[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 92 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:41
Hier rush 92 uit de sbc. Kan dus gelijk weer de sbc in.... wel apart trouwens, heb al 3x casillas gepacked, waarvan 2x untreadable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
theman36 schreef op zondag 9 april 2023 @ 12:47:
Zijn de fut birthday tokens gestopt? Heb er nog 2 nodig eigenlijk
Volgens mij komen er nu geen nieuwe meer bij nee.
Er zit er nog een verstopt in de Moments store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05
Wat is dat Homegrown Eleven één gigantische toxic bende zeg :r

Allemaal elite spelers, alle herhalingen bekijken, allemaal Mbappe, Al-Owairan en Eusebio, allemaal weten ze precies de mechanics te misbruiken. En allemaal kunnen ze voor geen reet voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Pfffff.....de verbindingen zijn weer drama vandaag, Gouden teams die je volledig overrompelen - terwijl Mid Cruijff een nog grotere draaicirkel heeft dan een Amerikaanse truck met dubbele oplegger eraan gekoppeld. Diaby die accelereert als een Trabant en Griezmann die voor open doel telkens mist.

Ik zou bijna gaan denken dat het m'n complete selectie uit vorm is. Iemand nog een paar van die fitnesskaarten uit oude edities over? :P

Plus ik word simpel van die Mbappe en Al-Owairan. Je komt écht niets anders meer tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door allstarted1 op 09-04-2023 16:20 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
WL 10 wins behaald, laatste ging jammer verloren in een leuke wedstrijd. Niks noemenswaardig uit de packs helaas. Leao in red en 2x 88IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Heb het toch verrekte moeilijk tegen 3421 teams met veel pressing. Mijn middenvelders (speel 4222) waren de meeste potten volledig aan het zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Oekol schreef op zondag 9 april 2023 @ 13:21:
[...]

Volgens mij is de kans toch echt hoger dan wanneer je de sbc niet doet. Maar mijn wiskundig hart bloedt nou eenmaal niet zo snel. :>
Jij had het over "nogmaals doen", maar daar wordt de kans niet hoger dan de eerste keer hoor. :P

Verder net de controller ff weg gegooid, in de 93e minuut een verliezende goal tegen. Teruggetrokken bal vanaf de achterlijn. Maldini en Lucio keurig voor Zidane, die dwars door de benen van die spelers schopt en scoort.
Heb de herhaling wel 10x gekeken om te checken of dat nou echt gebeurde.
Ik wist dat Zidane goed was, maar dit.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op zondag 9 april 2023 @ 16:19:

Plus ik word simpel van die Mbappe en Al-Owairan. Je komt écht niets anders meer tegen.
Het is met 8 man tegen de goal hangen en dat balletjes over de achterste lijn pompen. Ik speel ook weer met een lage lijn omdat het niet te doen is. Zeker tegen Mbappe niet, op 1 of andere manier kun je een bal niet normaal terugkoppen of wegwerken als hij in je rug drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Casillas uit een 75+ pack _O_
Fijn keeper denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zondag 9 april 2023 @ 17:11:
Casillas uit een 75+ pack _O_
Fijn keeper denk ik wel.
Kwam hem tegen vandaag, die gast pakte alles 🙈

Zit te denken om hem op goal te zetten, zanetti naar cm en Alonso naar de bank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ben druk bezig met de Bergkamp doelstelling. De eerste 15 potjes in squad battles gedaan. En nu met z'n prime in rivals. Daarom maar de Xavi simons sbc gedaan, en die is echt verrassend goed! Leuke speler op cam, kan een bal veroveren en ontzettend behendig :)

Speel met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=bveFvxWKcRJ0:FFA23PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:13:
Ben druk bezig met de Bergkamp doelstelling. De eerste 15 potjes in squad battles gedaan. En nu met z'n prime in rivals. Daarom maar de Xavi simons sbc gedaan, en die is echt verrassend goed! Leuke speler op cam, kan een bal veroveren en ontzettend behendig :)

Speel met dit team:
Hoe speelt Meunier? Ben erg benieuwd naar hem, zkr na zn upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:19:
[...]

Hoe speelt Meunier? Ben erg benieuwd naar hem, zkr na zn upgrade
De upgrade moet nog komen ;) maar speelt zoals Dumfries, zet heel makkelijk spelers aan de kant. En dat in combinatie met z'n snelheid is het een leuke back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:11:
[...]

Kwam hem tegen vandaag, die gast pakte alles 🙈

Zit te denken om hem op goal te zetten, zanetti naar cm en Alonso naar de bank
Ik vond die toty Alonso echt heel matig. Uiteindelijk heb ik hem in de Cruyff SBC gegooid. :p

Denk dat Zanetti op die plek een stuk beter is.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Partypooper schreef op zondag 9 april 2023 @ 19:06:
[...]

