[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 86 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Sleehond schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:49:
[...]

Lekker hoor!

Wout staat hier op 49 wedstrijden en 62 goals. Loopt dus nog behoorlijk ruim over de 1 op 1 vooralsnog

Assists staan alleen niet in de app zichtbaar?
Assists hebben nooit in de web app of companion app gestaan helaas. Dus dat kan kloppen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
rcsnellink schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:37:
[...]

Volgens mij is dat een PC hack die al je spelers drained qua stamina (zelfs je keeper). Ik weet niet waar je op speelt, maar heb al een tijdje cross-play uitgezet (speel op PS5).
Normaal zonder cross-play maar is mss gereset, ik ga het eens bekijken - dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:36:
Divisie 4 gehaald, alle bonussen gehaald en 90/90 mijlpaal.

Rewards Fabinho en Sule en de rest allemaal 83 en lager uit alle pakjes bij elkaar.

DRAMA!
90/90 gehaald ook echt. Even serieus ik ben de afgelopen weken thuis geweest vanwege vaderschapsverlof en zelfs ik heb toen maar 50 gehaald. Hoe doe je dit?! Werken, gamen, slapen? _/-\o_

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Oekol schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:11:
[...]

90/90 gehaald ook echt. Even serieus ik ben de afgelopen weken thuis geweest vanwege vaderschapsverlof en zelfs ik heb toen maar 50 gehaald. Hoe doe je dit?! Werken, gamen, slapen? _/-\o_
15 potjes per week, minimaal 8 wins halen. Spelen als de kleine slaapt in t weekend en soms een avondje.

En k speel geen WL of SB, dat scheelt enorm.

Oftewel ik haal hem vaak ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:18:
[...]

15 potjes per week, minimaal 8 wins halen. Spelen als de kleine slaapt in t weekend en soms een avondje.

En k speel geen WL of SB, dat scheelt enorm.

Oftewel ik haal hem vaak ook wel
Ja dan snap ik 'm. Ik doe WL wel en de kwalificatie er voor. Dat snoept mega veel af van het potentieel. Die 8 wins lukt me niet zo vaak qua tijd.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Moody2204 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:43:
Welke chemistry gebruiken jullie voor Gomez? Twijfel tussen hawk en marksman hier.
Ik heb hem op hawk. Dan heb je een snel fysiek beest voorin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Weghorst :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSXywG4zPBw2I-CwMgoBRmPltqM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P0XAatYRmtj1FTx6MgfzACd9.jpg?f=fotoalbum_large

Eerlijk is eerlijk ; circa 15 goals uit Squad battle, maar hij staat bij mij niet in de basis. Dus de rest als supersub in rivals en WL

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nou productief avond gehad, Gomez en smolarek knallen mij eigenhandig divisie 3 weer in. Team was echt niet te stoppen vandaag. Upa - Ramos is eigenlijk gewoon valsspelen.

Gomez ramt er gewoon weer 13 goals in vanavond (8 potjes)

Overigens moet in zeggen dat het enorm lekker speelde vanavond. Op een enkeling na echt leuke gelijkwaardige potjes gespeeld

https://www.futbin.com/23/squad/3449780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:51:
Nou productief avond gehad, Gomez en smolarek knallen mij eigenhandig divisie 3 weer in. Team was echt niet te stoppen vandaag. Upa - Ramos is eigenlijk gewoon valsspelen.

Gomez ramt er gewoon weer 13 goals in vanavond (8 potjes)

Overigens moet in zeggen dat het enorm lekker speelde vanavond. Op een enkeling na echt leuke gelijkwaardige potjes gespeeld

https://www.futbin.com/23/squad/3449780
Zo kut dat ramos niet meer te doen is. Echt 'n cheat code. Upa kan ik wel in m'n team krijgen. Die gewoon halen dus als vervanger VVD lees ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:00:
[...]

