Absoluut, ook na TOTS blijft dit een van de beste spitsen.Nic1993 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:50:
[...]
Oké wel een echte eindfase kaart dus al, die hoeft in principe niet meer uit je team? 😅
Die Depay maar gedaan met m'n fodder. Had daar die rattige Diaby staan. Wil toch graag een zo nederlands mogelijk team. Kreeg die Malacia uit die Party Bag
En Kaka en Matthäus zijn simpelweg te goed om niet te gebruiken. Allebei untradeable gepackt uit icon packs. Misschien alleen nog Van der Sar, maar die is ook zo godsgruwelijk duur.
En Kaka en Matthäus zijn simpelweg te goed om niet te gebruiken. Allebei untradeable gepackt uit icon packs. Misschien alleen nog Van der Sar, maar die is ook zo godsgruwelijk duur.
/f/image/RpDG3vkFFmOBGKaxLtWVhY4S.png?f=fotoalbum_large)
Lijkt nu nog niet te werken. Lekker weer met al die objectives met tijdslimiet...
Ongelooflijk hoe vaak de servers er de laatste tijd uitliggen.
Heel FIFA23 nog 0 keer last van gehad…?Saekerhett schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:46:
Ongelooflijk hoe vaak de servers er de laatste tijd uitliggen.
Hoe is Timber 89 dan? Die staat hier ook nog wel op het verlanglijstje. Heb nu VVD gold en ook 88 De Ligt. Als ik jou was zou ik trouwens De Ligt inruilen voor VVD. (als je hem tradeable hebt).Timk10 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:14:
Die Depay maar gedaan met m'n fodder. Had daar die rattige Diaby staan. Wil toch graag een zo nederlands mogelijk team. Kreeg die Malacia uit die Party Bag![]()
[Afbeelding]
En nog meer ongevraagd advies
Ben zelf nog aan het azen op de nieuwe Kuyt kaart. Maar wacht nog even tot hij iets is gezakt.
Lekker pacehoerenrcsnellink schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:31:
[...]
Hoe is Timber 89 dan? Die staat hier ook nog wel op het verlanglijstje. Heb nu VVD gold en ook 88 De Ligt. Als ik jou was zou ik trouwens De Ligt inruilen voor VVD. (als je hem tradeable hebt).
En nog meer ongevraagd adviesIk zou Bergkamp verkopen en in plaats daarvan ofwel Gakpo halen, ofwel Malen (die laatste gebruik ik zelf.) Vind vooral Malen echt top, en hij kost echt geen drol meer. Kan overigens niet meer geüpgrade worden.
Ben zelf nog aan het azen op de nieuwe Kuyt kaart. Maar wacht nog even tot hij iets is gezakt.
Tsja, daar komt het meestal wel op neer hè
Timber is koning man. Snel, behendig, sterk, goed aan de bal. Stoom regelmatig met hem op ook. Of ik zet hem rechtsback als ik Carlos Alberto laat invallen als CB.rcsnellink schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:31:
[...]
Hoe is Timber 89 dan? Die staat hier ook nog wel op het verlanglijstje. Heb nu VVD gold en ook 88 De Ligt. Als ik jou was zou ik trouwens De Ligt inruilen voor VVD. (als je hem tradeable hebt).
En nog meer ongevraagd adviesIk zou Bergkamp verkopen en in plaats daarvan ofwel Gakpo halen, ofwel Malen (die laatste gebruik ik zelf.) Vind vooral Malen echt top, en hij kost echt geen drol meer. Kan overigens niet meer geüpgrade worden.
En bedankt voor je advies, maar Bergkamp gaat nergens heen. Ik ben niet zo van het altijd maar najagen van de meta. Ik ben fan van Bergkamp als voetballer, vind het heerlijk om dan ook met zo iemand te kunnen spelen. Er zijn zoveel spelers die beter zijn dan de spelers die ik gebruik (ik heb een 89 Berghuis basis, for god's sake haha). Wil gewoon lol hebben met spelers waar ik persoonlijk ook wat mee heb (of als het icon packs zijn die gewoon te goed zijn om te negeren zoals Kaka en Matthaus). Heb ook gewoon een prime Carlos Alberto maar da's gewoon invaller bij mij. Net als die 88 Mbappé, die oranje/beige card, waarvan ik nog steeds niet helemaal snap waarvoor dat was. Weet ook wel dat die Mbappe crazy broken is ingame maar dan wordt het zo'n zielloos elftalletje zoals 90% van de mensen al mee speelt.
Daarom die Diaby ook eruit gehaald. Deed die SBC eigenlijk alleen maar om Frimpong op full chem te krijgen, omdat ik toen nog met Davies op LB speelde ook ipv nog een Nederlander. Maar die Diaby is ook zo'n pure FUT-sweaty speler. Speel elke pot tegen die gast.
