Valencia TOTW uit 84*20 - echt nog niks goed gepackt - kom op het punt dat ik het gewoon niemand anders het meer gun - het valt hier gewoon nooit mee
Na het packen van Gavi en Cherki team aangepast. Erg benieuwd naar bovenstaande en Yedder 
:strip_exif()/f/image/nw7xcPS8CtPRdZ9YroLFk7cW.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooral naar Cherki benieuwd aangezien die 700k kost, alles untrade behalve BY en Courtois
:strip_exif()/f/image/nw7xcPS8CtPRdZ9YroLFk7cW.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooral naar Cherki benieuwd aangezien die 700k kost, alles untrade behalve BY en Courtois
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 07-02-2023 13:14 ]
OK ga ik die SBC's checken. Ik heb juist hoge fodder nodig om mijn hugo sanchez af te maken. Moet nog 5 88rated en 2 89 rated om 'm af te maken.Nachtapotheker schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:56:
[...]
De meeste tokens zitten in sbc’s. Ik heb zelf de 20x 84 geopend, dat is een prima pack voor fodder. 2x een future star, 90, 89, 88 etc. Vrijwel alles hoger dan 85. Zag al op youtube dat veel mensen hoge fodder eruit halen. Wel fijn om weer wat in de club te hebben na toty
Nu nog een mooie SBC
Edit: Heb nu future star challenge 1 t/m 4 gedaan. Hoe heet de rest?
Heb al gevonden: https://earlygame.com/fif...aps-token-rewards-fifa-23
Klopt het dat ik:
3 Chris Kane SBC TOTY Challenge 1 02/10
Niet kan vinden? Expire date is de tiende, net de challenge 2 gedaan, maar de 1e kan ik niet vinden en de speler chris kane heb ik niet in mijn club.
[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 07-02-2023 14:30 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die 82+ SBC leverde me gisteren ook wel wat op. 20 gedaan. Geuhi, Spence, Ginter TOTW, Bruno Fernandes, Szscezny en Mané. Toen ik 5x achter elkaar een dubbele 83 kreeg ben ik gestopt.Nachtapotheker schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:56:
[...]
De meeste tokens zitten in sbc’s. Ik heb zelf de 20x 84 geopend, dat is een prima pack voor fodder. 2x een future star, 90, 89, 88 etc. Vrijwel alles hoger dan 85. Zag al op youtube dat veel mensen hoge fodder eruit halen. Wel fijn om weer wat in de club te hebben na toty
Nu nog een mooie SBC
Klopt, is gisteren verlopen, niet de 10e.Oekol schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:36:
[...]
Klopt het dat ik:
3 Chris Kane SBC TOTY Challenge 1 02/10
Niet kan vinden? Expire date is de tiende, net de challenge 2 gedaan, maar de 1e kan ik niet vinden en de speler chris kane heb ik niet in mijn club.
Die 82+ SBC is wel interessant tot dusver.
4 keer gedaan en heb gekregen:
- FS van de Ven 85
- Chielini 84
- Diaby 84
- Joao Felix 84
Kortom, voor een paar snelle gokjes leuk spul om de club aan te vullen voor verdere SBC's.
- FS van de Ven 85
- Chielini 84
- Diaby 84
- Joao Felix 84
Kortom, voor een paar snelle gokjes leuk spul om de club aan te vullen voor verdere SBC's.
Het zijn wel dit soort SBC's waardoor ik donderdag geen tradeable packs kies = meer fodder.Sleehond schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:58:
- FS van de Ven 85
- Chielini 84
- Diaby 84
- Joao Felix 84
85+ sbc krijg je de keuze uit 3 85 rated spelers....EA heeft niet veel met me dit jaar...Sleehond schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:58:
- FS van de Ven 85
- Chielini 84
- Diaby 84
- Joao Felix 84
Misschien dat ze dit lezen
Vorige keer plaatste ik iets en de sbc erna was het ineens raak
Burp
Vwb de 82+ SBC; die druk ik even de kop in;
14x gedaan => 5x 82, 4x 83, 5x 84. Dus tot nu toe niet hoger dan 84 gekregen.
14x gedaan => 5x 82, 4x 83, 5x 84. Dus tot nu toe niet hoger dan 84 gekregen.
[ Voor 11% gewijzigd door Rhain op 07-02-2023 15:27 ]
Hier max 83 uit de 82+ (stuk of 15 gedaan).
Uit de 85+ pp wel Kalulu FS.
Uit de 85+ pp wel Kalulu FS.
