[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 87 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
83 team voor grealish 88, dikke w content, alleen 10 wedstrijden voor de 90 variant 😅

Ik ga vanavond maar is beginnen met vrijspelen van de upgrades, heb k iig weer wat fodder voor de laatste 2

Club en coins zijn beide death in the water namelijk 😂

Overigens kleine kans dat ik alle kaarten ooit ga gebruiken mja het houd je van de straat

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 21-03-2023 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik ben op het moment een beetje in niemandsland beland. Ik mis gewoon de skill om te winnen van de monster teams die ik tegenkom in DIV1. Veel spelers rennen me gewoon voorbij alsof ik er niet sta met die pace. Of winnen de 1-op-1 50/50's van mijn spelers. Kom echt alleen maar teams met de standaard dure meta spelers tegen en allemaal Ramos en Militao TOTY etc in de verdediging. Dus moet een heel stuk beter in dit spel worden wil ik met mijn medium team nog die wins binnenhalen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:50
Pffff als je die first owner objective gaat spelen begrijp je in 1x waarom die packluck dit jaar ver te zoeken is. Je komt daar echt alle top icons, toty etc tegen. Echt niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
nou zo onspeelbaar heb ik het nog nooit gehad.
Net zelfs een eigen goal met de keeper omdat het beeld gewoon een paar seconden froze en ik dus maar op wat random knoppen ging duwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Aparte gameplay vanavond. Bij de helft van de potjes zie ik de spelersnamen van de tegenstander niet en net had ik een potje dat de camera bij dode spelsituaties en gevaarlijke momenten voor de goal in 1x apart bij draai lt en dat het zicht totaal anders wordt. Meer mensen deze ervaring? PS5 en crossplay uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:19
theman36 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 20:02:
Pffff als je die first owner objective gaat spelen begrijp je in 1x waarom die packluck dit jaar ver te zoeken is. Je komt daar echt alle top icons, toty etc tegen. Echt niet normaal
Je moet dat soort objectives ook pas na een paar dagen gaan spelen, dan zijn de tryhards wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Prosac schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 23:22:
[...]

Je moet dat soort objectives ook pas na een paar dagen gaan spelen, dan zijn de tryhards wel weg.
Ja klopt, maar ik dacht: ik ga even die ene winstpartij binnen hengelen voor die fut birthday swap. Uitgelopen op een ergenis :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb af en toe tijdens een online wedstrijd last van dat het beeld 1 a 2 seconden blijft hangen en vervolgens de vertraging supersnel inhaalt.

Ligt dit aan mijn PS5 of aan de servers van EA? Is namelijk niet altijd dus ga er wel vanuit dat het aan de servers ligt. Heeft de tegenstander dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Trank00l schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 09:50:
Ik heb af en toe tijdens een online wedstrijd last van dat het beeld 1 a 2 seconden blijft hangen en vervolgens de vertraging supersnel inhaalt.

Ligt dit aan mijn PS5 of aan de servers van EA? Is namelijk niet altijd dus ga er wel vanuit dat het aan de servers ligt. Heeft de tegenstander dat dan ook?
Paar dagen terug ook gehad in 1 wedstrijd paar keer. Overigens PS4 (geen pro) en bekabeld internet.

Vermoed servers EA, ligt niet aan ons toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Laatst online: 19:50
Fut ligt er weer uit man man

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
2de first owner friendly gewonnen, top, nu kan ik weer stoppen met de meest frustrerende modus in Fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
forzaracing schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:41:
2de first owner friendly gewonnen, top, nu kan ik weer stoppen met de meest frustrerende modus in Fifa
Wat kun je ermee winnen? Speciale kaart?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
CryptoNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:42:
[...]

Wat kun je ermee winnen? Speciale kaart?
1x winnen en dan krijg je via objectives een swap speler voor de fut birthday swap.
Gelukkig maar 2 partijtjes moeten spelen om 1 te winnen want hadden er even goed 5-6 kunnen zijn met al die sweaty spelers met pack luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
forzaracing schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:44:
[...]

1x winnen en dan krijg je via objectives een swap speler voor de fut birthday swap.
Gelukkig maar 2 partijtjes moeten spelen om 1 te winnen want hadden er even goed 5-6 kunnen zijn met al die sweaty spelers met pack luck
Ik krijg telkens foutmelding als ik wil spelen man man

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
_Uploader_ schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:12:
[...]

Maar wel +45 ingame stats meer tov zijn 92 POTM :o

Gisteren (gelukkig net voor de crash) Benzema toty verkocht en Alexis Sanchez ervoor teruggekocht. Niet dat Benzema tegenviel, totaal niet. Maar ik kreeg steeds meer het gevoel om met een zwaar overpowered speler te spelen en wou wel eens weer wat nieuws proberen. Voorhoede is nu Mbappe 92 potm, Sanchez WC icon en Alexis Sanchez. Alexis (speel met hunter op ps4) speelt erg lekker qua wendbaarheid, heeft een erg goed schot en maakt goede loopacties.
gisteren met die toty versie gespeeld van mbappe. Ik hoef bijna de controller niet meer te besturen. Gast komt overal tussen door en scoort veel. Zal hem helaas nooit kunnen kopen maar wat een kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Op een of andere manier haal ik die 7 winsten in dat elftal van eigen bodem eigenlijk altijd in maximaal 8 potjes en soms alles achter elkaar, bij mij speelt dat echt prima.

