[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 71 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:46
Ik heb hier teveel gegokt op die 88+ sbc. Veel fodder aan besteed met 2x een teleurstellende uitkomst. Maar goed , dat is eigen schuld, dikke bult. Ben wel bang om weer achter te raken op de powercurve daardoor want mijn packluck is al maanden ver te zoeken. Toch accountgebonden? Want mijn zoon packte deze week Van der Sar toty icon en Pelé wc icon! Niet voor het eerst dat hij van die megapulls heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:00

Oekol

waka waka hey hey

Rond de 90 packs geopend, niks noemswaardig er uit. Wel wat hoge fodders en op begin direct maar bale gedaan als super sub. Rest bewaar ik voor bijv weer een icon sbc. Daar heb ik meer geluk bij.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Eerste TOTY is binnen, Virgil van Dijk uit de 3x 85 Defenders pack. Heb er niks aan, wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Prosac schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:05:
Eerste TOTY is binnen, Virgil van Dijk uit de 3x 85 Defenders pack. Heb er niks aan, wel mooi.
Hoezo heb je er niets aan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:12:
[...]

Hoezo heb je er niets aan? :/
Ik heb geen links. Mijn hoofdteam is gericht op Bundesliga/Serie A.
En mijn NL-team is grappig, maar totaal niet geschikt voor WL/Rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
Prosac schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:21:
[...]

Ik heb geen links. Mijn hoofdteam is gericht op Bundesliga/Serie A.
En mijn NL-team is grappig, maar totaal niet geschikt voor WL/Rivals.
Voor zo'n speler maak je toch plek? Hoe ziet jouw team eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
die kan ik met 0 chem ook nog wel gebruiken.
Maar knal er een NL manager en hij heeft al 1 ruitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Jammer dat ze Kane niet lengthy hebben gemaakt met een hunter/Hawk. De 91 versie met een hunter is echt goed. Vooral omdat hij zo snel is op de eerste meters ondanks zijn lengte en agility/balans. Ga de nieuwe wel proberen maar denk dat ik snel weer terug ben bij zijn 91 versie.

Edit:
Alhoewel hij met een anker wel lengthy is, ga dat proberen!

[ Voor 11% gewijzigd door Wulfric92 op 27-01-2023 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
_Uploader_ schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:27:
[...]

Voor zo'n speler maak je toch plek? Hoe ziet jouw team eruit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXgKbM_TO2Cn_T0ArmhiB763ipI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/btSWlZBQ9X1CDEFsh9cdoMF3.png?f=fotoalbum_large

misschien voor Maldini, maar ja. Ook zonde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Of je haalt gravenberch wintercard en haalt die duitse cb eruit + Nederlandse manager
Ik zou daar 100% plek voor maken. Van dijk is beter dan jouw 2 cv's bij elkaar :P

[ Voor 33% gewijzigd door fifanoob op 27-01-2023 23:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Voor Klosterman en Centurions Alexander Arnold als RB halen om VVD chem te geven. VVD is het in ieder geval sowieso waard om je team voor om te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:48:
[...]

[Afbeelding]

Met Kuyt en Dumfries haal je 31 chemistry
https://www.futbin.com/23/squad/3144527

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

[Afbeelding]

Van dijk is echt niet normaal dit jaar. Probeer anders eerst eens VVD samen met Maldini achterin en dan op de RB bijv Dumfries. Nederlandse manager er bij en daarna verder puzzelen als je het wat vind. Van Dijk gouden kaartje is al beter dan je linker verdediger.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ben al blij als ik uberhaupt een toty pack! Zonde om Van Dijk niet te gebruiken. Zelfs zijn gouden kaartje is al megagoed! Vind hem de vervelendste verdediger om tegen te komen. Zit werkelijk overal tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Oekol schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 06:25:
[...]

Van dijk is echt niet normaal dit jaar. Probeer anders eerst eens VVD samen met Maldini achterin en dan op de RB bijv Dumfries. Nederlandse manager er bij en daarna verder puzzelen als je het wat vind. Van Dijk gouden kaartje is al beter dan je linker verdediger.
Eventueel kan hij Maldini op RB en Dumfries op CV zetten, Dumfries is een monster op CV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat doen jullie met TOTW packs van WL? Heb er nog drie maar er is echt telkens geen 'goeie' totw dat ik denk die wil ik wel hebben. Wachten jullie gewoon tot er een keer een Haaland messi mbappe speler in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 08:33:
Wat doen jullie met TOTW packs van WL? Heb er nog drie maar er is echt telkens geen 'goeie' totw dat ik denk die wil ik wel hebben. Wachten jullie gewoon tot er een keer een Haaland messi mbappe speler in zit?
Ik heb eentje van december bewaard voor een TOTW waar wat interessantere spelers inzaten, wilde deze week wel een poging waren.

Troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27
Die dingen bevatten toch altijd het totw van tijdens de WL waarin ze verdiend zijn? Wanneer je ze ook open maakt? Of is dat veranderd?

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-01-2023 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:51
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:16:
Die dingen bevatten toch altijd het totw van tijdens de WL waarin ze verdiend zijn? Wanneer je ze ook open maakt? Of is dat veranderd?
Die pakketten bevatten TOTW spelers van de week wanneer je ze opent, niet wanneer je ze hebt verdiend. Net nog ff getest, zonder noemenswaardig resultaat uiteraard :Y)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 20:42
Gister voor het eerst ooit Elite gehaald in rivals met dank aan R9.19 goals in 16 wedstrijden. Je gaat bijna denken door zon speler dat je zelf wat voorstelt achter de knoppen😁😁 Wat wel fijn is is dat tegenstanders veel op hem focussen en je echt merkt dat andere spelers veel meer ruimte krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ben nog niet geheel overtuigd van VVD, die verliest net gewoon 2x een kopduel van Jairzinho :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:14
Prosac schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:04:
Ben nog niet geheel overtuigd van VVD, die verliest net gewoon 2x een kopduel van Jairzinho :')
Vind die jairzinho ook echt een cheatcode. Kopt er idd ook veel ballen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 16:04
Heeft iemand wel eens met Eusebio 91 gespeeld? Ik krijg hem niet aan de praat. Hij zou snel moeten zijn maar hij accelereert als mijn ford fiesta. Hij sprint gewoon niet op de eerste meters en dan ben ik de bal al kwijt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:04
Speculaes schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:13:
Heeft iemand wel eens met Eusebio 91 gespeeld? Ik krijg hem niet aan de praat. Hij zou snel moeten zijn maar hij accelereert als mijn ford fiesta. Hij sprint gewoon niet op de eerste meters en dan ben ik de bal al kwijt
Als jij een ford fiesta gewend bent dan moet je eerst ff wennen aan je nieuwe lambo :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

[Afbeelding]

Of zo
https://www.futbin.com/23/squad/3151085

Ligt ook wat aan je coins wat je kan. K zou hem iig altijd in passen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
TOTY Benzema, wat een speler is dit zeg. Heeft werkelijk alles - snel, sterk, sublieme kopper, dodelijke afwerking. Geen wonder dat zijn prijs alleen maar omhoog is gegaan, voor 1.8m was het echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:17:
[...]

Als jij een ford fiesta gewend bent dan moet je eerst ff wennen aan je nieuwe lambo :)
Sowieso is het helemaal mis met m’n team momenteel. Pogba, Zidane en Eusebio ingepast en Bergwijn, Wijnaldum en Berghuis eruit. Ga nu plots 0-5 in de playoff. Zo slecht is het nog nooit gegaan 😅. Denk dat het een week oefenen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:11:
[...]

Vind die jairzinho ook echt een cheatcode. Kopt er idd ook veel ballen in.
Ja koppen kan hij uitstekend, maar voor mij ook het enige wat hij kan naast goed dribbelen. Scoren, ho maar. 88 goals in net meer dan 250 wedstrijden en ik durf te wedden dat 80 procent met het hoofd gemaakt zijn. Ook zonet in WL raakt ik best gefrustreerd van hem. Dus wordt het tijd om hem op de bank te zetten.
Benz nu halen lijkt mij in verhouding wat te duur en twijfel om of voor Al Owairan, Sanchez en Vini HM of Benz voor Vini HM te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Augy schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:21:
[...]

Of zo
https://www.futbin.com/23/squad/3151085

Ligt ook wat aan je coins wat je kan. K zou hem iig altijd in passen haha
Dit is echt veel beter dan die opstelling zonder van dijk. Ik zou dit idd ook gaan doen. Die van Dijk moet je echt wel mee spelen hoor. Betere cv ga je niet vinden dit jaar denk.

