[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 84 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Haha jullie hebben echt gelijk. Je speelt gewoon echt met een handicap als je geen Mbappe hebt. Deze man wint gewoon games. Daar kan Balotelli niet tegen op..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
3 keer uit een wedstrijd gegooid wegens een verbroken verbinding. Dat schiet lekker op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
Speelde echt lekker laatste uurtje. Wins vlogen me om de oren.

8 wins weer binnen en bij de laatste win voor t eerst gepromoveerd naar Divisie 2.

Leuk voor de season rewards 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Gaat die TOTY Benzema nog dalen of denken jullie van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
6 wins, waar het er normaal gesproken 11 tot 14 zijn in de WL. Ik duik even weer mijn hol in 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YB0z6AuuHkvvyYKByv4pjgA-Z3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqWwloZDjETEXBu1x4dIRva0.jpg?f=fotoalbum_large

Upa ook uit het spil pakket gekregen! En base lucio uit de hero pack! Met Ramos, Koulibaly 91 en Prime Dessaily ben ik nu wel even voorzien van verdedigers.
Goretzka gisteren gekocht en eerder van de week Benzema toty gekocht want Haaland toty beviel niet heel lekker.
https://www.futbin.com/23/squad/3672049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Moody2204 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:51:
[...]

Het is compleet random. Vanmiddag een paar potjes WL, toen lukte alles. Net nog een paar en hetzelfde als bij jou.
Vanmiddag was het prima idd, nu is het weer om te janken… wat een drama bedrijf is dat ea toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
Nic1993 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:08:
Gaat die TOTY Benzema nog dalen of denken jullie van niet?
Dat verwacht ik niet, de laatste is hij juist licht gestegen. Misschien met tots dat hij gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:20
hmr schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 19:55:
Haha jullie hebben echt gelijk. Je speelt gewoon echt met een handicap als je geen Mbappe hebt. Deze man wint gewoon games. Daar kan Balotelli niet tegen op..
Vind die ballo kaart ook echt 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:53:
[...]

Vind die ballo kaart ook echt 3x niks.
Heb helaas geen munten voor iets echt fatsoenlijks..

Twijfel om nog zo’n Hero pack te doen of te wachten en proberen Mbappe potm te craften

[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 10-03-2023 20:59 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
hmr schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:56:
[...]

Twijfel om nog zo’n Hero pack te doen of te wachten en proberen Mbappe potm te craften
Die hero pack blijft altijd een enorme gok, aangezien k forlan wc en smolarek wc al heb blijven er weinig over die wat toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Augy schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:02:
[...]

Die hero pack blijft altijd een enorme gok, aangezien k forlan wc en smolarek wc al heb blijven er weinig over die wat toevoegen
Ik moet misschien de gok weer wagen… mijn team heeft echt betere spelers nodig en heb maar geen pack luck..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbGXTeJy6H3-wPCYPAa7gDcp7Js=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lEwnhe6cJnxP6M1q6ztlcmvZ.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
hmr schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:56:
[...]

Die Hero is een enorme gok. Zijn maar een paar echt goede Hero’s momenteel.

Van die vorige Hero pick 5 stuks had ik 1 soort van bruikbare speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:45:
[...]

Die Hero is een enorme gok. Zijn maar een paar echt goede Hero’s momenteel.

Van die vorige Hero pick 5 stuks had ik 1 soort van bruikbare speler.
Gedaan met fodder, en heb Smolarek WC Hero.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
hmr schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 01:36:
[...]

Gedaan met fodder, en heb Smolarek WC Hero.
Dat is wel een win. Die heb ik ook een hele poos gebruikt en die schoot ze er meer dan behoorlijk in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Het is nu een heropick uit 5 opties dus de kans op een goede hero is dan wel wat groter.
Er zijn nog best veel heroes goed bruikbaar.

Als je er nog niet veel hebt zou ik het die gok wel aandurven, goede kans om je team te verbeteren en heroes zijn zelf makkelijk in te passen en geven goede chem aan andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Net upa untrade gepackt. Word dringen met ramos en maldini. Na een aantal upgrades kan t best wel eens end game cv worden en maldini vervangen, gevoelsmatig heeft ie wel kans op een +4.

Ramos - upa (91/92 rated) word best een heftig duo denk

[ Voor 61% gewijzigd door Augy op 11-03-2023 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:38:
[...]

Dat is wel een win. Die heb ik ook een hele poos gebruikt en die schoot ze er meer dan behoorlijk in!
Gebruik hem nog steeds, regelmatig gewoon de beste op t veld. Zn linkerpoot is echt geweldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Iedereen packt blijkbaar Upa :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Nope, alleen Benrahma FUT fantasy :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Rare dingen in WL.