Plat om te spelen of de app? Want de app doet 't. Net uit 85+ pack navas. Moeten we weer een 88 minder voor Hugo Sanchez.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Gekke vraag, iemand toevallig een idee hoe ik de beoordeling populariteit omhoog kan krijgen in career modus?
Pack net Lewandowksi gold tradeable.
Circa 65/70k op de TL doet hij.
Bewaren voor een SBC of zouden jullie die coins lekker pakken? Ga hem toch niet gebruiken of banken…
Bewaren voor een SBC of zouden jullie die coins lekker pakken? Ga hem toch niet gebruiken of banken…
Voor een SBC bewaren. Is namelijk de goedkoopste 91 van dit moment.Sleehond schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:56:
Ik word helemaal gek van die tokens die achter 7 wins zit van de elftal van eigen bodem. Van de 12 7 winnen is voor mij op dit moment niet mogelijk met de tegenstanders die allemaal skillmoves doen. Ik wil toch wel 27 tokens hebben. Door die eigen bodem mis ik er nu twee aan het eind van de rit. Hopelijk word het toch nog mogelijk om er 11 bij te halen.
Ik heb hem verkocht, maar vooral omdat ik voldoende untradeable 89+ had toen.Sleehond schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:56:
Het is ook belachelijk om een token te doen achter een modus met een maximaal aantal potjes. Ik speel vanavond 2 van die potjes en alletwee tegen overduidelijke cheaters. Ik kom bij eentje 4-0 voor, hij pauzeert en ik word vervolgens in 30 minuten compleet overlopen en krijg 6 goals tegen. Vervolgens pauze en ik kan het weer aan. Kom tot 8-6. Pauze en in de laatste 10 minuten er weer 4x makkelijk door.JonnyTheG schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:09:
Ik word helemaal gek van die tokens die achter 7 wins zit van de elftal van eigen bodem. Van de 12 7 winnen is voor mij op dit moment niet mogelijk met de tegenstanders die allemaal skillmoves doen. Ik wil toch wel 27 tokens hebben. Door die eigen bodem mis ik er nu twee aan het eind van de rit. Hopelijk word het toch nog mogelijk om er 11 bij te halen.
Dan ben ik al 2 van de 12 potjes kwijt en moet ik nog 7 wins in 10 potjes. Vorige keer ging me dat wel makkelijk af, maar volgens mij hing er toen geen token achter.
Moet nog 1 token voor de 84+ pack. Zonde dat ik die ene toty challenge gemist heb.
5 Rory Gaffney Win one match in Homegrown Eleven (Friendly)
Is deze makkelijk te doen? Heb geen zin in die toxic dingen als ik hierboven lees. Anders is plan b WL play offs spelen volgens mij. Dan ben ik er ook als ik 't goed las.
Is deze makkelijk te doen? Heb geen zin in die toxic dingen als ik hierboven lees. Anders is plan b WL play offs spelen volgens mij. Dan ben ik er ook als ik 't goed las.
O ja, dat onderdeel is inderdaad verschrikkelijk. Mede daarom gestopt toen ik 10 tokens had.JonnyTheG schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:09:
Die promo duurt nog een week en er moeten nog iets van 10 tokens komen.... Ff geduld en dan zitten er vast weer een aantal in SBC's....Oekol schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 05:16:
Moet nog 1 token voor de 84+ pack. Zonde dat ik die ene toty challenge gemist heb.
Je moet mazzel hebben met wat je treft. Ik denk dat het slim is om te wachten met die homegrown, zodat de meeste irritante lui al hun 12 duels hebben gespeeld.Oekol schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 05:16:
Zwaar dilemma hier aan deze kant. Heb nu op mijn LM positie Speciale Damsgaard lopen. Nu zag ik de POTM Rashford kaart. Zou dat een waardige vervanger zijn of is de upgrade eigenlijk "net" te klein om deze te kunnen verantwoorden?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoeveel fodder heb je? Rashford gaat nu voor 286k. Daarnaast heeft ie ook betere links.Oxigeon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:28:
Zwaar dilemma hier aan deze kant. Heb nu op mijn LM positie Speciale Damsgaard lopen. Nu zag ik de POTM Rashford kaart. Zou dat een waardige vervanger zijn of is de upgrade eigenlijk "net" te klein om deze te kunnen verantwoorden?
Z'n schieten is wel veel beter en als je goed bent met skills: rashford heeft 5 sterren.
Niet doen, lekker laten gaan. Zijn voldoende lm en lw beschikbaar die beter zijn voor dezelfde prijs.Oxigeon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:28:
Zowiezo verwacht ik er weer eentje in de eerste MM sbc van komende donderdag.LukeSpangas schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:01:
[...]