Ik wil Hakimi toty, maar kom net 2 ton te kort, had gehoopt dat hij afgelopen nacht wat zou dalen.
Dan misbruiken we zijn leenspelers eerst nog ff >:)

[ Voor 15% gewijzigd door fifanoob op 28-01-2023 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:21
Is Pogba een must? Wat zijn jullie ervaringen? Team bestaat uit veel serie A spelers dus kan m makkelijk inpassen. Heb nu Thiago en Tonali op het middenveld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
WL league is weer saai. Gaat zoals gebruikelijk. Win paar potjes, verlies wat van die "hoge druk 5/6 spelers voorin"-teams met grote cijfers. Defensie wordt soms echt bizar makkelijk uiteen gespeeld, staan er zomaar ineens 3 spelers vrij.
Zal wel weer op 8 tot 11 overwinningen uitkomen. De gouden teams of TOTY voorhoedes.
Ben inmiddels als teams tegengekomen met TOTY Mbappe, Messi, DeBruyne en dat gecombineerd met Zidane, Jairzinho, Ronaldihno en Ronaldo..
Vreselijk, ben gegaan voor het onder de 10 tegengoals houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
lwd-kevin schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:32:
Is Pogba een must? Wat zijn jullie ervaringen? Team bestaat uit veel serie A spelers dus kan m makkelijk inpassen. Heb nu Thiago en Tonali op het middenveld staan.
Ik vind het een fijne passer, maar speel nog maar een paar potjes met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Na de tip van koeman op cdm even Rijkaard 88 vervangen voor z'n prime omdat ik dan met hem kan starten als cm. Ingame verander ik koeman en rijkaard met elkaar.

Heeft iemand een tip om te verbeteren voorin?
En dan denk ik aan Gakpo, Butra (tradable) wil ik denk ik vervangen voor z'n 91 want die heeft 4* skills. Dat mis ik nu soms echt. Nunez bevalt heel goed! Mis alleen een klas bak op links denk ik (wat gakpo altijd is geweest maar kaarten worden beter natuurlijk).

Tradable:
- Gakpo
- Butra
- Nunez
- Rijkaard
- Van Dijk
- Butland

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sAs7bQ87w102xubABtXCt0tCYkk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Otoz1CvLHafqDhrXTmSsAJgo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15
Nee zou het niet doen, ze hebben die speler SBCs veel te duur gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Oekol schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:50:
Na de tip van koeman op cdm even Rijkaard 88 vervangen voor z'n prime omdat ik dan met hem kan starten als cm. Ingame verander ik koeman en rijkaard met elkaar.

Heeft iemand een tip om te verbeteren voorin?
En dan denk ik aan Gakpo, Butra (tradable) wil ik denk ik vervangen voor z'n 91 want die heeft 4* skills. Dat mis ik nu soms echt. Nunez bevalt heel goed! Mis alleen een klas bak op links denk ik (wat gakpo altijd is geweest maar kaarten worden beter natuurlijk).

Tradable:
- Gakpo
- Butra
- Nunez
- Rijkaard
- Van Dijk
- Butland

[Afbeelding]
ik heb gisteren tegen jou WL gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zit ook nog wat te twijfelen, komt nog voldoende fodder aan de komende weken dus uiteindelijk doe ik hem wel denk. Kroos voldoet prima tot nu toe.

Kan hem simpel linken met maignan UT, welke elk jaar eigenlijk altijd wel OP is met zn specials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:51
Ik heb hem wel gedaan vanwege de overload aan fodder. Prima speler, maar absoluut geen must voor die prijs. Doet z’n ding op het middenveld. Als je skills echt goed beheerst kan het op die positie wel een game changer zijn, maar zo vaardig met skills is ondergetekende niet :9

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

harrybeuker schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:54:
[...]

ik heb gisteren tegen jou WL gespeeld :D
Dat kan niet haha. Speel altijd op zondagavond, hele weekend met vrouw en gezin bezig. Zondagavond WL doorheen jassen en dan onder 't wol. Heb gisteren ook geen fifa gespeeld. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Oekol schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:14:
[...]

Dat kan niet haha. Speel altijd op zondagavond, hele weekend met vrouw en gezin bezig. Zondagavond WL doorheen jassen en dan onder 't wol. Heb gisteren ook geen fifa gespeeld. :D
Ik heb gisteren tegen iemand gespeeld met exact zelfde opstelling. Vandaar dat die mij is bij gebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb dit weekend mijn beste team ooit met veel top icons en een paar lekkere spelers als WW saint maximin en WW Kroos maar ik heb de allerslechtste prestatie ooit gehaald. Het lijkt wel hoe beter mijn team wordt hoe moeilijker ik win. Dit weekend 10-10. Spelers lopen gewoon niet. Slechte bal aanname en zelfs mijn WW Adame Traore wordt door veel minder snelle spelers ingehaald en ook nog van de bal gezet. Weekend league is echt een bijzonder fenomeen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
ZodiacBomber schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:20:
Ik heb dit weekend mijn beste team ooit met veel top icons en een paar lekkere spelers als WW saint maximin en WW Kroos maar ik heb de allerslechtste prestatie ooit gehaald. Het lijkt wel hoe beter mijn team wordt hoe moeilijker ik win. Dit weekend 10-10. Spelers lopen gewoon niet. Slechte bal aanname en zelfs mijn WW Adame Traore wordt door veel minder snelle spelers ingehaald en ook nog van de bal gezet. Weekend league is echt een bijzonder fenomeen zo.
Heb ik ook vaak gehad, onbewust ga je gemakzuchtiger spelen en meer gokken op de klasse van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Dani05 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:36:
[...]

