfelen om umtiti sbc te doen als vervanging voor virgil van dijk gold. Iemand een idee of dit een strak plan is? +2 moet wel mogelijk zijn lijkt 't. Niet per se straatlengte beter dan virgil dan alsnog.. Twijfel
Lastig. Ik zou dan eerder doorsparen en Skriniar oppikken. Mits je die kan chemmen uiteraard.

Mocht je hem met untradable fodder kunnen doen dan is het nog wel de moeite waard.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:49:
Gebruik je L1 of LB tijdens het druk zetten? Afhankelijk op welke console je speelt.

Als je dan met 1 man manueel controleert en bovenstaande knop indrukt zet je druk met 2 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Partypooper schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:37:
[...]

Gebruik je L1 of LB tijdens het druk zetten? Afhankelijk op welke console je speelt.

Als je dan met 1 man manueel controleert en bovenstaande knop indrukt zet je druk met 2 man.
Dat is een goeie. Dat de tweede speler groen wordt tijdens het druk zetten toch? Ga dat ook wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ja hoor, EA. Doe maar een Skriniar erbij!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgfUi9hB830UY1ba1hcorynRgzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2zgilYqUUUTU9ySj6Wr7Pmz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:16:
[...]

Dat is een goeie. Dat de tweede speler groen wordt tijdens het druk zetten toch? Ga dat ook wel proberen.
Klopt!

Is misschien wel een beetje oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Lekkere avond weer... iedereen probeert nog ff een divisie te klimmen denk ik. Ben al 2 uur bezig zonder ook maar 1 overwinning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:07:
Lekkere avond weer... iedereen probeert nog ff een divisie te klimmen denk ik. Ben al 2 uur bezig zonder ook maar 1 overwinning....
Ik heb gelukkig de 8 overwinningen al binnen in divisie 4, maar wou nog een paar ontspannen potjes doen.
Weinig ontspannen aan inderdaad. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Oekol schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:16:
[...]

Sowieso een tactic met 90-100 depth.
agressive interceptions bij speler instructies.
R1 voor second man press is ook zeker nodig, double tap R1 gebruik ik ook vaak als ik druk wil zetten.
En constant pressure in de laatste 15 minuten, je stamina gaat er anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

cubert20 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:18:
[...]

Sowieso een tactic met 90-100 depth.
agressive interceptions bij speler instructies.
R1 voor second man press is ook zeker nodig, double tap R1 gebruik ik ook vaak als ik druk wil zetten.
En constant pressure in de laatste 15 minuten, je stamina gaat er anders aan.
Top thanks. Ja dit moet 1 voor de laatste minuten van de wedstrijd worden als ze achterin gaan rondtikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:08:
[...]

Ik heb gelukkig de 8 overwinningen al binnen in divisie 4, maar wou nog een paar ontspannen potjes doen.
Weinig ontspannen aan inderdaad. :+
Gelukkig had ik die ook al binnen, anders was het niet eens gelukt! Echt bizar goede tegenstanders en 0 overwinningen over de hele avond. Dat is me nog nooit gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Gelukkig had ik die ook al binnen, anders was het niet eens gelukt! Echt bizar goede tegenstanders en 0 overwinningen over de hele avond. Dat is me nog nooit gebeurd.
Moet zeggen dat het later op de avond wel echt lekker ging.

Maar lijkt wel alsof iedereen met Mbappe, owairan en jairzinho speelt met minimaal Zidane erachter en maldini met ramos ernaast (die gebruik ik zelf ook overigens) 🙈 wat een monster teams kom ik tegen in drie zeg. Pele, Cruijff en meer van dat soort kaliber zijn meer regel dan uitzondering

Na wat tweaken van de tactiek en vervangen van soler voor darder loopt het team ook wel erg fijn :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XV5D-s8iPRHqRYSBG25SZq9R_kQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1CiQyvNDyp7bCwAHHE5Bje2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 08-03-2023 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Maar lijkt wel alsof iedereen met Mbappe, owairan en jairzinho speelt met minimaal Zidane erachter en maldini met ramos ernaast (die gebruik ik zelf ook overigens) 🙈 wat een monster teams kom ik tegen in drie zeg. Pele, Cruijff en meer van dat soort kaliber zijn meer regel dan uitzondering

