Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vandaag 6 potjes, 1 gewonnen en 1 omdat ik die cadeau kreeg.Prosac schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:09:
[...]
Het is verschrikkelijk. 4 potjes gedaan, 1 gewonnen. Maar die kreeg ik cadeau.
Ga vandaag ook niet meer verder, overal te laat.
Ook de 1st owner friendlies zijn onspeelbaar.
Maar ik ben echt in staat de controller door het beeldscherm te gooien bij de anderen. Het gaat redelijk gelijkop, maar weer continu verliezen terwijl ik meer schoten op doel heb, spitsen met prima finishing die naast schieten bij een open doel. TOTY Virgil van Dijk die weer kopduellen verliest van kleine spelers. Een bal blocken, die vervolgens alsnog voor een vrijstaande speler valt. Echt.. Misschien straks nog een paar, maar als ik nu doorga, dan ga ik meer doen dan alleen mijn gal hier spuien.
En ik weet bijna 100% zeker dat bij zeker 1 potje de cheats aangezet werden na de 3-0 van mijn kant.
Rivals loopt gek genoeg dan wel weer oké en maakt duidelijk dat Mané en Ketelaere prima voorwaartsen zijn.
Ah rivals, ja die willen gewoon niet promoveren.Oekol schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 15:58:
[...]
Maar voor de goede orde was dit wel rivals he.
In WL weet ik 't. Doe zelf niet anders maar dan wel eigen goal. Bij rivals kan ik 't alleen voorstellen dat je 't doet omdat je zelf niet wilt promoveren. Maar dat is 't dus
Soms zie ik YouTubers spelen en kan me niet voorstellen dat ze bepaalde spelers uittesten op elite niveau. Ze krijgen zoveel tijd en ruimte. Die krijg ik echt niet in Div 2
wijze woorden
Ik wou het net zeggen, dat is echt een achterlijke doelstelling.Speculaes schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:18:
Haha die Doelstelling voor Tavares. 50 keer een elftal met 82 rating inleveren voor een redelijke linksback. Wie verzint dit 😅

Nou het is vandaag nog veel erger. Heb nog geen pot normaal voetbal gespeeld. Het is alleen maar de grote ren je rot show, naar de achterlijn en breed tikken. Wordt tijd voor een patch
Grappig, hier kunnen ze juist NIET rennen, gehalte met de voeten in de klei staan zeg maar.Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:27:
[...]
Nou het is vandaag nog veel erger. Heb nog geen pot normaal voetbal gespeeld. Het is alleen maar de grote ren je rot show, naar de achterlijn en breed tikken. Wordt tijd voor een patch
Zelfs m’n Walcot, Nunez OTW en Antony komen niemand voorbij op snelheid… lol
gewoon die passlijn eruit halen? Wl gaat wel prima, 13-2. Wel mooi geweest voor vandaag.Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:27:
[...]
Mijn tegenstanders zijn uren bezig met opbouwen. Zet ik even druk is het meteen tikkie terug. Slaapverwekkende nerds die denken goed te zijn. Zodra ik met 2 goals dan voor sta ga ik precies zo spelen. Heel de tijd op balbezit achterin rond tikken. Tjah, kwaad met kwaad bestrijden noem ik dat.
Heeft iemand z'n broertje al geprobeerd? Wil die wel hebben nog, maar is nu echt nog teveel gehyped. 300k voor een eredivisie CB, neuuu..
Mja dat lukt niet altijd, soms rennen ze met 5-6 man die 16 in en dat is bijna niet te verdedigen voor mij, zeker niet met trage gameplay.fifanoob schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:57:
[...]
gewoon die passlijn eruit halen? Wl gaat wel prima, 13-2. Wel mooi geweest voor vandaag.
Mijn tegenstanders zijn uren bezig met opbouwen. Zet ik even druk is het meteen tikkie terug. Slaapverwekkende nerds die denken goed te zijn. Zodra ik met 2 goals dan voor sta ga ik precies zo spelen. Heel de tijd op balbezit achterin rond tikken. Tjah, kwaad met kwaad bestrijden noem ik dat.
Qua resultaat gaat het hier gewoon als te doen gebruikelijk, maar leuke potjes zijn het niet.
Ook vanavond weer 2x zo’n mafklapper die na een gelijkmaker van mij gewoon weg gaat, dat moeten ze echt aanpassen, zou een win voor de blijver moeten zijn.
En Theo als cdm, dat werkt niet echt lekker, dus weer terug naar het oude.
[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-02-2023 20:45 ]
Denk je gold Ruben Dias, Forlan en/of Jairzinho loopt hem er vast wel een keer uit.
Hebben hij en andere spelers deze wedstrijd natuurlijk net flink aan de dope gezeten waardoor hij ze gewoon bij houdt.
Heb hem net over de streep getrokken, maar makkelijk ging het zeker niet.
Speel net ook een pot, gozer heeft 78% bal bezit, 0 schoten op doel. 38e min ik breek uit, hij haalt mij onderuit en krijgt rood en quit bij 0-0...
GG EA echt GG..
17 wedstrijden, 22 goals en 9 assists.
edit: 18, 25, 10.
[ Voor 5% gewijzigd door Prosac op 12-02-2023 11:13 ]
Maar het loont dus ook gewoon voor die lui om dit te doen. Aangezien ik hun match hebben zij dus ook zoveel gewonnen anders kom ik ze niet tegen.
Crossplay maar weer uit dus. Jammer want dat maakt het wel moeilijker.
Maaaar we worden beloond in de rewards. Tradeable:
:strip_exif()/f/image/li7Tj1tLGzr62IHx9dMc6n0J.jpg?f=fotoalbum_large)
maar goed nu heb ik dus 3 mil maar ik weet niet wat te doen.. Kan Hakimi toty bv halen, maar om nou een back als duurste speler van je team te hebben..
Dit is mijn team, wat zouden jullie upgraden?
Frenkie is tradeable Messi, mbappe en capdevilla ook.