En ik als Ajacied heb ik een zwak voor Mitta, daarom staat ie er. Van Dijk heb ik minder mee. Als we ook een fatsoenlijke back als special card hadden gehad, had Malacia er ook niet gestaan. Maar ja, die 83 Wijndal is dan m'n enige optie en tegen de Jairzinho's en Garrincha's is dat gewoon vrijwillige zelfmoord
[ Voor 14% gewijzigd door Timk10 op 13-03-2023 16:56 ]
Thanks voor de mini review over Timber, die gaat er dan zeker komen! En snap het helemaal van Bergkamp hahaTimk10 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:52:
[...]
Timber is koning man. Snel, behendig, sterk, goed aan de bal. Stoom regelmatig met hem op ook. Of ik zet hem rechtsback als ik Carlos Alberto laat invallen als CB.
En bedankt voor je advies, maar Bergkamp gaat nergens heen. Ik ben niet zo van het altijd maar najagen van de meta. Ik ben fan van Bergkamp als voetballer, vind het heerlijk om dan ook met zo iemand te kunnen spelen. Er zijn zoveel spelers die beter zijn dan de spelers die ik gebruik (ik heb een 89 Berghuis basis, for god's sake haha). Wil gewoon lol hebben met spelers waar ik persoonlijk ook wat mee heb (of als het icon packs zijn die gewoon te goed zijn om te negeren zoals Kaka en Matthaus). Heb ook gewoon een prime Carlos Alberto maar da's gewoon invaller bij mij. Net als die 88 Mbappé, die oranje/beige card, waarvan ik nog steeds niet helemaal snap waarvoor dat was. Weet ook wel dat die Mbappe crazy broken is ingame maar dan wordt het zo'n zielloos elftalletje zoals 90% van de mensen al mee speelt.
Daarom die Diaby ook eruit gehaald. Deed die SBC eigenlijk alleen maar om Frimpong op full chem te krijgen, omdat ik toen nog met Davies op LB speelde ook ipv nog een Nederlander. Maar die Diaby is ook zo'n pure FUT-sweaty speler. Speel elke pot tegen die gast.
En ik als Ajacied heb ik een zwak voor Mitta, daarom staat ie er. Van Dijk heb ik minder mee. Als we ook een fatsoenlijke back als special card hadden gehad, had Malacia er ook niet gestaan. Maar ja, die 83 Wijndal is dan m'n enige optie en tegen de Jairzinho's en Garrincha's is dat gewoon vrijwillige zelfmoord
Mijn NL team ziet er nu zo uit. Moet zeggen dat ik het echt veel relaxter vind om een beperking te hebben qua spelers. Ook qua FOMO met alle SBCs de hele tijd
Alleen de keeper dus nog niet NL. Maar wil eerst nog wat andere dingen kopen voordat ik doorspaar voor VDS.
/f/image/5JM5VUlCOV9ClLdpBaKgao6n.png?f=fotoalbum_large)
Binnenkort gaat Bergwijn er nog uit voor Kuyt.
Frimpong > Dumfries.rcsnellink schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:00:
[...]
Thanks voor de mini review over Timber, die gaat er dan zeker komen! En snap het helemaal van Bergkamp haha![]()
Mijn NL team ziet er nu zo uit. Moet zeggen dat ik het echt veel relaxter vind om een beperking te hebben qua spelers. Ook qua FOMO met alle SBCs de hele tijd
Alleen de keeper dus nog niet NL. Maar wil eerst nog wat andere dingen kopen voordat ik doorspaar voor VDS.
[Afbeelding]
Binnenkort gaat Bergwijn er nog uit voor Kuyt.
Mwah weet ik niet. Ik heb m gehad, maar vind Dumfries wel echt fijner spelen. Doordat het lengthy is rent hij echt mega snel langs de lijn van voor naar achter.
Waatt.. die is wel vet. Maar idd onbetaalbaar denk ikNachtapotheker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:57:
Zag een hele mooie Hero leak voorbij komen…
spoiler:
Zal wel onbetaalbaar zijn.
Hier wordt mijn theorie dat je nooit in 1x kan promoveren maar weer eens bevestigd. Twee potjes mijn tegenstanders van het kastje naar de muur gestuurd, ging echt lekker. Promotiewedstrijd (naar div. 1) en ik lijk er ineens niks meer van te kunnen. Rare goals ook, echt van die glitch goals tegen. Maar goed, ik zal er verder niet meer over zeuren. Moest het weer ff kwijt.
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 13-03-2023 19:29 ]
Iemand nog wat uit de 83x10, ik 8x 83 en ter stegen en een 85.