Die promo duurt nog een week en er moeten nog iets van 10 tokens komen.... Ff geduld en dan zitten er vast weer een aantal in SBC's....
Burp
Is er ooit al eens bijgehouden hoeveel doelpunten er in blessuretijd vallen. Echt om gek van te worden hoe vaak er dan spelers verkeerd staan of onmogelijke ballen erin vliegen
Vaak in de 1e helft ook als er 1 min blessure tijd is en 3 min later een doeluntSpeculaes schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:13:
Is er ooit al eens bijgehouden hoeveel doelpunten er in blessuretijd vallen. Echt om gek van te worden hoe vaak er dan spelers verkeerd staan of onmogelijke ballen erin vliegen
Ja dat gebeurt inderdaad vaak. Maar ik krijg ze zelf ook vaak mee rond die tijd.Speculaes schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:13:
Ja dat ook. Het komt alleen zo enorm scripted over, terwijl EA dat echt blijft ontkennenMoody2204 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:36:
[...]
Ja dat gebeurt inderdaad vaak. Maar ik krijg ze zelf ook vaak mee rond die tijd.
EA ontkent het, hier ontkent men het ook altijd.Speculaes schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:57:
[...]
Ja dat ook. Het komt alleen zo enorm scripted over, terwijl EA dat echt blijft ontkennen
Ik durf te wedden dat er een vorm van scripting plaatsvind. Is voor mij 100% duidelijk.
Maar goed, ben zelf ook wel klaar met de discussie hoor, want het heeft toch weinig nut, er veranderd niets…

Voor welke timber zouden jullie gaan?
De cv of de middenvelder
De cv of de middenvelder
De cvm vanwege de lage Def awareness.Markvd1984 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:10:
De cv of de middenvelder
Ik kom hier voor dezelfde reden kijken. Goeie sbc zeg. Ziet er beide goed uit. Denk dat ik neig naar CB voor in de tweede helft invallen.Markvd1984 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:10:
De cv of de middenvelder
Nee, dat is een stat onder defending zie ook Futbin. 80 is vrij laag voor een cv en Timber is bovendien vrij klein. De middenvelder is bovendien 4*4*. Ik denk dat ik voor de cvm ga.Oekol schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:25:
[...]
Je bedoelt high-high? Die cv kaart van ook als cvm. Vind die wel interessant hoor beide dezelfde workrates.
Timber ga ik ook wel halen, ben bezig een NL elftalletje te maken, past deze ook wel in.
De 85+ PP was wel lastig. 91 Benzema of de special Kalulu, voor Kalulu gegaan.
De 85+ PP was wel lastig. 91 Benzema of de special Kalulu, voor Kalulu gegaan.
Pack net Cristiano Ronaldo Al Nassr versie met minimale verkoop prijs 160k en max verkoopprijs 3 miljoen, natuurlijk verkoopt die niet. Weet niet waar EA nu weer mee bezig is maar dit schiet natuurlijk weer niet op zo.
zo kwam uit een preview packje even gold van dijk uitlopen.
Altijd leuk om die elke dag even te bekijken.
Spelen ging natuurlijk knap beroerd
Ik zou een paar dagen wachten op de nieuwe promo vrijdag. Is een kans dat zijn broertje en/of Simons in die zitten en dat zou de keuze kunnen beïnvloeden.Markvd1984 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:10:
De cv of de middenvelder
Hier ook een untradeable van dijkcubert20 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:04:
zo kwam uit een preview packje even gold van dijk uitlopen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mensen die nu ook twijfelen om de totw packs te openen? Hakimi en raphina zijn wel wat waard. Als je 1 van hun packed en verkoopt kan ik de Hugo Sanchez sbc prima afmaken zonder m'n coins te moeten aanbreken. Denk dat ik 'm 5 totw packs er op gok 
1e pack die ik open raphina. Direct verkocht voor 144k. Top....
Toch: 1x 89, 1x 88, 1x 86, 3x 85, 4x 84, 3x 30 en 2x 79 gekregen. Zo'n 350k verdiend!
Edit: blijkbaar tradable! Priiima
1e pack die ik open raphina. Direct verkocht voor 144k. Top....
Toch: 1x 89, 1x 88, 1x 86, 3x 85, 4x 84, 3x 30 en 2x 79 gekregen. Zo'n 350k verdiend!
