[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 90 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Wat zeggen jullie?

Rio Ferdinand nu oppikken? Heb genoeg tokens. Als vervanger van Badiashile?

Betwijfel namelijk zeer of ik de 27 tokens wel haal dan wel zin heb dan wel of daar iets uitkomt die mijn PL team nóg meer verbeterd dan Rio?

Ben echt aan het twijfelen. Op Futbin lijkt het behoorlijk positief over Rio…

Ik vind het ook jammer dat hij medium/medium heeft en toch niet een high defence workrate…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCsD14epbKAHt5Rz9Xr_5-QopdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dy6S9GI6ZjdDvXXpuLnebBbz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 01-04-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Sleehond schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:29:
Wat zeggen jullie?

Betwijfel namelijk zeer of ik de 27 tokens wel haal dan wel zin heb dan wel of daar iets uitkomt die mijn PL team nóg meer verbeterd dan Rio?

Ik vind het ook jammer dat hij medium/medium heeft en toch niet een high defence workrate…

[Afbeelding]
Ik dacht dat je gestopt was? Ben nu effectief al 1 maand gestopt ofzo.

Normaal ben ik nogal hooked aan fut.

is geen kritiek btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:29:
Wat zeggen jullie?

[Afbeelding]
Zou 't niet doen. Hij kost maar 370k. Zou lekker doorsparen en kijken tot hoever je komt met de tokens

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-09 18:59
WL begonnen ga 5-0 waarvan 4 RQ :) WL servers speelde echt heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:44:
Hear hear. Was echt super lekker vandaag. Ga 9-2. Morgen 11-9 ;(

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:24
Nou ik snap er niks van, hier speelde het vorige week top. Dit weekend is het echt 1 groot drama. Servers stront, heb t gevoel weer genaaid te worden, Mbappe, Cruyff die wedstrijd na wedstrijd 4 100% kansen voor open doel missen. Ik ben er klaar mee, start vervolgens Fut birthday cup en alles loopt als een zonnetje, rara hoe kan dat toch.

Moet de laatste 3 potten winnen om die Firpo te halen, dat zal vast niet lukken op deze manier… terwijl ik er vorige week al 11 gewonnen had 😤

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-04-2023 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Na een paar weken weer eens champs gespeeld. Of het te maken heeft met dat we verder in het fifa seizoen zitten weet ik niet, maar kwam verschrikkelijk veel vervelende tegenstanders tegen. Alleen al 3 quits bij gelijkspel (rode kaart of penalty) Wel het verschil tussen 13 of 14 wins helaas.
Viel me ook op dat heel veel mensen momenteel volle pressing spelen. Heb vast weer de youtube filmpjes over de meta gemist 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Dani05 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:07:
Na een paar weken weer eens champs gespeeld. Of het te maken heeft met dat we verder in het fifa seizoen zitten weet ik niet, maar kwam verschrikkelijk veel vervelende tegenstanders tegen. Alleen al 3 quits bij gelijkspel (rode kaart of penalty) Wel het verschil tussen 13 of 14 wins helaas.
Viel me ook op dat heel veel mensen momenteel volle pressing spelen. Heb vast weer de youtube filmpjes over de meta gemist 😄
Hoeft niet eens per se pressing te zijn. Ik speel 72 depth en dan sta je eigenlijk je je kont op de middenlijn te spelen als verdediger en de rest staat er voor. Dus het is dan mega druk en heb je snel de bal terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Dani05 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:07:
Vind die pressie teams heerlijk om tegen te spelen.

Vaak spelen ze enorm kamikaze voetbal en willen ze je alleen in een fout drukken.

Zodra je ze uitspeelt ligt het in hun verdediging helemaal open. Zeker met een steekbal door de lucht zet ik heel vaak me buitenspelers helemaal vrij. Omdat bij die pressie teams ook de backs heel hoog staan.

Als ze echt pressie spelen zijn hun teams vaak ook verrot rond minuut 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:01:
[...]

Jep, als je door een pressieteam achter staat kun je 9/10 x in tweede helft terugkomen heel snel. Vraag is alleen of je er met WL tijd voor hebt. Vandaar dat veel mensen 't doen, onder er zo snel een RQ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 21:00:
Nou ik snap er niks van, hier speelde het vorige week top. Dit weekend is het echt 1 groot drama. Servers stront, heb t gevoel weer genaaid te worden, Mbappe, Cruyff die wedstrijd na wedstrijd 4 100% kansen voor open doel missen. Ik ben er klaar mee, start vervolgens Fut birthday cup en alles loopt als een zonnetje, rara hoe kan dat toch.

Moet de laatste 3 potten winnen om die Firpo te halen, dat zal vast niet lukken op deze manier… terwijl ik er vorige week al 11 gewonnen had 😤
Zoals verwacht niet gelukt, 1 win te kort. Dank u wel EA voor de geweldige gameplay dit weekend. Wat een bedrijf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Nachtapotheker schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:59:
[...]

Zoals verwacht niet gelukt, 1 win te kort. Dank u wel EA voor de geweldige gameplay dit weekend. Wat een bedrijf.
Nou inderdaad het is weer echt een DRAMA !

Zoveel delay weer bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Traeces schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:01:
[...]

Vind die pressie teams heerlijk om tegen te spelen.

Vaak spelen ze enorm kamikaze voetbal en willen ze je alleen in een fout drukken.

