[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Toch maar Morientes terug in de spits gezet. Mistte toch die body erbij voorin. En hij schiet ze er nog steeds genadeloos hard in voor me. :)

Geen idee, heb best veel spitsen geprobeerd maar val gek genoeg vaak terug naar hem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPlkOhjhh0M3huCmQrdak5_8oyw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/urXuAyQVFgFfkSxsDL1cSMEv.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Heb nu wat veel vleugelspelers.
Di Maria, mid Jairzinho en prime Figo
Had eerst eto'o er bijvoorbeeld in staan, dan heb je echt een killer.
Speel altijd met 2 spitsen, denk dat ik Forlan maar eens ga proberen.

Wie van deze 3 zouden jullie naast Forlan zetten?

99% kans trouwens dat welke speler ik ook koop hij komende dagen 200k dropt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door cubert20 op 03-02-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Partypooper schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:04:
Toch maar Morientes terug in de spits gezet. Mistte toch die body erbij voorin. En hij schiet ze er nog steeds genadeloos hard in voor me. :)

Geen idee, heb best veel spitsen geprobeerd maar val gek genoeg vaak terug naar hem.

[Afbeelding]
Haha herkenbaar, kom ook telkens weer terug bij morientes. Onvoorstelbaar hoe goed hij nog steeds is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47
Ja die Morientes is echt een baas, hij is nu vervangen door TOTY Benzema, maar hij kan idd nog prima mee.
Benzema, Morientes en Cantona zijn voor mij toch wel de beste spitsen voor in de punt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Traeces schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:00:
Uit de icon packs prime Keane en Shearer veel slechter kon het niet :')
Figo :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Speel vanavond van die vage potjes.
Niet het idee dat de ander veel beter is of meer creëert, maar zodra ik de bal ook maar in de buurt van de 16 speel zitten zijn spelers er echt volle druk op en maken zijn verdedigers constant de juiste keuzes.
En als je niks creëert kom je vanzelf onder druk te staan, omdat je teveel risico in je passes gaat leggen.

Ook 1 supervaag team tegengekomen. Allemaal random gold spelers van max 1k en dan Jorginho sbc en toty Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
cubert20 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:41:
Speel vanavond van die vage potjes.
Niet het idee dat de ander veel beter is of meer creëert, maar zodra ik de bal ook maar in de buurt van de 16 speel zitten zijn spelers er echt volle druk op en maken zijn verdedigers constant de juiste keuzes.
En als je niks creëert kom je vanzelf onder druk te staan, omdat je teveel risico in je passes gaat leggen.

Ook 1 supervaag team tegengekomen. Allemaal random gold spelers van max 1k en dan Jorginho sbc en toty Messi
Is mij ook opgevallen.. of het nu Rivals (div7, voorheen 5) of FUT Champions kwali was.. Dan denk ik.. daar moet ik toch eenvoudig van winnen.. bv gold Ruben Dias achterin en gold Verratti.. die zijn zo traag.. Maar nee hoor, alle moeite moeten doen. En opvallend is dan dat er idd 1 of 2 uitzonderingen bij zitten (bv Kroos WW). Zo werd ik nog gesloopt door gold Joao Felix en z'n golden matties..

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 04-02-2023 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Waarschijnlijk alle coins uitgegeven om die spelers te halen :D

Ik ben tot nu toe tevreden met m’n team, ik zoek alleen op de linker flank nog een Mbappe achtig type, ik merk dat dat beter rendeert dan Di Maria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:12
Mijn basis en bank.

700k gold en uit de basis/bank zijn Kehrer en Butland nog tradable.

Wat zouden jullie doen?

- Joao Cancelo linksback (TOTY EV)
- Koulibaly CV (TOTY EV)
- Son vervangen… maar voor wie?

Ik wik en weeg een beetje tussen deze 3 opties…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isbJcRjhFzxh4xVeCPrVwED7YjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQkxi5qGi1C844cRZMKXnk8R.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Udcu6ewMjDTwqDaH90WSdvUZC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mng4Wb978HP6SxuHBM3CKAt6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 08:27:
Waarschijnlijk alle coins uitgegeven om die spelers te halen :D

Ik ben tot nu toe tevreden met m’n team, ik zoek alleen op de linker flank nog een Mbappe achtig type, ik merk dat dat beter rendeert dan Di Maria.
En dan alle specials gebruikt om die sbc te doen :)
Zou zelf wat untradeable specials houden zodat je altijd wel redelijke spelers houd, maar persoonlijke keuzes denk ik dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
cubert20 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:46:
[...]