Maar als ik daarna dan aan de play offs van Champs wil beginnen speelt het echt drama. Blijf dat toch vreemd vinden dat als je een andere “game mode” speelt het ineens zo erg kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Sossage23 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 14:17:
Op een of andere manier haal ik die 7 winsten in dat elftal van eigen bodem eigenlijk altijd in maximaal 8 potjes en soms alles achter elkaar, bij mij speelt dat echt prima.

Maar als ik daarna dan aan de play offs van Champs wil beginnen speelt het echt drama. Blijf dat toch vreemd vinden dat als je een andere “game mode” speelt het ineens zo erg kan verschillen.
Welke divisie in Rivals zit je? Want vroeger toen ik pakweg in Div 7/8 zat dan waren die friendlies heel goed te doen maar nu ik in div 2 zit is er echt gewoon geen beginnen aan - weet niet als dat echt een rol speelt maar dat is de enige uitleg die ik heb, want in FUT champs kan ik eigenlijk makkelijk 10 potjes per week winnen terwijl ik in friendlies echt 1 op 5/6 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:25
Sossage23 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 14:17:

Ik verbaas me nergens meer over met Fifa. Heb me er dus eigenlijk wel bij neergelegd dat het gewoon een inconsistent spel is. Wat ik overigens ook niet goed vind hoor. Ik heb het altijd met wedstrijden die ergens om gaan. Je kan 3 of 4 potten alles met 2 vingers in de neus winnen, maar als het ergens om gaat dan lukt ineens niks meer. Velen hebben hier al gezegd dat dat tussen de oren zit. Maar daar geloof ik niet in, daarvoor gebeurt het te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Kan je die Firpo nou alleen krijgen als je alles wint in champs? 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Nachtapotheker schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:03:
Kan je die Firpo nou alleen krijgen als je alles wint in champs? 🙈
Je hebt er twee weken voor en de kwalificatie telt mee.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oekol schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:04:
[...]

Je hebt er twee weken voor en de kwalificatie telt mee.
20 wins staat wel expliciet finals bij.. naja het zou kunnen lukken dan 😅 het zou ook mis kunnen gaan in mijn geval 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nachtapotheker schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:23:
[...]

20 wins staat wel expliciet finals bij.. naja het zou kunnen lukken dan 😅 het zou ook mis kunnen gaan in mijn geval 🤪
Ik heb gisteren een kwalificatie potje gewonnen en kreeg de eerste reward voor 1 win. Dus vandaar dat ik 't weet :)

Anders niet te doen idd en heb z'n IF gehad als red pick en vond 'm rukkkk

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 22-03-2023 17:39 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oekol schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:39:
[...]

Ik heb gisteren een kwalificatie potje gewonnen en kreeg de eerste reward voor 1 win. Dus vandaar dat ik 't weet :)

Anders niet te doen idd en heb z'n IF gehad als red pick en vond 'm rukkkk
Dat zou mooi zijn, dank voor de tip. Het zou de eerste keer niet zijn dat EA een verkeerde omschrijving maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nachtapotheker schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:48:
[...]

Dat zou mooi zijn, dank voor de tip. Het zou de eerste keer niet zijn dat EA een verkeerde omschrijving maakt :+
Oh shit. Je hebt gelijk. Ze hebben 1 voor fut champions en 1 voor finals. Je moet echt 20 final winnen want daar heb ik er geen een bij gekregen.

Die bovenste is wat ik dacht dat het was en dat het overal telt. Niet dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T7SMR_WC4CcTopFm6MDxMrEFKj8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KMwpZDS1jg5p5xMA6gNdIvBJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
Die doelstelling voor Grealish slaat ook nergens op. 10 x 2 x scoren in een wedstrijd tegen de computer. Super saai

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
CryptoNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:50:
Die doelstelling voor Grealish slaat ook nergens op. 10 x 2 x scoren in een wedstrijd tegen de computer. Super saai
Tip: combineer de potjes met 3 uit Saudi competitie en 3 Ieren. Wacht ook even tot de rest ook uit is en doe dan alles tegelijk 👌 na 6 wedstrijden speel je die Saudi en Ierse baller kaart vrij, dan nog 4 potjes scoren en winnen met deze kaarten voor een 5*84

Doelstellingen zijn prima te combineren deze keer.

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 22-03-2023 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Augy schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:09:
[...]

