[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 72 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Mesque schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Netjes. Ik gebruik dat dus nooit eigenlijk, mijn tegenstanders wel altijd inclusief een hele bak aan skill moves. Haal er toch altijd 11-14 wind mee, maar heb soms echt het idee dat ik een ander spel speel dan de rest. :+
Ik ben ook niet zo'n skiller hoor. Ik probeer het wel maar de helft van tijd gaat het ook fout hoor. Lijdt er veel balverlies door maar ach daardoor heb ik wel fun in de game. En merk wel dat je dit soort handelingen wel nodig bent in de hogere divisie/rang wl.
Met l1 dribbelen kan je zo snel en kort dribbelen. Daardoor ben je veel wendbaarder, als je het goed timed dan kan je daarna een sprintboost activeren voor 2meter ofzo met de sprintknop. Is zeer handig als je met vleugelspelers speelt en je 1 op1 staat aan de zijkanten. Je bent de man zo kwijt en daarna is het simpel afleggen en goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:23
fifanoob schreef op zondag 29 januari 2023 @ 13:55:
YouTube: FIFA 23

hier een typische L1 dribbel goal van mij. Je dolt zo makkelijk tegenstanders in de 16 daarmee.

Mocht dit ongewenst zijn dat ik dit hier drop ivm youtube ( promotie? ) hoor ik het wel. Heb iig niet de intentie om een youtube kanaal te beginnen of wat dan ook. Het is meer om een voorbeeld te geven van een bepaalde manier fifa spelen :)
Is het probleem niet vooral dat verdedigers geen echte counter hebben voor L1 dribbelen?

Het is vaak wachten tot de verdediger verkeerd stapt aangezien zelfs met L2 zonder bal niet de precisie hebt als L1 met bal?

Als je ipv skills/passes rondom de 16 gaat L1 dribbelen dan trek je vanzelf een gat om in te duiken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:28:
[...]

Is het probleem niet vooral dat verdedigers geen echte counter hebben voor L1 dribbelen?

Het is vaak wachten tot de verdediger verkeerd stapt aangezien zelfs met L2 zonder bal niet de precisie hebt als L1 met bal?

Als je ipv skills/passes rondom de 16 gaat L1 dribbelen dan trek je vanzelf een gat om in te duiken.
Het is lastig te verdedigen omdat bijna iedereen te veel hapt in hun eigen 16, ik doe dat zelf ook hoor. Maar in zo'n situatie is het juist de kunst om rustig te blijven niet te happen en eigenlijk alleen een beetje de goal afschermen en l2 ingedrukt houden. In elk geval niet vooruit stappen als je dat wel doet moet je hem hebben anders ben je gezien.

Maar ben het ook wel deels met je eens hoor. Het is sws zeer lastig te verdedigen.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 29-01-2023 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:05
Slechts 3 potjes Squad battles gedaan deze week, uur de rewards wel De Ligt TOTW 88 d:)b

Heerlijke reward voor minimale inspanning

Team en bank nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_k7i7YQ8c1flrQvo-_0-3XNnMzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yopQTFc4ZfIieaz3MuNVNj3n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UZOEiaLhQ8ty0_wBVIUNYmmS8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4du9liOq8XnpHa64Kf2fHXfk.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dus 450k coins.

Zal ik Cancelo LA 91 aanschaffen voor Shaw?

Of iemand een beter idee?

Tradable is overigens Thiago, Koulibaly, Kehrer en Butland.

[ Voor 77% gewijzigd door Sleehond op 29-01-2023 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:51
WL gaat me eigenlijk steeds beter af. De 11 wins haal ik steeds makkelijker binnnen, 14 is echt nog ff wat te ver weg. Doe het met onderstaand team. Sinds Eusebio erbij is gekomen beginnen andere spelers eigenlijk ook veel beter te renderen. Kaka doet het verrassend goed in de spits en ook Pogba begint steeds beter tot zijn recht te komen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htvzMAie4rR3XeIFvmVBkQkvH6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DsVWtg5ihcgiDd6ul3NGVT9n.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Wat is de gameplay toch bagger op de ps4/ps5 versie. Ballen springen van de voeten spelers lopen niet diep en Mbappe bijvoorbeeld word ingehaald door Pique RB ongeloofloos. Ik wacht met smart op een nieuwe update want wat ik qua tactics ook doe het veranderd niks( ja ok ben zelf ook geen topper maar dat staat los van de gameplay)😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
Markmaas schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:22:
Wat is de gameplay toch bagger op de ps4/ps5 versie. Ballen springen van de voeten spelers lopen niet diep en Mbappe bijvoorbeeld word ingehaald door Pique RB ongeloofloos. Ik wacht met smart op een nieuwe update want wat ik qua tactics ook doe het veranderd niks( ja ok ben zelf ook geen topper maar dat staat los van de gameplay)😅
Iedereen zit nou eenmaal volop WL te grinden voor de TOTY rewards, waardoor de servers overbeladen wordt. Iets waar EA geen geld in wilt steken en denk eerlijk gezegd niet dat er daar een update voor zal komen. Gister bijvoorbeeld een online draft begonnen en daar speelde het lekker snel en vloeiend zonder enkel vertragingen.