Zo kut dat ramos niet meer te doen is. Echt 'n cheat code. Upa kan ik wel in m'n team krijgen. Die gewoon halen dus als vervanger VVD lees ik ;)
Ik moest wel erg aan hem wennen.. door de workrates van Ramos en Upa (beide hoog aanvallend) verdedig je wel op een enorm hoge lijn haha maar beide enorm sterk en zitten overal tussen

Mooie is dat een +4 voor upa er best in zit als ze maar niet verliezen van BvB

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 16-03-2023 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:15
Valandil schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:13:
Weghorst :+

[Afbeelding]

Eerlijk is eerlijk ; circa 15 goals uit Squad battle, maar hij staat bij mij niet in de basis. Dus de rest als supersub in rivals en WL
Ik switch nu een beetje tussen Wout en Gomez. Beiden bevallen me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is Upamechano nu al beter dan Baby Maldini?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:00:
Is Upamechano nu al beter dan Baby Maldini?
Ik vind van wel, veel agressiever en sterker maar zoals ik hierboven al zei.. vereist wel wat wennen door zn workrates zeker als je hem met ramos combineert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:54:
[...]

Ik switch nu een beetje tussen Wout en Gomez. Beiden bevalen me wel.
Bij mij staat F Torres prime in de basis. Die heeft inmiddels in 94 wedstrijden ook al 86 doelpunten gemaakt

Gomez zag er interessant uit maar voor mij is dat dan 3 soortgelijke spitsen

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Hier switch ik ook tussen Gomez en Wout. Wout speelt bij mij maar op 1 chem helaas.

Gomez: 15 gespeeld 26 goals, 5 assists, in voornamelijk div4 rivals
Wout: 58 gespeeld 56 goals, 17 assits, in div4, maar ook een drama WL waarbij hij in 20 wedstrijden denk ik nog geen 10x heeft gescoord.

Gomez vind ik persoonlijk iets flexibeler en fijner spelen, maar Wout is Wout.

Speel iets meer met Gomez, maar als ik Wout op meer chem krijg met nieuwe spelers dan krijgt hij weer de voorkeur denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 17-03-2023 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
De volledige loting:
Real Madrid - Chelsea (1)
Benfica - Internazionale (2)
Manchester City - Bayern München (3)
AC Milan - Napoli (4)

Halve finales
Winnaar kwartfinale 4 - winnaar kwartfinale 2
Winnaar kwartfinale 1 - winnaar kwartfinale 3

Finale
Winnaar halve finale 2 - winnaar halve finale 1

Gunstige loting voor Napoli op papier dus ik behoud me Raspadori nog even als ik kijk naar de evt upgrades
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HIvC70ZRRJs5a6x92OcWkTfCgQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hZR5KcyG8Qn4ZGkfjpSRmVJt.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Diaby blijkt achteraf ook geen verkeerde keuze te zijn geweest als SBC. Prima 90 rated RM nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:09
Prosac schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:47:
Diaby blijkt achteraf ook geen verkeerde keuze te zijn geweest als SBC. Prima 90 rated RM nu.
Ja baal er wel ietwat van dat ik die heb gemist... Zie Leverkusen nog wel verder komen in de EL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Komen helemaal geen speciale kaarten in de pakjes dit weekend als ik twitter mag geloven alleen sbcs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 18:13:
Komen helemaal geen speciale kaarten in de pakjes dit weekend als ik twitter mag geloven alleen sbcs
Zat al even te kijken, maar er zit idd niks in de packs tot volgende week vrijdag. Opsparen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zoals ik het beoordeel, moet je SBC's doen en met die spelers kun je dan vervolgens een doelstelling voltooien om ze geupgrade te krijgen. PL doet me niks, dus die laat ik aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hm ja eens. Laat die SBC's ook aan me voorbij gaan. Zit alleen met m'n sbc van zambrotta die wil ik afmaken en daar heb ik fodder voor nodig. Weet niet of ik kan wachten ;D.

Zie dat mid Cruyff ook is toegevoegd ff 2mln.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier alles ook maar opengemaakt. Club was echt helemaal leeg. Iig weer veel fodder en met die eerste 85+ pack ik can FF. Die kan na wat upgrades mooi in de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:23:
Hier alles ook maar opengemaakt. Club was echt helemaal leeg. Iig weer veel fodder en met die eerste 85+ pack ik can FF. Die kan na wat upgrades mooi in de basis
Can FF? En welke 85+ pack? Welke reward is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 20:28:
[...]