Tip: combineer de potjes met 3 uit Saudi competitie en 3 Ieren. Wacht ook even tot de rest ook uit is en doe dan alles tegelijk 👌 na 6 wedstrijden speel je die Saudi en Ierse baller kaart vrij, dan nog 4 potjes scoren en winnen met deze kaarten voor een 5*84

Doelstellingen zijn prima te combineren deze keer.
Die Saudi doe ik niet. Maak die doelstellingen gewoon online. Ik snap het wel anders speelt niemand tegen de computer. :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
CryptoNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:17:
[...]

Die Saudi doe ik niet. Maak die doelstellingen gewoon online. Ik snap het wel anders speelt niemand tegen de computer. :D
Was tog SB aan t doen voor die Ballers objective. 3 Saudi erin (al owairan oa) speel je gelijk die drie kaarten vrij uit de mbs objective en die 87 Ballers kaart. Met de Ieren speel je die 87 vrij en gelijk alle objectives van de ballers. Hoop kaarten en pakjes in 10 potjes SB (ex de rewards op zondag)

Daarbij zijn fifa spelers toxic genoeg om na 1 goal van grealish te quiten in rivals 🙈

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 22-03-2023 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
CryptoNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:17:
[...]

Liever niet, dan wordt het een groot sweat try hard feestje.

Je kan enorm combineren met alle objectives. Veel kan je ook in rivals doen als je graag online wilt

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
CryptoNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:50:
Maar wel weer een ontzettend goedkope manier om 2 fodder-kaarten (88 en 90) te scoren met een 83 rated elftal en 10 potjes spelen.
Mits je geduld hebt en niet 83 rated kaartjes gaan kopen voor 5000 coins. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Prosac op 23-03-2023 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:10:
[...]

Maar wel weer een ontzettend goedkope manier om 2 fodder-kaarten (88 en 90) te scoren met een 83 rated elftal en 10 potjes spelen.
Mits je geduld hebt en niet 83 rated kaartjes gaan kopen voor 5000 coins. :D
Zijn met de 75*5 en 2x83+ wel echt veel manier om simpel aan high rated kaarten te komen. Kan me bijna niet voorstellen dat mensen ze kopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:14:
[...]

Zijn met de 75*5 en 2x83+ wel echt veel manier om simpel aan high rated kaarten te komen. Kan me bijna niet voorstellen dat mensen ze kopen haha
De gouden kaarten voor die packs zijn ook prijzig geworden (800/900 naar 1400+) en mensen laten die 82+ / 83+ packs liever dicht tot morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
forzaracing schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:43:
[...]

Welke divisie in Rivals zit je? Want vroeger toen ik pakweg in Div 7/8 zat dan waren die friendlies heel goed te doen maar nu ik in div 2 zit is er echt gewoon geen beginnen aan - weet niet als dat echt een rol speelt maar dat is de enige uitleg die ik heb, want in FUT champs kan ik eigenlijk makkelijk 10 potjes per week winnen terwijl ik in friendlies echt 1 op 5/6 zit.
Ik speel weinig Rivals. Zit eigenlijk altijd in Rang 3 en dan haal ik gewoon de wekelijkse beloningen binnen.

Met wat moeite zal rang 2 of heel misschien 1 me wel lukken maar daar heb ik simpelweg gewoon geen tijd voor.

Gisteren heb ik een draft gedaan om die Danjuma vrij te spelen en dan kom ik de eerste 2 potjes tegen mensen die er echt geen pepernoot van bakken maar slechte connectie en heb ik echt moeite om te winnen terwijl ik dan de 3e en 4e pot met 5-1 en 6-1 easy over de streep trek omdat dan ineens alles weer super soepel aanvoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mn club van spelers van 80 tot circa 83 is erg mager aan het worden.

Ik heb ook wel nu 38 pakjes klaar staan, dus daar moeten weer genoeg kaarten uitkomen, maar ik heb vanochtend even snel die Madueke SBC gedaan, maar moest gewoon serieus in mn club puzzelen om die 80/83 rated kaarten te vinden.

Kriebelt al wel om die 38 pakjes te openen, zullen er nog wel paar bij komen vandaag en morgen. Benieuwd of het gelukt brengt, normaliter open ik altijd direct...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Zelfs voor gratis 88 fodder en dergelijke weiger ik toch echt 2.5 uur van m'n enorm kostbare vrije tijd in squad battles te gooien. Ik heb amper tijd om de volledige WL te spelen, 8 wins te pakken in rivals en te kwalificeren. Ik vraag me echt af waar mensen de tijd vandaan halen om al die andere dingen ook nog te doen, naast je gewone leventje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Hier ook lekker een verzameling aan 83+ doubles, 84x +5, Twitch-pack en 75+-packs klaarstaan voor vrijdag. Ben benieuwd hoe ik vanavond de MM ga doen. En Ederson natuuurlijk, verwacht dat de prijs van de SBC wel rond die van Grealish zal liggen.

