Hier nog 0 wins en 5x verloren. Maar ja, zoals ik al zei, raakt mijn team achter op de powercurve. Dus dat worden waarschijnlijk 2 tokens die ik niet kan halen. Thx EA.Prosac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:27:
[...]
Viel wel mee eigenlijk, normaal lukt het me nauwelijks om in zoiets wins te halen, nu had ik 7 wins en 4 potjes over.
Maar ik ben ook bewust dit seizoen niet uit divisie 6 gepromoveerd, friendlies worden volgens mij wel uit je rivals-niveau bepaald toch?
Geen geforceerde update, nog niet overal verspreid, of het disablen van crossplay is nog niet uitgevoerd. Zal wel gewoon PC zijn, op consoles kan het niet.theman36 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:13:
[...]
Maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat iemand op de ps5 dit doet? Oh trouwens het icoon van een pc-speler stond ook bij zijn naam dus blijkbaar kan het wel?
Mijn First Owner team is dan ook vrijwel gelijk aan mijn basiselftal.Moody2204 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:25:
[...]
Hier nog 0 wins en 5x verloren. Maar ja, zoals ik al zei, raakt mijn team achter op de powercurve. Dus dat worden waarschijnlijk 2 tokens die ik niet kan halen. Thx EA.
Kom als pc-speler gelukkig vrij weinig cheaters althans, overduidelijke. Deze doet mij ineens wel iets opvallen.
4 dollar per dag.One of the best marks of our Undetected FIFA 23 Ultimate Team Cheats is the Division Spoofer, as you can use it to change your division and smurf around the lower division, humiliating everyone.
Hier op 1 positie na ook.Prosac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:03:
[...]
Mijn First Owner team is dan ook vrijwel gelijk aan mijn basiselftal.
Pfff... dat cheatfilmpje. WTF... triest als je zo wil spelen. Sowieso vind ik aan pc gaming een luchtje hangen. Met shooters gebeurde dat ook vaak.
geloof het niet helemaal. Sinds wanneer krijg je een win als je tegenstander "quit" bij 0-0?Prosac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:10:
Kom als pc-speler gelukkig vrij weinig cheaters althans, overduidelijke. Deze doet mij ineens wel iets opvallen.
[...]
4 dollar per dag.
[YouTube: Fifa 23 Hacking - NEW UNDETECTED FIFA 23 Cheat - FIFA 23 BALL TELEPORT]
Denk dat het eerder een scam is van diegene, een oplichter.
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 01-02-2023 23:43 ]
Bal in het netje, insta-exit.fifanoob schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:42:
[...]
geloof het niet helemaal. Sinds wanneer krijg je een win als je tegenstander "quit" bij 0-0?
Denk dat het eerder een scam is van diegene, een oplichter.
Zoals gezegd, ik ben een pc-gamer en ik vind het wel meevallen met het cheaten, gemiddeld genomen kom je ze wat vaker tegen in shooters, maar ook dat is tegenwoordig wel sporadisch. Behalve als je met Aziaten, met name Chinezen, gamed, die kunnen echt nauwelijks wat zonder cheats lijkt het.
ohja zie het nu pas goed. Najah dan nog heb ik mijn twijfels.Prosac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:50:
[...]
Bal in het netje, insta-exit.
Zoals gezegd, ik ben een pc-gamer en ik vind het wel meevallen met het cheaten, gemiddeld genomen kom je ze wat vaker tegen in shooters, maar ook dat is tegenwoordig wel sporadisch. Behalve als je met Aziaten, met name Chinezen, gamed, die kunnen echt nauwelijks wat zonder cheats lijkt het.
Zojuist nog even de WL kwalificatie afgemaakt, kwam Makalele 92 toch even uit een pakketje gewandeld, toch mooi een dikke 800k er bij.
Team staat nu zoals hieronder, mensen nog tips voor iets nieuws? Heb 1 mil, Foden, De Jong, van Dijk en vd Sar zijn tradable. Heb Lahm 91 nog op de bank zitten maar vind Frimpong toch een stuk fijner spelen.
Team staat nu zoals hieronder, mensen nog tips voor iets nieuws? Heb 1 mil, Foden, De Jong, van Dijk en vd Sar zijn tradable. Heb Lahm 91 nog op de bank zitten maar vind Frimpong toch een stuk fijner spelen.
:strip_exif()/f/image/zXsSrGb8ulWC07AjEJc3DAuo.jpg?f=fotoalbum_large)
15 mooi packs had ik klaar staan.
Geen TOTY maar wel Vidic 91.
Al de 4e icon die ik pak uit een normaal pakket.
Die kan mooi naast van Dijk 96 in m'n team.
Als klap op de vuurpijl kwam Jairzinho 92 nog uit m'n eerst icon SBC lopen.
Die kan de 90 versie vervangen.
Voor een casual player zoals ik, die pas z'n eerste WL speelde dit jaar, heb ik wel erg goede packluck deze editie.
Geen TOTY maar wel Vidic 91.
Al de 4e icon die ik pak uit een normaal pakket.
Die kan mooi naast van Dijk 96 in m'n team.
Als klap op de vuurpijl kwam Jairzinho 92 nog uit m'n eerst icon SBC lopen.
Die kan de 90 versie vervangen.
Voor een casual player zoals ik, die pas z'n eerste WL speelde dit jaar, heb ik wel erg goede packluck deze editie.