Can FF? En welke 85+ pack? Welke reward is dat?
Can fantasie fut
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yHd4unhKucPD0YUE1wzzrleAk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZQ8Pqucbup3JStnqsKgl0ACa.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99z-kn8moWKe6xDmkP_o_2lWNxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nMO66S7gyebLGYXaUNnnUCdU.jpg?f=fotoalbum_large

Tweede was berardi oop trouwens 😂

Sbc is een leuk idee btw maar laat ze links liggen, totaal geen PL op dit moment. Edit haal net Jota FF uit de sbc 😂

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 17-03-2023 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzTGjDTQbs1neWyx81YDwqzAwpw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O4R3uBsnPHvkrmlPi35kl47B.png?f=fotoalbum_large

Moet hier maar eens wat van gaan maken.
Alleen Moore en de keeper (sowieso ander keeper nodig) zijn tradeable.
Met een Kroatische serie a manager alles op 3 chem.
Speel 352 (marquez cvm, modric cam, forlan en jairzinho spitsen)

Budget is 4 miljoen, logische upgrade zou benzema toty zijn. Maar wie moet er dan uit? En qua chem krijg ik dan problemen met Pogba en nog wat anderen.
Alles moet op volledige chem als het enigzins kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Uhm, Liverpool en Barcelona spelers gaan voor 4.000 per stuk weg.. Kijk je club even na zou ik zeggen..

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 17-03-2023 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Had Pope ook nog.
Nu volledige Engelse defensie.

Nu de keuze benzema met jairiznho of met forlan in de spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is de Cruyff SBC de moeite waard?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
saert schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:48:
Is de Cruyff SBC de moeite waard?
Speler van 2,2 miljoen. 5 * skills en weakfoot.
Nederlands , dus sentiment….

Volgens mij een ideale CAM.

Ik ga denk ik wel de grind beginnen.
Zulke spelers zijn niet heel gebruikelijk in de afgelopen jaren dat ik FIFA speel.

[ Voor 19% gewijzigd door Valandil op 18-03-2023 00:34 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Net die Diaz z'n upgrade voltooid, maar dan heb je dus z'n 86 én 88 versie.. Dat is wel beter! Goedkope fodder i.i.g... Al moet ik zeggen dat z'n 86 al best aardige speelde op rechter spits positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Rhain schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:22:
Net die Diaz z'n upgrade voltooid, maar dan heb je dus z'n 86 én 88 versie.. Dat is wel beter! Goedkope fodder i.i.g... Al moet ik zeggen dat z'n 86 al best aardige speelde op rechter spits positie.
Ja voor die prijs is het best prima qua fodder. Ik wil ook niks met PL spelers, maar hoge fodder kan ik voor Cruyff wel gebruiken 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wel ontzettend flauw dat je dus alleen maar die gratis Fut Birthday player pack krijgt als je alle Baller SBC's en spelers hebt voltooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Kan me haast niet inhouden. Moet alleen de laatste sbc voor zambrotta nog. Aan de en kant moet ik gewoon wachten tot m'n WL rewards en dan kijken wat ik nog kopen moet. Aan de andere kant kan ik niet wachten :+

Moet nog 4 of 5 88 rated kaarten of hoger en dan 87/86 etc.

Of ik ga die dagelijkse SBC doen van: Diaz (al gedaan) en de andere twee die naar 88 rated kunnen gaan door paar wedstrijden te spelen of zoiets. Dat is helemaal goedkoop aan 88 rated komen I guess...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4uRYnhd.png

[ Voor 32% gewijzigd door Oekol op 18-03-2023 10:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
3-0 voor staan, trollen, trollen, trollen, trucjes, trucjes, pauzeren.
in de 93e minuut van de +1 met 4-3 verliezen. Ik hou er van als mijn tegenstander dat overkomt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Oekol schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:47:
Kan me haast niet inhouden. Moet alleen de laatste sbc voor zambrotta nog. Aan de en kant moet ik gewoon wachten tot m'n WL rewards en dan kijken wat ik nog kopen moet. Aan de andere kant kan ik niet wachten :+

Moet nog 4 of 5 88 rated kaarten of hoger en dan 87/86 etc.

Of ik ga die dagelijkse SBC doen van: Diaz (al gedaan) en de andere twee die naar 88 rated kunnen gaan door paar wedstrijden te spelen of zoiets. Dat is helemaal goedkoop aan 88 rated komen I guess...

