[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 88 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaris
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-04-2023
Mesque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:58:
Ik heb Makelele (die ik vorige week per ongeluk voor 100k verkocht) toch weer teruggekocht, mistte de stofzuiger op het middenveld enorm. Team loopt nu echt als een trein.

[Afbeelding]

Gelijk de eerste keer 10 wins in de kwali ook!

[Afbeelding]
€2-3k gespendeerd ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqD3RNLY21WXeM__R6XB2lsn_0o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eoMVpXdV0L7HC3MTRBeqPt3p.png?f=fotoalbum_large

Nu mijn team, bezig met Cruyff.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Haha nee niets. Bizar veel packluck gehad, alleen Hakimi en Makelele zijn tradable. Krijg wel vaak berichtjes in-game over mijn papa’s creditcard enzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Mesque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:26:
[...]

Haha nee niets. Bizar veel packluck gehad, alleen Hakimi en Makelele zijn tradable. Krijg wel vaak berichtjes in-game over mijn papa’s creditcard enzo. :+
Die snap ik. Ik zou niet eens tegen je spelen en al direct quitten :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:50
Oekol schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:31:
[...]

Ik ook, instant quit bij de 1-0 achter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Oekol schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:31:
[...]

Dat gebeurt wel vaak helaas :'( En de uitlach berichtjes als mensen van je winnen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mesque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:52:
[...]

Dat gebeurt wel vaak helaas :'( En de uitlach berichtjes als mensen van je winnen haha.
Ja ik bespaar me de moeite zeg maar om gefrustreerd te worden tegen zo'n ziek team als de jouwe. Eerst ff checken of je er wat van bakt maar vrij snel quitten voor m'n eigen gezondheid ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Mesque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:52:
[...]

Dat mis ik dus gewoonweg niet he, op de PC. Ik negeer gewoon alle origin-uitnodigingen.

Net weer verloren van een cheater, eentje uit Eindhoven dit keer gezien zijn naam. Constant schoppen, geen enkele kaart.Twee keer doorgebroken speler neergehaald, geen kaart. _O-
Ik bij de eerste tackle van Zidane rood. :')
En natuurlijk weer elke speler 99 shooting.

Objectives in Champions zijn extra vervelend lijkt het wel, qua cheaters.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpgAgUg3QMRrVPsLB6z2q7bwfg4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oZbVeV5NARYGjyT2fYJxOxqK.jpg?f=fotoalbum_large

Rang 5 WL rewards uit een ultimate pakket.

Na 4 maanden eindelijk weer eens een tradeable speler boven de 100k gepackt.

Ga eerst eens kijken of hij misschien vervanger van Xabi Alonso wordt op CVM en mocht dat niks zijn gaat ie er uit en kan ik daar Cruyff mee afronden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Sossage23 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:56:
[Afbeelding]

Rang 5 WL rewards uit een ultimate pakket.

Na 4 maanden eindelijk weer eens een tradeable speler boven de 100k gepackt.

Ga eerst eens kijken of hij misschien vervanger van Xabi Alonso wordt op CVM en mocht dat niks zijn gaat ie er uit en kan ik daar Cruyff mee afronden.
Hoepla !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8rsoClvAWM8XPp-Yq5Dud2TAmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qHutPcpxKfEf40hUJo9GCCGo.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dat is geen verkeerde pack vol met fodder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Valt me sowieso op dat ook de Gold Upgrades en packs best wel lekkere fodder geven. Heb inmiddels Pedri en Zambrotta afgerond en ben aan Drogba bezig. Daarna maar eens aan de slag met Cruijff!

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
Hier een prima WL achter de rug voor mijn doen (52 punten). Maar daar heeft een zekere JC zeer veel aan bijgedragen. Blij dat ik eens zo'n sbc heb voltooid. Wat een heerlijke speler is dat in Fifa zeg!

Dit is nu het team, zeer tevreden mee:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnCUAiOn79iUOXt1DU1oS3yze2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Old8PxbnIB2b8178rXeuTfxc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Moody2204 op 25-03-2023 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Moody2204 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 23:11:
Hier een prima WL achter de rug voor mijn doen (52 punten). Maar daar heeft een zekere JC zeer veel aan bijgedragen. Blij dat ik eens zo'n sbc heb voltooid. Wat een heerlijke speler is dat in Fifa zeg!
Op welke manier speel je met hem? En kan je zeggen wat er zo goed aan is?

Speel zelf met Mbappe en Forlan, wordt dus puzzelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 23:14:
[...]

Op welke manier speel je met hem? En kan je zeggen wat er zo goed aan is?