Weinig specials uit die packs bij mij laatste tijd
Weinig specials uit die packs bij mij laatste tijd
Kolere!!Nachtapotheker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:57:
spoiler:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Pfff die wil ik hebbenNachtapotheker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:57:
spoiler:
Nachtapotheker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:57:
spoiler:
:strip_exif()/f/image/OyCuK9wUySLIzVePT6svcJMO.jpg?f=fotoalbum_large)
Hastag not real?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Haha klopt.. denk ik haal iedereen maar uit de droom 😇🙈
Zou zelf alles 84+ in andere sbc`s gooien.
een 86 of 87 in een sbc gooien met lage kans is natuurlijk geld weggooien
Ja dat is goed leergeld. Die 87 en 86 kon ik in principe goed gebruiken in de zambrotta sbc. Wilde ook wachten tot dit weekend met drie nieuwe rode kaartjes maar kon mezelf niet inhoudencubert20 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:22:
[...]
Zou zelf alles 84+ in andere sbc`s gooien.
een 86 of 87 in een sbc gooien met lage kans is natuurlijk geld weggooien
Die gok-sbc trap ik ook niet in. Lekker de hoge roden in gerichte SBC's stoppen.
Haha we gaan het zien
Al lijkt het mij ook sterk dat er nieuwe Marvel hero’s komen. Die waren speciaal voor het WK als ik het goed heb.
FUT Fantasy beker was prima te doen. Het loont toch altijd wel om niet direct dat soort bekers te doen, maar ff 2 a 3 dagen te wachten. In 11 wedstrijden 10x gewonnen. Viel me mee.
Beetje vervelend gaan spelen, maar veel spelers doen ook daar de volle druk tactiek, dus ik begin gewoon ultradefensief en loop er in de 2e helft overheen.
Beetje vervelend gaan spelen, maar veel spelers doen ook daar de volle druk tactiek, dus ik begin gewoon ultradefensief en loop er in de 2e helft overheen.
Woutje.. Nu ook basis bij mij. Speelt zeker niet verkeerd. Is wel clunky maar scoort zo onmeunig makkelijk en veel.Moody2204 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 23:20:
Advies/suggesties gevraagd: ik heb mezelf voor de spitspositie met een luxe 'probleem' opgezadeld. Ik speel met 2 spitsen en Mbappé laat ik, denk ik, staan. Maar wie zet ik naast hem in de spits? Hieronder eerst mijn team, en daaronder al mijn spitsen:
Team:
[Afbeelding]
Overige spitsen:
[Afbeelding]
No brainer: weghorstMoody2204 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 23:20:
Advies/suggesties gevraagd: ik heb mezelf voor de spitspositie met een luxe 'probleem' opgezadeld. Ik speel met 2 spitsen en Mbappé laat ik, denk ik, staan. Maar wie zet ik naast hem in de spits? Hieronder eerst mijn team, en daaronder al mijn spitsen:
Team:
[Afbeelding]
Overige spitsen:
[Afbeelding]
Ideale combi, een (kop)sterke spits naast een snelle behendige spits.
Daarnaast scoort Weghorst ook nog eens aan de lopende band (althans bij mij als supersub)
wijze woorden
Oké de meeste stemmen zijn voor Wout tot dusver!
Ik zou zeggen probeer ze allemaal een paar potjes 🙂. Zo op het oog zou ik ook zeggen Wout. Maar moest laatst tegen iemand die Gomez had, die tegenstander was unstoppable met die vent.
Ik speel nu een tijdje met Gomez, maar mijn god, ik was al fan van De Ketelaere en Weghorst, maar Gomez is wel weer een stapje beter.Moody2204 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 23:20:
Team:
[Afbeelding]
Overige spitsen:
[Afbeelding]
Fut is down geweest en vandaag extreme button delay van 1,5-2 seconden man man
Bedankt voor alle reacties. Ik ga Wout sowieso weer de kans geven om zicht te bewijzen. Ik ben wel gevoelig voor argumenten als dat 'koppeltjes' elkaar aan kunnen vullen zoals Wout en Mbappé. Dat probeer ik wel vaker bij het samenstellen van mijn teams.
Gomez/Mbappé ga ik ook zeker nog proberen.
Gomez/Mbappé ga ik ook zeker nog proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 14-03-2023 12:13 ]
Zambrotta en Park gehaald als vleugelflitsers/werkpaarden waardoor Dumfries CB is geworden. Ben benieuwd, hiervoor ging Dumfries naar RM en Alonso of Brozo als middelste CB.
https://www.futbin.com/23/squad-builder/1727455
Tweede helft gaan de twee physieke spitsen eruit voor Di Natale/Politano. Heb eigenlijk teveel keuze voorin nu en heb de optimale samenstelling nog niet gevonden (Natale/Politano met daarachter Ketelaere of Garrincha is ook erg fijn).
Bank zit vol met goedkope Serie-A spelers, zou probleemloos kunnen switchen naar 4222/4231 met 4 5WF aanvallers.
https://www.futbin.com/23/squad-builder/1727455
Tweede helft gaan de twee physieke spitsen eruit voor Di Natale/Politano. Heb eigenlijk teveel keuze voorin nu en heb de optimale samenstelling nog niet gevonden (Natale/Politano met daarachter Ketelaere of Garrincha is ook erg fijn).