Ik heb het idee dat veel spelers weer bewust in een lagere divisie zitten dan ze horen. Ben dinsdag regelmatig weggespeeld in div4, zit nu in 3 en dat is toch een paar niveau's makkelijker 
Daarna die win ff gehaald met first owners, daar had ik maar 1 potje voor nodig.
WL playoffs ook gehaald in 5 potjes... tja het blijft vreemd dat fifa
Hopelijk nog wat hoge fodder in al die packs die vandaag komen, dan kan ik Mbappe completen voor de WL
Daarna die win ff gehaald met first owners, daar had ik maar 1 potje voor nodig.
WL playoffs ook gehaald in 5 potjes... tja het blijft vreemd dat fifa
Hopelijk nog wat hoge fodder in al die packs die vandaag komen, dan kan ik Mbappe completen voor de WL
Heb gister eens wat langer rivals gespeeld, van div 3 naar div 1 met nog 2 wedstrijden te gaan tot elite. Op de een of andere manier merk ik niet zoveel verschil tussen de drie divisies, komt vast en zeker doordat veel mensen ook bewust blijven hangen.
Ik krijg tegenwoordig ook wel veel berichtjes over mijn credit card debt etc, wel grappig eigenlijk. Heb er geen geld ingestoken overigens.
:strip_exif()/f/image/5XX3NvnRMw41UPZSuCQXaCls.jpg?f=fotoalbum_large)
Het enige waar ik nog mee zit is een aantal spelers van 2 naar 3 chem krijgen. Dat kan door Carvalho te vervangen, die het overigens erg goed doet. Opties die ik heb:
- Kimpembe centurion
- Prime Desailly
- Makelele TOTY Icon
Wat zijn jullie gedachten? Of nog andere ideeën op dit op te krikken? Alleen de wingbacks zijn tradable, heb 1.6m aan coins beschikbaar.
Ik krijg tegenwoordig ook wel veel berichtjes over mijn credit card debt etc, wel grappig eigenlijk. Heb er geen geld ingestoken overigens.
:strip_exif()/f/image/5XX3NvnRMw41UPZSuCQXaCls.jpg?f=fotoalbum_large)
Het enige waar ik nog mee zit is een aantal spelers van 2 naar 3 chem krijgen. Dat kan door Carvalho te vervangen, die het overigens erg goed doet. Opties die ik heb:
- Kimpembe centurion
- Prime Desailly
- Makelele TOTY Icon
Wat zijn jullie gedachten? Of nog andere ideeën op dit op te krikken? Alleen de wingbacks zijn tradable, heb 1.6m aan coins beschikbaar.
Kimpembe heb ik en die is echt goed. Houdt bij mij Prime ferdinand en cannavaro uit de basis.Mesque schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:12:
Heb gister eens wat langer rivals gespeeld, van div 3 naar div 1 met nog 2 wedstrijden te gaan tot elite. Op de een of andere manier merk ik niet zoveel verschil tussen de drie divisies, komt vast en zeker doordat veel mensen ook bewust blijven hangen.
Ik krijg tegenwoordig ook wel veel berichtjes over mijn credit card debt etc, wel grappig eigenlijk. Heb er geen geld ingestoken overigens.![]()
[Afbeelding]
- Kimpembe centurion
- Prime Desailly
- Makelele TOTY Icon
Heb ook Lucio WC hero gehad, maar vind Kimp beter. Echt een aanrader en vrij goedkoop.
Uit alle pakketjes van het seizoenseinde en rivals welgeteld één speler boven de 84: Ruben Dias..
Hier aspas als hoogste 🥳Speculaes schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:26:
Uit alle pakketjes van het seizoenseinde en rivals welgeteld één speler boven de 84: Ruben Dias..
Heb nu
Gakpo - Butragueno - Nunez OTW
Nunez en Gakpo tradable. Nunez best tevreden over wie zou een goeie vervanger zijn voor Gakpo? Kom er niet uit. Zo'n kaartje van Richarlison ziet er wel OK uit door o.a. weakfoot maar is qua stats niet per se beter.
Iemand tips? Kom maar niet tot een vervanger voor Gakpo. Wellicht dat Forlan WC Hero, die heeft echt hele goeie shooting upgrade. Rest is vrijwel hetzelfde als Gakpo. Is er een betere optie?!

Heb 1.7mln te besteden maar dat wil ik niet aan 1 speler besteden... denk ik
Vind handelen heel leuk, nu sinds TOTY kwam niet meer gedaan, maar wil eigenlijk kijken of ik weer een cashcow vinden kan om meer geld te maken.
Nunez en Gakpo tradable. Nunez best tevreden over wie zou een goeie vervanger zijn voor Gakpo? Kom er niet uit. Zo'n kaartje van Richarlison ziet er wel OK uit door o.a. weakfoot maar is qua stats niet per se beter.
Iemand tips? Kom maar niet tot een vervanger voor Gakpo. Wellicht dat Forlan WC Hero, die heeft echt hele goeie shooting upgrade. Rest is vrijwel hetzelfde als Gakpo. Is er een betere optie?!