Zodra je ze uitspeelt ligt het in hun verdediging helemaal open. Zeker met een steekbal door de lucht zet ik heel vaak me buitenspelers helemaal vrij. Omdat bij die pressie teams ook de backs heel hoog staan.

Klopt, alleen als je van 3-0 achter terugkomt en hij quit snel bij mijn penalty voor 4-3 (voor win 14) is het minder 🥹

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Om de ellende compleet te maken… 1 getypt ipv een 2 🙈

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rley7Wuv-duIfEe-tvJK54vhSRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SadNoV74evtfdxeV0GDciFBZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Die Futbday cup. Is dat skillbased matchup op basis van je Divisie:? Of random?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01
hmr schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:15:
Die Futbday cup. Is dat skillbased matchup op basis van je Divisie:? Of random?
Ik denk op basis van je divisie, want iedereen die ik tegen me kreeg leek ongeveer even slecht als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Dan klopt het dus dat ik moeite heb. Meh, wordt nog hele klus op div 1 niveau :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Nachtapotheker schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:59:
[...]

Ik ging dit weekend 9-0, om vervolgens in totaal de gebruikelijke 11 wins te halen. Spelers stonden plotseling tot de enkels in de modder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
saert schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:48:
[...]

Ik ging dit weekend 9-0, om vervolgens in totaal de gebruikelijke 11 wins te halen. Spelers stonden plotseling tot de enkels in de modder.
Zelfde 8-0, speelde echt prima. Kreeg een veeg partij die echt terecht was. 8-1 nou toen gebeurde er weer dingen :+ of het ligt aan mij maar sinds de laatste update is het ook continu weer een flipper kast. Hoevaak me tegenstander op de meest bizarre manieren de bal bij me 16 terug krijgt. Uiteindelijk ook weer 11 wins :+

Moet ik er wel bijzeggen als ik zag dat 9 man achterin was en continu diepteballen spammen ik gewoon pleite ging.

Voor de rewards hoef je het ook niet te doen. Weer geen ene klote. Alleen fb kjaer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:40
Traeces schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:44:
Dat heb ik nou nooit eens he? Heb tot dusver alle 16 potten nog uit moeten spelen. Nog 4 te gaan dus.
En vrijdag ging het 10x beter dan vandaag. De meesten zeggen altijd dat zondag de makkelijkste dag is, maar ik haal standaard de meeste wins op vrijdag of zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Mijn theorie is wanneer ik verlies, zit er altijd een mbappe speedy gonzalez in 't andere team. Een twee en sprinten. Had 12 wins gehaald dus prima. Maar wat heb ik een haat aan mbappe alles valt richting hem in de scrimmage.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:06:
Mijn theorie is wanneer ik verlies, zit er altijd een mbappe speedy gonzalez in 't andere team. Een twee en sprinten. Had 12 wins gehaald dus prima. Maar wat heb ik een haat aan mbappe alles valt richting hem in de scrimmage.
Heb dat met jairzinho vind die vent zo vervelend. Lijkt wel of hij alles mee heeft altijd.

Vind alles prima r9, Cruyff , eusebio , dinho, toty mbappe etc. Kan het allemaal wel aan. Maar jairzinho is echt me nachtmerrie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:49:
[...]

Dat heb ik nou nooit eens he? Heb tot dusver alle 16 potten nog uit moeten spelen. Nog 4 te gaan dus.
En vrijdag ging het 10x beter dan vandaag. De meesten zeggen altijd dat zondag de makkelijkste dag is, maar ik haal standaard de meeste wins op vrijdag of zaterdag.
Nou de potjes vandaar waren een drama. Haal altijd makkelijk 11 wins. maar vandaag win ik ook een paar potten, maar hoe sloeg nergens op. Was zoveel beter maar alles ging echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Nkunku voltooid en de club mudded achter gelaten 😂😂 deze week maar is aan de gang met hem!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShtXYahiD8yCUg8ELEmfk2wQhyk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/99CHPaYZZW345tdDgaAXnCWC.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien ook weer terug naar donna totw om het disco team compleet te maken, anderzijds is neuer meer als prima

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 02-04-2023 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gameplay op Rivals een beetje gaar vanmiddag…

Wel goed fodder aangevuld uit 2 pakjes net:

- Kroos 88 goud
- Bernardo Silva 88 goud
- Frenkie 87 goud
- Foden 85 goud
- Gerard Moreno 85 goud

En nog een zooi 84/83 dus prima resultaat om de fodder goed aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik was er wel klaar mee na dit weekend.
Alle spelers van waarde staan op de transferlijst.

Helpt niet mee dat je eigenlijk al heel snel een team hebt waar je nog maar kleine verbeteringen aan kan maken. En dat je ook eigenlijk voornamelijk echt hele dure squads tegenkomt.

De potjes spelen werd steeds meer een moetje en de rewards zijn toch niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:52:
[...]

Heb dat met jairzinho vind die vent zo vervelend. Lijkt wel of hij alles mee heeft altijd.

Vind alles prima r9, Cruyff , eusebio , dinho, toty mbappe etc. Kan het allemaal wel aan. Maar jairzinho is echt me nachtmerrie.
Klopt die gaat rent ook iedereen er uit. Alleen kom je mbappe (althans ik) vaker tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Oekol schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:48:
[...]