Bank zit vol met goedkope Serie-A spelers, zou probleemloos kunnen switchen naar 4222/4231 met 4 5WF aanvallers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wout ging bij mij als een malle! Tot de wedstrijd na Liverpool - Man Utd en hij raakte bij mij niks meer..
Ik heb dat overigens heel vaak met spelers. 10 potjes spelen ze fenomenaal en daarna lijkt het wel of ze een downgrade krijgen. Maar het zal allemaal tussen de oren zitten..
Anyway, ik ben dus voor Gomez gegaan en die speelt heerlijk! Maar slechts 6 potjes mee gespeeld.. Dus we gaan het zien na de 10 wedstrijden
edit: Ben overigens wel van mening dat Wout en Gomez naast een wendbare 2e spits moeten spelen..
Ik heb dat overigens heel vaak met spelers. 10 potjes spelen ze fenomenaal en daarna lijkt het wel of ze een downgrade krijgen. Maar het zal allemaal tussen de oren zitten..
Anyway, ik ben dus voor Gomez gegaan en die speelt heerlijk! Maar slechts 6 potjes mee gespeeld.. Dus we gaan het zien na de 10 wedstrijden
edit: Ben overigens wel van mening dat Wout en Gomez naast een wendbare 2e spits moeten spelen..
[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 14-03-2023 13:38 ]
Ik zit nu al wel op het punt dat ik bepaalde spelers echt nooit meer zal gebruiken (Vlahovic bv), maar dat ik ze nooit in een SBC ga gebruiken, kan er geen afscheid van nemen. Totaal niet meer in de powercurve, maar toch. Had er zelfs al moeite mee om Arnautovic en Posch in een SCB te gebruiken.
Heb echt teveel spelers die ik echt niet zal gebruiken, maar leuk vind om in mijn club te houden.
Heb echt teveel spelers die ik echt niet zal gebruiken, maar leuk vind om in mijn club te houden.
[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 14-03-2023 14:25 ]
Enerzijds herkenbaar, anderzijds loop je mogelijk hele leuke spelers mis.Prosac schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:25:
Ik zit nu al wel op het punt dat ik bepaalde spelers echt nooit meer zal gebruiken (Vlahovic bv), maar dat ik ze nooit in een SBC ga gebruiken, kan er geen afscheid van nemen. Totaal niet meer in de powercurve, maar toch. Had er zelfs al moeite mee om Arnautovic en Posch in een SCB te gebruiken.
Spelers doorgaan bij mij de volgende fases:
basisspeler -> wisselspeler -> reservespeler -> in de club -> in een SBC
Slechts een paar blijven in de club zoals bijvoorbeeld Messi POTM, Bale, Maldini base icon en Timber.
Zo is dus inmiddels Stoichkov en Sanchez alweer in een SBC gestopt.
Kreeg prime Vieira er voor terug, dus prima deal.
wijze woorden
Als k de spelers niet meer gebruik gaan ze bij mij ook moeiteloos een sbc in. Voor ramos bijvoorbeeld had k mn hele reservebank behalve Messi potm erin gegooid, die mag altijd blijven
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 14-03-2023 18:58 ]
Ik vind darder echt een baas en sterke aanwezigheid op t middenveld. (Beter als soler showdown) Helaas zit hij ivm de chem nu op de bank. En dan te bedenken dat hij nog een upgrade of 2 krijgt.lwd-kevin schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:29:
Ik vind het leuk dat door alle 'gok sbcs' zoals de hero playerpick en de campagnekeuze het hele team weer op de schop gaat. Nu van serie A naar een la liga/prem team. Twijfel om Sergi Darder sbc te doen als (toekomstig) vervanger van Thiago. Iemand hem gedaan? [Afbeelding]
Zeer positief dus 👌
Wat zijn die servers weer om te janken zeg. Fiets normaal zonder enige moeite door die play offs van Fut Champs heen en moet nu zelfs moeite doen om die 20 punten te gaan halen. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf zoveel geld verdiend en in 2023 nog steeds haar servers niet op orde heeft.
Het is verschrikkelijk vanavond ja. Super trage bende. Spelers hebben seconde extra nodig om een bal aan te nemen, vervolgens blijven ze verstijfd staan en duurt het weer een seconde voor ze op gang komen. Verschrikkelijk… zelden meegemaaktSossage23 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 20:49:
Wat zijn die servers weer om te janken zeg. Fiets normaal zonder enige moeite door die play offs van Fut Champs heen en moet nu zelfs moeite doen om die 20 punten te gaan halen. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf zoveel geld verdiend en in 2023 nog steeds haar servers niet op orde heeft.
Ik had er zin in, maar ik blijf liggen op de bank vanavond. Doe 't morgen wel
Rivals loopt prima.