Speel zelf met Mbappe en Forlan, wordt dus puzzelen.
Zoals hierboven in een 2 spitsensysteem. Instructies weet ik zo uit het hoofd ff niet. Een Mbappé ernaast scheelt ook wel natuurlijk. Die schiet er minstens net zoveel in. Alleen Cruyff is zo, ja hoe moet ik het zeggen, handig met tussen de verdedigers doorglippen. Dat doet Mbappé niet. En ja zijn schot: links, rechts, maakt niks uit, hij schiet ze er allemaal in als hij de kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Tering veel SB gedaan deze week door alle objectives. Hoogste rang ooit gehaald.

Resultaat: gouden spelers van 78 als hoogste reward.

Ben daar zo klaar me hè!!

Maar het is duidelijk: je hebt alleen kans op leuk spul uit WL pakjes.

Rivals en SB levert NOOIT wat op.

Tevens…

Speel nu zilveren lounge voor een token, kom ik een kerel tegen die Winter Wild cards heeft in de basis…WTF? Test ik dat ook net en kan ik niet starten want geen zilver…

Wat is dat voor fucking gecheat??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
@Sleehond er was een zilveren WW: https://www.fifaultimatet...ectives-and-ballet-token/ en https://realsport101.com/...ter-wildcards-swap-token/

[ Voor 25% gewijzigd door Messje op 26-03-2023 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nog 3 segmenten voor Cruyff. (87 en 2x 88)

Dan komt het zo te staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1QCc8OsOT_N8yDB23C2hY5bdgJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LOsX95VV55ROmq0yjb4wNxIY.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb op de plek van Cruyff nu nog WC Okocha staan. Maar die gaat dan op de bank.

Alle spelers zijn untradable. Forlan packte ik gisteren nog uit de 87+ hero SBC.

[ Voor 7% gewijzigd door Partypooper op 26-03-2023 11:59 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik ga m’n PS4 echt in de prullenbak gooien

Controller, internet, televisie ik heb geen idee waar het mis gaat maar ik continue vertraging op input en kan potje normaal spelen.

Echt fantastisch een televisie van 2000 euro nota bene van Sony die niet normaal met een PS4 overweg kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Sleehond schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:00:
Ik ga m’n PS4 echt in de prullenbak gooien

Controller, internet, televisie ik heb geen idee waar het mis gaat maar ik continue vertraging op input en kan potje normaal spelen.

Echt fantastisch een televisie van 2000 euro nota bene van Sony die niet normaal met een PS4 overweg kan
Heeft je tv een game mode oid die je kan gebruiken? Op mijn LG G1 scheelt dat enorm.

Ps4 in de prullenbak is overigens sowieso een goede keus, tijd voor de PS5! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Ik heb nu 2x achter elkaar vage tegenstanders gehad.

Ben rivals aan het spelen en ondertussen die objective voor die RTTF/FS speler aan het vrijspelen waarbij je leen Rashford en Lingard in je team nodig hebt en ik sta al bij rust met 6-0 voor en dan quitten ze pas in de 88e minuut.

Dat je mijn tijd verdoet prima maar wat heb je er zelf aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mesque schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:03:
[...]

Heeft je tv een game mode oid die je kan gebruiken? Op mijn LG G1 scheelt dat enorm.

Ps4 in de prullenbak is overigens sowieso een goede keus, tijd voor de PS5! :)F
Ja sta op het punt vandaag nog de PS5 op te pikken bij de media markt, genoeg voorraad.

En ja game mode staat altijd aan (Sony Bravia XR 55A84K), bekabeld internet.

Heb nog steeds het idee dat de PS4 niet lekker draait op een HDMI 2.1 die ik op kanaal 3 heb aangesloten (eARC 4k 120hz). Hij lijkt het niet goed aan te kunnen ofzo??

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 26-03-2023 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Vanavond nog 16 potten weekend league te spelen, ik sta 3-1.

630.000 coins opgespaard, en ik zie dat een Van der Sar echt gigántisch in prijs daalt door al die Edersons. Dus misschien, bij een goeie WL, een Van der Sar oppikken en misschien die 90 Frenkie de Jong. Echt doodzonde dat er geen leipe Nederlandse icons zijn op de vleugels. Een van Bronckhorst, Overmars (rip zijn icon), Robben, zoiets. Mis daar echt wat. Ik heb nog steeds 89 World cup Berghuis op de vleugel en ondanks dat ik denk dat men die card echt zwaar onderschat (goede pace, goed schot, goede pass, goede dribble stats, zéker met een engine) merk ik wel dat hij tegen de beestachtig verdedigers waar iedereen mee speelt soms wel wat te weinig meta is haha. Er is ook niet echt een goed alternatief helaas. Die Danjuma FUT Ballers is niet beter. Geef me gewoon een 92 Robben ofzo haha.

Of dus een leipe icon-back zou ook mooi zijn. Bouhlarouz RB met 99 agression alsjeblieft EA.