Klopt die gaat rent ook iedereen er uit. Alleen kom je mbappe (althans ik) vaker tegen.
Zeker eens! Heb zijn fut birthday kaart maar hij is echt fenomenaal en alles zit er in bij hem, echte gamechanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Heeft iemand toevallig ervaring met die nieuwe Gattuso kaart? Ben wel nieuwsgierig hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Uit die Hero pick Smolarek. Hmm kon slechter maar ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Heb nu 20 tokens, hoeveel gaan er nog komen uit SBCs of uit pakketten om te kopen?

Er zijn doelstellingen die ik echt geen zin in heb om te halen voor de tokens.

Kortom, is het realistisch die 27 te halen zonder doelstellingen te voltooien?

Want dan is de keuze Shearer, Ferdinand of die 2X 20 zeldzame spelers pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Na 3 maanden toch maar eens gespeeld deze week... Heb nog wat sbc's in de tussentijd gedaan. Maar dat was meer sporadisch.

Nu ik weer een week heb gespeeld, is het toch wel weer leuk :)

Ben begonnen met prime Bergkamp in de spits vandaag geswitcht naar Birthday Kluivert. En dat liep voor geen meter..

Heb hem met een marksman gespeeld. Ga het aankomende week nog een keer proberen met een hunter, als dat niet werkt verkoop ik hem weer voor Bergkamp.

Uiteindelijk 42 punten gehaald met nog 3 wedstrijden over.

Dit is mijn team nu:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=eJJOtA2hcMzh:FFA23PS5

[ Voor 18% gewijzigd door Wulfric92 op 02-04-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Vreselijke dag Champions zeg. Had gisteren 12 gespeeld, 8 gewonnen. Uit de overgebleven 8 heb ik er echt maar 2 gewonnen. De rest echt afgeslacht op regelmatig ongelooflijke wijze. Superkeepers, superpassing en minimaal 4 tegenstanders die er echt niks van konden, maar na een 2-0 van mij ineens megagoed konden voetballen en met 8-2 wonnen. In 30 minuten tijd, na even het spel op pauze te hebben. Volle druk, niet moe worden en uit alle hoeken raak schieten. Niet verwonderlijk: weer allemaal teams van maart/april 2023. :')

Het loopt echt de spuigaten uit deze weken met het cheaten. Rewards compenseerden de pijn enigszins met Lukaku, Navas en Sangare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:15:
Uit die Hero pick Smolarek. Hmm kon slechter maar ook veel beter.
Dat is inderdaad best oké! Had ji sung park z'n gouden kaart a 70k, ocampos a 30k of morientes WC a 120k. De 91 rated morientes maar gepakt voor eventuele fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier wel een goeie WL gehad uiteindelijk. Nog dicht bij de 60 punten gekomen, maar helaas net niet gehaald. Ik begin alleen Thuram als cdm een beetje minder te vinden. Daarom twijfel ik om die Gattuso sbc te doen. Daarom een herhaalde vraag: iemand die toevallig al ervaring heeft met die Gattuso FB icon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:38:
Hier wel een goeie WL gehad uiteindelijk. Nog dicht bij de 60 punten gekomen, maar helaas net niet gehaald. Ik begin alleen Thuram als cdm een beetje minder te vinden. Daarom twijfel ik om die Gattuso sbc te doen. Daarom een herhaalde vraag: iemand die toevallig al ervaring heeft met die Gattuso FB icon?
Ik liep wat tegen zn lenigheid en snelheid aan waardoor ik hem niet heb gedaan. Ook niet standaard lengthy anders had t echt een optie geworden

Zeker met Can en Alonso was k al voorzien van stay back cdm dus laat ik hem passeren. Uiteindelijk besloten mn hele club in nkunku te stoppen 😂

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 03-04-2023 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:04:
[...]

Ik liep wat tegen zn lenigheid en snelheid aan waardoor ik hem niet heb gedaan. Ook niet standaard lengthy anders had t echt een optie geworden

Zeker met Can en Alonso was k al voorzien van stay back cdm dus laat ik hem passeren. Uiteindelijk besloten mn hele club in nkunku te stoppen 😂
Alonso heb ik ook nog in mijn club, maar al een poos niet gebruikt. Mijn zoon vindt Can ook heel goed.

Maar omdat ik mijn club FC de Zaag heb genoemd leek Gattuso mij wel goed passen. :+

Maar ik zie ook wel wat beperkingen aan deze kaart inderdaad. Desalniettemin twijfel ik nog steeds 8)7

Misschien de leenversie eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Met Anchor is hij wel lengthy. Lijkt mij wel een prima CDM.
Waar Alonso meer een voetballende CDM is is Gattuso vooral een breker. Dat zou ook best een mooie combinatie kunnen zijn in een middenveld met 2 CDM's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:21:
Waar Alonso meer een voetballende CDM is is Gattuso vooral een breker. Dat zou ook best een mooie combinatie kunnen zijn in een middenveld met 2 CDM's.
Klopt, dat was ook mijn overweging, alleen can met de potentiële +2 ziet er beter uit denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Als het goed is komt er vandaag een Rabiot SBC. Misschien is dat een alternatief voor Gattuso, waarschijnlijk goedkoper en iets meer all-round.

Gebruik zelf nu Locatelli Showdown als stay back CDM en Thuram FS als b2b. Als die Rabiot kaart goed is dan zet ik die misschien op de plek van Thuram. Moet zeggen dat ik Thuram nog steeds geweldig vind.

[ Voor 42% gewijzigd door Robbio85 op 03-04-2023 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Robbio85 schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:40:
Als het goed is komt er vandaag een Rabiot SBC. Misschien is dat een alternatief voor Gattuso, waarschijnlijk goedkoper en iets meer all-round.

