[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 89 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vrijdag avond een bug gemeld bij EA. Bij m'n 87+ Hero pick koos ik WC Okocha, maar kreeg WC Brolin en daar zat ik niet op te wachten..

EA gaf bug toe, maar zit nog te wachten op een fix. Ben benieuwd hoe ze dat gaan compenseren.. Iemand zoiets al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Iemand al die Pedri kaart geprobeerd?

Met een beetje grinden en wat offers maken van bankzitters , zou ik m kunnen doen voordat deze verloopt.

Doet me beetje denken aan Verratti van vorige jaar, een speler die beter is dan zijn stats doen vermoeden

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20
Partypooper schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:56:
[...]

Je moet er ook echt een sloper naast zetten. Kun je Verratti er niet naast zetten anders?
Ik heb nu Thuram ernaast, wat best een aardige sloper is. Maar ik vond de combi met Verratti lekkerder aanvoelen en dan vooral omdat Verratti veel sneller en wendbaarder is, maar ook gewoon vooral verdedigend beter. Maar misschien moet ik Zidane eerst nog wat langer uitproberen hoor. Heb nu een potje of 5 a 6 gespeeld met hem denk ik. Maar het zou zomaar kunnen dat ik weer terugval op Verratti.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Moody2204 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Ik heb nu Thuram ernaast, wat best een aardige sloper is. Maar ik vond de combi met Verratti lekkerder aanvoelen en dan vooral omdat Verratti veel sneller en wendbaarder is, maar ook gewoon vooral verdedigend beter. Maar misschien moet ik Zidane eerst nog wat langer uitproberen hoor. Heb nu een potje of 5 a 6 gespeeld met hem denk ik. Maar het zou zomaar kunnen dat ik weer terugval op Verratti.
Ja, snap je punt hoor. In het ergste geval zet je inderdaad Verratti terug. Spelen met de spelers die je zelf het fijnste vind. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
[...]

Kan je Zidane niet hoger uitspelen? Speelde voor mij het fijnst als CAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Denk dat hij beter tot zijn recht komt in en drie mans middenveld als balanced CM

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:51
Moody2204 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:02:
Ik kan hier nog niet echt overweg met Zidane. Verdedigend schiet hij tekort voor hoe mijn speelstijl is en ik vind 'm vrij log aanvoelen. Ik had daar eerst Verratti, maar die beviel me eigenlijk beter. Dus ondanks mijn Zidane packluck twijfel ik om Verratti daar toch weer neer te zetten.
Heb het zelfde als jouw met Zidane, vind hem zo cluncky aanvoelen. Totaal niet mijn speler, daarom ook zijn sbc niet gedaan.
Valandil schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:04:

Met een beetje grinden en wat offers maken van bankzitters , zou ik m kunnen doen voordat deze verloopt.

Doet me beetje denken aan Verratti van vorige jaar, een speler die beter is dan zijn stats doen vermoeden
Vind het een prima kaartje, gebruik hem als vervanger van centurion Fred. Passing en dribbelen is heerlijk. Kan ook een balletje afpakken, heb er wel een anker op gegooid voor wat meer kracht.

Zou er wel een echte sloper naast zetten op een 2 man middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42
Valandil schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:03:
[...]

Denk dat hij beter tot zijn recht komt in en drie mans middenveld als balanced CM
4231 als CCAM met come back on defence :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Valandil schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:04:

Vind de SBC te duur geen opzichte van z'n 90 kaart die veel goedkoper is voor maar een kleine upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:15
dutchgio schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:54:
[...]

Vind de SBC te duur geen opzichte van z'n 90 kaart die veel goedkoper is voor maar een kleine upgrade.
Ik vind hem echt heerlijk spelen icm gavi en emre can. Middenveld is lekker beweeglijk met can als slot op de deur. 5* wf icm zijn passing stats maken voor mij t verschil.

Heb alleen niet met zn HM gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
forzaracing schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:00:
[...]

Kan je Zidane niet hoger uitspelen? Speelde voor mij het fijnst als CAM
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken. Lees op Futbin dat sommigen zelfs met hem in de spits spelen. Lastige is dat ik al heel lang met 4-2-2-2 speel en me daarmee een bepaalde manier van spelen eigen heb gemaakt. In die opstelling gebruik je echter geen echte CAM. Maar misschien toch eens overwegen om wat anders te proberen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:13:
[...]

Ja, daar heb ik ook aan zitten denken. Lees op Futbin dat sommigen zelfs met hem in de spits spelen. Lastige is dat ik al heel lang met 4-2-2-2 speel en me daarmee een bepaalde manier van spelen eigen heb gemaakt. In die opstelling gebruik je echter geen echte CAM. Maar misschien toch eens overwegen om wat anders te proberen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden.
4-3-2-1 evt? Dan zet je Thuram, Verratti en Zidane ingame op CM. Mits dat kan natuurlijk.

Of 4-1-2-1-2(2) zou ook nog kunnen, Thuram/Verratti cm/cdm en dan Zidane ingame erbij zetten? :)

Ingame speel ik zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTtC9tKEp_hvfhxr7jXFfc5yqmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XbK9p692LeYuh0A2gPAdiSrh.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Partypooper schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:37:
[...]

4-3-2-1 evt? Dan zet je Thuram, Verratti en Zidane ingame op CM. Mits dat kan natuurlijk.

Of 4-1-2-1-2(2) zou ook nog kunnen, Thuram/Verratti cm/cdm en dan Zidane ingame erbij zetten? :)

Ingame speel ik zo:

[Afbeelding]
Thx voor het meedenken. Ik ga vanavond maar eens testen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Zidane is hier een beest! Persoonlijk vindt ik zijn beste positie balanced of get forward CM. Alleen zijn aanwezigheid op het middenveld zorgt al voor genoeg problemen bij de tegenstander.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMZVz7BAqcF3SEc59GMUlU7TtlE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iLqMg5iNqIJSoORMeqQQRtF4.png?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:14
Hier net de poging Year in review player pick SBC gedaan. Selectie van 86 en 84 moeten inleveren dus best wat fodder weg…

Diaby UEL live 90 er uit, mooie kaart. Eens kijken of ik die kan inpassen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17
Moody2204 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:13:
[...]

In de 443 (4) opstelling speel je ook met een echte CAM en Zidane is daar wel heel geschikt voor met een hunter cham style. Persoonlijk beter dan op CM.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Sleehond
Ik heb eindelijk ZIEKE packluck!!
En hij komt me heel gewenst in m’n PL team!!

Uit fut birthday dagelijkse aanmelding upgrade 5 keer voltooien pakket!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAk9XEa26SGTLuJ6W930Xr-y_tk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4lQnUvmFGZ9Xq9yNSrgUtZFC.jpg?f=fotoalbum_large

*O* oOo _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 28-03-2023 20:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
Ben eruit met Zidane. Speelt nu op cam en daar komt hij echt veel en veel beter tot zijn recht. Dat merk ik nu al na een paar potjes. Ook blij met Verratti weer terug in mijn team. Wat heeft die mij positief verrast zeg! Ingame test ik nu een 4-3-2-1, 4-2-3-1 en 4-3-3 (4). Lichte voorkeur voor de 4-2-3-1 variant. Dit is nu het team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uyapVMEd4bOYZLdhwaFCpBQeZFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bZ6nwJXOTLV8RCrLCd6K1bDi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Verhandelbaar is Shaw, Joao Cancelo, Benrahma en Butland.

Stiekem hoop ik nog steeds op een upgrade van Nunez en Antony.

Hopen op upgrades van Benrahma.

Die Bernardo… _/-\o_ wat een kaart zeg!
Gisteren direct 3 potjes Rivals en alle 3 gewonnen. Wel met korfbal uitslagen als 6-4 etc maar voelde me aanvallend daadwerkelijk sterker geworden door zijn komst.

Ben nog heel erg aan het nadenken over mijn formatie/opstelling. Kom er niet helemaal uit…

Misschien wel een 4-2-2-2 met Silva en Benrahma op de CAMs en dan niet met echte flankspelers spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rC6rmk4DR-V3dCPttmY1NEMAFk4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VM3k8UqEWRzTmVfYDFOYb1tI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjteYw96-zDqjhVzL8LrbnfE22w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AuHQLk07bNmrOThp7F0oAv59.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmzG-jZOg5_t7Bi8EssBwsumxqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5lWhS0ncsPpV7Eer3CgERaKy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:30:

Gisteren direct 3 potjes Rivals en alle 3 gewonnen. Wel met korfbal uitslagen als 6-4 etc maar voelde me aanvallend daadwerkelijk sterker geworden door zijn komst.

Ben nog heel erg aan het nadenken over mijn formatie/opstelling. Kom er niet helemaal uit…

Misschien wel een 4-2-2-2 met Silva en Benrahma op de CAMs en dan niet met echte flankspelers spelen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
4-2-2-2 beviel mij altijd erg goed, bijna heel deze Fifa mee gespeeld. Alleen nu i.v.m. het packen van Zidane er vanaf gestapt (hoewel hij nog steeds onder 1 van de knoppen staat). Ik moet wel zeggen dat ik ook bij de 4-2-2-2 het toch wel lekker vind als je snelheid op de flanken hebt. Misschien helpt dat in je beslissing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:30:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ben zelf sinds een maandje overgestapt naar een 4321, merk dat dat ook echt lekker gaat. 2x h/h icm een cvm (pedri, can, gavi) en voorin een afmaker (gomez) links Depay en rechts forlan wc (h/h come back, die pakt veel ballen op t middenveld af)

Als je t is wil proberen kan k de tactics wel is delen
https://www.futbin.com/23/squad/3449780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:38

Oekol

waka waka hey hey

4321, 4231 en 4222 is een beetje wat ik gebruik. Als 4321 niet lukt ik de 1 of andere reden wil 4231 meestal wel. 4222 gebruik ik 't minst van de drie. Maar soms is die ook echt heel lekker als niks werkt

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
YES....I LIKE ICONS.

Ik speel sinds gisteren met dit team. Ik verzamel zoveel mogelijk Icons. Ik doe daarvoor de gok SBC's die vaak wel goed uitpakken en ook nu ben ik weer aan het sparen voor de birthday party swaps en hoop ik 27 tokens te krijgen voor de prime icon pick.

Sinds gisteren speelt Cantona in de spits. Dat is gelijk ook de enige die ik gekocht heb. De andere komen allemaal uit packs of swaps. Ferdinand en Moore zijn naast Cantona tradeable. de rest niet. Gisteren ook fut b-day icon rush uit een 2x84+ reward pack gekregen. is een mooie supersub voor de voorhoede.

Opvallende spelers voor mij zijn Moore. die zit er echt vaak goed tussen in de verdediging. Vieira en Zidane op het middeveld zetten vaak wedstrijden naar hun hand. Puskas en butra zijn echte snelle killers maar wel lichtgewicht. Dat wordt meer dan goed gemaakt door Cantona die met zijn kracht en agressie moeilijk van de bal te krijgen is. Gisteren vloog vrijwel elke bal die ik met hem op doel schoot er in.

Ik heb ook voor het eerst alle 10 de WL kwalificatiewedstrijden gespeeld. Het ging zo lekker dat ik graag door wilde spelen ookal had ik me vrij snel gekwalificeerd. resultaat was Cantona 10 wedstrijden 21 goals en 2 assists. 8x gewonnen. (zal dit weekend in de WL wel weer een stuk minder gaan en gewoon weer rank 5 worden...)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6b7Sq-RI5SL60b7_dn-ShkarEHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Rl2kgHnfXQ973RRUeRZXXbh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1m9vVAuHjE8T2l8Si73SqJ4qRQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrRsHHBG2G9tdIwxZcXKbmM0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik ben aan het twijfelen om cruyff te doen.
Vooral omdat ik aanvallend al aardig wat stootkracht heb.

Benzema, cordoba en moore zijn tradeable en nog 600k aan cash.
Ga nu ederson, grealish en di natale eens proberen.
Maignan vind ik een kutkeeper. Figo en di Maria komen niet helemaal meer tot hun recht.

https://www.futbin.com/23/squad/3955044

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6N-FRwl0C-IaIJalT3kE62P9es=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZadAGkeC2lcYPAClQ1trwCC0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
cubert20 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:27:

Maignan vind ik een kutkeeper. Figo en di Maria komen niet helemaal meer tot hun recht.

[Afbeelding]
Cruyff is voor mij wel een gamechanger. Zou in jouw geval dan di natale eruit halen en vervangen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
cubert20 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:27:

[Afbeelding]
Hoe speelt Moore?
Heb een PL team, maar is hij niet te traag met 80 pace inmiddels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Sleehond schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:24:
[...]

Hoe speelt Moore?
Heb een PL team, maar is hij niet te traag met 80 pace inmiddels?
Moore is klein en heeft M/M maar is positioneel supersterk.
Ik heb hem in een 3mansverdediging als centrale man. De buitenste 2 moeten de wingers een beetje bij kunnen houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Prijzig kaartje die kante kaart……

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:24:
Wat mij betreft iets te zelfs 😂 ouderwets prem tax

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Net 3x die 5x 84+ gedaan. Had eigenlijk nog een 90+ speler nodig om de laatste squad van Cruyff af te ronden. Komt er gold Mbappe uit.

Had hem al untradeable maar toch wel een dubbel gevoel om die in te leveren haha.

Nu Cruyff dus in m’n team. Zo maar eens kijken hoe die speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:26:
[...]

Wat mij betreft iets te zelfs 😂 ouderwets prem tax
Nou indd, kante is altijd OP ingame maar ff ruim 1,75 miljoen. Vind dat serieus aan de hoge kant.

Rond de 800k had ik nog wel prima gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:24:
Idiote prijs als je het mij vraagt. Hij zal allicht goed zijn, maar 1,7 miljoen goed ;w

wijze woorden

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVI5ovMeOy-joop7O2lFe5Qy9Nw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pSV4j4X5IFwKamibBwa1rZ9m.jpg?f=fotoalbum_large

Uit 5x84 de tandjes zeg... *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Traeces
Pfff zijn alle zielige figuurtjes weer los gelaten.

Net een team tegen met toty gullit, prime dinho,
prime eusebio, nieuwe Rivaldo, mid Maldini, mid jairzinho en die ff skririniar. Alleen maar bloed zuigen en weigeren te voetballen. En natuurlijk valt die bal weer tegen in 89 min.

Die mensen verdienen ook echt zo’n dinho niet }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Er is zoveel ‘gratis’ fodder op te halen dat het makkelijk kan. Cruyff vorige week gedaan voor 2-300k en nu moet ik nog maar 2 elftallen van Kante.

Trok wel een 91 Muller en een 92 CR7 vandaag, dat helpt wel bij het 90 rated segment van Kante :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Deze doet wel ff pijn...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YuDyWgNOEy-574eHwFD0-VmkkkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bAgvSjQFsMi6jxyOQLGzJJBg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Hoppa Pedri is ook binnen!

Paar wedstrijdjes geprobeerd en die bevalt goed.
Alleen jammer dat ik Ramos, ondanks 4 Spanjaarden en Spaanse coach + Ligue 1 kaartje niet op full chemistry krijg.

Depay ook in de basis, samen met Torres en Cruyff.
Helaas is Depay geblesseerd, dus dat maakt de kans op een extra +1 wat kleiner, hoewel er nog 5 wedstrijden te gaan zijn.

Nu rustig nadenken over de volgende upgrade.
Vooralsnog staat het wel even prima zo.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=jaH8iZYLcJVw:FFA23PS5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chYpY3Xzgp81h1eZTzUrhUfqmFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bz8XAhWdwUEJ2cedaIRJFVUZ.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Valandil schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 00:17:
Hoppa Pedri is ook binnen!

Paar wedstrijdjes geprobeerd en die bevalt goed.
Alleen jammer dat ik Ramos, ondanks 4 Spanjaarden en Spaanse coach + Ligue 1 kaartje niet op full chemistry krijg.

Depay ook in de basis, samen met Torres en Cruyff.
Helaas is Depay geblesseerd, dus dat maakt de kans op een extra +1 wat kleiner, hoewel er nog 5 wedstrijden te gaan zijn.

Nu rustig nadenken over de volgende upgrade.
Vooralsnog staat het wel even prima zo.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=jaH8iZYLcJVw:FFA23PS5

[Afbeelding]
Moet zeggen van mij mag de oude chem terug komen. Vond die persoonlijk veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:20
Traeces schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:25:
[...]

Moet zeggen van mij mag de oude chem terug komen. Vond die persoonlijk veel fijner.
Met de huidige chem kan je wel veel leukere en diverse teams opstellen. Krijg je in ieder geval niet constant het drietal van PSG tegenover je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46
theman36 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:50:
[...]

Met de huidige chem kan je wel veel leukere en diverse teams opstellen. Krijg je in ieder geval niet constant het drietal van PSG tegenover je
Het kan inderdaad, creatiever zijn.
90% doet het niet maar dat komt puur door wel / niet meta spelers.

Kom toch altijd bijna dezelfde teams tegen, in ieder geval altijd Al Owairan, Mbappe , Jarzinho voorin.. :|

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
ZicoDon schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:55:
[...]

Het kan inderdaad, creatiever zijn.
90% doet het niet maar dat komt puur door wel / niet meta spelers.

Kom toch altijd bijna dezelfde teams tegen, in ieder geval altijd Al Owairan, Mbappe , Jarzinho voorin.. :|
Zidane middenveld en ramos/maldini achterin, ederson op goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Augy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:04:
[...]

Zidane middenveld en ramos/maldini achterin, ederson op goal
Dan is mijn team nog 'redelijk' anders https://www.futbin.com//23/squad/3963909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Heb zelf Ramos ook hoor :)

Packte gister Muller, zit er tog aan te denken hem eens te proberen als rca, come back zodat hij een soort inzakkende aanvaller word..

Eerst de laatste 10 potjes van de bday objective nog even doen #langezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:25:
[...]

Liever niet. Nu kan veel meer verschillende spelers gebruiken ipv de beruchte driehoekjes.

Onderaan de streep zal je altijd vaak tegen de bekende meta spelers spelen. Dat ligt niet zozeer aan de chemistry, maar meer aan het spel zelf.

Zelf boeit meta me niet zoveel. Ik laat me meer leiden door packluck, spelers die waar ik graag mee speel en spelers die ingame bruikbaar zijn.

Als ik zoals onlangs Vieira pack, tuurlijk gaat hij in de basis. Ramos is gewoon een beest van een kaart, maar Torres kom ik weinig tegen en heeft bij mij na 133 wedstrijden 113 doelpunten gemaakt.

Jairzinho (base icon weliswaar) zit zelfs op de reservebank en Owairan op de bank.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Vraagje, krijg je bij deze dus echt alleen gouden spelers of kan je wel een speciale kaart erbij krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AJyZGNgMFasuM8dmiUAlXjcpOX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Hp1bmInqcJb9IvsB3vLHoJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Sleehond schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:48:
Vraagje, krijg je bij deze dus echt alleen gouden spelers of kan je wel een speciale kaart erbij krijgen?

[Afbeelding]
Lijkt mij dat je alle kaarten kan krijgen. Volgens mij is dit gewoon een algemene toelichting op die packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44

[Afbeelding]
Volgens mij alles, maar er staan op youtube wel filmpjes van het openen van deze packs door de verschillende influencers. Daar kun je je wel een beeld vormen van wat je tegen kunt komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil

[Afbeelding]
Ook special kaarten die op dat moment in packs zitten. Dus ja je kan fut birthday kaarten hieruit krijgen of fut birthday icons.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Alles, want de speciale kaarten vervangen altijd de gouden kaarten van die betreffende speler, die kun je op dat moment niet packen.
Die beschrijving staat er altijd zo bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 09:26

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik had ook geen slechte avond gisteren. Aardig wat Pack luck zoals men zegt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZ-o0DHt3lFOjB-nKzE-nFdtwiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKxIdEgflblF9R0aO7RLvApF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/waQn7yasnrzlfi5-Yf6-0p0EM9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VpiL1GIaLYLgLVhAIDVEWBo2.jpg?f=fotoalbum_large

Gratis 3x 84 pakje open gemaakt en bam Son IF erin en Chukwueze. Daarna met de 15 tokens pick die player pick gedaan. En daar stond Isak tussen. Benieuwd hoe die speelt. Of die beter dan Weghorst is als pinch hitter.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Dit is het team nu. Ingame gaat Koeman naar CDM, Zanetti RB en Jurriën naar CB. Ster van het team is toch wel Kaka, wat een speler is hij. Zat te overwegen om voor Cruijff te gaan daar maar Kaka is een aardige clublegend aan het worden met 300+ goal+assists in 250 potjes, uitsluitend rivals en champs.

Als nu nog even die Butragueno uit de game gehaald kan worden. De enige speler waar ik echt niks tegen kan beginnen. Ik kan de Pele's, TOTY Benzema's enzo allemaal wel in bedwang houden, maar zodra ik tegen die Butragueno speel, word ik compleet het bos in gestuurd. Evert ten Apel zou zeggen 'die dekselse Butragueno'. Ik gebruik zelf een ander woord, maar het is nog geen 22.00, zullen we maar zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hi2CiKXtRsbtsa00_oORTv4FQkg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nplqOFbKpk7V0lPvXDT2iKwI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Nkunku 92 komt als fut birthday sbc. Die gaat dan sws 2 miljoen of meer kosten als kante al 1,8 miljoen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Timk10 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:12:
Dit is het team nu. Ingame gaat Koeman naar CDM, Zanetti RB en Jurriën naar CB. Ster van het team is toch wel Kaka, wat een speler is hij. Zat te overwegen om voor Cruijff te gaan daar maar Kaka is een aardige clublegend aan het worden met 300+ goal+assists in 250 potjes, uitsluitend rivals en champs.

Als nu nog even die Butragueno uit de game gehaald kan worden. De enige speler waar ik echt niks tegen kan beginnen. Ik kan de Pele's, TOTY Benzema's enzo allemaal wel in bedwang houden, maar zodra ik tegen die Butragueno speel, word ik compleet het bos in gestuurd. Evert ten Apel zou zeggen 'die dekselse Butragueno'. Ik gebruik zelf een ander woord, maar het is nog geen 22.00, zullen we maar zeggen.

[Afbeelding]
Ja Butra is een vaste gast in mijn Fifa23 nachtmerries, zo behendig en klinisch, niet normaal! Ik zie ook liever een TOTY Benzema dan hem.

De laatste dagen heb ik mijn spelercollectie ook wat uitgebreid. Na het voltooien van Cruijff en Rivaldo, kreeg ik Felix eruit! Dat is eigenlijk een jongere en een wat fysiekere Cruijff. Heb hun nu in een 4222 als spitsen met Rivaldo en Mbappe 92 als CAM's en wissel het af naar een 352 met Cruijff en Mbappe in de spits, Felix als CAM en Rivaldo op LM. Heb eigenlijk meer de voorkeur aan de 4222.

Kante zou perfect in het team passen, maar die ga ik wel overslaan. Xabi Alonso voldoet mij prima en Kante's prijs is echt te hoog. Aan de andere kant wel mooi, want ik hoop dan dat ik hem niet elke keer tegenkom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDZzPd4I2RkHjf6tu0i4JpDIuaw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VBnnpZ3spab9aC9c4kVWnwHh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Is die butra echt zo goed? Heb zn Prime ongebruikt op de bank zitten 🙈

Maar is even gaan uitproberen binnenkort

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 30-03-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Augy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:20:

Maat, ik zweer het je, ik kan hem niet stoppen. Ik weet niet wat het is, mijn CB's stoppen iedereen, behalve hem haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_

Het is een Ben Yedder 3.0 en glipt overal tussendoor. Alexis Sanchez komt trouwens aardig in de buurt en heb ik zelf ook geprobeerd. Monster van een kaart, maar door zijn 4* WF, mist hij meer kansen dan Butra WC icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
theman36 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:04:
Nkunku 92 komt als fut birthday sbc. Die gaat dan sws 2 miljoen of meer kosten als kante al 1,8 miljoen is.
Maar daar maar 3 mil van! Zijn huidige 92 kaart is vandaag 500K gezakt. En Vinicius zou ook in team 2 moeten zitten, kunnen we ons vast voorbereiden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:27:
[...]

Het is een Ben Yedder 3.0 en glipt overal tussendoor. Alexis Sanchez komt trouwens aardig in de buurt en heb ik zelf ook geprobeerd. Monster van een kaart, maar door zijn 4* WF, mist hij meer kansen dan Butra WC icon.
Haha ik ga hem opstellen, speelt iemand nog met xabi Alonso toty? Nog steeds erg goed als cdm?

Als ik Emre Can vervang voor hem staat mn team zowaar weer full chem.

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 30-03-2023 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas

Ik heb Butra zelfs in een sbc van Cruijff gedaan haha maja kwam ook mede door dat ik gisteravond Puskas had gepackt dus dat maakt de keuze wel makkelijker.
Vind hem ondanks zijn 5 star wf niet fijn aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb het je toch gezegd. Waarom geloof je me niet :p

Hij kan heerlijk kort draaien en onder z'n standbeen schieten

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:45:
[...]

Haha ik ga hem opstellen, speelt iemand nog met xabi Alonso toty? Nog steeds erg goed als cdm?

Als ik Emre Can vervang voor hem staat mn team zowaar weer full chem.
Vond die xabi kaart totaal niet fijn als cdm. Ondertussen ook in een sbc verdwenen :+

Gebruik momenteel Hero marquez als sloper naast Pedri. Super fijne kaart met catalyst er op. Beetje een cheap Vieira vind ik het, groot, sterk en verdedigend overal tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
theman36 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:04:
Echt, ze weten ook niks beters te verzinnen bij EA dan het recyclen van kaarten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mis tog de marque matchups vanavond 😋

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Markmaas
Tsjeee na gister Puskas nu weer een flinke W damAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI09ubyTomJn14TSHEMfvx7vDTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHSB9Es9nyhZ3hLLB47yz1dz.jpg?f=fotoalbum_largen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Liggen de EA servers er weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Augy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:25:
Mis tog de marque matchups vanavond 😋
En de rest van de content. ;)
Futbin heeft ze wel dus ze staan in de database, ze zijn de SBCs vergeten lijkt het 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Met het oog op TOTS ben ik weer naar volledig UT aan het toe werken. Alleen Varane, van Dijk en Trent zijn nog tradable.
Ik had wederom wat packluck gisteren. Koeman gepacked en nogmaals Muller 91. Moet nog een paar 88 en 89 verzamelen en dan kan Kante ook afgemaakt worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9vKXdNa75DHj5m4MQojuxmobnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98CnWhCRzr1Cf7Ojxd4B3Wel.jpg?f=fotoalbum_large

In game speel ik nu vaak 41212 met Koeman op t middenveld, dat bevalt daar heel goed. Heel aanwezig aanvallend en verdedigend en goede pass met 5* wf. Als kante binnen is, gaat Thuram denk ik plaats maken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-03-2023 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:21:
Met het oog op TOTS ben ik weer naar volledig UT aan het toe werken. Alleen Varane, van Dijk en Trent zijn nog tradable.
Ik had wederom wat packluck gisteren. Koeman gepacked en nogmaals Muller 91. Moet nog een paar 88 en 89 verzamelen en dan kan Kante ook afgemaakt worden.

[Afbeelding]

In game speel ik nu vaak 41212 met Koeman op t middenveld, dat bevalt daar heel goed. Heel aanwezig aanvallend en verdedigend en goede pass met 5* wf. Als kante binnen is, gaat Thuram denk ik plaats maken :)
Speel je Koeman in game dan als cvm? Ik twijfel om hem op het middenveld te zetten omdat daar Kante al staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Ik speel ook met Koeman als cvm, daar is ie echt beestachtig goed geschikt voor. Verdedigend, fysiek en passing zijn topnotch, dribbling meer dan voldoen (zeker met een engine) en dankzij zieke afstandschoten en redelijke pace kan hij aanvallend ook nog van waarde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
saert schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:34:
[...]

Speel je Koeman in game dan als cvm? Ik twijfel om hem op het middenveld te zetten omdat daar Kante al staat.
Als linker of rechter CM, heb Thuram nu als cdm staan en straks Kante.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
55 packs klaar voor vanavond. Als FUT Birthday weer tegenvalt, dan bewaar ik ze wel weer voor een volgende promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Wat denken jullie van die Griezmann Potm kaart ? Lijkt me echt een zwaar irritante kaart op tegen te spelen. Zeker met zijn 4*4* upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:47:
Wat denken jullie van die Griezmann Potm kaart ? Lijkt me echt een zwaar irritante kaart op tegen te spelen. Zeker met zijn 4*4* upgrade.
Heerlijke kaart (vooral op cam) relatief goedkoop, mooie link met Depay.

Daarintegen 1x tegen me gehad en is me niet opgevallen, zowel negatief als positief maar dat ligt ook aan de speler denk

En trouwens, butra is wel echt een eindbaas! Alleen regelmatig geblesseerd bij een tikkie haha. 6 wedstrijden 10 goals als lca. Alonso speelt mee alsof hij er altijd al heeft gespeeld maar is duidelijk niet een 'echte' cdm zoals Emre Can bijv.

Eerste 4 wins iig maar weer in de tas 👌

[ Voor 28% gewijzigd door Augy op 31-03-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Dat mogen ze wel eens fixen.
Ik speel zo vaak met andere instellingen en als bepaalde dingen aan of uit staan speelt het toch echt best wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Alleen Maldini is wel leuk in team 2.

Werner leuk voor de heb, maar ga maar Nkunku en Sandro craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Complete meltdown van de servers gaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42

In goede gameplay is Butra ongrijpbaar, volgens mij heeft hij ook een hidden 99 agression :D
In slechte gameplay is het bijzonder lastig on deze dribbeldwerg uit de duels te houden, maar kan hij nog steeds verassen door zijn snelheid.

* Bossie is al meerdere edities fan :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 20:52:
[...]

In goede gameplay is Butra ongrijpbaar, volgens mij heeft hij ook een hidden 99 agression :D
In slechte gameplay is het bijzonder lastig on deze dribbeldwerg uit de duels te houden, maar kan hij nog steeds verassen door zijn snelheid.

* Bossie is al meerdere edities fan :P
Haha ja het is bizar hoeveel die ballen nog afpakt van sterke verdedigers

Dan heb ik ook nog eens 'maar' de 90 butra.

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 31-03-2023 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 21:21:
[...]

Haha ja het is bizar hoeveel die ballen nog afpakt van sterke verdedigers
Iemand zei het hier van de week. Net yedder die flikt dat ook altijd. Die pleurt gewoon ff mijn toty Eder militiao meerdere keren omver _O- moest er oprecht alleen maar om lachen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markmaas schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:26:
Tsjeee na gister Puskas nu weer een flinke W dam[Afbeelding]n...
Wat voor pakket is dit? Uit sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Net uit de pack van dagelijkse aanmelding 8 (pakketje van 2 spelers)

Onana FUT birthday
Neuer gold

LOL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Stond net 9-1 en alles loopt super soepel dan kom je in pot 11 en ineens lukt helemaal niets meer. Ballen rollen gewoon dwars door spelers heen. Sta nu dus 9-5. Passes achter spelers etc.

Dacht eindelijk weer eens een keer 14 wins te halen maar dat zit er nu dus weer niet in hoogstwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vinden jullie van die nkunku kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 22:06:
Vinden jullie van die nkunku kaart?
Vind echt een goede kaart qua stats. Maar vind de prijs vrij pittig….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm. Net het pakje voor 10 coins geopend. Had Veron (92) icon erin zitten. Kijk ik op futbin bij hem lijkt het wel of iedereen hem packt jn dat pakje haha.

Nu nog kijken waar ik hem neerzet. Als cam voor odegaard 89 of cdm voor lahm 89. Speel namelijk zonder cm

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Oekol schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 21:54:
[...]

Wat voor pakket is dit? Uit sbc?
5x84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Oxigeon schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 23:20:
Hmm. Net het pakje voor 10 coins geopend. Had Veron (92) icon erin zitten. Kijk ik op futbin bij hem lijkt het wel of iedereen hem packt jn dat pakje haha.

Nu nog kijken waar ik hem neerzet. Als cam voor odegaard 89 of cdm voor lahm 89. Speel namelijk zonder cm
Staat op futbin ook tussen de meest bekeken spelers dat viel me gister inderdaad al op😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Waarom kan ik die niet vinden? Of had je die bewaard van eerder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Oekol schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:56:
[...]

Waarom kan ik die niet vinden? Of had je die bewaard van eerder?
Die waren woensdag en donderdag gekomen volgens mij kon je in totaal 6x doen. Kreeg eerst Puskas en dag later Jairzinho bij elkaar 11 mil waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Denk ff na f1 die fb cup doen. Wat een bizar slechte servers. 100% doelpunten omzeep geholpen door bizarre delay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Oxigeon schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 23:20:

Ik had ook een bizar goede 10 coins pack. 2 TOTW's, Ronaldo en Lukaku. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Door WL heen gevlogen. Veel RQ meegemaakt en denk maar 8 potjes volledig gespeeld. Zelf ook aantal keer RQ gedaan. Ik heb dit weekend gewoon weinig tijd en tegen beter weten in toch aangemeld voor de WL.

Rewards was bagger, maargoed van de fodder wel Griezmann sbc gedaan, dus toch mijn team weer een beetje kunnen aanpassen.

Gaat Fernando Torres na 150 wedstrijden maar weer even bankzitten.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
16 tokens nu hier. Nog 1 voor RIO Ferdinand, al twijfel ik of ik die ga doen. Misschien afwachten of ik die 27 tokens kan halen, ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 14-09 11:20
Tweede keer niet veel beter. Bizar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nCTL7S6varLxOCsI-sskhQVKkc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vA5E8pp9RmJjN8rR57PF6GwS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Ik kom zojuist achter iets bizars. Sta 10-3 voor in WL kwalificatie wedstrijd en die gast speelde alsof hij een E-sporter was ofzo. Dus om hem te trollen maak ik een paar eigen doelpunten in de laatste minuut en in een keer vliegt de game er uit en krijg ik een loss.

Ik neem die loss met alle liefde en het zal misschien ook wel karma zijn maar vind het toch heel apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48
Sossage23 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:24:
Ik kom zojuist achter iets bizars. Sta 10-3 voor in WL kwalificatie wedstrijd en die gast speelde alsof hij een E-sporter was ofzo. Dus om hem te trollen maak ik een paar eigen doelpunten in de laatste minuut en in een keer vliegt de game er uit en krijg ik een loss.

Ik neem die loss met alle liefde en het zal misschien ook wel karma zijn maar vind het toch heel apart.
Derde eigen doelpunt is een automatische loss en disconnect, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

heron schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:16:
[...]

Derde eigen doelpunt is een automatische loss en disconnect, geloof ik.
Volgens mij ook inderdaad. Ook een keer gehad en wist 't niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024

Wie trollt wie precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
eens kijken wat ik er vanavond van kan maken.

Ga nu 3-7.
Zal wel weer op 9-11 wins uitkomen.
Pagina: 1 ... 89 ... 120 Laatste