Heb ik ook vaak gehad, onbewust ga je gemakzuchtiger spelen en meer gokken op de klasse van de spelers.
Ja maar als direct na een paar potten wl een paar potten rivals speel dan merk ik heel duidelijk verschil en ik vind dat erg vreemd. Her team voelt in rivale veel soepeler aan en dan maken de spelers wel loopacties. In wl staat mijn hele voorhoede gewoon op de bus te wachten ofzo. Ik erger me er kapot aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Waar ik echt van kan genieten is als een tegenstander de aftrap heeft. Vervolgens de bal 10x rond laat gaan tussen zijn verdedigers vervolgens met heel veel passes is hij eindelijk bij mijn goal. Loopt daar nog wat truukjes te doen ofzo, ik weet het niet, afijn ik pak de bal af, 3 passes en ik ben bij zijn goal en ik scoor meteen. Ze drukken op pauze en quitten hahaha. En dan zijn ze boos in berichtjes sturen naar mij. Heeerlijk.
Daarom mag iedereen mij ook berichten sturen ik geniet daarvan :+

[ Voor 7% gewijzigd door fifanoob op 28-01-2023 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren VVD en Pogba ingepast. Ingame switch ik naar 4-2-3-1. Alles untradable op Theo en TAA na.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoAAmZD9fSMJvjfht9hBUYM24Uw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFiFsKy1K3TTtoo2nazptXY6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Partypooper op 28-01-2023 13:08 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Deze game is zo bizar slecht , geen woorden voor. Speel tegen een gozer heel de wedstrijd pressure aan. 70 min spelers niet eens meer rood, nee gewoon echt niks meer over. Mijn volledig fitte kent en bale worden gewoon terug gehaald door hernandez en puyol. Fucking puyol. Leek verdomme wel omgekeerd, mijn spelers geen energie meer en zijn wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Maurice079 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Die pakketten bevatten TOTW spelers van de week wanneer je ze opent, niet wanneer je ze hebt verdiend. Net nog ff getest, zonder noemenswaardig resultaat uiteraard :Y)
Goed om te weten, dan ga ik ze voortaan ook bewaren tot een goed totw :) niet dat het idd wat uithaalt over het algemeen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wel grappig dat steeds meer spelers die inconsistente gameplay ervaren. Zou het dan toch niet aan mij liggen? Hier lekker een weekendje vrij van fut champs :+
Ik zou alleen graag zien dat Messi toty of Benzema toty even een miljoentje zakt zodat ik ze kan kopen :+ dan heb ik wel weer zin om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:37:
Wel grappig dat steeds meer spelers die inconsistente gameplay ervaren. Zou het dan toch niet aan mij liggen? Hier lekker een weekendje vrij van fut champs :+
Ik zou alleen graag zien dat Messi toty of Benzema toty even een miljoentje zakt zodat ik ze kan kopen :+ dan heb ik wel weer zin om te spelen :D
Natuurlijk is er inconsistente gameplay, dat hoort toch bij online gamen?
Ik speel ook vaak warzone, daar is het idem dito. Elke online game waar snelheid een belangrijk ding is blijf je dit houden.
Dan heb je nog EA die gierig is in hun server park. It's a part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Augy schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:55:
[...]

Zit ook nog wat te twijfelen, komt nog voldoende fodder aan de komende weken dus uiteindelijk doe ik hem wel denk. Kroos voldoet prima tot nu toe.

Kan hem simpel linken met maignan UT, welke elk jaar eigenlijk altijd wel OP is met zn specials
Hoezo komt er nog voldoende fodder aan komende weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nic1993 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:41:
[...]

Hoezo komt er nog voldoende fodder aan komende weken?
Dagelijkse aanmelding sbc, en weer tokens met volgende promo (gerucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:41:
[...]

Natuurlijk is er inconsistente gameplay, dat hoort toch bij online gamen?
Ik speel ook vaak warzone, daar is het idem dito. Elke online game waar snelheid een belangrijk ding is blijf je dit houden.
Dan heb je nog EA die gierig is in hun server park. It's a part of the game.
Vooral dat laatste idd, harken miljarden binnen maar geen fatsoenlijke capaciteit van het serverpark.
Maar eens, het is een gegeven waaraan we ons helaas zullen moeten aanpassen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mesque
Partypooper schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:07:
Gisteren VVD en Pogba ingepast. Ingame switch ik naar 4-2-3-1. Alles untradable op Theo en TAA na.

[Afbeelding]
Mooie achterhoede heb je. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EGTB3mAA3kcrkNaRYS0MnBXJoJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0eNPqyS88nymGWYF8OEyAJF9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Mijn god wat een team, Jezus he haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Haha alleen jij hebt TOTY Theo. Zou leuk zijn als ik die nog pack. Maar goed, mag echt niet klagen met VVD gisteren.

Heb TOTY Courtois ook nog untradable op de bank, maar die krijg ik helaas niet gechemmed. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Augy schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:44:
[...]

Dagelijkse aanmelding sbc, en weer tokens met volgende promo (gerucht)
Aah oké, is er eigenlijk een ea site ofzo waar alles staat wat er wanneer precies is of wat er gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:31:
Deze game is zo bizar slecht , geen woorden voor. Speel tegen een gozer heel de wedstrijd pressure aan. 70 min spelers niet eens meer rood, nee gewoon echt niks meer over. Mijn volledig fitte kent en bale worden gewoon terug gehaald door hernandez en puyol. Fucking puyol. Leek verdomme wel omgekeerd, mijn spelers geen energie meer en zijn wel.
Haha, dat van die energie herken ik wel. Na 60 minuten 3-2 achter tegen een volledig kapot team en nog steeds rennen ze mijn defensie eruit en halen ze Al Owairan en consorten in. _O-
Is overigens niet elk potje zo, maar valt wel op.

En over rood gesproken, spits wordt neergehaald in de 16. Ik krijg een penalty en hij geel. Doet dat vervolgens nog 2x. Stopt alledrie mijn penalties, alleen maar geel gehad.
Ik block een schot, spits loopt door tegen mijn verdediger en valt. Rood + penalty.

Schiet mij maar lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nic1993 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:13:
[...]

Aah oké, is er eigenlijk een ea site ofzo waar alles staat wat er wanneer precies is of wat er gaat komen?
Twitter heb je wel wat accounts die je kan volgen mbt leaks. Denk aan fut sherrif bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Iemand nog een tip voor een goede LaLiga/Prem stay-back CDM? Ik twijfel nu tussen Casemiro en Zakaria, iemand ervaringen met deze twee? Of een andere tip. Heb max 1.8mil coins, maar daar wil ik ook nog wel wat aanvallends voor kopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Prosac schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:24:
[...]

Haha, dat van die energie herken ik wel. Na 60 minuten 3-2 achter tegen een volledig kapot team en nog steeds rennen ze mijn defensie eruit en halen ze Al Owairan en consorten in. _O-
Is overigens niet elk potje zo, maar valt wel op.

En over rood gesproken, spits wordt neergehaald in de 16. Ik krijg een penalty en hij geel. Doet dat vervolgens nog 2x. Stopt alledrie mijn penalties, alleen maar geel gehad.
Ik block een schot, spits loopt door tegen mijn verdediger en valt. Rood + penalty.

Schiet mij maar lek.
Ja dus dat. Ik ben normaal echt niet snel meer gefrustreerd, maar dit sloeg nergens op. Die Puyol schopt mijn doorgebroken mahrez af. Niet eens een kaart _O-

Vind ook al 2 dagen echt slecht spelen.

Die Casillas prime haalt laatste 2 dagen ook de meeste vreemde fratsen uit. Gewoon al 2x een bal volledig missen in de lucht. Uitkomen door AI en van dijk torpederen.

Voorlopig laat ik fifa weer links liggen na deze ervaring :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 16:42:
[...]

Ja dus dat. Ik ben normaal echt niet snel meer gefrustreerd, maar dit sloeg nergens op. Die Puyol schopt mijn doorgebroken mahrez af. Niet eens een kaart _O-

Die Casillas prime haalt laatste 2 dagen ook de meeste vreemde fratsen uit. Gewoon al 2x een bal volledig missen in de lucht. Uitkomen door AI en van dijk torpederen.

Dit soort dingen is exact de redenen waarom ik een tijdje terug gestopt bent en 1,5 jaar niet naar de game heb omgekeken. Online spelen gaf meer frustratie dan plezier :/

Laatste WL gewoon 352 gespeeld voor de lol, dat maakt het wel een stuk draagbaarder als je dit soort onzin hebt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Weekend League weer gehad. Mahrez en Torreira als red picks. Ramos als de 84+ keuze. Hoera.
Gewoon weer rang 6. Zoals altijd.