Ben sbc van Hugo Sanchez aan 't afmaken aangezien ik de MM sbc deed voor de token. Uit small prime pakketje VVD untradable haha
Edit: blijkbaar tradable! Priiima
[ Voor 54% gewijzigd door Oekol op 09-02-2023 21:07 ]
Door Hugo Sanchez kom ik nu chemistry tekort want nunez is er uit. Butland nog 1, kdb 2 met juiste trainer. Dus keeper maar vervangen. Wat is een goede keeper? Met Ederson heb ik hele goeie chemistry voor kdb, Alison zou eventueel kunnen of toch een van der sar, casillias neerzetten? Wat is 'de' keeper nu?
:strip_exif()/f/image/sWKTpKSHupKzldCfnhoR9Snj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk toch wel TOTY VDS. Die houdt er echt bizar veel uit. Maar is natuurlijk wel veel coins voor een keeper..
Hmm ja. Dat is het beetje het probleem. Ik heb 1.5 mln maar ga ik het serieus het overgrote deel uitgeven aan een keeper of koop ik bijv lucio voor in de verdediging? Dat is echt een bizarre cv natuurlijk. Oh die ik van 1.2 naar 2.2 mln gegaan. Laat maarMesque schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 23:59:
Ik denk toch wel TOTY VDS. Die houdt er echt bizar veel uit. Maar is natuurlijk wel veel coins voor een keeper..
735k open bid op prime yashin. Ben benieuwd of die die pet in game op heeft. Zo ja hou ik 'm. Zo nee ga ik testen of die goed is
Wellicht dat een mid yashin of casillias iets is. Op futbin lees ik goeie dingen op prime casillias en mid, maar vooral prime yashin.
[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 10-02-2023 07:18 ]
Aantal drafts spelen om die 20 overwinningen te behalen voor 5 84+ spelers. Is je beste speler daaruit een 85 Aspas.
Mocht je de bronzen Iker Bravo in je club hebben gehad: die is niet meer brons maar een Future Star geworden. Foutje EA 😅
Als ik zie hoeveel ballen gold keepers er nog uit halen, zou ik niet zomaar veel geld voor vd Sar uitgeven. Gisteren een bizarre gold Rulli tegen me. Kostte me 20 schoten voor er eindelijk een bal in ging.
Hele zieke stijgingen van sommige WC hero's.Oekol schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:02:
[...]
Hmm ja. Dat is het beetje het probleem. Ik heb 1.5 mln maar ga ik het serieus het overgrote deel uitgeven aan een keeper of koop ik bijv lucio voor in de verdediging? Dat is echt een bizarre cv natuurlijk. Oh die ik van 1.2 naar 2.2 mln gegaan. Laat maar![]()
735k open bid op prime yashin. Ben benieuwd of die die pet in game op heeft. Zo ja hou ik 'm. Zo nee ga ik testen of die goed is
Wellicht dat een mid yashin of casillias iets is. Op futbin lees ik goeie dingen op prime casillias en mid, maar vooral prime yashin.
Ik had Lucio ooit gekocht voor 1,1 mil en verkocht voor 1,4..
Yaya Toure het zelfde. Ooit gekocht voor 1,9 mil is nu gewoon 3 mil..
Moet zeggen de Hero kaartjes hebben altijd 3 chem dat maakt ze ook wel geliefd.
Ze zitten ook niet in packs dus zo lang ze relevant in game zijn zullen ze stijgen.fifanoob schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:42:
[...]
Hele zieke stijgingen van sommige WC hero's.
Ik gebruik zelf mid Sar en ik vind hem wel significant beter dan IF Donnaruma, maar ik kan me wel voorstellen dat een upgrade van je cv's je prestaties meer zal verbeteren (ik merk dat het packen van TOTY van Dijk en het kopen van TOTY Nesta mij meer heeft opgeleverd dan een andere keeper). Hoe zijn Koeman en Rijkaard trouwens?Oekol schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:02:
[...]
Hmm ja. Dat is het beetje het probleem. Ik heb 1.5 mln maar ga ik het serieus het overgrote deel uitgeven aan een keeper of koop ik bijv lucio voor in de verdediging? Dat is echt een bizarre cv natuurlijk. Oh die ik van 1.2 naar 2.2 mln gegaan. Laat maar![]()
True maar andere kant, hoeveel hero sbc's zijn er wel niet geweest.Bozzel1987 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:15:
[...]
Ze zitten ook niet in packs dus zo lang ze relevant in game zijn zullen ze stijgen.
