Prosac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:57:
Ik denk, ik doe alvast 1 potje WL, lekker tussen de middag.
Eerste potje direct Alt+F4 gedaan. Onzichtbare tegenstander
edit: 2e potje geen onzichtbare spelers, maar wel een in maart opgericht gouden team dat bestond uit spelers met 99 sprint, 99 dribbelen en 99 shooting.
Dit wordt zo een leuk weekend.
Nummer 3: constante druk, worden niet moe.
EA.

Damn man, dit is echt klote.
Echt blij dat ik op Playstation speel man. Met hoe toxic deze community is, is cheaten al helemaal een killer. Men doet echt alles voor wins. Zelfs als cheaten geen mogelijkheid is (zoals op PS4) proberen zoveel mensen echt elk glitchje uit te buiten. Speelde van de week tegen een gast die alleen maar die flick-up over zichzelf heen gooit en dan een halve omhaal knalt in een directe beweging en die ballen gaan er 80% van de keren in, maakt niet uit hoe moeilijk de hoek is of hoe ver van de goal. Lachwekkend.
Zelfde als met die omhalen uit corners. Gozer waar ik tegen speelde maakte een hattrick aan omhalen met regular gold VVD (

). Wat ik ook probeerde, ik kon het niet voorkomen. Dat soort shit geeft wel aan hoe weinig men bezig is met plezier maken, maar als een soort emotieloze robot zoveel mogelijk wins probeert te pakken, hoe vies ook.
Moet ook wel zeggen dat ik niet moet doen alsof dat alleen op fifa is. CoD zit ook vol met toxic gastjes.