Wel lekkere pack- en pickluck gehad deze week:

- Timber FS (eeeeeeindelijk!)
- Saint-Max WW :D
- Can FF
- Alexander Arnold Centurions (kan ik eindelijk Trippier vervangen)

En ook nog een Prime Ferdinand uit een pakket getrokken.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Timk10 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:30:
Zelfs voor gratis 88 fodder en dergelijke weiger ik toch echt 2.5 uur van m'n enorm kostbare vrije tijd in squad battles te gooien. Ik heb amper tijd om de volledige WL te spelen, 8 wins te pakken in rivals en te kwalificeren. Ik vraag me echt af waar mensen de tijd vandaan halen om al die andere dingen ook nog te doen, naast je gewone leventje.
Wacht even totdat alle ballers hebt en dan kan je spelers combineren. Squad battles op semi pro stelt echt niks voor.

Alleen inderdaad tijd. Maargoed je hoeft niet te winnen. Dus objectives halen en controller neerleggen.

Ik doe ze wel ivm fodder voor Cruyff 😬

[ Voor 3% gewijzigd door Valandil op 23-03-2023 12:04 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Valandil schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 12:03:
[...]

Precies hetzelfde hier. Al die objectives combineren en dan maak je al een goed begin aan die Cruijff SBC. Ben echt benieuwd hoe die gaat spelen. Hij gaat in mijn team Stoichkov WC vervangen terwijl ik Stoichkov geweldig vind. Qua stats is Stoichkov ook beter, maarja Cruijff mid heeft 5/5 en.. het is natuurlijk Cruijff 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Het is deze Fifa TE makkelijk om een monsterteam samen te stellen. Word trouwens gek van die spelers die alleen maar rondjes draaien in je 16 pfff

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
CryptoNL schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:31:
Het is deze Fifa TE makkelijk om een monsterteam samen te stellen. Word trouwens gek van die spelers die alleen maar rondjes draaien in je 16 pfff
Ja, helemaal met je eens. Als ik m'n team van vorig jaar periode maart vergelijk met die van dit jaar maart.... Terwijl ik er even veel tijd in stop..

2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5ZtI2kPOcUde0cTcuFRbSw3gIM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/az9TqfUsLMYIs0oHdneh7frv.png?f=fotoalbum_large

2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Acw7Yg9sik18bQQ8rg-CwpK3gCk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/chdi2jndHXpoMnGeB79DPplw.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gezien ik best wel wat fodder had vermaak ik me best goed met de Gemengde campagne picks en upgrade. Al stuk of 10 gedaan en toch 6 bruikbare spelers eruit.

- WW Lacazette
- WW Gravenberch
- OtW Lewandowski
- FS Kalulu
- WW Adama Traore
- OoP Hernandez

Is kijken of er een paar in mijn main team kunnen of als leuke supersub. En anders heb ik voor elke grote competitie een apart team waar ze zo in kunnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
Valandil schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 12:03:
[...]

Wacht even totdat alle ballers hebt en dan kan je spelers combineren. Squad battles op semi pro stelt echt niks voor.

Alleen inderdaad tijd. Maargoed je hoeft niet te winnen. Dus objectives halen en controller neerleggen.

En zoals ik in mijn post wel aangeef, tijd is het hele probleem. Je bent zeker 15 minuten per pot bezig in squad battles, als je laadtijden, spelhervattingen en al die kermis meerekent. 15x10 is 150 minuten. En dan reken ik dus echt de meest efficiente manier, geen pauzes, geen shit tussendoor doen, niets. 2.5 uur. Bovenop de 20 potten WL (minimaal een aantal uur), minimaal 5 (vaak 6 tot 10) kwalipotten (zeker een uur of meer) + 8 rivals wins (zéker een uur tot 3 uur, als het echt tegen zit). Daarmee zit ik al op een 'verplichte' gametime van 3 tot 5 uur zeker. Reken daarbij tijd op om sbc's te doen en dergelijke.

Ik haal dan geen 2.5 uur uit mijn dagelijkse leven uit het niets om die zooi ook nog te doen. God bless you als men die tijd gewoon heeft altijd, maar ik weet niet hoe men die tijd tevoorschijn tovert wanneer je ook fulltime werkt, een huis onderhoudt, sporten, eten en een sociaal leven hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
DutchDevil79 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:04:
Gezien ik best wel wat fodder had vermaak ik me best goed met de Gemengde campagne picks en upgrade. Al stuk of 10 gedaan en toch 6 bruikbare spelers eruit.

- WW Lacazette
- WW Gravenberch
- OtW Lewandowski
- FS Kalulu
- WW Adama Traore
- OoP Hernandez

Is kijken of er een paar in mijn main team kunnen of als leuke supersub. En anders heb ik voor elke grote competitie een apart team waar ze zo in kunnen.
Adama Traore is echt een tank

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
Timk10 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:38:
[...]