:strip_exif()/f/image/orzjPIwXy9PRkQ3v5mHnzPgZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door fifanoob op 12-02-2023 11:42 ]
Moeilijk inderdaad.. ik zou wellicht Neymar of Messi updaten, maar heb beiden niet gebruikt dus wellicht doen ze het voor jou erg goed. Wellicht kan je eea (Messi, Frenkie, wellicht nog ander spul wat je hebt) verkopen en op TOTY Messi mikken?fifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:26:
gadverdamme.. de laatste 3 potten hackers.. van 15-2 naar 15-5 gisteren ook al 1 hacker tegen gekomen, van de 5, 4 verloren van hackers.. Nu had ik echt niet verwacht dat ik veel hoger dan 16 win zou uitkomen maar toch voelt zo lelijk.
Maar het loont dus ook gewoon voor die lui om dit te doen. Aangezien ik hun match hebben zij dus ook zoveel gewonnen anders kom ik ze niet tegen.
[Afbeelding]
maar goed nu heb ik dus 3 mil maar ik weet niet wat te doen.. Kan Hakimi toty bv halen, maar om nou een back als duurste speler van je team te hebben..
[Afbeelding]
Messi toty zit ik ook al een tijdje op te loeren. Maar die is inmiddel 6,2 mil. Ik kom als ik alles mijn fodder nog wat verkoop en frenkie en messi verkoop rond de 5,3 uit.Mesque schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:04:
[...]
Moeilijk inderdaad.. ik zou wellicht Neymar of Messi updaten, maar heb beiden niet gebruikt dus wellicht doen ze het voor jou erg goed. Wellicht kan je eea (Messi, Frenkie, wellicht nog ander spul wat je hebt) verkopen en op TOTY Messi mikken?
Neymar vervang ik liever voor ronaldinho maar die is ook 5,5 ongeveer.. Miss neymar op messi zijn plek en messi + frenkie verkopen ronaldinho 94 dan op neymar zijn plek. Hm lastig allemaal..
Messi hoort eigenlijk in mijn team, neymar niet zo, maar die is untradeable dus ja dan speelt ie wel en hij bevalt opzich ook wel maar ga geen coins uitgeven om hem te upgraden. Het liefst heb ik daar dus Ronaldinho staan maar dan wel met messi op het veld. Tis wat
Is Puskas niet goed genoeg om Mbappe te doen verkopen? Dan heb je wellicht wel (bijna) genoeg voor TOTY Messi?fifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:16:
[...]
Messi toty zit ik ook al een tijdje op te loeren. Maar die is inmiddel 6,2 mil. Ik kom als ik alles mijn fodder nog wat verkoop en frenkie en messi verkoop rond de 5,3 uit.
Neymar vervang ik liever voor ronaldinho maar die is ook 5,5 ongeveer.. Miss neymar op messi zijn plek en messi + frenkie verkopen ronaldinho 94 dan op neymar zijn plek. Hm lastig allemaal..
Messi hoort eigenlijk in mijn team, neymar niet zo, maar die is untradeable dus ja dan speelt ie wel en hij bevalt opzich ook wel maar ga geen coins uitgeven om hem te upgraden. Het liefst heb ik daar dus Ronaldinho staan maar dan wel met messi op het veld. Tis wat
Ik vind hem helemaal niks, Sanchez die ik ook heb speelt nog beter. Ik had meer van Puskas verwacht.Mesque schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:21:
[...]
Is Puskas niet goed genoeg om Mbappe te doen verkopen? Dan heb je wellicht wel (bijna) genoeg voor TOTY Messi?
Maar mbappe verkopen had ik nog niet aangedacht. Is miss wel een optie en dan zet ik messi toty ingame in de spits.
Nou van 15 wins kan ik alleen maar dromen maar ik snap je frustratie. Ik bleef maar weer hangen in rang 7 net geen 6 gehaald. Rewards allemaal fodder hopelijk komt er een icon pack vanavond.fifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:26:
gadverdamme.. de laatste 3 potten hackers.. van 15-2 naar 15-5 gisteren ook al 1 hacker tegen gekomen, van de 5, 4 verloren van hackers.. Nu had ik echt niet verwacht dat ik veel hoger dan 16 win zou uitkomen maar toch voelt zo lelijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/iGY0Wt9JCFHv8cy0NChTwK0u.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Markmaas op 12-02-2023 13:39 ]
De zondag redt mijn weekend league. Liep vandaag redelijk, qua spel en qua server. Had nu wel het gevoel dat de spelers deden wat ik aangaf met de knoppen.
Met Coman en Meslier nog wel aardige picks voor fodder erbij ook.
[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 12-02-2023 13:21 ]
Oei die Malacia wil ik wel, goede upgrade voor mijn ShawMarkmaas schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:55:
[...]
Nou van 15 wins kan ik alleen maar dromen maar ik snap je frustratie. Ik bleef maar weer hangen in rang 7 net geen 6 gehaald. Rewards allemaal fodder hopelijk komt er een icon pack vanavond.
[Afbeelding]
Wfifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:22:
World cup Matthaus uit de icon sbc. Die kan mooi in mijn team voor Frenkie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Gold maignan was wel ok, maar die blauwe vind ik zelf helemaal niks.Oekol schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:43:
Is maignan de nieuwe OP keeper? Kom 'm tot nu toe elke keer tegen en wat houdt die gast veel tegen zeg. Stukje goedkoper dan m'n yashin 94.....
misschien als je met de kont in de 16 hangt dat hij wel goed is. Maar met een beetje ruimte achter je verdediging heb je er geen kont aan.
Heb hem maar gewisseld met Vanja, heeft ook goede chem met Singo.
43 tegen doelpunten waarvan 36 hetzelfde achterlijn terug leggen goal
-knip- let op je taalgebruik
Snap echt niet waarom er elke maand een glitch inzit wat ze niet fixen
[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 14-02-2023 16:31 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 14-02-2023 16:33 ]
Gewoon blijven staan. Pass lijn afschermen en klaar. Vooral niet “happen”Markvd1984 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:58:
51 punten behaald
43 tegen doelpunten waarvan 36 hetzelfde achterlijn terug leggen goal
Word er zo schijtziek van dat die hoere... bij ea, iedere keer weer iets verzinnen wat hun geen geld kost om het spel te verkloten
Snap echt niet waarom er elke maand een glitch inzit wat ze niet fixen
wijze woorden
Heb ik ingesteld zelfs een cdm tussen verdedigersValandil schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:20:
[...]