Ik vond die toty Alonso echt heel matig. Uiteindelijk heb ik hem in de Cruyff SBC gegooid. :p

Bij mij gaat hij ook op de bank, Brozo overleeft ook deze kaart weer. Rabiot/Poggy mogen het gaan doen op het middenveld.

Het staat eigenlijk wel, maar twijfel om mijn fodder te houden of toch Keano te gaan doen.

https://www.futbin.com/23/squad/1727455
Rabiot, Diaz en Lahm erbij, Dumfries, Alonso en Park eruit :)

Wel veel serie-a met 5WF op de bank, dat is vooral voor 4231/4222 leuk.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 09-04-2023 19:22 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Lang geleden dat ik zo vol spanning naar een potje als Bochum - VfB Stuttgart heb gekeken

(potentiele upgrade Gomez).

edit: Hoppaaaa +1

[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 09-04-2023 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:41
Prosac schreef op zondag 9 april 2023 @ 19:23:
Lang geleden dat ik zo vol spanning naar een potje als Bochum - VfB Stuttgart heb gekeken

(potentiele upgrade Gomez).

edit: Hoppaaaa +1
Jammer van de 2 tegengoals. Anders was het +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nee, winst is voldoende..Voor de +2 mochten Stuttgart 6 wedstrijden niet verliezen.
Maar das vrij pittig voor een nummer laatst. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Net al tig keer die upgrade-SBC gedaan en met de fodder toch maar de 90+ Icon Pack afgerond :) Bedankt voor je trouwe dienst Casemiro TOTT!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VooDkcYtbgpI7Yla3R1uAl0_mug=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PyyL4KVEKyiPGrfP0Izdpz5z.jpg?f=user_large

Hoe doen jullie dat met Icons? Persoonlijk vond ik ze de afgelopen jaren minder boeiend, maar ze zijn erg packable dit jaar. Ik speel eigenlijk alleen met league-teams, dus Prem, La Liga, Serie A. Daarom 'mogen' ze alleen maar in teams plaatsnemen waar ze tijdens hun carrière hebben gespeeld. Bergkamp mag dus de Prem in, Viera niet in de Bundesliga. Dat soort dingen. Of gooien jullie het gewoon op een hoop? :P

Euh....EA....? :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKcVyi3aHFVMCZwY5mhUbmWSLog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cbJNNJ1uK1nuOEq2WIr968lO.jpg?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door allstarted1 op 09-04-2023 21:06 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 9 april 2023 @ 19:06:
[...]

Gavi is iig een stuk beter. Die staat er nu weer naast Keane en Pedri fb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 9 april 2023 @ 20:40:
[...]

Gavi is iig een stuk beter. Die staat er nu weer naast Keane en Pedri fb
Bijzonder hoe ze deze klasbak zn kaart hebben kunnen geven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 9 april 2023 @ 21:11:
[...]

Bijzonder hoe ze deze klasbak zn kaart hebben kunnen geven.
Eens, al moet ik zeggen dat ik hem net miss wel weer misste op t middenveld..

Ben sws wat zoekende. Lcm staat op balanced, rest op stay back. Nu pedri - Keane - gavi met Alonso en Can nog op de bank.

https://www.futbin.com/23/squad/3449780

Puzzel rustig even verder dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 9 april 2023 @ 21:33:
[...]

Eens, al moet ik zeggen dat ik hem net miss wel weer misste op t middenveld..

Ben sws wat zoekende. Lcm staat op balanced, rest op stay back. Nu pedri - Keane - gavi met Alonso en Can nog op de bank.

https://www.futbin.com/23/squad/3449780

Puzzel rustig even verder dus
Ik zou Butra als ST inzetten, die is vooral voor de acties in de zestien en zal door zn workrates daar ook lekker blijven hangen. Die andere twee dus vooral voor de diepte/acties.

In 4321 heb ik toch twee echte playmaker CDM’s (Rabiot, Brozo) en voetballende CM (Poggy)die mee aansluit. Misschien dat ik Keano ook nog even meepak maar ik vind de veelzijdigheid van mijn huidige middenvelders wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 9 april 2023 @ 22:16:
[...]

Ik zou Butra als ST inzetten, die is vooral voor de acties in de zestien en zal door zn workrates daar ook lekker blijven hangen. Die andere twee dus vooral voor de diepte/acties.

In 4321 heb ik toch twee echte playmaker CDM’s (Rabiot, Brozo) en voetballende CM (Poggy)die mee aansluit. Misschien dat ik Keano ook nog even meepak maar ik vind de veelzijdigheid van mijn huidige middenvelders wel erg lekker.
Butra schiet bij mij al lca letterlijk alles aan flarden, dit weekend ook weer fenomenaal. Gomez (+1) is mijn 'target man' en nkunku staat op come back.