....en een sociaal leven hebben.
sociaal leven is overrated :+

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
TOTW Oshimen uit een 10 coins pack, met een andere TOTW. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Prosac schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:10:
TOTW Oshimen uit een 10 coins pack, met een andere TOTW. :D
2 x 82 en 1 x 81 :-(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tering! Ik had het al gelezen over die first owners objective. Maar kom je daar alleen maar Elite spelers tegen ofzo? Da's gewoon echt niet leuk meer hoor! Moeilijker (en nog meer toxic) dan de WL. Hoe kan dat joh?

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 23-03-2023 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:03:
Tering! Ik had het al gelezen over die first owners objective. Maar kom je daar alleen maar Elite spelers tegen ofzo? Da's gewoon echt niet leuk meer hoor! Moeilijker (en nog meer toxic) dan de WL. Hoe kan dat joh?
Ja hier dezelfde ervaring wat een drama modus. Ik heb alle potjes nodig gehad om die token binnen te harken 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:03:
Nogmaals: wachten tot na vrijdag. Ik speel die modus meestal pas op zondag en maandag. Dan gaat het wel.
Toevallig vanmiddag even 3 potjes gespeeld. 1 nipt gewonnen, 2 compleet afgeslacht door bizarre teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja oké, maar hoe kan dat joh? Waarom zijn je tegenstanders hier van een compleet ander niveau wat ik voor mijn gevoel zelfs in de WL niet tegenkom?

Edit: na 7 potjes toch die ene win gehaald voor die ene token. Dieptepunt was een onzichtbare tegenstander. Meteen crossplay maar weer uitgezet, waarna ik dus prompt meteen won (ook al was dat echt extreem moeilijk, maar toch gelukt dus).

Hoeveel van die tokens zijn er inmiddels? Heb er nu 4 en ik weet dat er nog 1 in de silverlounge zit, daarmee zou ik op 5 komen.

[ Voor 55% gewijzigd door Moody2204 op 23-03-2023 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Moody2204 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:17:
Ja oké, maar hoe kan dat joh? Waarom zijn je tegenstanders hier van een compleet ander niveau wat ik voor mijn gevoel zelfs in de WL niet tegenkom?

Edit: na 7 potjes toch die ene win gehaald voor die ene token. Dieptepunt was een onzichtbare tegenstander. Meteen crossplay maar weer uitgezet, waarna ik dus prompt meteen won (ook al was dat echt extreem moeilijk, maar toch gelukt dus).

Hoeveel van die tokens zijn er inmiddels? Heb er nu 4 en ik weet dat er nog 1 in de silverlounge zit, daarmee zou ik op 5 komen.
Marquee matchups zit er 1, weet niet of je die al hebt. Verder zit er nog 1 in de special packs. Maar daar moet je 90k of 500 fifa punten voor uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Sossage23 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 00:10:
[...]

Marquee matchups zit er 1, weet niet of je die al hebt. Verder zit er nog 1 in de special packs. Maar daar moet je 90k of 500 fifa punten voor uitgeven
Wat kunnen we straks met die kaarten?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
CryptoNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 00:18:
[...]

Wat kunnen we straks met die kaarten?
Inwisselen voor packs en/of spelers. Gek genoeg is er nog niks gelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:39:
[...]

Inwisselen voor packs en/of spelers. Gek genoeg is er nog niks gelekt
Zat er ook naar te zoeken ja. Wel voor het eerst FUT birthday icons toch?

Heb nu zelf 4 tokens waarvan 1 van de 90k pack (kreeg Tillman 85 spits van Rangers helaas… nouja in de fodder voor SBC dan maar)

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 24-03-2023 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Sleehond schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:45:
[...]

Zat er ook naar te zoeken ja. Wel voor het eerst FUT birthday icons toch?

Heb nu zelf 4 tokens waarvan 1 van de 90k pack (kreeg Tillman 85 spits van Rangers helaas… nouja in de fodder voor SBC dan maar)
Die Tillman is een prima spits :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
CryptoNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:36:
[...]

Die Tillman is een prima spits :D
Mhm is dat zo? Wat is je ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Fut champions is raar. Iemand schiet in eigen goal, disconnect en ik zie zege staan inclusief extra behaalde xp. In het overzicht van fut champions staat 0 wins?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:53
CryptoNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:41:
Fut champions is raar. Iemand schiet in eigen goal, disconnect en ik zie zege staan inclusief extra behaalde xp. In het overzicht van fut champions staat 0 wins?
Niet naar kijken, als jij je 'punten' (4 voor een win) maar gewoon haalt is alles goed.
Die win / loss tracker werkt niet.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
AntraXxX schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Niet naar kijken, als jij je 'punten' (4 voor een win) maar gewoon haalt is alles goed.
Die win / loss tracker werkt niet.
Waarom doen mensen dit eigenlijk? In eigen goal schieten en disc?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
CryptoNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Bepaald aantal wins binnen en dan snel alles weggeven zodat ze klaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik denk, ik doe alvast 1 potje WL, lekker tussen de middag.
Eerste potje direct Alt+F4 gedaan. Onzichtbare tegenstander :')

edit: 2e potje geen onzichtbare spelers, maar wel een in maart opgericht gouden team dat bestond uit spelers met 99 sprint, 99 dribbelen en 99 shooting. _O-