En dan alle specials gebruikt om die sbc te doen :)
Zou zelf wat untradeable specials houden zodat je altijd wel redelijke spelers houd, maar persoonlijke keuzes denk ik dan maar.
Ja eens, meestal maakt 1 speler niet het verschil :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Ik had prime eto'o dus en die was alleen maar aan het droppen.
Speelde niet zoveel en dacht ik verkoop hem, heb ik eventueel wat coins tijdens toty.
Gekocht voor 1,5 miljoen.
Verkocht voor 1,35 miljoen.
Is die nu volgens futbin bijna 1,7, ik moet echt niet in aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:52
Kan iemand mij helpen?
Er zijn 2 dingen waar ik nu elke wed tegenaan loop en geen idee hoe
Want word k... Gestoord van
1: krijg alleen maar dezelfde doelpunten tegen achterlijn voorleggen spits legt hem breed en inlopende man schiet binnen, krijg ik er minimaal 3 per wed tegen, hoe verdedig ik dit?
2: als ik voorsta doet de tegenstander iets waardoor de hele wedstrijd door het middenveld blijft jagen op mij en zijn verdedigers stappen bij alles in, kortom geen enkele tijd om een bal maar aan te nemen of een vrije man te zoeken, hoe doen ze dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Markvd1984 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:38:
Kan iemand mij helpen?
Er zijn 2 dingen waar ik nu elke wed tegenaan loop en geen idee hoe
Want word k... Gestoord van
1: krijg alleen maar dezelfde doelpunten tegen achterlijn voorleggen spits legt hem breed en inlopende man schiet binnen, krijg ik er minimaal 3 per wed tegen, hoe verdedig ik dit?
2: als ik voorsta doet de tegenstander iets waardoor de hele wedstrijd door het middenveld blijft jagen op mij en zijn verdedigers stappen bij alles in, kortom geen enkele tijd om een bal maar aan te nemen of een vrije man te zoeken, hoe doen ze dit?
die spelen dan met diepte heel hoog, doe ik ook, en met r1 roepen ze een 2e man erbij en je kan die ook combineren met nog een knop r1+r2+l2 ofzo. Dan zet je met 3 man druk op de bal.

YouTube: Advanced Defending - Applying Pressure & Teammate Contain (TUTORIAL)...

Weet niet helemaal zeker of dit filmpje was. Maar er is een extra manier om extra druk te zetten. Dus je hebt dat met R1 dat je een 2e man er bij roept die druk zet op de bal maar dat kan je dus ook met 3 man tegelijk doen.

En die tegenstanders gebruiken vermoedelijk ook handmatig selecteren. Door handmatig te selecteren van spelers kan je veel makkelijker en beter druk zetten. Ik zet bv best vaak druk door R1 te gebruiken, terwijl de speler die ik zelf bestuur 20 m van de bal af is, ik laat een medespeler dus drek zetten en zelf probeer ik dan vooruit te denken waar die bal dan naar toe gaat en zo kan ik die bal heel snel onderscheppen.
De tegenstander denkt dan van huh hier zet hij mij onder druk en na zijn pass zit ik er dan vaak bovenop, omdat ik ze vaak wel kan lezen wat ze gaan doen als ze onder druk komen te staan.
Uiteraard heb je ook veel lui die beter zijn die snappen wat ik doe en denken daar weer een stapje op vooruit. Tjah dat zijn gewoon betere spelers dan ik ben, wie weet lukt mij dat over 2 jaar ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:48:
[...]

die spelen dan met diepte heel hoog, doe ik ook, en met r1 roepen ze een 2e man erbij en je kan die ook combineren met nog een knop r1+r2+l2 ofzo. Dan zet je met 3 man druk op de bal.

YouTube: Advanced Defending - Applying Pressure & Teammate Contain (TUTORIAL)...

Weet niet helemaal zeker of dit filmpje was. Maar er is een extra manier om extra druk te zetten. Dus je hebt dat met R1 dat je een 2e man er bij roept die druk zet op de bal maar dat kan je dus ook met 3 man tegelijk doen.

