Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Precies, om Maldini te nemen is ook zo afgezaagdOekol schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:52:
Heb de gok gewaagd en volgens mij aardig gewonnen. [Afbeelding]
Had van persie altijd al eens willen hebben!!
Lekker heur!
Dit ziet er ook lekker uit hoor. Zelf speel ik graag in een 4-2-2-2. Maar dan zou je Odegaard en Silva wat meer aan de zijkanten krijgen. Weet niet of je dat wil want aan de zijkanten wil ik zelf toch vaak meer pure snelheid. Aan de andere kant zoals het nu staat in de 4-1-2-1-2 lijkt het mij ook goed te doen.Sleehond schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:29:
[...]
Klopt, dat is ook heel fijn. Dan moet ik met Bernardo Silva op de CAM gaan, Benrahma op de LM (die gaat denk ik nog wel naar 91) en dan Antony OTW op de RM en dan hopen dat die ooit nog eens een upgrade krijgt....
Of zonder LM en RM dan kom ik hier op uit
[Afbeelding]
Iemand voor deze formatie mooie tactics?
Denk dat het defensief zo wel sterk staat maar toch ook genoeg voetbal vanuit Odegaard, Silva maar ook Jorginho.
Hoor het graag!
Afgezaagd? Het is geen babyMoody2204 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:04:
[...]
Precies, om Maldini te nemen is ook zo afgezaagd![]()
Lekker heur!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Voor andere mensen die hier tegenaan lopen: er zijn issues met de FUT Fantasy spelers die een upgrade hebben gekregen. Als je deze spelers uit je squad verwijdert kun je wel spelen...Er!k schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:49:
Meer mensen die niet on-line kunnen spelen? Vriendschappelijk en Rivals geven een foutmelding op de Xbox hier...
Keuze uit:
Sanchez
Gerrard
Litmanen
Vidic
Wow....ik was al een beetje klaar met het spel maar kennelijk is Fifa ook klaar met mij. Stond op het punt het spel te verwijderen. toch maar even laten staan maar ik denk niet dat ik het nog veel ga spelen.
Ik heb trouwens maar voor Gerrard gekozen omdat ik die misschien nog eens als wissel kan gebruiken...eigenlijk allemaal onbruikbaar. jammer joh!
Online genoeg filmpjes gezien dat die 27 token icon-pick echt ronduit bagger is.ZodiacBomber schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:32:
Ik heb mijn 27 tokens ingeleverd voor de Prime Icon Pick.
Keuze uit:
Sanchez
Gerrard
Litmanen
Vidic
Wow....ik was al een beetje klaar met het spel maar kennelijk is Fifa ook klaar met mij. Stond op het punt het spel te verwijderen. toch maar even laten staan maar ik denk niet dat ik het nog veel ga spelen.
Ik heb trouwens maar voor Gerrard gekozen omdat ik die misschien nog eens als wissel kan gebruiken...eigenlijk allemaal onbruikbaar. jammer joh!
Wel balen na zo'n lange grind.
wijze woorden
Het is de high risk / high reward keuze. Alleen heb ik het idee dat dit jaar het vooral heel veel risk is...Valandil schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:07:
[...]
Online genoeg filmpjes gezien dat die 27 token icon-pick echt ronduit bagger is.
Wel balen na zo'n lange grind.
Ben zelf voor de fodder packs gegaan en heb alles dat ik heb ik de Cruyff SBC gemieterd. Nog maar 4 squads te gaan (86 en lager) dus hopen op wat goede Rivals rewards en maar weer eens proberen voor WL te kwalificeren...
En dat terwijl die weer voor 200 coins (sbc) te krijgen zijn.rcsnellink schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:47:
Mocht je nog positiemodificators tradeable hebben.. ze gaan voor zo’n 1800-1900 nu
Somt gelijk het gros van de community van Fifa op…..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hoe bedoel je dit….? Iedereen toegang gegeven?Nachtapotheker schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:46:
WL quali is steeds erg makkelijk nu EA iedereen toegang geeft. Ga voor de 2e week op rij 5-0 😎
Wat haal je normaal in een WL?Nachtapotheker schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:46:
WL quali is steeds erg makkelijk nu EA iedereen toegang geeft. Ga voor de 2e week op rij 5-0 😎
Dat je geen 1250 rivals punten hoeft te halen voor de kwalificatie. Dat doen ze nu al 3 weken op rij.Sleehond schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:02:
[...]