[Afbeelding]
Voor mij exact hetzelfde moet alleen nog 85 squad voor Zambrotta en dan is ie in de club. Gebruik nu tijdelijk Biraghi centurion maar die gaat er sowieso uit dadelijk. Ga die ballers objective ook doen als me WL klaar is kan ik ook nog Lindstrom 88 vrijspelen.
Die RTTF Raspadori knalt ze wel binnen hoor laatste 4 potten wl 11 gemaakt en qua prijs (onder de 3 ton) niet te duur met grote kans op upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik twijfel nog over Raspadori, wel een leuke voor erbij in mijn Serie A team. Echter gisteren ook al Upamecano gekocht. Heb nu toch behoorlijk wat Fantasy-spelers in de club erbij. Hopen op een paar upgrades, maar 6 wedstrijden niet verliezen wordt lastig voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:57
Prosac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:06:
Ik twijfel nog over Raspadori, wel een leuke voor erbij in mijn Serie A team. Echter gisteren ook al Upamecano gekocht. Heb nu toch behoorlijk wat Fantasy-spelers in de club erbij. Hopen op een paar upgrades, maar 6 wedstrijden niet verliezen wordt lastig voor velen.
Ook zonder die laatste upgrades worden ze wel heel interessant toch met paar keer +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hier alweer de Rivals bonus van 8x winnen binnen gehaald.

Van divisie 6 weer naar 5 en nu rap weer door naar 4.

Wout staat op 69 wedstrijden en 84 goals.

15 pakketjes verzameld nu, even keer proberen op te sparen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
WL alweer afgerond. Gewoon weer de 11 wins gehaald net als het hele jaar al. Uit de rewards redelijk wat gepackt. Onder andere Van Dijk. Ben me toch weer gaan wagen aan de Prime/WC Icon pack. Heb er m’n 91 Blanc voor ingeleverd. Maar het was het hem zeker waard:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/powFU3gCSgDk5ExQ9t0iRGSd2po=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mjpcQ7o8Z6Rup8QnVMXGiEeU.png?f=fotoalbum_large

Dan gaan we nu maar langzaam aan de Cruyff SBC beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Isak zijn Fantasy kaart krijgt een +2. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDILtkDMgpo_Cn8Y52lU7MMZP1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlWFfALEaT5tQEWGNLXblBas.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen WL. Gisteren en vandaag gebruikt voor qualificatie en nu lekker beetje die friendly dingetjes doen. Bizar wat voor 1st Owner teams je tegenkomt.
Net een team met Prime Gullit, Matthaus, Maldini, Zidane en Pele
Fut Fantasy Ginola, Di Natale en Cordoba.

:D

Wel gewonnen, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nice zit op de bank, gepacked ooit maar speelt niet fantastisch. Wellicht hierna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Toch bijzonder die matchmaking.
Ging gisteren 0-3, denk dat eerste potje zal wel ok gaan.
Ga inmiddels 0-4, zal uiteindelijk gewoon weer rond de 11 uitkomen.

Benzema is natuurlijk wel een prima speler, maar vind hem niet heel actief in het aanval spel.
Zelfs een passje met L1 erbij geeft hem niet gelijk een trigger om diep te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hoe kun je een poll maken hier? Ben benieuwd of jullie WL spelen met crossplay aan of uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Crossplay uitgezet hier toevallig vandaag.

Het spel speelt echt slecht vandaag.

Van Dijk gold met 5 meter achterstand op mijn Antony OTW haalt hem in (12e minuut). Dit KAN niet, slaat nergens op!

Spelers zijn TRAAG en tegenstanders SNEL

Heel frustrerend…

M’n laatste potje maar weer gespeeld, vanavond maar een andere game doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 18-03-2023 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Iedereen straks hetzelfde premier league team?
Spelers zien er wel goed uit en objectives lijken niet heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Het is wel duidelijk dat EA deze week wil gebruiken om je club leeg te maken qua gok SBC's en daarbij onbetaalbare fodder omdat de meeste hun packs dicht laten.... En dan volgende week weer lekker cashen tijdens Fut Birthday....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Prosac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:34:
Wel ontzettend flauw dat je dus alleen maar die gratis Fut Birthday player pack krijgt als je alle Baller SBC's en spelers hebt voltooid.
Huh wat? Waar kan ik hier info over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:25:
Crossplay uitgezet hier toevallig vandaag.

Het spel speelt echt slecht vandaag.