Óf ik win met groot gemak (3-0 na een halfuur, ragequit tegenstander) óf ik ga er compleet af (mijn regel is quitten bij 2-0 achter, en dat gebeurt dan binnen de 20 min).

Er is geen middenweg. Of ik speel tegen mensen veel slechter dan mij, of tegen mensen veel beter dan mij. Waar zijn de mensen die aan mij gewaagd zijn? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Misschien moet je dan niet leaven bij 2-0 achter, in fifa is dat verre van het teken dat het niet meer omgedraaid kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
dutchgio schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:49:
Misschien moet je dan niet leaven bij 2-0 achter, in fifa is dat verre van het teken dat het niet meer omgedraaid kan worden.
Ik kan vaak wel merken of iemand een stuk beter is dan mij of niet. Daarnaast heb ik niet de luxe om 20 potten voluit te spelen elk weekend, da's toch weer minimaal 20x15 minuten. Die tijd heb ik simpelweg niet. Dus dan maak ik keuzes. 2-0 achter binnen een halfuur is leaven. Zij een makkelijke win, ik minder tijd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:50:
[...]

Ik kan vaak wel merken of iemand een stuk beter is dan mij of niet. Daarnaast heb ik niet de luxe om 20 potten voluit te spelen elk weekend, da's toch weer minimaal 20x15 minuten. Die tijd heb ik simpelweg niet. Dus dan maak ik keuzes. 2-0 achter binnen een halfuur is leaven. Zij een makkelijke win, ik minder tijd. :)
Ja maar als je maar de helft van je wedstrijden speelt weet je dus ook niet of je die 2-2 gemaakt zou hebben omdat het wel een tegenstander is waar je aan gewaagd bent, ook al kom je snel op achterstand.

Dus die middenweg is er wel, maar daar maak je geen gebruik van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:24:
Rare dingen in WL.

Óf ik win met groot gemak (3-0 na een halfuur, ragequit tegenstander) óf ik ga er compleet af (mijn regel is quitten bij 2-0 achter, en dat gebeurt dan binnen de 20 min).

Er is geen middenweg. Of ik speel tegen mensen veel slechter dan mij, of tegen mensen veel beter dan mij. Waar zijn de mensen die aan mij gewaagd zijn? :')
Ik doe hetzelfde, simpelweg omdat ik geen zin meer heb in die verschrikkelijk sweaty potjes. Maar ik ervaar hetzelfde: het is alles of niks. Maar ik neem er dan ook tegenwoordig genoegen mee dat ik dan een lagere rang haal. Ik speel het gewoon niet meer zo serieus.

Soms doe ik in Rivals hetzelfde als ik weer Jairzinho, Mbappé potm en Al Owairan als voorste 3 zie. Gewoon geen zin meer in om dan wedstrijden te verliezen niet tegen de betere speler, maar tegen de betere kaartjes (want die geven dan meestal TOCH de doorslag). Co-op met mijn zoon vind ik vaak nog het leukste (maar dat komt ook omdat hij een stuk beter is dan ik :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
Tja, nogmaals, ik kan heel snel inschatten of iemand beter is of niet. Daarnaast boeit het me ook echt niet zoveel dat ik elke pot helemaal stijf van de Monster Energy moet gaan voor misschien 1 winnetje meer.

Als ik merk dat hij 20 minuten lang die meta-skill moves gooit, meta-spelers gebruikt, meta-tactics, meta-shot mechanics (green times, enz) dan vind ik het wel prima na 2-0 man. Zeker in de weekenden waarin tijd kostbaar is. Hij lekker z'n win, ik hoef geen 900 goal celebrations te kijken (serieus, doen mensen dit nog in 2023 :') ) en ik bespaar lekker tijd. Helemaal prima.

Wilde alleen maar zeggen dat het me opviel dat het vaak na 20 minuten al helemaal uit elkaar ligt. Of ik sta al dik voor, of mijn tegenstander. Een 0-0 of 1-0 bij rust kan ik me niet eens meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Over sweaty gesproken, blijf maar weg van die fantasy cup. Jezus dat is gewoon nog meer toxic dan de wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:50:
[...]