Een Wilfred Bouma met 32 pace mag ook. Maar meer voor de memes.

[ Voor 8% gewijzigd door Timk10 op 26-03-2023 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ederson in het elftal gezet, met Van Dijk en Alex-Arnold komt hij op 2 chem. Echt fantastische keeper wel. Die reflexen zijn echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:46
Iemand Pedri al gedaan ? Hoe speelt hij, prijs het waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die anti-cheat van EA werkt geweldig he. :D :')

8 potjes gespeeld vandaag, al weer 3x tegen volle druk, niet moe worden gouden teams uit februari/maart 2023 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Het is vandaag echt verschrikkelijk qua gameplay.

Aanvallers allemaal erg stijfjes, geen draaicirkel en geen loopacties (ook al heb je get in behind). Verdedigers staan ver uit elkaar (ook al heb ik vrij lage breedte achterin geselecteerd) waardoor iedereen “gratis” maar doorlopen op m’n keeper.

Wordt echt compleet down van deze game en dan ook besloten om te deïnstalleren, dit spel vreet al je positieve energie weg.

Jammer, maar is het gewoon krankzinnig dat ik dit überhaupt nog speelde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik heb Cruyff kunnen afmaken. Nu is mijn hele club leeg, maar wat een speler is dit zeg. Schopt alles erin, de dribbel is werkelijk waar fantastisch en ook nog eens van hem ;). Helemaal goed, beetje een cheatcode dit _/-\o_

Ben ook echt fan van Mount moet ik zeggen!

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 26-03-2023 15:27 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Sleehond schreef op zondag 26 maart 2023 @ 15:24:
Het is vandaag echt verschrikkelijk qua gameplay.

Aanvallers allemaal erg stijfjes, geen draaicirkel en geen loopacties (ook al heb je get in behind). Verdedigers staan ver uit elkaar (ook al heb ik vrij lage breedte achterin geselecteerd) waardoor iedereen “gratis” maar doorlopen op m’n keeper.

Wordt echt compleet down van deze game en dan ook besloten om te deïnstalleren, dit spel vreet al je positieve energie weg.

Jammer, maar is het gewoon krankzinnig dat ik dit überhaupt nog speelde
Eerlijk, als ik iets heb geleerd, is het wel dat juist laag gaan staan en de tegenstander laten komen alleen maar nadelig werkt, precies zoals jij omschrijft. Apathische verdedigers, ver uit elkaar. Ik speel nu op 60 depth en met press after heavy touch (of soms after posession loss) en ik krijg echt veeeeel minder tegendoelpunten. Ik weet niet wat je stijl van verdedigen is, maar ik verdedig graag handmatig (sommige mensen laten de AI al het werk doen bijvoorbeeld), maar als je graag handmatig verdedigt en enige druk wil uitoefenen, werkt dit voor mij heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op zondag 26 maart 2023 @ 14:38:
Die anti-cheat van EA werkt geweldig he. :D :')

8 potjes gespeeld vandaag, al weer 3x tegen volle druk, niet moe worden gouden teams uit februari/maart 2023 :')
10 overwinningen in de WL, hadden er meer kunnen zijn. Laatste 3 potjes, 1 cheater en iemand die na mijn 2-0 volle bak druk ging zetten, op 2-2 kwam door een schot vanaf de middellijn en toen quitte. :')
Dit is zo'n weekend league waarbij je het weer jammer vindt dat er voor extra objectives gespeeld kan worden. :')

Maar het zit er weer op, packs niet geopend, picks waren om te janken. Alhoewel Geertruida wel geestig is voor mijn Nederlands Elftal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Voor Cruyff nog 1x88, 1x87 en 2x 86.,

Voor mijn 88 moet ik nog 1 90 rated speler om in te leveren. Wel ten kostte van potm Messi , maar die gebruik ik niet meer…

Update:
Nu nog 1x 87 en 2 x 86

Net nog dodelijk saaie Squad battles gedaan, maar wel weer 3 x 87 kunnen vrij spelen als gratis fodder.

Tot nu toe 52k uitgegeven.