Van Dijk gold met 5 meter achterstand op mijn Antony OTW haalt hem in (12e minuut). Dit KAN niet, slaat nergens op!

Spelers zijn TRAAG en tegenstanders SNEL

Heel frustrerend…

M’n laatste potje maar weer gespeeld, vanavond maar een andere game doen.
Niet lullig bedoelt, maar Antony is explosive. Wat inhoud dat die op de eerste meters wat sneller is en het daarna inkakt. Van Dijk is lengthy. Ondanks dat ze het gepatched hebben is het nog wel steeds een ding. Dus imo vind ik het niet zulke bullshit dat Van Dijk hem uiteindelijk bijbeent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
forzaracing schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 20:54:
[...]

Huh wat? Waar kan ik hier info over vinden?
Bovenaan die objective staat dat. "Play to earn Mount and unlock the playtostyle+ objective containing a FUT Birthday team 1 Pack as a reward on 03/24"
Ik lees hem dus als: Eerst al die spelers SBC-en, unlocken, Mount krijgen en dan NOG een objective om die pack vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Prosac schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:12:
[...]

Bovenaan die objective staat dat. "Play to earn Mount and unlock the playtostyle+ objective containing a FUT Birthday team 1 Pack as a reward on 03/24"
Ik lees hem dus als: Eerst al die spelers SBC-en, unlocken, Mount krijgen en dan NOG een objective om die pack vrij te spelen.
Ik meen mij te herinneren dat Nate aka The Fut accountant dit vanochtend ook aanhaalde in zijn dagelijkse bijdrage.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capdevilla uit de Hero sbc, dikke W.

Die Can is echt belachelijk goed als cdm en gaat na vandaag ook nog +1. Team lijkt heerlijk in balans nu icm mijn ingestelde tactieken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DB7IY2KK3zfNN7v1ZHuhXld2nuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xlgBJPfYvRCifrGvvi9vNY4J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:44:
Capdevilla uit de Hero sbc, dikke W.

Die Can is echt belachelijk goed als cdm en gaat na vandaag ook nog +1. Team lijkt heerlijk in balans nu icm mijn ingestelde tactieken
[Afbeelding]
Vandaag mijn spits (woutje) op target man gezet. Wat een verschil, had 'm - onze slungel- op stay central get in behind. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:52:
[...]

Vandaag mijn spits (woutje) op target man gezet. Wat een verschil, had 'm - onze slungel- op stay central get in behind. _O-
Ik heb Gomez alleen op stay central..

Ik wil de hele tijd forlan vervangen. Daarintegen staat hij op come back on defence en pakt hij met zn H/H workrates en agressie (die volgens zn stats niet bestaat) zo vaak de bal op t middenveld dat hij maar blijft staan 😂

Leuke van mijn 4321 is dat ik verdedig in een 442. Maar aanvallend varieer van 442, 343 en 4321 afhankelijk van de plek van mn opkomende back en forlan. Super veel variatie en daardoor lastig te verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dacht doe ff snel wat spelers op de transferlijst met min/max. Heb ik mezelf even genaaid zeg.

Tschgankov gekocht voor 27k en ergens rond de 25k waard is nu gekocht voor 20k bijv.
Nunez OTW ergens rond de 110k waard nu weg voor 97k weg. Had echt beter gewoon laagste buy now kunnen doen en er dan 1k onder kunnen zitten. Had wel wat meer biedingen verwacht. Wellicht is fifa al dood ;)

Maar nu wel genoeg voor upamecano, die gaat VVD vervangen. Ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 18-03-2023 22:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
Meestal trek ik het wel tot ongeveer tots.
Maar ik twijfel om het binnenkort al weer aan de wilgen te hangen.
gameplay is heel inconsistent. Vind het heel het weekend al vrij matig spelen.
Daarnaast blijft het bloedirritant dat ik regelmatig mijn spelinstellingen weer opnieuw mag instellen.
Zie je ineens je autoblock uit staan en allerlei andere instellingen waarvan je weet dat je ze nooit zo hebt ingesteld.