En die tegenstanders gebruiken vermoedelijk ook handmatig selecteren. Door handmatig te selecteren van spelers kan je veel makkelijker en beter druk zetten. Ik zet bv best vaak druk door R1 te gebruiken, terwijl de speler die ik zelf bestuur 20 m van de bal af is, ik laat een medespeler dus drek zetten en zelf probeer ik dan vooruit te denken waar die bal dan naar toe gaat en zo kan ik die bal heel snel onderscheppen.
De tegenstander denkt dan van huh hier zet hij mij onder druk en na zijn pass zit ik er dan vaak bovenop, omdat ik ze vaak wel kan lezen wat ze gaan doen als ze onder druk komen te staan.
Uiteraard heb je ook veel lui die beter zijn die snappen wat ik doe en denken daar weer een stapje op vooruit. Tjah dat zijn gewoon betere spelers dan ik ben, wie weet lukt mij dat over 2 jaar ook wel :P
Haalde echt standaard gewoon 11 tot 14 wins probleemloos ging de WL
Sinds 1,5 week lukt niks meer
Ga nu 0 om 6 in WL
2x 9_2 verloren 2x 7_1
8-2 en 7-3
Lukt daadwerkelijk niks meer snap er geen hol van ze wandelen door mijn middenveld en verdedigen heen en alles wat ik op me spitsen in speel meteen bal verlies omdat er 2 verdedigers meteen vol druk de bal afpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Markvd1984 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Ga nu 0 om 6 in WL
2x 9_2 verloren 2x 7_1
8-2 en 7-3
Lukt daadwerkelijk niks meer snap er geen hol van ze wandelen door mijn middenveld en verdedigen heen en alles wat ik op me spitsen in speel meteen bal verlies omdat er 2 verdedigers meteen vol druk de bal afpakken
Mja soms heb je er een weekend tussen zitten dat niks lukt of dat je wat pech hebt met de matchmaking. Ik haal meestal 10-11 wins (90% van de WL’s) maar ik ben ook wel eens op 7 of 8 blijven steken…
Als ik er 3 op rij verlies stop ik tegenwoordig even, dat helpt echt enorm, anders ga ik geforceerd spelen. Ik speel juist graag tegen gasten die hoog en met veel man druk zetten (op mijn niveau :+ dan) Dat is in veel gevallen makkelijker om zelf een aanval op te zetten als ze een keer mis zitten.
Kortom niet te zwaar aan tillen, probeer ook andere opstellingen / tactieken om er onderuit te voetballen. Ik ga wat wijder spelen met 1 spits als de tegenstander smal staat en smaller met 2 spitsen als de tegenstander wat wijder staat en ik er niet door kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ik ben trouwens weer begonnen met 352 spelen.
Aanvallend en verdedigend kun je daar soms tegenstanders mee overrompelen.
Als ze doorhebben waar de ruimtes liggen is het wel kwetsbaar.
Maar verdedigend staan je wingers op de backs, je spitsen op de CB en de Cam staat op hun cdm. Opbouwen met de keeper is dan voor hun best lastig.
Als je dan de bal afpakt heb je superveel afspeelmogelijkheden.

Tactiek ongeschikt tegen direct spelende ploegen, omdat er superveel ruimte komt te liggen.
Heel geschikt tegen skillers die pas met 30 passes een keer bij je 16 zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Geen reet meer aan dit spel.

WL of Rivals, kom alleen maar die klote tyfus Sanchez in de spits tegen en elke tegenstander maakt er zo 4 of 5 doelpunten mee.

Niets tegen te doen, spel gaat aan de kant voor dit weekend.

Bij mij hebben bewegelijke en snelle spelers als Antony, Odegaard, Son dat soort gasten allemaal geen draaicirkel, lijken ze vastgekleefd te staan aan de grond.

Het is weken lang goed gegaan moet ik zeggen maar het is vandaag opeens weer totaal onspeelbaar….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
cubert20 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:40:
Ik ben trouwens weer begonnen met 352 spelen.
Aanvallend en verdedigend kun je daar soms tegenstanders mee overrompelen.
Als ze doorhebben waar de ruimtes liggen is het wel kwetsbaar.
Maar verdedigend staan je wingers op de backs, je spitsen op de CB en de Cam staat op hun cdm. Opbouwen met de keeper is dan voor hun best lastig.
Als je dan de bal afpakt heb je superveel afspeelmogelijkheden.

Tactiek ongeschikt tegen direct spelende ploegen, omdat er superveel ruimte komt te liggen.
Heel geschikt tegen skillers die pas met 30 passes een keer bij je 16 zijn.
Tegen direct spelende ploegen werkt het ook prima, maar je moet wel de 1-2 passes in het centrum afschermen zodat ze crosspasses etc moeten geven waardoor je tijd creeert om weer verdedigend in een 51212 te staan.

Het zwakke punt van 352 is als de tegenstander je achterlijn 1:1 weet te zetten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:48:
[...]

Tegen direct spelende ploegen werkt het ook prima, maar je moet wel de 1-2 passes in het centrum afschermen zodat ze crosspasses etc moeten geven waardoor je tijd creeert om weer verdedigend in een 51212 te staan.

Het zwakke punt van 352 is als de tegenstander je achterlijn 1:1 weet te zetten.
Speel met wingers die ondersteun verdediging als instructie hebben.
Dus ik speel effectief niet met 5 verdedigers.
Misschien toch maar een instructie maken die dat wel heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Markvd1984 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Ga nu 0 om 6 in WL
2x 9_2 verloren 2x 7_1
8-2 en 7-3
Gisteren ben ik gestopt bij 2-8. allemaal super frustrerende potjes waarin de tegenstander de hele wedstrijd 2x op doel schoot en dan met 2-1 won terwijl mijn spelers niet vooruit te branden waren. steeds stilstonden en ik al alle moeite had om een bal aan te nemen of simpele pass naar een medespeler te maken. Lijkt wel of mn spelers dan op halve kracht spelen.

Vandaag de WL afgemaakt en uiteindelijk 11-9 afgerond dus prima.... rewards waren weer shit als vanouds maar door alles te verkopen toch weer 120K erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
cubert20 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:16:
[...]

Speel met wingers die ondersteun verdediging als instructie hebben.
Dus ik speel effectief niet met 5 verdedigers.
Misschien toch maar een instructie maken die dat wel heeft :)
Idd, echter is het lastig om betaalbare spelers te vinden die in die rol passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:54:
Geen reet meer aan dit spel.

WL of Rivals, kom alleen maar die klote tyfus Sanchez in de spits tegen en elke tegenstander maakt er zo 4 of 5 doelpunten mee.