Pedri is bij mij de voetballer en beide andere cm (stay back) hebben heel fijne passing en def stats nodig. Vandaar Keane en gavi/alonso

Mn rb (zanetti) staat op balanced (h/h) en gaat vaak over nkunku heen. Speelt echt heel gaaf en Beweeglijk (4321)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Wulfric92 schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:13:

Speel met dit team:
Ik zit nu op 4 squadbattles en het komt me nu al de neus en de oren uit. Weet ook nog niet of ik het afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Moody2204 schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:16:
[...]

Ik zit nu op 4 squadbattles en het komt me nu al de neus en de oren uit. Weet ook nog niet of ik het afmaak.
Huishouden doen in de tweede helft ;). Zo kom ik er door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wulfric92 schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:19:
[...]

Ja, maar blijft de winst wel staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wulfric92 schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:19:
[...]

Ik vind het wel heel veel moeite voor een wisselspeler/fodder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:24:
[...]

Ik vind het wel heel veel moeite voor een wisselspeler/fodder.
Na die ellenlange ballers objective begin ik er ook niet meer aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:23:
[...]

Ja, maar blijft de winst wel staan dan?
Op semi prof scoort de tegenstander nagenoeg nooit meer als 3x. Even naar de 5-0 , elastiekje erom heen en serie kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:26:
[...]

Op semi prof scoort de tegenstander nagenoeg nooit meer als 3x. Even naar de 5-0 , elastiekje erom heen en serie kijken
Oké, dan geef ik het nog een kans denk ik. Het is toch Bergkamp hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Pack Klose uit die nieuwe icon SBC.. is wel beetje de druppel na weer een WL met 4 onzichtbare teams. 60 punten geëindigd. Maar mijn team is op veel posities gewoon niet goed genoeg. En ik niet goed genoeg om dat te compenseren tegen betere spelers. Weer op t punt om weer even te stoppen ;(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Nou vandaag 3 wedstrijden gehad om 14 wins te halen. niet gelukt natuurlijk. Daarna paar mooie 83 en 84 spelers gehad uit de tradable packs. Met de picks en andere fodder de icon sbc gedaan. Daar kwam een mooie litmanen uit dus feest. Ook nog even draft gedaan. In de halve finale eruit met 5-6 met twee goals in de laatste minuut tegen. Uit een 7.5k pack als reward wel 94 Torres haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:47
saert schreef op zondag 9 april 2023 @ 10:55:
[...]

Om spelers die beduidend beter zijn op de bank te plaatsen 8)7
KdB, Owairan en iedereen in reserve zijn allemaal leenspelers helaas hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Moody2204 schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:16:
[...]

Indien je de objectives behaald hebt kun je ook Rivals spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:57
Wat is er met die packs aan de hand joh… gisteren 3 icons op 1 dag gepackt uit Free packs/rewards. Puyol 92 (tradeable) en Casillas 92 en lahm 93 untradeable. Lahm krijgt een mooi plekje in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Augy schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:26:
[...]

Elastiekje? Gewoon controller op de kop neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Saekerhett schreef op maandag 10 april 2023 @ 08:04:
[...]

Elastiekje? Gewoon controller op de kop neerleggen.
Beide hoeft niet. Met squad battles geeft die niet aan dat je moet bewegen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Oekol schreef op maandag 10 april 2023 @ 08:07:
[...]

Beide hoeft niet. Met squad battles geeft die niet aan dat je moet bewegen.
Oh Squad Battles, nee kan kun je ook gewoon de controller uit het raam gooien en je ogen uitkrabben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vroeger had je nog weleens een squadbattle glitch, maar nu niet volgens mij.

Zit overigens te twijfelen om 'gewoon' Bergkamp 94 te kopen i.p.v. die (te) lange grind voor zijn 93 versie.

[ Voor 42% gewijzigd door Moody2204 op 10-04-2023 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
hmr schreef op zondag 9 april 2023 @ 23:48:
Pack Klose uit die nieuwe icon SBC.. is wel beetje de druppel na weer een WL met 4 onzichtbare teams. 60 punten geëindigd. Maar mijn team is op veel posities gewoon niet goed genoeg. En ik niet goed genoeg om dat te compenseren tegen betere spelers. Weer op t punt om weer even te stoppen ;(
60 punten slecht? Ik ben al blij als ik de 45 punten haal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
De 93 Bergkamp is de hoeveelheid wedstrijden niet waard, tenzij het je om de nostalgie te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb een 88 dubbel vanuit de WL rewards. Nu kan ik m'n pakketjes niet openen. Geen idee nog waar die 88 voor te gebruiken. Hoop dat ik over paar dagen die icon prime sbc nog een keer doen kan. Dan doe ik die nog een keer. Geen enkel idee wat ik anders er mee wil doen. Middenveld is goed bezet met Zidane 94, kdb 93 en baby toure (had prime Makelele maar ff voor time being verkocht, team nu volledig untradable).