Gebruik zelf nu Locatelli Showdown als stay back CDM en Thuram FS als b2b. Als die Rabiot kaart goed is dan zet ik die misschien op de plek van Thuram. Moet zeggen dat ik Thuram nog steeds geweldig vind.
Ik heb nu Locatelli en Pogba staan, en zoek juist een verdedigende centrale middenvelder tvv Locatelli. Had gehoopt op een betere Gattuso eigenlijk. Rabiot, of Barella of Xabi Alonso lijken me allemaal meer b2b spelers. Alternatieven zijn allemaal zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Grootste probleem voor mij deze WL was toch wel dat al die lui waar ik tegen speelde, precies wisten wat ze konden doen om die corners maximaal uit te buiten met van die rare omhalen.

Tevens die lui die dan die bal over hun hoofd flicken en dan met zo'n freak omhaal van 25 meter erin schieten, keepers worden totaal debiel bij dat soort acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Timk10 schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:57:
Grootste probleem voor mij deze WL was toch wel dat al die lui waar ik tegen speelde, precies wisten wat ze konden doen om die corners maximaal uit te buiten met van die rare omhalen.

Tevens die lui die dan die bal over hun hoofd flicken en dan met zo'n freak omhaal van 25 meter erin schieten, keepers worden totaal debiel bij dat soort acties.
Hele tijd ook problemen mee gehad. Maar heb ondertussen redelijk onder die knie om te verdedigen.

Ik selecteer handmatig me beste kopper en een afdraaiende corner zet ik me keeper op de 5 meter. Meestal zoeken hun de betere kopper en selecteren deze net voor nemen van de corner. Plaats je verdediger handmatig voor hem en dan 90% dat je de bal gewoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
dutchgio schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:21:
Ik wil hem dan eigenlijk naast Verratti centurion zetten. Nadeel is dan wel: 2 kleine mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Traeces schreef op maandag 3 april 2023 @ 14:16:
[...]

Hele tijd ook problemen mee gehad. Maar heb ondertussen redelijk onder die knie om te verdedigen.

Ik selecteer handmatig me beste kopper en een afdraaiende corner zet ik me keeper op de 5 meter. Meestal zoeken hun de betere kopper en selecteren deze net voor nemen van de corner. Plaats je verdediger handmatig voor hem en dan 90% dat je de bal gewoon heb.
Ja probleem is dan dat centurions best makkelijk kunnen, doe ik zelf ook regelmatig als iemand bij een corner z'n keeper laat komen. Denk dat ik zo toch wel een corner of 20 heb gescoord haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Zowaar voor het eerst 10/10 gehaald in kwalifcatie. Wel snel daarna WC touré verkocht enige tradeable speler. Had een keer geswitcht met vieira, maar ik kan helemaal niks met die touré. Voelde alsof ik met een simpele gold speler op het middenveld speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

De fuck. Dit weekend Makelele nog 1 miljoen en nu 8 ton. Nu al crash voor tots? Damn...

Dan te bedenken dat ik niet eens met ze speelde omdat ik birthday cup speelde om te grinden. Nu 26 tokens. Morgen die icons pack maar doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Voller uit de wc hero sbc gehaald. Paar potten mee gespeeld, maar holy shit die man heeft echt een belachelijk schot. Voelt zo overpowered aan.

Ben ook weer teruggegaan naar 4-1-2-1-2(2) als basis formatie. Vind ik voor mijn speelstijl toch het leukste spelen.

Speel nu met onderstaand team. Ondanks dat Musiala maar op 1 chem speelt is het echt een beest voor me. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaMIiEkGpcOwi8SXlb7t_c1Mte8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QhO7KMnNLqAyBsd5fkM6QHft.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Serieus leuk kaartje die fb Pedro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Upamecano uit de 15 tokens pp gehaald, redelijke score. Zet hem wel neer voor Varane, eens zien hoe dat bevalt. Dan heb ik nog maar 2 tradable kaarten in mn team :+

Ook Griezmann maar gedaan van ut fodder, ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-04-2023 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3L6ssYJPEbY7Q-6RLOb9HPE2YgY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XaCGbh6pa7XSB9HbGDkgYVVf.png?f=fotoalbum_large

Ik speel al met dit team sinds begin dit jaar, ik kan geen noemenswaardige vervangers vinden voor Di Maria, en Politano. Wel merk ik dat ik snelheid te kort kom op het middenveld, maar om nou pogba en Zidane naar de bank te verwijzen is ook zo wat!

Iemand nog wat ideetjes? Alleen Voller en de keeper zijn tradeable :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
CrazyFool schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 07:54:
[Afbeelding]

Ik speel al met dit team sinds begin dit jaar, ik kan geen noemenswaardige vervangers vinden voor Di Maria, en Politano. Wel merk ik dat ik snelheid te kort kom op het middenveld, maar om nou pogba en Zidane naar de bank te verwijzen is ook zo wat!

Geen idee of je new gen speelt maar anchor op pogba en shadow/hunter op Zidane? Lengthy maakt voor mij echt wel een verschil kwa snelheid.