Niets tegen te doen, spel gaat aan de kant voor dit weekend.

Bij mij hebben bewegelijke en snelle spelers als Antony, Odegaard, Son dat soort gasten allemaal geen draaicirkel, lijken ze vastgekleefd te staan aan de grond.

Het is weken lang goed gegaan moet ik zeggen maar het is vandaag opeens weer totaal onspeelbaar….
Sanchez sbc doen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Tja heb je een punt. Maar je zult dan altijd zien dat je er zelf niet zo geweldig mee bent….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:23:
[...]

Tja heb je een punt. Maar je zult dan altijd zien dat je er zelf niet zo geweldig mee bent….
Doelde meer op voor mezelf, maar heb mijn muntjes inmiddels besteed:
https://www.futbin.com/23/squad/1727455

Pirlo gehaald als playmaker/CDM, ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Sleehond schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:23:
[...]

Mede door jouw post toch maar gedaan... ;)

TOTY packs verzamelde fodder er maar in gestoken.... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nz7-UUfve47nQt80yv80RKwueWA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mev7yznyYsgy2BGoc84B873T.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond es kijken of ik uit divisie 8 kan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
LukeSpangas schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:54:
[...]

TOTY packs verzamelde fodder er maar in gestoken.... [Afbeelding]

FC Orkapoes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
LukeSpangas schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:54:
[...]

TOTY packs verzamelde fodder er maar in gestoken.... [Afbeelding]

Succes!! Ik heb echt HAAT aan die speler gekregen tegen mij. Heel benieuwd of jij er zelf ook zo goed mee kan zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-09 12:20
Pfoe ik kom echt veel teams tegen met Koulibaly hm en Van Dijk toty. Niet te doen, die beuken overal dwars doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:06

Oekol

waka waka hey hey

Speculaes schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:26:
Pfoe ik kom echt veel teams tegen met Koulibaly hm en Van Dijk toty. Niet te doen, die beuken overal dwars doorheen
Die Koulibaly is nog best te betalen. Kom dan alleen niet uit met m'n koeman icon, maar die kan dan ook wel banken. VVD toty is echt duur maar had een leenversie. Hij is echt enorm goed.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Speculaes schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:26:
Koulibaly nog steeds op de bank, die manager uit Senegal is niet te doen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Laatst online: 21-09 21:18
Augy schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 23:02:
[...]

Die ga je ook niet vinden. Zoek daar al naar sinds fifa 23 uit is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Op hoeveel * kan je 'm krijgen? Met premier league trainer kan ik 'm op 2 chemistry krijgen. Das al prima toch

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Op gegeven moment komen die spelers op zo’n hoge rating dat ik niet meer door heb of ze chem hebben. Bale met of zonder chem? Geen idee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
[...]

Mendy als keeper en je bent er. Keepers maken imo niet echt uit en zijn per wedstrijd sterk verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
saert schreef op zondag 5 februari 2023 @ 08:29:
[...]

Mendy als keeper en je bent er. Keepers maken imo niet echt uit en zijn per wedstrijd sterk verschillend.
Courtois toty is echt fenomenaal anders 🙈

Kan hem op 2 krijgen met Cole of kewell. Iemand ervaring met beide. Correa Showdown zou hij vervangen

En tevens moet Valverde rttk vervangen worden voor jorginho, gevoelsmatig is dat ook geen verbetering haha

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 05-02-2023 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Heroes zijn echt onmisbaar wat betreft chemistry voor hybrids.
Sommige icons hebben daarin echt 0 functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
@Markvd1984 je bent niet de enige die het zwaar heeft in de WL. Ik ga op moment 4-4 :D
Terwijl ik normaal meestal richting de 9-1 ga en dat soort dingen. Achja, hoort erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
fifanoob schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:42:
@Markvd1984 je bent niet de enige die het zwaar heeft in de WL. Ik ga op moment 4-4 :D
Terwijl ik normaal meestal richting de 9-1 ga en dat soort dingen. Achja, hoort erbij
Ik had gisteravond een echte thriller.
Laatste wedstrijd, heb 49 punten.
Eindigen in penals.
Musa is niet geschikt als supersub, die penalcirkel bij die laatste penal ging zo snel dat was niet te doen.

Dus helaas 50 punten. Maar zo`n laatste pot is wel waarom ik WL speel :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Los van dat ik sinds donderdag een prachtige dochter heb (onze eerste), merk ik wel dat het hebben van een end game team in februari de “reward” van de WL/Rivals/Objectives wel wat weg haalt, omdat toch geen enkele beschikbare speler het eigenlijk tot je basiself zal schoppen.

Gelukkig zijn de potjes die ik speel wel erg leuk met dit team. Worstel alleen nog wel wat met TOTYI Makelele, op papier erg goed maar vooralsnog speelde Carvalho WC Hero eigenlijk beter voor me. Maar heb hem nodig voor chem van de Franse spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
cubert20 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:42:
Heroes zijn echt onmisbaar wat betreft chemistry voor hybrids.
Sommige icons hebben daarin echt 0 functie
Dat mogen ze wat mij betreft snel gaan aanpassen. Daarnaast geven icons nog iets origineels aan de game in plaats van de zoveelste marketing ronde om micro-transacties te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:14:
Los van dat ik sinds donderdag een prachtige dochter heb (onze eerste),
Gefeliciteerd!!