Na wat tweaken van de tactiek en vervangen van soler voor darder loopt het team ook wel erg fijn :)
[Afbeelding]
Ik heb geen Mbappe, maar wel jairzinho (base versie, dat dan wel) , ook owairan (zit op de bank na bijna 550 potjes), ook Maldini (op de bank) Ramos en uiteraard Zidane. :+

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
[...]

[Afbeelding]
Komt gewoon omdat er zoveel icon en Hero sbcs zijn geweest. Vind veel te veel dit jaar. Die capdevilla zie ik ook echt haast in ieder elftal.

Heb zelf overigens alleen Mbappe van het hele spul. Die blijft er ook in want die speelt geweldig :9

Twijfel of ik de sbc moet doen van Zambrotta voor op lb en dan hm cancelo naar rb….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bah, in DIV1 komt mijn team echt te kort. Soms merk je gewoon dat je op veel vlakken beter bent, maar dat Mbappe POTM, Jarzinho, Al OwaMETA, Zidane en weet ik het het gewoon compenseren voor de speler aan de andere kant.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Zambrotta zijn SBC gedaan. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uy6GtSjtCQk2RE1ntfP4_gObdf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W06yITTat1RwZSFHAb5Vk9Yb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:19:
[...]

Komt gewoon omdat er zoveel icon en Hero sbcs zijn geweest. Vind veel te veel dit jaar. Die capdevilla zie ik ook echt haast in ieder elftal.

Heb zelf overigens alleen Mbappe van het hele spul. Die blijft er ook in want die speelt geweldig :9

Twijfel of ik de sbc moet doen van Zambrotta voor op lb en dan hm cancelo naar rb….
Speel al een tijd met zambrotta wc, wat een held. Gebruik hem op LA ivm 5* WF, met zanetti toty zijn mn backs wel afgedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Is het echt een verbetering ten opzichte van een Roberto Carlos en Cafu baby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:52:
[...]

Speel al een tijd met zambrotta wc, wat een held. Gebruik hem op LA ivm 5* WF, met zanetti toty zijn mn backs wel afgedekt.
Ga ik dan ook doen. Gooi ik cancelo naar rechts toe :) eerste 2 hoge segmenten gedaan. Heb alleen helaas niet zoveel fodder meer dus ff wachten tot me wl afgerond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Matige promo wel, die fantasy. Had zoveel meer uitgehaald kunnen worden. Vroegere toptalenten die toch niet helemaal zijn doorgebroken een zieke card geven bijvoorbeeld. Of transfers die uiteindelijk net niet doorgingen, maar dan toch een card geven van die club.

Zoveel mogelijkheden om een beetje creatief te zijn met die promo's. Maar nee, altijd weer dezelfde spelers (Benrahma, Llorente, dat idee) en ook gewoon maar altijd die rare +1 upgrades door prestaties. Die pas vanaf 17 maart gelden. Als je alle upgrades wil op 1 speler zit je ergens eind april of begin mei joh, dan boeit niemand deze cards meer wat, want TOTS. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Umtiti met fodder gedaan en een begin gemaakt met Zambrotta. Hoewel ik positieve verhalen las over Umtiti. Maar na 2 potjes wel wat spijt van, wat een lompe hark is dat zeg. Die heeft toch wel een of 2 upgrades nodig. Heb met hem in beide potten een penalty veroorzaakt en waar ik met een ogenschijnlijk lompe klomp klei als Guardiol wel uit de voeten kan, voetbalt Umtiti echt als een Top Oss voetballer met overgewicht. Draaicirkel van een olietanker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

[Afbeelding]
Hoe heb je je 4321 nu ingevuld qua tactiek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:20:
[...]