Al hoor ik vaker dat Zidane bijvoorbeeld niet voldoet of bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
21 tokens hier, benieuwd of ik de 27 nog kan gaan halen. Ben vrijdag tot en met maandag weg dus moet vandaag, morgen en donderdag nog flink aan de bak met wat doelstellingen. En er zit nog 1 pakketje in de store met 1 token.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:42
Ik zit nu op 29 tokens, vandaag waarschijnlijk de 30e en laatste binnen. Heb alleen geen idee waar ik ze het beste in kan steken... Prime icon pack 90+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
[Afbeelding]

Met een anchor wordt Pogba lengthy, dat kan op newgen verschil maken qua snelheid.

Je zou de nieuwe Pedro kunnen overwegen als vervanging van Di Maria - die is wat kleiner en wendbaarder. En 5/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Er!k schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:05:
Ik zit nu op 29 tokens, vandaag waarschijnlijk de 30e en laatste binnen. Heb alleen geen idee waar ik ze het beste in kan steken... Prime icon pack 90+?
Ik denk dat als je ze hebt ik altijd die gok wel zou nemen, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 13:50
Sleehond schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:25:
[...]

Ik denk dat als je ze hebt ik altijd die gok wel zou nemen, toch?
Hier de gok genomen en Rooney eruit. Dus voor mij drama :P heb dit jaar alleen lahm 91 uit zo'n sbc gehaald, voor de rest alleen maar spelers zoals Lineker, Veron etc.... toch blijf ik erin trappen en hoop je op iets leuks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Partypooper schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:04:
Voller uit de wc hero sbc gehaald. Paar potten mee gespeeld, maar holy shit die man heeft echt een belachelijk schot. Voelt zo overpowered aan.
Ik heb Voller al sinds die in pakketjes zit. kadootje toen van Ultimate edition (WC player pakketje). En ja dat blijft mijn favoriete spits, schiet ze echt uit alle hoeken erin. 552 goals staat hij nu op bij mij.

Gister ook weer aardig wat pack luck hier. Guendozi versie met 5* skill moves uit die 5x 85+ SBC. En daarna nog paar 3x 80+ SBS's gedaan en daar kwam gewoon Rooney FB icon uit. Is kijken hoe die speelt vanavond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Hier weinig geluk met de packs. Had best veel goeie packs gespaard, inclusief 20x84. Hummels uit de 85x5 die ik op het laatst met duplicates heb gedaan, leuk voor de bank.

Ook Rabiot meteen gedaan, die bevalt best goed. Die 5* WF is wel fijn op het middenveld.

[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 04-04-2023 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:57
Augy schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:44:
[...]

Geen idee of je new gen speelt maar anchor op pogba en shadow/hunter op Zidane? Lengthy maakt voor mij echt wel een verschil kwa snelheid.

Al hoor ik vaker dat Zidane bijvoorbeeld niet voldoet of bevalt
heron schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:08:
[...]

Met een anchor wordt Pogba lengthy, dat kan op newgen verschil maken qua snelheid.

Je zou de nieuwe Pedro kunnen overwegen als vervanging van Di Maria - die is wat kleiner en wendbaarder. En 5/5.
Helaas, speel nog op ps4, dus chemistry styles werken voor mij niet op die manier :(

Pedro ga ik eens even bekijken. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
DutchDevil79 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 10:01:
[...]

Ik heb Voller al sinds die in pakketjes zit. kadootje toen van Ultimate edition (WC player pakketje). En ja dat blijft mijn favoriete spits, schiet ze echt uit alle hoeken erin. 552 goals staat hij nu op bij mij.

Gister ook weer aardig wat pack luck hier. Guendozi versie met 5* skill moves uit die 5x 85+ SBC. En daarna nog paar 3x 80+ SBS's gedaan en daar kwam gewoon Rooney FB icon uit. Is kijken hoe die speelt vanavond.
Voller is indd echt geweldig. Had muller er even neer gezet maar voller is echt veel fijner, nu ruim 450 potten mee gespeeld. Zeker naast een type mbappe / griezmann.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20T6eHXnxA6JpACkosuHrn6DbQE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XMIblj46ZsL7uND75W5JoB8C.png?f=fotoalbum_large

Ik ben nu met een poging bezig om een (klassiek) Barca te creëren (later wil ik dat ook nog met Milan doen) en ook een poging aan het doen de speelstijl die bij Barca kan te hanteren. Tot nu toe bevalt het wel al is het ook een beetje tweaken voordat ik me hier ook met Rivals mee bezig ga houden: slow build up en possession play als instructies heb ik oa backs op join the attack en overlap, mijn buitenspelers komen naar binnen en Cruyff heeft false 9 instructies (er zijn nog meer instructies, maar dat geeft een beetje de speelstijl aan). Het is dus spelen met veel balbezit, heel veel passes, lopende spelers etc en ik heb er tot nu toe best veel plezier mee (al denk ik dat het online een uitdaging wordt, omdat dit nu niet echt "meta" is en ik beter TOTY van Dijk en Prime Maldini kan opstellen welke ik ook in de club heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
theman36 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:35:
[...]

Hier de gok genomen en Rooney eruit. Dus voor mij drama :P heb dit jaar alleen lahm 91 uit zo'n sbc gehaald, voor de rest alleen maar spelers zoals Lineker, Veron etc.... toch blijf ik erin trappen en hoop je op iets leuks
Pff... Dat dus... Uit welke 4 spelers kon jij kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Er!k schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:31:
[...]