[ Voor 53% gewijzigd door fifanoob op 05-02-2023 13:28 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mesque
Dankje! Verreweg de mooiste pull uit de TOTY promo weken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:42:
Heb 10 wins nog gehaald 433 4 gespeeld zonder überhaupt een tactiek of iets aangepast en helaas paar x 5212 waar ik eigenlijk op tegen ben
Maar soms is het nood breekt wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:00
Los van dat ik sinds donderdag een prachtige dochter heb (onze eerste)
Mooi man, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 19:24
Gefeliciteerd @Mesque !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sodeknetter, alle 12 wedstrijden verloren om 1 token (2 was voor mij sowieso niet haalbaar) vrij te spelen in die first owner objective. Wat een tering vies sweatfest is dat zeg! Heb me weer ouderwets kapot geërgerd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:15:
Sodeknetter, alle 12 wedstrijden verloren om 1 token (2 was voor mij sowieso niet haalbaar) vrij te spelen in die first owner objective. Wat een tering vies sweatfest is dat zeg! Heb me weer ouderwets kapot geërgerd! :(
Waarom doe je het dan ook? Stop dan lekker, als ik paar potjes verlies en het loopt niet, dan stop ik lekker en accepteer ik dat ik iets niet haal.

12 verliezen zou mij gewoon agressief maken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:35:
[...]

Waarom doe je het dan ook? Stop dan lekker, als ik paar potjes verlies en het loopt niet, dan stop ik lekker en accepteer ik dat ik iets niet haal.

12 verliezen zou mij gewoon agressief maken…
Ja, ik wilde toch graag die ene token halen, maar was niet te doen. Echt een hoog niveau. Te hoog voor mij in ieder geval. Dus ik had het sowieso niet gehaald ook als ik ff gestopt zou zijn. Mij zit het vooral dwars dat EA al die tokens maar overal en nergens in stopt! Maar goed, ik ben geen fan van EA omdat ik ze sneaky vind. Verder vind ik Fifa wel weer leuk hoor, zo is het ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06:32
Los van dat ik sinds donderdag een prachtige dochter heb (onze eerste), merk ik wel dat het hebben van een end game team in februari de “reward” van de WL/Rivals/Objectives wel wat weg haalt, omdat toch geen enkele beschikbare speler het eigenlijk tot je basiself zal schoppen.

Gelukkig zijn de potjes die ik speel wel erg leuk met dit team. Worstel alleen nog wel wat met TOTYI Makelele, op papier erg goed maar vooralsnog speelde Carvalho WC Hero eigenlijk beter voor me. Maar heb hem nodig voor chem van de Franse spelers..
Gefeliciteerd gozert mooiste wat er is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online

Gefeliciteerd kerel! Hopelijk alles goed met de vrouw en dochter! Geniet ervan 🧑‍🍼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Moody2204 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:15:
The fear of missing out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, nou ik wil Ramos nog doen en dan de tokens inwisselen voor een 10x zoveel morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
GEFELICITEERD!

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de game gesloopt is door al die promo's. Vroeger, toen je nog moest wachten op de WL rewards tot het weekend lang en breed voorbij was, zat je nog te hopen op een bepaalde goede IF. Nu halen zelfs de hoogste mijn basisteam niet en kon ik alle IF uit de rewards direct verkopen. omdat dit voor iedereen geldt leveren ze ook nog eens niks op. Ik had 3 IF's waar de twee hoogste bij zaten die ik ieder voor 40k kon verkopen. De game loopt nu wel op z'n eind vind ik. WL is best leuk maar voor de rewards hoef je niet te spelen.

Is nu ook zo als ik om 19.00 op futbin naar de nieuwe sbc's kijk. Zijn allemaal minder dan mijn basisteam wat ik met veel spelen en grinden bij elkaar heb verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Ja precies dit.... Er een levenswerk van willen maken.... Die 1e token man, waar maak je je druk om? Ik heb echt 0 tijd om te spelen, probeer een beetje te traden, 2 avondjes per week wat potjes Squad Battles en Rivals te spelen... Heb al jaren geen Weekend League aangeraakt en heb nou niet bepaald het idee dat ik ergens iets mis of zwaar achterloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
LukeSpangas schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Ja precies dit.... Er een levenswerk van willen maken.... Die 1e token man, waar maak je je druk om? Ik heb echt 0 tijd om te spelen, probeer een beetje te traden, 2 avondjes per week wat potjes Squad Battles en Rivals te spelen... Heb al jaren geen Weekend League aangeraakt en heb nou niet bepaald het idee dat ik ergens iets mis of zwaar achterloop...
Ieder zijn ding. Ik heb niks met traden. Ik speel dan toch liever wat vaker gewoon echte potjes.
En levenswerk... dat valt wel mee. Het is dat ik met de Ramos sbc in mijn hoofd zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:51
Ook weer een Hero sbc uitbrengen waar je 9/10 keren niks aan de spelers hebt voor dezelfde prijs als de 88+ Icon sbc.