Heb 1.7mln te besteden maar dat wil ik niet aan 1 speler besteden... denk ik
Vind handelen heel leuk, nu sinds TOTY kwam niet meer gedaan, maar wil eigenlijk kijken of ik weer een cashcow vinden kan om meer geld te maken.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb heel lang met Gakpo gespeeld, was inderdaad een topper. Je zou ook kunnen kijken naar een Di Natale. Op linksbuiten/CF zou ook Mo Salah OOP een topoptie zijn (785k) of Phil Foden WC (350k)Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:32:
Heb nu
[Afbeelding]
Heb 1.7mln te besteden maar dat wil ik niet aan 1 speler besteden... denk ik![]()
enige waar ik beetje mee verdiend heb is aan de 85 en 88 rated kaartjes.Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:32:
Heb nu
[Afbeelding]
Heb 1.7mln te besteden maar dat wil ik niet aan 1 speler besteden... denk ik![]()
Dat is het probleem een beetje ja, hij is het een topper. Maar met de spelers om hem heen die beter worden, wordt hij juist minder bepalend. Dat is wellicht logisch, maar heb ook wel weer zin in een nieuwe speler.Speculaes schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:38:
[...]
Ik heb heel lang met Gakpo gespeeld, was inderdaad een topper. Je zou ook kunnen kijken naar een Di Natale. Op linksbuiten zou ook Mo Salah OOP een topoptie zijn (785k) of Phil Foden WC (350k)
Had Rivalo 90 nog gepackt maar met 2* weakfoot lijkt me dat helemaal niet en zijn invalbeurten waren (nog) niet echt om over naar huis te schrijven. Wellicht eens proberen om te laten starten...
Salah heeft 3* weakfoot, dat is echt op het randje. Salah is volgens mij wel goed uberhaupt. Wellicht dat ik dat eens probeer. Als links buiten ga ik vaak naar binnen toe dus dan zou ik met hem nogmaals naar buiten moeten kappen.
Die Phil Foden ook al na gekeken en hij lijkt zoveel op Gakpo qua stats.
Al mijn geld komt van Gakpo eerlijk gezegd. Eerst de 83 rated kaartjes voor dubbele verkopen en daarna met z'n IF of TOTT kaarten geld pakken.fifanoob schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:38:
[...]
enige waar ik beetje mee verdiend heb is aan de 85 en 88 rated kaartjes.
Maar de IF strategie loopt niet zo denderend dit jaar. De laatste fifa die ik speelde was dat echt heel makkelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 02-02-2023 09:42 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
WC Smolarek en Voller horen bij de besten van het spel imo, als je Forlan overweegt kun je hem misschien ook in overweging nemen. Anders wellicht 91 Son, hele fijne speler met 5* WF.Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:32:
Heb nu
[Afbeelding]
Völler zou ook nog ideaal zijn bedenk ik me. Razendsnel en alles is raak. Qua vervelende spelers die ik in de WL tegenkom, staat hij vrij hoog. Niet zo hoog als Brolin overigens.Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:41:
[...]
Dat is het probleem een beetje ja, hij is het een topper. Maar met de spelers om hem heen die beter worden, wordt hij juist minder bepalend. Dat is wellicht logisch, maar heb ook wel weer zin in een nieuwe speler.
Had Rivalo 90 nog gepackt maar met 2* weakfoot lijkt me dat helemaal niet en zijn invalbeurten waren (nog) niet echt om over naar huis te schrijven. Wellicht eens proberen om te laten starten...
Salah heeft 3* weakfoot, dat is echt op het randje. Salah is volgens mij wel goed uberhaupt. Wellicht dat ik dat eens probeer. Als links buiten ga ik vaak naar binnen toe dus dan zou ik met hem nogmaals naar buiten moeten kappen.
Die Phil Foden ook al na gekeken en hij lijkt zoveel op Gakpo qua stats.
[...]
Al mijn geld komt van Gakpo eerlijk gezegd. Eerst de 83 rated kaartjes voor dubbele verkopen en daarna met z'n IF of TOTT kaarten geld pakken.
Maar de IF strategie loopt niet zo denderend dit jaar. De laatste fifa die ik speelde was dat echt heel makkelijk.
Forlan is wel echt heel erg goed kwa attacking ai en afmaken, let wel dat hij soms wat terugzakt tussen de linies door zn workrates. Ik heb er nog een echte sterke spits naast staan (morientes)Mesque schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:45:
[...]
WC Smolarek en Voller horen bij de besten van het spel imo, als je Forlan overweegt kun je hem misschien ook in overweging nemen. Anders wellicht 91 Son, hele fijne speler met 5* WF.
Smolarek is echt een aanrader idd
Jup weet er alles van, ik had ook bijna 100 IF kaartjes ingekocht voor Toty al maar deze allemaal maar weer verkocht, heb ze een maand vast gehouden voor saus.Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:41:
[...]
[...]
Al mijn geld komt van Gakpo eerlijk gezegd. Eerst de 83 rated kaartjes voor dubbele verkopen en daarna met z'n IF of TOTT kaarten geld pakken.
Smolarek ziet er ook best goed uit qua snelheid, heeft die een plus tov gakpo en voller. Finishing is bij Voller echt vele malen beter. Dan is de passing van Smolarek verrassend beter, terwijl de algemene passing van Gakpo beter is. Smolarek heeft 99(!) balance, hoge bal control en dribbling, en hoogste aggressie van de drie.
Voller en Smolarek beide 3* skills, dat is wel jammer liefst heb ik daar 4* want butra heeft ook maar 3*.
Brolin heeft weer 4* skills maar 3* WF. Als ik het zo zie denk ik dat ik die Smolarek maar eens ga proberen!
Voller en Smolarek beide 3* skills, dat is wel jammer liefst heb ik daar 4* want butra heeft ook maar 3*.
Brolin heeft weer 4* skills maar 3* WF. Als ik het zo zie denk ik dat ik die Smolarek maar eens ga proberen!