Dit wordt zo een leuk weekend. :+

Nummer 3: constante druk, worden niet moe. _O-

EA. :') }:O

[ Voor 53% gewijzigd door Prosac op 24-03-2023 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
CryptoNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Wees blij dat ze dat doen.
Sommigen doen ook gewoon gelijk disconnect, of doen net alsof ze in eigen goal schieten en dan toch disconnect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Prosac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:57:
Ik denk, ik doe alvast 1 potje WL, lekker tussen de middag.
Eerste potje direct Alt+F4 gedaan. Onzichtbare tegenstander :')

edit: 2e potje geen onzichtbare spelers, maar wel een in maart opgericht gouden team dat bestond uit spelers met 99 sprint, 99 dribbelen en 99 shooting. _O-

Dit wordt zo een leuk weekend. :+

Nummer 3: constante druk, worden niet moe. _O-

EA. :') }:O
Damn man, dit is echt klote.

Echt blij dat ik op Playstation speel man. Met hoe toxic deze community is, is cheaten al helemaal een killer. Men doet echt alles voor wins. Zelfs als cheaten geen mogelijkheid is (zoals op PS4) proberen zoveel mensen echt elk glitchje uit te buiten. Speelde van de week tegen een gast die alleen maar die flick-up over zichzelf heen gooit en dan een halve omhaal knalt in een directe beweging en die ballen gaan er 80% van de keren in, maakt niet uit hoe moeilijk de hoek is of hoe ver van de goal. Lachwekkend.
Zelfde als met die omhalen uit corners. Gozer waar ik tegen speelde maakte een hattrick aan omhalen met regular gold VVD ( :') ). Wat ik ook probeerde, ik kon het niet voorkomen. Dat soort shit geeft wel aan hoe weinig men bezig is met plezier maken, maar als een soort emotieloze robot zoveel mogelijk wins probeert te pakken, hoe vies ook.

Moet ook wel zeggen dat ik niet moet doen alsof dat alleen op fifa is. CoD zit ook vol met toxic gastjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Timk10 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:49:
[...]

Moet ook wel zeggen dat ik niet moet doen alsof dat alleen op fifa is. CoD zit ook vol met toxic gastjes.
Helaas bevat vrijwel elke online community toxic spelers,helemaal die waar je items moet vrijspelen. Het is ook de wet van massa, hoe meer spelers, hoe meer toxic spel. Ik ervaar het bv nauwelijks in Hell let Loose.

Ik ben weinig cheaters tegen gekomen gemiddeld genomen, maar die 3 potjes van vandaag was wel echt bizar. Gewoon 3 achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Prosac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:58:
[...]

Helaas bevat vrijwel elke online community toxic spelers,helemaal die waar je items moet vrijspelen. Het is ook de wet van massa, hoe meer spelers, hoe meer toxic spel. Ik ervaar het bv nauwelijks in Hell let Loose.

Ik ben weinig cheaters tegen gekomen gemiddeld genomen, maar die 3 potjes van vandaag was wel echt bizar. Gewoon 3 achter elkaar.
Ja eens. Daarom houd ik ook van games als Cities Skylines. Gewoon lekker totaal je eigen ding doen. Soms kan ik me er gewoon echt niet toe zetten ook om die WL in te gaan. Zoals vanavond. Weet nu al dat dat ergernis wordt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Timk10 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:18:
[...]
Ja eens. Daarom houd ik ook van games als Cities Skylines. Gewoon lekker totaal je eigen ding doen. Soms kan ik me er gewoon echt niet toe zetten ook om die WL in te gaan. Zoals vanavond. Weet nu al dat dat ergernis wordt haha
Ik kijk al dagen uit naar een relaxte avond Fifa.. maar het zal idd wel ergernis worden..

@Timk10 weet je dat deel 2 uitkomt van Cities Skylines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Rhain schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:26:
[...]

Ik kijk al dagen uit naar een relaxte avond Fifa.. maar het zal idd wel ergernis worden..

@Timk10 weet je dat deel 2 uitkomt van Cities Skylines?
Haha, dat eerste herken ik!

Jazeker! Zal niet helemaal voor dit topic zijn dus excuses voor de anderen, maar daar kijk ik erg naar uit ja. Hoop alleen wel dat ik tegen die tijd ook op nextgen zit. Kruisje slaan voor meer traffic-management opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zo eindelijk al die objectives vrijgespeeld. Mooie berg fodder.

Al moet ik zeggen dat oxlaide, ederson en grealish wel erg fijn spelen. Vooral de 99 reacties bij ederson merk je.

Ben benieuwd welke objectives we krijgen voor de gegarandeerde fut bday kaart.