Nee juist niet, de laatste weken is het echt tactiek van de tegenstanders om je zo snel mogelijk op een grote achterstand te zetten in de hoop dat je weg gaat.
Ik heb al meermalen een 3-0/4-0 omgedraaid omdat ze ineens hun tactiek van -denk ik- volle pressie moesten gaan aanpassen omdat ik maar niet weg ging. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Nee juist niet, de laatste weken is het echt tactiek van de tegenstanders om je zo snel mogelijk op een grote achterstand te zetten in de hoop dat je weg gaat.
Ik heb al meermalen een 3-0/4-0 omgedraaid omdat ze ineens hun tactiek van -denk ik- volle pressie moesten gaan aanpassen omdat ik maar niet weg ging. :+
Dat klopt wel. In de potten die ik wel afmaakte heb ik dat ook weleens ervaren. Maar ik quit dan ook vooral potjes waar ik al meteen volledig weggespeeld wordt door een skiller. Als ik al snel merk dat iemand echt een stuk beter is dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Prosac schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Maar, is het niet altijd iedereens intentie om zo snel mogelijk die pot in het slot te gooien? :') Waarom speel je anders WL?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:54:
[...]

Maar, is het niet altijd iedereens intentie om zo snel mogelijk die pot in het slot te gooien? :') Waarom speel je anders WL?
Maar zo vaak blijkt in FIFA dat 3 a 4 goals achter geen probleem hoeft te zijn.
Zoals het potje dat ik zojuist speelde. Skillmove city en op 3-5 die bal maar achterin dom rondtikken.
Met de heerlijke deksel op de neus in de blessuretijd.

Ja, dat zie je goed..Ik stond 4-0 achter, maar zijn spelers werden moe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T9JzPbi2PXmFMQfLNbU1pw6iwPA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTW5rr7ZGdi87ohgDAGIpiK7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGmmL6_4iWu8iMvYzFH1W5HdcLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nb3BEi8bqE0epsIjALBuc5q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vBx2yRJHoooEmujmr9MWciyXRPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3KZPfIAAEonlV4nQrU9ay7Sd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:24:
Rare dingen in WL.

Herkenbaar. Soms speel in door bij 2-0 achter en weet vaak toch wel te scoren. Anders probeer ik mezelf weer te verbeteren tegen betere tegenstanders. Echter heb zelf ook de luxe niet om alle 20 wedstrijden uit te spelen.

Kom dit weekend wel alleen maar de leenversie van Ginola tegen. Inmiddels ook maar mijn toty Mbappe loan in de strijd gegooid :+

Heb zoveel goede leenspelers. Ga ze ook maar wat vaker gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Prosac schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:16:
[...]

Maar zo vaak blijkt in FIFA dat 3 a 4 goals achter geen probleem hoeft te zijn.
Zoals het potje dat ik zojuist speelde. Skillmove city en op 3-5 die bal maar achterin dom rondtikken.
Met de heerlijke deksel op de neus in de blessuretijd.

Ja, dat zie je goed..Ik stond 4-0 achter, maar zijn spelers werden moe.
Tja, het zou misschien het verschil tussen 9 en 11 wins maken voor mij maar ik heb geen zin om er 6 tot 8 uur per weekend in te steken. Sterker nog, die tijd heb ik niet eens. Ik vind het prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:16:
[...]

Tja, het zou misschien het verschil tussen 9 en 11 wins maken voor mij maar ik heb geen zin om er 6 tot 8 uur per weekend in te steken. Sterker nog, die tijd heb ik niet eens. Ik vind het prima zo :)
Even goed hoor. :)
Wou alleen maar aangeven dat het met de huidige tactieken die veel tegenstanders gebruiken, het dus echt niet nodig is om bij 3-0 of zelfs 4-0 weg te gaan. Bij 7-0 in de rust ga ik vaak wel weg. :+

Nu 4 potjes gespeeld, maar ik vind het wel ff mooi geweest. Alsof ik door diepe modder worstel met mijn spelers. Echt totaal geen soepele spelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Prosac schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:28:
[...]

Even goed hoor. :)
Wou alleen maar aangeven dat het met de huidige tactieken die veel tegenstanders gebruiken, het dus echt niet nodig is om bij 3-0 of zelfs 4-0 weg te gaan. Bij 7-0 in de rust ga ik vaak wel weg. :+

Nu 4 potjes gespeeld, maar ik vind het wel ff mooi geweest. Alsof ik door diepe modder worstel met mijn spelers. Echt totaal geen soepele spelervaring.
Ja is ook hoor. De hele spaarzame weekenden dat ik meer tijd heb doe ik ook wel meer van dat soort dingen. Ik speel zelf echter ook redelijk intensief (dat verdedigende 8 man achter de bal steeds heb ik echt een broertje dood aan) maar niet met constant pressure. Maar gewoon pressure on heavy touch en een hoge lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:42:
[...]

Ja is ook hoor. De hele spaarzame weekenden dat ik meer tijd heb doe ik ook wel meer van dat soort dingen. Ik speel zelf echter ook redelijk intensief (dat verdedigende 8 man achter de bal steeds heb ik echt een broertje dood aan) maar niet met constant pressure. Maar gewoon pressure on heavy touch en een hoge lijn.
Ik ken je probleem. Precies de reden waarom ik hem vaak gewoon op 51 punten zet en het best vind. 60 halen is prima te doen voor me alleen kom tijd te kort. Heb eigenlijk maar 1 dag in het weekend vaak om te spelen.