Ik weet niet hoeveel untradables je hebt, maar Sanchez WC icon bevalt mij erg goed!Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:52:
Smolarek ziet er ook best goed uit qua snelheid, heeft die een plus tov gakpo en voller. Finishing is bij Voller echt vele malen beter. Dan is de passing van Smolarek verrassend beter, terwijl de algemene passing van Gakpo beter is. Smolarek heeft 99(!) balance, hoge bal control en dribbling, en hoogste aggressie van de drie.
Deze zijn tradable:_Uploader_ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet hoeveel untradables je hebt, maar Sanchez WC icon bevalt mij erg goed!
Gakpo
Nunez
Rijkaard
Van dijk
Butland
Zal 'm eens gaan vergelijken. Thanks!
Wat vallen die speciale kaarten eigenlijk tegen qua uithoudingsvermogen. Gakpo 88, smolarek 82, Sanchez nog lager.
Vind ook dat die Zidane die ik nu heb al na 45 min aan de 'oppe' kant is. Hmmm
[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 02-02-2023 10:01 ]
Ik bedoelde eigenlijk hoeveel fodder je hebt, want Sanchez is een SBC. Je kan zijn leenversie ook proberen als je het wat lijkt.Oekol schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:57:
[...]
Deze zijn tradable:
Gakpo
Nunez
Rijkaard
Van dijk
Butland
Zal 'm eens gaan vergelijken. Thanks!
Wat vallen die speciale kaarten eigenlijk tegen qua uithoudingsvermogen. Gakpo 88, smolarek 82, Sanchez nog lager.
Vind ook dat die Zidane die ik nu heb al na 45 min aan de 'oppe' kant is. Hmmm
En misschien moet je wat minder sprinten?
Ik weet ook even geen versterking voor mijn team.
Het doel is wel om Kessie te vervangen. Wellicht voor Xabi Alonso of een andere leuke CVM.
Club is redelijk stacked met hoge rated fodder, paar 88, 2x 90, 86, veel informs (4 tradable), 84's en 320k
Alleen Jordi Alba is tradable.
Traden lijkt me ook interessant om te doen, maar de afgelopen 3 edities leverde het mij eigenlijk altijd verlies op.
Stop nu steeds hoge dub's in SBC's. Daardoor Pogba al voor de helft klaar, maar hij past eigenlijk niet in mijn team.
Het doel is wel om Kessie te vervangen. Wellicht voor Xabi Alonso of een andere leuke CVM.
Club is redelijk stacked met hoge rated fodder, paar 88, 2x 90, 86, veel informs (4 tradable), 84's en 320k
Traden lijkt me ook interessant om te doen, maar de afgelopen 3 edities leverde het mij eigenlijk altijd verlies op.
Stop nu steeds hoge dub's in SBC's. Daardoor Pogba al voor de helft klaar, maar hij past eigenlijk niet in mijn team.
/f/image/zQqeVXtdoh2akmnzAOpF3a1Y.png?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Xabi of Fofana lijken mij leuke opties.Valandil schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:09:
Ik weet ook even geen versterking voor mijn team.
[Afbeelding]
Ja klopt. Maar met Fofana zakt mijn chemistry weer._Uploader_ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:11:
[...]
Xabi of Fofana lijken mij leuke opties.
Leuk al die icons, maar qua chemistry zijn ze soms eerder een nadeel dan een voordeel.
wijze woorden
Ah op zo'n fiets, hm ja niet echt heel veel zin in weer een untradable er bij._Uploader_ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:05:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk hoeveel fodder je hebt, want Sanchez is een SBC. Je kan zijn leenversie ook proberen als je het wat lijkt.
Vrijwel al mijn fodders steeds opgemaakt aan 5x een icon sbc de laatste weken. Zal eens kijken of het haalbaar is. (wel 4* 4*...... oke ik ga twijfelen. Thanks voor het idee haha) (edit2: heb hem even als leen nu, ben benieuwd!)
Qua rennen: dat valt wel mee, ik ben geen zijlijn renner tot de achterlijn. Maar als ik een actie doe en dan er langs ga ren ik wel uiteraard. Ik merk dan dat Zidane dat niet lekker trekt meer in de 2e helft.
Wat betreft de spelers ging ik ook nog even Mbappe z'n gouden kaartje vergelijken. Toch lijkt Smolarek daar ook nog wel goed uit te komen.
[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 02-02-2023 10:24 ]
Iedereen die trouwens Ramos nog niet heeft gedaan: deze man stopt alles. Super agressief. Echt een aanrader!
Hier uit Rivals reward (untradable)
- gold Muller 87
- TOTW Alex Remiro 85
- gold Odegaard 84
Tja…
- gold Muller 87
- TOTW Alex Remiro 85
- gold Odegaard 84
Tja…

Die ben ik nu aan het afronden inderdaad. M'n hoge fodder is wel redelijk op, maar dat komt wel goed. Met Shadow heeft hij een acceleratie van 98 en defending bijna alles op 99. Bizar goede kaart op papier!Mesque schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:52:
Iedereen die trouwens Ramos nog niet heeft gedaan: deze man stopt alles. Super agressief. Echt een aanrader!
zal hij het niveau van dijk 96 aantikken?Mesque schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:52:
Pwoahh....
Zowel mijn CVM als CV positie (hoewel Puyol echt goed is) is in 1 klap opgelost.
Beide untradable, maar wat een packluck voor de donderdagochtend!
Eerst militao uit untradable pack en vervolgens vanwege vele hoge dubbele fodder maar de iconpack gedaan.
Zowel mijn CVM als CV positie (hoewel Puyol echt goed is) is in 1 klap opgelost.
Beide untradable, maar wat een packluck voor de donderdagochtend!
Eerst militao uit untradable pack en vervolgens vanwege vele hoge dubbele fodder maar de iconpack gedaan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/bQN7gJcanP1UFULp7Ri1Fgfb.png?f=user_large)
wijze woorden
Ik heb Xabi Alonso ook voltooid, maar moet wel ff wat gaan sleutelen aan mijn basis-elf om hem naast Pogba en Zidane in te passen.
Eigenlijk zouden Vlahovic of Politano er dan uit moeten, maar die bevallen nog zo goed.
Vlahovic
Di Maria Mane Napolitano
Zidane Pogba
Gunter Van Dijk Maldini Frimpong
Neuer
De backs zijn relatief gezien ook zwak. Misschien toch Lahm en Zambrotta halen, heb nu 2,6 miljoen te besteden.
Eigenlijk zouden Vlahovic of Politano er dan uit moeten, maar die bevallen nog zo goed.
Vlahovic
Di Maria Mane Napolitano
Zidane Pogba
Gunter Van Dijk Maldini Frimpong
Neuer
De backs zijn relatief gezien ook zwak. Misschien toch Lahm en Zambrotta halen, heb nu 2,6 miljoen te besteden.
Dat net niet (VVD zit met zijn auto defensie echt overal tussen en haalt iedereen in), maar het scheelt niet heel veel. Spelen wel allebei op dezelfde manier heel agressief en kunnen ook goed mee naar voren rushen vanuit achteruit. Maar goed, VVD is ook 3x zo du uur natuurlijk en kun je niet met fodder doen.joenes30 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:05:
[...]
zal hij het niveau van dijk 96 aantikken?
Ik heb ze naast elkaar. VVD TOTY en Ramos. Beide zijn erg goed, maar VVD is imo beter dan Ramos.joenes30 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:05:
[...]
zal hij het niveau van dijk 96 aantikken?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik heb Vidic 91 untr. als partner.Mesque schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:27:
[...]
Dat net niet (VVD zit met zijn auto defensie echt overal tussen en haalt iedereen in), maar het scheelt niet heel veel. Spelen wel allebei op dezelfde manier heel agressief en kunnen ook goed mee naar voren rushen vanuit achteruit. Maar goed, VVD is ook 3x zo du uur natuurlijk en kun je niet met fodder doen.
V Dijk 96 verhandelbaar.
Heb nog hoge fodder voor Ramos.
Nog wat fodder erbij sparen en ik kan hem dan halen.
Dan komt er weer 1,7 miljoen vrij voor eventueel Viera 91.
Wat zou jij doen?
:strip_exif()/f/image/cOTiuFjTVCk25EcIZiniIjyI.jpg?f=fotoalbum_large)
had mn team verderop gepost met wat vragen.Partypooper schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:48:
[...]
Ik heb ze naast elkaar. VVD TOTY en Ramos. Beide zijn erg goed, maar VVD is imo beter dan Ramos.
Misschien dat jij die ook kan beantwoorden.
Alvast bedankt.
Ramos niet doen. Zonde man. Dan geef je coins/kaarten uit aan een untradeable sbc speler. Je hebt VVD en vidic, veel beter ga je het niet krijgen hoor.joenes30 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:50:
[...]
Ik heb Vidic 91 untr. als partner.
V Dijk 96 verhandelbaar.
Heb nog hoge fodder voor Ramos.
Nog wat fodder erbij sparen en ik kan hem dan halen.
Dan komt er weer 1,7 miljoen vrij voor eventueel Viera 91.
Wat zou jij doen?
[Afbeelding]
Zou ik nog eerder Kimpembe centurion kopen dan Ramos sbc doen.
[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 02-02-2023 12:15 ]
Nice, mocht je hem gaan gebruiken dan heb je er een fijne RB aan.Lashrom schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:07:
Wellicht probeert Fifa mij over te halen om een Braziliaanse identiteit te nemen. Mijn pack luck sinds begin januari is ongekend. Naast Pelé prime, R10 mid, Cafu mid en gister Vinicius TOTY nominee nu ook Carlos Alberto mid uit tradeable Rivals rewards gekregen.
[Afbeelding]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
dan hou ik ze lekker.fifanoob schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:15:
[...]
Ramos niet doen. Zonde man. Dan geef je coins/kaarten uit aan een untradeable sbc speler. Je hebt VVD en vidic, veel beter ga je het niet krijgen hoor.
Zou ik nog eerder Kimpembe centurion kopen dan Ramos sbc doen.
Is ook wel een heerlijk duo natuurlijk.
Bedankt voor de tip!
Daar heb ik Cafu al.Partypooper schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:10:
[...]
Nice, mocht je hem gaan gebruiken dan heb je er een fijne RB aan.
Klopt, heb hem op CV staan. Alhoewel ik erover zit na te denken om hem te verkopen. Ik heb in principe genoeg fodders voor Ramos sbc. Daarintegen zijn het best staan er best wat teams tegenover die je moet inleveren. Wordt nog even puzzelen in ieder geval.fifanoob schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:11:
Kan ook in het centrum toch?
Net met mn fodder van vanochtend jorginho kunnen voltooien. Als ik Ein-de-lijk eens een manager uit Senegal kan snypen kan koulidaddy in de basis 
Iemand ervaring met kewell wc of Cole wc, bedoeling is RCAM kwa positie. Heb er nu Correa staan maar wil graag kouli er dus in
https://www.futbin.com/23/squad/2674596
Hierbij mijn team mocht er iemand creatief zijn. Courtois mag blijven, Valverde mag er uit tbv jorginho
Iemand ervaring met kewell wc of Cole wc, bedoeling is RCAM kwa positie. Heb er nu Correa staan maar wil graag kouli er dus in
https://www.futbin.com/23/squad/2674596
Hierbij mijn team mocht er iemand creatief zijn. Courtois mag blijven, Valverde mag er uit tbv jorginho
[ Voor 48% gewijzigd door Augy op 02-02-2023 14:02 ]
Ennnn EA is weer de mist in gegaan. Bij moments stond een player pick 83+. Deze was repeatable en je kreeg er een tradeable speler voor. Zijn dus best wat gasten die daar goed op verdiend hebben.
Denken jullie dat de totys zullen stijgen in prijs, ik zit er nu wel aan te denken om Benzema en Courtois te halen.
Gezien alles qua prijzen van TOTY verloopt zoals ik het niet had verwacht, durf ik daar geen uitspraken over te doen_Uploader_ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:11:
Denken jullie dat de totys zullen stijgen in prijs, ik zit er nu wel aan te denken om Benzema en Courtois te halen.
Idd wat @Nachtapotheker zegt... Het prijsverloop schijnt nogal af te wijken tegenover vorige jaren.
Ik heb zelf wel wat coins gemaakt met fodder afgelopen week, een hele berg 84's gekocht onder 3k en verkocht voor 4.4-4.5k.
Nu heb ik 7 Szcesny Centurions gekocht voor ~45k. Hopelijk gaan die binnenkort samen met HM Maignan stijgen. Is een gok hoor.
Ik moet wel, want ik heb nu 2 squads gesubmit voor die achterlijke Mbappe SBC dus nu wil ik hem afmaken ook. Alleen heb ik geen hoge fodder meer. Ik moet dus op een of andere manier aan fodder / coins zien te komen komende 24 dagen.
Ik heb zelf wel wat coins gemaakt met fodder afgelopen week, een hele berg 84's gekocht onder 3k en verkocht voor 4.4-4.5k.
Nu heb ik 7 Szcesny Centurions gekocht voor ~45k. Hopelijk gaan die binnenkort samen met HM Maignan stijgen. Is een gok hoor.
Ik moet wel, want ik heb nu 2 squads gesubmit voor die achterlijke Mbappe SBC dus nu wil ik hem afmaken ook. Alleen heb ik geen hoge fodder meer. Ik moet dus op een of andere manier aan fodder / coins zien te komen komende 24 dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 02-02-2023 16:03 ]
Fodder gekregen, kon ik nog weer de icon sbc doen.
Nu heb ik teveel middenvelders.
Prime Essien.
Kan eventueel 343 beginnen dan kan ik hem inpassen, maar 3 CV`s met alleen aanvallende spelers is denk ik wat te aanvallend.
Nu heb ik teveel middenvelders.
Prime Essien.
Kan eventueel 343 beginnen dan kan ik hem inpassen, maar 3 CV`s met alleen aanvallende spelers is denk ik wat te aanvallend.
:strip_exif()/f/image/YtzFbl2sXh4Oe8XYdi6Iundg.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier m'n meeste sicke pull ever (sorry voor de rotatie)!! Helemaal in m'n nopjes aangezien ik nog niet veel noemenswaardig heb gepacked deze editie. M'n dochter mocht drukken en ik raden. Gewoon niet kunnen raden wie het zou zijn, want hier stond ik nooit niet bij stil! Todat ze zei dat het iemand met de "Eu" was
@Rhain lekkere pull hoor!!
:strip_exif()/f/image/B833MxctkhXQ4NBP3k5WGdNL.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn huidige team, wellicht dat jullie nog wat tips hebben, heb ongeveer 550 tot 650 te besteden als ik nog wat spelers verkoop.
Zit zelf te denken aan een nieuwe spits of toch mijn verdediging wat te upgraden. Bijna alles is untradeable…
:strip_exif()/f/image/B833MxctkhXQ4NBP3k5WGdNL.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn huidige team, wellicht dat jullie nog wat tips hebben, heb ongeveer 550 tot 650 te besteden als ik nog wat spelers verkoop.
Zit zelf te denken aan een nieuwe spits of toch mijn verdediging wat te upgraden. Bijna alles is untradeable…
Lekker hoor!Rhain schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:22:
[Afbeelding]
Hier m'n meeste sicke pull ever (sorry voor de rotatie)!! Helemaal in m'n nopjes aangezien ik nog niet veel noemenswaardig heb gepacked deze editie. M'n dochter mocht drukken en ik raden. Gewoon niet kunnen raden wie het zou zijn, want hier stond ik nooit niet bij stil! Todat ze zei dat het iemand met de "Eu" was
Wat een heerlijke speler! 5 matches, 6 goals en 2 assist. Deed de kwalificatie voor WL. Wat een wedstrijden. 7-7 6-5 etc. Maargoed.. Nunez was nu de slechtste dus ook maar direct smolarek gekocht ga nu de sbc doen voor Sanchez._Uploader_ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:05:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk hoeveel fodder je hebt, want Sanchez is een SBC. Je kan zijn leenversie ook proberen als je het wat lijkt.
