• Novax
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
wlmpie schreef op maandag 2 maart 2026 @ 20:39:
Als het vervangen van de draaischijfmeters te lang gaat duren verzint de belastingdienst echt wel een Ferrarisforfait om de misgelopen inkomsten alsnog binnen te halen. Die belastingambtenaren zijn ook niet dom.
Daar heeft de belastingdienst niet zoveel over te zeggen, die moeten alleen de wet uitvoeren. Zal dan van de Minister moeten komen.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
MazzHead schreef op maandag 2 maart 2026 @ 21:20:
[...]

Je bewijst alleen maar dat het er niet letterlijk staat. @hanev001 verwijst naar RDI, jij tenminste nog enigsinds naar de wet/MoM. Maar dat de wet letterlijk gescheiden telwerken vereist per 1-1-2026 is complete onzin, dat wil de steller niet waar hebben en probeert er zoals wel vaker onderuit te draaien.
Komt het niet een beetje van 2 kanten? *;
Dus opeens is het bewust door de wetgever niet zo bedoeld 8)7
Het is bewust niet heel specifiek opgeschreven in de wet, die moet misschien weer 28 jaar mee.
Er staat wel in de wet dat de meter moet voldoen aan wat het AMvB bepaalt, en dat is (komende tijd) telwerk in en uit gescheiden, en op afstand uitleesbaar.

• MazzHead
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 00:41
mitsumark schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:15:
[...]
Komt het niet een beetje van 2 kanten? *;
[...]
Hahaha. Ik sloeg aan op de toon van @hanev001 inderdaad, en die toon werd steeds stelliger. Dus eigenlijk niet, ik probeer in het algemeen te nuanceren, hij gaat er met gestrekt been in. Mag hij gewoon hoor, maar is niet de eerste keer dus vond ik het weer eens tijd worden voor wat tegengas. })
Pagina: 1 ... 158 159 Laatste

Let op:
Voor context, post niet alleen je maandbedrag, maar ook je verbruik.

Voor de oorlog in Oekraïne zelf: Themaforum: oorlog in Oekraïne
Voor geopolitieke discussies: De energiemarkt crisis: ontwikkelingen en achtergronden