Voor de rewards hoef je het vaak toch niet te doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ES0Fxr6_KwcPSeqOmPnC4psA_uI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGXyRRxJW2nwTjgCd5FpBLos.jpg?f=fotoalbum_large
Kon minder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Wat heerlijk zeg! Ga denk ik de verleiding niet kunnen weerstaan heb hem dit weekend ergens ook doen.

Wat betreft WL gaan we lekker. 8-2 tot nu toe. Benieuwd hoe de andere tien morgen gaan. Gok dat ik tot 11 kom :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Traeces schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:07:
[...]

Ik ken je probleem. Precies de reden waarom ik hem vaak gewoon op 51 punten zet en het best vind. 60 halen is prima te doen voor me alleen kom tijd te kort. Heb eigenlijk maar 1 dag in het weekend vaak om te spelen.

Voor de rewards hoef je het vaak toch niet te doen.
En dan te bedenken dat een paar edities terug die WL nog 40 potten in 1 weekend waren. Wat gestoord eigenlijk dat ik dat toen gewoon deed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Timk10 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:13:
[...]

En dan te bedenken dat een paar edities terug die WL nog 40 potten in 1 weekend waren. Wat gestoord eigenlijk dat ik dat toen gewoon deed
Ja dat was echt niet te doen, die 30 ook niet.

Zie ook liever dat vrijdag t/m maandag word. Meer tijd en de server belasting word ook beter verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Is de 3-5-2 momenteel de tactiek die erg goed werkt? Zie het momenteel veel voorbij komen namelijk. De nieuwe meta?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vingertje van dochter weer gebruikt. Inmiddels 3 weken oud. Acceptabel. Denk KDB 93 banken, die speelt nu op 1 chem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0JUiWlCm3N80eUiieeql2oVTd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9yvFF5ix3oDHaOsh0GTyGmSm.jpg?f=fotoalbum_large

Keuze was:

Base hero gomez
Base hero yaya
Base hero mascherano
Wc hero ji sung park
Wc hero nakata

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
saert schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:51:
Is de 3-5-2 momenteel de tactiek die erg goed werkt? Zie het momenteel veel voorbij komen namelijk. De nieuwe meta?
Heb inderdaad het idee dat ik vrijwel elke pot tegen kom. Speel zelf al stug 4222 het hele jaar en gister ook weer elite divisie gehaald, maar heb het idee dat de formatie het helemaal niet is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Weer iemand met die "snelle quit"-tactiek. Om zelf na minuut 40 te ragequitten. 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqSS-86itlS-s1KFDm2fKREbbSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UPdw6iHLrw44lmbj4UUkAgNr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ge9ff-BBWiJQEBHTUgoE6AKwLuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3nK7SmOvpC6cqsTd31l1ebSC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWego9HDZjMfXUWWsRHOm9SVb04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92DhSoRqUSRe9tWGFsfUjRlz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt bizar kreeg net een team tegen met toty van dijk en hernandez. Wc Hero lucio en toure. Die special van pogba, di Maria , prime dalglish en potm mbappe. Weigeren te willen voetballen, alleen maar voor die pot hangen. Nou succes er doorheen komen met die 4 bizarre kleerkasten in het centrum.

Gaat hij wisselen komen nog prime Garrincha ,Eto,o en die special van mane van de bank af. Daar zaten ook nog puskas, bale, mudryk..

Garrincha en eto,o van de bank. Wat moet je daar nou tegen doen. Maak 1-1 en dan ook weer zo’n ongelofelijke pis goal tegen krijgen en 2-1 maken in 85 min.

Echt EA mag volgend jaar wel even een heel standje minder met special cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Traeces schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:30:
Echt bizar kreeg net een team tegen met toty van dijk en hernandez. Wc Hero lucio en toure. Die special van pogba, di Maria , prime dalglish en potm mbappe. Weigeren te willen voetballen, alleen maar voor die pot hangen. Nou succes er doorheen komen met die 4 bizarre kleerkasten in het centrum.

Gaat hij wisselen komen nog prime Garrincha ,Eto,o en die special van mane van de bank af. Daar zaten ook nog puskas, bale, mudryk..

Garrincha en eto,o van de bank. Wat moet je daar nou tegen doen. Maak 1-1 en dan ook weer zo’n ongelofelijke pis goal tegen krijgen en 2-1 maken in 85 min.

Echt EA mag volgend jaar wel even een heel standje minder met special cards.
Wat je opnoemt zie ik momenteel meer als standaard😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Dani05 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:36:
[...]