Helaas een puntje die wij ieder jaar van EA moeten accepteren. Er zal geen verandering daar in komen, tenzij iedereen het spel gaat boycotten. Zullen zij zien dat zij enorm veel geld mislopen met de FIFA punten ...

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 29-01-2023 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Markmaas schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:22:
Heel die ps4 variant is gewoon een monster. Je merkt dat alles op new gen is gegooid. Prima dat je door wil. Maar dan moet je of de ps4 variant goed uitbrengen of gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
Nou, ik neig wel naar een boycot na de WL. Het is toxic, het loopt stroperig, en als klap op de vuurpijl Bonucci gold als hoogste (!) reward. Wat heeft het nog voor zin om mezelf zo te kwellen door WL te spelen? Als div. 2 speler blijk ik er kennelijk ook niks te zoeken te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Moody2204 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:54:
Nou, ik neig wel naar een boycot na de WL. Het is toxic, het loopt stroperig, en als klap op de vuurpijl Bonucci gold als hoogste (!) reward. Wat heeft het nog voor zin om mezelf zo te kwellen door WL te spelen? Als div. 2 speler blijk ik er kennelijk ook niks te zoeken te hebben.
Niks met divisie te maken. WL is heel andere speelstyle, ook vaak veel mindere servers.

Heb gemerkt de laatste 2 wl dat alles of extreem verdedigend is of volle druk. Je moet je echt totaal aanpassen steeds.

Rivals is ook natuurlijk totaal anders, je hebt veel meer tijd om in divisie te klimmen. WL is puur 20 wedstrijden top presteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:19:
[...]

Niks met divisie te maken. WL is heel andere speelstyle, ook vaak veel mindere servers.

Heb gemerkt de laatste 2 wl dat alles of extreem verdedigend is of volle druk. Je moet je echt totaal aanpassen steeds.

Rivals is ook natuurlijk totaal anders, je hebt veel meer tijd om in divisie te klimmen. WL is puur 20 wedstrijden top presteren.
Is ook zo. Gisteren ging ik van de WL, naar een potje co-op in Rivals en dat leek meteen 2x zo snel te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Traeces schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:53:
[...]

Heel die ps4 variant is gewoon een monster. Je merkt dat alles op new gen is gegooid. Prima dat je door wil. Maar dan moet je of de ps4 variant goed uitbrengen of gewoon niet.
Preciee Traeces en dat het in de WL zo speelt ben ik wel gewend maar speelde vandaag rivals en en die toty beker en gameplay is om te janken helaas. Miaschien idd maar accepteren en toch maar kijken evt naar andere speelstijl misschien dat het iets uitmaakt who knows🥲

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Markmaas schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:52:
[...]

Preciee Traeces en dat het in de WL zo speelt ben ik wel gewend maar speelde vandaag rivals en en die toty beker en gameplay is om te janken helaas. Miaschien idd maar accepteren en toch maar kijken evt naar andere speelstijl misschien dat het iets uitmaakt who knows🥲
Blijft gewoon vervelend , ik hou van lekker snel
Combineren en skill moves gebruiken om me spelers vrij voor doel te krijgen.

Ik ben totaal geen verdedigende speler, zeker met slechte servers en delay werkt me dat gewoon tegen. De meeste bizarre ballen worden dan ineens geven. jammer dat enige “behoorlijke” voetbal games is anders had ik al lang gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:32:
[...]

Het is lastig te verdedigen omdat bijna iedereen te veel hapt in hun eigen 16, ik doe dat zelf ook hoor. Maar in zo'n situatie is het juist de kunst om rustig te blijven niet te happen en eigenlijk alleen een beetje de goal afschermen en l2 ingedrukt houden. In elk geval niet vooruit stappen als je dat wel doet moet je hem hebben anders ben je gezien.

Maar ben het ook wel deels met je eens hoor. Het is sws zeer lastig te verdedigen.
Ik gebruik de L1 vooral bij de kickof.
Net voordat de tegenstander wil happen met L1 de andere kant op en als er ruimte is L2 indrukken om afstand te creëren. Nieuwe speler die je tegenkomt hetzelfde recept en dan als ze niet goed verdedigen sta je al bijna bij de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:07:
[...]

Ik gebruik de L1 vooral bij de kickof.
Net voordat de tegenstander wil happen met L1 de andere kant op en als er ruimte is L2 indrukken om afstand te creëren. Nieuwe speler die je tegenkomt hetzelfde recept en dan als ze niet goed verdedigen sta je al bijna bij de keeper.
jij kickoff glitcher!
Ik doe tegenwoordig playerlock bij aftrap, loop ik met mijn vleugelspeler meteen diep en dan is het ook vaak 1 op 1 met L1 dribbel en voila.

hm icon sbc, gaan we weer :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
91 van basten uit Icon SBC :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
91 Schevchenko

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Sanchez 92 en puskas 94, vooral die puskas is wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:42
Icon was Casillas. En aangezien EA geen toty geeft Courtois maar gekocht, zn goud was al bizar goed.. kroos vervangen door Valverde aangezien kroos als b2b me niet lekker meer beviel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwRt_u2kZs08RTx5z-Lb7r9O5Ss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSknSnZHAwh6TS9yBT8nh1uC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
89 cole en 91 figo