Pff... Dat dus... Uit welke 4 spelers kon jij kiezen dan?
3: Lineker 92, Rooney 91 en Pirlo 92. Ik denk echt de slechtst mogelijke combinatie van spelers die je kan treffen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:12:
[Afbeelding]

Ik ben nu met een poging bezig om een (klassiek) Barca te creëren (later wil ik dat ook nog met Milan doen) en ook een poging aan het doen de speelstijl die bij Barca kan te hanteren. Tot nu toe bevalt het wel al is het ook een beetje tweaken voordat ik me hier ook met Rivals mee bezig ga houden: slow build up en possession play als instructies heb ik oa backs op join the attack en overlap, mijn buitenspelers komen naar binnen en Cruyff heeft false 9 instructies (er zijn nog meer instructies, maar dat geeft een beetje de speelstijl aan). Het is dus spelen met veel balbezit, heel veel passes, lopende spelers etc en ik heb er tot nu toe best veel plezier mee (al denk ik dat het online een uitdaging wordt, omdat dit nu niet echt "meta" is en ik beter TOTY van Dijk en Prime Maldini kan opstellen welke ik ook in de club heb).
Dit ziet er wel tof uit. Alleen jammer dat Messi er niet in staat. En een speciale Iniesta kaart zou er ook mooi bij passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 16-09 11:41
[Afbeelding]

Zidane zou ik een shadow geven.
Lees hier dat mensen Zidane tegen vinden vallen, maar bij mij veruit de meest bepalende speler op het middenveld.

Pogba en Zidane hebben eigenlijk niet de ideale workrates om alleen met zijn tweeen op het middenveld te gebruiken. Denk dat het goed is om dan in een 3 mans middenveld te spelen met een goede CDM erbij die High defensive workrate heeft. Daarmee komen de andere twee ook beter tot hun recht.

Kan je Pogba aanvallend gebruiken, Zidane als box2box en de CDM als stayback.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Robbio85 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:56:
[...]

Dit ziet er wel tof uit. Alleen jammer dat Messi er niet in staat. En een speciale Iniesta kaart zou er ook mooi bij passen.
Iniesta is er helaas niet en Messi heb ik over nagedacht maar die krijg ik max op 1 chemistry dus daarom maar die keuze gemaakt: ik had het zelfde probleem met Dani Alves dus anders had ik die gepakt ipv Zambrotta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:34
Waar is r9 dan ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Budget :P en in principe heeft R9 maar een jaartje daar gespeeld en geloof toen alleen uefa cup of europacup 2 gewonnen. Dan zou ik liever Ronaldinho er in doen, maar ook daar heb ik het geld niet voor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Heb een bug gevonden bij fb alesandrini, wanneer je een normale elastico doet. Voert hij steeds de buitenwaardse elastico uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Tegen alle beter weten in toch de 85x5 SBC gedaan (omdat ik zag dat er wel goeie pulls uitkwamen) en EIN-DE-LIJK wat pack luck -> Rooney FUT Birthday.

Hij past in mijn team door Charles DK eruit te halen. Hopelijk bevalt hij mij een beetje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50
Traeces schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:45:
Heb een bug gevonden bij fb alesandrini, wanneer je een normale elastico doet. Voert hij steeds de buitenwaardse elastico uit :P
Is geen bug die op FB Alessandrini van toepassing is --> elke linkspoot in '23 voert de normale elastico op die buitenwaartse manier uit.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
AntraXxX schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:33:
[...]

Is geen bug die op FB Alessandrini van toepassing is --> elke linkspoot in '23 voert de normale elastico op die buitenwaartse manier uit.
Thx wist ik oprecht niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

theman36 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:46:
[...]

3: Lineker 92, Rooney 91 en Pirlo 92. Ik denk echt de slechtst mogelijke combinatie van spelers die je kan treffen. :P
Heb je op je telefoon gekeken? Dan heb ik slecht nieuws en had je naar rechts kunnen swipen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWamNGnlxqaHbbQzmEiQ5D0Iae4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IevCMykDKaAIcsLIuJhy0C2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt speelt er nog wel iemand zonder die keiharde inspeel passes naar voren of steekballen. Enige wat ik maar tegen krijg , steekballen pompen op mbappe, owairan of ander snel volk. Vind ondertussen geen pleuris meer aan, continu tegen een muur spelen en dan weer zo’n klote goal tegen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:05:
Echt speelt er nog wel iemand zonder die keiharde inspeel passes naar voren of steekballen. Enige wat ik maar tegen krijg , steekballen pompen op mbappe, owairan of ander snel volk. Vind ondertussen geen pleuris meer aan, continu tegen een muur spelen en dan weer zo’n klote goal tegen krijgen.
Super herkenbaar, kom ik aan met Gomez Hero, Nkunku en butra haha

Moet zeggen dat ik met mn middenveld (Alonso en Emre Can op stay back, pedri op balanced) icm Ramos en Upa redelijk wat kan tegenhouden
https://www.futbin.com/23/squad/3449780

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 04-04-2023 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Oekol schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:52:
[...]

Heb je op je telefoon gekeken? Dan heb ik slecht nieuws en had je naar rechts kunnen swipen

[Afbeelding]
Ooh shit meen je? Ik heb dat op de ps5 gedaan. Kan ik hier nog iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
theman36 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:01:
[...]

Ooh shit meen je? Ik heb dat op de ps5 gedaan. Kan ik hier nog iets mee?
Op de PS5 krijg je ze wel allemaal direct in beeld, op je telefoon moet je mogelijk swipen om ze allemaal te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:33:
[...]