Enige goede relevante spelers die interessant zijn om te packen zijn; Lucio, Marchisio of Yaya. De rest zijn vergeleken met de bestaande promo spelers echt nada waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wanneer of waar kunnen we de tokens inleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Lashrom schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:28:
Ook weer een Hero sbc uitbrengen waar je 9/10 keren niks aan de spelers hebt voor dezelfde prijs als de 88+ Icon sbc.

Enige goede relevante spelers die interessant zijn om te packen zijn; Lucio, Marchisio of Yaya. De rest zijn vergeleken met de bestaande promo spelers echt nada waard.
Maar heroes geven wel goede links, in tegenstelling tot icons.
Kan zeker wel helpen om andere spelers te kunnen inpassen.
En dit is een keuze uit 3, geen willekeurige icon.

Owairan, Smolarek, Capdevila, Carvalho, Forlan, Voller, Govou etc. Zijn het ook wel waard hoor.

Zou het haast een betere SBC dan de icon SBC noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
LukeSpangas schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Weekend League is leuk omdat het een iets bredere uitdaging geeft dan Rivals/Friendlies en niet zo vreselijk is als Draft (in de kern is draft leuk, maar niet als je continu in het eerste of 2e potje al met 7-0 eraf gaat door een elite speler).
WL kan je in het begin nog wel wat betere spelers opleveren, maar na de eerste promo's is het toch vooral fodder scoren. Want van de TOTW's hoef ik het voor mijn elftal al niet meer te hebben En dan doe ik weinig bijzonders dan gericht SBC's en spelers scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:07
Markvd1984 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:32:
Wanneer of waar kunnen we de tokens inleveren?
Vanaf maandag zouden de SBCs hiervoor er moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Lashrom schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:28:

En hij is in verhouding nog een stuk duurder dan een paar weken geleden. Elke week nieuwe promo’s etc. het is teveel waardoor er teveel nutteloze kaarten zijn gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:05
TOTY Theo is een hartstikke fijne speler, maar 1,5M op het veld aan een LB hebben staan vond ik toch wat zonde. Daarom verkocht en team omgebouwd naar het volgende. Voel me wel een beetje een ratje, maar die voorhoede is toch wel heerlijk hoor :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhk7_ebiqsTNnQT41K-eP5Mh9hc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AIResDDqXXKtMlCDc35JfQ9k.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Maurice079 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:04:
TOTY Theo is een hartstikke fijne speler, maar 1,5M op het veld aan een LB hebben staan vond ik toch wat zonde. Daarom verkocht en team omgebouwd naar het volgende. Voel me wel een beetje een ratje, maar die voorhoede is toch wel heerlijk hoor :9~
[Afbeelding]
Ik heb Eusebio 91 maar krijg hem niet aan de praat. Hij is zo log en traag op de eerste meters lijkt het…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:05
Speculaes schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:17:
[...]

Ik heb Eusebio 91 maar krijg hem niet aan de praat. Hij is zo log en traag op de eerste meters lijkt het…
Klinkt raar, maar probeer wellicht eens Architect op hem. Da’s de enige chem style die 91 Eusebio controlled maakt qua versnelling. Bij mij was Eusebio met een hawk oid ook niet top, maar met een Marksman speelt ie echt heerlijk :Y

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hero sbc gedaan
Forlan hero, Di Natale hero en wc Carvalho
Di Natale maar keer proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:51
WL zit er weer op, heb hem op 51 kunnen zetten. Maar om het hele weekend te spelen voor een 86 rated Immobile…

Het was echt een compleet sweat fest, en ik loop achter op de curve nu… Ik wil er de moeite niet meer insteken met die waardeloze rewards… Dan maar voor de fun af en toe een potje rivals…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Maurice079 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:19:
[...]

Klinkt raar, maar probeer wellicht eens Architect op hem. Da’s de enige chem style die 91 Eusebio controlled maakt qua versnelling. Bij mij was Eusebio met een hawk oid ook niet top, maar met een Marksman speelt ie echt heerlijk :Y
Ga ik eens proberen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:19:
Hero sbc gedaan
Di natale is een monster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Markvd1984 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:19:
Hero sbc gedaan
Net tegen gespeeld, werd gek van hem. Super bewegelijk en ramt ze makkelijk binnen.