Oude console, volgend jaar zal nog wel meer buggy worden op de ps4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Even korte bevraging! Wat zouden jullie doen - heb genoeg coins om gold Mbappe te kopen of om de Cruyff SBC te doen. Voor de laatste ga ik ook al mijn fodder moeten gebruiken. Indien ik Mbappe koop, dan heb ik een tradeable speler + kan fodder gebruiken voor 2x Icon SBC en Zambrotta - wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

forzaracing schreef op zondag 19 maart 2023 @ 07:52:
Even korte bevraging! Wat zouden jullie doen - heb genoeg coins om gold Mbappe te kopen of om de Cruyff SBC te doen. Voor de laatste ga ik ook al mijn fodder moeten gebruiken. Indien ik Mbappe koop, dan heb ik een tradeable speler + kan fodder gebruiken voor 2x Icon SBC en Zambrotta - wat zouden jullie doen?
Dat laatste. Heb je meer spelers ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Oekol schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:21:
[...]

Ik denk dat Cruyff veel meer impact zal hebben, spelers zoals Zambrotta vervang je vaak toch meteen met TOTS en de casino SBC’s kun je beter overslaan zodat je je fodder houdt voor gegarandeerde versterkingen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Oekol schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:21:
[...]

Bossie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:47:
[...]

Ik denk dat Cruyff veel meer impact zal hebben, spelers zoals Zambrotta vervang je vaak toch meteen met TOTS en de casino SBC’s kun je beter overslaan zodat je je fodder houdt voor gegarandeerde versterkingen.
Dit zijn inderdaad de afweging om te maken - welke optie gaat het meeste positieve impact hebben op mijn spel. Mbappe is meta maar ooit even met loan gespeeld en vond het niet bijzonder, maar ook maar 5 matchen mee gespeeld (dus wss te weinig om er aan te wennen).

Cruyff is gewoon top icon, nog nooit gehad in vorige FUTs, terwijl nu al Zidane (en die heeft toch wel een positieve invloed op mijn spel)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Web5hpWIC4ANDiEwU477ZcvS_Do=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L6CuTtBJCw6s3MZff0PjZfbq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpI_N9yBHHxd6aYpfdpJBWRtC_0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zTq15JeyRrBCMmohhy3EMz2v.png?f=fotoalbum_large

Dit zijn de opstellingen in beide opties

[ Voor 28% gewijzigd door forzaracing op 19-03-2023 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
forzaracing schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:54:
[...]

[...]

Dit zijn inderdaad de afweging om te maken - welke optie gaat het meeste positieve impact hebben op mijn spel. Mbappe is meta maar ooit even met loan gespeeld en vond het niet bijzonder, maar ook maar 5 matchen mee gespeeld (dus wss te weinig om er aan te wennen).

Cruyff is gewoon top icon, nog nooit gehad in vorige FUTs, terwijl nu al Zidane (en die heeft toch wel een positieve invloed op mijn spel)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Pak gewoon even Cruyff zijn loan en dan kun je later alsnog een beslissing maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:47:
[...]

Ik denk dat t wel meevalt als kijkt hoe goed gold mbappe is. Met twee keer prime icon sbc kan die ook nog mooie kaarten pakken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Denk doe een keer de mixed campaign upgrade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_YHicEW0mmtFhmdUQ_QIknek_Hw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hHhpPYhHgdo5IS8HQeecBjSF.jpg?f=fotoalbum_large

Not bad at all :D Nu alleen het team weer omgooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wel mooi dat die SBC Upgrade spelers er 2 weken zijn, dan kan je eventuele fodder er alsnog instoppen. Want ze kosten uiteindelijk weinig. Een 83 elftal voor een 86 en 88 speler zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Partypooper schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:33:
Denk doe een keer de mixed campaign upgrade.

[Afbeelding]

Not bad at all :D Nu alleen het team weer omgooien.
Ook geprobeerd, Lacazette winter wild card.

Prima 89 fodder voor een SBC, geen basis materiaal helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:30:
[...]

Ook geprobeerd, Lacazette winter wild card.

Prima 89 fodder voor een SBC, geen basis materiaal helaas.
Is best wel een leuke kaart nog. Poosje mee gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Luis Diaz ook klaar en Bamford ook.

Diaz is nu basis winger links. Bamford zal geen basis worden.