Super herkenbaar, kom ik aan met Gomez Hero, Nkunku en butra haha

Moet zeggen dat ik met mn middenveld (Alonso en Emre Can op stay back, pedri op balanced) icm Ramos en Upa redelijk wat kan tegenhouden
https://www.futbin.com/23/squad/3449780
Vind ook bizar kom altijd wel goede icons tegen.

Als ik die packs of picks doe is het gewoon om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 16-09 11:41
forzaracing schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:28:
Tegen alle beter weten in toch de 85x5 SBC gedaan (omdat ik zag dat er wel goeie pulls uitkwamen) en EIN-DE-LIJK wat pack luck -> Rooney FUT Birthday.

Hij past in mijn team door Charles DK eruit te halen. Hopelijk bevalt hij mij een beetje!
Een 86 rated team inleveren voor 5 x 85.
Ik kreeg gisteren 1 88 eruit een 87 en 3 x 85
Had er meer voor ingeleverd

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Meer mensen die niet on-line kunnen spelen? Vriendschappelijk en Rivals geven een foutmelding op de Xbox hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Valandil schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:43:
[...]

Een 86 rated team inleveren voor 5 x 85.
Ik kreeg gisteren 1 88 eruit een 87 en 3 x 85
Had er meer voor ingeleverd
Ja het blijft een gok, ik had vandaag en gisteren een 91 eruit en verder nog wat 88/87's dan kan het uit. Met wat jij beschrijft heb je er idd weinig aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Erger dan dit kan haast niet... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFSLS4UlTK2ZNbQJrJhAkLG69yg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gI9eW2qJl2Y9dVWa3yoyjAf6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Makelele prime maar verkocht voor 795k. Gekocht ooit voor 935k ongeveer maar nu met yaya youre untradable als vervanger tot tots maar even zonder Makelele. Yashin prime staat nu ook op de transferlijst. Ederson 91 is een goeie vervanger tot nu toe.

Houden we Lucio 89 en upamecano 89 (die heeft laatst update gehad dus) over als tradable. Denk dat ik die houdt. Lucio blijft echt een hele fijne en geen zin om 2 ton verlies te maken op 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Werner Fb gepackt. Kan zo de spits in. Gaan we maar eens proberen. Of op lca tvv butra, die blijft fysiek tog erg zwak al is zn dribbel magisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
dutchgio schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:19:
[...]

Op de PS5 krijg je ze wel allemaal direct in beeld, op je telefoon moet je mogelijk swipen om ze allemaal te zien.
Dus dit is dan een bug van EA zelf? Kan op internet niet zo snel wat vinden hierover ofzo. Heb zo'n verzoek ingediend bij de customer service. Benieuwd of dit wat uit gaat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Heb 21 tokens en merk aan mezelf dat ik die laatste uit doelstellingen echt geen puf meer voor heb.

Dus de vraag is, wat zouden jullie nu met 21 tokens doen?

Shearer?
Ferdinand?
10 zeldzame spelers pakket 85+ (2X)
RTTF, FF, fut birthday team 1 sk (1x)
2X 20 zeldzame spelers pakket 84+ (1X)

Ik merk dat ik geen keuze kan maken. Echt geen idee wat wijsheid is. Ben niet kapot onder de indruk van Shearer en Ferdinand, of heb ik dat mis?

Speel vaak met 1 van onderstaande 2 opstellingen.

Benieuwd wat jullie in mijn positie zouden kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XO_9dGGt9m70wJ3f89VV9p_M_1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NdMHxbKesL5O0Jw1LreBt7N3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y840osoy_U4Oqx2VGovaxEJ5q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FnTRs8vDtOS4mY2onHm1p8n0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50
Sleehond schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 20:53:
Heb 21 tokens en merk aan mezelf dat ik die laatste uit doelstellingen echt geen puf meer voor heb.

Shearer?
Ferdinand?

Ik merk dat ik geen keuze kan maken. Echt geen idee wat wijsheid is. Ben niet kapot onder de indruk van Shearer en Ferdinand, of heb ik dat mis?

Dikgedrukte optie valt al af, die is er namelijk maar 1x! (miss typo van je?).

Ik zou in jouw positie voor 84x20x2 gaan.
Zoals je zelf al aangeeft ben je niet echt kapot van Shearer en Ferdinand, dus lekker skippen dan.
Die fodder packs zijn dé kans om een leuke speler (FB Antony bijv.) te packen die anders helaas buiten bereik zouden blijven gezien je coins.

Heb je dadelijk een hoop duplicates uit die fodder packs —> alvast aan FB Gattuso beginnen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 20:53:

Shearer?
Ferdinand?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die 10x 85 2x is dus 20 kaarten 85+? Dan zou ik die doen. Die 40 84 plus zullen er minstens 20 84 van zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
AntraXxX schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:11:
[...]

Dikgedrukte optie valt al af, die is er namelijk maar 1x! (miss typo van je?).

Ik zou in jouw positie voor 84x20x2 gaan.
Zoals je zelf al aangeeft ben je niet echt kapot van Shearer en Ferdinand, dus lekker skippen dan.
Die fodder packs zijn dé kans om een leuke speler (FB Antony bijv.) te packen die anders helaas buiten bereik zouden blijven gezien je coins.

Heb je dadelijk een hoop duplicates uit die fodder packs —> alvast aan FB Gattuso beginnen?
Die dikgedrukte valt niet af, want 10 tokens. Heb er 21 dus kan ik hem toch 2X doen…?