Gewoon blijven staan. Pass lijn afschermen en klaar. Vooral niet “happen”
De lva van de tegenstanders blijft voor mijn rb komen
Maak eens tien filmpjes van de eerste tien goals die je tegen krijgt volgend weekend. Benieuwd of het allemaal aan de game ligt.Markvd1984 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:26:
[...]
Heb ik ingesteld zelfs een cdm tussen verdedigers
De lva van de tegenstanders blijft voor mijn rb komen
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 14-02-2023 16:33 ]
9h die zijn zo gemaaktMessje schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:31:
[...]
Maak eens tien filmpjes van de eerste tien goals die je tegen krijgt volgend weekend. Benieuwd of het allemaal aan de game ligt.
Aftrap, bal op jairzinho achterlijn goal
Hij maakt ze toch niet want stel je voor dat het eens aan hem zelf ligt.Messje schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:31:
[...]
Maak eens tien filmpjes van de eerste tien goals die je tegen krijgt volgend weekend. Benieuwd of het allemaal aan de game ligt.
Ik krijg ze wel eens tegen, maar niet zo vaak dat het storend word.Markvd1984 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:34:
Volgens mij waren er meer die hier wat over zeiden hoor
Heeft niemand last van deze tegen goals?
Er zijn gewoon mensen die deze dynamic precies begrijpen en dan is het moeilijk verdedigen.
Gebeurt het me 1x in een wedstrijd dan weet ik dat daar beter op moet letten.
Meestal krijg ik hem tegen omdat ik te laat schakel naar een verdediger die de passlijn af moet schermen. Je spelers en keepers zijn gewoon erg passief bij dit soort ballen voor de goal langs.
Ik kan me zelf flink opwinden over een corner die strak getrapt word binnen de 5 meter waarbij de tegenstander hem hard inkopt. Dan denk ik in echt voetbal is die 99% voor de de keeper en komt die in ieder geval uit.
Het is geen echt voetbal het zijn voetbalmechanics die niet altijd perfect zijn.
Die corners zijn eruit gehaald toch? Volgens mij kan je hem niet meer keihard geven iig niet meer als je hem voluit neemt. Wat ik doe is keeper moven. Vooral als het een afdraaiende corner is want die kan er toch niet in 1x in. Ja of ze zijn wel heel goed.cubert20 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:38:
[...]
Ik krijg ze wel eens tegen, maar niet zo vaak dat het storend word.
Er zijn gewoon mensen die deze dynamic precies begrijpen en dan is het moeilijk verdedigen.
Gebeurt het me 1x in een wedstrijd dan weet ik dat daar beter op moet letten.
Meestal krijg ik hem tegen omdat ik te laat schakel naar een verdediger die de passlijn af moet schermen. Je spelers en keepers zijn gewoon erg passief bij dit soort ballen voor de goal langs.
Ik kan me zelf flink opwinden over een corner die strak getrapt word binnen de 5 meter waarbij de tegenstander hem hard inkopt. Dan denk ik in echt voetbal is die 99% voor de de keeper en komt die in ieder geval uit.
Het is geen echt voetbal het zijn voetbalmechanics die niet altijd perfect zijn.
ik neem ze nu wel redelijk voluit. Laat los als die net de 4 streepjes aantikt.fifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:42:
[...]
Die corners zijn eruit gehaald toch? Volgens mij kan je hem niet meer keihard geven iig niet meer als je hem voluit neemt. Wat ik doe is keeper moven. Vooral als het een afdraaiende corner is want die kan er toch niet in 1x in. Ja of ze zijn wel heel goed.
Indraaiend mik ik nu op de penaltystip.
uitdraaiend mik ik een klein stukje binnen de 5 meter box.
Elke corner is nu wel gevaarlijk en Pogba heeft er al best wel wat ingekopt.
Keeper beweeg ik vaak wel een stukje, maar over het algemeen krijg ik er niet zoveel tegen. Voelt alleen zo stom als je goals tegen krijgt die tegen de voetballogica ingaan, maar dan gewoon je mindset even anders instellen.
Zo flinke packluck vandaag 🥳fifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:22:
Had Prime Torres weer een spits hoopte op een goeie la,cv of cvm/cm maar helaas. Kan wel heel aanvallend elftal opstellen hahafifanoob schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:22:
:strip_exif()/f/image/xJUNI5GcvvINog4ricNEASP3.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb voor de chem base Capdevilla maar weer terug gezet, dat blijft voor het geld toch een prima speler.
Die de Ketelaere vind ik ook erg fijn, lijkt wat meer aanwezig dan di Maria.
Wil Courtois ook nog toevoegen, vond zijn gold erg fijn, maar of dat veel verschil gaat maken twijfel ik over.
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-02-2023 22:04 ]
Kreeg inderdaad ook veel van dit soort tegenstanders tegen dit weekend. Maar heb er weinig problemen mee. Probeer eens beetje te blijven hangen in de passlijn, wanneer ze achterlijn halen. En de stick niet te veel te bewegen laat de tegenstander de fout maken daar.Markvd1984 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:34:
Volgens mij waren er meer die hier wat over zeiden hoor
Heeft niemand last van deze tegen goals?
Wel 'gelachen' om 1 of ander pubertje. Die was klaar met z'n WL en schoot de bal terug naar z'n keeper, maar naast de goal. Loopt voor z'n goal langs - express- om 'm daarna uit de schieten over de achterlijn en te quitten. Kan er wel mee lachen als mensen zo zijn. Ze zullen hun reden hebben.
Is ook het beste, gewoon lachen om dat soort trieste lui. Die hebben vaak dat ook tegen hun gehad maar gaan daar zelf zo slecht op en die denken oke dan doe ik het ook bij anderen maar dan nog "erger". Achja waar ze lol uit halen. Maar het zou gewoon fijn zijn als EA je dan gewoon die win geeft.Oekol schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:16:
Vandaag voor het eerst 51 gehaald. Heeft die nieuwe keeper wellicht toch nog z'n zin gehad.