En dit weekend weer veel te veel moeite met die kamikaze-aanval spelers. Geen houden aan, hoe achteruit ik ook sta. Het was of zweterig winnen dit weekend of er met grote cijfers vanaf, geen middenweg mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Net toty courtois gepackt tradeable

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rcsnellink
rcsnellink schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:52:
Hier tradable TOTY Courtois. Wel blij mee, ook al is het volgens mij de goedkoopste toty haha. Wel verkocht overigens ;)
En nu pak ik hem untradable uit de Laliga premium upgrade 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
Traeces schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 16:42:
[...]

Ik speel niet meer op vrijdagavond en zaterdag. De gameplay is dan echt om te janken, op zondag zijn de servers veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
CrazyFool schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:24:
[...]

Ik speel niet meer op vrijdagavond en zaterdag. De gameplay is dan echt om te janken, op zondag zijn de servers veel beter.
Nou daar heb je helemaal gelijk in. Gisteren en vandaag de WL afgerond met 53 punten en de gameplay was niet best. Eigenlijk moet ik het ook veel meer casual aanpakken zoals Bossie doet, vrijdag tref je de meeste tryhards en krijg je bv ook geen enkele win. Niet dat dat het uitgangspunt is, maar je merkt het weldegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:08:
[...]

Dit soort dingen is exact de redenen waarom ik een tijdje terug gestopt bent en 1,5 jaar niet naar de game heb omgekeken. Online spelen gaf meer frustratie dan plezier :/

Laatste WL gewoon 352 gespeeld voor de lol, dat maakt het wel een stuk draagbaarder als je dit soort onzin hebt.
Dat had ik dit weekend ook weer sinds tijden. Qua resultaten gewoon zoals normaal. Heb hem op 45 gezet maar had nog 8 wedstrijden ofzo over dus 51 had geen probleem geweest. Kan niet meer spelen dit weekend.

Maar het speelde zo bizar stroef, erge button delay. Vage acties van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Laatst online: 19-09 17:13
Hier alle 50 packs geopend (alleen spelers en minimale waarde van 50k) niks anders dan zooi en 1x bremer untreadable... laten we zeggen dat het geluk niet aan mijn kant is maar dit is wel zeer teleurstellend uiteraard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:45:
[...]
Eigenlijk moet ik het ook veel meer casual aanpakken zoals Bossie doet
En vandaag pak ik Xabi Alonso (of kapitein roodbaard als Sierd de Vos verslaggever was) gewoon omdat ik het een fantastische voetballer vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:18:
[...]

En vandaag pak ik Xabi Alonso (of kapitein roodbaars als Sierd de Vos verslaggever was) gewoon omdat ik het een fantastische voetballer vond :)
400k kost die sbc, vind ik meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:18:
[...]

En vandaag pak ik Xabi Alonso (of kapitein roodbaard als Sierd de Vos verslaggever was) gewoon omdat ik het een fantastische voetballer vond :)
Ga hem denk ook doen. Ziet er qua stats ook prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Idem. Mooie plek om de dubbele fodders te dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:42:
[...]

Ga hem denk ook doen. Ziet er qua stats ook prima uit.
Heb hem inmiddels binnen, zou prima moeten passen in mijn 352 of 4231 wide met 2 deep lying playmakers :)
https://www.futbin.com/23/squad/1727455

Brozo ook even meteen meegepakt (met Bastoni voor chem ipv Martinez). Kane wil ik aan het einde van de week even halen als upgrade van zijn TOTT die ik al had maar ook omdat Drogba/Butra juist in prijs aan het stijgen zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Weer eens WL aan het doen, maar daarin komt ook alles wat slecht is aan Fifa naar boven zeg... zowel qua spel als qua spelers. Nog niet eens omdat het slecht gaat, het gaat best aardig. Maar ik vind het gewoon zo toxic. Dan speel ik toch liever Rivals eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Pack net Cancelo uit de 83x10 van de daily login SBC. Wordt maar weer schuiven met het team. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:19:
[...]

Heb hem inmiddels binnen, zou prima moeten passen in mijn 352 of 4231 wide met 2 deep lying playmakers :)
https://www.futbin.com/23/squad/1727455

Brozo ook even meteen meegepakt (met Bastoni voor chem ipv Martinez). Kane wil ik aan het einde van de week even halen als upgrade van zijn TOTT die ik al had maar ook omdat Drogba/Butra juist in prijs aan het stijgen zijn ...
Laat even weten hoe hij speelt. Twijfel om 2 high high cdms neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:45:
[...]