Figo gaan we wel in kunnen passen.
Cole moet dan mendy vervangen, alleen mendy geeft modric toty chemistry

En pakjes + normale gold fodder is nu wel op.
heb nu nog die speciale kaartjes zoals een ramsey objectives waar je verder niks mee kan.
Die bewaar ik meestal wel omdat je die toch niet duplicate kunt krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door cubert20 op 29-01-2023 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mid Kaka 89 hier

En helaas past ie niet echt, dus een leuke sub…

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
Eerste kwam Gattusso 89, had daarna nog fodders over dus dacht nog maar eenkeertje ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKlbj8R7-vjQUCz24fJXKftNNMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XGyVJvCwUqvuFWnzRMUGjZNm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
https://www.futbin.com/23/squad/3183710

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ju3_8Eml85EOWHz2L-npIQm4jGQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ulnc5x8c6El8LDnmuG4w1wph.png?f=fotoalbum_large

Moore tradeable.
Cole kan er wel in, maar dan moet Courtois er bijvoorbeeld in of anders Benzema in plaats van Kean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Lashrom schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:26:
Eerste kwam Gattusso 89, had daarna nog fodders over dus dacht nog maar eenkeertje ...

[Afbeelding]
Netjes ik dacht hem ook te hebben bleek het socrates te zijn. Ik doe komende week nog wel want de fodder is zo goed als op... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Mid Ferdinand en Lineker. Het zit mee en het zit tegen zeggen we dan maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Prime Essien. Niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:18
Sheva mid daarna sheva wc 😭
Hoeveel pech kun je hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Markvd1984 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 21:59:
Of gezond verstand gebruiken en deze gok SBC’s niet doen. Een gemiddelde Duitser heeft meer verstand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:18
saert schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:14:
[...]

Of gezond verstand gebruiken en deze gok SBC’s niet doen. Een gemiddelde Duitser heeft meer verstand..
Dus je zegt nu dat iedereen die hier de SBC doet dom is?

Of haal ik dat er niet uit ventje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
saert schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:14:
[...]

Mijn gedachte...

Vandaag maar mn club geleegd met alle dulplicates en Alonso gedaan....

Uit 113 packs geen 1 TOTY of honourable mentions...
(Wel 2x Son een Kimmich en 2x Kroos en wat TOTW en zoveel 84 dubbele)

EA wil graag dat iedereen z'n club leegt... Vrijdag 80x Casteels ingeslagen voor 2.9k.... Paar dagen wachten en het is weer kassa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
LukeSpangas schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:26:
[...]
Vrijdag 80x Casteels ingeslagen voor 2.9k.... Paar dagen wachten en het is weer kassa...
Hoezo hem? Ik ben hier altijd zo slecht in, hoe weet je waar je in moet investeren…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Na zeperds de vorige x de 88+sbc deze keer overgeslagen. Maar in plaats daarvan Xabi Alonso gedaan. Ben erg benieuwd naar die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Gaat lekker met mijn nieuwe team, na vorige week voor het eerst de 14 winst te hebben aangetikt, nu de 16 bereikt. Wel ook een aardig aantal gifted gehad op de zondagavond, dat helpt natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lla-Rs6EktiVVZQ36ncAy_gb9Q8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UbcBWqDZ5nsuVsJVY1mwYDBW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWBSVaeX_yJOP2Lu0ByqIiCd7_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/shhrm82YWNTQxKZqB1KC1JNw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Mesque op 29-01-2023 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:37:
Na zeperds de vorige x de 88+sbc deze keer overgeslagen. Maar in plaats daarvan Xabi Alonso gedaan. Ben erg benieuwd naar die kaart.
Ik heb Valverde rttk gehaald ipv die sbc voltooid. Maar zit nog steeds in twijfel haha

Laat even weten hoe die is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Sleehond schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:36:
[...]

Hoezo hem? Ik ben hier altijd zo slecht in, hoe weet je waar je in moet investeren…?
Niet zozeer hem hoor, maar 84 rated spelers zijn goedkoop op het moment dat er veel packs geopend worden... Doorgaans is er in het begin van de week minder aanbod omdat er weinig verhandelbare content in de packs zit... En als EA dan op dinsdag of woensdag weer zo'n gok SBC uitbrengt waar een 84 of 85 rated squad voor nodig is pak je al gauw minimaal 1000 coins per kaart... De lage fodder kaarten doen het altijd wel vrij goed doorgaans... Met de hogere durf ik het ook niet aan hoor.... ;)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqYc4CdqkEPSWlxGa-CNK2YUJIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t9gTS9WjSXYtjQwgof6FssqD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door LukeSpangas op 29-01-2023 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
70 packs geopend dit weekend, alleen TOTY Van Dijk uit de 85+ defenders SBC.

Zidane voltooid, Borré en zelfs toch de gok SBC Icon bijna klaar.

Packweight van die 83+x10 is echt dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Prosac schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:26:

Packweight van die 83+x10 is echt dramatisch.
Ik had TotY OM maignan er uit....was wel ff schrikken die blauwe flares en dan een Franse vlag....maar nee. Totaal nutteloze kaart en dus gewoon fodder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Augy schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:51:
[...]