Hoe bedoel je dit….? Iedereen toegang gegeven?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1y85Pz6bMuXCx9CQLjEKgNg9.jpg?f=user_large)
Denk niet dat ik hem ga gebruiken als basisspeler, maar ga hem wel een kans geven.
[ Voor 46% gewijzigd door Valandil op 05-04-2023 17:43 ]
wijze woorden
Schijnt nog best goed te zijn wat ik heb gelezen.Valandil schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:42:
Untradable Kluivert FB uit een pack 😃
[Afbeelding]
Denk niet dat ik hem ga gebruiken als basisspeler, maar ga hem wel een kans geven.
Ik heb hem gekocht, want Ajacied + bruikbaar.Valandil schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:42:
Untradable Kluivert FB uit een pack 😃
[Afbeelding]
Het ligt aan je speelstijl of je hem chill gaat vinden. Ben je een eeuwige dribbelaar, 1700 cutbacks per minuut en 9000 scoopturns per 90 minuten, dan ga je Kluivert niet leuk vinden.
Gebruik je hem als echte spits en afmaker, en laat je de opbouw aan de spelers om hem heen over en zoek je hem alleen om die bal erin te jagen, ga je erg veel plezier aan hem beleven.
Ik speel met hem als enige spits in een 4-2-3-1, hij is een prima kapstok om vanuit door te voetballen en daarna in de zestien opduiken en die bal erin prikken. Maar je moet niet gaan verwachten dat je met hem op solo's kan door hele defences heen. Het is dus wel goed om een aantal behendige creatievelingen om hem heen te hebben (ik heb Griezman POTM/Berghuis world cup op lw, Depay FF op rw, en Bergkamp prime op 10. Soms Kaka prime op 10, maar Bergkamp vaker want ook Ajacied haha.
Welke chemistry gebruik je bij hem?Timk10 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:42:
[...]
Ik heb hem gekocht, want Ajacied + bruikbaar.
Het ligt aan je speelstijl of je hem chill gaat vinden. Ben je een eeuwige dribbelaar, 1700 cutbacks per minuut en 9000 scoopturns per 90 minuten, dan ga je Kluivert niet leuk vinden.
Gebruik je hem als echte spits en afmaker, en laat je de opbouw aan de spelers om hem heen over en zoek je hem alleen om die bal erin te jagen, ga je erg veel plezier aan hem beleven.
Ik speel met hem als enige spits in een 4-2-3-1, hij is een prima kapstok om vanuit door te voetballen en daarna in de zestien opduiken en die bal erin prikken. Maar je moet niet gaan verwachten dat je met hem op solo's kan door hele defences heen. Het is dus wel goed om een aantal behendige creatievelingen om hem heen te hebben (ik heb Griezman POTM/Berghuis world cup op lw, Depay FF op rw, en Bergkamp prime op 10. Soms Kaka prime op 10, maar Bergkamp vaker want ook Ajacied haha.
wijze woorden
Engine, z'n shooting is prima en met een engine worden z'n pace en passing veel nuttiger, en iets betere agility en balance voor als ie toch een mannetje moet uitkappen
En nu hopen dat er snel een betere Bundesliga keeper komt. Mijn ervaringen met Neuer zijn niet zo best, maar Kobel lijkt het beter te doen tot nu toe. Het Duitse duo centraal achterin is echt verschikkelijk sterk!
/f/image/g4I8pMkyBXLHGMVIXM7gToiS.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door heron op 06-04-2023 13:51 ]
Mid Cruijff is geweldig voor mij. Echt geen spijt van die SBC.heron schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:50:
Het heeft me zo'n beetje alle spelers uit mijn club gekost, en een 200k om extra fodder te kopen, maar de Cruyff SBC is klaar. Staat er nu zo bij, ga dit weekend voor het eerst in weken weer eens de WL proberen.