Wel 'gelachen' om 1 of ander pubertje. Die was klaar met z'n WL en schoot de bal terug naar z'n keeper, maar naast de goal. Loopt voor z'n goal langs - express- om 'm daarna uit de schieten over de achterlijn en te quitten. Kan er wel mee lachen als mensen zo zijn. Ze zullen hun reden hebben.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Die zou ik ook wel in mijn team willen. Alleen dat tenue, dat kan echt niet
Hij zit maar in divisie 8/7 en komen teams tegen waar je U tegen zegt helaas.
Heeft iemand een beetje een goede allround opstelling met goede aangepaste instellingen/tactieken.
Dan hebben we misschien een goede basis om te kunnen opbouwen, en kijken wat we daarvoor nodig hebben binnen ons "budget"
Wringt alleen een beetje om mid Contana, Mid Zidane, WC Forlan en Owairan op de bank te hebben ':)
Deze fifa heb ik het meeste mazzel gehad in de afgelopen 13 jaar fut
/f/image/2qj5DN3OAKc5rHr02KYlrCVu.png?f=fotoalbum_large)
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Meer geluk kan je denk ik niet krijgen neexavento schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:05:
Met Eusebio erbij heb ik het nu zo staan, alles untradable op Cancelo na.
Wringt alleen een beetje om mid Contana, Mid Zidane, WC Forlan en Owairan op de bank te hebben ':)
Deze fifa heb ik het meeste mazzel gehad in de afgelopen 13 jaar fut
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door theman36 op 13-02-2023 10:10 ]
Toch voor 1,6 Eto gehaald dit weekend.cubert20 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:23:
[...]
Gewoon poosje wachten, al die high rated spelers stonden een poosje terug voor lager op de transferlijst.
denk 2/3 weken dan dropt eto wel weer naar 1,3/1,4
Kwalificatie en WL gespeeld met hem, 28 wedstrijden en 44 goals.
Wat een kaart zeg.
Uit de rewards Red Raphinha, ook leuk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het is idd wel pay to win maar dat is eigenlijk alleen maar voor een paar niveaus hoger. Als je in div8/7 zit en je zou er bv ik noem maar wat 250 euro in gooien voor packs. Dan zou je wellicht miss in div6 kunnen komen maar dan houdt het ook wel op. Vanaf daar komt skills ook wel weer om de hoek kijken, natuurlijk helpt het als je een team vol duurste spelers hebt. Maar ik heb er ook genoeg geld in zitten en wordt nog regelmatig door een team verslagen die amper 1 miljoen waard is.Leenart schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:46:
Hoi mensen, m'n zoontje speelt ook Ultimate Team en af en toe pak ik een potje mee, maar merk echt wel dat het veel pay to win is.
Heeft iemand een beetje een goede allround opstelling met goede aangepaste instellingen/tactieken.
Dan hebben we misschien een goede basis om te kunnen opbouwen, en kijken wat we daarvoor nodig hebben binnen ons "budget"
Het is een deel skills en veel grinden. Elke week je rivals rewards binnen halen en in jullie geval zou ik ook voor squad battles rewards gaan. De Weekend L laten liggen, dat niveau is nog te hoog, of accepteren dat je daar hooguit 5 potjes gaat winnen.
Maar je hebt wel gelijk dat het pay to win is hoor, bedoel als je vast zit in een bepaalde divisie en je smijt er heel veel geld tegenaan zodat je team duidelijk beter is dan je tegenstander kan je eventueel omhoog gaan qua niveau. Maar dan moet je elke x er geld tegen aan blijven gooien. Het is prima mogelijk om zonder geld in de game te stoppen om in de hoogste divisie te komen.
Niet voor iedereen, ik zelf zou het denk misschien wel kunnen maar dat is pas rond maart, voor die tijd zou mijn team nog nooit goed genoeg daarvoor zijn. Daarvoor zou ik dus ook eerst vol moeten grinden voor packs om zo je team te versterken.
Lang verhaal kort. Laat je niet uit het veld slaan door de sterkere teams die je tegenkomt. Sommige stoppen er veel geld in maar genoeg lui, ook hier op het forum die er 0 euro in hebben zitten. En het verschil met diegene die bv 250 euro in de game hebben gestopt ( wat zeker voor jongeren al behoorlijk veel geld voor een game is ) en iemand die 0 euro er in hebben gestopt is heel klein, alleen in het begin heb je wat voordeel omdat je meteen met een betere team begint. Maar rond december hebben zij allemaal ongeveer een zelfde niveau team.
Deze werkt voor mij meestal goed:Leenart schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:46:
Hoi mensen, m'n zoontje speelt ook Ultimate Team en af en toe pak ik een potje mee, maar merk echt wel dat het veel pay to win is.
Formatie: 4-2-2-2
Defensive style: Pressure on heavy touch
Width: 45
Depth: 55
Build up play: Fast build up (ik had geen idee dat ik dit zo had ingesteld, maar werkte gisteren prima)
Chance creation: Direct passing
Width: 50
Players in box: 5
Corners / Free kicks: 2
Instructies:
1 ST alles standaard
1 ST stay central / get in behind
1 CAM alles standaard
1 CAM get into box for cross
1 CDM stay central
1 CDM stay central / stay back while attacking
LB stay back while attacking
RB overlap
CB's/GK alles standaard
Als je bv de rechter CDM op "stay back while attacking" zet dan mag de RB mee naar voren. Zo heb ik balans tussen aanvallende opties en een goede restverdediging.
Hoe vind je De Ketelaere? Twijfel nog om hem te halenNachtapotheker schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:03:
Het speelt prima zo, in game staat het zo.
[Afbeelding]
Heb voor de chem base Capdevilla maar weer terug gezet, dat blijft voor het geld toch een prima speler.
Die de Ketelaere vind ik ook erg fijn, lijkt wat meer aanwezig dan di Maria.