Had ook prime yashin en vond Ederson toch niet zo fijn. Prime cassillas die ik gepackt had maar neergezet en die blijkt zowaar goed te zijn :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Moody2204 schreef op maandag 10 april 2023 @ 09:23:
[...]

60 punten slecht? Ik ben al blij als ik de 45 punten haal!
Het is niet slecht, maar ik kom dan alleen maar insane teams tegen. De standard POTM Mbappe's/Jairzinho/Cafu/ Zidane/ Pogba/ Viera/ Maldini's / Ronaldo's / Ronaldinho en POTM Benz.

Dan verliezen mijn spelers gewoon net te vaak die 1op1 duels of glitched iemand er met icon powers doorheen. En ik word daar gewoon echt gefrustreerd van. :) Ook in rivals is winnen echt een stuk moeilijker nu . Vandaar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
hmr schreef op maandag 10 april 2023 @ 11:26:
[...]

Het is niet slecht, maar ik kom dan alleen maar insane teams tegen. De standard POTM Mbappe's/Jairzinho/Cafu/ Zidane/ Pogba/ Viera/ Maldini's / Ronaldo's / Ronaldinho en POTM Benz.

Dan verliezen mijn spelers gewoon net te vaak die 1op1 duels of glitched iemand er met icon powers doorheen. En ik word daar gewoon echt gefrustreerd van. :) Ook in rivals is winnen echt een stuk moeilijker nu . Vandaar.
Ja dat herken ik ook wel hoor. Ik heb de voorhoede Mbappé potm, Jairzinho, Al Owairan nu ook wel gezien.

Deze week kost het me ook meer moeite om te winnen heb ik wel gemerkt. Zit nu in div. 2 en mijn WL was echt dramatisch. Daar is Xabi Alonso de zondebok van geworden, want die vond ik dramatisch slecht in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Owairan is echt niks bijzonders momenteel hoor in mijn opinie valt me niet meer op in fut champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb ook weinig problemen om die Al Owairan te verdedigen want het is zo voorspelbaar wat iedereen ermee probeert te doen. Zelfde als met Jairzinho. Echt weinig problemen mee. Mbappe is een ander verhaal want daar zit een soort van supersaiyan-force field omheen.

Maar geef mij maar 3 Al Owairans ipv 1 Butragueno of Diaby haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op maandag 10 april 2023 @ 11:24:
Heb een 88 dubbel vanuit de WL rewards. Nu kan ik m'n pakketjes niet openen. Geen idee nog waar die 88 voor te gebruiken. Hoop dat ik over paar dagen die icon prime sbc nog een keer doen kan. Dan doe ik die nog een keer. Geen enkel idee wat ik anders er mee wil doen. Middenveld is goed bezet met Zidane 94, kdb 93 en baby toure (had prime Makelele maar ff voor time being verkocht, team nu volledig untradable).

Had ook prime yashin en vond Ederson toch niet zo fijn. Prime cassillas die ik gepackt had maar neergezet en die blijkt zowaar goed te zijn :+
Ik heb Casillas zn 93 nu op goal, de reflexen van die man zijn niet normaal goed 😂 enorm verbaast, zeker voor die prijs en met zn lengte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 10 april 2023 @ 11:30:
[...]

Ja dat herken ik ook wel hoor. Ik heb de voorhoede Mbappé potm, Jairzinho, Al Owairan nu ook wel gezien.

Deze week kost het me ook meer moeite om te winnen heb ik wel gemerkt. Zit nu in div. 2 en mijn WL was echt dramatisch. Daar is Xabi Alonso de zondebok van geworden, want die vond ik dramatisch slecht in mijn team.
Speel hem nu met architect (lengthy op new gen) beste man staat ineens overal, wat een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:55:
[...]

Ik heb Casillas zn 93 nu op goal, de reflexen van die man zijn niet normaal goed 😂 enorm verbaast, zeker voor die prijs en met zn lengte
Oh ja die heb ik ook. Niet z'n prime zie ik.
Maar dat scheelt me wel weer 700k in yashin, die ik in iets anders stoppen kan. Wellicht TOTY VVD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:57:
[...]

Speel hem nu met architect (lengthy op new gen) beste man staat ineens overal, wat een verschil
Ik heb 'm op shadow zie ik. Maar heb mijn middenveld inmiddels omgegooid. Speel nu met die nieuwe Keane kaart en Verratti centurion, waarbij ik die laatste echt heerlijk vind. Past kennelijk goed bij mijn spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Keane sbc voltooid. Wat een beest op het middenveld zeg. Ongelooflijk snel en sterk.

Prima kaart! Alleen wel heel defensief naast prime Vieira.