Moet nog best veel potjes om op 50 uit te komen overmorgen.
Ben wel in 7 winpotjes door divisie 4 heen gewandeld.
Promotie zoals meestal in 1 keer binnen.
Nu nog 1 win voor de 8 wins en dan eventueel nog 8 zinloze potjes voor de 50 rivals reward.
Moet nog best veel potjes om op 50 uit te komen overmorgen.
Ben wel in 7 winpotjes door divisie 4 heen gewandeld.
Promotie zoals meestal in 1 keer binnen.
Nu nog 1 win voor de 8 wins en dan eventueel nog 8 zinloze potjes voor de 50 rivals reward.
Rivals hier alle bonussen gehaald qua wins in divisie 4 en ook mijlpaal 90/90 gehaald. Hopelijk beetje leuke rewards…
Hier ook al de 90 rivals potjes gedaan, de 8 wins al binnen, ook de WL kwalificatie gehaald. Enige waar ik nog voor speel is een poging om div. 1 te halen, maar ben al 4 of 5x gestruikeld over de promotiewedstrijd helaas. Story of my life.
Per ongeluk naar divisie 3 gepromoveerd.. das wel een uitdaging nu.
Hier ook de 90 wedstrijden en per ongeluk divisie 2 gehaald.. jammer dat de rewards tog weer rommel zullen zijn
Nog 3 voor de 90 rivals potjes. Speelde promo pot van DIV 4 -> DIV3.. verloren.. en daarna nog eens 2 verloren. Promotie weer ver weg.
83+ x10 was ook weer een feest
83+ x10 was ook weer een feest

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2iz3h1KIF6Ddy1C6D56w1GIe.jpg?f=user_large)
Lees hier al een tijdje mee en zie mooie teams en gelukkig ook de bekende frustratie met de vertraging die soms door de servers aanwezig is.
Heb met veel pijn en moeite elite division gehaald voor het eerst dit jaar. Dat was een slecht idee als ik zie hoelang ik nu doe om de wekelijkse 8 wins te halen.
Het gekke is dat ik in de laatste 2 weekenden 9 en 11 wins heb gehaald, terwijl ik normaal in ieder geval kans heb op de 14 (blijf steeds steken op 13...). Toch maar een andere formatie erin gooien. Zal mijn team binnenkort ook posten!
Heb met veel pijn en moeite elite division gehaald voor het eerst dit jaar. Dat was een slecht idee als ik zie hoelang ik nu doe om de wekelijkse 8 wins te halen.
Het gekke is dat ik in de laatste 2 weekenden 9 en 11 wins heb gehaald, terwijl ik normaal in ieder geval kans heb op de 14 (blijf steeds steken op 13...). Toch maar een andere formatie erin gooien. Zal mijn team binnenkort ook posten!
Vandaag is het wel heel triest gesteld met de servers. Het lijkt gewoon alsof het spel op 20fps draait zo traag. Echt niet te spelen. En dat iedere wedstrijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-03-2023 10:07 ]
Ja ik heb ook weer een risico genomen door mijn 8 potten niet binnen te hebben, voorgaande seizoenen lagen de servers er helemaal uit op de laatste dag voor het nieuwe seizoen.Nachtapotheker schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:06:
Vandaag is het wel heel triest gesteld met de servers. Het lijkt gewoon alsof het spel op 20fps draait zo traag. Echt niet te spelen. En dat iedere wedstrijd.
Ik heb een paar weken terug een PS5 gekocht, en was hiervoor een aantal jaar een PC gamer, dit gold dus ook voor FIFA. Ik was niet voornemens om de game ook voor de PS5 te halen aangezien ik een behoorlijk team had op de PC (0 euro uitgegeven aan packs overigens, enkel de ultimate edition), zie hieronder mijn team (aantal weken niets meer mee gedaan).
:strip_exif()/f/image/uJo2e0JXoAUPhiATBqoHzXKo.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles untradable behalve de linksback en Kimpembe.
Uiteindelijk toch opnieuw begonnen en de game op de PS5 gehaald (ook omdat vrienden hierop spelen en we zo ook co-op kunnen spelen. Na 1,5 week onderstaand team (ook geen geld uitgegeven aan packs, enkel de ultimate edition). Ik moet zeggen, de lol was er wel een beetje af op de PC, ik had voldoende coins en veel goede spelers. Het heeft wel iets als bijna iedere special card een upgrade is in de beginfase. 1e weekendleague 13 wins gehaald, en dat was nog met een slechter team, zonder Forlan, Ndiaye (is echt een cheap gem trouwens), Kvara en nog wat meer. Ik speelde die WL met Osimen (die alweer in een SBC zit) en die oranje Jovic
:strip_exif()/f/image/uJo2e0JXoAUPhiATBqoHzXKo.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles untradable behalve de linksback en Kimpembe.