Hoe heb je je 4321 nu ingevuld qua tactiek?
Verdediging
Balanced
47 breed
65 diep

Aanvallend
Lange bal
Direct passen
47 breed

Lca: achter de linies, centrum blijven
Rca: terugkomen bij verdedigen
SP: centrum blijven

Lcm: maar de zestien bij voorzet, dekking vleugel
Cm: achter blijven, dekking midden, op rand 16 blijven
rcm: achter blijven, dekking midden

LA: achterblijven, overlappen
RA: overlap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Deze week speelt het spel weer echt heerlijk, ben benieuwd of dat in het weekend ook zo gaat zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nachtapotheker schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:00:
Deze week speelt het spel weer echt heerlijk, ben benieuwd of dat in het weekend ook zo gaat zijn :+
Kun je rekenen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Nachtapotheker schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:00:
Indd niks te klagen over die servers speelt een partij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaris
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-04-2023
Wanneer zullen de nieuwe MLS kits worden geïntroduceerd in Fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
De gameplay is zo ongelooflijk triest vandaag. Niets komt aan, maar elke lange bal naar voren van de tegenstander is wel raak. Heerlijk zo'n spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:46:
De gameplay is zo ongelooflijk triest vandaag. Niets komt aan, maar elke lange bal naar voren van de tegenstander is wel raak. Heerlijk zo'n spelletje.
Het is compleet random. Vanmiddag een paar potjes WL, toen lukte alles. Net nog een paar en hetzelfde als bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Poh… speel nu eerste 3 potten met Mbappe leen in de WL. Die gek ramt er 8 in in 3 games. Wat een grap die kaart.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
hmr schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:55:
Poh… speel nu eerste 3 potten met Mbappe leen in de WL. Die gek ramt er 8 in in 3 games. Wat een grap die kaart.
Die kaart is pure fraude. Zeg ook wel genoeg dat die gold kaart nog 750k is.

Ben super blij mee dat ik hem gepackt heb vorige week.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Suffering from success…. 78+ picks en 84+ x5 :+ :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zB0ezQQ52AId5777nn2EMGPgksM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/boBLFeLsErbkwYJ7bjEXoWhg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qB7534kttro36o-W5347wtQZOk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EqpcsCL57xYvEWaEIlYPvnYP.png?f=fotoalbum_large

Spil-pakket!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHDv85L7Dn31BQExpL5MloWC6GI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5hNYC1C2uTb7PeQ1MvAJsZIR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door allstarted1 op 10-03-2023 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:58:
[...]

Ja, die had ik ook al vroeg deze Fifa editie gepackt (mijn enige echte packluck deze Fifa eigenlijk). Inmiddels ruim 1700 (!) wedstrijden mee in de basis gespeeld. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 19:07:
Suffering from success…. 78+ picks en 84+ x5 :+ :9

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Spil-pakket!

[Afbeelding]
Sodeknetter, jij valt wel in de prijzen zeg! Lekker hoor, het is je gegund!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Traeces schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:58:
[...]

De World Cup variant slaat helemaal nergens op. Dat heeft niets met skills te maken maar gewoon rennen en schieten. Jammer dat zo'n kaart zóveel beter is dan anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 19:26:
[...]

Ja, die had ik ook al vroeg deze Fifa editie gepackt (mijn enige echte packluck deze Fifa eigenlijk). Inmiddels ruim 1700 (!) wedstrijden mee in de basis gespeeld. :+
Haha, thanks. Ik weet niet wat ik de laatste weken heb inderdaad. Die Upa gaat zeker omhoog - Hazard ook. Enige punt is dat ik al die spelers totaal niet in één team kan gooien op full chem. Gelukkig vind ik het leuk om met verschillende leagues in verschillende formaties te spelen _/-\o_

Die Dupemecano is in de 87-rated SBC voor Torres verdwenen. Beetje overkill, maar ach. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sabitzer denk ik maar doen…

Durf er wel op te gokken dat ie sowieso wel +2 krijgt naar 90, dan is ie wel erg lekker
Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste