YES....I LIKE ICONS.
Ik speel sinds gisteren met dit team. Ik verzamel zoveel mogelijk Icons. Ik doe daarvoor de gok SBC's die vaak wel goed uitpakken en ook nu ben ik weer aan het sparen voor de birthday party swaps en hoop ik 27 tokens te krijgen voor de prime icon pick.
Sinds gisteren speelt Cantona in de spits. Dat is gelijk ook de enige die ik gekocht heb. De andere komen allemaal uit packs of swaps. Ferdinand en Moore zijn naast Cantona tradeable. de rest niet. Gisteren ook fut b-day icon rush uit een 2x84+ reward pack gekregen. is een mooie supersub voor de voorhoede.
Opvallende spelers voor mij zijn Moore. die zit er echt vaak goed tussen in de verdediging. Vieira en Zidane op het middeveld zetten vaak wedstrijden naar hun hand. Puskas en butra zijn echte snelle killers maar wel lichtgewicht. Dat wordt meer dan goed gemaakt door Cantona die met zijn kracht en agressie moeilijk van de bal te krijgen is. Gisteren vloog vrijwel elke bal die ik met hem op doel schoot er in.
Ik heb ook voor het eerst alle 10 de WL kwalificatiewedstrijden gespeeld. Het ging zo lekker dat ik graag door wilde spelen ookal had ik me vrij snel gekwalificeerd. resultaat was Cantona 10 wedstrijden 21 goals en 2 assists. 8x gewonnen. (zal dit weekend in de WL wel weer een stuk minder gaan en gewoon weer rank 5 worden...)