Wat je opnoemt zie ik momenteel meer als standaard😁
Ja belangrijk vandaag 4 wedstrijd wl, nu al 3x wc Hero toure tegen gekomen. Nu weer toty van dijk en prime Pele. Heel bizar .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik vind het allemaal zo gek niet meer. Voldoende lui die coins kopen danwel futcoins om packs openen.

Want ik geloof ook niet meer dat ik zoveel "geluksvogels" tegenkom die voldoende fodder bij elkaar hebben geharkt voor al die SBC's of steeds maar Hero/Icon picks kunnen doen.

Ik stoor me er niet aan, kwam er zelfs al 2 tegen die zichzelf gewoonweg Pay2Win hadden genoemd. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:52:
Ik vind het allemaal zo gek niet meer. Voldoende lui die coins kopen danwel futcoins om packs openen.

Want ik geloof ook niet meer dat ik zoveel "geluksvogels" tegenkom die voldoende fodder bij elkaar hebben geharkt voor al die SBC's of steeds maar Hero/Icon picks kunnen doen.

Ik stoor me er niet aan, kwam er zelfs al 2 tegen die zichzelf gewoonweg Pay2Win hadden genoemd. :D
Waar ik me bizar aan stoor dat ik verdomme net een loan speler van 8,5 miljoen tegen krijg in de wl. Het is te belachelijk voor worden dat je die gewoon kan inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:03:
[...]

Waar ik me bizar aan stoor dat ik verdomme net een loan speler van 8,5 miljoen tegen krijg in de wl. Het is te belachelijk voor worden dat je die gewoon kan inzetten.
Ik kreeg gisteren ook een team met leen Pele tegen over me. Scoort uiteraard twee keer en kom 2-0 achter.. Vrat mezelf op dat het überhaupt mogelijk was zoals je zegt. Toen mindset goed gekregen en scoorde de aansluitingstreffer en snel daarna gelijk en voor. Uiteindelijk is hij geleaved bij 2-4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:42:
[...]

Ik kreeg gisteren ook een team met leen Pele tegen over me. Scoort uiteraard twee keer en kom 2-0 achter.. Vrat mezelf op dat het überhaupt mogelijk was zoals je zegt. Toen mindset goed gekregen en scoorde de aansluitingstreffer en snel daarna gelijk en voor. Uiteindelijk is hij geleaved bij 2-4
Dat je leen spelers heb prima maar die moeten gewoon niet in wl / rivals bruikbaar zijn. Dat kan je net wel of niet de winst kosten. Zo’n fantasy ginola is gewoon een game changer in de punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Afgelopen week diverse spelers geprobeerd, maar onderstaand blijft het fijnste werken voor me. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4xwJhitx2Urh1cwu_RvEQdM95i0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2TxEe4DEjmc6jMrZZwPFyzwc.jpg?f=fotoalbum_large

Alles untradable op Alisson na.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
Nog meer mensen die op het moment steeds uit ultimate team wordt gegooid? Kan zo niet zien waarom het van mijn kant zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
YouR schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:02:
Nog meer mensen die op het moment steeds uit ultimate team wordt gegooid? Kan zo niet zien waarom het van mijn kant zou kunnen zijn.
Ik word steeds 1 a 2 games binnen 10 minuten eruit gegooid en daarna kan ik weer 1 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Traeces schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:51:
[...]

Dat je leen spelers heb prima maar die moeten gewoon niet in wl / rivals bruikbaar zijn. Dat kan je net wel of niet de winst kosten. Zo’n fantasy ginola is gewoon een game changer in de punt.
Met dat argument is het hele pay2win juist oneerlijk, betere spelers zorgen ervoor dat je een voordeel hebt.

Die leenspelers kan in ieder geval iedereen vrijspelen en gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Leenspelers zouden eigenlijk alleen gebruikt mogen worden in friendlies, om uit te proberen of die speler je bevalt en 'm dan te kopen/sbc te doen. Maar ben het roerend met @Traeces eens: in de WL of Rivals vind ik het ook waardeloos om ze tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
dutchgio schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:21:
[...]

Met dat argument is het hele pay2win juist oneerlijk, betere spelers zorgen ervoor dat je een voordeel hebt.

Die leenspelers kan in ieder geval iedereen vrijspelen en gebruiken.
Ja leuk verhaal alleen klopt dit natuurlijk niet.

Feyenoord speelt tegen Ajax, Feyenoord of Ajax kan ineens voor 1 wedstrijd mbappe inzetten. Zou toch ook te belachelijk voor woorden zijn ? Ze hebben hem officieel gewoon niet. Als je budget heb of gewoon goede pulls heb prima, dat is in realife ook zo.

