Ik kon gisteravond door de dagelijkse aanmeldbonus toch nog een Icon SBC doen. Ik vind deze SBC's best goedkoop eerlijk gezegd. Ik heb nu echt niets meer in m'n club zitten dus moet wel goed opletten met token sbc's .
afijn.....Ik open de pack en denk bij mezelf 'laat het alsjeblieft een spits zijn want alleen daar kan ik echt nog wel versterking gebruiken en omdat ik al zoveel Icons heb is de kans op een dubbele groot...
De vlag komt in beeld en ik denk SHIT!...Stoichkov en daar heb ik de WC versie al van...Ik klik door en zie dat ik kennelijk mijn oostblok vlaggen niet goed ken en het verschil niet weet tussen de Bulgaarse- en de Hongaarse vlag. Ik packte gewoon Prime Puskas van 1,7 miljoen. Mijn pack luck bij deze SBC's valt niet tegen maar dit is echt de beste die ik gehad heb.
Ik heb mijn team een beetje omgezet en speel nu zo. wissel ingame soms nog naar 4321 om de vleugelspelers meer naar binnen te brengen. moet wel even op zoek naar goede tactische instellingen maar de eerste potjes gingen best lekker met uitblinker Puskas die gemiddels 2 goals per wedstrijd maakt en daarnaast nog wat assists had.
Ik heb nu nog 400K coins. ik zou Courtois TotY kunnen halen maar ik denk dat hij de volgende dag dan 100K minder waard is. Ik wil nu gaan kijken of ik met traden die 400K nog wat kan opkrikken. Ik wilde eigenlijk gaan sparen voor gouden Mbappe, die ik als enige in de hele wereld nog niet heb gepackt. Het lijkt wel of al mijn tegenstanders met Mbappe spelen. Ik kan ook nog Courtois en/of Mendy upgraden. Voorlopig maar eens zo gaan spelen.