Benieuwd hoe dit speelt. Laat t even weten :)
Speelt heel behoorlijk, kan hem dus wel aanraden. Zeker als je nog veel dupes krijgt die je ergens kwijt moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
ZodiacBomber schreef op maandag 30 januari 2023 @ 00:19:
[...]
Ik had TotY OM maignan er uit....was wel ff schrikken die blauwe flares en dan een Franse vlag....maar nee. Totaal nutteloze kaart en dus gewoon fodder
Hier precies hetzelfde. Sterker nog, ik pack 'm 2x! 1x tradable en 1x untradable. Volgens mij is die pack weight wel heel hoog als je ook de comments lees op Futbin.

Bij mij heeft hij m'n gouden versie vervangen, maar merk (zoals te verwachten) geen verschil. Maar staat toch wel leuker dan de standaard gouden versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Heeft iemand hier 91 Kaka in de ploeg? Twijfel of ik zijn SBC wil voltooien. Zou wel passen bij Baby R9, 90 Jairzinho en Lucio (normale variant).

Heb wel Mané voltooid, maar dat vind ik echt een topkaart. Die dribbelt zo fijn. Heerlijke versnelling ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Gisteren Prime Dinho en Prime matthaus uit de icon pack.
Alleen Cancelo en Dudek zijn tradable :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPVFzeC4MPEji5m0MTM80dxNI_A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NPZqj1VVreKNxdmwH8YQvCws.png?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Markvd1984 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:25:
[...]

Dus je zegt nu dat iedereen die hier de SBC doet dom is?

Of haal ik dat er niet uit ventje?
Dat heb je dit “ventje” niet horen zeggen. Het is alleen een gok SBC en daarom is het beter om je verstand te gebruiken. Indien aanwezig overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
SterqVerhael schreef op maandag 30 januari 2023 @ 08:03:
Heeft iemand hier 91 Kaka in de ploeg? Twijfel of ik zijn SBC wil voltooien. Zou wel passen bij Baby R9, 90 Jairzinho en Lucio (normale variant).

Heb wel Mané voltooid, maar dat vind ik echt een topkaart. Die dribbelt zo fijn. Heerlijke versnelling ook.
Ik heb Prime Kaka in de spits staan. Ik vind het een hele fijne speler. Hij is iets fysieker en dat merk je uiteraard ook wel in z’n dribbel. Z’n schoten en passes zijn uiteraard top. Ik vind het altijd wel prettig om minimaal 1 speler voorin te hebben die fysiek z’n mannetje kan staan. Bij mij is dat dus Kaka. Als je speelstijl meer gericht is op snel dribbelen etc. dan past een Mané daar inderdaad beter bij. Het is absoluut niet zo dat Kaka log of langzaam is, maar het verschil met een kleinere en snellere speler merk je natuurlijk wel.
Kaka heeft ook nog 5* skills, maar daar kan ik er maar een handjevol echt goed van gebruiken, dus als je daar handig mee bent is het ook een pluspunt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Markvd1984 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 21:59:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Maurice079 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 08:36:
[...]

Ik heb Prime Kaka in de spits staan. Ik vind het een hele fijne speler. Hij is iets fysieker en dat merk je uiteraard ook wel in z’n dribbel. Z’n schoten en passes zijn uiteraard top. Ik vind het altijd wel prettig om minimaal 1 speler voorin te hebben die fysiek z’n mannetje kan staan. Bij mij is dat dus Kaka. Als je speelstijl meer gericht is op snel dribbelen etc. dan past een Mané daar inderdaad beter bij. Het is absoluut niet zo dat Kaka log of langzaam is, maar het verschil met een kleinere en snellere speler merk je natuurlijk wel.
Kaka heeft ook nog 5* skills, maar daar kan ik er maar een handjevol echt goed van gebruiken, dus als je daar handig mee bent is het ook een pluspunt natuurlijk :)
Thanks voor je reactie. Ik mis op dit moment wel een iets fysiekere spits, want Baby R9 is eigenlijk net iets te zwak. Verder heb ik nog Mbappe (normale goud), maar dat is vooral voor snelheid en in 1x schieten. Ik ben altijd wel fan van 5 stars skills, vooral vanwege de elastico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik heb 91 Kaka op CAM maar vind hem juist te zwak fysiek, wordt te makkelijk van de bal gezet. Ik twijfel om toch nog Mid Zidane te doen deze week, heeft iemand hier ervaringen? Aan te raden of juist niet (als CAM)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Mesque schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:16:
Ik heb 91 Kaka op CAM maar vind hem juist te zwak fysiek, wordt te makkelijk van de bal gezet. Ik twijfel om toch nog Mid Zidane te doen deze week, heeft iemand hier ervaringen? Aan te raden of juist niet (als CAM)?
Zidane op CAM is een monster. Hij kan erg goed passen en schieten natuurlijk (hunter) en is voor mij fysiek genoeg om op CAM te spelen. Ik zou hem niet zo snel gebruiken op CM, maar op CAM komt hij echt tot leven en is het echt een aanrader! En anders probeer je zijn leenversie toch even?