Wil Courtois ook nog toevoegen, vond zijn gold erg fijn, maar of dat veel verschil gaat maken twijfel ik over.
Bedankt voor de info!
M'n zoontje mocht 1 x 100 EURO als beloning voor z'n rapport, uitgeven voor packs
En het blijft natuurlijk een gokspelletje wat betreft je uit een pack haalt.
Vind het niet erg om te verliezen, maar soms lijkt het wel dat al die hele goede teams in die lagere divisies express een aantal potjes verliezen om laag te blijven om zo af en toe van die lagere teams helemaal af te slachten haha.
Vind het gewoon jammer, dat als wij bijv een rating 80 of 85 team hebben we ook gewoon een gelijkwaardige team tegenkomen, maar vaak zijn ze hogere rated en hebben ze diverse TOTY of andere goede kaarten, dat we worden aangeveegd haha.
M'n zoontje doet ook van die SBC dingen, maar vind het persoonlijk vaak zonde dat we bijv 33 spelers moeten in ruilen voor 1 mystery pack en dan komt er wat uit waar we geen reet uit hebben
Bedankt voor de tip, we gaan het even testen!Robbio85 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:02:
[...]
Deze werkt voor mij meestal goed:
Formatie: 4-2-2-2
Defensive style: Pressure on heavy touch
Width: 45
Depth: 55
Build up play: Fast build up (ik had geen idee dat ik dit zo had ingesteld, maar werkte gisteren prima)
Chance creation: Direct passing
Width: 50
Players in box: 5
Corners / Free kicks: 2
Instructies:
1 ST alles standaard
1 ST stay central / get in behind
1 CAM alles standaard
1 CAM get into box for cross
1 CDM stay central
1 CDM stay central / stay back while attacking
LB stay back while attacking
RB overlap
CB's/GK alles standaard
Als je bv de rechter CDM op "stay back while attacking" zet dan mag de RB mee naar voren. Zo heb ik balans tussen aanvallende opties en een goede restverdediging.
Is het ook. Het kan behoorlijk frustrerend werken. Wees in elk geval bewust dat EA dit heel slinks allemaal doet. Zonder met je opvoeding te bemoeien, pas gewoon echt op met fifapunten kopen. Het is verslavend en zeker voor kids. Er wordt veel over gesproken en youtube staat er ook vol mee. Uiteraard zie je daar alleen de goede pulls en dus worden kids wel hongerig gemaakt.Leenart schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:51:
[...]
Bedankt voor de info!
M'n zoontje mocht 1 x 100 EURO als beloning voor z'n rapport, uitgeven voor packs
En het blijft natuurlijk een gokspelletje wat betreft je uit een pack haalt.
Vind het niet erg om te verliezen, maar soms lijkt het wel dat al die hele goede teams in die lagere divisies express een aantal potjes verliezen om laag te blijven om zo af en toe van die lagere teams helemaal af te slachten haha.
Vind het gewoon jammer, dat als wij bijv een rating 80 of 85 team hebben we ook gewoon een gelijkwaardige team tegenkomen, maar vaak zijn ze hogere rated en hebben ze diverse TOTY of andere goede kaarten, dat we worden aangeveegd haha.
M'n zoontje doet ook van die SBC dingen, maar vind het persoonlijk vaak zonde dat we bijv 33 spelers moeten in ruilen voor 1 mystery pack en dan komt er wat uit waar we geen reet uit hebben
[...]
Bedankt voor de tip, we gaan het even testen!
Goede teams tegen komen maakt het idd dat je nog eerder dat ook wil en dus nog sneller geneigd bent om er geld in te stoppen.
Wat dat betreft kan je beter een leuke youtube zoeken die een Road to glory account heeft, dat zijn lui die zonder een euro te spenderen kijken hoe ver ze komen. Genoeg spelers die gewoon een top team hebben opgebouwd.
Dat lijkt mij een beter iets om naar toe te werken dan af en toe fifa punten te halen voor je zoon. Want voor je het weet denkt hij bij elke pot waar een tegenstander een beter team heeft dat er maar weer fifapunten gekocht moet worden.
Geen verwijt of iets hoor. Gewoon een extra waarschuwing waar je zelf maar moet bepalen wat je er mee doet. Maar wou het toch gezegd hebben
Alvast dank!
:strip_exif()/f/image/gA5CKRi9B79TCnAK2yslx1hI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Nic1993 op 13-02-2023 12:13 ]
Hoi bedankt voor je mening!fifanoob schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:01:
[...]
Is het ook. Het kan behoorlijk frustrerend werken. Wees in elk geval bewust dat EA dit heel slinks allemaal doet. Zonder met je opvoeding te bemoeien, pas gewoon echt op met fifapunten kopen. Het is verslavend en zeker voor kids. Er wordt veel over gesproken en youtube staat er ook vol mee. Uiteraard zie je daar alleen de goede pulls en dus worden kids wel hongerig gemaakt.
Goede teams tegen komen maakt het idd dat je nog eerder dat ook wil en dus nog sneller geneigd bent om er geld in te stoppen.
Wat dat betreft kan je beter een leuke youtube zoeken die een Road to glory account heeft, dat zijn lui die zonder een euro te spenderen kijken hoe ver ze komen. Genoeg spelers die gewoon een top team hebben opgebouwd.
Dat lijkt mij een beter iets om naar toe te werken dan af en toe fifa punten te halen voor je zoon. Want voor je het weet denkt hij bij elke pot waar een tegenstander een beter team heeft dat er maar weer fifapunten gekocht moet worden.
Geen verwijt of iets hoor. Gewoon een extra waarschuwing waar je zelf maar moet bepalen wat je er mee doet. Maar wou het toch gezegd hebben
Ik ben me daar idd heel erg bewust van, zoals je al zei hij kijkt idd al die gasten met die youtube filmpjes en dat heb ik hem ook uitgelegd dat is allemaal om je lekker te maken en de filmpjes zijn zo geknipt dat ze alleen maar goeie dingen packen.