Dus aanrader…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:32
Wordt wel tijd dat er iets gedaan wordt aan het beloningssysteem binnen fut champs toch. Ging gister 6-6 om vervolgens naar 14-6 te gaan. Leuk en aardig maar uiteindelijk weet je toch met huidige totw systeem dat je er geen k*t aan hebt 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Dani05 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 08:00:
Wordt wel tijd dat er iets gedaan wordt aan het beloningssysteem binnen fut champs toch. Ging gister 6-6 om vervolgens naar 14-6 te gaan. Leuk en aardig maar uiteindelijk weet je toch met huidige totw systeem dat je er geen k*t aan hebt 😬
Ik bewaar die packs nog steeds in afwachting van een goede TOTW. :+ Heb nu een stapeltje van 7 TOTW packs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ginola heb ik verkocht, heb het nu zo staan in game:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cM44_oISYkhSHNUvt6GxuAKfrG8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zie28JsbpHeO9hVOt3AZcVl5.png?f=fotoalbum_large

Heb nog bijna 1,6 miljoen op de bank. Zit te denken om te sparen voor Eto 92 en dan Al Owairan weer op rechtshalf.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:33:
[...]

Di natale is een monster.
Die heb ik al een tijdje in de club maar nog nooit geprobeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
Heeft niet veel met FIFA 23 te maken, maar welke versie van FIFA biedt in jullie ogen de beste offline single player ervaring?

Merk dat deze met de nieuwste FIFA's slechter is geworden. Voorheen kon je je in een seizoen kwalificeren voor de CL waarna je in het volgende seizoen zowel competitie als CL speelde.

Nu kun je hetzij kiezen voor competitie, hetzij voor CL. Waarbij je dan alle CL wedstrijden achter elkaar af moet werken.

Wat is de laatste FIFA versie waarbij het nog werkt zoals hierboven beschreven?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Mars18 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:02:
Ginola heb ik verkocht, heb het nu zo staan in game:

[Afbeelding]

Heb nog bijna 1,6 miljoen op de bank. Zit te denken om te sparen voor Eto 92 en dan Al Owairan weer op rechtshalf.
Gewoon poosje wachten, al die high rated spelers stonden een poosje terug voor lager op de transferlijst.
denk 2/3 weken dan dropt eto wel weer naar 1,3/1,4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
alexbl69 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:22:
Heeft niet veel met FIFA 23 te maken, maar welke versie van FIFA biedt in jullie ogen de beste offline single player ervaring?

Merk dat deze met de nieuwste FIFA's slechter is geworden. Voorheen kon je je in een seizoen kwalificeren voor de CL waarna je in het volgende seizoen zowel competitie als CL speelde.

Nu kun je hetzij kiezen voor competitie, hetzij voor CL. Waarbij je dan alle CL wedstrijden achter elkaar af moet werken.

Wat is de laatste FIFA versie waarbij het nog werkt zoals hierboven beschreven?
Ik speel geen carrière, maar dit moet wel een bug zijn?
Lijkt me niet dat dit altijd voor komt, het hoort gewoon zoals die eerste opzet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mesque schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:37:
[...]

Ik bewaar die packs nog steeds in afwachting van een goede TOTW. :+ Heb nu een stapeltje van 7 TOTW packs..
Idem. Heb er nu 6 en hoop dat er een keer iemand als mbappe of messi in gaat zitten. Haaland doe ik 't ook al voor. Gakpo ook prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Oekol schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Idem. Heb er nu 6 en hoop dat er een keer iemand als mbappe of messi in gaat zitten. Haaland doe ik 't ook al voor. Gakpo ook prima :+
Eventueel open ik ze als de prijzen voor IF 2,5x over de kop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Er heeft ook iemand een 0 teveel geboden op Cole 🥴

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJRIcG8BbC6zWAadyHiXQd39FjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GrNEpv4llLeKHZNWyuR3FfqP.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wou dat ik mij zo een fout kon veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20
JonnyTheG schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:30:
Er heeft ook iemand een 0 teveel geboden op Cole 🥴

[Afbeelding]

Ik wou dat ik mij zo een fout kon veroorloven.
dat is niet zo per ongeluk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Messje schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:34:
[...]
dat is niet zo per ongeluk. ;)
Hoezo niet dan? Wat kan de reden daarachter dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
JonnyTheG schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:37:
[...]

Hoezo niet dan? Wat kan de reden daarachter dan zijn.
Coins verkoop of overzetten naar ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20
Traeces schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:46:
[...]

Coins verkoop of overzetten naar ander account.
Precies dit @JonnyTheG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
wc hero sbc maar eens afgerond.
Forlan WC eruit, precies de speler die ik eens wilde gaan proberen :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007

allstarted1

WTRFTS

Wham...bam...thank you EA! :o oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPCs9NcoYOYGlsQ_3-ztyPB4nBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJGHhdlKAwXsnQXUBl9pNJT3.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Echt soms… in anderhalf uur maar een duel gewonnen in rivals. Expected goals van 7 tegenover 2 en dan gewoon met 0-5 verliezen. Dat soort dingen. Dan kan je em echt even beter wegleggen.

Passjes die veel te zacht worden ingespeeld terwijl je lang drukt of dat zelfs switchen met de rechterstick op geen enkele manier naar de juiste man gaat. Wat kan dit toch frustrerend zijn.

On another note: wat gaan jullie voor de swaps halen? Die Prime icon is leuk, maar je krijgt toch niet wat je wil, dus zit stiekem aan de fodder packs te denken. Die 85+ heb je altijd nodig

[ Voor 51% gewijzigd door Speculaes op 06-02-2023 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Tokens ingewisseld??