Volgens mij zijn er genoeg hero kaartjes op de markt. Maar dat is onderbuik gevoelens van mijn kant. Zou het eigenlijk ingame eens moeten checken hoeveel pagina's erzijn als je op 1 van die 2 hero's zoekt.
Check! Toch wel fijn dat ik de meeste bronzen spelers van top clubs bewaar. Meestal doe ik dat om te wachten op een SBC met die club vereiste. Dan gaan ze voor mooi prijsje op de markt. Maar dit is nog beter.Speculaes schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:20:
Mocht je de bronzen Iker Bravo in je club hebben gehad: die is niet meer brons maar een Future Star geworden. Foutje EA 😅
Voor de twijfelaars over Quinten Timber (CV of CVM): in team 2 zit ook zijn broer als CV.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YH4H89ouWX3SvSLTiK0YufFX.jpg?f=user_large)
[ Voor 55% gewijzigd door Er!k op 10-02-2023 12:16 ]
Dat gaat in principe prima. Rijkaard wisselt met Koeman in game zodat Koeman op het middenveld staat en Rijkaard op CV. Merk nu soms dat Butland ballen niet tegenhoudt die ik verwacht dat hij ze wel doet en nu hij op 1 chem kwam door Hugo Sanchez en ik nog 1.5mln had..... moest ik maar een keer de knip trekken.Bozzel1987 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:18:
[...]
Ik gebruik zelf mid Sar en ik vind hem wel significant beter dan IF Donnaruma, maar ik kan me wel voorstellen dat een upgrade van je cv's je prestaties meer zal verbeteren (ik merk dat het packen van TOTY van Dijk en het kopen van TOTY Nesta mij meer heeft opgeleverd dan een andere keeper). Hoe zijn Koeman en Rijkaard trouwens?
Ik zou Koeman niet speciaal kopen overigens als ik hem niet untradable gepacked had. Rijkaard is wel tradable dus kan ik wel wisselen eventueel. Dit weekend eens proberen met die Yashin en als het niet veel beter is dan Butland dan eens kijken of ik ook met een Courtois goud uit kom bijvoorbeeld en dan zwaar investeren in TOTY VVD, had hem als leen en die is echt een klasbak.
Terecht dat hij in deze promo zit. Toch vind ik het jammer dat Xavi Simons er niet ook in zit.Er!k schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:55:
Voor de twijfelaars over Quinten Timber (CV of CVM): in team 2 zit ook zijn broer als CV.
[Afbeelding]
Wie weet komt ie nog als een leuk geprijsde SBC
Ben ik even blij dat ik die CVM-versie van Quinten heb genomen. Speel sowieso Eredivisie getint (89 Berghuis, 88 Kudus, en dan nog afwisselend met Tadic 87, Savio 87 of Gakpo 88). Zou graag een paar betere Eredivisie backs zien, want die 83 Wijndal is niet meer echt te doen tegen de Jairzinho's
De CV kaart kan ook op CVM overigens.
Er komt wel een Malacia kaart schijnbaar.
Ja klopt, maar ik wil hem wel echt als voetballende middenvelder gebruiken. Ik speel nu met Kudus en Berghuis als mijn 2 CM's in een 4-4-2 haha. Als ik 4-3-3 speel is Kudus mijn CVMdutchgio schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:57:
De CV kaart kan ook op CVM overigens.
Alle topspelers zijn gestegen, het is echt bizar. Had ik niet meer verwacht, maar bijvoorbeeld een prime eto'o wat steady gezakt naar 1,3/1,4 miljoen. Vanaf ongeveer 24 januari is die alleen nog maar gestegen en gaat nu voor 1,7 miljoen.fifanoob schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:42:
[...]
Hele zieke stijgingen van sommige WC hero's.
En zo zijn er heel veel meer.
Als je toppers in je team hebt moet je ze denk ik snel gaan verkopen want ik verwacht echt een ongenadig harde crash.
Al zit ik meestal flink mis met mijn verwachtingen
Betaal je internet rekeningsaert schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:25:
Meer mensen waarbij de WL momenteel amper te spelen is? Echt een enorme lags.
Of neem een betere 👌
Ik woon in Duitsland dus daar zou volgens de kenners niets mis mee zijn..Markvd1984 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Betaal je internet rekening
Of neem een betere 👌
Het is verschrikkelijk. 4 potjes gedaan, 1 gewonnen. Maar die kreeg ik cadeau.saert schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:25:
Ga vandaag ook niet meer verder, overal te laat.
Ook de 1st owner friendlies zijn onspeelbaar.