Sorry niet herhaalbaar, laat maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb 27 tokens en dacht aan Shearer, maar Gomez heeft weliswaar maar 3* skillmoves, maar wel een 5* weakfoot, terwijl Shearer 4* heeft. Met mijn spel denk ik dat Gomez er dan in blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
BAGGER!

20 tokens zwoegen voor bagger resultaat… helaas!

Wel prima wat 87/86/85 fodder voor een SBC….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dG0r7QXhKZMw3HGMrLnROHPSm7U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tCNg1hEFEN7HJDi3IOGccoQK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03AvpMuLulXkvZpdY4kFaPRnezw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iHih6XscLLmQk4C0M62iOoDV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8HiCv6-ZwEeQnfpuIbupvIaRb8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rhdoJCT7BVtLphQd5MyIJpPu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkqbCsyhk9ijMIJGwVffWxpLR7c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WyZAenl7ktY8gMa81ThHBH6p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:39:
Ik heb 27 tokens en dacht aan Shearer, maar Gomez heeft weliswaar maar 3* skillmoves, maar wel een 5* weakfoot, terwijl Shearer 4* heeft. Met mijn spel denk ik dat Gomez er dan in blijft staan.
Als je er 27 hebt waarom ga je dan niet voor een prime icon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Gattuso maar gedaan!

Gatusso als echte CDM
Jorginho moet meer box to box speler zijn
Bernardo Silva de dribbel koning

Benieuwd hoe dit gaat aanvoelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8aYBFCbWmohBmHoy5xrMM0ogFU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pSa0vsfZOwMRB2Njnco7LsdD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:23:
Gattuso maar gedaan!

Gatusso als echte CDM
Jorginho moet meer box to box speler zijn
Bernardo Silva de dribbel koning

Benieuwd hoe dit gaat aanvoelen!

[Afbeelding]
Ziet er leuk uit. Ik vond Jorginho een erg fijne speler. Soms echt schitterende passes met hem gemaakt! Zelf heb ik daar nu Verratti.

Ik weet niet hoe Trippier je bevalt, maar daar zou je wellicht nog Emerson FB kunnen zetten, die vond ik ook erg sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:09:
[...]

Als je er 27 hebt waarom ga je dan niet voor een prime icon?
Omdat ik me dan ontzettend genaaid voel als het weer troep is waar ik niks aan heb. Dan heb ik liever voor die tokens de fodderpacks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:47:
[...]

Omdat ik me dan ontzettend genaaid voel als het weer troep is waar ik niks aan heb. Dan heb ik liever voor die tokens de fodderpacks.
Oke. Ik neem die kans wel. 4 kaarten allemaal prime.. Tuurlijk het wordt geen Pele of R9. Maar wie weet iets bruikbaars... 0 coins aan uitgegeven. Waarom ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:43:
[...]

Ziet er leuk uit. Ik vond Jorginho een erg fijne speler. Soms echt schitterende passes met hem gemaakt! Zelf heb ik daar nu Verratti.

Ik weet niet hoe Trippier je bevalt, maar daar zou je wellicht nog Emerson FB kunnen zetten, die vond ik ook erg sterk!
Klopt, Jorginho is wel een fijne speler zowel aanvallend als verdedigend. Passing is inderdaad wel sterk.

Leuk dat je het zegt gisterenavond nog naar Emerson zitten te kijken. Trippier is best een fijn spelertje, maar ga die Emerson FB wel ff proberen! EDIT: gekocht, ben benieuwd!

Enige wat ik nog echt hoop te bereiken is een knaller van een SP en een CV.

Weghorst staat op 145 doelpunten in 103 wedstrijden. Maar ik twijfel in deze opstelling of ik hem moet neerzetten of juist Walcott vanwege snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op woensdag 5 april 2023 @ 07:46:
[...]

Klopt, Jorginho is wel een fijne speler zowel aanvallend als verdedigend. Passing is inderdaad wel sterk.

Leuk dat je het zegt gisterenavond nog naar Emerson zitten te kijken. Trippier is best een fijn spelertje, maar ga die Emerson FB wel ff proberen! EDIT: gekocht, ben benieuwd!

Enige wat ik nog echt hoop te bereiken is een knaller van een SP en een CV.

Weghorst staat op 145 doelpunten in 103 wedstrijden. Maar ik twijfel in deze opstelling of ik hem moet neerzetten of juist Walcott vanwege snelheid.
Mooiste zou zijn een combi van die 2. Want dan heb je 1 beweeglijke spits met veel snelheid en 1 die meer een pure afmaker is. Maar dan moet je met 2 spitsen gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:37:
[...]

Mooiste zou zijn een combi van die 2. Want dan heb je 1 beweeglijke spits met veel snelheid en 1 die meer een pure afmaker is. Maar dan moet je met 2 spitsen gaan spelen.
Klopt, dat is ook heel fijn. Dan moet ik met Bernardo Silva op de CAM gaan, Benrahma op de LM (die gaat denk ik nog wel naar 91) en dan Antony OTW op de RM en dan hopen dat die ooit nog eens een upgrade krijgt....

Of zonder LM en RM dan kom ik hier op uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwMPT_I6cGNhrx36AugFDa9HdWM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hhYiSO1YsCFhYeA2jtVpETeU.png?f=fotoalbum_large

Iemand voor deze formatie mooie tactics?

Denk dat het defensief zo wel sterk staat maar toch ook genoeg voetbal vanuit Odegaard, Silva maar ook Jorginho.

Hoor het graag!

[ Voor 35% gewijzigd door Sleehond op 05-04-2023 09:41 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 120 Laatste