Verder heb ik gisteren toch Mbappe POTM gedaan ondanks gezegd te hebben deze over te slaan. In totaal heb ik 300k coins eraan gespendeerd en heb het nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGNU6iB9N1SvnOeAZM-sj6nRDkc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rcNSrVkzkW4Pp0y3neKkoBvS.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0V3ECAXRDTLkb7lUP6kMeGYTY9s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H3tXV37nZWwzo66pyn7Olt2E.png?f=user_large

Met nog zo'n 3 mil wacht ik de prijs van Benzema af, gezien dat de prijs alleen maar stijgt weet ik niet of ik hem nog ga halen. Anders speel ik de komende tijd met dit team wat ook zeker geen straf is.

[ Voor 45% gewijzigd door _Uploader_ op 30-01-2023 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
Iemand nog een idee hoe ik Bale (93) op full chem kan krijgen zonder cooper (wales trainer). Deze is moeilijk te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
nickdew schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:30:
Iemand nog een idee hoe ik Bale (93) op full chem kan krijgen zonder cooper (wales trainer). Deze is moeilijk te krijgen!
Simpel: niet (of je moet een heel MLS / Wales team hebben).

Cooper + Chiellini geeft Bale 3 chem. Ik speel 'm nu op 1 chem, Chiellini was prima, maar geen blijvertje om Bale maar per se op 3 chem te hebben.

@xavento Er is nu een objective dat je een untradeable Dudek krijgt na 't spelen van 10 draft wedstrijden. Draft sbc token repeatable en je hebt nog 12 dagen ofzo. Wellicht leuk voor je untradeable team?

[ Voor 18% gewijzigd door AntraXxX op 30-01-2023 09:39 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
nickdew schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:30:
Met Campos, Donovan en Daniel James komt Bale op full chem zonder de Wales trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 19-09 13:57
AntraXxX schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:37:
[...]

Simpel: niet (of je moet een heel MLS / Wales team hebben).

Cooper + Chiellini geeft Bale 3 chem. Ik speel 'm nu op 1 chem, Chiellini was prima, maar geen blijvertje om Bale maar per se op 3 chem te hebben.

@xavento Er is nu een objective dat je een untradeable Dudek krijgt na 't spelen van 10 draft wedstrijden. Draft sbc token repeatable en je hebt nog 12 dagen ofzo. Wellicht leuk voor je untradeable team?
Goed idee! Heb nog een untradable mid van der Sar op de bank zitten, die wil ik er eigenlijk in proppen maar door icon chem dit jaar is het een groot drama.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Gisteren na 19:00 een stuk of 65 packs geopend. Allemaal fodder, behalve deze uit een 81+ x2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCQY7bngGqX_0dngHc93boRi-Ow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1h8WKnRuJwEqTfE3GCUPjuBb.jpg?f=fotoalbum_large

Prima vervanger voor mijn RTTK Gosens objective kaart :P

Zit nu wel met het (luxe)probleem dat mijn beste speler een back is. Ik denk dat ik ga proberen hem ingame als CM/CDM neer te zetten met stay back instructie. Dan kan Pogba ernaast box to box spelen. Op de backpositie moet dan een van mijn CM's komen, in dit geval dus de trage Milinkovic-Savic.

Zoek eigenlijk een betaalbare maar snelle CM/CDM die ik dan als back kan zetten ipv Theo. Moet dan Serie A zijn of icon/hero.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQ52Yb-hSWxIk6dhd8b_CYx8deM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wYtgrROdwRU0QTsfT4mmeFXh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
Als je Bennacer hebt zou je die er neer kunnen zetten.
Verder heb je daar in de Serie A niet heel veel opties voor, en kon je eerder uit bij een Valverde/Llorente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
Gekke TOTY markt dit jaar, EA moet de packweight van TOTY's gigantisch omlaag geschroefd hebben. Het is nog nooit voorgekomen in al die jaren dat de prijzen stijgen zodra het hele TOTY in de packs is. Zeker niet met de percentages die we zien bij de aanvallers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik kreeg Essien, Pirlo en Yashin uit de icon sbc's. Blij mee. Team ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnWyYXQox20MlHSt2C4X19ELMY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GUMQYwUqaVM0W1DWaJgxXZaN.jpg?f=fotoalbum_large
Nu doorsparen voor Benzema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
@Robbio85 Misschien niet de snelste, maar Brozovic PTG heeft een 5* WF en met een shadows kan het een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dutchgio schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:46:
Als je Bennacer hebt zou je die er neer kunnen zetten.
Verder heb je daar in de Serie A niet heel veel opties voor, en kon je eerder uit bij een Valverde/Llorente.
Das een goeie, uiteraard heb ik die gisteren in de Pogba SBC gegooid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
_Uploader_ schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:28:
@Robbio85 Misschien niet de snelste, maar Brozovic PTG heeft een 5* WF en met een shadows kan het een optie zijn.
Thanks, zal daar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 16:04
xavento schreef op maandag 30 januari 2023 @ 08:33:
Gisteren Prime Dinho en Prime matthaus uit de icon pack.
Alleen Cancelo en Dudek zijn tradable :p

[Afbeelding]
Dudek is te halen via objectives, dan kan je de huidige Dudek weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 22:22
Speculaes schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Dudek is te halen via objectives, dan kan je de huidige Dudek weer verkopen
Welke objective is dat? En dat is z'n hero 86 kaartje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 19-09 15:23
Weet niet of mensen hier geloven in "Dupe theory" , maar ik heb tussen vrijdag 19:00 en zondag 20:00 4x mentions Cancelo untradable gepacked...

