Hier afgelopen weekend de aftiteling + epilogue voltooid, nog wat losse (makkelijke) achievements gescoord (610 gamerscore nu) en ik heb de 38 uur gehaald. Nog génoeg te doen en ontdekken dus, en het is niet dat ik er per se doorheen gerusht ben maar ik vind het wel goed zo.
Genoten van het combat systeem, de prachtige natuurrijke omgevingen en overall het hele Japan sfeertje. Waar ik in beginsel, voordat ik Yasuke had vrijgespeeld, echt dacht dat ik alles met Naoe wilde gaan spelen; veranderde dit toch snel toen ik merkte hoe overpowered Yasuke was vs. Naoe. Daarna Naoe (helaas) eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor het makkelijk halen van de uitkijk punten. Daarna viel ik toch snel in de val om weer naar Yasuke te switchen als er targets uitgeschakeld moesten worden.
Overall een prima 8/10, ben benieuwd wat een eventuele DLC nog te bieden heeft!
Genoten van het combat systeem, de prachtige natuurrijke omgevingen en overall het hele Japan sfeertje. Waar ik in beginsel, voordat ik Yasuke had vrijgespeeld, echt dacht dat ik alles met Naoe wilde gaan spelen; veranderde dit toch snel toen ik merkte hoe overpowered Yasuke was vs. Naoe. Daarna Naoe (helaas) eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor het makkelijk halen van de uitkijk punten. Daarna viel ik toch snel in de val om weer naar Yasuke te switchen als er targets uitgeschakeld moesten worden.
Overall een prima 8/10, ben benieuwd wat een eventuele DLC nog te bieden heeft!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

:strip_exif()/f/image/18CJIp0ESSUhLav2ZRVnsHc1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JVZYDk6wHlnROHumvtJI7NRn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OznxlSG9vxHo9oAvWkGuhe5T.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/l1e61P453Oy55klhQNs9s8AH.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/CmnFgUbBu4VRINYwufUszquo.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/kVwtmK0aPrZ0irTCU7JbG984.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/8GlC8KjEJSdbDVK9ugIfuOqt.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/1uInz1OyhjsB2pZ8F79rDbg2.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/t6eoLirOGJNTRO2E2yyLMz7L.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XqYEpVop5M2IMbt5Oj4YplHh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zY0uqISfwYCS5ljXJmrSgoKZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UbnFyeeeapQv78CKZ1txO2OL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IQFne3zFTbaCLFhmAWYik0mk.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fsv6dZg2P16MvFQcWxrfL9sD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kMegQZvDHZvz9tc1BY9KgqO5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kkKkTpYow1iHu8WuS46AWWOK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5fTGnwGkUaBbjcSXUhDDwJlV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xHHssLukmFJTq6pa8LoQtjWg.png?f=fotoalbum_large)