Zitten er op dit moment behalve totw fs nog in de packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Gavi uit de 84x20, past perfect en vervangt tradeble Valverde. Weer 545k erbij op de bank

Ook nog doe cherki uit de 85+, blijkt ruim 600k te zijn 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:58:
[...]

Tokens ingewisseld??

Zitten er op dit moment behalve totw fs nog in de packs?
Yep, voor de 84+ x20. Heb even geen zin om door te grinden en dat pakte nu goed uit. Denk dat ik die Portugese dude van Liverpool nog doe voor m'n middenveld. Fodder genoeg nu :+ FS zitten wel nog in packs, ja. Dit is overigens de eerste die ik pack :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hoezo is die zoveel waard dan? meteen verkopen imo
oh untradeable nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:04:
[...]

hoezo is die zoveel waard dan? meteen verkopen imo
oh untradeable nvm
Wordt lastig ben ik bang 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wauw, welk pakketje? NVM al gelezen
Poh die Alvarez zou ik zo graag willen…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Speculaes schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:57:
Echt soms… in anderhalf uur maar een duel gewonnen in rivals. Expected goals van 7 tegenover 2 en dan gewoon met 0-5 verliezen. Dat soort dingen. Dan kan je em echt even beter wegleggen.

Passjes die veel te zacht worden ingespeeld terwijl je lang drukt of dat zelfs switchen met de rechterstick op geen enkele manier naar de juiste man gaat. Wat kan dit toch frustrerend zijn.

On another note: wat gaan jullie voor de swaps halen? Die Prime icon is leuk, maar je krijgt toch niet wat je wil, dus zit stiekem aan de fodder packs te denken. Die 85+ heb je altijd nodig
Herkenbaar verhaal. Hier de 10 tokens die ik had voor de 84 x 20 gebruikt. Helaas geen Alvarez eruit zoals hierboven, maar wel net mooie fodder die ik gebruikt heb voor de Ramos sbc.

Overigens een aantal spelers met aardige winst kunnen verkopen en daarmee mijn team een mooie upgrade gegeven. Nieuw zijn Saka, TAA en Smolarek ( en Ramos dan).

Smolarek op advies van mijn zoon gedaan. Eerste potje: 6-2 winst met 1 assist en 5 goals van Smolarek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KP3qdh-cw5heniynrkNlwundjB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wuSyPLb0S8P3Mkz7q4eXBsiU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik dacht ik ga eens kijken hoeveel tokens ik heb. Welgeteld 1😁

Had alleen WL gespeeld en 1x ingelogd denk ik. Vanavond even kijken of 't makkelijk te halen is. Geen zin in die toxic shit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oekol schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:01:
Ik dacht ik ga eens kijken hoeveel tokens ik heb. Welgeteld 1😁

Had alleen WL gespeeld en 1x ingelogd denk ik. Vanavond even kijken of 't makkelijk te halen is. Geen zin in die toxic shit.
De meeste tokens zitten in sbc’s. Ik heb zelf de 20x 84 geopend, dat is een prima pack voor fodder. 2x een future star, 90, 89, 88 etc. Vrijwel alles hoger dan 85. Zag al op youtube dat veel mensen hoge fodder eruit halen. Wel fijn om weer wat in de club te hebben na toty :+
Nu nog een mooie SBC :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Hier 7 tokens en ga idd ook maar voor de 20x 84 om de club aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
cubert20 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:23:
[...]

Gewoon poosje wachten, al die high rated spelers stonden een poosje terug voor lager op de transferlijst.
denk 2/3 weken dan dropt eto wel weer naar 1,3/1,4
Wil eigenlijk een Pele of Eusebio haha, maar welke icon spits zou je anders aanraden voor 1,6 mil.
Liefst een 5* skill

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Mars18 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:48:
[...]

Wil eigenlijk een Pele of Eusebio haha, maar welke icon spits zou je anders aanraden voor 1,6 mil.
Liefst een 5* skill
Dat is heel persoonlijk. Heb zelf met eto 92 gespeeld en dat is echt een killer.
Moeilijk van de bal te krijgen en wringt zich er vaak door.
Maakt ook nog uit of je op de old gen of next gen speelt denk ik.
eto heeft lean body type en is ook nog best sterk met hawk.

Ik kom overigens elke fifa weer uit bij prime cantona.
Sterk, groot en goede dribbel (voor zijn formaat) en hoge agressie waardoor hij vaak als eerste bij de bal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
cubert20 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Dat is heel persoonlijk. Heb zelf met eto 92 gespeeld en dat is echt een killer.
Moeilijk van de bal te krijgen en wringt zich er vaak door.
Maakt ook nog uit of je op de old gen of next gen speelt denk ik.
eto heeft lean body type en is ook nog best sterk met hawk.

Ik kom overigens elke fifa weer uit bij prime cantona.
Sterk, groot en goede dribbel (voor zijn formaat) en hoge agressie waardoor hij vaak als eerste bij de bal is.
Dank voor de info, speel op de ps5

Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste