[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 73 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
fifanoob schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:55:
[...]

JAJA nu weten we het wel jij hebt altijd packluck! :+
Packs zijn nu allemaal er doorheen dus er gaan er geen meer bij komen. :9B

Hele club is wel leeg nu, alles in Zidane gegooid, die heb ik nu binnen met enkel fodder. Paar potjes gespeeld, en merk wel gelijk dat hij veel meer een versnelling heeft dan Kaka (terwijl Kaka op papier veel sneller is). Kan een mooie Franse driehoek worden voorin. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:29
Mesque schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 01:49:
[...]

Packs zijn nu allemaal er doorheen dus er gaan er geen meer bij komen. :9B

Hele club is wel leeg nu, alles in Zidane gegooid, die heb ik nu binnen met enkel fodder. Paar potjes gespeeld, en merk wel gelijk dat hij veel meer een versnelling heeft dan Kaka (terwijl Kaka op papier veel sneller is). Kan een mooie Franse driehoek worden voorin. >:)
Ik wacht nog even, maar heb nu iets van 700k en een stapel fodder. Dit weekend maar eens alles in uitzoeken en dan kijken of die kale idd te halen is.

Troostprijs is anders Richarlison en/of kane.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
Moody2204 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:45:
@Augy Sorry, heb Xabi Alonso nog niet echt kunnen testen. Nog weinig tijd gehad deze week om te spelen. Dus nog maar 1 potje gedaan en in dat potje vond ik 'm wel goed aanwezig. Zijn zuivere korte passing viel me positief op. Maar zoals gezegd is 1 potje eigenlijk te weinig voor een goed oordeel.
Gisteren paar potjes met zijn leenkaartje gespeeld. Was niet echt onder de indruk. Ja zijn passing is goed, maar vond hem verders redelijk onzichtbaar op het veld. Vrij log (dat had ik ook wel verwacht) en verdedigend gewoon degelijk, maar ook niet meer dan dat.

Ik houd mijn fodder nog wel even vast voor iets anders.

Stiekem hoop ik op een de Jong flashback :*)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Iemand TOTY Icon Makelele hier geprobeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik kon gisteravond door de dagelijkse aanmeldbonus toch nog een Icon SBC doen. Ik vind deze SBC's best goedkoop eerlijk gezegd. Ik heb nu echt niets meer in m'n club zitten dus moet wel goed opletten met token sbc's .

afijn.....Ik open de pack en denk bij mezelf 'laat het alsjeblieft een spits zijn want alleen daar kan ik echt nog wel versterking gebruiken en omdat ik al zoveel Icons heb is de kans op een dubbele groot...

De vlag komt in beeld en ik denk SHIT!...Stoichkov en daar heb ik de WC versie al van...Ik klik door en zie dat ik kennelijk mijn oostblok vlaggen niet goed ken en het verschil niet weet tussen de Bulgaarse- en de Hongaarse vlag. Ik packte gewoon Prime Puskas van 1,7 miljoen. Mijn pack luck bij deze SBC's valt niet tegen maar dit is echt de beste die ik gehad heb.

Ik heb mijn team een beetje omgezet en speel nu zo. wissel ingame soms nog naar 4321 om de vleugelspelers meer naar binnen te brengen. moet wel even op zoek naar goede tactische instellingen maar de eerste potjes gingen best lekker met uitblinker Puskas die gemiddels 2 goals per wedstrijd maakt en daarnaast nog wat assists had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVeTk93PLVHFCsaiyxvBcR4szEs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lTUIGQFM0Scu5GEdHQFV5K4B.jpg?f=user_large

Ik heb nu nog 400K coins. ik zou Courtois TotY kunnen halen maar ik denk dat hij de volgende dag dan 100K minder waard is. Ik wil nu gaan kijken of ik met traden die 400K nog wat kan opkrikken. Ik wilde eigenlijk gaan sparen voor gouden Mbappe, die ik als enige in de hele wereld nog niet heb gepackt. Het lijkt wel of al mijn tegenstanders met Mbappe spelen. Ik kan ook nog Courtois en/of Mendy upgraden. Voorlopig maar eens zo gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Vd Sar is beter dan Courtois (my 2 cents). Ik had toevallig TOTY Courtois in een draft. Hield echt niets vast, stompte alles voor de voeten van tegenstanders. Maar dat is altijd met keepers in Fifa. Altijd hit & miss.

[ Voor 3% gewijzigd door SterqVerhael op 31-01-2023 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:17
Speculaes schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:13:
Verdorie. Ik pack zojuist Modric Toty. Moet ik m’n hele team weer omgooien!
Haha, toch nog een luxeprobleem gekregen. Ik loop nu aardig te puzzelen om het weer rond te krijgen. Jullie nog tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNbNZSx4ZR3bY9AuD-q2U6ULRiM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MsW3dM0pMPHKKeqh5MG3zMQf.png?f=fotoalbum_large

Ik zou het liefst ook nog Pogba erin willen hebben en stiekem kijk ik ook nog naar Mané sbc. Maar ja... Dat past allemaal niet eh!

Voor de links- en rechtsback zag ik al Jordi Alba en Lucas Vazquez. Daarmee krijg ik Modric op full chem, maar blijft Virgil op 2 hangen.

Qua budget heb ik nu 200.000 en zijn Seedorf (175k), De Jong (360k), De Ligt (238k) en Rijkaard (240k) tradeable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
89 blanc uit de Mid icon :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Gister en vandaag 3x de icon sbc gedaan, man wat een geluk. Trok Mid Cruijf en Prime Muller. Mijn aanval heeft een flinke boost gekregen hierdoor :-D

Dit is momenteel mijn team, alles is untradeable

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKXcsjj6Y46KCTS8mbW9sRfavlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NNcbfLIhwAHfOHTlT0X7uWjN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Die had ik de vorige keer, was ik teleurgesteld over, maar is echt een fijne verdediger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
Speculaes schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:47:
[...]

Die had ik de vorige keer, was ik teleurgesteld over, maar is echt een fijne verdediger!
Ah dat is goed om te weten! Als ik binnenkort wat spelers ga wisselen ga ik hem eens proberen. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
Echt bizar wat hier allemaal gepacked wordt, honderden packs geopend hier, alleen maar fodder gekregen en 3 TOTY HM kaartjes UT waar ik weinig mee kan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Nachtapotheker schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:33:
Echt bizar wat hier allemaal gepacked wordt, honderden packs geopend hier, alleen maar fodder gekregen en 3 TOTY HM kaartjes UT waar ik weinig mee kan :+
Ik packte mijn Toty-Modric uit het pakketje dat ik kreeg voor het volledig completen van de daily login-objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Ik zie toch veel mooie pulls voorbij komen met de Icon sbc 88+. Ik had nadat ik Socrates had nog 2x gedaan en kreeg Mid Schweinsteiger en prime Klose helaas, hoopte bij beide op andere spelers (Mattheus en Muller).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Na vorige week 2x de jackpot met de Icon SBC deze week wat minder denderend:
Mid Henry (best nice), Prime Stoichkov (ik heb zijn WC dus heb ik niets aan) en mid Kaka (ik ben al vrij ver met de prime sbc en die is significant beter). Dus 2x fodder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
Nachtapotheker schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:33:
Het kan altijd erger.
Hier zelfs nog geen TOTY HM.

En uit die 88+ sbc de eerste keer Crespo en de 2e keer Klose. Die beiden in de Xabi Alonso sbc zijn gegaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 31-01-2023 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
SterqVerhael schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:53:
Vd Sar is beter dan Courtois (my 2 cents). Ik had toevallig TOTY Courtois in een draft. Hield echt niets vast, stompte alles voor de voeten van tegenstanders. Maar dat is altijd met keepers in Fifa. Altijd hit & miss.
Inderdaad ja. Ik dacht altijd dat keepers weinig uitmaakten, maar gister een paar potjes met TOTY VDS gespeeld en dat is wel echt next level. Een stuk beter dan Maignan HM die er dit weekend in stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Speculaes schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:03:
[...]

Haha, toch nog een luxeprobleem gekregen. Ik loop nu aardig te puzzelen om het weer rond te krijgen. Jullie nog tips?

[Afbeelding]

Ik zou het liefst ook nog Pogba erin willen hebben en stiekem kijk ik ook nog naar Mané sbc. Maar ja... Dat past allemaal niet eh!

Voor de links- en rechtsback zag ik al Jordi Alba en Lucas Vazquez. Daarmee krijg ik Modric op full chem, maar blijft Virgil op 2 hangen.

Qua budget heb ik nu 200.000 en zijn Seedorf (175k), De Jong (360k), De Ligt (238k) en Rijkaard (240k) tradeable.
Nederlandse spelers zijn natuurlijk leuk, maar je beperkt je wel met deze spelers. Ik zou voor de France kant gaan als je Pogba en Blanc al untradable hebt. Op links heb je met Theo een prima goedkope optie (die ook nog eens goed linkt met Pogba.

Hoe bevalt Van Persie? Ik heb alleen zijn mid geprobeerd, maar vond het erg matig. Als die niet top is zou ik hem ook vervangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozzel1987
En dan pack ik Virgil TOTY uit 80*5 pack van die draft objectives. Sta je dan met je full Icon team... Al heb ik Cruyff en VDS mid dus dan zou ik m op 2 chem al hebben zitten... Maar ga ik dan breken met mijn thema?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier 3x de 88+ icon SBC gedaan.

Mid Carlos Alberto, Mid Drogba en Mid Garrincha. Mag zeker niet klagen. :)

Team aangepast en vanavond maar eens even proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAsFX69nI5nwoo_JQCPawdHYsPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OYlT9lkZYa3LU3sYQdlnQ9fr.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Bozzel1987 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:39:
En dan pack ik Virgil TOTY uit 80*5 pack van die draft objectives. Sta je dan met je full Icon team... Al heb ik Cruyff en VDS mid dus dan zou ik m op 2 chem al hebben zitten... Maar ga ik dan breken met mijn thema?
Voor VVD zou ik wel een uitzondering maken, misschien krijgt hij ooit ook een icon 8)

Misschien krijg je hem op 3 chem met een Nederlandse PL manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
NL coach met engelse comp erop en voila?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Robbio85 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:58:
[...]

Voor VVD zou ik wel een uitzondering maken, misschien krijgt hij ooit ook een icon 8)

Misschien krijg je hem op 3 chem met een Nederlandse PL manager?
Ja ik ben wel heel hard aan het denken om hem er in te plaatsen. Ik heb een aantal routes denk ik:
- VDS wisselen voor Alison en dan PL manager (ik heb mid Jairzinho of baby Cafu)
- Robertson ipv WC Petit met schotse PL manager
- Cancelo en Figo of Portugese PL manager gebruiken
- een 4e NL maar wie? Prime Rijkaard? Iemand andere suggesties?
- Yaya Toure (WC is te duur)

Aantal andere opties als Gullit of WW Kante zijn me veel te duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
fifanoob schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:06:
[...]

NL coach met engelse comp erop en voila?
Dan moet ik een 2e PL speler dus inpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bozzel1987 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:17:
[...]

Dan moet ik een 2e PL speler dus inpassen
dan idd je linksback veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:39:
[...]

Het kan altijd erger.
Hier zelfs nog geen TOTY HM.

En uit die 88+ sbc de eerste keer Crespo en de 2e keer Klose. Die beiden in de Xabi Alonso sbc zijn gegaan.
Jij hebt Mbappe al ;) maar dat is idd niet best. Ik haal best wel redelijk wat goede fodder uit die upgrade packs. Hoef nog maar 2 segmenten van POTM Mbappe :o

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-01-2023 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Jij hebt Mbappe al ;) maar dat is idd niet best. Ik haal best wel redelijk wat goede fodder uit die upgrade packs. Hoef nog maar 2 segmenten van POTM Mbappe :o
Klopt, gouden Mbappé is eigenlijk nog steeds mijn beste speler. Die kan nog steeds goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Mesque schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:54:
[...]

Nederlandse spelers zijn natuurlijk leuk, maar je beperkt je wel met deze spelers. Ik zou voor de France kant gaan als je Pogba en Blanc al untradable hebt. Op links heb je met Theo een prima goedkope optie (die ook nog eens goed linkt met Pogba.

Hoe bevalt Van Persie? Ik heb alleen zijn mid geprobeerd, maar vond het erg matig. Als die niet top is zou ik hem ook vervangen.
Ik had eerst een volledig NL team, maar diverse packs zorgden ervoor dat ik er wat van los ben gekomen. Theo is nog wel aardig inderdaad en van Frenkie ben ik ook wel fan, maar dat lukt bijna niet icm Pogba Alonso Zidane en Modric. Dus heb al bijna afscheid genomen van hem in de basis.

En Van Persie is dodelijk als hij kan schieten. Gisteravond keek k bij de player stats en stond hij rond de 250 wedstrijden, 370 doelpunten en 150+ assists. Qua snelheid en kracht legt hij het wel af.

[ Voor 15% gewijzigd door Speculaes op 31-01-2023 16:59 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57

allstarted1

WTRFTS

Eindelijk! M’n eerste TOTY! *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXA8Ji3Utpk2J_wi1irq0xqDKVc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fRK06A3EggEaCkAtEwATWhQe.png?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
Koulibaly uit de 2*85+ gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:20
Uitdagend om op chem te krijgen in een hybrid 😋 zonder mendy iig

Zit bij mij helaas op de bank. Zelfs met 1 chem wil ik hem wel proberen, alleen die coach is al dagen extinct

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 31-01-2023 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:05
Wat is 2*85+

Soms heb ik het idee dat ik niet snap welke SBC of pakket jullie bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:01:
[...]

Uitdagend om op chem te krijgen in een hybrid 😋 zonder mendy iig

Zit bij mij helaas op de bank
Hoewel ik een fan ben van hem -hij loopt grappig ingame-, heb ik Ramos en toty Militao al en die bevallen uitstekend! Hij zal daarom op de bank gezet worden, maar zo nu en dan wel voor Ramos invallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Sleehond schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:05:
Wat is 2*85+

85+ dubbele upgrade, is toch vrij duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Sleehond schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:05:
Wat is 2*85+

Twee spelers pakket met een minimale rating van 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:07:
[...]

Hoewel ik een fan ben van hem -hij loopt grappig ingame-, heb ik Ramos en toty Militao al en die bevallen uitstekend! Hij zal daarom op de bank gezet worden, maar zo nu en dan wel voor Ramos invallen.
Speel nog met desailly baby (icm maldini ,zambrotta en zanetti) die man is zo ongeloof sterk, nog geen betere gevonden ondanks dat ik er 500k voor over heb. Zelfs Rio Prime vind ik minder goed

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 31-01-2023 20:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
dutchgio schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:08:
[...]

85+ dubbele upgrade, is toch vrij duidelijk
Blijkbaar niet, anders vraag ik het niet.

Niet iedereen is compleet bekend in alle termen soms hè…

Sorry!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
_Uploader_ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:07:
[...]

Militao zou ook wel als back kunnen spelen, wellicht starten met 3 of 5 verdedigers en ingame wisselen.
Is toch zonde om zo'n speler niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
@dutchgio
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Z0nMPalYKFUVQMpLVzOV0FmVzU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o0wzy0qYGYGF1tevxHCuTiqV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLsZFAcLP48YPatMOMGDHyuntQ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUHNpqbJZzmk5lWn2cujOmNj.jpg?f=fotoalbum_tile

Ben ik eigenlijk wel met je eens.
Plus Maldini, zeg maar wie eruit moet voor Koulidaddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
_Uploader_ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:23:
@dutchgio
[Afbeelding][Afbeelding]

Ben ik eigenlijk wel met je eens.
Plus Maldini, zeg maar wie eruit moet voor Koulidaddy
Poeh wat een stacked team en bank. :9~

Dan zou ik Pogba er uit halen en Militao doorschuiven naar CDM of als RB en dan Lahm op CDM neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:15:
[...]

Poeh wat een stacked team en bank. :9~

Dan zou ik Pogba er uit halen en Militao doorschuiven naar CDM of als RB en dan Lahm op CDM neerzetten.
En dan kouli zonder chem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Augy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:23:
[...]

En dan kouli zonder chem?
Mendy als keeper dan maar en wellicht met manager?
TOTY kaarten hebben de chem sowieso minder nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nadeel van geen packluck: team raakt nu echt achter op de powercurve. Ik kom alleen maar tegen bizarre teams. Maar ik trap niet in deze sluwe EA marketingstrategie om me op die manier naar het kopen van Fifa points te stuwen. Dat vertik ik! Dan maar een minder team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
dutchgio schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:25:
[...]

Mendy als keeper dan maar en wellicht met manager?
TOTY kaarten hebben de chem sowieso minder nodig.
Dan hou ik het liever zoals het nu is, dat bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Keihard juichen bij een gouden spelers packje uit een Xabi onderdeeltje. Dacht TOTY, maar was Hero Cordoba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Een van de top 3 verdedigers uit het spel of Moore dan wel Maldini? Moeilijke keuze ja. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:15:
Nadeel van geen packluck: team raakt nu echt achter op de powercurve. Ik kom alleen maar tegen bizarre teams. Maar ik trap niet in deze sluwe EA marketingstrategie om me op die manier naar het kopen van Fifa points te stuwen. Dat vertik ik! Dan maar een minder team.
Sowieso dat mensen daar in trappen en om die reden geld uitgeven. Eigenlijk heel sneu dat je je zo laat verleiden. Tevens ook sluw en slim tegelijk van EA :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
En de 3e 88+ Icon upgrade Luis Figo Prime. :) Ziet er wel tof uit, ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Sleehond schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 07:58:
[...]

Sowieso dat mensen daar in trappen en om die reden geld uitgeven. Eigenlijk heel sneu dat je je zo laat verleiden. Tevens ook sluw en slim tegelijk van EA :(
Of het sneu is vind ik misschien een beetje een verkeerde bewoording. Ik denk wel dat de aanscherping van online kansspelen juist hierop doelt. Jongeren voornamelijk zijn gewoon zo gevoelig voor dit soort tactieken en voelen die drang wel om hun laatste paar centen uit te geven in de hoop een goede pull te halen uit een pack.

Het gaat denk ik niet zo zeer om de packs zelf maar meer om de achterbakse sluwe manier die dit soort miljardenbedrijven de laatste paar euro uit ieder z'n zak probeert te snuiven door ze maar te verleiden hun geld te vergokken op "mogelijk" een betere speler in een pack.

Toch blijf ik het raar vinden dat de consument hiervoor aan de ketting wordt gelegd. Wat mij betreft mogen ingame purchases/pay2win lootboxes verboden worden in games. €70 voor een AAA game is al meer dan genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Robonnl schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:28:
[...]

Of het sneu is vind ik misschien een beetje een verkeerde bewoording. Ik denk wel dat de aanscherping van online kansspelen juist hierop doelt. Jongeren voornamelijk zijn gewoon zo gevoelig voor dit soort tactieken en voelen die drang wel om hun laatste paar centen uit te geven in de hoop een goede pull te halen uit een pack.

Het gaat denk ik niet zo zeer om de packs zelf maar meer om de achterbakse sluwe manier die dit soort miljardenbedrijven de laatste paar euro uit ieder z'n zak probeert te snuiven door ze maar te verleiden hun geld te vergokken op "mogelijk" een betere speler in een pack.

Toch blijf ik het raar vinden dat de consument hiervoor aan de ketting wordt gelegd. Wat mij betreft mogen ingame purchases/pay2win lootboxes verboden worden in games. €70 voor een AAA game is al meer dan genoeg.
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat het verboden zou worden, toen men daar mee bezig was. Ik weet alleen even niet meer de reden waarom dat er in NL niet door is gekomen (en in België wel voor zover ik weet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
Moody2204 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:54:
[...]

Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat het verboden zou worden, toen men daar mee bezig was. Ik weet alleen even niet meer de reden waarom dat er in NL niet door is gekomen (en in België wel voor zover ik weet).
Zie dit artikel.

Wat mij betreft worden games weer play2win. Veel spelen en goed worden betekend ook dat je daarvoor beloond wordt en je je daarmee kan onderscheiden van de rest. Cosmetics vind ik dan weer niet of minder erg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wie zouden jullie CDM zetten?

Jorginho Flashback SBC

of

Casemiro SIF

Jorginho heeft als voordeel VEEL sneller te zijn en heeft 4* WF en zijn stamina van 99 en agressie van 91 is wel lekker. Daarbij heeft heeft een vrij hoog dribbel en passen rating.

Casemiro daarentegen is vooral fysiek sterker.

Ik zou dus zeggen dat Jorginho wel aantrekkelijk voor mij is...?

Edit heb hem maar voltooid, SBC was makkelijk af te ronden. Qua stats en 4*WF komt het wel lekker over. Leuk dat hij bij mij linkt met Odegaard POTM.

Denk dat hij op CVM wel erg lekker zal gaan spelen. Zijn passing is echt heel goed en ook zijn composure, agility, balance zijn goed. Daarbij met shadow erop goede acceleratie en top agressie en stamina.

Ben benieuwd!

[ Voor 41% gewijzigd door Sleehond op 01-02-2023 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad zonde dat ze die rechtszaak niet goed aangepakt hebben en EA er mee weg is gekomen.
Anderzijds, in België is het wel illegaal en ondervind je er alleen maar nadelen van omdat vrijwel iedereen tegen wie je speelt wel gewoon packs kan kopen.
Daar zou je dan al als EU tegen moeten optreden wil het echt verschil maken.
EA gaat dat natuurlijk niet uit eigen beweging doen omdat het zo'n cashcow voor ze is.
Betaalde packs zouden hooguit skins/cosmetics moeten zijn, niet gameplay beïnvloedbare componenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
Sleehond schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:07:

Jorginho Flashback SBC

of

Casemiro SIF

Jorginho heeft als voordeel VEEL sneller te zijn en heeft 4* WF en zijn stamina van 99 en agressie van 91 is wel lekker. Daarbij heeft heeft een vrij hoog dribbel en passen rating.

Edit heb hem maar voltooid, SBC was makkelijk af te ronden. Qua stats en 4*WF komt het wel lekker over. Leuk dat hij bij mij linkt met Odegaard POTM.

Denk dat hij op CVM wel erg lekker zal gaan spelen. Zijn passing is echt heel goed en ook zijn composure, agility, balance zijn goed. Daarbij met shadow erop goede acceleratie en top agressie en stamina.

Ben benieuwd!
Als ik stats vergelijk trekt Jorginho me meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
dutchgio schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:12:
Inderdaad zonde dat ze die rechtszaak niet goed aangepakt hebben en EA er mee weg is gekomen.
Anderzijds, in België is het wel illegaal en ondervind je er alleen maar nadelen van omdat vrijwel iedereen tegen wie je speelt wel gewoon packs kan kopen.
Daar zou je dan al als EU tegen moeten optreden wil het echt verschil maken.
EA gaat dat natuurlijk niet uit eigen beweging doen omdat het zo'n cashcow voor ze is.
Betaalde packs zouden hooguit skins/cosmetics moeten zijn, niet gameplay beïnvloedbare componenten.
Ja precies! Wel sneu voor onze zuiderburen inderdaad...

@Robonnl Thx voor de link. Ik vind de redenering dat lootboxes 'onderdeel zijn van een groter spel' wel dunnetjes... (en vrij onduidelijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
Moody2204 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:24:
[...]

Ja precies! Wel sneu voor onze zuiderburen inderdaad...

@Robonnl Thx voor de link. Ik vind de redenering dat lootboxes 'onderdeel zijn van een groter spel' wel dunnetjes... (en vrij onduidelijk).
Snap ook niet zo goed hoe ze er mee weg zijn gekomen, haha! Maar wat @dutchgio ook zegt, als je dit echt wil aanpakken moet je met hele EU erachter staan en niet met enkele landen. Dan veranderd er inderdaad weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 14:16
Sleehond schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:07:

Jorginho Flashback SBC

of

Casemiro SIF

Ben benieuwd!
Casemiro. Zijn bereik is veel beter.
Check anders de YouTube video van AuzioMF, hij test Jorginho en vergelijkt hem op het eind met Casemiro waarbij hij de voorkeur heeft voor Casemiro als CDM.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Valandil schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:30:
[...]

Casemiro. Zijn bereik is veel beter.
Check anders de YouTube video van AuzioMF, hij test Jorginho en vergelijkt hem op het eind met Casemiro waarbij hij de voorkeur heeft voor Casemiro als CDM.
Goede tip, dank je wel!
Al heb ik hem wel al voltooid, had genoeg in de club om hem makkelijk mee te pikken.

PS, weet wel dat ik dus de Casemiro SIF heb en niet de Worldcup versie. Maakt veel uit in pace...

[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 01-02-2023 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
Sleehond schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:33:
[...]

Goede tip, dank je wel!
Al heb ik hem wel al voltooid, had genoeg in de club om hem makkelijk mee te pikken.

PS, weet wel dat ik dus de Casemiro SIF heb en niet de Worldcup versie. Maakt veel uit in pace...
Desnoods koop je Casemiro en probeer je ze beide uit. Stel dat Casemiro toch fijner speelt heb je iig een goede sub voor Casemiro. Mocht het een fluit aankoop zijn kan je hem altijd nog houden als fodder of verkopen met een 3.5k tax verlies wat te overzien is :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
rcsnellink schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:42:
En de 3e 88+ Icon upgrade Luis Figo Prime. :) Ziet er wel tof uit, ben benieuwd!
Dat is een speler die ik vrij in het begin van FIFA21 packte en pas in de laatste maanden uit mijn elftal verdween echt een heerlijke buitenspeler. Al zijn versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Robonnl schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Desnoods koop je Casemiro en probeer je ze beide uit. Stel dat Casemiro toch fijner speelt heb je iig een goede sub voor Casemiro. Mocht het een fluit aankoop zijn kan je hem altijd nog houden als fodder of verkopen met een 3.5k tax verlies wat te overzien is :) .
Ook dat is wel weer zo ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 20:42
Zou er nog een guaranteed toty sbc komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:06
Dani05 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:48:
Kan het me haast niet voorstellen, was die er in 22 of in 21 wel dan? (kan het me namelijk niet herinneren, beiden wel gespeeld).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Dani05 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:48:
Ik denk van niet, volgens mij was die andere jaren er ook niet, niet dat wat zegt maar goed.
Op futbin kan je ergens nog zoeken welke sbc's in fifa22 er waren.
https://www.futbin.com/22/squad-building-challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 20:42
fifanoob schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:58:
[...]

Ik denk van niet, volgens mij was die andere jaren er ook niet, niet dat wat zegt maar goed.
Op futbin kan je ergens nog zoeken welke sbc's in fifa22 er waren.
https://www.futbin.com/22/squad-building-challenges
Nee volgens mij ook niet hoor maar blijf zitten met fodder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Dani05 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:05:
[...]

Nee volgens mij ook niet hoor maar blijf zitten met fodder :P
genoeg sbc's toch? middenvelder 85+ etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Richarlison 90 zo op Futbin “gedown-vote” is??

5*WF, 90 rating met keurig snelheid, dribbel en schieten stats. Tevens ook goede stamina en agressie.

Wat mis ik…?

Te duur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:00

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:11:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Richarlison 90 zo op Futbin “gedown-vote” is??

5*WF, 90 rating met keurig snelheid, dribbel en schieten stats. Tevens ook goede stamina en agressie.

Wat mis ik…?

Te duur ofzo?
Zie de reacties op Futbin. Prijs is veel te hoog voor de kaart vinden ze. Het is een goede deal als je blind bent etc.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Oekol schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:13:
[...]

Zie de reacties op Futbin. Prijs is veel te hoog voor de kaart vinden ze. Het is een goede deal als je blind bent etc.
Een Braziliaan met PL-links voor max 460k. Als je nog wat fodder hebt liggen, gaat er al wat geld vanaf. Dan is het volgens mij echt een prima speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vind het ook wel een te hoge prijs. Zeker gezien er eerder al een 'gratis' OTW kaart is geweest van Richarlison die niet heel erg verschilt. Als die nog paar keer inform kaartje krijgt dan is het helemaal een nutteloze investering. Alhoewel met zijn vorm van dit seizoen is die kans wel wat kleiner.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 01-02-2023 15:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
rcsnellink schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:42:
Ik heb de WC versie en op CAM met stay forward is hij heel fijn en scoort heel veel. Het is dat hij de pech heeft dat ik de Zidane sbc gedaan heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Alle SBC’s zijn redelijk inflated tijdens TOTY dat is altijd zo. Het is ook niet de bedoeling dat je ze complete met tradable kaarten :D
Er zijn juist legio upgrade sbc’s die het makkelijker maken. Ik heb bijv Pogba gedaan en daar misschien 50k aan coins in gestoken. Daarnaast heb ik POTM Mbappe bijna klaar (nog 2 segmenten) daar heb ik nog geen 100k aan coins in zitten, de rest allemaal UT fodder uit de gespaarde packs en sbc’s.
Als je de spelers moet kopen zijn de sbc’s duur, maar met het vele UT fodder wat zo op te halen is/was valt het reuze mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:26:
Alle SBC’s zijn redelijk inflated tijdens TOTY dat is altijd zo. Het is ook niet de bedoeling dat je ze complete met tradable kaarten :D
Er zijn juist legio upgrade sbc’s die het makkelijker maken. Ik heb bijv Pogba gedaan en daar misschien 50k aan coins in gestoken. Daarnaast heb ik TOTY Mbappe bijna klaar (nog 2 segmenten) daar heb ik nog geen 100k aan coins in zitten, de rest allemaal UT fodder uit de gespaarde packs en sbc’s.
Als je de spelers moet kopen zijn de sbc’s duur, maar met het vele UT fodder wat zo op te halen is/was valt het reuze mee :)
TOTY Mbappe ja? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:26:
Er zijn juist legio upgrade sbc’s die het makkelijker maken. Ik heb bijv Pogba gedaan en daar misschien 50k aan coins in gestoken. Daarnaast heb ik TOTY Mbappe bijna klaar (nog 2 segmenten) daar heb ik nog geen 100k aan coins in zitten, de rest allemaal UT fodder uit de gespaarde packs en sbc’s.
Ik zit gewoon continu die league-SBC's te doen. Levert vaak genoeg op om ze weer te doen en voor de Franse of NL-league (en inmiddels ook de Liberatores) moet ik spelers kopen.
Maar heel duur is dat uiteindelijk ook niet.
Ik denk dat ik voor Pogba uiteindelijk 1 86 gekocht heb omdat ik er 1 tekort kwam. En voor Zidane nog een 89 moeten kopen omdat ik de 90+ kaarten die ik had er niet allemaal in wilde steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:29
Oekol schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:13:
[...]

Het is een koopje naar mijn mening :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prosac
Iemand met teamnaam "Nazietje" die 4-0 voor komt, zoveel mogelijk pauzeert en alleen maar aan net trollen is in de 92e minuut met 4-5 verslaan. En een vervolgens een insta-exit.

Dat zijn de lekkere momenten tijdens FIFA. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Haha was het maar zo’n feest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:37:
[...]

Haha was het maar zo’n feest :+
TOTY Mbappe in een SBC was vast iets van 2 91 rated teams als laatste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Prosac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:42:
[...]

TOTY Mbappe in een SBC was vast iets van 2 91 rated teams als laatste. :P
Ja dat is alleen te doen tijdens tots 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Als je denkt dat de weekend league vol hufters zit probeer dan eens zo’n homegrown friendlies, mijn God zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:51
Speculaes schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:22:
Als je denkt dat de weekend league vol hufters zit probeer dan eens zo’n homegrown friendlies, mijn God zeg
Ik wilde net hierover een comment schrijven inderdaad. Mijn god wat een achterlijk hoog niveau en een enorm hoog toxic gehalte zeg. Überhaupt blij dat ik 1 win heb binnen gezweet, ik vind het wel prima zo ;w

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Belachelijk van EA ook om 2 tokens in die mode te stoppen.
En één daarvan krijg je bij 7 wins uit maximaal 12 wedstrijden.
Zo werken ze wel in de hand dat het niveau veel te hoog ligt en het erg toxic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik doe al die shit echt nooit. Rivals + wl en af en toe wat fifapunten.
Schijnt ook een toty toernooi te zijn ofzo? Dat soort shit boeit mij echt vrij weinig.
Die tokens doe ik de sbc's nog wel van maar meer ook niet, kan mij daar allemaal niet toe zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sinds ik Rivals division 4 hebt bereikt is het direct geen reet meer aan.

- ik kan dat niveau niet aan
- mensen zitten alleen maar te pingelen
- mensen zitten irritant tijd te rekken
- mensen gaan tussendoor rare naam veranderen

Divisie 5 en 6 was leuk, maar in 1 klap de fun volledig kwijt. Ik bivakkeer liever maar lekker laag in 5/6, veel beter voor mijn gemoedstoestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Maurice079 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:24:
[...]

Ik wilde net hierover een comment schrijven inderdaad. Mijn god wat een achterlijk hoog niveau en een enorm hoog toxic gehalte zeg. Überhaupt blij dat ik 1 win heb binnen gezweet, ik vind het wel prima zo ;w
Hier ook eigenwijs er aan begonnen. Maar dit brengt inderdaad het slechtste in spelers naar boven zeg. Alleen maar voor een paar kaartjes. Pfffff.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
Hier zojuist Elite division gehaald. Moest voor de laatste twee wedstrijden wel Beckham TOTY Icon leenspeler gebruiken, maar neemt niet weg dat het vooralsnog super sweaty was. Ook met de huidige slechte gameplay op Rivals. Overigens een supersterke speler die Beckham. Alle passes komen gewoon strak, mooi met effect aan waardoor de spelsnelheid a.k.a. tiki taka te snel gaat voor de tegenstander om het bij te houden.

Nu hopen op een leuke speler met de rewards.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9tp0__i_cLVugA7MV_91MpkWT00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tT5Loo7BI73WUHU1FXJDMc5L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Laatst online: 19-09 17:13
Lashrom schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:54:
Hier zojuist Elite division gehaald. Moest voor de laatste twee wedstrijden wel Beckham TOTY Icon leenspeler gebruiken, maar neemt niet weg dat het vooralsnog super sweaty was. Ook met de huidige slechte gameplay op Rivals. Overigens een supersterke speler die Beckham. Alle passes komen gewoon strak, mooi met effect aan waardoor de spelsnelheid a.k.a. tiki taka te snel gaat voor de tegenstander om het bij te houden.