Uiteindelijk toch opnieuw begonnen en de game op de PS5 gehaald (ook omdat vrienden hierop spelen en we zo ook co-op kunnen spelen. Na 1,5 week onderstaand team (ook geen geld uitgegeven aan packs, enkel de ultimate edition). Ik moet zeggen, de lol was er wel een beetje af op de PC, ik had voldoende coins en veel goede spelers. Het heeft wel iets als bijna iedere special card een upgrade is in de beginfase. 1e weekendleague 13 wins gehaald, en dat was nog met een slechter team, zonder Forlan, Ndiaye (is echt een cheap gem trouwens), Kvara en nog wat meer. Ik speelde die WL met Osimen (die alweer in een SBC zit) en die oranje Jovic
:strip_exif()/f/image/77VIYvC1LrNc1wgw3zFudaJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is nu al vergelijkbaar met Jorginho, dus na de upgrade zéker.
Ik vind hem alleen behoorlijk prijzig met 82, 84, 85 en 86 rated team dat je moet inleveren...
Ik vind hem alleen behoorlijk prijzig met 82, 84, 85 en 86 rated team dat je moet inleveren...
Ja dat vind ik dus ook wel, prijzig...naNs schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:55:
Hij is nu al vergelijkbaar met Jorginho, dus na de upgrade zéker.
Ze ontlopen elkaar nu niet veel nee, beiden wat voord en tegens.
Ergens denk ik, na de upgrade is hij beter, maar is het voldoende of toch maar wachten op nieuwe SBC.
Ga nog even door met twijfelen....
Hier hetzelfde dilemma, heb WC kuyt daar staan. Ik denk dat die uiteindelijk toch beter is ivm pace wat geen boost nodig heeft. Dus die Sabitzer is denk ik toch geen goede investering.
Ik ben medium tevreden over mijn Smolareck WC hero... mis de skillmoves wel een beetje... is Sanchez WC icon of Drogba WC icon vanuit de SBC een upgrade naast gold Mbappe?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hou er rekening mee dat de upgrades nog wel even kunnen duren. Grote kans dat hij dan alweer achterloopt op de curve aangezien we tegen die tijd denk al langzaam richting tots gaan.Sleehond schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:10:
[...]
Ja dat vind ik dus ook wel, prijzig...
Ze ontlopen elkaar nu niet veel nee, beiden wat voord en tegens.
Ergens denk ik, na de upgrade is hij beter, maar is het voldoende of toch maar wachten op nieuwe SBC.
Ga nog even door met twijfelen....
Weet iemand waarom Armand Laurienté Fantasy 85 rated van Sassuolo voor max bin weggaat?
Heb er toevallig 2 op de transferlijst staan, welke ik te koop kan zetten, maar door bovenstaande vraag nog niet te koop gezet. Mensen een idee?
Heb er toevallig 2 op de transferlijst staan, welke ik te koop kan zetten, maar door bovenstaande vraag nog niet te koop gezet. Mensen een idee?
Ik heb Sanchez een tijdje gebruikt als linker spits in een 4-2-2-2 formatie naast Mbappe. Speelde goed maar voor mijn gevoel was dat niet zijn goede plek. Heb hem op een gegeven moment op linker CAM positie gezet en WC Voller weer van de bank gehaald om naast Mbappe in de spits te spelen en sindsien is Sanchez voor mij een stuk beter. Met zijn snelheid en de manier waarop ik speel haalt hij voor mij een veel hoger rendement dan wanneer hij in de spits speelt.hmr schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:45:
Ik ben medium tevreden over mijn Smolareck WC hero... mis de skillmoves wel een beetje... is Sanchez WC icon of Drogba WC icon vanuit de SBC een upgrade naast gold Mbappe?
Hieronder hoe ik in-game speel:
/f/image/WCoDl7zK1CO7TZpGPvpU2k2G.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BP36VdsRlH3HVJjWqOKcX4Ug.png?f=fotoalbum_large)
Ben op het moment alleen een beetje aan het stoeien met opstellingen aangezien ik Lahm op CM wil spelen maar ik geen opstelling gevonden krijg waarbij Lahm, Zidane en de voorste 4 allemaal op chem komen te staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Sossage23 op 15-03-2023 13:48 ]
45k is natuurlijk niet veel voor een kaartje die tevens goed linkt met bijvoorbeeld FB Pogba en sowieso Franse links.theman36 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:12:
Weet iemand waarom Armand Laurienté Fantasy 85 rated van Sassuolo voor max bin weggaat?
wijze woorden
Zie ik nou goed dat er na 1900 geen specials meer in packs zit behalve totw?
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 15-03-2023 18:55 ]
Lekker dan. Heb net die 10x 83+ geopend….Augy schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:54:
Had ik hem beter kunnen bewaren tot vrijdag.
Toch tot vrijdag altijd? Heb hem net geopend haha.Augy schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:54:
Normaal gesproken wel.. zag het toevallig toen k fut opende dat de packs afliepensaert schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:56:
[...]
Toch tot vrijdag altijd? Heb hem net geopend haha.
Hoe zie je dat dan?Augy schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:00:
[...]
Normaal gesproken wel.. zag het toevallig toen k fut opende dat de packs afliepen
Als je in Ultimate team zit het blok rechts. (Kan je nog wisselen van tab met rechter knuppeltje) Kan helaas geen screenshot maken bij remote PS
:strip_exif()/f/image/mg4Y7BzYQMVnkFWmyEqqds4V.jpg?f=fotoalbum_large)
In de app zie je t ook maar dan zonder weergave van tot wanneer
Als k de roddels mag geloven zitten er volgende week ook geen spelers in packs voor de ballers promo maar zijn dat alleen sbc's en objectives. Miss weer best of in packs oid
[ Voor 54% gewijzigd door Augy op 15-03-2023 20:35 ]
Tegen beter weten in die 89+ icon sbc gedaan met Fodder. Anders krijg ik nooit echt meer full meta kaarten, maar ja. RIP Alonso Prime. Had ik beter Alonso WC kunnen doen of Drogba.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou, hier ook een bizarre avond: in een laatste ultieme poging om deze week nog te promoveren win ik, in de allerlaatste wedstrijd die ik nog ging spelen voordat ik mijn mandje in wilde duiken, de promotiewedstrijd naar div. 1! Kijken of mijn inspanning morgen beloond wordt met leuke rewards

/f/image/3XcNGmLTQvNjQohhLDhhK9kk.png?f=fotoalbum_large)
Zeker geen top fifa speler maar ben blij om met deze ploeg div 2 te halen. De tegenstanders in div 3 hadden echt overdreven ploegen met meestal wel een of andere versie van Mbappe en wat TOTY speler(s). Geen idee hoe ze dat doen. Ik ben alles nu aan het sparen voor Mbappe SBC binnenkort, hopelijk genoeg fodder tegen dan verzameld.
FUT Fantasy mode is wel echt sick - kan niks winnen
Ik heb al een tijdje Drogba untradeable, maar ik zou hem zeker niet uitkiezen als ik kon. Hij scoort wel goed hoor, maar vind het dribbelen met hem echt een ramp. Zelfs Haaland of Weghorst vind ik een stuk beter dribbelen.hmr schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:45:
Iemand een idee, mijn spelers waren na 30 minuten volledig leeg qua energie. Mijn instellingen zijn gewoon balanced, niks speciaal. En allemaal inclusief de keeper - hoe komt dat?
Ik ben met Politano/Natale gewend geraakt aan kort te kunnen draaien. Als ik met Drogbeast dezelfde move doe dan heb ik 3-5 meter nodigrcsnellink schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:38:
[...]
Ik heb al een tijdje Drogba untradeable, maar ik zou hem zeker niet uitkiezen als ik kon. Hij scoort wel goed hoor, maar vind het dribbelen met hem echt een ramp. Zelfs Haaland of Weghorst vind ik een stuk beter dribbelen.
Zolang je heb in zijn kracht gebruikt (target-man) is hij top.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alle pakjes die we nu krijgen van rivals etc. Las gisteren dat het niet slim is om het nu te openen, dus nu met z'n allen wachten tot het weekend met openen dus?
Ja het ligt er idd aan hoe je speelt hoor. Ik gebruik zelf geen skill-moves (nouja ball-roll dan), dus ben best afhankelijk van dribbelen. Dat moet je met hem gewoon niet proberen lol. Meestal pass ik gewoon gelijk weg als ik met Drogba de bal krijg en ik kom onder druk te staan.Bossie schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:19:
[...]
Ik ben met Politano/Natale gewend geraakt aan kort te kunnen draaien. Als ik met Drogbeast dezelfde move doe dan heb ik 3-5 meter nodig![]()
Zolang je heb in zijn kracht gebruikt (target-man) is hij top.
Maaarrr heb ook echt heel veel met hem gescored. Maar goed, dat doe ik ook met Weghorst en die is wel wat meer dribbel-vriendelijk
Volgens mij zit er nu niks in packs idd. Maar weet ook nog niet of dit weekend er wat in gaat zitten. Komt wel promo aan (zie Fut Sherrif, zodat ik niks spoil), maar dat zijn alleen SBC's/Objectives volgens de leaks.Oekol schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:33:
Alle pakjes die we nu krijgen van rivals etc. Las gisteren dat het niet slim is om het nu te openen, dus nu met z'n allen wachten tot het weekend met openen dus?