Diaz bevalt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Weliswaar op 2 chem, maar het is gelukt. Kan ik Diaby ook eens testen op 3 chem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDs-C3HS-sOroWdBPcRwCovnSSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uNViAKkEAKpKRIYdNKd7iPAK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ja daaaag! Kwam 2-0 achter te staan. Hij drukte tot twee keer toe op pauze om mij te laten quitten. Helemaal telkens de 33 seconden afwachten. In kom 2-2 en hij drukt pauze en mij spel sluit ineens af?! Wedstrijd er af ook. Lekker dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qQb-w_MOzaldzkKs2RaWWIf0_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PjHhSSZgY5upXt80KdYJHpZv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Frimpong en Diaby vielen toch een beetje tegen. Dus die maar weer verkocht en maar verder gaan puzzelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M2b9dju2gzSArcPBsegKAZwxiwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EAbAfajC3WerAx0fu4dDs1Rr.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen Dalot en Neuer zijn tradable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
forzaracing schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:54:
[...]

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je kunt ook nu mbappe tradeable kopen en dan de komende weken werken aan Cruyff. Die is er namelijk nog wel ff :) doe je die gewoon zonder coins te spenderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
rcsnellink schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:41:
[...]

Je kunt ook nu mbappe tradeable kopen en dan de komende weken werken aan Cruyff. Die is er namelijk nog wel ff :) doe je die gewoon zonder coins te spenderen.
Dat is ook wel een goed plan - heb nu 50 packs liggen voor FUT birthday - waarvan merendeel untradeable. Ga nog wachten met mijn aangekochte fodder te verkopen wanneer Mbappe POTM gereleased wordt en dan de gewone aankopen. Dan op het gemak aan Cruyff werken. Team kan idd wel beide gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wat een trieste mensen toch, finale draft. Trucendoos truct zich helemaal scheel en staat 2-0 voor bij rust. Ik verander een beetje tactiek en in de 60e minuut maak ik de 2-2 omdat ik zijn trucjes inmiddels wel lees.
Meneer/mevrouw exit direct. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
WL, 16 gespeeld 15 gewonnen. Verlies was echt zwaar onterecht, maar ik had net weer geluk tegen iemand die met een zwakker team beter dan ik was. Ach ja. Op naar de laatste 4.

Mijn record dit jaar was 17 wins. Als ik er vandaag 18 win ben ik een tevreden mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Upamecano for sale. Staat 1-1 nu en de prijs dropt! Gisteren nog gekocht voor 730k. Ik denk nog steeds dat er minimaal een +2 komt en dan is het geen verkeerde prijs dunkt me.

2-1 achter. Upamecano op te pikken voor 550k
Voor transfertips, vraag maar raak :7

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 19-03-2023 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:50:
Upamecano for sale. Staat 1-1 nu en de prijs dropt! Gisteren nog gekocht voor 730k. Ik denk nog steeds dat er minimaal een +2 komt en dan is het geen verkeerde prijs dunkt me.

2-1 achter. Upamecano op te pikken voor 550k
Voor transfertips, vraag maar raak :7
Ik heb hem donderdag nog gekocht voor 800k _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
[...]

Ik heb hem donderdag nog gekocht voor 800k _O-
Hahaha wauw. Das wel heel veel..
Maar die +2 en wellicht +3 gaat heus wel komen. Is alleen lang wachten....

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YTBSpmfweiyLPGc4A0Fv22jY6Ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8XOZRUwYT0Mrit1GXjdMcLm.jpg?f=fotoalbum_large18 wins *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Lekkerrrrr. Xavi Simons als hoogste uit je pack? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Oekol schreef op zondag 19 maart 2023 @ 20:52:
[...]

Lekkerrrrr. Xavi Simons als hoogste uit je pack? :P
:+
EA was in een gulle bui, ik kreeg best goede fodder uit de red picks, pp en TOTW. De ultimate pakjes bewaar ik voor de volgende promo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Pak gisteren Capdevilla uit mijn hero pick. Dat is wel een dikke W :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Maat, waar halen jullie al dat fodder vandaan voor al die sbc haha.