[Afbeelding]
Gevalletje creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Meer mensen die geen rivals kunnen spelen maar bijvoorbeeld wel draft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:18
Welnee

Dit is bijv alleen fifa punten vanaf t begin. Alleen Robertson en vvd tradable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CKvAs9W-_Jbd-rlbPENjEJXgOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UWOgnGbHZfdssQXFKZ9oEmZy.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand tips voor een custom tactic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Heel veel geluk gehad met de 88+ icon sbc (Pele, R10, Cafu). En ook allemaal gedaan. Daarnaast Pirlo TOTY icon tradeable gepakt en verkocht. Dus kon Ashley Cole en Van Der Sar er ook bij ... Nog nooit zoveel geluk gehad met FIFA.
theman36 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:12:
Meer mensen die geen rivals kunnen spelen maar bijvoorbeeld wel draft?
Iedereen speelt nu Rivals omdat het de laatste dag is van het seizoen. Dus probeert iedereen nog hogerop te komen voor betere rewards wat leidt tot een overvolle server.

[ Voor 32% gewijzigd door Lashrom op 01-02-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
EA is weer lekker bezig, als je fut champs playoffs hebt afgerond, kan je niet meer in Rivals en Fut champs :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Lashrom schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:54:

[Afbeelding]
Voor jou is FIFA 23 al klaar. Hoe ga je in godsnaam nog leuk uitdaging hierin hebben? Je team nog verbeteren is praktisch onhaalbaar…

En ja… ik ben jaloers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Speculaes schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:22:
Viel wel mee eigenlijk, normaal lukt het me nauwelijks om in zoiets wins te halen, nu had ik 7 wins en 4 potjes over.
Maar ik ben ook bewust dit seizoen niet uit divisie 6 gepromoveerd, friendlies worden volgens mij wel uit je rivals-niveau bepaald toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Lashrom schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:20:
[...]

Heel veel geluk gehad met de 88+ icon sbc (Pele, R10, Cafu). En ook allemaal gedaan. Daarnaast Pirlo TOTY icon tradeable gepakt en verkocht. Dus kon Ashley Cole en Van Der Sar er ook bij ... Nog nooit zoveel geluk gehad met FIFA.
De tering haha. Ik loop maar die spelers zoals wright enzo daar uit te vissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Nachtapotheker schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:22:
EA is weer lekker bezig, als je fut champs playoffs hebt afgerond, kan je niet meer in Rivals en Fut champs :F
Oh is dat het... wat vaag? Moest nog even 1 win halen in elite. Ik dacht dat doe ik vandaag wel even.... niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
theman36 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:36:
[...]

Oh is dat het... wat vaag? Moest nog even 1 win halen in elite. Ik dacht dat doe ik vandaag wel even.... niet dus
Ik denk het, na het behalen van de playoffs stopte het hier met werken. Ik zie op twitter meer meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Oh top dit. Schijnbaar stond crossplay nog aan... potje draft: sta na 60 minuten 4-0 voor. Daarna verdwijnt in 1x de spelersaanduiding bij de tegenstander, speelt de cpu (zo lijkt het) en kan ik op geen enkele manier meer pauzeren. Wel gewoon nog gewonnen met 5-1 maar nu blijft het scherm hangen op het veld nadat de wedstrijd geëindigd is. oftewel een loss..... waarom kan ea die stumpers op de pc hiermee niet aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Tegen een PC speler kan op dit moment niet, want PC heeft de nieuwste update, die de consoles nog niet hebben.

https://fifaforums.easpor...-23-title-update-7#latest

[PC Only] Known issue: Please note that cross-play will be unavailable until this Title Update is released to other platforms in the near future.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Sleehond schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:23:
[...]

Voor jou is FIFA 23 al klaar. Hoe ga je in godsnaam nog leuk uitdaging hierin hebben? Je team nog verbeteren is praktisch onhaalbaar…

En ja… ik ben jaloers :Y
Ik moet je eerlijk zeggen, ik word nog steeds goed afgemaakt. Uiteindelijk merk ik dat een goede tactiek iets bepalender kan zijn. Mijn Pele wordt ook bijvoorbeeld nog steeds ingehaald door centrale verdedigers etc. Het geeft mij wel in ieder geval meer motivatie om meer wedstrijden op een dag te spelen. Maar ik mag met deze team zeker niet klagen :-)

Ik hoop dat jullie allemaal net zo een goede of zelfs betere team kunnen hebben!

EDIT: Over pack luck gesproken. :D Zojuist uit dagelijkse aanmeldings sbc 2x81+ zeldzame spelerspakket:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HhSApH5-DXROX28ljGYoiTnXHE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Td4dK9rkXb5KyOpvaYmavaqW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Lashrom op 01-02-2023 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
SR8 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:02:
Tegen een PC speler kan op dit moment niet, want PC heeft de nieuwste update, die de consoles nog niet hebben.

https://fifaforums.easpor...-23-title-update-7#latest

[PC Only] Known issue: Please note that cross-play will be unavailable until this Title Update is released to other platforms in the near future.
Maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat iemand op de ps5 dit doet? Oh trouwens het icoon van een pc-speler stond ook bij zijn naam dus blijkbaar kan het wel?
Pagina: 1 ... 73 ... 120 Laatste