Even dik 1miljoen in SBC's gestopt ...

1x 500k store pack
1x WL rewards (PP)
1x 75+ PP
1x TOTY cup pack

Dit is overigens ook de enige honorable mention / toty die ik gepackt heb.. dan wel 4x :(

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
Er!k schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:49:
[...]

Welke objective is dat? En dat is z'n hero 86 kaartje neem ik aan?
Kun je unlocken met de draft objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
ZicoDon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:51:
Weet niet of mensen hier geloven in "Dupe theory" , maar ik heb tussen vrijdag 19:00 en zondag 20:00 4x mentions Cancelo untradable gepacked...

1x 500k store pack
1x WL rewards (PP)
1x 75+ PP
1x TOTY cup pack

Dit is overigens ook de enige honorable mention / toty die ik gepackt heb.. dan wel 4x :(
Geen TOTY maar heb zelf 3x dezelfde IF gepacked. Een zelfs nadat ik net een IF heb gebruikt in SBC, kreeg dezelfde IF terug in een pack.

Dat hele pack systeem is gewoon een grote scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Packs openen is toch ook gewoon een RNG based system?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
ZicoDon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:51:

1x 500k store pack
1x WL rewards (PP)
1x 75+ PP
1x TOTY cup pack

Ik geloof er zeker in, 70+ packs geopend sinds vrijdag en ben nu helemaal klaar met Toni Kroos, Henderson, IF Rakitic, IF Torreira en Perisic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
SterqVerhael schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:18:
Packs openen is toch ook gewoon een RNG based system?
En desondanks kreeg ik binnen 1 week 3x Messi ergens in oktober. Zal fikse lading cognitieve dissonantie bijzitten, maar toch. De andere 90+-ers heb ik bijna niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gisteren kwam die theorie ook al voorbij, bij Nickrunthefutmarkt op twitch.
Iemand packte daar TOTY Icon Gullit en jawel in zijn club had hij ook een baby gullit untradeable :D

Nick zelf packte trouwens 4x red pick Mahrez 88 haha.

Ik heb baby cruijff uit de eerste icon sbc, dus dan wil ik zijn prime nu wel packen, vanavond meteen even proberen bij de laatste van 3 pogingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Bij RNG is de kans op 3x messi ook zeker wel aanwezig ipv die andere 90+ers.
Maar weet niet of 100% bekend is hoe het spelers packen werkt. Of de code daarvoor zo in te lezen is?

Ik persoonlijk pack vaak ruben dias en muller als high rated fodder.
Dat ik dit doe hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook doen. Zal per 87/88 ook wel verschillend zijn. Muller kan je net niks mee dus die zal een hogere packweight hebben dan een rudiger die wel bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
fifanoob schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:19:
Gisteren kwam die theorie ook al voorbij, bij Nickrunthefutmarkt op twitch.
Iemand packte daar TOTY Icon Gullit en jawel in zijn club had hij ook een baby gullit untradeable :D

Nick zelf packte trouwens 4x red pick Mahrez 88 haha.

Ik heb baby cruijff uit de eerste icon sbc, dus dan wil ik zijn prime nu wel packen, vanavond meteen even proberen bij de laatste van 3 pogingen :D
haha ja de goede kant op werkt het helaas niet.
Heb baby gullit en viera.. maar de primes kreeg ik niet.

Gisteren 2 icon packs gedaan.. Nedved en Bergkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik ga vanwege dubbelingen bij uitzondering 1x Icon Pack doen, maar ben nu al voorbereid op niks of Schweinsteiger / Zidane / Maldini, omdat ik die al heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Prosac schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:27:
Ik ga vanwege dubbelingen bij uitzondering 1x Icon Pack doen, maar ben nu al voorbereid op niks of Schweinsteiger / Zidane / Maldini, omdat ik die al heb. :P
Zo moet je ze ook doen.
Beschouw het als de staatsloterij.
Verwacht niks, maar als je wat leuks packed is het mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb Benzema toty maar gewoon terug gekocht, die vent blijft maar stijgen, geen zin meer om het verder in de gaten te houden, dat gaat me vast coins kosten uiteindelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 13:56
Hoe gaan jullie om met hoge dupe untradables packen? Ik lees over cyclen, maar je moet ze echt submitten. Ik ben net begonnen, dus als ik een dupe 85 pack, kan ik echt nog niet een heel 85 team submitten. Maken jullie dan voor die ene 85 dupe speler een hele sbc samen met je wat je al in de club had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
dennisbos schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:15:
Hoe gaan jullie om met hoge dupe untradables packen? Ik lees over cyclen, maar je moet ze echt submitten. Ik ben net begonnen, dus als ik een dupe 85 pack, kan ik echt nog niet een heel 85 team submitten. Maken jullie dan voor die ene 85 dupe speler een hele sbc samen met je wat je al in de club had?
Als je verder niks hebt is het even lastig, je kan iets completen waar je wat bij moet kopen of het in een andere upgrade sbc stoppen.
Ik ben zelf toch maar een Mbappe begonnen, heb 5 squads gesubmit en dat heeft me ongeveer 70k gekost :+
Nog 5 te gaan *O* Alleen m'n club is leeg nu, dus weer even wat gaan spelen en geduld hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-01-2023 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 13:56
Nachtapotheker schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Als je verder niks hebt is het even lastig, je kan iets completen waar je wat bij moet kopen of het in een andere upgrade sbc stoppen.
Ik ben zelf toch maar een Mbappe begonnen, heb 5 squads gesubmit en dat heeft me ongeveer 70k gekost :+
Nog 5 te gaan *O* Alleen m'n club is leeg nu, dus weer even wat gaan spelen en geduld hebben.
Thanks, dan had ik het dus wel goed begrepen. Denk dat dit mij na elke pack iets te veel werk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
_Uploader_ schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:25:
[...]