Vorige week 1 van me beslissende potten tegen 3 toty leen spelers, Hero’s en goede icons. Nee dat is lekker eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:16:
[...]

Ik word steeds 1 a 2 games binnen 10 minuten eruit gegooid en daarna kan ik weer 1 spelen.
Het wordt alleen maar erger lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:12:
[...]

Het wordt alleen maar erger lijkt het.
Servers spelen ook echt heel slecht vandaag. 0,0 tempo en me passing game te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Moody2204 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:37:
Leenspelers zouden eigenlijk alleen gebruikt mogen worden in friendlies, om uit te proberen of die speler je bevalt en 'm dan te kopen/sbc te doen. Maar ben het roerend met @Traeces eens: in de WL of Rivals vind ik het ook waardeloos om ze tegen te komen.
Stond 5-5 net hele moeilijke wedstrijd, mbappe speciaal kaartje. Vooral over de flanken rennen prima. 2e helft van de extra tijd puskas leenspeler er in. Heeft de 5-6 en 5-7 gemaakt. Mbappe over de zijlijn rennen en dan was puskas er eerder dan mijn verdediging. Super goed gespeeld :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:44:
[...]

Ja leuk verhaal alleen klopt dit natuurlijk niet.

Feyenoord speelt tegen Ajax, Feyenoord of Ajax kan ineens voor 1 wedstrijd mbappe inzetten. Zou toch ook te belachelijk voor woorden zijn ? Ze hebben hem officieel gewoon niet. Als je budget heb of gewoon goede pulls heb prima, dat is in realife ook zo.

Vorige week 1 van me beslissende potten tegen 3 toty leen spelers, Hero’s en goede icons. Nee dat is lekker eerlijk.
Mja… ik heb ook leen Mbappe gold gebruikt omdat ik alleen maar mensen met heel veel betere spelers tegenkom. Dus vind t zelf niet zo erg dat t kan. Anders word ik gewoon soms gek gemaakt door al die standaard tering goede teams…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Mijn coins maar besteed vandaag, waarschijnlijk te vroeg met volgende week FUT Birthday, maar maakt me niet zoveel uit eigenlijk.

De nieuwe aanwinst is KDB. Fofana wilde ik er ook bij halen voor chem, maar na het kopen zag ik dat ik hem kennelijk ook al untradable heb. :+

Enige upgrade die ik nog overweeg is TOTY Modric voor Makelele, zodat alle middenvelders mee naar voor kunnen en kunnen schieten, maar twijfel wel wat omdat Makelele het wel echt heerlijk doet. Iemand toevallig ervaringen met Modric?

Overigens by far (heel far) het ziekste team dat ik heb gehad op FIFA.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1C-aa8Gx-9wM9yeoFr21SgQS6w0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yCupyId9ovvtosvFYTFi8hKB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:41:
Mijn coins maar besteed vandaag, waarschijnlijk te vroeg met volgende week FUT Birthday, maar maakt me niet zoveel uit eigenlijk.

De nieuwe aanwinst is KDB. Fofana wilde ik er ook bij halen voor chem, maar na het kopen zag ik dat ik hem kennelijk ook al untradable heb. :+

Enige upgrade die ik nog overweeg is TOTY Modric voor Makelele, zodat alle middenvelders mee naar voor kunnen en kunnen schieten, maar twijfel wel wat omdat Makelele het wel echt heerlijk doet. Iemand toevallig ervaringen met Modric?

[Afbeelding]
Wat een bizar goed team. Door heel veel spelen, traden of eigen geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Het speelt zo traag als dikke stront door een trechter. De tering. Nog dit jaar niet zo erg gehad, moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb? Gisteren 8-2 gegaan en nu pas 1 gewonnen in 4 wedstrijden. Alles in slomo. Zo eens alles opnieuw opstarten, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Dacht dat ik een goed team had 😅 lekker hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aem0Dwj6g5POv3zPWleODjw_ol0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/actdvqXf3nAcnBhSQjY4Caam.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nog altijd spijt dat ik die Ramos niet gedaan heb. Die kerel is zo goed altijd bij de tegenstander.

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-03-2023 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
saert schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:44:
[...]

Wat een bizar goed team. Door heel veel spelen, traden of eigen geld?
Puur geluk eigenlijk, alleen KDB, Makelele en Amavi zijn tradable. De rest allemaal gepakt met packs uit WL, objectives etc (zonder eigen geld dus). Trade ook niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:49:
Het speelt zo traag als dikke stront door een trechter. De tering. Nog dit jaar niet zo erg gehad, moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb? Gisteren 8-2 gegaan en nu pas 1 gewonnen in 4 wedstrijden. Alles in slomo. Zo eens alles opnieuw opstarten, kijken of dat helpt.
Vanmorgen ging het prima, maar nu veel disconnects en idd trage bende. Ik schuif echt continu de ballen in de voeten van de tegenstander of passjes terug naar de keeper voor de voeten van de tegenstander. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:51:
[...]