Heb het idee dat vrijdag WL spelen echt altijd ruk is. Ik ga vaak vrijdag negatief en dan zaterdag en zondag met ease positief. En toch blijf ik met m'n eigenwijze kop ook op vrijdag spelen hahasaert schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:25:
Wel toffe kaarten hoor! Nu wordt het weer leuk wat NL spelers te gaan gebruikenEr!k schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:55:
[Afbeelding]
Respect dat je @Markvd1984 dat durft te vertellen.saert schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:00:
[...]
Ik woon in Duitsland dus daar zou volgens de kenners niets mis mee zijn..
Ik had WC Butra/Drogba verkocht om ze tijdens de TOTY crash terug te halen. Die zijn echt bizar gestegen idd.cubert20 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:25:
[...]
Alle topspelers zijn gestegen, het is echt bizar. Had ik niet meer verwacht, maar bijvoorbeeld een prime eto'o wat steady gezakt naar 1,3/1,4 miljoen. Vanaf ongeveer 24 januari is die alleen nog maar gestegen en gaat nu voor 1,7 miljoen.
En zo zijn er heel veel meer.
Als je toppers in je team hebt moet je ze denk ik snel gaan verkopen want ik verwacht echt een ongenadig harde crash.
Al zit ik meestal flink mis met mijn verwachtingen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat verklaart een hoop van je karaktersaert schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:00:
[...]
Ik woon in Duitsland dus daar zou volgens de kenners niets mis mee zijn..
Nu snap ik het
De Ketelaere kon wel eens Vlahovic uit de basis gaan houden.
Na een paar leuke WL’s is het deze week echt een drama. Alleen maar Toxic idioten tegen gekomen tot nu toe.. Soms vraag ik me echt af hoe dat kan… alleen maar omdat Hakimi redpick te krijgen is?? Triest.
Euh, Kohler, Kohler en Papin als pick. Ik ben wel even genezen..
Omdat mensen spelen voor (crappy) rewards en niet omdat ze het leuk vinden om een voetbalspel te spelen. Toxic spelen om vervolgens een 85 gold Busquets te krijgenNachtapotheker schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:20:
Na een paar leuke WL’s is het deze week echt een drama. Alleen maar Toxic idioten tegen gekomen tot nu toe.. Soms vraag ik me echt af hoe dat kan… alleen maar omdat Hakimi redpick te krijgen is?? Triest.

De enige oplossing is om zelf je eigen knop om te zetten. Speel gewoon voor de lol. Heb je een toxic tegenstander? Quit dan of speel het uit. Je er aan irriteren , heb je alleen jezelf mee.
Mijn reward voor WL boeien mij totaal niet. De leukste spelers komen bij mij uit sbc of untradable rewards. Dus ik heb 0 verwachtingen aan rewards.
wijze woorden
Heb net een paar potjes rivals gespeeld en zelfs daar is het heel compact, verdedigend en snel de pass diep. Komt geen 'voetbal' meer aan te pas..
Ik ga mn aandacht maar eens verleggen naar Hogwarts legacy met voor de fun zo nu en dan een paar potjes tussendoor
Ik ga mn aandacht maar eens verleggen naar Hogwarts legacy met voor de fun zo nu en dan een paar potjes tussendoor
Je dat is misschien wel een idee, de rewards boeien mij ook niet, verdien genoeg met traden. Maar ik wil te graag een leuk resultaat neerzettenValandil schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:28:
[...]
Omdat mensen spelen voor (crappy) rewards en niet omdat ze het leuk vinden om een voetbalspel te spelen. Toxic spelen om vervolgens een 85 gold Busquets te krijgen![]()
De enige oplossing is om zelf je eigen knop om te zetten. Speel gewoon voor de lol. Heb je een toxic tegenstander? Quit dan of speel het uit. Je er aan irriteren , heb je alleen jezelf mee.
Mijn reward voor WL boeien mij totaal niet. De leukste spelers komen bij mij uit sbc of untradable rewards. Dus ik heb 0 verwachtingen aan rewards.
het is vrijdag. Toxic nightNachtapotheker schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:20:
Kom net tegen een volledig goud team en je raad het al, na verlenging verlies ik met 3-4. Deze man had Tierney en Emiliano Martinez in zijn team. Het leken wel Toty Hernandez en Toty Icon Vd Sar. Was gewoon echt geen doorkomen aan.
Bij mij is de lol er wel weer af voor dit weekend.
Bij mij is de lol er wel weer af voor dit weekend.
Ik zit er toch sterk over na te denken om di Maria te vervangen voor die De Ketelaere, eens even wat reviews afwachten.