Zidane op CAM is een monster. Hij kan erg goed passen en schieten natuurlijk (hunter) en is voor mij fysiek genoeg om op CAM te spelen. Ik zou hem niet zo snel gebruiken op CM, maar op CAM komt hij echt tot leven en is het echt een aanrader! En anders probeer je zijn leenversie toch even?

Verder heb ik gisteren toch Mbappe POTM gedaan ondanks gezegd te hebben deze over te slaan. In totaal heb ik 300k coins eraan gespendeerd en heb het nu zo staan:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Met nog zo'n 3 mil wacht ik de prijs van Benzema af, gezien dat de prijs alleen maar stijgt weet ik niet of ik hem nog ga halen. Anders speel ik de komende tijd met dit team wat ook zeker geen straf is.
Thanks, klinkt goed! Een aanbeveling vanuit mij dan ook jouw kant op en om in jouw termen te spreken: Benzema is ook echt een monster. Absolute aanrader, kan alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
dennisbos schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:15:
84 en 85 is voor mij inmiddels ook gewoon 75+ SBC materiaal ;)

Al heb ik ze wel in 86/87/88 plus SBC’s gebruikt door te compenseren met wat hogere fodder.
Ik heb inderdaad niet meer voldoende fodder om een 85 of 86 te completen zonder pijnlijke toevoegingen of een speler te kopen.

Ik moet nog een paar 86’s om de icon SBC te kunnen voltooien.

Ben nu toch wat aan het stoeien om Van Dijk in het elftal te krijgen. Maar vind het lastig om mijn 2,5 miljoen coins uit te geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Mesque schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:44:
[...]

Thanks, klinkt goed! Een aanbeveling vanuit mij dan ook jouw kant op en om in jouw termen te spreken: Benzema is ook echt een monster. Absolute aanrader, kan alles.
Deze aanbeveling wil ik liever niet horen, niet goed voor mijn coin balance :X Vandaag is hij gewoon weer 200k gestegen, gaat helemaal nergens over. Net ff vier potjes gespeeld met Mbappe Potm en hij speelt wel lekker hoor. Sanchez WC steelt trouwens wel de show met zijn drie hattricks, hij scoort wel erg gemakkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
_Uploader_ schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:45:
[...]

Deze aanbeveling wil ik liever niet horen, niet goed voor mijn coin balance :X Vandaag is hij gewoon weer 200k gestegen, gaat helemaal nergens over. Net ff vier potjes gespeeld met Mbappe Potm en hij speelt wel lekker hoor. Sanchez WC steelt trouwens wel de show met zijn drie hattricks, hij scoort wel erg gemakkelijk.
Ik had Benzema tijdens het eerste weekend van TOTY gekocht (samen met Messi WC) voor 2.1 miljoen en Messi voor 1.7 miljoen met het idee, die gaat zakken. Afgelopen weekend kon ik niet spelen, dus vorige week zaterdag weer verkocht, allebei met een tonnetje winst, prima.
Messi TOTY was ook 'slechts' 3.8 miljoen op day one, dus die wilde ik afgelopen weekend gaan kopen samen met Benzema. Dat gaat hem niet meer worden... :o
Vandaag heb ik ze allebei maar terug gekocht voor 2.7 en 2.2 miljoen... dat doet erg pijn 8)7
Daarnaast dus met Mbappe POTM bezig, dus dan hebben we toch nog wel een leuke voorhoede straks, maar helaas wat minder coins over dan ik had kunnen hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Speculaes
Verdorie. Ik pack zojuist Modric Toty. Moet ik m’n hele team weer omgooien!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vsl3FRZTryayrHuKH-q5MnoJPBI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udintehAGIGiPv1ScqULvnm2.jpg?f=fotoalbum_large

Toch nog een toty gepackt. Krijg hem niet full chemistry, maar ga hem zeker gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ook wel leuk, mooi pakketje met Kimmich, Dias en TAA erbij voor SBC vulling.

Kan alleen Maignan niet inpassen in mijn team…. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4j3_t3QATIKB07FhsV2gcAcpvIc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jk0wpYuVBk1HSqfAU6py8jcG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pt9wSb_pxyr3F2hB7jObJff5xrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ANao5KtUdmvucmDr3KuOIv5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
Sleehond schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:22:
Ook wel leuk, mooi pakketje met Kimmich, Dias en TAA erbij voor SBC vulling.