Puur geluk eigenlijk, alleen KDB, Makelele en Amavi zijn tradable. De rest allemaal gepakt met packs uit WL, objectives etc (zonder eigen geld dus). Trade ook niet eigenlijk.
Bizar man zoveel geluk… echt bizar. Ik pack wederom geen klote. En maar SBCs doen en doelstelling en continue maar gouden spelers packs. Ziekelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Nachtapotheker schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:50:
Dacht dat ik een goed team had 😅 lekker hoor

[Afbeelding]

Heb nog altijd spijt dat ik die Ramos niet gedaan heb. Die kerel is zo goed altijd bij de tegenstander.
Ja zonde inderdaad. Echt een monster achterin, ook als ik tegen hem speel. Een van de weinige verdedigers die Mbappe kan bijhouden en afstoppen ook.

Wat ben je van plan met de 3.2 mio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:41:

[Afbeelding]
Tering… haha wat een team… daar zou ik graag een WL mee spelen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ramos is denk ik de beste verdediger die te betalen was gok ik. Wat is die man goed zeg.... En je komt 'm zoveel tegen. Jairzinho is ook 'goed'. Die loopt gewoon telkens naar de achterlijn de tering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:10:
Ramos is denk ik de beste verdediger die te betalen was gok ik. Wat is die man goed zeg.... En je komt 'm zoveel tegen. Jairzinho is ook 'goed'. Die loopt gewoon telkens naar de achterlijn de tering.
Ja, en dan zeker als ze bij de achterlijn zijn harde pass je 16 in en dan hangt die zeker? Zo ja, heel herkenbaar. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
:( :( Makelele verkocht voor 112k, nulletje vergeten. Duurt weer even voordat ik dus Modric kan halen nu :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_uskGehGixlC3SEmPyaEFpZEQ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StudhUXunRInR6SbLoRE3opW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 17:04:
:( :( Makelele verkocht voor 112k, nulletje vergeten. Duurt weer even voordat ik dus Modric kan halen nu :(

[Afbeelding]
Oef dat doet pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Erg balen ja.. nu al mijn tradable IFs enzo in de verkoop gedaan, heb 700k nodig voor Modric en dat ga ik niet redden vrees ik. Voelt ook heel erg vervelend om Makelele voor de tussenperiode terug te kopen dus dat gaan we maar niet doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:23:
[...]

Ja zonde inderdaad. Echt een monster achterin, ook als ik tegen hem speel. Een van de weinige verdedigers die Mbappe kan bijhouden en afstoppen ook.

Wat ben je van plan met de 3.2 mio?
Poeh das wel heel zuur van zie Makelele :(

Ik weet het nog niet, ik had Messi WC, maar Weghorst rendeert nu beter voor mij met al die fysieke voorstoppers 😅
Misschien komt er wat leuks voorbij bij fut birthday, anders bewaren voor tots :)
Team speelt nu prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbNYAqrXv04ZX4fdqcjYssuRCXA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Qw9Rh7TZTcodVVr8qiyETaMN.png?f=fotoalbum_large

Heel klein cadeautje terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kleine pleister op de wonden, enorm zuur man. Hoop dat je het gaat halen met de verkoop 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heh wtf. Ik snap dit nooit >:)

Iemand hier zambrotta sbc gedaan? Ben aan 't twijfelen, heb rechts cafu en links Roberto Carlos baby. Niet per se de beste links back verdedigend gezien. Deze ziet er een stuk beter uit...

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 12-03-2023 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zondag 12 maart 2023 @ 18:20:
[...]

Iemand hier zambrotta sbc gedaan? Ben aan 't twijfelen, heb rechts cafu en links Roberto Carlos baby. Niet per se de beste links back verdedigend gezien. Deze ziet er een stuk beter uit...
Speel al erg lang met zn wc op LB, wat mij betreft echt 1 vd beste backs waarmee ik heb gespeeld.

Miss dat @Traeces hem al heeft voltooid

Vanavond is even upa uitproberen en daarvoor Gomez voltooid. Benieuwd naar beide. Type Gomez ligt me normaal errg goed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnLFZT5wBjTKLGHxYwq3vIMiS7A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NlHiE9PddyCAnmssXBK8WC9b.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 12-03-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Snipe je dan op een bepaalde speler of kenmerk? Ik begrijp zulke foutjes nooit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Pffff iedereen ook monster teams in die friendly cup.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
saert schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:38:
[...]