Daarnaast twijfel ik ook nog om TOTY Theo te halen voor op het middenveld naast Pogba.. alleen wordt het dan niet te aanvallend met 2 H/M CDM's....
Zie dat ik n Theo loan in de club heb, maar eens testen
Daarnaast twijfel ik ook nog om TOTY Theo te halen voor op het middenveld naast Pogba.. alleen wordt het dan niet te aanvallend met 2 H/M CDM's....
Zie dat ik n Theo loan in de club heb, maar eens testen
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-02-2023 08:24 ]
Zie weer een bitchtfight verschijnen. Zware week gehad mannen.
Net vaag potje, tegenstander 7 schoten exp goals 2,5 ik 22 schoten exp goals 6,7.
Dan verlies je natuurlijk met 7-5
Net vaag potje, tegenstander 7 schoten exp goals 2,5 ik 22 schoten exp goals 6,7.
Dan verlies je natuurlijk met 7-5
Pak hem waarschijnlijk ook ff mee. Maar heb inmiddels keuze te over.Prosac schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:13:
De Ketelaere kon wel eens Vlahovic uit de basis gaan houden.
Wat is die Toty Courtois trouwens een slechte kaart zeg, slechte keeper waar ik deze FIFA mee gespeeld heb. Pakt echt helemaal niks
Bij mij pakt ie echt alles 😂Sossage23 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:45:
Wat is die Toty Courtois trouwens een slechte kaart zeg, slechte keeper waar ik deze FIFA mee gespeeld heb. Pakt echt helemaal niks
Maar speel nu weer even met ander team met donna if op goal, die blijft ook erg goed
Grappig potje weekend league meegemaakt. Tot in de verlening veel goals aan beide kanten. Volgens mij eindigde we 6-6
Had in totaal 13!! Penalty’s nodig om het potje te winnen. Volledige ronde gemaakt, waarbij nadat onze keepers hadden geschoten we weer met de eerste speler begonnen van de penalty reeks
Dat maakt het spelletje toch af en toe weer leuk. Niet zozeer de winst, maar hoe ik 13 penalty’s nodig had. Na iedere keer dat ik er een stopte, stopte bij de volgende weer
Goedkope tip: Sorloth potm… wat een beest is dat.
Had in totaal 13!! Penalty’s nodig om het potje te winnen. Volledige ronde gemaakt, waarbij nadat onze keepers hadden geschoten we weer met de eerste speler begonnen van de penalty reeks
Dat maakt het spelletje toch af en toe weer leuk. Niet zozeer de winst, maar hoe ik 13 penalty’s nodig had. Na iedere keer dat ik er een stopte, stopte bij de volgende weer
Goedkope tip: Sorloth potm… wat een beest is dat.
[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 11-02-2023 00:37 ]
wijze woorden
Ik speel rivals deze ochtend, gewoon even chill. Later in 't weekend wel WL. Toch zijn er mensen (met dikke icon teams) die na de start pauzeren en leaven. Speel ik tegen mensen in WL?
Ja, die zijn dan klaar. Door weg te gaan gaat er bij hun één wedstrijd af en krijgen ze 1 punt. Meestal omdat ze klaar zijn met WL.Oekol schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 07:53:
Ik speel rivals deze ochtend, gewoon even chill. Later in 't weekend wel WL. Toch zijn er mensen (met dikke icon teams) die na de start pauzeren en leaven. Speel ik tegen mensen in WL?
Wat ik alleen niet snap is waarom ze dan niet even in eigen goal schieten. Kost je letterlijk 5 seconde van je tijd, maar je geeft wel de ander 4 punten
wijze woorden
Fair enough. Maar ik speel rivals om te chillen en niet die toxic race te hebben. Ik speel dus alsnog tegen mensen die WL doen?Valandil schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:29:
[...]
Ja, die zijn dan klaar. Door weg te gaan gaat er bij hun één wedstrijd af en krijgen ze 1 punt. Meestal omdat ze klaar zijn met WL.
Wat ik alleen niet snap is waarom ze dan niet even in eigen goal schieten. Kost je letterlijk 5 seconde van je tijd, maar je geeft wel de ander 4 punten
Dan kan ik net zo goed m'n 20 potjes spelen
Merk trouwens dat ik alles wel lekker speel tenzij ik tegen een 4231 team kom. Hoe counteren jullie deze tactiek?
[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 11-02-2023 08:41 ]
Nee in rivals wordt dat gedaan om te voorkomen dat je promoveert.Oekol schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:30:
[...]
Fair enough. Maar ik speel rivals om te chillen en niet die toxic race te hebben. Ik speel dus alsnog tegen mensen die WL doen?
Dan kan ik net zo goed m'n 20 potjes spelen
Merk trouwens dat ik alles wel lekker speel tenzij ik tegen een 4231 team kom. Hoe counteren jullie deze tactiek?
Als je te snel door de divisies gaat kom je boven je niveau te spelen en haal je die wekelijkse winst niet of met veel te veel moeite.
Eens! Ik ga altijd zsm naar div 4 en de laatste week probeer ik pas 3 te bereiken voor de season rewards.dutchgio schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:52:
[...]
Nee in rivals wordt dat gedaan om te voorkomen dat je promoveert.
Als je te snel door de divisies gaat kom je boven je niveau te spelen en haal je die wekelijkse winst niet of met veel te veel moeite.
Team overigens aangepast, hele club is ramos gegooid.
Aangezien ik tog nooit echt gok op pace maar meer op combi voetbal Messi en Cherki op de flanken gezet, gaat leuk tot nu toe
:strip_exif()/f/image/KFA5QF2tsge2QOC12aoXtrTk.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon al 2 Future-Stars uit pakketjes gehaald. Willock en die spaanse verdedigende mid.
Moest ook wel echt schrapen voor De Ketelaere zeg, Heb nog altijd last van het leegmaken van mijn club tijdens TOTY.
Moest ook wel echt schrapen voor De Ketelaere zeg, Heb nog altijd last van het leegmaken van mijn club tijdens TOTY.
Zucht.. wat is dat toch dat klutsballen bij mij zelden voor vrijstaande spelers vallen en ik vandaag al weer 3 potjes verlies omdat een geblockte bal of gestopte bal voor de voeten van een vrijstaande speler valt. 
Sterker, ik verlies er eentje met 3-2 omdat hij 3x schiet en 3x die bal voor de voeten van een vrijstaande spits klutst.
Sterker, ik verlies er eentje met 3-2 omdat hij 3x schiet en 3x die bal voor de voeten van een vrijstaande spits klutst.
[ Voor 22% gewijzigd door Prosac op 11-02-2023 11:41 ]
Gameplay valt me tot nu toe erg mee dus hopelijk blijft dat dit weekend zo. Ga FS Vitinha proberen ivm prime Petit, iemand ervaring met Vitinha hoe die in game is?
Het is dit weekend ook FGS2 Qualifer europa.
Daar kon je je voor plaatsen als je boven de x aantal punten had behaald in elite rivals. Dus de echte goede spelers zul je dit weekend wat minder snel tegenkomen.
Daar kon je je voor plaatsen als je boven de x aantal punten had behaald in elite rivals. Dus de echte goede spelers zul je dit weekend wat minder snel tegenkomen.
Speelde laatst een potje champs play offs. Had ik dit jaar ook nog niet aangeraakt, dus was wel benieuwd hoe het niveau is. Degene waar ik tegen speelde, ging de hele tijd naar mijn achterlijn lopen, om vervolgens een r1 + a (of x in het geval van ps) en vaak was dat dan een doelpunt. Dat was ook letterlijk het enige wat die probeerde.. Leuk man. 
Voelde wel lekker aan dat ik met 5-3 gewonnen had. Rustig blijven en het overzicht behouden is dan wel een must.
Voelde wel lekker aan dat ik met 5-3 gewonnen had. Rustig blijven en het overzicht behouden is dan wel een must.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ben je serieus? Ik vraag me gewoon oprecht af of rivals met WL door elkaar loopt aangezien mensen in rivals pauzeren en quitten.dutchgio schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:52:
[...]
Nee in rivals wordt dat gedaan om te voorkomen dat je promoveert.
Sinds gister avond verlies ik alle potjes kansloos. Wordt er niet goed van. Lijkt ook wel of ik een enorme lag heb sinds gisteren.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja. Zie hierboven ook een voorbeeld.Oekol schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:43:
[...]
Ben je serieus? Ik vraag me gewoon oprecht af of rivals met WL door elkaar loopt aangezien mensen in rivals pauzeren en quitten.
En nee het loopt niet door elkaar.
Zo doe ik het wel altijd. Als ik niet meer tot het volgende niveau kan komen, ff in eigen goal schieten en quitten. Of 3x in eigen goal schieten, kan ook.Valandil schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:29:
[...]
Ja, die zijn dan klaar. Door weg te gaan gaat er bij hun één wedstrijd af en krijgen ze 1 punt. Meestal omdat ze klaar zijn met WL.