En die bonus is alleen voor gas en elektra bij een ander?elektriekert schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:43:
Ik kreeg een weekje geleden een belletje van mijn dynamische energieleverancier. Om nog even na te vragen of ik de gasaansluiting ging laten afsluiten vanwege warmtepomp of dat ik voor gas ging overstappen naar een andere leverancier.
Deze vraag had ik natuurlijk al in de app beantwoord en uiteraard probeerde hij nog advies te geven![]()
Een vast contract vond hij toch een vreemde keus want dynamisch wordt nu jaar rond geschat op 1,16€/m3 voor gas.
Toen heb ik hem gevraagd of dat ik door een hoge welkomstbonus van 275€ en een relatief laag gasverbruik onder de 0,90€/m3 voor gas zit.
Volgens hem kan dat bijna niet met zo'n hoge accijns op gas.
Nouja, dan niet hè
De welkomstbonus maakt het heel interessant om voor gas dan alsnog vast te gaan.
Gas Innova en Elektra bij Zonneplan.Simpel360 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:11:
[...]
En die bonus is alleen voor gas en elektra bij een ander?
Ik heb een EV met 72kWh netto batterij en 8,4kWp zonnepanelen.
Let op:
Voor context, post niet alleen je maandbedrag, maar ook je verbruik.
Voor de oorlog in Oekraïne zelf: Themaforum: oorlog in Oekraïne
Voor geopolitieke discussies: De energiemarkt crisis: ontwikkelingen en achtergronden
Voor context, post niet alleen je maandbedrag, maar ook je verbruik.
Voor de oorlog in Oekraïne zelf: Themaforum: oorlog in Oekraïne
Voor geopolitieke discussies: De energiemarkt crisis: ontwikkelingen en achtergronden