[ Voor 34% gewijzigd door Valandil op 26-03-2023 17:56 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
Ik moet de drie hoogste nog van Cruijff. Ik maak de objectives van Mount af en flikker al die betrokken spelers in de SBC en dan heb ik nog 550k om het aan te vullen, moet makkelijk lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hmmm 88+ prime, world cup of mid icon ayer pick 1 uit 3. Denk dat ik dat gokje wel wil wagen, wellicht dat ik cruyf krijg😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Vreemd, geen dagelijkse login sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
32 packs in de store en ik ga denk ik niks meer openen voorlopig, alleen als er weer een mooie SBC langs komt. Buiten Matthaus en Muller zit er eigenlijk niks interessants in het elftal. Sow is wel geestig voor een volledig Bundesliga elftal, maar is toch al discardprice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Blijf zelf steken op de laatste 3 teams voor Cruijf. Zo'n 700k te besteden, maar wil hem doen met zoveel mogelijk fodder. Wat zijn tips om de hoge fodder binnen te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:08
Prosac schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:18:
Vreemd, geen dagelijkse login sbc?
Die komt dus blijkbaar om 8 uur. EA ook ff in de war door de zomertijd denk ik ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:10:
Hmmm 88+ prime, world cup of mid icon ayer pick 1 uit 3. Denk dat ik dat gokje wel wil wagen, wellicht dat ik cruyf krijg😜
Gokje gewaagd, butra Prime. Kon slechter maar komt op de bank gek genoeg. Al ga ik hem natuurlijk wel even testen

Eerst maar verder met die kan objective van FB, net lingard en Rashford vrijgespeeld. Nu 8 potjes voor allessandrini 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 26-03-2023 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
FUTBDAY Zinchenko en Muller uit de WL rewards. Zinchenko helaas untradable, maar zeer goede speler voor de bank als Cancelo/Hakimi moe zijn. Cancelo uit de basis spelen wordt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:57:
[...]

Gokje gewaagd, butra Prime. Kon slechter maar komt op de bank gek genoeg. Al ga ik hem natuurlijk wel even testen
Hier prime muller, had gelukkig nog niet genoeg spitsen……. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:57:
[...]

Butra is echt goud. Z'n WC is nog beter vanwege 4* skills maar die weakfoot is geweldig en alles in de 16 meter gaat er in. Dribbelt heerlijk snel en draait super snel. Heb z'n mid versie volgens mij zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Oekol schreef op zondag 26 maart 2023 @ 20:08:
[...]

Butra is echt goud. Z'n WC is nog beter vanwege 4* skills maar die weakfoot is geweldig en alles in de 16 meter gaat er in. Dribbelt heerlijk snel en draait super snel. Heb z'n mid versie volgens mij zelfs.
Ik vond hem echt veel te zwak. 15x mee gespeeld oid dus ook niet echt de kans gekregen, maar is afgelopen vrijdag verdwenen als fodder in de Cruyff SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mesque schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:03:
[...]

Ik vond hem echt veel te zwak. 15x mee gespeeld oid dus ook niet echt de kans gekregen, maar is afgelopen vrijdag verdwenen als fodder in de Cruyff SBC.
Snap ik. Had wout een tijdje voor hem basis. Toen Sanchez WC op de bank. Op dit moment staan en Sanchez als linker cf en butra als sp naast Eusebio. Butra is echt klinisch. Maar cruyf is vast en zeker beter inderdaad.

Oh en hij verovert echt mega veel ballen voor me. Hij is irritant zeg maar.

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 26-03-2023 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Is er weer 1 of andere glitch dat er meteen na een aftrap een diepe bal over de verdediging wordt gegooid, waarbij de tegenstander meteen 1 op 1 voor de keeper komt te staan? Inmiddels al meerdere keren zo doelpunten tegen gekregen! Voelt als een glitch/cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gegokt en keihard verloren. Riqielme 89, zambrotta 89 (net z'n sbc gedaan) en Baggio 93. Baggio voor de fodder dan maar. Shit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Moody2204 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 22:30:
Is er weer 1 of andere glitch dat er meteen na een aftrap een diepe bal over de verdediging wordt gegooid, waarbij de tegenstander meteen 1 op 1 voor de keeper komt te staan? Inmiddels al meerdere keren zo doelpunten tegen gekregen! Voelt als een glitch/cheat.
Jup.. proberen meteen met een speler achteruit lopen om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Timk10 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:38:
[...]

Ik haal dan geen 2.5 uur uit mijn dagelijkse leven uit het niets om die zooi ook nog te doen. God bless you als men die tijd gewoon heeft altijd, maar ik weet niet hoe men die tijd tevoorschijn tovert wanneer je ook fulltime werkt, een huis onderhoudt, sporten, eten en een sociaal leven hebben.
Eet jij altijd 5 gangen? ;-) 's Avonds na 20:00 ofzo op werkdagen is toch chilltijd? Ik vink ook dat hele rijtje af en heb ook nog 2 kids. Maar ik spreek niet ieder weekend af met mensen bijv. Dan is je weekend snel op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Moody2204 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 22:30:
haha zieke glitch idd. Ik kan hem zelf helaas nog niet uitvoeren maar ik heb hem al wel vaak tegen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Volgens interne bronnen gaat EA Sports FC (de opvolger van FIFA23) de packs aanpassen. Hoe meer je opent, hoe groter de kans wordt op een dure speler/icon.
Ergo: Het kanspercentage op een bijvoorbeeld een icon wordt hoger naar mate je die niet packed.

Aan 1 kant een aardige ontwikkeling. Voor mij voelt het meer als een ontwikkeling om meer packs te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Prosac schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:09:
Volgens interne bronnen gaat EA Sports FC (de opvolger van FIFA23) de packs aanpassen. Hoe meer je opent, hoe groter de kans wordt op een dure speler/icon.
Ergo: Het kanspercentage op een bijvoorbeeld een icon wordt hoger naar mate je die niet packed.

Aan 1 kant een aardige ontwikkeling. Voor mij voelt het meer als een ontwikkeling om meer packs te verkopen.
Denk dat je laatste zin erg kloppend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Mesque schreef op maandag 27 maart 2023 @ 00:54:
[...]

Jup.. proberen meteen met een speler achteruit lopen om dit te voorkomen.
Dat valt nog niet mee heb ik ontdekt. Ik hoop eienlijk gewoon dat ze dit patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
buurman3 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:55:
[...]

Eet jij altijd 5 gangen? ;-) 's Avonds na 20:00 ofzo op werkdagen is toch chilltijd? Ik vink ook dat hele rijtje af en heb ook nog 2 kids. Maar ik spreek niet ieder weekend af met mensen bijv. Dan is je weekend snel op
Ik woon alleen en ik wil graag voorkomen dat ik in een zwijnenstal terecht kom, dus ik ben ook veel tijd kwijt aan mijn toko op orde houden. Daarnaast is er nooit iemand die voor me kookt of afwast bijvoorbeeld. Mijn vriendin woont in Mexico nu en ik wil ook graag wat van mijn vrije avonden met haar kunnen bellen, filmpje kijken ofzo. Hoe dan ook, het is gewoon soms een strijd om al je potjes voor een week te spelen in de beschikbare tijd die ik heb ;)

Heb gisteravond nog even mijn WL er doorheen geknald. Vrijdag geëindigd op 3-1. Ging gisteravond meteen door naar 7-1 en dacht toen al 'dit kan nooit goed blijven gaan'. Ik had bijvoorbeeld een 94 rated team tegen me, maar die gast speelt vervolgens niet, dus ik had veel te veel geluk.

Uiteindelijk dus ook maar op 11-9 geëindigd. Ging er op een gegeven moment gewoon 5x op rij af. 3x in de blessuretijd 90+, 2x in de verlenging.

Natuurlijk niks uit de rewards. Ja, een 87 birthday Chukwueze (wat zijn dit nou weer voor promocards in eind maart :') ). Uit troost maar even de 88+ prime or world cup icon gedaan. Ik open die playerpick, die 3 spelers komen in beeld, ik kijk van links naar rechts; WC Baggio, Prime Baggio (en ik denk op dit moment, rot toch op haha) maar dan staat er rechts toch nog 94 prime Yashin om het toch nog de moeite waard te maken. Al vraag ik me af of ik echt veel verbetering ga merken ten opzichte van Dudek. Iemand die met die Yashin speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Ik speel met Yashin. Week geleden gekocht voor 875000 :'( Puur vanwegen zijn petje. Hij is nu 615000 en blijft maar zakken. Hij speelt verder ook wel goed. Ik had hiervoor Cech Prime, 300 games mee gespeeld. Of ik nu echt een verschil merk, dat niet. Misschien moet ik de keeper ook niet zo vaak uit zijn doel laten komen. Ik dacht dit weekend van der Sar TOTY te kopen maar gezien de price drop van Yasin blijf ik er voorlopig nog wel even mee spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Vind keepers altijd zonde om coins aan uit te geven. Nu met Ederson 91 geloof ik het wel.

Keepers blijven onbetrouwbaar en dus zonde om daar veel in te investeren.

Me dunkt…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb bij keepers altijd het gevoel dat het pupillen zijn in mijn elftal en goden bij de anderen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Wilde ook van der Sar gaan kopen omdat ie zo in prijs zakte, maar da's nu niet meer nodig. Ik heb ook mijn vraagtekens bij de effectiviteit van keepers, al moet ik zeggen dat als ik tegen Yashin en Van der Sar speel, ik wel veel meer moeite heb om te scoren. Kan ook confirmation bias zijn natuurlijk haha.

Dudek staat op 450 games, bijna vanaf het begin gebruikt. Over het algemeen tevreden over, al reageerde hij bij schoten uit een lastige hoek altijd wel slecht, maar ik heb het gevoel dat bijna alle keepers dat probleem hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohammed1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 12:49
Lekker man

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GanER-xCYmPMexdHTGCFWwrXrUk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TbLZ3J1WQ42TE7NhasLUimNk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Yikes. Al is Xavi echt wel echt bruikbaar. Shadow of een hunter en je hebt gewoon wel een heerlijke CM die het spel kan verdelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohammed1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 12:49
Timk10 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:11:
[...]

Yikes. Al is Xavi echt wel echt bruikbaar. Shadow of een hunter en je hebt gewoon wel een heerlijke CM die het spel kan verdelen
Ik ben oprecht wel benieuwd naar Xavi. Ik probeer hem straks even uit ipv Matthaus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8l1mUaNePlEDbF4FSI-Me-qG24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B8Io9rOpT9ARRA31OG0MQOX5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schallie233
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 20:20
Mesque schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:58:
Ik heb Makelele (die ik vorige week per ongeluk voor 100k verkocht) toch weer teruggekocht, mistte de stofzuiger op het middenveld enorm. Team loopt nu echt als een trein.

[Afbeelding]

Gelijk de eerste keer 10 wins in de kwali ook!

[Afbeelding]
@Mesque Nice! Speel je ingame ook 5212? Zou je je tactics willen delen? :-) Afgelopen WL 53 punten in 4231, maar af en toe andere tactiek testen blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
De WL speelde echt heel fijn dit weekend, leuke tegenstanders ook. Echt leuke potten gespeeld. Vandaag weer rivals, wat een drama, slechte gameplay, 1 groot ratfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wanneer wordt bekend wat je met de FUT birthday tokens kan doen? Komen SBCs neem ik aan? Wanneer, Anyone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op maandag 27 maart 2023 @ 17:43:
Wanneer wordt bekend wat je met de FUT birthday tokens kan doen? Komen SBCs neem ik aan? Wanneer, Anyone?
Vanavond als t goed is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Yes, de swap SBC's zijn er. Volgens mij nog nooit zo goed geheim gehouden?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Waar gaan jullie voor met de tokens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Prime icon 27 swaps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Rhain schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:04:
Yes, de swap SBC's zijn er. Volgens mij nog nooit zo goed geheim gehouden?!
Nee eerder lekte het vaak wel uit, maar de keuzes zijn ook wel heel slecht deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pff ligt het aan mij of wat een bagger keuzes met de swap SBC's?

Nog even goed nadenken wat ik ga doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Sleehond schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:47:
Pff ligt het aan mij of wat een bagger keuzes met de swap SBC's?

Nog even goed nadenken wat ik ga doen....
Twijfel ook enorm. Die 20x 20x pack vind ik teveel werk. Denk dat ik die 85x 10 doe, fb pack en daarna zie ik wel.

Prime Ferdinand komt toch niet in me team en die Shearer laten we er maar niks van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:58:
[...]

Twijfel ook enorm. Die 20x 20x pack vind ik teveel werk. Denk dat ik die 85x 10 doe, fb pack en daarna zie ik wel.

Prime Ferdinand komt toch niet in me team en die Shearer laten we er maar niks van zeggen.
Deze. Heb de 85x10 gedaan en de 81x11 ofzo.. nu even 2 tokens voor de Fb PP en dan is t wel prima.. daarna miss crespo voor de fodder ofzo... 85x10 was chuckweze en veel meuk

Eerst die doelstellingen maar is halen met de maldini's.

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 27-03-2023 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:00:
[...]

Deze. Heb de 85x10 gedaan en de 81x11 ofzo.. nu even 2 tokens voor de Fb PP en dan is t wel prima.. daarna miss crespo voor de fodder ofzo... 85x10 was chuckweze en veel meuk

Eerst die doelstellingen maar is halen met de maldini's.
Ja ga ook zoiets we van maken. Die Maldini doelstellingen doe ik gewoon in Rivals. Prima te doen in div 5 :+

Heb al tijden niks behoorlijks gepackt dus verwacht weinig van die packs.

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 27-03-2023 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:31:
Shearer en de 85x10.

Er zit zo ontzettend veel troep bij die 90+ Prime Icons. Alleen Wright en Barnes vallen af, kun je nog steeds tegen fodder aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:09:
[...]

Ja ga ook zoiets we van maken. Die Maldini doelstellingen doe ik gewoon in Rivals. Prima te doen in div 5 :+

Heb al tijden niks behoorlijks gepackt dus verwacht weinig van die packs.
Ik schiet er zsm 6 goals in en ga dan serie kijken, dan is t nog wel vol te houden 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hebben jullie al zoveel tokens? Tering. Heb er nu 7 volgens mij. Ga zo first owner win proberen te halen. Wens me succes....

Moet de twee fut 17 en fut 18 teams nog doen.
Zou wel voor 27 willen gaan maar ben bang dat dat moeilijk zijn gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:30:
Hebben jullie al zoveel tokens? Tering. Heb er nu 7 volgens mij. Ga zo first owner win proberen te halen. Wens me succes....

Moet de twee fut 17 en fut 18 teams nog doen.
Zou wel voor 27 willen gaan maar ben bang dat dat moeilijk zijn gaat.
Weinig moeite gedaan en heb er al 12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:37:
[...]

Weinig moeite gedaan en heb er al 12
Hmm misschien moet ik wat beter zoeken welke er allemaal zijn. En kijken of er toch wellicht niet meer in de club zitten. Kon de fut birthday swap optie niet vinden dus ging gewoon door de club bladeren.

@Sleehond heb je die 3 silver wins in de silver lounge bijv gedaan? Dat zou betekenen dat ik helemaal een team moet maken. Niet echt zin in of zo :+

[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 27-03-2023 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:42:
[...]

Hmm misschien moet ik wat beter zoeken welke er allemaal zijn. En kijken of er toch wellicht niet meer in de club zitten. Kon de fut birthday swap optie niet vinden dus ging gewoon door de club bladeren.

@Sleehond heb je die 3 silver wins in de silver lounge bijv gedaan? Dat zou betekenen dat ik helemaal een team moet maken. Niet echt zin in of zo :+
Om er 12 te hebben moet je die wel doen ja. Ik heb er ook 12. Via objectives en de SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:54:
[...]

Om er 12 te hebben moet je die wel doen ja. Ik heb er ook 12. Via objectives en de SBC's.
En dus ook de pakketten in de store kopen? De 1e kan ik al niet meer kopen zie ik maar de tweede nog wel.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moody2204
Ja ja, eindelijk weer eens packluck hier. Uit die swaps (85×10) kwam Ian Rush Fut birthday icon, die schijnt best goed te zijn.

Maar deze als klap op de vuurpijl uit die Prime/mid/wc icon 88+:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ir6wn55FtyUM2OA-6EYuT7dC8J0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7B1RZXnurgX4PJR4Whd7Egy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:59:
[...]

En dus ook de pakketten in de store kopen? De 1e kan ik al niet meer kopen zie ik maar de tweede nog wel.
Die zijn bonus. Hoef je niet te kopen om tot 27 te komen als je de prime icon pack wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:42:
[...]

Nee die zilveren 3 wins nog niet voltooid. 1 win en daarna wel 6x verloren ofzo, zwaar irritant.

Wel zo’n pakket uit store gekocht. Rest allemaal SBC/doelstellingen werk zeg maar.

Twijfel of ik voor 2X 20 ga of Rio Ferdinand prime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op maandag 27 maart 2023 @ 21:08:
[...]

Die zijn bonus. Hoef je niet te kopen om tot 27 te komen als je de prime icon pack wilt.
Wil heel graag tot de 27 maar ga die zilveren challenges niet halen gok ik. Of heeft iemand een heel cheap goed zilveren team die ik ff snel kopen kan? Op futbin in de app snap ik 't zoeken nooit zo goed naar teams..

Heb nu 11 tokens. Ging inderdaad snel.

Edit: LOL. Gewoon wat zilveren spelers in een team gedumpt. Alle 3 al gewonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 27-03-2023 21:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Cruyff inmiddels voltooid. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrKS2-Fdif3Gj73FllWOpE58xuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/exTorhMCMN4TKkbyn02K1Usy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Dacht dat wc Hero voller een klinische afmaker was, maar prime muller is nog even een stapje hoger :+ wat schiet die gozer bizar hard en geplaatst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik wist het ook wel. Ik opende de Fut Birthday team 1 pack.

ik heb alleen Lafont en Chukwueze.
natuurlijk kwam Lafont uit die pack. :') :')

20 mogelijkheden, maar ik krijg weer een dubbele, zoals altijd met dit soort packs. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
85 x 10
81 x 11

Kreeg oa Kane 89 en Muller 91
Met deze fodder moest ik uiteindelijk nog 1 86 rated speler kopen en heb ik Cruyff kunnen voltooien.
Niet slecht, aangezien ik deze uiteindelijk voor iets van max 70k heb kunnen doen.

Ben nu ook wel blut en wil eigenlijk ook Pedri nog toevoegen, maar dat ga ik niet meer redden met een lege club en letterlijk 517 coins :'(

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Traeces schreef op maandag 27 maart 2023 @ 23:07:
Dacht dat wc Hero voller een klinische afmaker was, maar prime muller is nog even een stapje hoger :+ wat schiet die gozer bizar hard en geplaatst :D
Ik had hem een keer in een draft, idd bizar goed in t afronden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik kan hier nog niet echt overweg met Zidane. Verdedigend schiet hij tekort voor hoe mijn speelstijl is en ik vind 'm vrij log aanvoelen. Ik had daar eerst Verratti, maar die beviel me eigenlijk beter. Dus ondanks mijn Zidane packluck twijfel ik om Verratti daar toch weer neer te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46
Twijfel ook.. Ferdinand is altijd wel redelijk OP.. maar weet eigenlijk niet of dat dit jaar ook zo is. (kan wel een goede CV gebruiken)