Volgens mij is dat een PC hack die al je spelers drained qua stamina (zelfs je keeper). Ik weet niet waar je op speelt, maar heb al een tijdje cross-play uitgezet (speel op PS5).forzaracing schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:54:
Iemand een idee, mijn spelers waren na 30 minuten volledig leeg qua energie. Mijn instellingen zijn gewoon balanced, niks speciaal. En allemaal inclusief de keeper - hoe komt dat?
ik open ze gewoon altijd. blijft een loterijOekol schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:33:
Zit even bij de season rewards te kijken, maar best leuk die retro theme spullen. Beter dan die standaard clip art meuk die je nooit gebruik
Ja alleen als er geen promo kaarten in packs zitten vind ik persoonlijk de loterij wat minder leuk....harrybeuker schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:50:
[...]
ik open ze gewoon altijd. blijft een loterij
Divisie 4 gehaald, alle bonussen gehaald en 90/90 mijlpaal.
Rewards Fabinho en Sule en de rest allemaal 83 en lager uit alle pakjes bij elkaar.
DRAMA!
Rewards Fabinho en Sule en de rest allemaal 83 en lager uit alle pakjes bij elkaar.
DRAMA!
Denk dat ik maar eens met 9 aanvallers ga spelen ofzo. Echt bizar krijg het hele jaar alleen maar spitsen uit de player picks en bijv icons packs 😅
Enige toppers zijn Mbappe en militao. Hopen dat er morgenavond iets in packs zitLukeSpangas schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:20:
[...]
Ja alleen als er geen promo kaarten in packs zitten vind ik persoonlijk de loterij wat minder leuk....
Klopt. Er loopt momenteel geen Promo.Oekol schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:33:
Dus ik zou even wachten tot vrijdag met de pakketjes, want dan start de nieuwe promo (FUT Baller volgens mij).
Nu is de kans om iets te pakken niet heel groot, maar misschien heb je geluk.
Daarnaast is er vaak bij een nieuwe promo ook weer een interessante SBC wat weer gunstig is voor de prijs van bepaalde kaarten.
Dus tip: wacht tot vrijdag na 19:00 uur als je het geduld kan opbrengen.
wijze woorden
Want zelf niet het geduld kunnen opbrengen tot er wat degelijks in packs zit? Wat had je verwacht dan?Sleehond schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:36:
Divisie 4 gehaald, alle bonussen gehaald en 90/90 mijlpaal.
DRAMA!
Mbappe gold natuurlijk. Is dat soms teveel gevraagd?LukeSpangas schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:46:
[...]
Want zelf niet het geduld kunnen opbrengen tot er wat degelijks in packs zit? Wat had je verwacht dan?
Haha.. True.... Ik snap gewoon sommige pro FUT forum spelers hier nooit zo goed wat dat betreft.... Klagen dat je niks packt, omdat er simpelweg niks te packen valt.... (Op gold Mbappe na dan)Oekol schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:50:
[...]
Mbappe gold natuurlijk. Is dat soms teveel gevraagd?
Oh ik hoop elke keer dat ik een pakje open dat er iets leuks in zit, dat is toch geen gekke gedachte?LukeSpangas schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:46:
[...]
Want zelf niet het geduld kunnen opbrengen tot er wat degelijks in packs zit? Wat had je verwacht dan?
En ja, met behoorlijk wat pakjes hoopte ik stiekem op 1 leuke/goede kaart, dat kan ik Fabinho/Sule met alle respect niet echt meer noemen, toch?
En pakjes bewaren en geduld hebben klinkt leuk, maar geeft 0 garantie op beter hoor.
Denk even lkkr uurtje rivals terwijl de kleine slaapt maarre pfff kom me tog terecht in een Ultimate sweatfest in divisie 4 he 😂😂
Eerste 3 wins maar weer binnen dus de kop is er af.
Edit: Gomez hero gaat echt als een raket trouwens, niet normaal (22 goals uit 12 wedstrijden)
Eerste 3 wins maar weer binnen dus de kop is er af.
Edit: Gomez hero gaat echt als een raket trouwens, niet normaal (22 goals uit 12 wedstrijden)
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 16-03-2023 15:05 ]
Gomez staat bij mij op 24 goals en 16 assists in 24 wedstrijden. Heerlijke speler.
Welke chemistry gebruiken jullie voor Gomez? Twijfel tussen hawk en marksman hier.
Lekker hoor!Prosac schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:18:
Gomez staat bij mij op 24 goals en 16 assists in 24 wedstrijden. Heerlijke speler.
Wout staat hier op 49 wedstrijden en 62 goals. Loopt dus nog behoorlijk ruim over de 1 op 1 vooralsnog
Assists staan alleen niet in de app zichtbaar?
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 16-03-2023 17:50 ]
Hawk met Marksman verloor hij zn lompe aanname/balbeheersing, gek genoeg is die lompe aanname/balbeheersing ideaal in zijn spel en zorgt die er vaak voor dat ik erlangs ben en blijf😂Moody2204 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:43:
Welke chemistry gebruiken jullie voor Gomez? Twijfel tussen hawk en marksman hier.
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 16-03-2023 17:58 ]