En nu hopen dat er snel een betere Bundesliga keeper komt. Mijn ervaringen met Neuer zijn niet zo best, maar Kobel lijkt het beter te doen tot nu toe. Het Duitse duo centraal achterin is echt verschikkelijk sterk!
[Afbeelding]
Zit zelf nu te broeden op een berg packs (10x85 van swaps, 20x84 van swaps, een aantal 5x85, etc.) maar er is geen interessante SBC om de duplicates in te gooien. Ook vind ik de Birthday kaarten niet echt geweldig. Misschien maar bewaren voor TOTS, aangezien die komende promo alleen maar om icons en heroes gaat, dus de packweight zal zeer laag zijn.
Heb niets goeds gepacked tijdens FB, wel ongeveer alle gok sbc's gedaan met fodder en vrijwel alle leuke objectives zoals de Futbdaycup en alle fodder token sbcs... Het zit me niet mee.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe bevalt Rabiot tot dusver? Mijn zoon heeft 'm en tijdens een paar co-op potjes heeft hij me nog niet overtuigd.heron schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:50:
Het heeft me zo'n beetje alle spelers uit mijn club gekost, en een 200k om extra fodder te kopen, maar de Cruyff SBC is klaar. Staat er nu zo bij, ga dit weekend voor het eerst in weken weer eens de WL proberen.
[Afbeelding]
Ik speel sindskort met trapp IF (89) pakt wel aardige ballen tot nu toe.heron schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:50:
[Afbeelding]
In iets meer dan een uur tog weer op 5 wins, speelde wel echt mega traag. Slow build up to the max 😴
Voor de sbc prijs had ik overigens wel meer verwacht van nkunku. Tog is kijken hoe ik hem meer kan benutten
Laatste 6 potjes zeker 4x tegen 2 spelers moeten spelen. Aanvallend hebben ze veel meer voordeel, echter verdedigend gaat het soms wel eens mis 😉
Vreemde is alleen dat ik bij het tenue-keuze-menu niet zie dat het 2 spelers zijn, maar pas bij de aftrap.
wijze woorden
Best wel okay. Hij heeft lange benen en fysiek wel aanwezig. Zelf nog niet super veel mee gespeeld. Maar tot nu toe bevalt hij beter dan Locatelli. Het is natuurlijk geen Yaya of Vieira.Moody2204 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:27:
[...]
Hoe bevalt Rabiot tot dusver? Mijn zoon heeft 'm en tijdens een paar co-op potjes heeft hij me nog niet overtuigd.
Pff waardeloos, trage bende, gatenkaas voor en in de verdediging. Was verstoppertje aan het spelen en voor m’n gevoel totaal niet aanwezig.
Balen…
Dat had ik de eerste paar potjes ook met hem. Inmiddels gaat het een stuk beter. Toch kleeft er ook hier nog twijfel aan.Sleehond schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:59:
1e potje met Gatusso gespeeld…
Pff waardeloos, trage bende, gatenkaas voor en in de verdediging. Was verstoppertje aan het spelen en voor m’n gevoel totaal niet aanwezig.
Balen…
:strip_exif()/f/image/gtSSsPHVfswRAiA9SrzPBxLZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Geweldige opstelling deze - heel tof aanvallend voetbal terwijl verdedigend het ook nog sterk staat.
Rooney Birthday Icon is niet echt om naar huis te schrijven - toch niet met mijn speelstijl (weinig skills). Lees toch wel wat goeie commentaren dus blijf hopen dat het gaat wennen, want wss is packluck weer even opgebruikt 🥹
Van wie heb je deze tactiek? Kan ik ergens voorbeelden van zien? Lijkt me met name op de backs behoorlijk aanvallend maar zou het graag eens kans geven.forzaracing schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:20:
[Afbeelding]
Geweldige opstelling deze - heel tof aanvallend voetbal terwijl verdedigend het ook nog sterk staat.