Laat even weten hoe hij speelt. Twijfel om 2 high high cdms neer te zetten.
Dan moet je minimaal een week geduld hebben helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Mensen die de sbc van mane hebben gedaan? Twijfel om die te doen maar geen idee of hij fijn speelt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:16:
Idem. Mooie plek om de dubbele fodders te dumpen.
Xabi is binnen, heb er wel wat voor moeten omgooien (Son, Park en Dumfries eruit, Kaka en Carvalho erin). Ziet er wel angstaanjagend nu. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hrRdslvLEhFY3I4B706RIALHEaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHHEelyUEZypntL6LeACHj5L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Koulibaly gepackt. Nu even inpassen ipv desailly baby.

Als de leaks kloppen komt er een sbc van jorginho en heb ik alles full chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mesque schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:47:
[...]

Xabi is binnen, heb er wel wat voor moeten omgooien (Son, Park en Dumfries eruit, Kaka en Carvalho erin). Ziet er wel angstaanjagend nu. :+

[Afbeelding]
Benieuwd hoe dit speelt. Laat t even weten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
theman36 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:50:
Mensen die de sbc van mane hebben gedaan? Twijfel om die te doen maar geen idee of hij fijn speelt
Ja heerlijk. Scoort makkelijk en loopt fijn. Speelt bij mij achter de spitsen of als spits in een 4-2-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:15
Jezus wat was de gameplay tijdens WL bizar slecht zeg. Zelfs Pele die eigenlijk de soepelste speler is, voelt aan als een bonk op het veld. Uiteindelijk rank 4 gehaald met shit rewards. Al goed, genoeg fodder gekregen om Alonso binnen te halen. Nu nog afwachten op een TOTY ... :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjxFfszzv8-cfmqTGoVxEA5fa_k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JvGXEMAgxOxnHWdzU7lqWNcH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeJogan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
Vannacht 3 potjes gehad dat de tegenstander echt als gekken te keer gaan. En als de tegenstander de bal had dat er geen tekentje boven kwam te staan. Is dat dat computer geouwehoer van die pc lui?

En wat kan ik er aan doen? Hoe kan ik ze reporten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rcsnellink
Ohhh wat stom...

Ik wilde vanochtend een speler kopen. Dus ik met m'n vermoeide hoofd bieden. Kijk ik even laten, zijn er 1.2mil coins weg. (speler was maar 250k). Wat denk je.. Per ongeluk geboden op een speler waar een 0 teveel als min-bid was.

Ik moest altijd wel lachen bij Reddit berichten waar dit was gebeurd. "Ja dit gebeurd mij toch nooit!". Zucht.

Nouja, wijze les dan maar. Gewoon de laagste Buy now prijs maar betalen en niet gaan lopen bieden tussen de bedrijven door.

Echt al weken lopen sparen, gebeurd me dit.. Jullie mogen lachen hoor.. 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Heb gister avond wat vreemds gehad in champs. Kwam tegen 3 teams achter elkaar met zelfde soort namen. Bologna fc, hamburg fc en san juan fc. Ze hadden allemaal bronzen spelers, keepers kris kras over het veld staan. Maar werd echt extreem weggetikt en ballen vlogen kiezelhard in de goal met die spelers. Zie zelf wel het verschil tussen iemand wie normaal erg goed is en met een shit team speelt, of dit. Klopte gewoon niet helemaal 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
rcsnellink schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:18:
Ohhh wat stom...

Ik wilde vanochtend een speler kopen. Dus ik met m'n vermoeide hoofd bieden. Kijk ik even laten, zijn er 1.2mil coins weg. (speler was maar 250k). Wat denk je.. Per ongeluk geboden op een speler waar een 0 teveel als min-bid was.

Ik moest altijd wel lachen bij Reddit berichten waar dit was gebeurd. "Ja dit gebeurd mij toch nooit!". Zucht.

Nouja, wijze les dan maar. Gewoon de laagste Buy now prijs maar betalen en niet gaan lopen bieden tussen de bedrijven door.

Echt al weken lopen sparen, gebeurd me dit.. Jullie mogen lachen hoor.. 🥲
Dat is wel erg zuur! Vorig jaar had ik het ook en was mijn verlies zo'n 300k. :(:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mesque
Dani05 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:27:
Heb gister avond wat vreemds gehad in champs. Kwam tegen 3 teams achter elkaar met zelfde soort namen. Bologna fc, hamburg fc en san juan fc. Ze hadden allemaal bronzen spelers, keepers kris kras over het veld staan. Maar werd echt extreem weggetikt en ballen vlogen kiezelhard in de goal met die spelers. Zie zelf wel het verschil tussen iemand wie normaal erg goed is en met een shit team speelt, of dit. Klopte gewoon niet helemaal 😅
RoeJogan schreef op zondag 29 januari 2023 @ 04:05:
Vannacht 3 potjes gehad dat de tegenstander echt als gekken te keer gaan. En als de tegenstander de bal had dat er geen tekentje boven kwam te staan. Is dat dat computer geouwehoer van die pc lui?

Jullie hebben allebei tegen PC spelers gespeeld die gebruik maken van een cheat waarmee ze de AI op ultimate voor zich laten spelen. Hoe los je dit op? Cross play uitzetten zodat je niet meer tegen PC spelers wordt gematcht..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Cancelo ook ingepast. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fal62iLah5mj0uH-c00kdpIJrjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8QWjHwA5vIX9dT4ptHh8kUul.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Op de PlayStation heb je die triggers die zwaarder worden als spelers moe worden. Ik heb dat uitgezet maar desondanks hoor ik de controller de hele tijd en voel ik die triggers. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Speculaes schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:48:
Op de PlayStation heb je die triggers die zwaarder worden als spelers moe worden. Ik heb dat uitgezet maar desondanks hoor ik de controller de hele tijd en voel ik die triggers. Hebben meer mensen dat?
1 op de 10 potjes dat de triggers dan toch werken. Ik word daar echt chagrijnig van. Je zet het expliciet uit en dan toch gaan lopen vervelen met die dingen. Ik ben in staat om die controller open te schroeven en te ontmantelen ofzo :9
Maar ik lees voor nu graag mee als iemand anders een oplossing heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
RoeJogan schreef op zondag 29 januari 2023 @ 04:05:

Dat is idd PC nerds die hacken.

Crossplay uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Dani05 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:27:
Pc hackers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
Rhain schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:52:
[...]

1 op de 10 potjes dat de triggers dan toch werken. Ik word daar echt chagrijnig van. Je zet het expliciet uit en dan toch gaan lopen vervelen met die dingen. Ik ben in staat om die controller open te schroeven en te ontmantelen ofzo :9
Maar ik lees voor nu graag mee als iemand anders een oplossing heeft :)
Yep heb ik ook helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
_Uploader_ schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:42:
[...]

Dat is wel erg zuur! Vorig jaar had ik het ook en was mijn verlies zo'n 300k. :(:)
Ja baal er ook best van! Had 1.5mil coins en nu zijn 1.2mil weg. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Alleen nog de 87 van Zidane en dan heb ik die ook binnen. Odegaard ook maar gedaan.

Heb wel afscheid moeten nemen van een aantal special cards die ik eigenlijk niet kwijt wilde, maar then again, speelde er ook nooit mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:29
Gaan de path glorie kaarten nog een keer omlaag
Had gehoopt de Jong een keer kunnen proberen
Maar vind ze prijs nogal veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:21:
Gaan de path glorie kaarten nog een keer omlaag
Had gehoopt de Jong een keer kunnen proberen
Maar vind ze prijs nogal veel
Is die het imo wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Paar potten gespeeld met toty icon Alonso en goede indruk tot nu toe. Goede passer en zit er vaak goed tussen, aan de twijfel nog om alleen met hem op cvm te spelen of toch nog met kroos ww erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
YouTube: FIFA 23

hier een typische L1 dribbel goal van mij. Je dolt zo makkelijk tegenstanders in de 16 daarmee.

Mocht dit ongewenst zijn dat ik dit hier drop ivm youtube ( promotie? ) hoor ik het wel. Heb iig niet de intentie om een youtube kanaal te beginnen of wat dan ook. Het is meer om een voorbeeld te geven van een bepaalde manier fifa spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op zondag 29 januari 2023 @ 13:55:
YouTube: FIFA 23

hier een typische L1 dribbel goal van mij. Je dolt zo makkelijk tegenstanders in de 16 daarmee.

Mocht dit ongewenst zijn dat ik dit hier drop ivm youtube ( promotie? ) hoor ik het wel. Heb iig niet de intentie om een youtube kanaal te beginnen of wat dan ook. Het is meer om een voorbeeld te geven van een bepaalde manier fifa spelen :)
Netjes. Ik gebruik dat dus nooit eigenlijk, mijn tegenstanders wel altijd inclusief een hele bak aan skill moves. Haal er toch altijd 11-14 wind mee, maar heb soms echt het idee dat ik een ander spel speel dan de rest. :+
Pagina: 1 ... 71 ... 120 Laatste