Mocht je spelers van Portland Timbers hebben: speel even snel de moments en daarna verkopen. Gaan voor veel weg nu
Laatste wedstrijd van de avond had kwalificatie al gehaald dus denk ff lekker m'n laatste. Was beter, de kansen kreeg ik maar maakte ze niet af prima. Daarna in 2e helft zet hij ikone er in 97 pace en rent letterlijk overal doorheen. Ik heb niet per se snelle spelers. Hij bleef achterlijn rennen voorgeven goal. Was er snel klaar mee😁
Ik geef mezelf met Future Stars meer kans om een promo kaart te packen. De enige TOTY die ik gepacked heb was een Loan.
Ja, ok en een duplicate Maignan (HM)... en die dan weer 2x achter elkaar.
Ja, ok en een duplicate Maignan (HM)... en die dan weer 2x achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door SterqVerhael op 03-02-2023 08:44 ]
Sorloth maar even gedaan met wat restant fodder in mijn club.
Club is nu wel aardig leeg, maar mijn team is ook wel redelijk af.
Nu orienteren om Clauss te vervangen als rechtsback.
Hij doet het nog prima, maar met alle nieuwe en betere kaartjes merk ik toch dat hij soms net even wat te kort komt verdedigend gezien.
Misschien maar gaan sparen voor Vazquez centurion als rechtsback.
Moet wel een LaLiga speler zijn namelijk.
Hij doet het nog prima, maar met alle nieuwe en betere kaartjes merk ik toch dat hij soms net even wat te kort komt verdedigend gezien.
[ Voor 15% gewijzigd door Valandil op 03-02-2023 10:27 ]
wijze woorden
Icon? Of hero. Vazquez is een kleine upgrade.Valandil schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:26:
Sorloth maar even gedaan met wat restant fodder in mijn club.
Hieronder mijn team, alles untradeable. Budget 2,3 miljoen, op zoek naar vervanger voor schweinsteiger.
Daarnaast wil ik ook een betere lb, dan verhuis ik maldini. Liefst grote upgrade
In game speel ik 4 3 2 1. Ribery rcm, dembele linkervleugel, cole rechts en bale spits.
Daarnaast wil ik ook een betere lb, dan verhuis ik maldini. Liefst grote upgrade
In game speel ik 4 3 2 1. Ribery rcm, dembele linkervleugel, cole rechts en bale spits.
/f/image/eRaesnBhWLTC9oewMvavJ7yq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Thibaut1234 op 03-02-2023 10:58 ]
:strip_exif()/f/image/VPPd0qnTyAXXmFEvyxtu3g8r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yDpKXe8nrccJvV8GEORXS7jT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p3ykpKI45sLys0eyCT4RWxYj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik verlies op dit moment wed na wed
Ze lopen door mijn centrum, ze staat ook vaak verkeerd
En bij mij duurt het zolang voordat ik een bal onder controlle heb na en pass (is volgens mij een knop of combinatie voor om snel aan te nemen)
Iemand tips om te verbeteren want het loopt echt voor geen meter
Ook verschillende opstellingen en tactieken geprobeerd maar werkt nu niks
( Bruno 'm en alisson onverhandelbaar)
, wat zouden jullie doen en kopen en opstellen?
Haha die kan ik wel waarderen 😂
Maar nu een serieus antw
Maar nu een serieus antw
Misschien speel je continu tegen Duitsers en is er niks tegen te doen?Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En bij mij duurt het zolang voordat ik een bal onder controlle heb na en pass (is volgens mij een knop of combinatie voor om snel aan te nemen)
Tips? Geen idee, ik zie niet hoe jij ingame speelt. Geen idee waar het fout gaat.
Dit is vragen naar het winnende lot dat wil iedereen wel weten..
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 03-02-2023 12:02 ]
4231 of 433 4fifanoob schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:01:
[...]
Misschien speel je continu tegen Duitsers en is er niks tegen te doen?
Tips? Geen idee, ik zie niet hoe jij ingame speelt. Geen idee waar het fout gaat.
Dit is vragen naar het winnende lot dat wil iedereen wel weten..
Gaat om de aanname het kost me zoveel tijd om een bal aan te nemen
En me verdediging staat nooit bij een man, Maldini staat nergens en desailly staat overal ver vanaf
Aanvallers speel ik in en anderen zitten er zo kort op dat ik geen bal kan aannemen
Xabi zie ik nergens op het veld
Klinkt alsof je constant je sprint knop vast houd
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Hoe is je tactiek, hoe speel je, hoe diep, hoe breed etc
L1 gebruiken? Dan houdt ie de bal wat korter aan de voet, geen idee of dat ook helpt in de aannames overigens.Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:05:
[...]
4231 of 433 4
En me verdediging staat nooit bij een man, Maldini staat nergens en desailly staat overal ver vanaf
Aanvallers speel ik in en anderen zitten er zo kort op dat ik geen bal kan aannemen
En idd niet je sprintknop gebruiken tijdens het aannemen.
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 03-02-2023 12:09 ]
Welke divisie speel je in?Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:05:
[...]
4231 of 433 4
Hoe breed sta je als je moet verdedigen ? Want dit probleem heb ik nooit met me verdedigers.Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:05:
[...]
4231 of 433 4
1 a 2
Maar had het daar moeilijk dus dat is mijn plafon denk ik
Heb eigenlijk alles balans staanTraeces schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:14:
[...]
Hoe breed sta je als je moet verdedigen ? Want dit probleem heb ik nooit met me verdedigers.
Thibaut1234 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:
Hieronder mijn team, alles untradeable. Budget 2,3 miljoen, op zoek naar vervanger voor schweinsteiger.
[Afbeelding]
Voor nu geen coins meerThibaut1234 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:43:
[...]