Dit was ook een een eenmalige grote uitgave, ik kan zo af en toe met m'n playstation Stars programma een cadeaubonnetje inwisselen dan vind ik het niet eens zo erg. maar ik ga niet zo los zo als ik ze wel eens zie voorbijkomen haha.
nogmaals bedankt voor het meedenken!
Helaas waren de rewards echt weer vreselijk.
Toch bijzonder dat ik de beste rewards altijd haal als ik bij de 11 wins lekker stop haha..

Maar goed, daarna nog even de icon pack gedaan.. daar zat het niet tegen!
Prime Garrincha kwam eruit gelopen..
Voor Garrincha stond daar Flashback Walcott (snelheid viel me toch tegen terwijl het 99 zou moeten zijn..)
Nu staat het zo:
/f/image/iURB59dcV2taicntnlnltgoa.png?f=fotoalbum_large)
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Ik vind hem fijn spelen, hij speelt bij mij als linker CAM als vervanger van di Maria. Ik vond di Maria vaak wat traag en slap aanvoelen en kon daardoor vaak niet op tijd de juiste eindpass geven, dat heb je met De Ketelaere niet met lengthy en z'n bodytype en lengte, die is gewoon snel en sterk.Nipje schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:32:
[...]
Hoe vind je De Ketelaere? Twijfel nog om hem te halen.
Maar in de dribbel is di Maria wel beter. Dus het hangt erg van je speelstijl af denk ik.
Grote pluspunten zijn voor mij, lengthy, 5* WF, fysiek heel sterk.
Je krijgt wel 50 player picks van 82+ spelers. En ik heb er nu al 25 gedaan welke me meer opgeleverd hebben dan ze gekost hebben. Future stars Vinicious Souza, Meslier en Plate. Informs Conan, Hojbjerg, Acerbi en Kolo Muani. En dan nog wat hoge gold players van 89 of hoger.Speculaes schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:18:
Haha die Doelstelling voor Tavares. 50 keer een elftal met 82 rating inleveren voor een redelijke linksback. Wie verzint dit 😅
Dan valt die 11k welke ik kwijt ben voor zo een pick nog wel mee.
Als je zoon SBC's doet, probeer hem dan zover te krijgen om gerichte speler SBC's te doen, bv Smalling / Thuram / Osimhen / De Ketelaere. Die zijn "betaalbaar" omdat je daar niet al te veel spelers met hoge rating in hoeft te stoppen. Je krijgt er dan wel een top speler voor terug. De spelers die je daarvoor moet inleveren kun je bij elkaar sprokkelen door objectives te doen. Op die manier kun je zonder (veel) geld erin te stoppen toch een leuk team bouwen. Daarnaast is het ook veel leuker om een goeie SBC te voltooien waar je wat grind achter hebt zitten ipv de creditcard te trekken. Zo heb ik van het weekend POTM Mbappe voltooid. Was een tering lange grind maar nu heb ik wel een top spits.Leenart schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:17:
[...]
Hoi bedankt voor je mening!
Ik ben me daar idd heel erg bewust van, zoals je al zei hij kijkt idd al die gasten met die youtube filmpjes en dat heb ik hem ook uitgelegd dat is allemaal om je lekker te maken en de filmpjes zijn zo geknipt dat ze alleen maar goeie dingen packen.
Dit was ook een een eenmalige grote uitgave, ik kan zo af en toe met m'n playstation Stars programma een cadeaubonnetje inwisselen dan vind ik het niet eens zo erg. maar ik ga niet zo los zo als ik ze wel eens zie voorbijkomen haha.
[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 13-02-2023 13:07 ]
Ginola HunterNic1993 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:12:
Iemand die me wil/kan helpen met welke chem stijl ik op mijn spelers het beste kan toepassen?
Alvast dank!
[Afbeelding]
Sanchez Hawk
Luis Figo Hawk of Catalyst, ik heb daar Zidane en Catalyst bevalt me erg goed.
Jairzinho Hawk
Xabi Alonso Shadow
Saka Hawk
ikzelf zou de hele verdediging gewoon shadow geven
van der Sar Glove
Dit is hoe ik het zou doen, maar wellicht dat iemand anders een andere visie heeft
Aanvullend, veel van die spelers met dure teams zijn soms ook spelers die bewust in de lagere divisies blijven om zo in de friendly objectievers het makkelijker te hebben of makkelijk de 8 wins in Rivals te halen.Leenart schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:17:
[...]
Hoi bedankt voor je mening!
Verder moet je hem eens de “Road to Glory speedruns” van Nepenthez aanraden, die grind zich in een paar uur vaak naar meer dan prima teams.
Zelfs in die mate dat hij vind dat het nu te snel en te makkelijk gaat een topteam samen te stellen en dat de interesse in de game daarom ook bij (types als hij) terug loopt. Je hoeft steeds minder zuinig aan te doen/voorzichtig te zijn om bepaalde SBC spelers uiteindelijk te kunnen halen. Zeker als je je richt op het samenstellen van een team uit van bv 1 a 2 nationaliteiten of competities (zo doe ik alleen Italianen, Duitsers of Bundesliga/Serie A spelers).
Vlahovic is bij mij uit de basis verdwenen. Hij is de FS Alvarez van de Serie A. Heerlijke speler.Nipje schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:32:
[...]
Hoe vind je De Ketelaere? Twijfel nog om hem te halen.
Ik vind FUT oprecht alleen maar leuk als ik een aantal spelers gebruik waar ik ook daadwerkelijk wat mee heb. Zeker nu er dit jaar zó verschrikkelijk veel opties zijn. Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil uiteraard, maar ik vraag me af of je er wel maximaal plezier uit haalt als je alleen maar blind naar de meta kijkt. Elk weekend, elk jaar, altijd maar diezelfde meta gebruiken voor een spelletje waar je lol in moet hebben, gaat mij een beetje de pet te boven. Dat wil niet zeggen dat het 'fout' is, maar ik kan niet begrijpen waar dan het echte plezier in zit. Het voelt als een 'moetje' voor heeeeeel veel spelers.