Was ook begonnen aan de Bergkamp grind, maar deze is mij denk ik te lang voor een kaart die waarschijnlijk amper ga gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Valandil op 10-04-2023 19:00 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Het regent 88/89 in de 81/82 player picks, beetje jammer dat je dan weer een Litmanen terugkrijgt uit de icon SBC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:51:
Het regent 88/89 in de 81/82 player picks, beetje jammer dat je dan weer een Litmanen terugkrijgt uit de icon SBC :P
Nesta is iig 92 rated, wat een teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Zo, die 82+ en 81+ PP betalen wel uit.

Klose zelfs in een 81+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:40:
Zo, die 82+ en 81+ PP betalen wel uit.

Klose zelfs in een 81+
50 ofzo gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik een stuk of 20 totaal. 5x een 87+ en dus ook nog Klose. Prima resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:57:
[...]

Ik een stuk of 20 totaal. 5x een 87+ en dus ook nog Klose. Prima resultaat.
2x 89 (ljungberg, kane), paar 88/87 wat allemaal meteen in Keane en de icon sbc is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Wat een geluk hebben sommigen toch altijd. De enige aardige kaart die ik tot dusver uit die 81/82 sbc's kreeg was gouden Son. Voor de rest allemaal meuk.

Hier Casillas ook uitgeprobeerd, maar die vond ik dramatisch. Dan was mijn Lafont (qua waarde minder dan de helft) een stuk beter. Casillas had bij mij een wedstrijd waarin hij er 4 tegen kreeg van de 6 schoten op doel! Wat is het toch met keepers dat die voor de 1 geweldig is, en voor de ander totaal shit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Moody2204 schreef op maandag 10 april 2023 @ 22:46:
Wat een geluk hebben sommigen toch altijd. De enige aardige kaart die ik tot dusver uit die 81/82 sbc's kreeg was gouden Son. Voor de rest allemaal meuk.

Hier Casillas ook uitgeprobeerd, maar die vond ik dramatisch. Dan was mijn Lafont (qua waarde minder dan de helft) een stuk beter. Casillas had bij mij een wedstrijd waarin hij er 4 tegen kreeg van de 6 schoten op doel! Wat is het toch met keepers dat die voor de 1 geweldig is, en voor de ander totaal shit?
Ik heb dat op 't begin met Makelele gehad. Kan me herinneren dat in eerdere fifa versies je eerst 7 wedstrijden of zo moest spelen en ze dan' beter' waren? Dat heb ik nu soms nog steeds. Makelele werd daarna een geweldenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tegenwoordig kom je zelfs al de cheaters tegen in draft. Net weer tegen iemand die 4x een doorgebroken speler neer haalt en niet eens een gele kaart krijgt. _O-
En 4x vanaf halverwege mijn helft een bal er in schieten. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Moody2204 schreef op maandag 10 april 2023 @ 22:46:
Een 89 voor fodder is toch een prima resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Hier Pires maar gedaan, begon weer dubbelen te krijgen :+ ben benieuwd hoe die speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 07:58:
Hier Pires maar gedaan, begon weer dubbelen te krijgen :+ ben benieuwd hoe die speelt.
Ik moet bekennen dat ik al die icon varianten maar raar vind, de powercurve is volgens mij nog nooit zo hoog geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:47:
[...]

Ik moet bekennen dat ik al die icon varianten maar raar vind, de powercurve is volgens mij nog nooit zo hoog geweest.
Team gemiddelde van 91 heb ik volgens mij idd nog nooit gehaald in april.

Icons waren eerst redelijk bijzonder maar ze vliegen je om de oren tegenwoordig 😂

Iemand Meunier al geprobeerd na zn update?

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 11-04-2023 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Augy schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:11:
[...]

Team gemiddelde van 91 heb ik volgens mij idd nog nooit gehaald in april.

Icons waren eerst redelijk bijzonder maar ze vliegen je om de oren tegenwoordig 😂

Iemand Meunier al geprobeerd na zn update?
Zit echt op een punt dat upgraden echt moeilijk is - team is inderdaad ook 91 en een gamechangeing speler is onbetaalbaar - heb 700k coins maar zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Hoop eventueel dat Ginola base nog wat daalt maar dan moet of Cruyff, Rooney Birthday, Sanchez TOTY of Zidane Mid eruit.

Heb Xabi in de ploeg en Lucio base - denk dat dat nog valt te upgraden maar waarmee :+

[ Voor 6% gewijzigd door forzaracing op 11-04-2023 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mijn team ziet er nu zo uit....wil eigenlijk mijn 2 CB's en mn RB nog aanpassen...
spits positie komt daarna wel...

jullie nog tips misschien heb ongeveer 250k op de bank....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nFzoCfVmyJOnhj8dIKnCNPFkH4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z66XwaCfPAfHpGlOzAbOH7Zx.jpg?f=user_large

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
forzaracing schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:08:
[...]

Zit echt op een punt dat upgraden echt moeilijk is - team is inderdaad ook 91 en een gamechangeing speler is onbetaalbaar - heb 700k coins maar zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Hoop eventueel dat Ginola base nog wat daalt maar dan moet of Cruyff, Rooney Birthday, Sanchez TOTY of Zidane Mid eruit.

Heb Xabi in de ploeg en Lucio base - denk dat dat nog valt te upgraden maar waarmee :+
Keane SBC?
Alonso is wel fijn, maar merk dat deze toch tekort begon te komen en heb hem ingeruild voor Keane.

Staat nu met Prime Vieira op het middenveld. Twee bulldozers, een lange en een kleine.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Valandil schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:55:
[...]

Keane SBC?
Alonso is wel fijn, maar merk dat deze toch tekort begon te komen en heb hem ingeruild voor Keane.

Staat nu met Prime Vieira op het middenveld. Twee bulldozers, een lange en een kleine.
Inderdaad done - heb nu middenveld Zidane Mid, Xabi TOTY & Keane Trophy (in volgorde van aanvallende ingesteldheid). Wat ik eventueel nog zie als upgrade is Xabi vervangen door Verratti Centurion (had ik tot een week geleden en vond ik echt tof om mee te spelen, maar ook wel wat frustratie aangezien hij 5/5 heeft en 92 passing maar zijn passes soms echt rot slecht waren). Andere optie is om Xabi door iemand anders te vervangen maar moet ofwel spanjaard zijn ofwel iemand van PSG (voor de links met Ramos). Maar zou eigenlijk willen sparen voor iets huge - al weet ik niet goed voor wat 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xuRu6mMKRy1O8eX1_uvlDs4g3f8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PRCEjPjZqN5RQkOuCHr4IcXB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door forzaracing op 11-04-2023 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Team of the Season komt eraan.
Je kan tot 13 april je stem uitbrengen voor het Community team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Augy schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:55:
[...]

Kreeg hem zondag uit mijn rewards, lees alleen maar bijna alleen slechte verhalen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Mars18 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:57:
[...]

Kreeg hem zondag uit mijn rewards, lees alleen maar bijna alleen slechte verhalen ;)
Heb hem gisteren even gebruikt in Rivals. Deed het erg goed van dichtbij. Liet wel een wazig afstandschot erin vliegen, maar dat heb ik elke keeper wel zien doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 17-09 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

forzaracing schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:58:
[...]

Inderdaad done - heb nu middenveld Zidane Mid, Xabi TOTY & Keane Trophy (in volgorde van aanvallende ingesteldheid). Wat ik eventueel nog zie als upgrade is Xabi vervangen door Verratti Centurion (had ik tot een week geleden en vond ik echt tof om mee te spelen, maar ook wel wat frustratie aangezien hij 5/5 heeft en 92 passing maar zijn passes soms echt rot slecht waren). Andere optie is om Xabi door iemand anders te vervangen maar moet ofwel spanjaard zijn ofwel iemand van PSG (voor de links met Ramos). Maar zou eigenlijk willen sparen voor iets huge - al weet ik niet goed voor wat 8)7

[Afbeelding]
FF Fabian krijgt binnenkort een update van +2. Dan heb je meteen Ramos op volle Chem.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Wii4all schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:13:
mijn team ziet er nu zo uit....wil eigenlijk mijn 2 CB's en mn RB nog aanpassen...
spits positie komt daarna wel...

jullie nog tips misschien heb ongeveer 250k op de bank....
[Afbeelding]
Voor 250k heb je vast wel een upgrade voor Lineker. Geen idee wie die RB is maar Lahm 92 is echt een koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
[...]

[Afbeelding]
hoe speelt die Rooney FB?
Man heeft geweldige stats maar twijfel over z'n bodytype.
Zou die beter zijn dan Gold M'bappe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
heron schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:59:
[...]

Heb hem gisteren even gebruikt in Rivals. Deed het erg goed van dichtbij. Liet wel een wazig afstandschot erin vliegen, maar dat heb ik elke keeper wel zien doen.
Ja vond het vroeger een mooie keeper om te zien spelen bij Real Madrid, zal hem lekker laten staan. Als 94 Ronaldo op doel schiet is het toch wel raak ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

[Afbeelding]
Probeer Alonso is met architect (mits je op new gen speelt) maakt voor mij een wereld van verschil 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mars18 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:57:
[...]

Las ik ook, gok gewaagd en die man presteert beter als donna IF, Trapp IF en neuer die alleen retegoed waren voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:36:
[...]

Voor 250k heb je vast wel een upgrade voor Lineker. Geen idee wie die RB is maar Lahm 92 is echt een koopje :)
Ook gehaald. Wil hem op cdm zetten ipv zanetti toty en dan kijken hoe het speelt. Hij is idd nu zo goedkoop en word vaak gepakt dat ie later vast nog wel gaat stijgen in prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:55:
[...]