Icon? Of hero. Vazquez is een kleine upgrade.
LaLiga omdat als ik Clauss eruit haal, ik ook Payet er uit moet halen.
Icon kan ook, maar een goede RB is gewoon duur.
Heb wel base Lahm nog, maar die valt als rechtsback een beetje tegen.
Wat betreft vervanging voor Schweinsteiger:
Zidane SBC (mid icon)
Pogba SBC
Linksachter Theo Hernandez?
wijze woorden
Breedte als in width in je tactics tijdens defence. Bij mij staat die op 45 en depth op 70, probleem nooit op deze manier ervaren
Speel ook nog eens met nagenoeg hetzelfde centrum. Baby maldine op lcv en baby desailly op rcv (backs zambrotta wc en zanetti wc)
[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 03-02-2023 12:38 ]
Modric toty en valverde 88 gehaaldThibaut1234 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:
[Afbeelding]
Waar ik ook in 4231 tegen aanloop is het ondertal aanvallend, bijna elke tegenstander speelt met zoveel mensen achterin en zodra ze aanvallen, vallen ze met iedereen aan snap echt niet hoe ze dit doenAugy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:36:
[...]
Breedte als in width in je tactics tijdens defence. Bij mij staat die op 45 en depth op 70, probleem nooit op deze manier ervaren
Speel ook nog eens met nagenoeg hetzelfde centrum. Baby maldine op lcv en baby desailly op rcv (backs zambrotta wc en zanetti wc)
Daarom ben ik 4222 gaan spelen, met 1 cdm (petit op stay back) en 1 cm op balanced (Valverde rttk) ik val met 5 man aan en verdedig met minimaal 5, meestal 6👌Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:45:
[...]
Waar ik ook in 4231 tegen aanloop is het ondertal aanvallend, bijna elke tegenstander speelt met zoveel mensen achterin en zodra ze aanvallen, vallen ze met iedereen aan snap echt niet hoe ze dit doen
Aangezien de buitenspelers ook nog op balanced staan helpen die ook beide kanten op. Speel wel divisie 4/3 dus iets lager
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 03-02-2023 12:51 ]
Cole Toty icon. Wat een endgame kaart is dat zeg.Thibaut1234 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:
[Afbeelding]
Mss een keer 4222 proberenAugy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:50:
[...]
Daarom ben ik 4222 gaan spelen, met 1 cdm (petit op stay back) en 1 cm op balanced (Valverde rttk) ik val met 5 man aan en verdedig met minimaal 5, meestal 6👌
Aangezien de buitenspelers ook nog op balanced staan helpen die ook beide kanten op. Speel wel divisie 4/3 dus iets lager
Probleem is echt mijn aannames duurt zo lang voordat ik de bal aan de voet en weg draai waardoor ik iedere keer bal verlies lijdt
En kan vaak de bal niet kwijt omdat mijn spelers vaak achter de man staan
Ga me waarschijnlijk voor de 1e x deze fifa niet eens kwalificeren voor de WL zo erg is het al hahs
lijkt mij ookGoldDutch schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:51:
[...]
Cole Toty icon. Wat een endgame kaart is dat zeg.
Is het alleen tegen Duitsers? Ik merk namelijk tegen Fransen dat het een stuk lastiger is..Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor mij was dit een enorme eyeopener enige tijd terug. Veel te veel met de sprint knop bezig, gewoon zonder rustig draaien, passen en sprinten echt heel bewust inzetten.xavento schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:06:
Klinkt alsof je constant je sprint knop vast houd
Valkuil voor velen, waaronder ikzelf, helaas!
Ja dat helpt zeker bij de aannames kan ik bevestigenfifanoob schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:09:
[...]
L1 gebruiken? Dan houdt ie de bal wat korter aan de voet, geen idee of dat ook helpt in de aannames overigens.
En idd niet je sprintknop gebruiken tijdens het aannemen.
Enneuh @Markvd1984 een andere tifo nemen gaat ook wel helpen
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-02-2023 16:35 ]
Sprintkop inderdaad, heb ik ook nog weleens, dan springt hij van je voet af.
92 garrincha uit de token pack
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Met enige jaloezie kijk ik naar alle spelers die jullie uit de pakketjes halen. Ik had vandaag 4 kleine pakketten verzameld en ik dacht, laat ik ze maar voor 19:00 openen, dan is er nog een kleine kans op een TOTY. Mijn zoontje heeft altijd veel mazzel en mocht dan ook de pakketten openen. Tweede pakket 81+ was raak!
/f/image/44iFH4Wp92eFSJguuGQXuQmi.png?f=fotoalbum_large)
Pas perfect in mijn PL team, als vervanger van de IF versie die hij al eerder had gepacked.
/f/image/44iFH4Wp92eFSJguuGQXuQmi.png?f=fotoalbum_large)
Pas perfect in mijn PL team, als vervanger van de IF versie die hij al eerder had gepacked.
Met 4231 maken je CDM aanvallend het verschil. Je kan ze aan laten sluiten zodat ze CAM’s kunnen bedienen of je laat er juist eentje helemaal inzakken zodat je je backs kan laten opkomen.Markvd1984 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:45:
[...]
Waar ik ook in 4231 tegen aanloop is het ondertal aanvallend, bijna elke tegenstander speelt met zoveel mensen achterin en zodra ze aanvallen, vallen ze met iedereen aan snap echt niet hoe ze dit doen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wel prime....Traeces schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:00:
Uit de icon packs prime Keane en Shearer veel slechter kon het niet