Ik speel dit jaar met minimaal 4 eredivisiespelers, en het liefst meer. In het begin had ik bijna een full-eredivisie team. Nu speel ik met Tadic, Kudus, Berghuis, Sávio en Q. Timber. Jurriën ga ik nog aanschaffen als ik de knaken heb of als ie genoeg gezakt is. Verder vul ik het team dan op met eventuele icon's uit die iconpack-sbc's. Dit jaar heeft me dat tot nu toe mid-Carlos Alberto en prime-Kaka opgeleverd, dus die spelen ook.
Aangevuld met Bergkamp, omdat ik als ajacied dat wel kan waarderen, een spitsenduo Centurion Tadic + prime Bergkamp =
[ Voor 4% gewijzigd door Timk10 op 13-02-2023 15:48 ]
Zelf kijk ik sinds 1996 voetbal, vrijwel de gehele meta heb ik week in, week uit zien voetballen.
[ Voor 27% gewijzigd door xavento op 13-02-2023 16:14 ]
Zo speel ik al bijna deze hele editie met Ljungberg WC hero. Vond ik vroeger bij Arsenal altijd al een onderschatte voetballer, want hij was erg goed. Maar in Fifa vind ik hem ook zeer onderschat. Bij mij zorgt hij op rechts constant voor dreiging. En dat maar voor 60k!Timk10 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:46:
Ik verbaas me altijd over de eenduidigheid van alle teams. Iedereen altijd maar met dezelfde spelers. Jaar in jaar uit bouwt iedereen toch wel weer Messi en Mbappe-teams. Altijd dezelfde centerbacks. En iedereen doet hetzelfde. Eerlijke vraag, hoe blijft dat leuk?
Ik vind FUT oprecht alleen maar leuk als ik een aantal spelers gebruik waar ik ook daadwerkelijk wat mee heb. Zeker nu er dit jaar zó verschrikkelijk veel opties zijn. Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil uiteraard, maar ik vraag me af of je er wel maximaal plezier uit haalt als je alleen maar blind naar de meta kijkt. Elk weekend, elk jaar, altijd maar diezelfde meta gebruiken voor een spelletje waar je lol in moet hebben, gaat mij een beetje de pet te boven. Dat wil niet zeggen dat het 'fout' is, maar ik kan niet begrijpen waar dan het echte plezier in zit. Het voelt als een 'moetje' voor heeeeeel veel spelers.
Ik speel dit jaar met minimaal 4 eredivisiespelers, en het liefst meer. In het begin had ik bijna een full-eredivisie team. Nu speel ik met Tadic, Kudus, Berghuis, Sávio en Q. Timber. Jurriën ga ik nog aanschaffen als ik de knaken heb of als ie genoeg gezakt is. Verder vul ik het team dan op met eventuele icon's uit die iconpack-sbc's. Dit jaar heeft me dat tot nu toe mid-Carlos Alberto en prime-Kaka opgeleverd, dus die spelen ook.
Aangevuld met Bergkamp, omdat ik als ajacied dat wel kan waarderen, een spitsenduo Centurion Tadic + prime Bergkamp =
Maar goed, voor de rest heb ik ook best wel een meta team. Ben het wel deels met je eens dat wat meer variatie wel leuk zou zijn.
Spelers waar je meer een 'band' mee hebt dan gemiddeld. Ik zie al die topspelers ook wekelijks, maar er zijn er maar weinig waar ik meer van vind dan gewoon 'goede voetballers'.xavento schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:11:
hoe definieer je "Ik vind FUT oprecht alleen maar leuk als ik een aantal spelers gebruik waar ik ook daadwerkelijk wat mee heb" dan ?
Zelf kijk ik sinds 1996 voetbal, vrijwel de gehele meta heb ik week in, week uit zien voetballen.
Daarom dus bij mij vooral Ajacieden, omdat ik Ajacied ben. Maar ik heb ook wel eens een volledig Braziliaans team gemaakt, of een team vol spelers die bekend stonden om hun (directe) vrije trappen, omdat ik dat zelf een van de mooiste onderdelen van het spel vind.
Gefeliciteerd met je dochter!Mesque schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:36:
Net mijn 10-dagen jonge dochter de WL rewards laten openen (100k en 125k pack), die rol kan ze vaker gaan vervullen. Qua waarde valt het mee, maar heb dit jaar nog niet eerder een Icon of Hero gepackt.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik opende vandaag met mijn 3-dagen jonge dochter de Icon SBC pack en daar kwam 94 Puskas uit. Trots op m'n meisje!
Tomori beste kaart
Szcezny was hoogste rating. Verder nog Pépé, Azpilicueta en Wirtz..
Tomori is een topkeuze maar heb achterin al Ramos en Van Dijk.. daarnaast nog De Ligt otw op de bank. Misschien toch maar eens kijken naar drie centrale verdedigers! Of De Ligt verkopen, das de enige tradeable
Tot op heden ging het altijd goed maar als ik nu het spel start met die vervelende nieuwe EA app zie ik alleen maar keyboard+muis instellingen.
Ik kon afgelopen 6 maanden prima met mijn switch pro controller speler, nu dus opeens niet meer.
Iemand suggesties?
Mesque schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:36:
Net mijn 10-dagen jonge dochter de WL rewards laten openen (100k en 125k pack), die rol kan ze vaker gaan vervullen. Qua waarde valt het mee, maar heb dit jaar nog niet eerder een Icon of Hero gepackt.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Leuk om dit te lezen. Mijn jongens openen ook elke week mijn rewards. Vaak zeg ik dan: Papa wil een blauwe/paarse/etc kaart. En dan lopen ze daarna juichend door de woonkamer. Nu wachten tot ze zelf kunnen spelennaNs schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:05:
[...]
Gefeliciteerd met je dochter!
Ik opende vandaag met mijn 3-dagen jonge dochter de Icon SBC pack en daar kwam 94 Puskas uit. Trots op m'n meisje!
Hopelijk kan ik morgen de Prime Icon player pick, met de swaps, doen morgen. Ik ga hem samen met mijn 10 jarige zoon openmaken die ook fut speelt. Er moet echt een speler uitkomen die meer dan 500k waard is. Ik heb er namelijk al wel 300k aan waarde in die swaps zitten.Speculaes schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:19:
Net de 87+ player pick gedaan met de swaps:
Tomori beste kaart
Szcezny was hoogste rating. Verder nog Pépé, Azpilicueta en Wirtz..