Ook gehaald. Wil hem op cdm zetten ipv zanetti toty en dan kijken hoe het speelt. Hij is idd nu zo goedkoop en word vaak gepakt dat ie later vast nog wel gaat stijgen in prijs
Ik heb hem als RB in 4ATB of RM in 352 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 17:06:
[...]

Ik heb hem als RB in 4ATB of RM in 352 :)
Ik zag trouwens van lahm zn beste normale icon is 210 momenteel. Je heb een titans versie welke 1.ovr beter is maar maar de helft kost, dat snap ik niet helemaal

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Wii4all schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:18:
[...]

Ik zag trouwens van lahm zn beste normale icon is 210 momenteel. Je heb een titans versie welke 1.ovr beter is maar maar de helft kost, dat snap ik niet helemaal
Je kunt zijn Prime op CDM zetten waar Lahm vaak gebruikt wordt, maar dat kan met zijn 92 kaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Wanneer komen de TOTS kaarten trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Chief-Commander schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:44:
Wanneer komen de TOTS kaarten trouwens?
2 of 3 weken nog denk ik. Vrijdag komt eerst team twee van deze promo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
81+ 88 Del Piero _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
joenes30 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:24:
[...]
hoe speelt die Rooney FB?
Man heeft geweldige stats maar twijfel over z'n bodytype.
Zou die beter zijn dan Gold M'bappe?
Ik ben niet echt overtuigd van Rooney FB maar kan echt een skill issue zijn - hij voelt voor mij redelijk log maar ik kan er precies wel meer en meer aan wennen. Als hij niet untradeable was dan was hij wss al vervangen. Nu moet zeggen hij schiet te er wel heel netjes in - zeker met green timing is het echt overdreven.

Speel hem nu even uit als CAM met twee spitsen ervoor - eens zien hoe dat bevalt.

Zo net div 3 match - heb mijn 8 wins al dus was meer ter ontspanning - sta plots 5-1 achter en hij begint zijn thee drinking celebration vanaf de tweede goal, is ook zo iemand die tot het onnozele toe aan het dribbelen is en zijn goals vallen uit de kluts (zet direct heel hoog druk als ik de bal afpak). In 89 minuut is het plots 5-5 en breng ik per ongeluk Benzema TOTY in - die krijgt nog een goeie doorsteek pas en kan breed leggen. Wat een fantastisch gevoel - direct gestopt met spelen want mijn avond kan niet meer stuk *O*

[ Voor 35% gewijzigd door forzaracing op 11-04-2023 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
forzaracing schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:08:
[...]

Heb Gomez nog in de spits staat die ik nog wel eens een upgrade wil geven, anderzijds ramt die ze er nog steeds soepel in dus voldoet hij meer als prima! Komt met tots wel. Dan zal het hele team wel weer over de kop gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Die Carlos Alberto heeft CB al alternative position. 90 pace is wel lekker denk ik. Zelfde work rates als upamecano, maar die is een stuk logger vermoed ik. Wellicht m'n dubbele hier maar instoppen. Kan ik ook de pakjes van WL openen.

Iemand ervaring met hem op CB? Lijkt me een kleinere versie in lengte van Ramos, daar heb ik nog steeds spijt van aangezien die heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En ook dezelfde workrates als Ramos.
Nog geen ervaring mee maar dat is wel wat ik ga doen, en als ik Futbin bekijk is vrijwel iedereen dat van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dutchgio schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:17:
En ook dezelfde workrates als Ramos.
Nog geen ervaring mee maar dat is wel wat ik ga doen, en als ik Futbin bekijk is vrijwel iedereen dat van plan.
Ja ik ga er ook maar voor. Upamecano hou ik nog ff vast wellicht dat die nog wat sneller wordt.
Qua verdedigen is het echt een beest, maar ik heb hem maar op 1 chem dus veel overtredingen door lompigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:53:
[...]

Ja ik ga er ook maar voor. Upamecano hou ik nog ff vast wellicht dat die nog wat sneller wordt.
Qua verdedigen is het echt een beest, maar ik heb hem maar op 1 chem dus veel overtredingen door lompigheid.
Upa (op 3 chem weliswaar) is samen met ramos echt een bizar goed duo, abnormaal hoeveel die tegenhouden. Hoop dat ie nog naar 91 gaat dan ben ik voorlopig wel voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:36:
[...]

Upa (op 3 chem weliswaar) is samen met ramos echt een bizar goed duo, abnormaal hoeveel die tegenhouden. Hoop dat ie nog naar 91 gaat dan ben ik voorlopig wel voorzien
Ik heb nu Hummels achterin staan naast FS Gvardiol. Denk je dat Upamecano veel beter is? Die Hummels is lekker gestegen in prijs en kan ik nu 100k voor krijgen. Die prijs zakt wel weer als er straks nieuwe spelers komen, en Fantasy Upa zal nog wel 1 of 2 upgrades krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:51:
[...]

Ik heb nu Hummels achterin staan naast FS Gvardiol. Denk je dat Upamecano veel beter is? Die Hummels is lekker gestegen in prijs en kan ik nu 100k voor krijgen. Die prijs zakt wel weer als er straks nieuwe spelers komen, en Fantasy Upa zal nog wel 1 of 2 upgrades krijgen.
Geen idee hoe Hummels speelt maar upa is sterk in duels, erg agressief op de bal en zit er vaak met zn AI al tussen. Echt blij dat ik hem untrade heb gepackt. Samen met ramos de auto Defenders 😂

Overigens nivo in kwalificaties is wel beduidend minder als voorheen, ga nu 4-0. Nog nooit meegemaakt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:28:
[...]

Geen idee hoe Hummels speelt maar upa is sterk in duels, erg agressief op de bal en zit er vaak met zn AI al tussen. Echt blij dat ik hem untrade heb gepackt. Samen met ramos de auto Defenders 😂

Overigens nivo in kwalificaties is wel beduidend minder als voorheen, ga nu 4-0. Nog nooit meegemaakt haha
Nice. Ik heb er eentje voor 290 op de kop getikt. Ga ik vanavond de kwalificatie eens proberen, misschien dat ik nu ook kans maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

heron schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:31:
[...]

Nice. Ik heb er eentje voor 290 op de kop getikt. Ga ik vanavond de kwalificatie eens proberen, misschien dat ik nu ook kans maak.
Voor 290k kun je er geen buil aan vallen. Hij is fysiek echt enorm goed. Maar speel je tegen Mbappe Jairzinho etc en diegene doet 1-tweetjes ben je gezien. Zn snelheid is opzich oke, maar de acceleratie is wat minder.

Ik moest we de eerste wedstrijden heel erg aan hem wennen t.o.v. VVD. Hij was heel vaak uit positie, tot dat je leert dat dat zijn positie is en je op een andere manier moet spelen.

Ik heb mijne voor 730k gekocht omdat ik dacht dat dat een goeie zet zou zijn haha. Nu wacht ik wat het uiteindelijk wordt en wellicht hou ik hem als stand in. Ga nu Carlos Roberto doen voor CB, die komt dan naast Maldini prime te staan die ik laatst gepacked had.

Enige wat ik me dan kan voorstellen dat ik met lange ballen dus spelers die wel met crouch, weghorst etc spelen ga ik door de lucht keihard verliezen. Gelukkig speelt he-le-maal niemand zo en is het vooral rennen rennnen en rennen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 12-04-2023 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Capita nu af. Dan te bedenken dat je even wat spelers als dit inleverd in de 88 rated squad.
Maar opzich met Isak nu naar 92 ga ik Weghorst echt niet meer gebruiken en baggio, hoe wel die echt steeds op goeie plekken staat vind ik het gewoon niet fijn spelen. Heeft me in ieder geval wedersom 0 coins gekocht. Nog ruim 3 miljoen coins op de bank voor met TOTS te besteden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wiVOpFs.jpg

Dit is dan nu denk ik mijn basiselftal, even proberen vanavond. Normaal staat Sanchez WC op links maar nu dus even Isak proberen daar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FmPg7Xg.jpg

Met de bank (kwam er net achter dat ik Raul in de club had zitten, dus daar moet ik nog even chemistry tegenaan gooien en proberen):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sTZ1L9e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Prime Essien uit de icon pack.
Die heb ik net vorige week in de Keane sbc gedaan omdat ik hem niet meer gebruik.

Van alle icons die je kan packen, pack ik precies een die al eerder heb gepackt -O-

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oekol schreef op woensdag 12 april 2023 @ 15:54:
Capita nu af. Dan te bedenken dat je even wat spelers als dit inleverd in de 88 rated squad.
Maar opzich met Isak nu naar 92 ga ik Weghorst echt niet meer gebruiken en baggio, hoe wel die echt steeds op goeie plekken staat vind ik het gewoon niet fijn spelen. Heeft me in ieder geval wedersom 0 coins gekocht. Nog ruim 3 miljoen coins op de bank voor met TOTS te besteden.

[Afbeelding]

Dit is dan nu denk ik mijn basiselftal, even proberen vanavond. Normaal staat Sanchez WC op links maar nu dus even Isak proberen daar.

[Afbeelding]

Met de bank (kwam er net achter dat ik Raul in de club had zitten, dus daar moet ik nog even chemistry tegenaan gooien en proberen):

[Afbeelding]
Hoe bevalt Casillas? Die vond ik dramatisch slecht namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:22:
[...]

Hij bevalt mij beter dan 91 Ederson die soms echt bizar over een bal heen kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:22:
[...]

Ik vind Casillas 1 vd beste waarmee ik heb gespeeld tot op heden. Zo snel in de reflexen en met uitkomen 👌
Pagina: 1 ... 92 ... 120 Laatste