Rooney Birthday Icon is niet echt om naar huis te schrijven - toch niet met mijn speelstijl (weinig skills). Lees toch wel wat goeie commentaren dus blijf hopen dat het gaat wennen, want wss is packluck weer even opgebruikt 🥹
Valt wel mee, ze staan op "stay back", bij "join the attack" zou dat wel moeten zijn. Speel zelf altijd met stay back - overlap en m'n backs komen nauwelijks op (Capdevilla en Zambrotta).saert schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 08:00:
[...]
Van wie heb je deze tactiek? Kan ik ergens voorbeelden van zien? Lijkt me met name op de backs behoorlijk aanvallend maar zou het graag eens kans geven.
[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 07-04-2023 08:25 ]
Ga hem eens proberen, zoek nog een tactiek naast de 4321. Deze ziet er leuk uit.forzaracing schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:20:
[Afbeelding]
Misschien dat Werner wel beter past dan gomez ivm pace en dat nkunku beter als de verf komt als cam ipv rca
saert schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 08:00:
[...]
Van wie heb je deze tactiek? Kan ik ergens voorbeelden van zien? Lijkt me met name op de backs behoorlijk aanvallend maar zou het graag eens kans geven.
Het is wel zo dat je via DPAD tactics moet werken en daar dan wel aanduidt dat je backs moeten opkomen en een extra spits. In praktijk spelen backs dus wel echt hoog maar heb daar met Cap WC en Dumfries weinig problemen mee. Wil wel even meegeven dat ik het test in Div. 3 - dus ben zeker niet de pro speler, in Elite zullen ze je wss makkelijk uitspelenRhain schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 08:24:
[...]
Valt wel mee, ze staan op "stay back", bij "join the attack" zou dat wel moeten zijn. Speel zelf altijd met stay back - overlap en m'n backs komen nauwelijks op (Capdevilla en Zambrotta).
Ik heb de tactiek van ergens op FB - dus niet echt een video van hoe het uit ziet - zou zeggen dat je het eens moet proberen in je Defensive of Ultra Defensive setting.
Ben benieuwd, heb hem ingevoerd want had al een opstelling in deze formatie gecreëerd. Ik vraag me alleen af of ik dan 2 snelle spitsen moet doen. Heb nu Walcott en Weghorst, maar misschien toch een vervanger voor Weghorst die meer op snelheid zit.forzaracing schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:20:
[Afbeelding]
Wanneer zouden jullie ze openen?
Nu het nog Fut Birthday is, met de nieuwe promo van vanavond of over een paar weken tijdens TOTS
Is je CAM de afmaker omdat de spitsen op drift wide staan?forzaracing schreef op donderdag 6 april 2023 @ 23:20:
[Afbeelding]
Wil deze wel eens proberen. Mijn voorhoede is Depay - Cruyff - Griezmann in 4321 opstelling die ik het meest gebruik.
wijze woorden
Ik heb ze vanochtend geopend, omdat men verwacht met komende promo de packweight nogal laag is....Sossage23 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 09:56:
Ik heb uit de swaps die 2 packs van 20x 84+
Wanneer zouden jullie ze openen?
Nu het nog Fut Birthday is, met de nieuwe promo van vanavond of over een paar weken tijdens TOTS
:strip_exif()/f/image/9LdPqfswVLQjuqyfhtpoZk5H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ueU8bP0KrZAuWbr6Zb5lKhWO.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen spijt van... Meteen die Nkunku af kunnen maken....
Daar zou ik dan wel weer spijt van krijgenLukeSpangas schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:01:
[...]
Hou op hoor.... Heel m'n ziel en zaligheid erin gegooid.... (mooie Paasgedachte) 😉
Dat wordt waarschijnlijk 56 wins in een friendly mode waarbij je dan 7 linksbenige ex-ajacieden voor moet hebben die allemaal 6 bicycle kicks moeten scoren ofzo.
Die friendlies zijn echt om van te rotten - in lijn met vorige weken zal met wel een doelstelling maken uit 10 verschillende componenten en zal je inderdaad in totaal 30-40 matchen moeten spelen.Timk10 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 14:10:
93 Bergkamp als objective vanavond.
Dat wordt waarschijnlijk 56 wins in een friendly mode waarbij je dan 7 linksbenige ex-ajacieden voor moet hebben die allemaal 6 bicycle kicks moeten scoren ofzo.
Het zou me nog niet eens zoveel boeien als er veel verschillende squad-eisen aan zitten. Maar laat het me gewoon doen in de gamemode die ik wil. Kan je zelfs nog bepalen dat als je het in squad-battles wil doen, je minimaal op wereldklasse moet spelen ofzo. Ik heb amper tijd voor alle WL en WL kwalificatie potten, laat staan dat ik nog even 30 friendlies erin knal. Er zijn nu eindelijk wat objectives die ook in champs gelden, maar daar kan zoveel meer uit gehaald worden.forzaracing schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 14:12:
[...]
Die friendlies zijn echt om van te rotten - in lijn met vorige weken zal met wel een doelstelling maken uit 10 verschillende componenten en zal je inderdaad in totaal 30-40 matchen moeten spelen.
Of net als met die Nuno Tavares.Timk10 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 14:10:
93 Bergkamp als objective vanavond.
Dat je 50 teams van 82 rated in moet leveren.
Dat zou ik nog beter vinden, oprecht. Kan ik namelijk rustig tussendoor doen, ipv die eindeloze friendlies haha.Sossage23 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 15:34:
[...]
Of net als met die Nuno Tavares.
Dat je 50 teams van 82 rated in moet leveren.
Mooi resultaat hoor!LukeSpangas schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:01:
[...]
Ik heb ze vanochtend geopend, omdat men verwacht met komende promo de packweight nogal laag is....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet je dat eens vergelijken met mijn resultaat (pagina 360... DRAMATISCH)
Yes, Titans. Alleen heroes en icons. De leaks doen vermoeden dat het wel echt een enorme high-end promo wordt, dus verwacht niet dat je er veel van gaat packen...saert schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 16:56:
Is het zeker dat er vanavond een nieuwe promo komt?
1e pack van de 20x 84+Timk10 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 17:13:
[...]
Yes, Titans. Alleen heroes en icons. De leaks doen vermoeden dat het wel echt een enorme high-end promo wordt, dus verwacht niet dat je er veel van gaat packen...
:strip_exif()/f/image/JGCfpJUMscB38my4MkGkNHbB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Sossage23 op 07-04-2023 19:08 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Onder Milestones!Oxigeon schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:08:
Ik zie wel dat Bergkamp 2x is toegevoegd. Maar volgens mij niet bij doelstellingen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Pfie. Dat gaat een aardige grind wo4den in 28 dagen tijd. Volges mij 40 wedstrijden squad battles. Dan heb je hem binnen.
Minimaal 6 Nederlanders in je team
Ben net met een nieuwe baan begonnen die me een stuk meer tijd en *positieve* energie kost, dus dat hoef ik dan niet te laten verpesten door de toxic EA-community in FriendliesOxigeon schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:17:
[...]
Pfie. Dat gaat een aardige grind wo4den in 28 dagen tijd. Volges mij 40 wedstrijden squad battles. Dan heb je hem binnen.
Minimaal 6 Nederlanders in je team
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Het mag ook in rivals. Maar je moet een x aantal keren scoren met Bergkamp. Dat kun je beter in SB doen haha.allstarted1 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:24:
[...]
Ben net met een nieuwe baan begonnen die me een stuk meer tijd en *positieve* energie kost, dus dat hoef ik dan niet te laten verpesten door de toxic EA-community in FriendliesIk zie het als een halfvol glas
Petiti voor max 1 loan per wedstrijd in competitieve game modes 👌
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-04-2023 20:28 ]
Zou gelijk quitten bij 0-0Augy schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 20:27:
Speel ik net tegen een team in rivals met allemaal loans. Cruijff, bergkamp, Ronaldo, maldini Fb, nesta toty, gullit toty, yashvin prime, Zidane, alles loan. Echt niet te doen en ongehoord dat dit kan. Je speelt gewoon gelijk door de kwaliteit van dit soort spelers 🤪
Is hij zijn contracten kwijt
Teken gelijk die petitie is gewoon belachelijk die leen spelers.Augy schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 20:27:
Speel ik net tegen een team in rivals met allemaal loans. Cruijff, bergkamp, Ronaldo, maldini Fb, nesta toty, gullit toty, yashvin prime, Zidane, alles loan. Echt niet te doen en ongehoord dat dit kan. Je speelt gewoon gelijk door de kwaliteit van dit soort spelers 🤪
Welke gratis 85+ pack…?Oekol schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 22:47:
[Afbeelding]
Uit de gratis 85+ pack... Niet verkeerd! Hoge fodder en wellicht een goeie keeper maar voor 150k zal dat wel tegenvallen. Yashin 94 verkocht nu ik Ederson heb (ook voor chem) en die doet 't vrij goed.
Inloggen op console kreeg je loan pack en daarna 85+ 1 speler gratis. Las 't op Twitter. Weet niet of dat vandaag nog zo is. Gisteravond in ieder geval wel.
Oh ben weekend weg, dus jammer haha!Oekol schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 07:58:
[...]
Inloggen op console kreeg je loan pack en daarna 85+ 1 speler gratis. Las 't op Twitter. Weet niet of dat vandaag nog zo is. Gisteravond in ieder geval wel.
Dat is veel leuker dan gamen. Geniet!
Heb overigens wel Roy Keane gedaan, mede omdat ik toch een beetje spijt had van Gattuso. Keane voelt nu al beter aan dan Gattuso.
Die Keane lijkt me echt een topper. Zit nog wat in twijfel maar pfoe die stats liegen er niet omMoody2204 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 08:59:
Ik snap overigens nog niet zo het nut van 2 verschillende kaarten van deze promo. Ik zou Bergkamp wel willen doen, maar die squad battles voelen aan als het verplicht een broodje poep op moeten eten. En daarbij is het dan toch net ff de mindere kaart van de 2. Dus weet het nog ff niet.
Heb overigens wel Roy Keane gedaan, mede omdat ik toch een beetje spijt had van Gattuso. Keane voelt nu al beter aan dan Gattuso.
Gisteren ging ik in de WL 5-0 op een gegeven moment daarna was het 1 groot drama. Sommige potten ook wel verloren van betere tegenstanders uiteraard, geen probleem. Maar het idee dat je gewoon genaaid wordt gebeurt gewoon te vaak, is geen toeval meer.
Snap je punt volledig. Gister was denk 1 van me meest vervelende fifa avonden ooit. Totaal geen plezier gehad.Nachtapotheker schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 09:34:
Dit spel begint me meer en meer te frustreren… van maandag tot vrijdag middag speelt het prima, maar daarna is het steeds een groot drama. Verdedigers die niet dekken, keepers van de tegenstander met godmode, spitsen die gewoon stil staan en niet de ruimtes in lopen. Na een paar weken makkelijk boven de 51 gekomen te zijn haal ik nu al 2 weken op rij de 45 niet eens…
Gisteren ging ik in de WL 5-0 op een gegeven moment daarna was het 1 groot drama. Sommige potten ook wel verloren van betere tegenstanders uiteraard, geen probleem. Maar het idee dat je gewoon genaaid wordt gebeurt gewoon te vaak, is geen toeval meer.
Kan alles bevestigen wat jij aangeeft. Mijn mbappe voelde zo bizar traag aan gister. Tegenstander zijn puyol draaide sneller dan hem
Daarbij wordt de community steeds rotter en rotter.
Valt me op dat er ook weer extreem verdedigend gespeeld wordt t.o.v. 2 maanden geleden. Alleen maar snel steekballen naar voren pompen.
Laat fifa deze week even links liggen
Klopt dat viel mij ook op, gewoon een muur bouwen en rennen met Jairainho, Mbappe en OwairanTraeces schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 10:46:
[...]
Snap je punt volledig. Gister was denk 1 van me meest vervelende fifa avonden ooit. Totaal geen plezier gehad.
Kan alles bevestigen wat jij aangeeft. Mijn mbappe voelde zo bizar traag aan gister. Tegenstander zijn puyol draaide sneller dan hem![]()
Daarbij wordt de community steeds rotter en rotter.
Valt me op dat er ook weer extreem verdedigend gespeeld wordt t.o.v. 2 maanden geleden. Alleen maar snel steekballen naar voren pompen.
Laat fifa deze week even links liggen
Beter weet ik niet, eerder anders denk ik. Maar als ik deze zou packen zou ik die toch echt wel in mijn team proberen te passen! Lekker hoor!Mesque schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 10:56:
[Afbeelding]
Happy Easter, eerste pack dat ik open (85+ x5 uit objectives). Weet alleen niet of ik hem in kan passen (is dit beter dan mid Cruijff?).
Geen Icon uit de packs, wel zat een een verborgen Ljungberg in een 82+ x 10 pack. Fijne speler!
Heb dit jaar Keane nog niet geprobeerd. Maar in de vorige versies van FIFA was het gewoon een type speler zoals Kante voor mijn gevoel.Augy schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 09:16:
[...]
Die Keane lijkt me echt een topper. Zit nog wat in twijfel maar pfoe die stats liegen er niet om
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Kan je ze niet allebei opstellen? Toure is ook meer B2B en Keane CDM.
Ik heb Gattuso er naast en Zidane er voor.dutchgio schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 13:21:
[...]
Kan je ze niet allebei opstellen? Toure is ook meer B2B en Keane CDM.
En wat is er in godsnaam met de keepers aan de hand vandaag? Ederson duikt als een bronzen spelers over voorzetten en rollertjes heen.

Keeper tegenstander trouwens ook, stapt over 3 voorzetten heen die hij makkelijk had kunnen pakken.

Ultimate Pakket van de 80+ challenge bevatte weer een Hero. Wederom Ljungberg

[ Voor 42% gewijzigd door Prosac op 08-04-2023 14:17 ]
Als k het hier zo lees is t altijd goed speelbaar op zondag!
Welke challenge? Mis k iets?Prosac schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 13:45:
[...]
Ik heb Gattuso er naast en Zidane er voor.
En wat is er in godsnaam met de keepers aan de hand vandaag? Ederson duikt als een bronzen spelers over voorzetten en rollertjes heen.
Keeper tegenstander trouwens ook, stapt over 3 voorzetten heen die hij makkelijk had kunnen pakken.
Ultimate Pakket van de 80+ challenge bevatte weer een Hero. Wederom Ljungberg
Zondag hier altijd de slechtste dag juist.Augy schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 16:46:
Miss dat ik morgen de WL er nog even doorheen jaag, is alweer te lang geleden!
Als k het hier zo lees is t altijd goed speelbaar op zondag!
Hier sowieso een slechte WL. Beste team waar ik ooit de WL mee in ben gegaan, slechtste resultaat. Het is niet anders helaas.
Alleen donna IF moet dan gekocht worden om Ramos weer op chem te krijgen.
Die 41212 die hier gedeeld was speelt lekker, gebruik hem vaak 2e helft 👌
100x die 80+ SBC doen.
Steeds met dubbele lage spelers aangevuld met silvers gedaan.
Moest er vandaag nog 6 doen.
Die heb k helemaal gemist, kan hem ook niet vinden haha. Nja bttr luck next timeProsac schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 18:32:
[...]
100x die 80+ SBC doen.
Steeds met dubbele lage spelers aangevuld met silvers gedaan.
Moest er vandaag nog 6 doen.
Tja. Door jouw berichtje even snel deze sbc ook gedaan. Kreeg Raul. Ook niks natuurlijk. Waarschijnlijk met de fodder van de WL ga ik 'm nogmaals doen. Vind de' kans' wel leuk, als je 'm niet doet krijg je sowieso niets. De kans op iets goeds wordt alleen hoger en met die non tradable fodder doe je toch niets.JonnyTheG schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 20:02:
Ik heb net de 90+ Prime, TOTY or FUT Birthday icon upgrade gedaan. Om te janken!!! Krijg prime Alonso, ik heb daar nog 45000 aan moeten uitgeven voor een speler om het te voltooien. Xabi is maar 90000 en ik heb de TOTY versie al staan. Ik wist al dat ik die sbc’s niet moet doen want ze pakken altijd verkeerd uit voor mij, kon helaas de verleiding niet weerstaan. Ik had beter Keane kunnen afmaken.
Is bijna 3 of 4 maanden beschikbaar geweest in de SBC sectie, laatste dag was vandaag.Augy schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 18:59:
[...]
Die heb k helemaal gemist, kan hem ook niet vinden haha. Nja bttr luck next time
Helaas zal ik afscheid moeten nemen van World Cup Puyol a.k.a. Braveheart, a.k.a the Lion! Een dijk van een verdediger.
Zit daarnaast te twijfelen om Roy Keane sbc binnen te halen i.p.v. Alonso. Ik speelde al een paar keer tegen hem en zijn speelstijl doet mij denken aan Kanté. Even kijken of ik nog foddah over heb.
:strip_exif()/f/image/kWNAtitvFoVhUVCoPBA587XC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 09-04-2023 03:04 ]
Dan heb k hem vast allang afgerond.🙈Prosac schreef op zondag 9 april 2023 @ 00:38:
[...]
Is bijna 3 of 4 maanden beschikbaar geweest in de SBC sectie, laatste dag was vandaag.
Sta nu 6-5 in WL, doel is 9 wins met nog 9 potjes te gaan. Tot nu toe redelijk leuke potjes gespeeld en t gaat best aardig aangezien ik de WL weinig speel, intensiteit blijft anders als rivals
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 09-04-2023 06:50 ]
Die bankLashrom schreef op zondag 9 april 2023 @ 03:02:
Fut Birthday Desailly uit 90+ Icon sbc. Mag niet klagen :-)
Helaas zal ik afscheid moeten nemen van World Cup Puyol a.k.a. Braveheart, a.k.a the Lion! Een dijk van een verdediger.
Zit daarnaast te twijfelen om Roy Keane sbc binnen te halen i.p.v. Alonso. Ik speelde al een paar keer tegen hem en zijn speelstijl doet mij denken aan Kanté. Even kijken of ik nog foddah over heb.
[Afbeelding]

Hoeveel euro had je er tegen aan gegooid?
Jammer inderdaad, maar de sbc is wel vrij redelijk geprijsd dus een goeie manier om kans te maken op een echt goede icon.Oekol schreef op zondag 9 april 2023 @ 00:16:
[...]
Tja. Door jouw berichtje even snel deze sbc ook gedaan. Kreeg Raul. Ook niks natuurlijk. Waarschijnlijk met de fodder van de WL ga ik 'm nogmaals doen. Vind de' kans' wel leuk, als je 'm niet doet krijg je sowieso niets. De kans op iets goeds wordt alleen hoger en met die non tradable fodder doe je toch niets.
Hier de tokens gebruikt voor fodder packs en daar de sbc mee kunnen doen. Daar kwam Pirlo TOTY icon uit dus mag niet klagen.
Is uiteindelijk ook een betere optie dan Ferdinand uit de swaps.
Mijn wiskundig hart bloedt. De kans wordt niet groter, die is elke keer hetzelfde. Want je kunt immers dubbelen krijgen.Oekol schreef op zondag 9 april 2023 @ 00:16:
[...]
De kans op iets goeds wordt alleen hoger en met die non tradable fodder doe je toch niets.
Om spelers die beduidend beter zijn op de bank te plaatsenOekol schreef op zondag 9 april 2023 @ 07:31:
[...]
Die bank![]()
Hoeveel euro had je er tegen aan gegooid?

[ Voor 77% gewijzigd door Bossie op 09-04-2023 12:53 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volgens mij is de kans toch echt hoger dan wanneer je de sbc niet doet. Maar mijn wiskundig hart bloedt nou eenmaal niet zo snel.Prosac schreef op zondag 9 april 2023 @ 10:48:
[...]
Mijn wiskundig hart bloedt. De kans wordt niet groter, die is elke keer hetzelfde. Want je kunt immers dubbelen krijgen.