Kan alleen Maignan niet inpassen in mijn team…. 8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Pogba sbc ?

wijze woorden

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Augy
85+ paying out
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Sq0Vdt7cHBplpcD3x7tnl6-DMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yLt5K2HCfGMmsKesM5Y5raLv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
Leuke fodder zo'n dubbele Militao, dan had ik nog liever Courtois gehad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iN-dwiClAfWTRaPmCyhR6-bo9oU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjHCwrx38pHYuJil09yRas8E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Toch maar een tweede icon sbc gedaan.. WC Cannavaro, heb ik niks aan.

Nu geen gambles meer, Zidane here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lekker.

Hier een 87 Veratti en 4 84's. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Icon SBC: Prime Gattuso.

:')

Ben er direct weer van genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57

allstarted1

WTRFTS

Hier is de packluck inmiddels ver te zoeken - wordt helemaal debiel van al die Libertadores, TOTW, Kroos en Dias :P Nog geen TOTY gezien, alleen een HM Maignan. Uit de 85+ Lukaku, Dybala en een Spanjaard. Ach, ja....voor 14x200 coins aan bronzes prima.

Heb Courtois maar gekocht als upgrade van z'n gouden kaart en twijfel nog over Pedri voor LW in m'n La Liga-team (in een andere formatie dan onderstaande). Denk ook dat Pedri flink zal stijgen als Gavi komt met Future Stars.

Ook inmiddels wel alle nieuwe player-SBC's gedaan (Pogba, Richarlison, Xabi Alonso, Rooney en Kaka + die paar mindere goden om dupes weg te werken). Nog zo'n 600K over en heb nog wat spul voor de verkoop staan.

Al met al zijn m'n teams weer lekker op oorlogssterkte! Vooral Kaka heeft me enorm verrast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUQ580GxOC7GgkKmpr8bCIYmLJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CHjRoyv51z46Y7NBffXvUU4h.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 30-01-2023 20:28 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
zit een token in een 80k pakket in de winkel :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mesque
85x3 defenders paying out indeed. Met Silva als face card! 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KpPswXLFMjSzuvMGAoO17bQjEI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XUh19hpDMVPfvnOjtMs3K0L.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee hoe ik hem in kan passen, heb Maignan echt nodig voor chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:00

Oekol

waka waka hey hey

Weer de icon sbc gedaan.

Rivaldo 90
Butra 90 (die had ik al tradable en wilde ik eigenlijk vervangen voor z'n 91 vanwege de 4* skills)

Twijfel of ik 'm nog 'n x doen wil. Je weet maar nooit, maar moet dan wel spelers kopen. Tot nu toe 5x alleen een 85 rated IF gekocht.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Oekol schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:34:
Weer de icon sbc gedaan.

Rivaldo 90
Butra 90 (die had ik al tradable en wilde ik eigenlijk vervangen voor z'n 91 vanwege de 4* skills)

Twijfel of ik 'm nog 'n x doen wil. Je weet maar nooit, maar moet dan wel spelers kopen. Tot nu toe 5x alleen een 85 rated IF gekocht.
Gisteren 91 Shevchenko, eerder vandaag Rijkaard 88 en zonet Suker 88 gekregen, ik ben er wel klaar mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:32:
85x3 defenders paying out indeed. Met Silva als face card! 7(8)7

[Afbeelding]

Geen idee hoe ik hem in kan passen, heb Maignan echt nodig voor chem.
JAJA nu weten we het wel jij hebt altijd packluck! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Heb nu volgend team en 2,2 miljoen. Team volledig untradeable. Tips of suggesties hoe ik dit team kan verbeteren? Als lb dacht ik aan toty icon cole, daarnaast zou ik misschien kante vervangen. Goede kaart maar beperkt aan de bal. Op de la speel ik met maldini ipv gosens. Zat al te denken om maldini cv ipv tomori.
Alleen moet het echt een verbetering zijn tov nu.

https://www.futbin.com/23/squad/2126498

[ Voor 11% gewijzigd door Thibaut1234 op 30-01-2023 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:23
Saka blauw kaartje untradeable :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
@Augy Sorry, heb Xabi Alonso nog niet echt kunnen testen. Nog weinig tijd gehad deze week om te spelen. Dus nog maar 1 potje gedaan en in dat potje vond ik 'm wel goed aanwezig. Zijn zuivere korte passing viel me positief op. Maar zoals gezegd is 1 potje eigenlijk te weinig voor een goed oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Wij ook eindelijk een toty. Hakimi untradable hier uit een 3x85 plus verdediger pack. Ook het 80k pakketje gekocht voor de token, uiteraard slechts 1 85je erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die tokens in de shop zijn bonus, je kunt er gewoon 27 vrij spelen de komende 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Zidane is binnen, in een paar uurtjes volledig met fodder gedaan. De rest van al mijn tradables die ik niet gebruik verkocht, prijzen staan erg hoog.

Het hielp in de push naar zijn SBC wel dat het mijn enige manier was om TOTY VDS in de basis te krijgen. :+

[ Voor 34% gewijzigd door Mesque op 31-01-2023 00:35 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 120 Laatste