Tomori is een topkeuze maar heb achterin al Ramos en Van Dijk.. daarnaast nog De Ligt otw op de bank. Misschien toch maar eens kijken naar drie centrale verdedigers! Of De Ligt verkopen, das de enige tradeable
IF Brand (die ik al had, gelukkig tradeable) en 1x Busguets (die ik al had untradeable) en 3x een 84.
Als je het spel gewoon start en je drukt op een van de knoppen dan reageert de controller ook niet? Ik zie namelijk altijd ook alleen maar eerst toetsenbord, druk ik bij het kiezen van het profiel op de controller schakelt hij wel over.Arrieknarrie123 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 20:02:
Speelt iemand fifa23 op de PC?
Tot op heden ging het altijd goed maar als ik nu het spel start met die vervelende nieuwe EA app zie ik alleen maar keyboard+muis instellingen.
Ik kon afgelopen 6 maanden prima met mijn switch pro controller speler, nu dus opeens niet meer.
Iemand suggesties?
En als dat het niet is, stuurprogramma/controller even verwijderen uit windows en opnieuw aansluiten?
Staat al weken in de basis naast Zidane. Lange benen, loopt regelmatig mee de 16 in en kan redelijk meeverdedigen als het nodig is.rcsnellink schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:55:
Voor de mensen met Pogba: nog steeds blij mee? Twijfel om hem toch te doen en het team iets meer om te bouwen van LaLiga+Prem naar LaLiga + SerieA. Hij zou naast Kroos komen te staan.
En zijn penalty's zijn geweldig, omdat je een heeeeel lange aanloop hebt om na te denken welke hoek je pakt.
Daar houd ik helemaal niet van, ga ik zelf twijfelen. Mis altijd de meeste penals met hem of neymarProsac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:35:
[...]
Staat al weken in de basis naast Zidane. Lange benen, loopt regelmatig mee de 16 in en kan redelijk meeverdedigen als het nodig is.
En zijn penalty's zijn geweldig, omdat je een heeeeel lange aanloop hebt om na te denken welke hoek je pakt.
Zijn bodytype is wel heel goed, die lange benen gaan vaak nog om de speler heen waardoor hij hem wel kan onderscheppen. Positioneel verdedigend zou hij iets beter kunnen, maar hij kan nog wel een poos mee.
Ik hou hem voor nu nog ivm sterke Serie A links.
edit: Eigenlijk wat @Robbio85 zegt; positioneel had ik er meer van verwacht / vind ik hem tegenvallen.
[ Voor 33% gewijzigd door Rhain op 14-02-2023 11:59 ]
Ik vind hem aanvallend goed, verdedigend meh. Hij is lang en sterk, maar positioneel minder. Bij mij heeft hij Kroos juist vervangen.rcsnellink schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:55:
Voor de mensen met Pogba: nog steeds blij mee? Twijfel om hem toch te doen en het team iets meer om te bouwen van LaLiga+Prem naar LaLiga + SerieA. Hij zou naast Kroos komen te staan.
Ik zou hem juist naast een meer verdedigend type zetten, bv die Thuram FS.
Ik zou dat niet doen, maarja ik ben slecht dus ik heb iets betere verdedigende stats nodigrcsnellink schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:17:
Hmmm wel lastig hoor!Sowieso hoeft hij voor mij Kroos niet te vervangen. Die vind ik nog steeds heel fijn. Maar misschien is Kroos & Pogba combi een beetje teveel van hetzelfde?
Misschien werkt dit wel goed in een systeem met 3 middenvelders, met Pogba en Kroos naast een CDM.
Heb de Smalling SBC toch maar gedaan. Nu is mijn hele team weer untradeable. Alleen jammer dat ik Dumfries niet op full chem krijg. Met NL manager zou dat kunnen maar dat kost dan chem voor Smalling.
Die Theo kaart is trouwens extreem goed. Echt geluk dat ik die heb gekregen met de minimale packweight tijdens TOTY.
/f/image/32PZCTBXsqYn9t07Imhm0gjL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 14-02-2023 12:22 ]
Het zou zomaar kunnen dat je Haller krijgt bij het completen van een van de teams van de Balotelli Flashback SBC, die ook schijnt te komen.
Thanks voor de tips allemaal. Ik ga eerst eens een wat meer verdedigende middenvelder proberen (bijv Brozovic) en is dat niet bevalt kan ik altijd Pogba nog doenRobbio85 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:21:
[...]
Ik zou dat niet doen, maarja ik ben slecht dus ik heb iets betere verdedigende stats nodig![]()
Misschien werkt dit wel goed in een systeem met 3 middenvelders, met Pogba en Kroos naast een CDM.
Zou wel raar zijn, zijn twee uitersten en totaal niet gelinkt aan elkaar.SterqVerhael schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:14:
Er komt een Haller flashback SBC als het goed is. Die ga ik sowieso doen, gewoon omdat het tof is dat hij weer op het voetbalveld staat en hij het bij Ajax zo goed deed.
Het zou zomaar kunnen dat je Haller krijgt bij het completen van een van de teams van de Balotelli Flashback SBC, die ook schijnt te komen.
Anders dan Smalling/Jones.
Bij mij ook van vaste waarde, echt een fijne all-rounder.rcsnellink schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:55:
Zowel aanvallend als verdedigend sterk en de 5star skills zijn een kleine plus.
Vormt bij mij het middenveld samen met centurions Fred.
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Dat account gebonden packluck wordt niet echt ontkracht door jouMesque schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:36:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja maar @SterqVerhael kijkt waarschijnlijk (net als ik) elke ochtend Nate aka The Fut Accountant op YouTube en die heeft het vaak bij het rechte eind.. Dus zou zomaar kunnen....dutchgio schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:18:
[...]
Zou wel raar zijn, zijn twee uitersten en totaal niet gelinkt aan elkaar.
Anders dan Smalling/Jones.