Aan de andere kant is de 1/4 prime icon pick ook altijd leuk.. lekker gokken.. :P

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:02:
Ik kan hier nog niet echt overweg met Zidane. Verdedigend schiet hij tekort voor hoe mijn speelstijl is en ik vind 'm vrij log aanvoelen. Ik had daar eerst Verratti, maar die beviel me eigenlijk beter. Dus ondanks mijn Zidane packluck twijfel ik om Verratti daar toch weer neer te zetten.
Voor mij een van mijn meest bepalende en belangrijkste spelers. Ik gebruik hem als b2b CM.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
Prosac schreef op maandag 27 maart 2023 @ 23:15:
Ik wist het ook wel. Ik opende de Fut Birthday team 1 pack.

ik heb alleen Lafont en Chukwueze.
natuurlijk kwam Lafont uit die pack. :') :')

20 mogelijkheden, maar ik krijg weer een dubbele, zoals altijd met dit soort packs. _O-
Jaa ik heb heb al wat FUT birthday's gepacked..

3x la fonte
3x chukwueze
2x Sow.....

Nice fodder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik had elke andere prima gevonden, maar werkelijk waar ongelooflijk hoe vaak ik dubbele specials krijg terwijl ik er bijna geen heb.

Al besef ik me dat ik niet mag klagen omdat ik vorige week Toure kreeg in de playerpickpack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Ik heb helaas hetzelfde, vanwege zijn prijs lang toch in de basis laten staan maar was altijd mijn zwakste speler. Heeft nu inmiddels een plekje op de bank gekregen ten koste van TOTY Modric. Die laatste is aanvallend maar vooral ook verdedigend/met onderscheppingen veel meer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Kreeg Lafont uit de objective FB pack. Die is best goed! Beter dan Maignan 89 iig.

Hier staat trouwens een fijn overzicht van alle tokens: https://morefut.com/trackers/fut-birthday-swaps/

Cruijff SBC ook gedaan, gaat best lekker met Mbappe POTM in de spits 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 28-03-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Futbin ook, kun je als je aan account hebt bijhouden welke je al hebt:
https://www.futbin.com/swap-tokens-tracker/fut-birthday

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
ZicoDon schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:08:
[...]

Twijfel ook.. Ferdinand is altijd wel redelijk OP.. maar weet eigenlijk niet of dat dit jaar ook zo is. (kan wel een goede CV gebruiken)

Aan de andere kant is de 1/4 prime icon pick ook altijd leuk.. lekker gokken.. :P
Dit jaar ook wel, alleen is het qua waarde voor 17 tokens vrij fors.
Voor zoveel tokens had het eigenlijk een meer gebooste versie moeten zijn, en niet zijn prime.

Als er nog een goede CB SBC komt kun je misschien beter voor fodder packs gaan en die daarvoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
dutchgio schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:48:
[...]

Dit jaar ook wel, alleen is het qua waarde voor 17 tokens vrij fors.
Voor zoveel tokens had het eigenlijk een meer gebooste versie moeten zijn, en niet zijn prime.

Als er nog een goede CB SBC komt kun je misschien beter voor fodder packs gaan en die daarvoor gebruiken.
Jaa 17 tokens is inderdaad fors.. maar maakt mij op zich niet uit aangezien ik dan weet wat ik krijg :*)
Maar ik hou de komende dagen de SBC's in de gaten, mooie OP verdediger uit de spaanse competitie zou ook mooi zijn ;-)

Al blijf ik altijd fan van icon's!

Edit:

Overigens staat het op dit moment zo:
En dan als extra aanvallende opties.. : Prime Best, WC Stoichkov , Fantasy Depay, Di Natale, Diaby RTTF, Mid Rooney

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eC3P2IUoycrShpk7qsqLdouPoOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wE0u7ubh2RKGyUjfcHFsk0XH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door ZicoDon op 28-03-2023 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
ZicoDon schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:51:
[...]

Jaa 17 tokens is inderdaad fors.. maar maakt mij op zich niet uit aangezien ik dan weet wat ik krijg :*)
Maar ik hou de komende dagen de SBC's in de gaten, mooie OP verdediger uit de spaanse competitie zou ook mooi zijn ;-)

Al blijf ik altijd fan van icon's!
Ja misschien dat ik het ondanks de waarde ook wel alsnog doe.
Hopen op een goede pick en dan een dubbele of onbruikbare icon krijgen is ook zonde van het werk, dan kun je maar beter voor een veilige maar zekere keuze. Ferdinand is zeker wel bruikbaar en vaak OP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Je moet er ook echt een sloper naast zetten. Kun je Verratti er niet naast zetten anders?

Pagina: 1 ... 88 ... 120 Laatste