Fodderprices op de markt zijn echt gestoord en tenzij je echt moeilijk veel uren besteed aan upgrade packs (bronze naar silver, silver naar gold common en dan naar gold rares en dan eventueel nog de 75+ upgrades enzo) kom je toch nooit aan een beetje afdoende fodder voor al die sbc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Timk10 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:30:

Fodderprices op de markt zijn echt gestoord en tenzij je echt moeilijk veel uren besteed aan upgrade packs (bronze naar silver, silver naar gold common en dan naar gold rares en dan eventueel nog de 75+ upgrades enzo) kom je toch nooit aan een beetje afdoende fodder voor al die sbc's?
75x5 en 83+ gingen bij mij als een raket, 85+ pp (reus Centurion en fs vitinho) en hero kunnen doen (capdevilla) alleen heb k nu geen zeldzaam goud meer 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
fodderprijs is indd superhoog.
pakketje kopen kan er zo nog wel een keer uit.
Komt vooral door de niet stoppende stroom van sbc`s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het is goed verdienen vanavond aan de 79/80 rated TOTW's die ik nog had liggen. Allemaal 12500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Timk10 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:30:

Objectives doen? Heb zo bijvoorbeeld 5 packs met 5 x 84 - daar komt prima fodder uit. Daarnaast ook nog veel dubbele 83 packs of 11x81.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Zoveel mogelijkheden en nog zie je bijna in iedere voorhoede Mbappé potm, Jairzinho en Al Owairan. Ik blijf dat toch jammer vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Super Wout op 100 *O*
1 WL en de rest is Rivals (weliswaar divisie 4 & 5 dus niet hoog hoor)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTymcfm1V0TGskl16xOhDUaatuE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vCFlSmYPhOJ59mBAAUO6vzBK.png?f=fotoalbum_large

Nu bezig met pakjes verzamelen (voor mij best een uitdaging moet ik zeggen).

Heb er nu 32 klaar staan en komt komende dagen vast genoeg bij i.v.m. objectives etc.

Benieuwd of het opsparen een keer zijn vruchten gaan afwerpen, we gaan het zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 21-03-2023 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 07:45:
Super Wout op 100 *O*
1 WL en de rest is Rivals.

[Afbeelding]

Nu bezig met pakjes verzamelen (voor mij best een uitdaging moet ik zeggen).

Heb er nu 32 klaar staan en komt komende dagen vast genoeg bij i.v.m. objectives etc.

Benieuwd of het opsparen een keer zijn vruchten gaan afwerpen, we gaan het zien :)
Hier toch een lichte voorkeur voor Gomez gekregen, al was ik over Wout ook zeer tevreden. Ik heb zijn aantal goals niet bijgehouden maar Super Mario heeft mij persoonlijk door de WL kwalificatie geknald!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Moody2204

Kan ik me voorstellen hoor. Heb hem niet zelf gespeeld maar wel tegen me gehad en vond hem inderdaad ook erg sterk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Speciaal plekje in de hel voor mensen die bij een penalty en rode kaart tegen quitten. En dat EA het niet voor elkaar krijgt om dan de win aan de andere persoon te geven.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Het Prime pakket is er weer, tip om nog even te wachten met openen aangezien er nu geen speciale kaarten in packs zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Fifa gaat zelf met een game komen de komende jaren zegt infantino haha lol. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:50:
Fifa gaat zelf met een game komen de komende jaren zegt infantino haha lol. Ben heel benieuwd!
Bron :? ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Als hij net zoveel verstand heeft van games maken als voetballen, dan wordt het niet veel soeps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
bvbal79 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 14:47:
[...]

Als hij net zoveel verstand heeft van games maken als voetballen, dan wordt het niet veel soeps....
Ach, veel slechter kan het niet meer worden.... Toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
De nieuwe Mbappe POTM is uit. Voor de schappelijke prijs van 4.6M coins _O- _O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Maurice079 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:55:
De nieuwe Mbappe POTM is uit. Voor de schappelijke prijs van 4.6M coins _O- _O-
Maar wel +45 ingame stats meer tov zijn 92 POTM :o

Gisteren (gelukkig net voor de crash) Benzema toty verkocht en Alexis Sanchez ervoor teruggekocht. Niet dat Benzema tegenviel, totaal niet. Maar ik kreeg steeds meer het gevoel om met een zwaar overpowered speler te spelen en wou wel eens weer wat nieuws proberen. Voorhoede is nu Mbappe 92 potm, Sanchez WC icon en Alexis Sanchez. Alexis (speel met hunter op ps4) speelt erg lekker qua wendbaarheid, heeft een erg goed schot en maakt goede loopacties.
Pagina: 1 ... 86 ... 120 Laatste