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 24-03-2023 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die Ederson kom je al in bijna ieders team tegen. Geweldige reflexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Prosac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:52:
Die Ederson kom je al in bijna ieders team tegen. Geweldige reflexen.
Beter dan een Donnaruma IF of van de Sar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:59:
[...]

Beter dan een Donnaruma IF of van de Sar?
Vd Sar durf ik niet te zeggen, beter als donna wel, zeker als die tradeble is en je de coins kan pakken.

Tis maar net wat er in je team past

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Voortgang Cruyff SBC:
De twee dure 89 squads afgerond (geen coins uitgegeven)
De eerste 88 squad is voor 75% gereed (geen coins uitgegeven)

Vanavond staat klaar:
4 mega packs
2 x 20x82+ packs
1 5 x 84+ pack
4 2x83+ packs

En nog wat losse packs. Hopelijk kom ik vanavond een eind verder d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Valandil schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 18:23:
Voortgang Cruyff SBC:
De twee dure 89 squads afgerond (geen coins uitgegeven)
De eerste 88 squad is voor 75% gereed (geen coins uitgegeven)

Vanavond staat klaar:
4 mega packs
2 x 20x82+ packs
1 5 x 84+ pack
4 2x83+ packs

En nog wat losse packs. Hopelijk kom ik vanavond een eind verder d:)b
Hopelijk zit er wat moois in de packs, zelf zo'n 40 pakketten klaar met oa 4 mega packs en 6 20x82, we gaan het snel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb iig lafont in de pocket, niet dat ik er iets mee ga doen maar tog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik denk dat Ederson mijn Yashin prime gaat vervangen. Die is tradable, kan ik dat weer ergens anders in steken :)

Mensen al pakjes geopend vandaag? Of wachten jullie nog langer?

[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 24-03-2023 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
_Uploader_ schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 18:57:
[...]

Hopelijk zit er wat moois in de packs, zelf zo'n 40 pakketten klaar met oa 4 mega packs en 6 20x82, we gaan het snel zien!
Kort samengevat: drama

Een kane (untradable)
Een fut birthday Sow (untradable en dus fodder)
Een tradable Haller totw

De rest was super slecht |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Valandil op 24-03-2023 19:51 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ben benieuwd, 45 pakketten klaar staan!

Als het stil blijft vanuit hier weten jullie genoeg haha! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:19:
Ik heb iig lafont in de pocket, niet dat ik er iets mee ga doen maar tog
50 packs, nu 10 geopend en Ederson, Oxlade en Madueke kunnen voltooien _O-

Fut Birthday Lafont was de enige noemenswaardige kaart. En ondanks dat ik vrijwel leeg was als club, krijg ik toch dubbelen steeds. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:10:
[...]

50 packs, nu 10 geopend en Ederson, Oxlade en Madueke kunnen voltooien _O-

Fut Birthday Lafont was de enige noemenswaardige kaart. En ondanks dat ik vrijwel leeg was als club, krijg ik toch dubbelen steeds. _O-
Had k ook, van ellende pedri maar voltooid 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
50 pakjes geopend *O* (net nog even pakjes van MM SBC geregeld)

Benzema 91 gold
Son 89 gold
Mendy 86 gold
Trapp 86 gold
Kleindienst 85 TOTW 2X
Depay 85 gold
Foden 85 gold

Voor de rest zooi van 84/83 of lager…

Mijn toestand toch een beetje -O-

Het zit niet echt mee. Benzema en Son is aardig maar rest is natuurlijk niet heel bijzonder.

Het wil me maar niet lukken een keer echt raak te schieten….

Had iets meer verwacht maar dat blijft een discussie of dat terecht is natuurlijk….

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 24-03-2023 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Lekker dan. Ik open de 87+ Hero Pick; Brolin - Ricardo C - Forlan - Okocha WC - Cole

Okocha een win natuurlijk! Selecteer hem! Krijg ik Brolin! Dacht echt wtf doe ik fout, maar m'n kids zaten er ook op te kijken. Nu in contact met EA, blijkt toch een bug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier al die ballers vrijgespeeld en aan de Cruyff sbc begonnen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FsHdO42CzuISaf2fec2gclAeOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w202ZjxA0cIhHJA16loYX0P7.jpg?f=fotoalbum_large

Meer fodder. Pittige keuze dit. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:39:
Hier al die ballers vrijgespeeld en aan de Cruyff sbc begonnen!
Hier ook aan Cruyff begonnen. Moet nog 4 segmenten (de duurste 2 al gehad :)), heb denk ik een ton uitgegeven om het tot op heden te completen (de rest met fodder of spelers die ik niet meer gebruik), dus dat is helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:59
Heb zambrotta uit het elftal gepleurd, wat een drama is die vent.

Zo bizar statisch en staat continu verkeerd.

