Ik heb toch genoeg gezien van AI die gewoon een stuk beter is dan in Valhalla of Mirage, en als je dat vergelijkt met andere AAA-games mogen we daar echt wel blij mee zijn.
Het is overigens ook niet zo dat AI in games in slimmigheid blijft stijgen, want bijv. F.E.A.R is nu 20 jaar oud en heeft nog altijd een van de beste NPC AI-implementaties ooit.
Wat mij betreft is het feit dat de AI zich anders gedraagt in andere seizoenen al iets heel moois, en verder is het gewoon marktconform. Niks speciaals, maar kunnen we ook echt absoluut niet over klagen.
FrankoNL schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:30:
[...]
Ik geef verder ook geen inhoudelijk oordeel over de game, het ging mij meer om de tendens die erom heen hangt. 9 pagina’s op tweakers voor een game die in april 2024 is aangekondigd vind ik ook niet echt overtuigend.
Maar goed, we gaan het zien. Misschien heb ik het mis maar ik denk dat deze “laatste kans” voor Ubisoft op financieel vlak gaat tegenvallen. Dat zal waarschijnlijk de verkoop van het bedrijf betekenen.
Ik ben ook zeker wel benieuwd wat er uiteindelijk van waar gemaakt gaat worden. Van wat ik nu gezien heb matcht de algemene stemming om het spel heen totaal niet met de beelden, want de beelden zien er uit als een heel leuk avontuur maar iedere discussie op het internet wordt doodgeslagen met onderwerpen waar, net zoals hier, vaak moderators bij moeten komen om het weer te sussen.
Heel jammer dat het zo moet gaan, ik wil gewoon een vet spel om me een paar dagen helemaal in te verliezen, en het lijkt er toch echt wel op dat Shadows dat gaat zijn. De meeste negativiteit gaat meer om de culturele/politieke aspecten en dat heeft de hype flink tegengewerkt, maar inhoudelijk ziet het er allemaal op z'n allerminst gewoon prima uit.