Snipe je dan op een bepaalde speler of kenmerk? Ik begrijp zulke foutjes nooit namelijk.
Vaak een 0 te veel of te weinig.
Maar ook coin sellers die de verkeerde speler kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
saert schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:38:
[...]

Ik verkocht hem, iemand klikte per ongeluk BIN gok ik. Foutjes begrijpelijk ook nooit echt maar maakte er vandaag zelf dus ook eentje voor 900k verlies.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 12 maart 2023 @ 18:25:
[...]

Vanavond is even upa uitproberen en daarvoor Gomez voltooid. Benieuwd naar beide. Type Gomez ligt me normaal errg goed
[Afbeelding]
Hier ook Gomez gedaan. Makkelijke sbc en altijd leuk voor de fun dacht ik.

Net twee potjes mee gespeeld, en al 4x gescoord. Leuk kaartje dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:40:
[...]

Hier ook Gomez gedaan. Makkelijke sbc en altijd leuk voor de fun dacht ik.

Net twee potjes mee gespeeld, en al 4x gescoord. Leuk kaartje dus!
1 potje 4 goals, wat een afmaker zeg. Zn aanvallende AI is echt wel erg goed.. krijg er wat morientes wc gevoel bij

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 12-03-2023 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
dutchgio schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:00:
[...]

Vaak een 0 te veel of te weinig.
Maar ook coin sellers die de verkeerde speler kopen.
Dat begrijp ik, maar bedoelde meer het snipen zelf naar dat soort spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Ben er zeer tevreden over. Toch weer een kleine verbetering tov Spinazola, maar helemaal tov Davies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Toch nog gelukt. :+ Club zo goed als empty nu, maar zie voorlopig ook geen reden om gamble SBCs etc te doen. Hopelijk bevalt Modric (zijn loan van 5 potjes in ieder geval wel).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MB32eUTKVvm0PHgl-igNQwKdf34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZlGxtipW3QMYwcOr9SvS3Uv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:34:
Toch nog gelukt. :+ Club zo goed als empty nu, maar zie voorlopig ook geen reden om gamble SBCs etc te doen. Hopelijk bevalt Modric (zijn loan van 5 potjes in ieder geval wel).

[Afbeelding]
Hoe is Benzema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
[...]

Vind zambrotta niet heel speciaal. Speelde met toty nominee cancelo en centurion Vazquez. Maar merk vrij weinig verschil. Zeker voetballend is zambrotta een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Extreem goed. Kan eigenlijk alles, is snel, goede dribbel, geweldig schot, sterk en kan koppen. Super compleet. Gebruik hem eigenlijk gelijkwaardig en op dezelfde manier als Mbappe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:57:
[...]

Vind zambrotta niet heel speciaal. Speelde met toty nominee cancelo en centurion Vazquez. Maar merk vrij weinig verschil. Zeker voetballend is zambrotta een stuk minder.
Denk je dat het wel een stap(je) vooruit is op de LB tov Roberto Carlos baby?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:10:
[...]

Denk je dat het wel een stap(je) vooruit is op de LB tov Roberto Carlos baby?
Dat wel. Vind Carlos echt een held maar in fifa vind ik hem niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Iemand die Sabitzer gedaan? Is dat wat? Wellicht een leuke vervanger van Kuyt met wat upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Traeces schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:12:
[...]

Dat wel. Vind Carlos echt een held maar in fifa vind ik hem niet best.
Maar zijn powershots en vrije trappen zijn geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
saert schreef op maandag 13 maart 2023 @ 07:37:
[...]

Maar zijn powershots en vrije trappen zijn geweldig :P
Ja dat wel haha. Maar verdedigend vind ik hem
Altijd bagger opgesteld en totaal niet vlot aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zo'n 3000 punten pakket gedaan... Solskjaer hero kaart + wat fodder was het enige wat erin zat.. haha.

Inmiddels mijn hele club geleegd en Mbappe gold kunnen kopen.....

Man wat een heerlijke kaart... Scoort elke wedstrijd en stickied veel ballen alsof hij lijm aan zijn schoenen heeft.
Nog 2 wins en ik zit in de Elite rivals klasse :D

[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 13-03-2023 11:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
Mesque schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:03:
[...]

Extreem goed. Kan eigenlijk alles, is snel, goede dribbel, geweldig schot, sterk en kan koppen. Super compleet. Gebruik hem eigenlijk gelijkwaardig en op dezelfde manier als Mbappe ook.
Oké wel een echte eindfase kaart dus al, die hoeft in principe niet meer uit je team? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Kan ik bevestigen, die Benzema gaat er hier voorlopig ook niet meer uit :)
Pagina: 1 ... 84 ... 120 Laatste