Dan heb ik liever centurion Vázquez die kan tenminste nog voetballen :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYZI0rCkNh5ZnCuWiNURjSoj95U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rLUl5yFG2HxHLpCgo3QfavyW.jpg?f=fotoalbum_large

Welkom! Volledig met fodder kunnen doen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook voltooid. Club wel helemaal leeg nu!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fL4zPoJ0v4RsKfH_Hi2WFmoSmLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nE6bQwkKZCsvNle5tf77eSkB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Een na laatste pack die ik had bewaard.. untradeable

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Spizeu0JHYI5Als5huR8IXRvnIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEguLF5LyoyCjr9d3HXFCVbf.jpg?f=fotoalbum_large

Eigenlijk heb ik een NL only team.. nou dat wordt dus een NL+Cantona team haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier inmiddels iets over de helft voor de Cruyff SBC. Packs die ik had opgespaard voor fut waren nogal matig. Hoogste was een 86 Sow.

Ach ja, volgende keer beter.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het kriebelt hier ook om hem af te ronden, moet er dan 400k tegenaan gooien, maar ik houd me nog even in. Ik gok dat er nog wel wat fodder gaat komen met de rewards en de swaps :)
Gisteren wel voor 2 miljoen aan fodder ingeslagen, laat die prijzen maar weer stijgen 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Zo hier de 8 wins weer binnen, team vloog echt over het veld heen vandaag. Wat is het dan heerlijk spelen, Depay na zn upgrade insane!

Mooiste was het laatste potje. Bij 3-1 een vage rode kaart van upa en een pingel tegen in minuut 50. (3-2 dus) gaat in 1x de hele trukendoos open bij de tegenstander en gaat vol op de aanval met als resultaat dat alles bij hem open lag en hij in minuut 75 bij 6-3 RQ 🥳
Team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5tDwT35D5_Sh9R3TDxL4OSFnPPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lg1Y3QInZiGcVaHLLHrVIQ8G.jpg?f=fotoalbum_large

Middenveld Gavi en Pedri is een heleboel voetbal :) Forlan is echt de ultieme stoorzender als Rca met instructies come back on defence. Verovert megavaak de bal terug

Nu hopen op een 0-0 bij Bayern - bvb of winst bvb volgende week

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 25-03-2023 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik vind de gameplay tot nu toe ook echt goed dit weekend. Zouden ze eindelijk iets nuttigs gedaan hebben tijdens het onderhoud? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Valandil schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:50:
[...]

Kort samengevat: drama

Een kane (untradable)
Een fut birthday Sow (untradable en dus fodder)
Een tradable Haller totw

De rest was super slecht |:(
Hier ook niet veel soeps. Wel lafont, sow en hoge fodder gekregen en Pedri, ederson en de hero sbc gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Man man man... was bezig aan mijn beste WL ooit.. 10-0. Toen een pot hard op mijn broek gekregen door iemand die alle meta truukjes met prime r9 erbij deed. Hoort erbij. :> Vervolgens 5 keer een onzichtbaar team tegen me gehad... Man man. 5 losses zonder te spelen. Leuk spel.

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 25-03-2023 13:27 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaris
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-04-2023
Hoi,

Ik heb zojuist de Jack Grealish SBC gedaan, maar hoe kan ik de objectives in de gaten houden. Ze staan immers niet in de objective lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Solaris schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:59:
Hoi,

Ik heb zojuist de Jack Grealish SBC gedaan, maar hoe kan ik de objectives in de gaten houden. Ze staan immers niet in de objective lijst?
Staat bij doelstellingen, speel voor de show heet ie. 10 wedstrijden 2x scoren. Hierboven al een x vermeld combineer meerdere objectives voor veel meer beloningen 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

hmr schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:26:
Man man man... was bezig aan mijn beste WL ooit.. 10-0. Toen een pot hard op mijn broek gekregen door iemand die alle meta truukjes met prime r9 erbij deed. Hoort erbij. :> Vervolgens 5 keer een onzichtbaar team tegen me gehad... Man man. 5 losses zonder te spelen. Leuk spel.
Crossplay de 1e keer allang uitgezet. Dat gebeurd mij geen 5 keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Ik heb Makelele (die ik vorige week per ongeluk voor 100k verkocht) toch weer teruggekocht, mistte de stofzuiger op het middenveld enorm. Team loopt nu echt als een trein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HanZPVH7C_miDVXr9GRYotxy2KA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHzrrNQ61QloY1dBFo3C0B7G.jpg?f=fotoalbum_large

Gelijk de eerste keer 10 wins in de kwali ook!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HAfVt6agAUmqpR6qX5ilWaZJT1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8f4htl4rA2tBHfZjuPlEuUP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mesque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:58:
Ik heb Makelele (die ik vorige week per ongeluk voor 100k verkocht) toch weer teruggekocht, mistte de stofzuiger op het middenveld enorm. Team loopt nu echt als een trein.

[Afbeelding]

Gelijk de eerste keer 10 wins in de kwali ook!

[Afbeelding]
Wat. een. team. haha.

Gz!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Ah geld is toch geen issue zo te zien. ;)
Pagina: 1 ... 87 ... 120 Laatste